צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

המלצות לסדנת - שיווה לינגאם

מסעות הלב

רעות
הגעתי אתמול חוששת לסדנת עיסוי לינגאם והנקודה הקדושה עם גבר שהוא חבר אבל לא בן זוג. מהר מאוד החששות התחלפו בהתרגשות של שנינו. המרחב שדודי יצר היה כל כך נעים ומאפשר שזו פעם ראשונה שהייתי ממש בנוכחות של מאה אחוז בתוך החוויה, לא הרגשתי שאני נותנת והוא המקבל, הכל התערבב בתוך מעשה הכוהנות. לגמרי הרגשתי כוהנת בוגרת נוכחת ואוהבת. תודה דודי.
רציתי לשתף אותך שתחושת הכוהנות ממשיכה ללוות אותי. אני מתהלכת כאילו יש לי מתנה עוצמתית בבטן שאני מודעת לקיומה. הייתי עכשיו בוילה של מרקי ונורית, עם החבר, כפרה עליו גם הנוכחות שלו מזכירה לי כל הזמן את הסדנה. הנקודה היא שהגעתי עם איזה שקט כזה , לא נזקקת, לא לחוצה על חוויות, וקיבלתי על זה פידבק מסביב. רק בזכות הפידבק בדקתי מה קורה ולמה אני שונה והבנתי שזה קשור לסדנה של שבת. מדהים. תודה.
 
אורן
זו בהחלט אחת מהסדנאות המענגות, המשחררות והמלמדות שהשתתפתי בהן, ולא רק מעצם היותי בצד המקבל. עבור הנשים היא פותחת שער מופלא להכרות עם גוף הגבר, ולעושר האפשרויות לעינוג ולריפוי. היא מלמדת נוכחות, הקשבה ונוטעת הרבה בטחון וסקרנות. לגברים לעומת זאת, זו סדנה בהתמסרות, שחרור שליטה, ונגיעה בגבולות שמעולם לא הגיעו אליהם. בעולם אוטופי, הסדנה הזו היתה אמורה להיות חלק מתוכנית הלימודים לבגרות. אבל עד שמשרד החינוך יאמץ אותה, היא מומלצת כהעשרה עצמית ותרגול לחופש עבור כל אחת ואחד. לא רק לזוגות.

הדר
דוד אני רוצה לומר תודה על המסע שלקחת אותנו, זו באמת הייתה חוויה חד פעמית שלעולם לא חוויתי ולא חקרתי בצורה הזאת. נתת לנו כלים נוספים עלמנת לחקור עולם שלם נוסף בתוך הזוגיות שלנו שלא הכרנו בכלל אני באמת מרגיש שבזכות החניכה המקצועית והשמירה על הגבולות שלי של בת זוגתי ושאר הזוגות זה נתן לנו את 100% תחושת הביטחון בסדנא ואני מודה לך על סדנא מעולה רבת תכנים ולמידה.

סיון
רציתי להגיד לך תודה על סדנת שיווה לינגאם שעשינו, אני חושבת שלשנינו זה היה מאוד מעשיר וחדש,נהניתי מאוד להיות במקום המעניק והמקום של השליטה, כשאני רגילה להיות הפסיבית והמקבלת לרוב, זאת ממש הייתה חוויה מעצימה, שאני יכולה להגיד לך שחששתי ממנה כי אני לא רגילה לזה ותכלס אני מרגישה בסוג של תחרות עם הבן זוג המטורף שלי שכל כך טוב בהכל אז לא ידעתי אם אני ארגיש טובה, אבל הרגשתי מעולה :)
חוץ מזה הייתה לי הרגשה ממש טובה ואני מרגישה שזאת הייתה חוויה מעולה והלוואי והיינו מוצאים זמן אחד לשניה ככה בלי להירשם לסדנה ולחייב את עצמנו בהרשמה ותשלום
 

Share & Like:

Comments:

Contact: