צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

Cosmic Lovers VIP - 29/4-5/5//2018

♦שירי
קיבלתי אפשרות לשקט מבחוץ: אוכל, שינה, סדר יום, מדריכים וקבוצה. ואז התחילו לצוף כאבים וחששות מבפנים והיה מקום להביע אותם. מסלול הקדם תרם מאוד לחוויה של ההתכנסות עצמה. הוא אפשר לי הכרות רכה יותר עם התרבות שבאה לידי ביטוי בקוסמיק. היו לי מדריכים וקבוצה שהיוו מקום בטוח עבורי גם במהלך הקוסמיק עצמו. הכרתי את המילים והמושגים באופן ראשוני ואז היה לי פחות הלם. אני שומרת איתי את הרעיונות ומנסה ליישם, לעצור ולהקשיב לגוף, לנשום 3 נשימות עמוקות, להגיד תודה למי ששומרת על עצמה, להיות רכה עם עצמי. חד משמעית ממליצה לבוא. אם יש בנפשך לדעת את המקומות החשוכים והשתוקים של הנפש. אחד מיני המקומות הללו בהם ניתן לעצור לנשום עמוק ולהישיר מבט אל הנשמה. יתכן ומה שיעלה הוא לא בדיוק מה שרצית לראות או להבין, יחד עם זה, תצמח שם אמת חדשה ויפה. ואת תהיי אשה רעננה לעצמך.
 
♦ משה
המסלול הקל על ההשתתפות בהתכנסות. הקלה על תהליך הסרת הבגדים, יצירת קבוצת תמיכה לאחר ההכרות. ההשתתפות במסלול הקדם אפשר ליצור קבוצה שעזרה לתמיכה, הקל עם חווית ההתפשטות. בוצעו תהליכים שאיני יכול להצביע בדיוק עליהם, אך שבסופו של דבר הקלו על ההשתתפות בהתכנסות עצמה. איני יודע בדיוק איך ולמה אבל אני מרגיש באופן כללי טוב יותר. נושאי גבולות-פחדים-כמיהות: התחלתי להתייחס אליהם ולהשתמש בהם. עוד לא הגעתי ל"כמיהות", אך זה בטח יגיע. לאחר התרגול של הנשימה הטנטרית בזוגות, נראה לי שהנשימה שלי מעט יותר טובה ואני גם משתמש יותר בנשימות עמוקות, לפעמים אפילו באופן לא מודע. יש שינויים נוספים שאירעו, אך איני יכול להגיד בוודאות אם הם התרחשו בעקבות מסלול הקדם, או בעקבות ההתכנסות או בעקבות השילוב של שניהם. אני מרגיש דחף ומרץ עזים להמשיך לנוע בשביל המיניות ולחיבור לעצמי ואני מחפש סדנאות וכנסים להמשיך בהם את התהליך. אני מרגיש יותר בטוח בנושא אהבה וזוגיות (שני נושאים שכרגע חסרים). לדוגמא: כרגע יש לי ברכב CD עם שירי אהבה ישנים. לאחרונה כשהייתי שומע אותם זה לא פעם היה מעלה לי עצבות, תחושת בדידות ותחושה של חוסר באהבה. היום (10/5/18) כשהתחלתי לשמוע את השירים, לא הרגשתי את הרגשות האלו אלא תחושה של ציפייה קדימה והתרגשות. יש גם שינויים נוספים שמתרחשים בעקבות ההתכנסות.
 
♦ דנה
קבלתי ריפוי במרחב בטוח, נעים ומוחזק. הרגשתי שיש לי בית ומשפחה בהתכנסות, מעבר לזה הרגשתי יותר בנוח לפנות לשיחה על דברים שאני חווה עם אנשים שנוצרה לי אינטימיות אותנטית ועמוקה איתם. למדתי וממשיך להיות אתי, להאט את המפגשים שלי עם גברים, לא לתת לאנרגיה שלי להתפזר, להיות קשובה לעצמי, ולעשות לעצמי טקסים שהופכים רגעים מסוימים למקודשים ומדהימים.
 
♦ מור
חקירה אישית של מיניות ואינטימיות ולהכיר אנשים אחרים שנמצאים בדרך. ללא מסלול הקדם הייתי מתקשה להשתלב בהתכנסות עצמה. הקבוצה הקטנה וההכרות המוקדמת אפשרה להתנהל במרחב בביטחון ולחוות את התכנים. הלב עדיין פתוח :) מקווה שהאנרגיות המדהימות של ההתכנסות יישארו בחיי לפחות באופן חלקי. הזדמנות לפתוח את הלב במרחב אוהב שבו הכל חלומות מתגשמים...
 
♦ אלה
עבודה על גבולות, תקשורת בכלל ועם גברים בפרט, עבודה רגשית וחיבור לרגש. השפיע עליי במיוחד השיחה עם מיכאל בה הכווין אותי איך לזהות מתוך ההתנסויות והתרגילים מה אפשר לי ליצור אינטימיות, כדי שאוכל להשתמש בזה הלאה. למשל במקרה שלי - הגעתי במיוחד כדי לעבוד עם גברים, גיליתי שעבורי עובדת תקשורת מילולית בסביבה מוגנת בה ברור שאין מטרת יעד להגיע למיטה. מעבר לזה עוד המון כלים לגבי תקשורת בעולם שלנו שזקוק להשכלה הזאת נואשות :) בעיני זאת סדנה בסיסית לכל אישה וגבר. זה גם מה שאמר לי מי שבעקבותיו הגעתי. לימוד מאוד בסיסי וחשוב לבנות ובני אנוש :) או במילים אחרות - איך לא לימדו אותנו את זה אף פעם???
 
♦ אפרת
לבחון, לזהות ולהקשיב לגבולות שלי - כמה מהם באמת שלי, כמה של הסביבה וכמה מתאים לי להרחיב אותם. לצלול עוד פנימה, להסיר חומות ומגננות, ללמוד עוד על עצמי, להקשיב לצרכים ולכמיהות שלי, להרגיש בטוחה להיות אותנטית במרחב מוגן. ללמוד מהי טנטרה ואיך אפשר להביא אותה לתוך חיי היומיום. לפגוש ולהכיר אנשים שמדברים את אותה השפה. המסלול תרם המון לחוויה של ההתכנסות!!! עד כמה רגעים לפני תחילת ההתכנסות עוד חששתי מכך שיגיעו פתאום הרבה אנשים ונאבד את המרחב האינטימי שלנו. כשנכנסתי לסדנה הראשונה כבר הבנתי שאני מוכנה להתכנסות. אפשרתי לעצמי לצאת מהסדנה הזו כי הבנתי שאני כבר בוטחת ביכולת שלי להגדיר גבולות, פחדים וכמיהות, בטחון שחשתי לאורך כל ההתכנסות. שלל ההתנסויות בקדם (גבולות, מגע, ערום) הכינו אותי להתכנסות. הרגשתי אמיצה להיכנס גם לסדנאות שלא חשבתי לפני שאכנס אליהם וכנראה שלא הייתי נכנסת אליהם לולא הקדם. בנוסף, החבורה שנוצרה והפגישות היומיות שלנו נתנו לי תחושת ביטחון של יש עם מי לדבר ועל מי לסמוך אם אני צריכה תמיכה. קשה לי לחשוב על חווית ההתכנסות לולא הקדם התכנסות. המון דברים שלמדתי וממשיכים להיות אתי!! אני עוצרת להקשיב לגוף. מחוברת לעצמי, לגבולות, לרצונות, לרגשות שלי. מנסה להאט. מאפשרת התבוננות. מזהה כשאני מפרשת ומנסה לעצור ולבחון. פחות שיפוט עצמי. למדתי שהגבולות שלי הרבה יותר רחבים ממה שחשבתי ושאפשר לאתגר אותם והכל בסדר. מרגישה יותר פתוחה לחוויות חדשות. מנסה לקחת את האומץ מהסדנה להתחלות חדשות בחיים. אני מאד ממליצה להגיע לקדם התכנסות!! :) התלבטתי רבות אם להגיע להתכנסות של הקוסמיק הלאברס. הפחד העיקרי שלי היה להגיע למרחב של טנטרה ומיניות בפעם הראשונה עם מעט מאד ניסיון בתחום. עלו לי כל מיני רעיונות על מה קורה במרחבים האלו ובכלל מאתגר עבורי להגיע לבד להתכנסות של הרבה אנשים. הקדם התכנסות היה פתרון מעולה עבורי ואכן כך היה! השלושה ימים וחצי האלו יצרו מרחב של ביטחון ועוגן עבורי. למדתי כלים , התנסיתי בחוויות שבזכותם הגעתי להתכנסות עם לב פתוח, בטוחה ביכולת שלי להגדיר, להקשיב ולשחק עם הגבולות שלי וכך לקפוץ למים ולחוות עוד ועוד התנסויות וחוויות חדשות. מה שאפשר את כל זה הוא מנחים מדהימים (אמבר, מיכאל ואבישג) שמרגישים את האהבה בנתינה שלהם, שיוצרים מרחב למידה והתנסות אינטימי, אותנטי, מאפשר, פותח לב. מנחים שליוו אותנו, תמכו וייעצו גם בזמן ההתכנסות עצמה. ו..חבורה מדהימה של אנשים יפים שהגיעו בדיוק מאותן מטרות והיתה לי מרחב של עוגן ותמיכה לאורך כל השבוע וגם עכשיו, אחרי הסדנה. 
קשה לתאר במילים את החוויה שעברה עלי בשבוע הזה, אני מרגישה שדברים נפתחו, שהתחיל לו עוד שינוי גדול בחיי ומחכה לבאות!!
 
♦ רמי
לא באתי עם מטרה או ציפייה. קיבלתי מענה עד כמה אוהב את עצמי, וזה בא לי בהפתעה, ממש לא באתי עם כל ציפייה או מיקוד למשהו. חששות שהיו לי מההתכנסות נעלמו כלא היו אחרי הvip. אני לא חושב שהייתה לי בעיה להתחבר לתכנים, בלי כל קשר למסלול הקדם התכנסות. היום אני סבלני יותר ויש לי יותר כלים להקשבה ולביטוי אישי.
 
♦ יוסי
כאדם שעובד הרבה עם הצד הטכני, הגעתי עם ציפייה להתחברות אל הרגש. לפתוח את המקום הזה ולהרגיש יותר. לראות מה הגבולות שלי ואולי ללמוד על עצמי דברים חדשים. הימים האלה היו מאוד חזקים. הקבוצה נתנה לי להרגיש שזה מקום בטוח ומכיל. ואתם פשוט נפלאים. מסלול הקדם תרם לחיבור לתכנים בהתכנסות. המשפחה הקטנה שלנו תרמה לי הרבה לחוויית הביטחון והמרחב המקבל והתומך. בזמן הכנס נפגשנו בצהריים לשיתוף וזה היה חשוב לי מאוד. ותמיד הרגשתי שיש לי מקום שאפשר פשוט להגיע אליו ולהרגע. קבלתי ונשארה אתי הידיעה שזו תחילת הדרך. שהתחלתי כאן תהליך שטוב לי ואני רוצה להמשיך בדרך הזאת, של למידה והתפתחות. אני ממליץ מאוד. זה תהליך עומק בקבוצה קטנה שמאפשר באמת להכנס לתהליך ולהתחיל תהליך יותר משמעותי בהמשך.