צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

Cosmic Lovers - 10-13/5/2017 להדליק את הלהבה הפנימית

♦דינה
פעם ראשונה שלי. היתה תחושה ממש טובה. הרגשת התפתחות ובנית מרחב מוגן גם למאותגרי הכנס כמוני. מאוד מקצועי ונותן תחושת בטחון. עברתי תהליך איטי ומשמעותי החשיפה האיטית והמדורגת הייתה מאוד טובה. הגעתי בחרדה עצומה ויצאתי נינוחה.
למגיעים בפעם הראשונה אומר שחייבים זמן הסתגלות. להגיע בראש ולב פתוח לאפשר לדברים לקרות. להגיע ללא שיפוטיות וביקורתיות. אפשר להיות במקום מתצפת בהתחלה ולגלוש לאט לאט לליבו של הכנס. וזה בסדר לעשות צעד קדימה וצעד אחורנית בהתאם למה שמרגיש. להגיד לא, זה להגיד כן לעצמי - משפט מאוד חזק. 
 
♦ אוהד
אווירה מאוד חיובית ובונה. ממש הרגשתי שהמשכתי מבחינת התפתחות מהכנס הקודם, וזה היה מעמיק עוד יותר. קילוף של יותר קליפות ומשקלים. אם אף פעם לא הייתם, אתם חייבים ללכת.
 
♦דגנית 
פעם ראשונה שלי. אווירה נפלאה! חוויתי מרחב של אהבה וקבלה. הרגשתי מוחזקת בחייק קולקטיבי מכיל ומדויק. היה בטוח עבורי להתנסות בחדש לי ולהרחיב גבולותי.
עדיין מעכלת. בגדול עברתי תהליך טרנספורמטיבי. הכנס. היה עבורי בדיוק הדבר הנכון בזמן הנכון במסע שלי לריפוי המיניות שלי וחופש רוחני. ההכנה לכנס שהייתה חכמה ומדוקדקת סייעה לי להתכוונן נכון עם החבר שאתו באתי ועם עצמי מבחינת הסדנאות שבחרתי. הרשיתי לעצמי לחוות חופש חדש והשלתי כמויות של בושה פחד ואשמה. ומאד מאד נהניתי. חששתי מנפילת אנרגיה בסיום הכנס ועם החזרה לשגרה. אבל להפתעתי גיליתי שאני רוכבת על גל אנרגיה נפלא של אור ואהבה שממשיך להזין אותי ונושא אותי ברכות לתוך מציאות חיי. משהו עבד שם נכון מאד. 
 
♦מיכה בר
לאט לאט נוחת מהמסע הקסום. כבר פעם שניה שאני מגיע, וגם הפעם כבר בדרך הרגשתי שאני מתכווץ,
הרגשה שמשהו מאיים עליי, הרגשה של צריך להרגיש כך או אחרת, הרגשה שאני מצפה מעצמי להתנהגות מסוימת, לחוויה.
ולאט לאט, משתחרר, מרפה, מקבל.
ואז הגיע הסדנא/שיח שהעברנו, ומדהים כל פעם מחדש לראות שכל זוג זה עולם ומלואו
וכל זוג, וכל אחד מבני הזוג מתמודד עם הדברים מהמקום שלו/שלה.
ולאט לאט משתחרר וניפתח ולאט לאט האנרגיה עולה והאושר והעונג מציף, הו העונג....
ובטקס הקקאו, כל הרגשות עלו וצפו, והקושי והכאב השתחרר, ופינה את מקומו לשמחה, להוויה, לחיבור ללב, לאנשים ולשבט, ולעונג...כבר אמרתי.
היה לי מסע קסום מאתגר ומרגש.
אז תודה לכולם, למשתתפים, למפגשים, לעושים, למפיקים, למנחים ולשומרי התדר והמרחב.
תודה.
 
♦יוספה
ביום השני לנחיתה... אחרי סופ"ש ב"אי-שם", הגוף מרוגש, הלב מלא אהבה, רוגע, שמחה, הכל חשוף, עוצמתי, משתוקק לעוד ועוד מהחוויה המופלאה...
מנסה לסכם במילים מה שקרה בארבעה ימים - המסע שלי עם עצמי, המסע שלנו כזוג, המסע של העולם מסביב....
שני גברים משמעותיים היו איתי בפסטיבל - החבר האהוב שלי ואחי היקר. 
לראשונה, אחי ואני נפגשנו באותו פסטיבל. ואפילו הפתענו אחד את השני בערום בכניסה לכנרת ובחרנו פשוט להתחבק ולאהוב את הרגע. תודה אחי, אוהבת אותך ושמחה על המקום ששנינו בחרנו להיות בו בחיים - החופש שלנו. והלוואי שנצליח לסחוף איתנו את כל המשפחה חחח...
ואהובי - האמיץ, המתמסר, האוהב, השותף לדרך - שמחה ומרוגשת על הדרך שאנו עוברים ביחד - לא פשוט, מטלטל, גועש, מפחיד אבל אנחנו לא מוותרים וממשיכים ביחד למקום הקסום הזה שאנו רוצים לחיות בו. תודה על ההזדמנות המופלאה הזו שיש לנו לחיות את החיים, וביחד.
וכמובן תודה לכל היוזמים, המארגנים, המפיקים, המנחים, ההלפרים והאנשים המקסימים. ההרגשה שהכל מאורגן מאוד, בשיתוף, באכפתיות, במקצועיות, בחשיבה על כל פרט ועם המון אהבה.
הכנס היה מצוין. כמובן שמעכלים את זה רק אחרי הכנס ולא במהלכו. ממשיכה את המסע האישי שלי, הייתי עם בן זוגי וחוויתי את הפסטיבל גם כבת זוג. מעניין, תהליך מדהים.
לדעתי הלוקשיין היה מעולה וגם איך שהמקום היה בנוי - שיש דשא באמצע, אוהלי השינה מסביב, המיקום של המתחמים, המדורה והכנרת המדהימה ממול. הכל היה מדויק מבחינת התכנון והמיקומים. לראות את האנשים מהלכים בטבעיות, בחופשיות, באהבה, הלב התמלא והתמלא. כיף אמיתי. 
הבחירה לחיות בזוגיות, הבחירה לחיות בחופש מיני ולהביא אהבה לחיי - הם די חדשים לי בחיים. עברתי תהליך של ריפוי וניקוי במשך המון שנים והיום אני מרגישה שאני קוצרת פירות.
הקוסמיק הפעם היה שונה. הזוגיות יציבה. סיכמנו שאפשר לחוות גם דברים בנפרד. שחררנו וזה עשה המון.
הכרתי מנחים, התנסיתי ביוגה, חוויתי טקס קקאו, נפתחתי לטבע, שחיתי בעירום, פגשתי את אחי ערומים בכנרת ופשוט התחבקנו והיינו נוכחים ברגע.
מרגישה שהפסטיבל נתן לי הזדמנות עוד לגדול גם מבחינה אישית וגם מבחינה זוגית.
חוץ מזה היה מעניין לשוחח עם אנשים, הכרתי מלא חברים ישנים-חדשים, הזוגיות התהדקה, הלב התרחב והנשמה פורחת.
אתמול שוחחתי עם חברה לעבודה בחורה רווקה בת 32 ש"כלואה" בתוך הפחדים והכעסים של עצמה.. וסיפרתי על הכנס וכמה היא צריכה להשתתף בכזה כנס ולהיות במקומות כאלו. סיפרתי על האנשים שבאים מאהבה, ועל הקשיים ועל כאלו שיוצאים באמצע ועל פחדים ועל שיתופים והתהליכים. אני חושבת שהקוסמיק בנוי בצורה מעולה, מתאים לכל אחד בכל שלב, יש מגוון מאוד גדול של סדנאות בנושאים שונים, יש הרגשה שיש על מי לסמוך, שיש חשיבה על כל פרט. גם אם לא נכנסים לסדנאות יש אווירה ושיחות ומנוחה וכנרת והמון אהבה.
זה מקום שאפשר להתנסות בו ולהכיר מנחים, ושיטות טיפול וריפוי, אפשר להרגיש בנוח כי יש המון זוגות וגם המון סינגלים והעיקר - שיש הרגשה של חופש ואהבה.
אותה חברה נרתעה בגלל שאמרתי לה שיש עירום. הסברתי שאין אורגיות וזה ממש לא סקס. זה רק להיות חופשיים עם עצמך, עם הגוף שלך, עם הטבע...
 
♦דויד
אני כל כך מאושר שזכיתי לחוות דבר כזה בחיים שלי.
הכנס היה הדבר הכי מחבר, עמוק, טבעי, שורשי, ומעצים שחוויתי בחיים שלי
אני מכיר את עצמי כאדם שיודע להשתמש במילים, אבל הפעם אין לי מילים לתאר
אני מתרגש כשאני נזכר בכנס, והמילים בתוכי לא מתחברות לטקסט קוהרנטי
אני רק רוצה להגיד תודה מעומק הלב
תודה לכל השבט כולו.
אני פשוט אוהב, אוהב כל כך
.
♦עוזי
הייתה לי התגלות, גם בגן עדן ישנם זבובים.
האהבה שגאתה ופרחה משעה לשעה, מיום ליום הלב התרחב וחשב להתפוצץ, לאהוב כל אחד, לאהוב את כולם, 
להתחבר לטבע, להיכנס אליו עם הנשמה, ולהתרחב, ולהתרחב.
והאבנים העגלגלות, והצדפות על החוף, והעצים העתיקים עמוסי עלווה, והמים, המים שמניעים את העולם, נמסכו, והתמזגו בנו, ואהבנו את כולם, ואהבנו את הכול.
והזבוב...דרש שנאהב גם אותו, ואהבתי.
תודה לכולנו על היותנו מי שאנחנו, 
תודה .
 
♦ציפור
טקס הקקאו - המעבר בין ה"לבד" אל הביחד. 
שבתי הביתה מעוד קוסמיק מופלא, פראי ומעודן כל כך. גדושה בחוויות מרחיבות לב ומרנינות גוף ובאינספור מפגשים עם אנשים פשוטים, מוכשרים, אמיצים, מעוררי השראה ורחבי לב. וואוו על הברכה. כל כך הרבה נשאר בי. תודה לכם אהובימות. היה לי לעונג <3 
אחד הדברים המשמעותיים עבורי היה טקס הקקאו המופלא. התחלתי אותו בהחלטה לא להשתתף. רק לצפות מהצד, וסיימתי אותו גדושת קקאו בריקודים עם השבט. האמת היא שזו הפעם הראשונה בחיים שלי שאני מבינה את ההרגשה של שבט. זה היה עבורי טרנספורמטיבי - להסכים לרקוד ולהתמסר עם השבט. אבל בסופו של דבר. בפעם הראשונה בחיים שלי - "המערבולת סחפה אותי" והייתי ביחד עם שבט מ-ש-ג-ע של אנשים אהובים. 
אחד הדברים ששמתי לב אליהם כשהתחיל טקס הקקאו וכולם היו מכוסי עיניים היו שני גברים ואשה מבוגרת שישבו להם בצד על כסאות נוח וצפו במתרחש. ממבט ראשון חשבתי שזו איזו משפחה עיראקית שעברה בשביל ישראל ופשוט נשארה לצפות ;-) אח"כ הבנתי שאלו העובדים של המקום. ראיתי איך בהתחלה הם נדהמים. הם מזועזעים. הם מתחלשים ושופטים. הם בטוחים שאוטוטו תהיה פה אורגיה גדולה, או שמישהו יקריב משהו על המזבח. הם היו נרעשים מהאנשים החצי ערומים. כשהטקס הסתיים הסתכלתי עליהם מתוך המעגל וראיתי אותם מתרגשים, מחייכים ומנענעים את הכתפיים לצלילי המוסיקה. המערבולת סחפה גם אותם :-) הם לא יכלו להתעלם מהרטט האמיץ, השובבי, החופשי ומלא האהבה שהשבט הזה יודע לייצר בטבעיות רבה כל כך. חייכתי לעצמי. וכשנגמר הפסטיבל - רגע לפני הנסיעה הביתה יצא לי לפגוש אותה - את העובדת המבוגרת ולומר לה: "תודי שזה הפסטיבל הכי מעניין שהיית בו בחיים שלך". היא ענתה לי:" הכי מאתגר. וואיי וואיי כמה מאתגר. חייכתי אליה וכשפניתי ללכת היא הוסיפה: כל הכבוד לכם. את שומעת? וצעקה: אתם אנשים אמיצים. כל הכבוד!!!
היא סיכמה את זה עבורי. 
אני רוצה להגיד לכל העוסקים במלאכה - כל הכבוד. על תשומת הלב לפרטים, על הלוקיישן הקסום שהוסיף כל כך הרבה. על התכנים המעולים והמגוונים ועל המרחב המדויק הזה - שכל פעם מדהים אותי מחדש כמה הוא פראי ומעודן באותו הזמן.
אני שמחה כל כך שנתתי לעצמי את המתנה הזו ואפשרתי לעצמי לבוא להיות שם אתכם. תודה לכל אחד מכם א-נשים פראיים, חופשיים, אוהבים, סקסיים, רכים, עוטפים ומופלאים. פשוט ת-ו-ד-ה. הלב שלי מלא באהבה. מאחלת לעצמי להפגש אתכם שוב בקרוב. שיהיה לנו שבוע טוב מלא מהצוף ההוא שייצרנו על שפת הכנרת
 
♦סשה
שער לגן עדן עלי אדמה נפער על חוף כנרת... וכולנו היינו מלאכים עולים ויורדים....
איזה כיף לנו..!!!!!.......
תודה אהבה וכל נושאיה.
האווירה היתה מדהימה וקסומה. תחושת בריאות ואיזון ושפע והרגשתי שהמרחב מאוד בטוח ותומך ובנוי עם חכמה והקשבה, מה שאפשר לי להפתח ולהנות ולפרוח ולהעמיק. והכנרת - אין מילים . 
עפתי הרבה, לשמים ועל האדמה. הרגשתי חופש זורם דרכי ופותח את לבבי, פרחתי. כל כך אהבתי אותי שם ואת העולם סביבי. 
באתי עם לב פתוח ביום רביעי, לקראת הערב איכשהו איבדתי את החיבור ונהיה לי קשה, הסדנאות שהייתי בהן לא כל כך תמכו בחיבור ללב, וכך המשכתי להסתובב ולעבור עם זה את שלי עד חמישי אחה''צ שנכנסתי לסדנא של אפרת והאנרגיה המדהימה שלה והלב שהיא הביאה ממש עזרו לי להתחבר, לפרוק, לבכות ולחבור אלי שוב ולהפתח. עבדנו על חיבור בין יוני ללב וכל כך חיכיתי לזה.. שם האהבה והאמת והחופש. ומשם היה לי מסע מופלא ביותר של מפגשים, סדנאות משובחות וחזקות ומופלאות וכנרת. מרגישה שמאוד הצלחתי להיות נאמנה לעצמי וב'כן' לעצמי רוב הכנס וזה הפך את החוויה לגן עדן כי הייתי מרחב בטוח לעצמי בתוך המרחב הבטוח שהיה הכנס וזה היה משובח.
בחלק מהסדנאות עברתי חוויות משמעותיות ביותר. והמרחב שבין הסדנאות הוא בעצמו חוויה מופלאה ומשמעותית ביותר. 
בסוף הייתי באי. טי. פי. של אוהד ומתישהו פספסתי את הגבולות שלי, לא הצלחתי לשמוע אותי בצלילות ואחר כך כאב לי על זה. זה היה התמודדות עם כאב לקינוח אחרי שכל הכנס שמעתי אותי כל כך בצלילות ותמכתי בי. זה חתיכת שיעור כרגיל על מקומות שבהם אני נוטשת אותי.
רוצה גם להזכיר את הוידאו המעולה של אבישג לפני הכנס. הוא היה חשוב ובהיר ותמך בי מאוד.
ובגדול כל כך הרבה אהבה חוויתי וראיתי שם, אהבה שזורמת דרך כל הגוף, אהבה בין שמים לארץ... זה היה טובבבב.. כולי הודיה על היצירה הזאת, היא מופלאה.
ממליצה: תלכו לאט, תנשמו עמוק, תהיו מרחב תומך לעצמכם, משם כל היופי קורה לבד. וכשקשה, תעזרו בצוות וכשמופלא, כולנו כבר נהנה מכך גם ככה :)
 
♦ג'יין
פעם ראשונה שלי בקוסמיק. מרגישה כמו שדה פרחים שפיזרו בו בכנס זרעים לאהבה, חמלה, הבנה, תקשורת, ביטחון, התמסרות, כנות וכמובן, מיניות יפה ובריאה. 
תודה למי שהקים, הנחה, הגיע ותרם את האנרגיה שלו למרחב הקסום הזה.
איזה כיף להרגיש שאתם פורחים איתי
אווירה של כיף, בטוח, מדהים. נתרמתי המון, כמה שבאתי לכנס עם לב פתוח-נפתח לי הלב עוד. מרגישה שהתקרבתי ולמדתי יותר על גברים והפגיעות שהם נושאים, הסדנא של מיכל דון הייתה מאוד עוצמתית.
ממליצה לבוא עם ראש פתוח!
 
♦רוני כהן
הי יקרים, רוצה לשתף שאני כמו חשופית, מאוד vulnerable, הלב פתוח אפילו מידי כשחוזרים לחיים הרגילים. אהבתי את האמירה שלך דודי - שהקוסמיק זה החיים האמיתיים....מצטרף לחגיגת הברכות והשיתופים מהלב. אני בהודיה ענקית על ההזדמנות להיות חלק מהמשפחה הקוסמית הזו. פעם ראשונה בקוסמיק, ופעם ראשונה מנחה בקוסמיק. הגעתי בחשש קל לגבי הסדנא שלי וביחד עם זה פתוח, בטוח ומלא לב. העברתי סדנא על אורגזמה גברית - הלכה למעשה - ומאז אני ברטט שנכנס לגופי מהעוצמה שהיתה בסדנא. ההתמסרות של הגברים שהגיעו ללמוד משהו חדש, ההתמסרות לחוות עונג בקבוצת גברים - היא לא מובנת מאליה - ועל כך אני מודה ומוקיר את כל מי שהגיע. החיים הם אורגזמיים אם רק נסכים להיפתח ולהרגיש את הרטט. תודה לכולם - ובעיקר לדודי, רקפת אבישג - ולכל המנחים המדהימים.
רוצה גם לשתף שההנחיות בהתחלה והסרטון של אבישג, היו עבורי מאוד משמעותיים, מצאתי את עצמי משתמש בשאלה "האם אתה שומר על עצמך", עבור עצמי ועבור אינטראקציה שהיתה לי עם אחד המשתתפים. וזה היה מאוד חזק לי, המקום שמאפשר מצד אחד, וגם מוודא, ולא לוקח כמובן מאיליו שמה שאני רוצה גם הוא רוצה, והפוך. וזה לקח למקומות חדשים.
נמסטה ענק על חוויה שאזכור עוד הרבה זמן.
אווירה מדהימה, הרבה נוכחות של אהבה, הרגשה של מרחב מוגן, מאורגן, יש אבא בשטח. אז זהו הכנס הראשון שלי וזכיתי להנחות בו לשמחתי. מאוד התרגשתי בחודשיים לפני, התכוננתי היטב ובחנתי את הסדנא שלי מכל כיוון. הגעתי עם חשש לגבי סוג העבודה שאני עושה, אורגזמה לגברים. וזה פשוט היה מעולה. באתי עם תעוזה מחוברת ללב, אפשרתי מרחב בטוח, פתוח עם מנעד אפשרויות לביטוי ולעוררות מינית. וכל הקבוצה זרמה עם הכי נועז שהצעתי. הבנתי חזק שלקוסמיק מגיעים גברים שכבר מכירים עבודת גוף נשימה ומיניות ולכן הסדנא היתה כל כך מוצלחת. אני מקווה להגיע גם בפסטיבלים הבאים ולהביא את עבודת הריפוי והחופש הזה ליותר גברים. מודה לכם על ההזדמנות המרגשת לה זכיתי. ממליץ פשוט להגיע ולהיות אתם, לקחת את הדברים לאט, לא למהר ולנסות לטרוף את כל הסדנאות. הרבה מהעבודה נעשית בין הסדנאות.
 
♦טל קרן כץ
אנשים אהובים, תודה על כנס נפלא, מלא באהבה, מגע, חיבור, חיבוק, הזנה והתרחבות. אני עדיין מרחפת, עם לב פתוח והרבה הודיה בלב.
הצוות היה מדהים. דוד, איזו אופרציה מדהימה יצרת. רקפת וצוות ההלפרים תקתקו את הסדנאות והארגון, אבישג על התוכניות המקצועיות, בז בשטח, ברק הפרמדיק, המנחים המקסימים, יעלי על המטבח, הקברט השובב והמיקום המופלא.
כל אלו בשילוב הכנרת המהממת, זריחות הירח שהשתקפו במים והחיבוקים על הדשא יצרו שילוב של קסם אמיתי.
תודה מיוחדת למי שהנחה איתי: דודי וייסבורט, אפרת בנור ומעוז יעקב.
תודה למי שהגיע לסדנאות שהעברתי, איזה כיף היה להכיר ואשמח שנישאר בקשר.
היה לי העונג לפגוש שוב את המשפחה בכינוס המענג הזה ותמיד כיף להכיר פרצופים חדשים.
אוהבת אתכם, ומחכה כבר לפעם הבאה.
אהבה אינסופית. 
כמות האהבה שקיבלתי בין הסדנאות היתה מרפאה באופן מופלא. הישיבה עם חברים בצ'אי שופ ועל הדשא היתה תענוג. מי הכנרת היו מרפאים וההזדמנות להיכנס אליהם בעירום היתה נהדרת עבורי.
מאד נהניתי להנחות את הסדנאות, תענוג רצוף עבורי לפגוש אנשים במרחב של ריפוי ואני מלאת הודיה על כך ומברכת על היותי חלק מהמשפחה הקסומה הזאת. 
הכנס מתאים למי שבוחר לתרגל אהבה עצמית ולחוות מרחב של אהבה מרפאה ופשוטה מעצם היותה. הבחירה שלי להגיע לכנס הראשון שהייתי בו היתה משנה חיים עבורי ואני מודה לעצמי על כך עד היום. ברור שאמשיך להגיע ולהתפתח. מחכה כבר לפעם הבאה.
.
♦עומר
שבט יקר,
היה לי לעונג להשתתף בהתכנסות הנפלאה הזו שכל כולה אהבה. עם א-נשים יפים/ות שבאו לעוף על החיים. עליתי מדרגה נוספת בהתפתחות האישית, הזוגית והאינטימית.
רוצה להודות ל דוד כהן צדק על האפשרות להיות חלק מהפקת הארוע - בחלקו הטכני. על האמון שאוהלי הסדנאות העגולים שהוקמו בהתכנסות בפעם הראשונה, אכן יעמדו בציפיות.
מחכה להתכנסות הבאה
 
♦שחר כספי
היה לי כנס עמוק ומלמד. שמחתי להיות עם משפחתי בין כל כך הרבה אהובים ואהובות. מאוד נהנתי ממעגל הגברים שהנחתי ומהסדנה של פסיכותרפיה וטנטרה שהנחתי עם Danielle Sharon והדובדבן היה טקס הקקאו השבטי עם Yudan Maivar שממש הביא לאחדות וחיבור מהנפרד לאחד.
תודה לדודי על היצירה הזאת ולבז ורקפת וכל הצוות על ההתממשות. תודה ליעלי על הקסמים במרחב ובמטבח ועל הצוות הקסום. תודה להדס ורפאל על התמיכה ולקהילה האהובה הזאת שבתוכה אני מרגיש נורמאלי ;)
מרגיש שיש שבט של אהבה שנוצר וממשיך להתפתח ביחד וזה ממש מרגש את הלב שמתעורר לשבוע חדש בעולם.
האווירה היתה טובה ונעימה. לי יש חרדה חברתית אז לעיתים מתחבא קצת אבל היה נעים מאוד. אני מעדיף שיש אש מרכזית במרכז הארוע עם מקדש פיסי שמחזיקים תדר לכל הארוע אם אפשרי.
כנס שמאפשר לפתוח את הלב ולהתחבר לערוצי העונג הקיימים בגוף. בואו לגלות מרחב בטוח ומקצועי לחבר בין הגוף, הרגש והראש.
 
♦נגה מיבר
אני לא מכירה עוד מרחב כל כך תומך בקצוות של הצורך בביטחון גבולות והחזקה לבין החופש הפראיות והתעופה אל האינסוף של התשוקה המינית. חוויתי בגרות רגישות ולקיחת אחריות. חוויתי שותפות של המנחים עם השניה. חוויתי את האכפתיות של הצוות כלפי חווית המשתתפים. חוויתי שבט. משפחה. נזכרתי שוב (מסתבר ששוב, אוף שכחתי..) שאנחנו עשויים מאהבה מזוקקת, שלכוח של הביחד שלנו יש את העוצמה להמיס שריונות של פחדים, אשמה של דורות ובושה אינסופית. 
תודה דודי שאתה עובד כל כך קשה כדי שהדבר המופלא הזה יהיה כל כך מדויק. כל פעם עוד יותר. תודה לאבישג על התוכן. לרקפת ולבז על ההפקה ועל כל המאחורי הקלעים שאנחנו אפילו לא מודעים אליהם. תודה לנו שאנחנו מסכימים להיפתח ולהיות אנחנו
היה תדר מהמם. מוחזק אחראי בוגר ג'וסי מעניין וכייפי
.
♦עדי
מחפשת מילים לתאר את מה שעברתי בהתכנסות המופלאה שהייתה... התחושות שבגוף, החוויות המעניינות והמסעירות (סערות טובות), הצוקים שקפצתי, המחסומים שהוסרו, השריונות שהתקלפו... לא מוצאת את המילים הנכונות שיעבירו את החוויה. פשוט 4 ימים של אהבה ליקום, לאנשים, לעולם ולעצמי!!!. ונושמת עוד ועוד אהבה, הלב התרחב עד כדי שיצא מהגוף ועטף אותי ואת כל הנוכחים מסביבי באהבה אמיתית ונוכחת. גלים של אושר וחמימות, אינטראקציות מדהימות עם חברים ואנשים שלעולם לא נפגשנו קודם, חיבוקים שהמיסו את המחסומים וההגנות, ועוד ועוד ועוד. 
חוויתי ריפוי עצום ועמוק עם עצמי וגם עם כולכם. בהודיה גדולה לכולכם, על השיחות ואינטראקציות החווייתיות ומעניינות, על השיקופים והמראות, על האהבה האינסופית, ההנחיה, הדיוק, הנוכחות, הפתיחות והשפע, על החופש להרגיש והחופש להיות אני, ועל הכול ובכלל. 
ממשיכה לנשום לתוכי עוד ועוד אהבה והודיה, לפתוח עוד את הלב כדי שיספיק המקום לכולם, להיות בעצמי ובנוכחות, להקשיב ולדייק ולהרגיש את הכול. 
תודה על המרחב המעצים והמכיל והאוהב וכול כך מרפא.
פשוט לנשום אהבה.... ומחכה כבר להתכנסות הבאה.
אוירה בטוחה, חופש, מרחב למידה וחקירה בטוח, והמיקום מעולה. וואו... מהמם...משחרר, מרפא, מתקן מאוד את החוויה הקודמת. הרגשתי בחופש ואהבה ליקום ולאנשים, היו לי אינטראקציות מעניינות עם משתתפים ומנחים, נכנסתי להרבה סדנאות ואתגרתי את עצמי, נהנתי והתענגתי וחוויתי שחרור וצמיחה וריפויו עוד...
ממליצה לבוא מתוך תהליך של צמיחה והתפתחות.
 
♦גלעד זהר
ארבעה ימים מופלאים עברו עלי הרבה שקט ועונג, למידה ותרגול. הרבה אהבה וחופש להיות , לנשום. 
אני בהודיה גדולה על המרחב שנוצר לכול מי שנתן ויצר, הוביל והנחה.
 
♦אתי
אז עברו שלושה ימים. הנחיתה לא היתה קלה ועדיין מדי פעם מתעופפת לי למעלה בזיכרונות. זה היה מפגש של אהבה קוסמית ראשון שלי. זה היה מסע ששום מילה לא תתאר אותו.
רציתי לשלוח תודה ענקית לכל המנחים שהובילו לי את הדרך.
תודה עצומה לכל האנשים היפים שפגשתי ולקחו איתי חלק בתוך המסע הקוסמי הזה. 
בזכות כולכם גיליתי דברים חדשים, הזכרתם תחושות שהגוף והנפש כבר שכחו, החיוך לא סר מהפרצוף, והפכתם את המסע לטיול המופלא ביותר שחוויתי.
אווירה מדהימה. מרחפת. אושר. אנרגיות מטורפות. חוויה לא מהעולם הזה. למידה, הרחבת דעת, הבנות אישיות, קפיצה מצוקים, אושר עילאי. ממליצה להגיע ולאתגר את עצמכם להישאר גם אם קשה ומבהיל.
.
♦מירב
באתי חולה, עם לב מעוך וגוף דואב. מליון פעמים לפני שהגעתי החלטתי לוותר, להישאר בבית. עלו בי חששות וציפיות וחשקים ורצונות וכולם ישבו בתוכי מצטופפים ומתנגשים.
אז נתתי מקום לכולם, בעיקר לעצמי, הסכמתי לעצמי לבוא כמו שאני, שקטה, כואבת, ללא ציפיות.
הדבר הראשון שפגשתי היה ה setting, כרי דשא מנצנצים, אוהלים לבנים וימה אחת שחיבקה אותי אליה.
ואז זה התחיל.
שלל אנשים אהובים סביבי, סדנאות עומק בהן פגשתי את עצמי שוב ושוב. ניקיתי פינות חשוכות בליבי, שפכתי אהבה ואור לתוך המפרקים הכואבים, הסכמתי לעצמי להתמסר ולשחות בים האהבה שעטף אותי.
זו לא קלישאה, אהבה היא כוח מרפא אמיתי, היא מתמירה כאב לעונג מבלי לבקש את אישורו של המיינד.
אהבתי בקוסמיק הזה כל כך הרבה אנשים , הרגשתי עירומה ופתוחה בכל מפגש ומפגש, הרגשתי איך האהבה נוטפת ממני 
ונכנסת לפינות חשוכות בלבבות של אחרים ופגשתי, פגשתי אנשים באמת  מבלי לדעת מה שמם, מאיפה הם בארץ. הרגשתי איך אני לומדת להכיר ממקום אחר.
ארבעת ימי הקסם חלפו. חששתי מאוד מהחזרה הביתה, אבל הקסם נמשך . חזרתי לתוך חיבוק בולע של ארבעה ילדים מופלאים ובית מסודר ונקי, ואז גיליתי שהקסם הוא המציאות ושמי שבורא אותה זו אני, ובכל בוקר מחדש אני מזמינה את האהבה לשבת לצידי במיטה, מאפשרת לה ללטף לי את השיער ולחבק אותי ברכות.
אני בהודיה עמוקה לכל מי שהגה ונתן את ליבו להתכנסות הקסומה הזו. 
אנחנו בוראים ביחד מציאות חדשה.
 
♦ארז
בשבילי זו הייתה חוויה ראשונה בקוסמיק. ממצב של התכנסות פנימה ליציאה החוצה למרחב .. להרגיש ולחוות, להיות נוכח ברגע, להכיר אנשים חדשים, לעורר את החושים ולהתחבר לאווירה של חופש, מיניות, שמחה ואחדות .. להרגיש נינוח לחלוק ולשתף אחרים, להסתכל לאנשים בעיניים, לחוש ולחבק.
תודה על הזכות לקחת חלק בהתכנסות שנכנסתי אליה עם כל כך הרבה חששות ואישויים שונים שקשורים אליי, לסקס ובכלל, והרגשתי שיצאתי ממנה עם הרבה הבנות, תובנות וחוויות חדשות, ותודה לאנשים שלקחו חלק בהתכנסות וגרמו לה להיות כזאת מופלאה.
אוירה נעימה , מכבדת ומקבלת. אני הגעתי ממקום מאוד מסוגר עם עצמי עם חששות איך להכיר ולהתחבר לאווירה שהיתה בגדר סימן שאלה .
עם תחילת ההתכנסות ולכל אורכה נפתחתי לאנשים חדשים ולהכרויות חדשות ומצאתי את עצמי נפתח לאנשים ולסביבה ומרגיש התחברות והרמוניה.
ממליץ לבוא בראש פתוח ולהשאיר את הספקות בבית.
 
♦שי
תקופה ארוכה מאוד שיננתי את המשפט:
when you least expect it - expect it
זו היתה הדרך שלי להתגונן מפני פגיעות, למנוע כאבי לב.
והייתי תלמיד טוב של עצמי - הטמעתי את המשפט באופן כל כך מלא: נאטמתי רגשית, ויצרתי דפוסי חשיבה ופעולה מאוד לא בריאים.
וכך עברו שנים...
בקוסמיק האחרון המשפט עלה שוב.
הכנס היה עבורי 180 מעלות ההפך משחשבתי שיהיה.
קיבלתי ניעור, טלטול, הרגשתי פחד, חוסר בטחון, ותסכול. רציתי לברוח.
למרות הרגשות השליליים, העבודה הפנימית התחילה להיעשות, ובעזרת טקס סווט לודג' מרפא, מחזק, ממקד ונותן השראה, יצאתי חדש.
אז עכשיו, שבוע בתוך עידן חדש עבורי, בו המשפט
when you least expect it - expect it
מסמל עבורי הזדמנות לגדילה ולא סיבה להתכווצות, אני רוצה להודות לדודי, לאיילה, לכל המנחים ולכל השותפים לדרך. 
And I apologize, to those whom I have hurt.
Knowingly, or unknowingly
Willingly or unwillingly
Through my actions, speech or thoughts.
May all beings be happy
באהבה
כנס מתוכנן ומתופעל היטב. היה לי קשה משום שהגעתי עם ציפיות שהתבדו. לא היתה ברירה, התחלתי לעשות עבודה אישית פנימית, יחד עם בחירת סדנאות שיעזרו לי. כל אלו, יחד עם הטקס בסווט לודג' בשישי, אפשרו לי לעבור טרנספורמציה. התהליך נמשך באופן רציף מסיום הכנס, והכוונה היא להמשיך אותו ע"י עוד סדנאות פעילויות ועבודה אישית. ממליץ לבוא עם לב פתוח, סקרנות, סבלנות ופשוט להיות נוכח.
.
♦הלית
אני לכנס הזה הגעתי כבר ברחיפה מאז הכנס הקודם לפני כחצי שנה. שכחתי לנחות.
במהלך התקופה הזאת של החודשים האחרונים, בהתאם למשבי הרוח, לעיתים נסקתי ודאיתי קצת יותר גבוה, לעיתים נמרחתי על הקרקע כשהרוח שככה, אבל החלטתי שלא משנה מה, אני לא אפסיק לנסות לעוף ולהיות כל הזמן בתנועה.
יום שבת, היום האחרון של הכנס היה יום הולדתה של ביתי הבכורה, בת 17. לפני ההרשמה לא הייתי בטוחה אם זה ראוי, מוסרי ואימהי מצדי לא להיות אתה ביום הולדתה, ולנסוע ל״כנס ההיפי הזה, שאל תספרי לי, אני לא רוצה לדעת מה אתם עושים שם״. 
ובכן, עובדה שהגענו. החלטתי שזה ראוי בהחלט ואף נחוץ.
אני כבר לא מרגישה קונפליקט בין האמא הקדושה והמסורה, לבין האשה הסקסית שאני. ועבור ביתי, ושאר הילדים שלי, זו המתנה האמיתית שיש לי להעניק להם - מודל שלם של אמא-אשה מאושרת שחיה באנרגיה של אהבה.
תודה לכם, לכולכם, וביחוד לבן זוגי, שאת כל מה שיש לי לומר תכף אומר לו פנים אל פנים במקום לשבת על המחשב.
 
♦יוליה
פעם ראשונה שלי. אווירה מדהימה! הרגשתי בבית. חופשיה ובטוחה בו זמנית. מרגישה שהכנס פתח בי משהו ממש משמעותי. רק עכשיו אני קולטת.. כמה השקט שבו הייתי הכיל בתוכו עוצמה פראית שעברה דרכי באורגזמיות עדינה, במשך ארבעת ימי הכנס.
רוצה לשתף שהייתה לי חוויה מרגשת. ממלאת. מחברת. הרגשתי בבית. סוף סוף נוסף לחיי עוד בית. הפעם כזה שיש בו כל כך הרבה חופש. יחד עם כל כך הרבה ביטחון להביע את האנרגיה המינית, בלי לחשוש שמישהו יחדור לי למרחב.
לא משנה איך אני מבטאת את עצמי.
.משם השקט. הרגשתי הכי שלמה איתי. עם מי שאני.
וכשעלו בי גלים של כאב, בושה, כעס או עצב.. פשוט ביטאתי אותם בשירה. בצעקה. בהתפוצצות של טירוף תיאטרלי. בריקוד. בנשימה.
כמעט והופתעתי באיזו טבעיות אני מציבה גבולות. אומרת לא. בוחרת. יודעת ברגע מה נעים לי ומה לא. מרגישה כמה המרחב תמך בי בזה ומתמלאת בהודיה.
.ועכשיו .. כמה ימים אחרי, כותבת פה ועולה בי כל כך הרבה עצב וכעס, על זה שהייתי חנוקה רוב החיים. ולא היה לי את כל המקום הזה. על הזיוף וההדחקה. חלקים שעדיין שם, מזייפים ומדחיקים ומחביאים הרבה כאב.
.ויודעת.. שאני שלמה איתי איך שאני. גם עם אותן נקודות כואבות אעשה אהבה עד שתימלאו בכל כך הרבה אור,
ויתפוגגו בתוך גלים של שמחה.
.מתרגשת מכך שזוהי רק ההתחלה של המסע האינטימי ביותר. המחבר ביותר שיש, עם קהילה כל כך מדהימה של אנשים. 
אהובים, חברים יקרים של שנים שאנחנו עושים יחד דרך ארוכה.
14 שנים אני חיה בכל תא בגופי את עולם החיבור למיניות לעומק. לרוחב ולממדים הכי גבוהים. תמיד לבד או עם אהובים. והנה סוף סוף אני לא לבד. בעוד מקום. שהוא, אפשר לומר, הכי משמעותי בשליחות שלי בעולם ובחיים האישיים.
.בטח ייקח לי עוד הרבה זמן לעכל את החוויה הזאת, של הנינוחות להיות כל כך אני עצמי. ושיש ככלל כך הרבה חופש וביטחון לכל כולי. 
תודה. פשוט תודה. 
הלב שלי מתרחב לאינסוף. 
והדמעות זורמות ושוטפות אותי באהבה.
זה מרחב מעורר השראה ומלא בחופש, שמאפשר להביע ולבטא את האנרגיה המינית בחופשיות, בעוצמה ועם גבולות ברורים. ולהתפתח במקום הזה עוד ועוד.
 
♦יוני
פעם ראשונה שלי. אווירה כללית של שלווה והכלה, מקום שמאפשר להיות בלי שיפוט. למדתי שחשוב ומשמעותי לעבוד על תקשורת פתוחה וקשובה, להיות נוכח עם האדם שאתי, לכבד גבולות והסכמים. ולשמוח כשאחרים שומרים על שלהם.
.
♦רינה 
פעם ראשונה שלי. אווירה טובה מאוד. למדתי הרבה. התרשמתי מהרצינות והעומק והכוונה של המשתתפים.
ממליצה פשוט לבוא.
 
♦ספי
פעם ראשונה שלי. אווירה נעימה מאוד. למדתי המון על הקשבה ומודעות מינית גבוהה, נרפאתי והרגשתי מקובל כמו שאני
 
♦אורי 
פעם ראשונה שלי. אווירה מעולה! למדתי טכניקה להניע אנרגיה מינית בגוף, עלה לי הביטחון בעצמי שחררתי המון אהבה לסביבה וקבלתי בחזרה.
.
♦עודד 
פעם ראשונה שלי. אווירה אוהבת. פתיחות, קבלה, אהבה, בגרות עם עצמי, קבלת דעת האחר לחלוטין.
 
♦מיכל 
פעם ראשונה שלי. אווירה מאוד מכילה שמחה מלאה באהבה וקבלה. מאוד נפתחתי האמנתי בעצמי, הקשבתי, לא נכנעתי לפחד ,נתמכתי על ידי חברים חדשים מהכנס. שווה כל רגע, חוויה מעצימה ומגדילה עוצמתית ,שמחה ומלאה עניין ועומק ואהבה
 
♦אמיר
אווירה כיפית ונעימה. הקברט רעיון מוצלח. בדיקת גבולות. מה עושה לי טוב. מחדד תפיסה לגבי מגע. למדתי לשהות בלבדיות. הכרויות חדשות .
.
♦טושו
היה מאד מאד נעים, מחבק ואוהב. היה לי נעים ומחבק וגם מאתגר למדי. התהליך אישי...
ממליצה לבוא בראש פתוח ובלי ציפיות מוגדרות אלא להסכים למה שיקרה. לא להינעל על משהו מוגדר.
 
♦גיא
אווירה טובה. נראה שגם מי שחדש להתכנסות מצא את עצמו מהר. הכרתי אנשים מעניינים עם סיפורים שניתן ללמוד מהם ולחוות דרכם את השינוי. זו התכנסות שתתרום המון לחיים שלכם.
 
♦ענת
אווירה מופלאה, שלווה, כמו באיזה גן עדן מחוץ לעולם. הייתי עם עצמי ועם בן זוגי, עברנו חוויות משותפות, העמקנו את הקשר בינינו, למדתי גם לטפל בעצמי לבד, והיה כנס קסום. חוויה זוגית מעשירה ושונה מכל מה שמכירים.
.
♦מלכה פלדשטיין
פעם ראשונה שלי. אווירה נעימה ומכבדת. נותנת תחושת ביטחון לחקור את הנושא הרגיש הזה חופשי מלחצים חברתיים. נתרמתי מאד משיתוף פעולה מפרה עם נגה מיבר. נהניתי לבחור בנינוחות את מה שמדויק לי לחקור בסדנה שהשתתפתי. עברתי חיבור עמוק יותר עם החזון שלי. זהו מרחב בטוח מגוון ועמוק להתפתחות אישית דרך הפריזמה רחבת היריעה של המיניות. ממליצה!
 
♦טובית
אווירה נפלאה, בטוחה, אוהבת. אנחנו זוג שעושה עבודה זוגית ארוכת שנים. אינסוף להתפתחות, להיפתחות. לגדילה. לתוספת לאהבה שלנו. עברנו תהליך עמוק, מרפא ומעצים. נהנית מהמרחב הצבעוני שמסביב.
ממליצה לא לרוץ לסדנאות ג'וסיות ואקסטרימיות מיד. לעבוד בפשטות ולעומק במסלול מקודש של תרפיה זוגית. רק אחרי פסטיבל או שניים מבינים באמת כמה המרחב הזה הוא מרפא ואינו מקום לצבירת זיונים אורגיות כיבושים שונים ומשונים. לעשות תהליכים לאט. לא למהר לקפוץ למים סוערים. לזמן יש חשיבות. ולכבד את המרחב.
 
♦בת שבע
פעם ראשונה שלי. אוירה של חופש. חוויתי ריפוי עמוק של חלקים בתוכי. ממליצה: בואו! חובה!
.
♦רותי פריש
אווירה מעולה. המרחב הפיזי היה מדהים. תכנון מדויק שהחזיק את הזרימה והמעבר בין המתחמים השונים. התהליך שאני עברתי בכנס, בתור מנחה ומשתתפת היה טוב. מבחינתי שיא התהליך היה ההשתתפות בקברט.
ממליצה: אל תחשבו פעמיים - בואו! אפשר להסיט מהלך שלם של חיים בסופ"ש מדויק אחד.
 
♦דויד 
פעם ראשונה שלי. אווירה מעולה. עברתי תהליך עוצמתי ביותר שעדיין לא לגמרי הבנתי. 
ביומיים הראשונים היה לי קשה הראש עבד המון. ביום השלישי קמתי עצוב בוכה ועם מיגרנה. כשהצלחתי לבכות ולצחוק לחברה בטלפון, היה לי מפגש מיני בכנס, והשתחררה לי כל השפיטה היה נהדר ממש. מאותו רגע הייתי בעונג עצום בתוך עצמי, עד לדקה האחרונה של הכנס.
.
♦אווירה טובה מאוד. זו לא פעם ראשונה לכן הגעתי עם ציפיות גבוהות לאחר הכנס הראשון. הפעם הרגשתי שהיה פער גדול בין רמות שונות של סדנאות שניסיתי. חלקן היו מצוינות, חלקן ממש לא עניינו אותי. את רב התהליך שלי עברתי בזכות הדינמיקה של המרחב ופחות בגלל התכנים. להגיע בזוג, אך לנסות למצוא חיבורים חדשים, לפגוש אנשים מוכרים, עורר טריגרים שונים והתמודדויות במרווח שבין אני- זוגיות - העולם. ממליץ לצלול בראש פתוח.
 
♦רון 
פעם ראשונה שלי. תחושה נעימה של פתיחות וקרבה. אני עדיין מעכל - אבל ממגוון סיבות שלא אפרט כאן החוויה אצלי היתה יותר ברמה הרגשית/ רוחנית ופחות ברמה המינית. התמודדתי עם כמה 'שדים' שלי במהלך הכנס ובסופו של דבר ניתן לומר שהתהליך שעברתי הפך אותי ליותר מודע לצדדים הפגועים שלי ונתן לי הרבה חוסן נפשי ושלווה פנימית שבאו בעקבות העזה לנסות דברים חדשים. יש פה הזדמנות לחוות פתיחות בקטע אחר, אבל בשל המגוון הרב צריך להבין שהכנס לא חייב להיות בעל אופי מיני לכל אחד ועדיין אפשר להיתרם ממנו מאוד.
 
♦שירה אברמי
אווירה נעימה, בטוחה, מחזיקה , מכבדת, הכל נראה מאורגן ומחושב עד לפרט האחרון. מרחיב את הגוף ואת הנפש, המון למידה והתנסות נדירה בתחום המיניות שאינה מתאפשרת במקומות אחרים. וכל זאת במרחב בטוח.
.
♦תמי אריאלי
פעם ראשונה שלי. אווירה של חופש, מעבר מדורג של קבלת הערום כמהות הטבעית לאנשים, שלום, אהבה, חברות. הבנתי מהי מיניות שמתחילה בחיבור אנושי. בעלי ואני חווינו פתיחות ברמות נוספות. ממליצה להשאיר בבית בקורת ושיפוט. להתמסר בהדרגה על פי גבולות אישיים לשבט שכולו חופש שלום ואהבה
 
♦שורי
אוירה נפלאה של לב פתוח, מרחב מאפשר מוגן ומכיל. הכנס היה מדהים עבורי, עברתי ממקום של פחד שלא אמצא את עצמי למקום של רצון אמיתי לחבק את כולם. המון חוויות עוצמתיות במהלך הסדנאות הרבות. כנס שנותן הרגשה של יחד, של פתיחות ו אפשרות לאהבה קודם כל עצמית ואח"כ אהבה עם אחרים.
כנס של אנשים יפים מלאי אור.
 
♦אליס שני לנקרי
אווירה נעימה, חברית, שבטית. מאפשרת וזורמת. כיף שהיו גם אנשי קהילה וגם אנשים שלא. הייתי שמחה ליותר נקודות חיבור (וגם יכולתי לדאוג להן בעצמי.. ;)) הגעתי פעם ראשונה להנחות סדנה מקצועית שהרגשתי שהיא ברמה מעל הסדנאות שעשיתי עד כה. חוויתי התפתחות והעצמה. הרגשתי שתומכים בי ויש לי גב ואני מעבירה אותה לאנשים חמודים עם לב פתוח ושזו מעבדת מחקר בשבילי ובשבילם. נהניתי מאוד ונותרתי עם טעם של עוד - מקווה להציע ולהעביר יותר סדנאות וגם להיכנס לעומקם של הנושאים אותם אני חוקרת :) זה מרחב קסום, מדויק, נעים. פסטיבל של קהילה עם לב פתוח והרבה חופש. תכני עומק של טנטרה, מיניות אינטימיות ותנועה.
.
♦יואב
אווירה טובה, נעימה, בטוחה, מכילה. עזר לי לפגוש ולהרחיב את התקשורת הזוגית שלי ושל זוגתי
 
♦קרן אור
אווירה טובה, לבבית מחבקת ופתוחה. קיבלתי תובנות אישיות לגבי המקום של המיניות בחיי. ראיתי עד כמה אני אינדיבידואלית ופחות מתחברת לתחושה של שבט אם כי לא מתוך התבדלות אלא קבלה של השונה ממני. ממליצה לבוא פתוחים, להסכים לחוות ולהשתנות.
 
♦אוואני
היתה התכנסות מדהימה! אווירה של אינטימיות ושל פתיחות. הגעתי קצת סגורה ועסוקה באתגרים שבחיים שלי ובמהלך הכנס ממש הרגשתי איך נפתח לי הלב והרבה אנרגיות חיוביות יוצאות ממנו. ממליצה: כדאי לכם לבוא כי אתם הולכים לעבור שינוי ולהיות חלק מקהילה אוהבת ומחבקת.
.
♦שירי
פעם ראשונה שלי. אווירה נוחה, טובה, משוחררת. הגעתי מבחינתי מבושלת ויודעת מה אני רוצה מהכנס. היה עבורי תרגול חשוב בגבולות ומפגש גופני מתוך בחירה. נחשפתי לתכנים ומנחים שפתחו לי צוהר לעולם שאני יודעת שנכון לי לצעוד בו. בקיצור היה מעולה ואני מרגישה שזאת התחלה של דרך עבורי. תודה
 
♦נתי
אווירה טובה מאוד. יכולתי להיות ערה וקשובה לי, להתחבר לסנטר שלי. מרחב נעים בטוח ופורץ רק את הגבולות שתירצו לפרוץ ;)
 
♦דודי
דבר אחד שקרה לי במיוחד זה היכולת להתחבר לאנשים ולא לחכות שיפנו אלי, השיחות עם השכנים לאוהל. ממליץ מאוד
.
♦רחל
פעם ראשונה שלי. אווירה מופלאה. חופש, מקום להיות מי שאני. קבלה. א ה ב ה וואו. עבר רק כשבוע, כך שאני לא יודעת מה ימשיך איתי הלאה לטווח ארוך. אבל כן מרגישה שינוי דרסטי. הלב נפתח. ואני באה ממקום מאוד מאוד סגור והפחד ניהל אותי בחיים. הייתי בסדנא של מלכה פלדשטיין ונגה מיבר בבוקר יום שישי. נכנסתי בן אדם אחד ויצאתי מישהי אחרת. שם ממש נפתח לי הלב. אחרי זה הסתובבתי מלאת אהבה לכל. חופשיה. פתוחה. מרגישה שמהכנס הזה נשברו חומות ישנות בכל כך הרבה רבדים ונושאים, גם במיניות וגם בכלל. כל מיני רעיונות ותבניות בנות מאות, אלפי שנים - נשברו, התפרקו. הסתובבתי בתחושה של היי. של מסטוליות, אבל מסטוליות מאהבה (ולא מחומרים שמכניסים לגוף) שזה כל כך הרבה יותר כיף ושווה.. מרגישה שנפתח לי עולם חדש. הייתי בגן עדן. לא רציתי שייגמר. תודה, תודה, תודה ענקית על האפשרות. על המרחב. הכל כך בטוח. מקבל. אוהב. מאפשר. תודה על התזכורת כל פעם מחדש על החשיבות להגיד לא. לדייק את עצמי. מה נכון לי. מה אני רוצה. זה סופר חשוב. אחרי הכנס אמרו לי שאני נראית ממש אחרת. שאני נראית כל כך שמחה. זורחת. זה מקום לשבור מוסכמות. להשתחרר. ללמוד להקשיב לעצמי. ללמוד לחיות בלב פתוח, מלא אהבה כלפי הכל. 
 
♦טלי
אווירה מעולה חמה ומאפשרת. היה בונה ומאפשר. ממליצה לבוא לבוא לבוא
 
♦יובל
אווירה נפלאה. התחברות לעצמי ודרכה לזוגיות. ממליץ: בואו יש מרחב בטוח
.
♦שני
פעם ראשונה שלי. תחושה כללית נהדרת, למרות הרגעים הקשים (-:
קודם כל הכל היה מאורגן למופת, החוף היה מסודר יותר ממה שציפיתי. למעשה אם הייתי יודעת הייתי מביאה פחות דברים. כמו כן הכל נעשה ברוגע ובנועם.
הרגשתי מצד אחד חופש גמור ומצד שני גם ביטחון גמור. 
הרגשתי את ההשקעה שלכם ושחשוב לכם שאנשים ישתתפו בסדנאות. 
אני מרגישה שמורכב לי לספר על התהליך, מפני שהוא עשוי מחומרים רבים. 
דיוק, ועוד דיוק ועוד למידה ועוד הקשבה. 
בגדול אני יכולה לומר שהרגשתי כמו עובר ברחם אמו. מתפתחת ללא תלות בעולם שבחוץ, מובלת.
 
♦עדי
האווירה היתה טובה, רגועה, בטוחה, מאפשרת. העיסוק בזכרי ונקבי הוא משהו שאנחנו בתור זוג מתעסקים אתו בתקופה הזאת, ולכן נגע בי מאוד. עברתי דרך כעס גדול, השלמה, התרגשות, עונג, קושי גדול שביחד פתחו לי את הלב ונגעו בי עמוקות. אנחנו מוצאים את עצמינו כל יום בשבוע שחלף מדברים, מעבדים, מעלים גירה על מה שעברנו בהתכנסות. גם האנרגיות עדיין גבוהות ואני מרגישה שאני עדיין מרחפת.
בואו! בואו להתנסות, לפתוח את הלב, לחוות במרחב שמור ומקצועי.
 
♦עדי 
פעם ראשונה שלי. אווירה נהדרת, חופש, סדר, מאורגן, נעים, אנשים נפלאים, איכותי ומקצועי, בטוח. עברתי תהליך נהדר של שחרור, דיוק, עבודה על הגבולות שלי, תקשורת בריאה ואוטנטית מול אנשים ובעיקר מול נשים, קפצתי כמה צוקים אישיים בסדנאות נועזות והרגשתי בטוח ושייך. חזרתי הרבה יותר מחובר לגוף שלי לגבריות שלי. מרחב נעים, בטוח ומעורר חושים לריפוי, לימוד, חופש וחיבור לגוף, ללב ולמיניות שלנו
.
♦אסף
אווירה טובה ונעימה מאד. עברתי תהליך עמוק ומשמעותי עם בת זוגי שחוותה קושי ואני יכולתי להכיל אותו בלי לעמוס אותו על שכמי, ועברתי תהליך מעצים עם עצמי - בעיקר בהתרחבות היכולת ליצור קשרים ואינטראקציה פתוחים וכנים ולהקרין את הפנימיות שלי לאחרים. 
הכנס הוא תהליך שבו אפשר לחוות מנעד גדול של רגשות, ובעצמה רבה. הכנס מאפשר להרחיב יכולות וגבולות בתחומי תקשורת ומיניות, ומאפשר לכל אחד לחוות בדיוק כמה שמתאים לו.
 
♦נוגה 
פעם ראשונה שלי. מעבדת חקר חברתית בין המינים - מאתגר, מרגש, חשוב!! תרגלתי את הגבולות שלי מול גברים, מול מגע. תרגלתי להגיד לא, להגיד כן, להגיד כן/לא ולהתחרט. גיליתי בי רצון פנימי להיות אישה פנימית, הכרתי מנחים מעולים שאשמח להמשיל ולהכיר בסדנאות קצרות המשתלבות בחיי היום יום.
חיזקתי אצלי את הידיעה שאני מעדיפה סדנאות קצרות, המשתלבות בחיי היום יום שלי מאשר משהו אינטנסיבי שיצר אצלי הצפה. זהו כנס חשוב שמעורר, מציף ומביא למודעות תחום אנושי שנמצא כבר יותר מידי שנים במחבוא הבושה!! אני אומרת תבואו, תתנסו, תכאבו ותכירו כדי להעביר חוויה אנושית אחרת לעצמנו, לסביבתנו ולדורות הבאים.
 
♦אודי
פעם ראשונה שלי. היה לי בסך הכל נעים ונח. הילפרתי וזה היה לי יותר נח כי אני לא מאוד מעורה בקהילה עדיין. בסדנאות הייתי מעט, וכשהייתי הרגשתי מאוד פתוח ונח עם המנחים והמשתתפים האחרים. הייתי רוצה יותר חיבור של לב עם עוד אנשים במהלך הפסטיבל, אני מניח שאצטרך לבנות את זה.
היה לי חזק, קו של שמאניזם מיני עם הסדנה של מאיטרי והסווט והכינרת. דברים זזים.
עברתי פתיחה של ערוצים שהיו חסומים כל החיים. ממש פיזית. הכל איכשהו התבשל והוביל לזה - הסדנא של מאיטרי, הסווט לודג', כל מיני. אני יכול להרגיש את זה חי בבטן שלי עכשיו.
והיה לי מאוד משמעותי שהיתה אש מרכזית עם כוונה ושהיה מקדש מים. תודה.
ממליץ: בואו. תהיו. יש כאן ריפוי והזדמנות לגדילה לכל אחת ואחד. זה מקום בטוח.
.
♦עודד
פעם ראשונה שלי. מרחב נעים, מאפשר, חופשי ובטוח. תחושה כללית מעולה. למדתי שיעורים חשובים בהתנהלות שלי כלפי עצמי, ובדיוק הבחירות שלי.
 
♦נעמה
היתה אווירה מאוד טובה. לי אישית היה מאוד נוח במרחב. אני יודעת להגיד שזה גם קשור לביטחונות חברתיים שבאתי איתם. זה שהיתה קבלת שבת משותפת היה מאוד משמעותי לבניית המרכז וכל הרצף של שישי היתה נקודת שיא לדעתי. חוויתי את עצמי בביטחון ובאנרגיות גבוהות ולצד זה גם נפגשתי עם הצללים שלי - עם הקושי לפתוח את הלב, לייצר מפגש שהוא מעבר למפגש המיני. הרגשתי שהסדנאות נותנות לי הרבה כלים ושההפסקות הן מרחב תרגול ומפגש עם הרבה שאלות על עצמי.
 
♦אולגה
התחושה הכללית שלי הייתה לא משהו אבל זה היה לרוב קשור לחוויה האישית שלי שהבאתי "מהבית". המקום עצמו היה מהמם ושהפעם היינו ממש על הכינרת - פעם ראשונה שלא הייתי צריכה בגד ים כדי להיכנס למים. הרגשתי שהצלחתי להשתחרר עוד קצת ולהרגיש בנוח עם הגוף שלי אפילו כשיש אנשים שאני לא מכירה סביבי. היה לי די מאתגר הפעם, בגלל התחושה האישית שלי שבאתי אתה מהבית. עדיין אני מרגישה שנהניתי מאוד והתפתחתי. החוויות המרכזיות, אני חושבת, היו השחיה בעירום - משהו שהיה לי קשה להעז לעשות בפעמים הקודמות, ואני מרגישה שזה הביא אותי לתחושת שלווה וקבלת העצמי עמוקה יותר ממה שהכרתי. וחווית השיא הייתה עבורי הסדנה "טקס הקדשה ליוני" של דוד כהן צדק. 
זאת חוויה שמאפשרת להכיר את עצמך מהזווית שלא הכרת, להסתכל אחרת על כל דבר שהיה נראה כמובן מאליו, משהו שמשנה את התפיסה של הגוף, של המיניות, של עצמך ושל העולם.
.
♦דוד
הכנס אורגן היטב. תחושה טובה של אפשרות להעצמה ולימוד. סביבה אינטימית מאפשרת מבנה. מקום לחות, להתנסות, לגדול, להתמודד להתעצם.
 
♦חגי
פעם ראשונה שלי. כנס מעולה סדנאות איכותיות וקהל נפלא. התחברתי לבת זוגי מאוד.
 
♦חגית קרצו
אווירה נעימה, זורמת, טובה. בעיקר עברתי תהליך פנימי בנושא תחושת השייכות שלי
.
♦פעם ראשונה שלי. אווירה נעימה מאוד. היה מדהים, מעניין! הסדנאות עומק שעסקו בתכנים של שיח בנושא, היו מעניינים מאוד. המלצה: פשוט תעיזו!
 
♦גלעד
אווירה נעימה עד כאוטית. תהליך מדהים ועמוק ומשחרר...
 
♦אינה
היה מאוד רגוע ונעים, תחושה של בטחון של בית, שאפשר להרפות, המרחב היה מאוד מכיל, ומאפשר חיבורים רגשיים נפשיים יותר עם אנשים, פחות יצרי. 
וואו, אני הגעתי הפעם במטרה ללמוד לחוות ולהפנים כמה שיותר ידע מהסדנאות, והיה לי ממש מדויק להלפר במתחמים, ומעבר לחיבור למנחים מדהימים שחוויתי, גם מרתק אותי לתרגל להחזיק מרחב לאנשים, זה מאוד חשוב לי, ההתבוננות בתהליכים שעוברים האנשים...ההכלה..ההקשבה. יצרתי חיבורים רגשיים עם אנשים, משהו שדי קשה לי לעשות ביומיום, בחנתי את גבולות ההכלה שלי, תרגלתי הרבה איך להגיד 'לא' בצורה מעצימה ואיך לקבל לא באותה צורה, ובעיקר עבדתי על תחושת השייכות שלי, ואיך אני מעזה לבטא את עצמי ולהראות את עצמי לאנשים...ואיך אני תורמת ואיך אני מביאה את המתנות שלי למרחב :) מאתגר ומעצים בהחלט כל החוויה.
זה בית ספר לחיים, בית, מרכז טעינה, מרחב אמיתי של ריפוי ואהבה, מקום מכיל ובטוח להרפות בו ולהיות עצמנו, להתחבר ולחקור את המיניות שלנו, ולהיזכר איך לפתוח את הלב ולאהוב.
.
♦רינת אלה שיפר ניסים
למרות שהמקום היה גדול ותחושת פיזור מרחבית, עדיין היה הרבה לב וביחדנס, גם עם האנשים שהחוויה הזו חדשה להם. הכנס שיקף את המקום של עם עצמי - כלומר ממש בטוב :) מעבר למפגשים מרגשים ועמוקים עם אנשים, היתה תחושת החזקה ללא מאמץ של המרחב, יכולתי להביא את עצמי 100% אותנטיות, ולסמוך על המרחב והאנשים, ממש נפלא.
כנס איכותי ומקצועי ומאוד תורם.
 
♦עדי
פעם ראשונה שלי. קסום. עברתי כמה מבחני אומץ, כנראה בהצלחה... הכרתי אנשים מדהימים, חוויתי דברים של פעם ראשונה וחיזקתי כאלה שכבר הכרתי. אחרי כל סדנא נפגשנו במתחם האוהלים כמה "שכנים" ושיתפנו את שחווינו, זה היה מצוין. 
נהנתי מחוסר הדיסטנס בין המנחים ל"פשוטי העם" היה כיף לחוות דברים עם אנשים שקצת קודם הובילו אותך בסדנא שלהם.
ממליצה: תתכוננו לחוויה המטלטלת הכי מרגיעה שתחוו בחייכם.
 
♦שירה
פעם ראשונה שלי. הייתה אווירה טובה ונעימה בגדול. לי באופן אישי היה קצת קשה. בעיקר לקחתי את כלי הנוכחות. היה הרבה דגש בסדנאות על להתקרקע ולהיות מודעת לתחושות שלי.
.
♦עידן
פעם ראשונה שלי. אווירה נעימה. למדתי פחות לשפוט אנשים ולהיות יותר סבלני וקשוב לאחר.
 
♦לילי
פעם ראשונה שלי. מדהים . הרגשתי כמו בבית. הותיקים היו נחמדים ומכניסי אורחים. מדהים .להיפתח לאהבה שיש לכולם ולדייק לעצמי . ולדעת להגיד מה מתאים לי.
ממליצה: בואו. תשאירו את החששות בצד כי אתם נכנסים למשפחה אוהבת.
 
♦אחינעם
אווירה נהדרת. חופש, חיבור לעצמי, ולחמלה עמוקה. זה מקום בטוח ומכיל לכל השלבים והמקומות שנמצאים בהם במסע למיניות מודעת
.
♦שקמה
פעם ראשונה שלי. האווירה הלכה ונבנתה, והפכה נהדרת. עברתי תהליך, אישי וזוגי. שתיים או שלוש הארות משמעותיות - ושתי חוויות מכוננות. 
ממליצה: בואו, פשוט תהיו, בדקו את האווירה והכלים המוצעים, לאט לאט. בואו עם הפחד, מקסימום תופתעו.
 
♦מרגנית
פעם ראשונה שלי. האווירה היתה נהדרת, של אמון, ביטחון, חופש ומרחב שמור ומוחזק. היתה לי תחושה של גן עדן, מרחב של אהבה וחופש. מאוד העצים אותי.
 
♦לב
פעם ראשונה שלי. הייתה אווירה מאוד משוחררת ובטוחה. מחוץ לסדנאות הרגשתי הרבה אווירה של תיכון ותחרותיות, אבל סיכוי סביר שזה בראש שלי ולא משקף על הכנס. עברתי הרבה מצבים בכנס. בעיקר הבנתי מה הם האתגרים שלי ביחס לרצון המיני, ליכולת שלי להיות גבר בעל בטחון וליכולת שלי להסתדר במרחב חברתי גדול וחדש.
ממליץ לעצור באמצע ולעבד את החוויה. להתכונן להרבה קושי ובלבול חברתי, אבל לא לברוח ממנו.
.
♦עמית
ראשית לחשוב ביותר מצדי: אני מאוד התרגשתי, חשקתי, נפעמתי ונהניתי. האווירה הייתה פתוחה ומרחיבת לב. לרגעים חוויתי תחושת בדידות צורבת ולעיתים רבות בהרבה חוויתי תחושת ביחד חמה ונפלאה. המעברים בין השתיים מרגשים, מסעירים ומצמיחים. היו רגעי התעלות. הרבה פעילויות מרשימות ומגביהות (מתמירות). 
חלק מהסדנאות היו ממש ממש מרשימות ויוצרות התפעלות גם במי שעבר אי אלו... לציון ספציפי ומיוחד אציין את הסדנה של מיכאל, הסדנה של אפרת בנור, הסדנה של רועי, סדנת הולי אס של יעל , וכמובן הסדנה הנפלאה של דודי בעניין ההקדשה ליוני. שאפו!!! בראוו!!!
למי שרוצה לגמוע ממעיינות החיים, לטבול במעיינות התשוקה, האהבה, המיניות, והחיבור האנושי זה המקום! חוויית אקסטרים מחד אבל רכות, ביטחון וחום מאידך. מ ו מ ל ץ !
 
♦אסף
אוירה נעימה משוחררת וחופשית. ביום הראשון רחצתי בבגד ים אח"כ בתחתונים ובסוף בערום. הערום היה מרענן ומשחרר ותרם לתחושת החופש וקבלת הגוף. 
 
♦שירה לוריא
האווירה היתה מדהימה. תחושה של לב פתוח של כולם. מרחב מוגן. ובעיקר תחושה שכל אחד יכול להיות מי שהוא בימים האלה. הכנס היה לי מדהים. הרגשתי שאני בבית, המים של הכנרת שהיו חלק מהמקום וההוויה, הערום הטבעי, הכל יחד היה לי בדיוק מה שאני צריכה, רוצה ואוהבת. התהליך הזוגי שלנו היה מעולה ומדויק. יכולנו להיות במקום שמאפשר לכל אחד מאתנו לחקור את עצמו ואת הביחד. היה שילוב של הכל - עבודה פנימית, התבוננות, עונג, חקר, הכרויות עם אנשים נוספים, העמקה עם חברים ותיקים. היה מדהים, ממש מדהים. 
זה לא מובן מאליו להיות במקום של עבודה עם אנרגיה מינית ולהרגיש כל כך בטוחה וכל כך מוגנת. גם מבחינת המרחב וגם האנרגיה שהיתה סביב מהאנשים.
ההקפדה על דיוק בגבולות, אפשרה לי לדייק לעצמי, לחדד את המקום הזה, ולדעת שאחרים מכבדים את הגבולות שלי.
וכמו תמיד בדברים כאלה עוצמתיים , הדהוד של זה ממשיך להרבה זמן...
כשאני מספרת על הכנס לאנשים ( ואני מספרת על זה המון...) אני אומרת שזו הזדמנות להיות. פשוט להיות, אם זה בזוג אז לבוא לבועה של כמה ימים ולהיות יחד במרחב מאפשר.
אחד הדברים הטובים בכנס זה שהרבה אנשים שבאים לשם כבר בתדר אחר ובשיח אחר, מה שמאפשר להרגיש בנוח ומוגן .
 
♦אלי
פעם ראשונה שלי. אווירה טובה. היה לי ממש לא קל אבל מאוד מחזק.
אני ממליץ בחום ומקווה מאוד שיותר אנשים יבואו לעבור תהליכי לימוד של העצמי במרחב תומך ואוהב
 
♦אפרת בנור
המקום קסום ממש! יופי של בית לכנסי קיץ. באופן אישי בהחלט נהנתי. 
זו הזדמנות גדולה להטיל ספק בשטיפת המח שאנחנו סופגים מגיל צעיר. הזמנה להכרות, התבוננות וחוויה בכל מה שקשור בהקשבה, תקשורת, ריפוי, דימוי גוף ומיניות.
 
♦ מאיה
פעם ראשונה שלי. אוירה שלוה ורגועה של חיים ללא לחץ בו הזמן עמד מלכת. אוירה של מתירנות, חופש, הכלה. בקיצור עונג צרוף של ארבעה ימים. עברנו בן זוגי ואני, תהליך מעצים מטלטל ומפרה הן באישי והן בזוגי. זאת היתה אחת החוויות המכוננות בכל תקופתנו יחד (5 שנים) ועל כך תודתנו הרבה.
 
♦ליפז 
פעם ראשונה שלי. אוירה מאוד טובה ומחממת, המיקום היה מעולה, ובמיוחד הדאגה לפרטים הקטנים.. השלטים שהיו תלויים על הדשא, רחבת המדורה והאלטר של המים . הגעתי שבורת לב אחרי פרידה קשה, הרגשתי שהמרחב מאוד מאפשר להיות מי שאתה בלי שפיטה או ביקורתיות.. ככל שעברו הימים הרגשתי את תהליך הריפוי שעברתי, סיימתי את הפסטיבל בתחושת אופוריה מטורפת, אושר מוחלט, הטקסיות, השבטיות, ה"ביחד" מאוד מאוד עשה לי טוב. אושר גדול ואני מקווה שלקוסמיק הבא אבוא עם חבריי הרקדנים. יצאתי מאוד מרוצה, שמחה שטבילת האש העמוקה שלי בעולם הזה היה בפסטיבל הזה. תודה תודה תודה!
ממליצה להיות עם ראש פתוח, להקשיב לשיח שהוא לא מדובר בעולם המטריקס, לצאת מנקודת הנחה שיש עולם שלם שלצערי רוב האנשים אינם מכירים. כי מיניות היא נושא כל כך לא מדובר בשיח המערבי, אז למה לא ללמוד את זה כמו שצריך בהיכל שכולו מוקדש לנושא? :)
 
♦אילת
אווירה חמימה ומחבקת, עם הרבה כבוד ומשפחתיות. מאד נהניתי מהאווירה ומהטקסים בשישי ובשבת, מטקס הקקאו, מקבלת השבת ומטקס המים שהיה מקסים בעיניי. הסדנא של יעל שטיינר בשבת היתה חזקה מאד. חושבת שהכנס הזה הוא הכי מרתק ועמוק שיש בין ההתכנסויות בקהילות ההתפתחות השונות, ובטח בעולם הפסטיבלים למינהו. חושבת שבחירת המנחים, המקום, המרחב היו מושלמים.
ממליצה בחום
.
♦דינה
אווירה קסומה, נדירה, מחייכת, אוהבת ומקבלת. עברתי חוויה מאוד עוצמתית ומטלטלת, בעקבות כמה סדנאות ספציפיות במיוחד. מרגישה שמשהו ניפתח אצלי, ואני יותר מלאת אהבה וביטחון עצמי.
ממליצה מכל הלב פשוט להגיע. זאת חוויה שעושה שינוי בחיים, ולא רק בתחום המיניות. זה משהו שאין דומה לו, ושכ"כ חסר בחברה שלנו.
 
♦קרן
פעם ראשונה שלי. היה כייף!! אוירה נהדרת, תחושה של חופש, הכלה ואפשרויות בלתי מוגבלות. באתי עם הרבה פחדים וחששות, והרגשתי מאד מוגנת ובטוחה. מאד עזר שכל מנחה הדגיש את נושא השמירה על הגבולות. פגשתי הרבה אנשים חדשים ומעניינים, עם חלקם אני עדיין שומרת על קשר גם מחוץ להתכנסות. הקפדתי לא לאתגר את עצמי מדי ובכל זאת למדתי והתפתחתי והפתעתי את עצמי כמה וכמה פעמים, בעיקר לטובה. טקס הקקאו היה שוס :)
ממליצה לבוא :)
 
♦שגית
פעם ראשונה שלי. תחושה של פתיחות. נפתח הלב לבוא עוד פעם, ולפתוח את הלב לעוד התנסויות חדשות, שפותחות את התודעה עוד קצת .
.
♦ליאת
אווירה נהדרת, חופשיה, מאפשרת. מאחר והייתי לבד, עבורי היה כמו חופש שבו השתתפתי בסדנאות וצעדתי בקצב שלי. ממליצה לקחת את זה לאט לאט ותבואו.
 
♦שרית
פעם ראשונה שלי. מצד אחד היתה הרבה קירבה, ופתיחות. מצד שני כן היו דברים במרחב הציבורי שהיו לי יותר מידי בוטים (הקברט למשל) שהקשו לי על החיבור של הלב לחוויה. הייתי הלפרית במטבח בכנס. זה היה נכון ועזר לי להתקרקע בין כל התעופות, וגם שם נוצרו לי הקשרים החדשים הכי משמעותיים - מעצם העבודה המשותפת עם אותם אנשים....
היו לי סדנאות טובות ופותחות את הלב עם בן הזוג, שחידשו לנו דברים. בנוסף היו סדנאות שהלכתי לבד וטקס הקקאו, ונתנו לי חוויות של מגע, ופתיחות ואהבה והתנסויות חדשות עם אנשים ונשים אחרים.
ממליצה לבוא בשמחה, עם ראש ולב פתוח.
 
♦אורי
אווירה טובה מאוד, משפחתית ומשוחררת. שערים שנפתחו ממשיכים להיפתח . ממליץ לא לנסות להנמיך ציפיות או להשתחרר מעכבות מראש. בואו כמו שאתם והשחרור יגיע.