צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

למי קראת זונה?

זנות מול יצריות והתהום הפעורה ביניהם. 
כבר תקופה שהמילה הזו והשימוש בה מאוד מקומם אותי. 
מבלי לשים לב המילה הזו חדרה אל השיח המיינסטרימי כאשר מייחסים לה משמעות חיובית. 
לפני כמה זמן ישבתי והקשבתי לשיח נשים כאשר אחת מהם אמרה ש"היא רוצה להיות יותר זנותית בחדר המיטות עם בן זוגה ולהתחבר לזונה הפנימית שלה"
זו לא פעם ראשונה שאני שומע את זה וזה גם לא כל כך נדיר בשיח הבין אישי.
אולם רק בתקופה האחרונה הבנתי את העיוות שבדבר ואיך משהו זוועתי כל כך קיבל משמעות חיובית. 
מבלי לשים לב דרך ההנגשה החיובית הזו, מעשה שהוא נוראי לאט לאט איבד מהמשמעות שלו, עד כדי כך שנוצרה חוסר הבנה לגבי המהות של זונה במלוא המובן המציאותי של המילה, ויש כאלו המתבלבלים וחושבים שזה נעשה מבחירה ושזה מקצוע לגיטימי לחלוטין.
 
אותן נשים וגברים, שמשתמשים במילה זונה בחיבה, מתבלבלים בין התנהגות יצרית טבעית ומבורכת לבין התנהגות משחקית מזויפת שנכפתה על אישה דרך מציאות אלימה בחייה והבניות חברתיות שמשאירות אותה שם. 
 
לאורך אלפי שנות דיכוי מיני (של נשים וגברים), כאשר אישה הייתה מתנהגת בפרהסיה בצורה יצרית היו משווים אותה לזונה, עד שהמושגים הללו התאחדו למושג שלילי שבעצם אומר שהתנהגות יצרית היא התנהגות רק של זונה פרועה, משוגעת, מקוללת וחסרת גבולות. 
 
מרוב שההתנהגות היצרית הודחקה והושפלה, כמיהה זו ליצריות חיפשה דרך להתבטא וקיבלה ביטוי דרך ההתנהגות של הזונה שהפכה פתאום למשהו נחשק. 
וכך בלי לשים לב אוכלוסייה שלמה של נשים מדוכאות עם חיים קשים מנשוא רוויים באלימות מכל מיני סוגים, הפכו להיות מושא להערצה נסתרת של נשים ששייכות לפלח אוכלוסייה אחר שמדכא את היצריות שלו.
 
""מקרא מושגים: 
 
זונה: 
אישה שגופה ונשמתה נמכרו לשימוש גברים לצרכי מין. רובן הגדול עברו חניכה לזנות על ידי אונס, מעשי הונאה ומניפולציה רגשית, טרור ואלימות. חלקן ממש נמכרות כחפץ בין סוחרי זונות ומוחזקות שם עד שישלמו את חובן, שכמובן לעולם אינו נגמר. רובן המכריע מגיעות מילדות נטושה וחברות אנושיות הרוסות. חלק גדול מהן מתמכרות לסמים שונים כדי לשרוד את המציאות הקשה. 
 
יצר מיני/תשוקה מינית: 
רצון לביטוי עצמי דרך מיניות שמגיע ממקום בריא ולא כפוי, ממקום שמחפש לחלוק את הרבדים האינטימיים שלנו עם הזולת ללא מחסומי הבושה והאשמה הנהוגים בחברה האנושית. 
רצון זה יכול גם לגלם בתוכו את הרצון לשבור מחסומים טאבואים חברתיים קשים כדי לחוות חופש וסוגי עונג נוספים, כמו מין אנאלי, אורגיות, מין עם אותו מגדר וכו'
 
סיום מקרא"" 
 
**זנות וזונות הן סמן חולה של חברה חולה שאינה מסוגלת להתמודד עם מיניות בריאה וגלויה** 
 
""הערת ביניים: ולכל חברי וחברותיי הרוחניים, שטוענים שיש נשים וגברים שעושים זאת מבחירה. ובכן, זהו תת אחוזון קטן מסך עולם הזנות וגם בינהם/ן יש כאלו שלא מודעות שהן דרך העבודה הזו מנסות לרפא את הגבר שפגע בהן בעבר. זו פשוט תחבולה מתוחכמת לגעת בפצע מבלי להודות בכך. 
אלו שבאמת ובתמים עברו הכשרה לכך או נמצאות שם באמת ומתמים מאהבת אדם הם מועטות מאוד ואינן משליכות על הכלל."" 
 
רוצות מיניות בריאה יצרית ותשוקתית? 
אל תחפשו להגדיל את  ה"זונה" שבכן. להיפך, תעזרו ל"זונה" שבכן, זו שמכרה עצמה לכבלי החברה, להשתחרר מכבלי העבר, הבושה והאלימות שהפכו אותה לקרבן. תנו לה יד ועזרו לה לצאת לאור ולהיות אישה בריאה, יצרית, משוחררת, תשוקתית וחופשיה. אני והעולם נודה לכן על כך.
 
מחפשות איפה להתחיל?
קורס האישה המולטי אורגזמית, מסע מרתק בן חודשיים וחצי, אשר במהלכו תוכלו לבחון לעומק את התפיסות שמנהלות אתכן ולהשתחרר מהן לחופשי.
הקורס ישפיע לא רק על המיניות שלכן, אלא גם  על רבדים נוספים כמו מערכות יחסים זוגיות ואחרות, ערך עצמי וביטחון עצמי, חיבור לנשיות ולשבט נשים, שחרור דפוסים מעכבים, שחרור טראומות, היפתחות לשפע

לקריאה על הקורסים והאירועים השונים לחצו כאן

Share & Like:

Comments:

Contact: