צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

"כשהזין עומד השכל בתחת"

"כשהזין עומד השכל בתחת"
"כשאת אומרת לא למה את מתכוונת?"
מכירים את המשפטים הללו, והאם יש קשר ביניהם?
ובכן, גם כשהדגדגן עומד והיוני רטובה, השכל של האישה בתחת כמו שנאמר במשפט הידוע.
אבל בל נשמיץ את התחת, חלק אהוב ונחשק שערכו חשוב אך לא מוערך כלכך, אבל זה לפוסט אחר..
 
דבר ידוע שמאחורי כל משפט פשוט מסתתרת אמת עמוקה יותר.
אז מהי האמת מאחורי המשפטים הדי מבזים הללו, שמוזכרים כל פעם שרוצים להשפיל גברים שהולכים אחרי היצר ללא מחשבה, או נשים שנתפסות כחסרות עמוד שדרה?
 
אז קודם כל יש אמת עמוקה מאחורי המשפטים, וכן זה בהחלט תופס גם לגבי נשים, כנראה שיותר אפילו מפאת מנגנונים נוספים שנכנסים לפעולה בזמן שהדגדגן עומד והיוני רטובה.
 
את מה שאני עומד לכתוב מלמדים (או לפחות אמורים ללמוד) בהכשרת מטפלים מיניים שעובדים עם מגע.
 
ישנם כאלו שמשתמשים בזה בשביל לשמור על גבולות המטופל/ת או החבר/ה במערכת יחסים, ויש גם כאלו שינצלו את זה לתועלתם האישית, וכן גם נשים מנצלות את זה היטב, במודע וגם שלא במודע.
אז מה האמת העמוקה?
האמת העמוקה היא, שגברים ונשים בזמן עוררות מינית חווים שינוי במערכי המוח שאחראים על מנגנונים שונים. כאשר אנו מגורים מעל סף מסוים, מנגנוני ההגנה במוח נכבים וההגנות פשוט יורדות, מה שלא היה אפשרי קודם פתאום נהיה אפשרי מאוד.
 
פתאום המשפט: "כשאת אומרת לא למה את מתכוונת?" נהיה מובן מאוד.
בהתחלה יש גבולות ויש אמירה של לא, אבל ככל שהאינטראקציה תימשך ההגנות לאט לאט יפלו עד שה'לא' ישתנה ל'כן'. למחרת, כשההגנות יחזרו, תופיע השאלה - למה שוב עשיתי את זה?
 
בנוסף, אצל רוב הנשים והגברים יש מנגנוני ריצוי ודיכוי של אלפי שנים, שמצטרפים לשביתה בזמן עוררות מינית והופכים את ההתנגדות והצבת הגבולות לבלתי אפשרית לחלק מהנשים והגברים.
נשים וגברים אלו, שמכירים את המנגנון הזה בתוכם, עם הזמן ימעטו להיכנס לסיטואציות חברתיות שבהן יש סכנה שהן לא יוכלו לשמור על הגבול שלהן, עד שלב של הימנעות מוחלטת ממפגשים חברתיים "מסוכנים כאלו"
 
האם המצב הזה הפיך או שזו "מחלה חשוכת מרפא"?
התשובה היא כן, המצב הפיך בהחלט ובתהליך נכון גם גברים וגם נשים יוכלו להיות במודעות ונוכחות בכל שלב ושלב מהעוררות המינית שלהם ויוכלו לעצור ולשים גבול מבלי להתבלבל.
זהו תהליך של התבגרות והבשלה יחד עם קבלת חוסן נפשי, שמאפשר את המעבר הכה נדרש הזה מחוסר שליטה לשליטה.
 
עבורי הכרת המנגנונים הללו, כמלווה תהליכים מיניים אינטימיים וכמעביר סדנאות וכנסים, זו הכרה והבנה חשובה מאין כמוה. בלעדיה לא יכולתי לייצר מרחב בטוח לא.נשים לעבור תהליך טרנספורמטיבי איכותי.
 
הכרת המנגנון והבנתו לעומקו זה אחד מאבני היסוד המרכזיות אם לא המרכזית שבהם.
אם לא נוכל לסמוך אחד על השנייה שאנחנו שומרים אחד על השנייה, המרחב לא יוכל להיבנות ולהעמיק לעולם, הוא תמיד יתקע בגבול מסוים.
כאשר יש חשש בגוף ובנפש מאי עמידה בגבולות, רמות האורגזמיות והעונג ביחסים אינטימיים ובחיים בכלל תמיד יישארו תקועות בגבול מסוים.

Share & Like:

Comments:

Contact: