צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

המלצות לסדנת - GENESIS

שבוע של מסע עמוק וטרנספורמטיבי

 
אפריל 2022
 
♦ שי
למדתי כמה אני עוצמתית ומופלאה. הסתכלתי על הסיפורים שרצים לי בראש ואיך אני מפעילה אותם כלפי חוץ. שמתי לב איך שחזרתי את זה בחיים שלי. למדתי שאני יכולה לעבור מעבר לסיפורים ולבחור אחרת. למדתי שיש בתוכי מלא סוגי נשים ולכולן יש מקום. חידדתי את האיכות של לעבור בגלים ולהקשיב לעצמי. היה לי משמעותי המרחב המוחזק. תחושת הביטחון שהכל יכול לקרות וזה יהיה בסדר. הבנייה של התכנים לאורך הזמן שגרמה לפתיחה נכונה והדרגתית שלי ואני חושבת של שאר המשתתפים. לגיטמציה להכל. ישירות תאכלסיות.
אני מאד ממליצה לאנשים לעבור תהליך כזה!!!! אני חושבת שזה היה שבוע סופר משמעותי, מלמד מרפא. כל בן אדם שדברתי אתו כבר המלצתי לו ללכת. זו היתה אחת הסדנאות המשמעותיות בחיי. בהתחלה חששתי להירשם אבל אני יכולה להגיד בפה מלא שזו המתנה הכי גדולה שיכולתי להעניק לעצמי בשנה החולפת. עברתי תהליך עומק של חיבור לעצמי וריפוי עמוק שגרמו לי לשחרר, להשתחרר ולגלות את עצמי מחדש. השבוע הזה גרם לי להאמין בעצמי, נתן וחיזק כלים שהיו לי להתמודדות עם מה קורה לי בחיים וליצירת בליס אמיתי. תודה רבה רבה רבה רבה רבה!!!!!!
 
♦ אלינור
למדתי שאני יפה, מינית, חברותית, המסוגלות שלי גבוהה מאוד ויש לי המון אומץ. היו הרבה סשנים משמעותיים מאוד בשבילי, כגון טקס סליחה, סשן עם בת ואבא או אמא ובן, עיסויים וכו. חד משמעית ממליצה לאנשים לעבור תהליך כזה. זו עבודה שחשובה לכל אחד מבחינת מודעות עצמית, מודעות גופנית, מודעות נפשית. עברתי תהליך משמעותי בשבילי בסדנה זו. זו לא סדנה ראשונה ארוכה שאני עושה ואף הייתי אסיסטנטית בסדנאות מודעות ארוכות אחרות. אך מה שקיבלתי בסדנה הזו לא קיבלתי בסדנאות אחרות: שני מנחים משני מינים שונים שבעיניי זה חשוב מאוד, קהילה אוהבת מאוד וסקרנית מאוד ללמידה עצמית, תמיכה אינסופית ואהבה עצמית גדולה. המון תודה לכולם!!!
 
♦ לימור
ראיתי את ההתפתחות שעברתי בשנה וחצי האחרונות מאז ג'נסיס הראשון. את ההתנהלות שלי במרחב, את היכולת שלי לראות את הסיפורים ומשולש הדרמה 'בלייב', את הזכרי שבי שעוזר לי להיאסף אחרי התפרקות רגשית בסשן. את המוכנות שלי לפגוש ולהיפגש. וגם היה מעניין להגיע לתמוך בשבוע הזה כצוות ולחוות אותי כמלוות פוד. זה תהליך אמיץ ועמוק לקראת התפתחות טראנס פרסונלית ובעיני הוא חשוב מאוד. תודה רבה על ההזדמנות לבוא ולתמוך בכם בשבוע המיוחד הזה! זה היה לי מאוד משמעותי ומלמד
 
♦ רינת 
למדתי מה מפעיל אותי ואיך להתמודד עם  הטריגרים. למדתי לנשום. למדתי לשחרר שליטה, להתמסר לתהליך, להשתלב ולשתף במרחב קבוצתי. הכל כמכלול מאתגר ומשמעותי. הסדנה טלטלה אותי במעברים של ילדות, הורות וזוגיות, אין ספק שאהיה אמא יותר טובה לילדי ובת זוג יותר רגישה אחרי השבוע המשמעותי הזה. היה קשה ומאתגר, שמחה מאוד שעשיתי את זה.
 
♦ דור ויה סביון
פירקתי המון התניות ודפוסים, המון תובנות על איך ומאיפה אני פועלת והכי משמעותי הצלחתי להיות יותר ויותר אני. הסדנא הייתה בנויה בצורה כל כך מדויקת שראיתי בניואנסים הכי קטנים איך אני מסירה שכבה ועוד שכבה…ואיך הילדה יותר ויותר יוצאת לאור. חד משמעית ממליצה לאנשים לעבור תהליך כזה. לדעתי כל אדם חייב לעבור תהליך כזה. כי זה מפרק בתוכנו שכבות של שנים. ומלמד אותנו מאיפה אנחנו מנוהלים. 
במהלך הסדנא קיבלתי כל כך הרבה כלים וכל כך הרבה מרחב להתקלף ולהיות מי שאני באמת על כל חלקיי, וככל שהסכמתי לפגוש את האזורים הכי פגיעים שלי ולהחשף אתם, כך התקרבתי אל עצמי ולאנשים המהממים שהיו איתי. זכיתי לטעום את הגרסה הכי אני שלי…מאז הילדות…זכיתי לגעת בחלקים הכי כואבים שלי ולגעת בחלקים שאני הכי אוהבת בי. 
הייתה אדמה, צוות, מורים, משתתפים ואסיסטנטים כל כך מסורים ומחוברים לתהליך, שאנחנו המשתתפים פשוט קיבלנו אדמה בטוחה וכלים להיות יותר ויותר אנחנו, ליצור יותר אינטימיות בתוכנו ועם הקבוצה. ואני מאחלת לי לאט לאט להגיע לזה בחיי❤️ אני מודה לכם מעומק ליבי.🙏🏾
 
♦ יולי
למדתי שטוב לי באותנטיות, שאני מכורה למגע, שאני די אמיצה, ושאני מסוגלת להרשות לעצמי להיות אהובה , שיש בי הכל מהכל ואני רוצה לחיות בשלום עם זה. העיסוי יוני היה לי מאוד משמעותי ביחד עם המעגל נשים שהיה לפני ועזר לי להגדיר את ההתכוונות שלי לקראת העיסוי, כמו משאלה שהתגשמה. 
ממליצה בחום!!! כל אחד צריך. זה כמו לחזור לעצמנו, להפעיל כמה מחוגים שהפסיקו לעבוד, לפרק את הכעסים, האשמה והבושה ולהתחיל ללמוד לחיות. ג׳נסיס היא התחלת המסע שלי ללב, לעמק הרגשות שהיה נסתר, שמונה ימים של חיפוש וחקירה לתוך עצמי, לבד וביחד עם אנשים יקרים ואהובים. מי שרוצה לשבור חומות, ללמוד אינטימיות מהי, לסמוך על אחרים ולהתמסר באמת, זה המקום, שם הקסם❤️. תודה🙏❤️🙏❤️🙏❤️
 
♦ בני
למדתי בעיקר על עבודה עם קווי כאב, ריצוי וצורך בקבלת אישורים מבחוץ. בהחלט ממליץ. החוויה היא מטלטלת באופן חיובי, כלומר מאפשרת לראות ולבחון מחדש דפוסים ואמונות. ג'נסיס היא מכונת כביסה מצוינת שאפשרה לי להכיר את עצמי טוב יותר, לראות ולבחון מחדש דפוסים ואמונות, להעמיד גבולות ברורים ביני לבין הסובבים אותי ולעשות שינויים בחיי. דוד ואודליה מחזיקים מרחב בטוח, מקצועי, מכיל ואוהב
 
♦ אודי
למדתי על עצמי המון דברים, בין השאר: הבנתי את מקור הפחד שלי מפני דמויות סמכות וקיבלתי כלים איך להתמודד עם הפחד הזה, הצלחתי להתחבר לזעם הילדי שלי ולתת לו פורקן, שחררתי את המושיע שבי, ואני מרגיש שאני יותר יודע מה אני מחפש במערכת יחסים זוגית. היה לי משמעותי הניתוק מהעולם (שלקחתי על עצמי במעבר למצב טיסה בפלאפון) והתעמקות בתהליך, ההחזקה של המרחב על ידי דודי, אודליה, ושאר הצוות, חיבורים נהדרים לגברים ולנשים בקבוצה, היכולת להתחבר לכאב ולתת לו פורקן באופן שתמיד היה מוחזק, התהליך עצמו שהיה בנוי בצורה מאוד טובה, הכנות, הלב הפתוח, והיעדר הציניות שהיו ניכרים כמעט בכל שנייה אצל כל המשתתפים והמנחים... קשה לסכם כאן את הכול . 
הג'נסיס עימת אותי עם שדים ופחדים ודפוסים הרבה יותר גדולים ועמוקים מאשר בסדנאות אחרות. 
אני ממליץ לאנשים שרוצים לעבור חוויה טרנספורמטיבית, שרוצים לקחת חלק במסע לגילוי עצמי, אמיתי, שהוא לא תמיד נעים ופשוט.
אחד הדברים העיקריים שעובדים איתם בג'נסיס זה קווי כאב. זה מוסבר כבר ביום הראשון בסדנה. על פניו - הדבר הכי לא מזמין בעולם. למה שארצה להתעסק עם הכאבים הנפשיים והרגשיים שלי? לא חסרות לי צרות? אחרי שעברתי את החוויה הזאת, הבנתי שקווי הכאב נמצאים שם בין אם נרצה ובין אם לא, והם מנהלים אותנו כל הזמן. פחדים, תקיעויות, חסמים, סיפורים שלא משרתים אותנו - כולם נובעים מקווי כאב וטראומות. התייחסות ישירה לקווי הכאב, בחיבור ישיר לזעם שכלוא לנו בגוף, עוזר לנו לפרוק את הכאבים השונים שמלווים אותנו מילדות. סוף סוף הילד הקטן והכועס שבתוכנו מקבל מקום, מקבל רשות לפרוק את הכעס והזעם שלו, במקום מוחזק ונטול שיפוטיות. פתאום רואים בעיניים ומרגישים בגוף כאבים של גברים אחרים ונשים אחרות, ונוצרת ההבנה הישירה והפשוטה שאתה לא לבד עם זה, לא משנה במה מדובר. הביטוי "כולנו רקמה אנושית אחת" מקבל משמעות חדשה ומרתקת. ואחרי שנותנים לילד הזה את הזכות לבטא כעס - פתאום יש זרימה. במקום הכעס נכנסות חמלה ואהבה. האוויר פחות עכור. הגוף והנפש מרגישים הקלה. ככל שרבים המטענים שצברנו, ככה התהליך עלול להיות יותר כואב ומפרך. יש לנו שתי ברירות - או לתת לזה לנהל אותנו, או להתמודד עם זה. הסדנה מלמדת להתמודד. לפגוש את השדים מהעבר ולקרוע להם את הצורה. ואז לעשות איתם שלום, אם מדי פעם הם קופצים לבקר, ולא לפחד מהם יותר. וכשעוברים תהליך כזה עם קבוצה נפלאה של שלושים-ארבעים אנשים, אתה פתאום לא מרגיש לבד בתקיעות שלך, בהתמודדות שלך.
שבועיים אחרי סוף הסדנה, אני מרגיש שזו אחת המתנות הגדולות ביותר שנתתי לעצמי. זכות גדולה לקחת חלק בתהליך הזה. הוא לא פשוט, הוא לא קל, אבל הוא לגמרי שווה את זה
 
♦ טל
למדתי במהלך השבוע הזה את החלקים שלא זכרתי, שלא אהבתי, שניסיתי להדחיק ועכשיו אני לומדת לתת להם מקום, לקבל ולאהוב גם אותם. בעיקר התבוננתי בעצמי ובהשלכות שאני שמה על כולם בעקבות הסיפור שלי במקום לראות מציאות ולפעול לפיה. אני מרגישה שאני פחות מפחדת לפחד, לכאוב, לאהוב. אני יותר פתוחה עם המיניות שלי, אני מאפשרת לעצמי ללמוד ולחקור קצת יותר. אני מבינה שמותר לי ואפילו מגיע לי להיות אישה מינית ופתוחה. אני מקבלת גם את החלקים שעדיין סגורים ומחייכת אליהם בסבלנות, מחכה בכמיהה לרגע שגם הם יפתחו. למדתי שמותר לי לשים גבול ושזה אפילו נעים, למדתי שיש גברים רגישים וקשובים ואפילו אפשר לתקשר אתם, למדתי כמה נעים זה להקשיב, למדתי שלא רק אני גדלתי עם סיפור מורכב, למדתי שהסיפור שלי הוא רק סיפור, למדתי שיש לי הרבה מה להכיר בעצמי, למדתי להתחיל מחדש, לאפשר ולחקור, למדתי שאני יכולה להכיל כאב, למדתי להיות קשובה לעצמי, ללב שלי, למדתי שיש לי עוד הרבה מה ללמוד. הסדנה אפשרה לי להתחיל מסע חדש, לנתק את מה שהייתי צריכה להיות ולאט לאט פשוט להיות. 
אני חושבת שאני באתי עם הרבה מחסומים ופחדים, המילה עירום כיווצה לי את הלב, המילה מיניות העלתה בי כעס ורק האופן שבו בנויה הסדנה אפשרה לי לגשת לנושאים האלה ורבים אחרים בביטחון לצד החוסר ביטחון. זאת אומרת שבעיני הסדנה בנויה באופן כזה שיש הדרגה נכונה (לפחות עבורי) כל תרגיל קרה ברגע הנכון. דבר נוסף שהיה משמעותי זה הדגש של דויד להקשיב לגבולות שלי, באופן כללי אני בן אדם שמתאבד על משימות ואין מצב שאני לא אעשה, בסדנה הרגשתי כמה זה חשוב לראות את הגבול שלי ולשים אותו, לדבר אותו.
אני בהחלט ממליצה לעבור תהליך כזה, אני אומנם רק בתחילת הדרך והדרך שלי עוד ארוכה אבל אין ספק שהתחלתי אותה במקום הנכון. אני מרגישה בגוף שלי, בחשיבה שלי, בהקשבה שלי שינוי משמעותי. גם אם בפועל יש עוד דברים שעדיין לא השתנו אני רואה אותם, מקבלת ושואפת לשינוי במעשי בזמן הנכון. אני ממליצה לכל אדם שמחפש את עצמו להגיע לסדנה, 
מי שמרגיש עצור רגשית/ מינית ויודע שיש בו עוד כל כך הרבה אבל משהו שם מפחיד. בסדנה תקבלו כלים להתמודד עם הפחד, לעבור בתוכו ואולי בסוף לפתוח חלקים חדשים ומרגשים בעצמכם. אני קיבלתי הרבה כלים שמאפשרים לי להתמודד עם כאב ופחדים, כלים שלמדו אותי להתבונן פנימה ולהכיר חלקים נוספים מהאני האמיתי מתחת לשריון. למדתי שפה חדשה שמאפשרת אינטימיות, רגישות, הקשבה, תקשורת פתוחה. אני שבועיים אחרי הסדנה ואני מרגישה שמתחיל לו מסע חדש ומרגש מתוך מה שאני באמת ולא מה שלמדתי להיות. אין בי את המילים לספר מה חוויתי, זה היה מעל לכל דמיון, מעל לכל מה שמכיר המיינד שלי. זה היה עוצמתי, כואב, מרגש, מענג, חדש, מפתיע, אמיתי. ממליצה מהלב. תודה!
 
♦ ליאת
למדתי להתבטא, לבקש מגע, לפרוק כעסים, למדתי על עצמי דפוסים שלא ידעתי שאני פועלת לפיהם, למדתי להתמודד עם התקף חרדה, למדתי שיש נושאים שגורמים לי להתקף חרדה. היה לי משמעותי כל התובנות שלמדתי, שלקחתם באמת כל מקרה שכאב למישהו ועבדתם אתו, היה לי משמעותי שעבדתם איתי על דברים ולא ויתרתם לי, היה לי טוב המרחב שנוצר.
אני ממליצה לאנשים לעבור תהליך כזה, כי לכל אחד יש סיפורים, טראומות, משברים שהוא עבר, דפוסים שהוא עובד לפיהם מבלי להיות מודע ותמיד יש מה לגלות בעצמנו ולהתפתח ולהיות טובים יותר עם עצמנו. אני ממליצה להשתתף בג'נסיס לכל מי שרוצה לעבוד על עצמו, להכיר את עצמו יותר ולאהוב את עצמו יותר. בסדנה הרגשתי יחס אישי, שיש לי למי לפנות ויש מי שיתמוך במידת הצורך. הסדנה מיוחדת, כי מדובר בקבוצה של אנשים זרים שהופכים להיות שבט אוהב, מקבל, מכיל, חסר שיפוטיות ומלא באהבה. הסדנה נוגעת במקומות מאוד כואבים שמניבים את התוצאות הכי משמעותיות, ומי שמתמסר לתהליך, זוכה - זוכה להכיר את עצמו ולהתחבר לעצמו עוד.
 
♦ חיים
למדתי שאני בעל יכולת הסתגלות מפותחת למצבים מגוונים ומאתגרים ובמרחבים שונים. היה לי משמעותי הלב שנפתח ומתמסר לחוויה והסנכרון של כולם במרחב לנקודה הזו. זהו מרחב המאפשר לנו לפגוש את עצמנו מול עצמנו ואל מול החברה בשלל מצבים, המרחב מאפשר בסופו של דבר להגיע למצב חשיפה וערום פגיעים ביותר, בנקודה זו בדיוק, מתרחשת אהבה הכי אותנטית ונקיה, הרפיה למי ומה שאתה לנוכח כל המראות מחוץ. בנוסף ההבניה ההדרגתית ואופן ההכלה וההנחיה של הצוות המוביל את התהליך ויצירת המיכל הזה הינה בטוחה, נעימה, דואגת ומאפשרת לכל אחד ואחת, להיפתח אל עצמם ואל זולתם באופן ערום ויפה, הכי אנושי שקיים בנו.
סדנא עוצמתית, סדנא שהיא מעבר למה שקיים היום בחוץ, עם אספקטים הבאים מהמרחב הטיפולי, עם צוות שכולו לב ומסירות בבניית המיכל המקודש הזה שנוצר בינינו המשתתפים, מה שאפשר בכנות מלאה, להיות בפגיעות מלאה ונוכחת, להרגיש ערום יותר מאי פעם ועוד להיות גאה בזה. וכפועל יוצא של ההסכמה להיות בפגיעות, נוצר חיבור נשגב, אנושי ויפיפה בניקיונו בין המשתתפים, הצוות וכל הבאים בשערי המרחב הזה. מציאות בה כולם שווים, כולם יפים, כולם לבבות פתוחים, כולם בני אנוש על מלא. לא מצאתי טוב יותר מאשר להניח לכל משקל תפישת העצמי הכוזבת, ולגלות שכולנו כמהים לכך, להיות לב חשוף, פתוח ואהוב בתוך כל זה.
 
♦ רמי
למדתי ששידרתי כלפי חוץ בתחילת השבוע משהו שלא חשבתי שאני משדר לעולם. אך כפי שאני מכיר את עצמי אני לא נכנע לאתגרים ואני משתדל לצלוח אותם וללמוד מהם כמה שיותר מהר ולהפוך אותם להזדמנות ולגדול מהם. גם אם אני ממש מתרסק וממש כמו הסיפור על הברון מינכהאוזן הרגשתי כאילו אני מושך את עצמי מהביצה כשאני תופס לעצמי את הראש ומושך אותו למעלה. אבל בניגוד לעבר הייתה לי תמיכה קבוצתית ואנשים שרצו לעזור לי ותמכו בי בשעות שהיה לי ממש ממש קשה. ולא נתנו לי להישבר ולהרגיש שאני לבד מול העולם. היה לי משמעותי שאמרו לי את האמת בפנים, לפחות טוב וליותר טוב, שגם בזה תמיד היה קשה לי לקבל מחמאות במחשבה שאני לא טוב. לא מספיק. לא ראוי, כי יש למי שאומר אינטרס נסתר? זאת למרות שיש לי עשרות חברים ומשפחה תומכת מהעולם הקודם שלי שאני בקשר איתם - בכל זאת דתי עם כיפה סרוגה 48 שנה גם אם זה מורכב לכולם. וכן יש לי עשרות חברים מהעולם החדש שאני בונה לי כעת.
אני מחפש כנות ואנשים שאומרים אמת ולא מנסים לרצות אותי או שמסתירים ממני דברים. קשה לי עם זה שאני צריך לנחש מה אנשים חושבים באמת. והסדנא הייתה המשך לתהליך אותו אני עובר בשנתיים האחרונות בכל מיני מרחבים אבל בעוצמה מקסימלית שחשפה בפני עוד צדדים שיש בי, ושעליי להיות בתשומת לב אליהם ולעבוד עליהם ואולי לקבל אותם באהבה? קיבלתי סט נוסף של כלים שחלקם כבר הכרתי ושאוכל להשתמש בהם בעתיד. הסדנא גם חיזקה אצלי תובנות רבות ויכולות שיש בי שידעתי שהם קיימים בי.
בסדנא כזו אתה יכול להסיר מעליך עוד קליפות של בושה, אשמה, פחד ברמה הגבוהה ביותר, כי כאשר הגוף הפיזי עירום גם הגוף הרגשי יכול להיות עירום ואז ניתן להגיע לחיבור לילד שבנו ביתר קלות. ג'נסיס הוא תהליך של סיר לחץ, חוויה של ניתוק מהעולם שבחוץ, המאפשר התמסרות לתהליך אישי וקבוצתי שבסופו ולאחר שהדברים שקעו מעט, ניתן להביט לאחור ולהרגיש שהנה עשית קפיצה קוונטית בתהליך ההתפתחותי שלך.
תודה רבה על הכל. פגשתי השבוע שתי בנות שהיו איתי בארועים אחרים, הן הסתכלו עליי ואמרו שהן חשות שיש שינוי ממה שהם הרגישו בעבר וגם אני חושב שאני מרגיש וחש אחרת. יש בי יותר רגיעה עכשיו. וזה לזכותכם.
 
♦ דנה
למדתי שאני מאוד אמיצה וכנה עם עצמי. היה לי משמעותי העבודה על החלקים המודחקים בנפש ביחסים זוגיים, אפשרות לעבוד עם פרטנרים בסדנה על הדפוסים שלי ביחסים אינטימיים. זו חוויה מאוד אינטנסיבית ואינטימית. החוויה של ג'נסיס שינתה את איך שאני חווה יחסים מול גברים. הצלחתי לעבור תהליך בשמונה ימים שלא הייתי מצליחה לעשות בחוץ במשך חודשים ארוכים. הסדנה עימתה אותי עם הצדדים שבדרך כלל הייתי בורחת מהם במציאות היומיומית ושחררה אותי מהמון פחדים ומגננות. ממליצה בחום לכל מי שרוצה להעמיק מערכות יחסים קיימות או לשחרר מערכות יחסים שלא עובדות יותר עבורו. היה נהדר, תודה על הכל!
 
♦ ניבה
למדתי להיות בתנועה בין התפרקות לאיסוף, למדתי לפגוש כאב בלי דרמה, למדתי להיות בצוות מאוזן ובריא. למדתי לפגוש אותי שוב ושוב, למדתי לסמוך, למדתי לפתוח עוד קצת את הלב, לעיתים טרנס פרסונלית, לטובת אדם אחר. היה לי משמעותי האחזקה של הקבוצה, התחושה של מרחב בטוח ויציב, התנסות חוזרת בתרגילים ושיפור מיומנות. אני ממליצה לאנשים לעבור את התהליך הזה, כי אני חושבת שהתהליך בנוי מצוין, כי התפוררות השריון היא חשובה מעין כמוה, כי פתיחת הלב מקרבת, תומכת ומרחיבה, ואנשים חיים בסרט ואומללות וזה חבל. תהליך חזק, בנוי היטב. מסע מטלטל, המביא למפגש עם עצמי, דרך קבוצה חזקה ותומכת. שילוב של התכנסות פנימה ועבודה עם קבוצה. ריקוד של התפרקות וצמיחה אדירה, רכות וקושי שלובים בהתרגשות, ופרידה מדפוסים לא תומכים, וכן קבלת כלים פשוטים לשיפור משמעותי באיכות החיים.
 
♦ רותי
למדתי המון דברים. חלק מהדברים ידעתי וחלק לא אבל דרך כל הדברים האלה עברתי בשבוע הזה ולכן הם כולם מבחינתי למידה. למדתי על עצמי שעשיתי כברת דרך מטורפת עם החרדה החברתית שקיימת בי, להיות ככה עם קבוצה כל כך גדולה ומגוונת של אנשים במשך כל כך הרבה זמן. למדתי שאני רואה באנשים את הטוב. שאני ממש אוהבת גברים ושאני ממש אוהבת נשים. למדתי איזה יפה זה לראות את הרוך בפנים של אנשים כשהלב שלהם נפתח ומשהו שם משתחרר. למדתי מאחרים שרואים את זה גם עלי. למדתי כמה קשה לי עם עירום של עצמי ושאשכרה יש אנשים שזה בא להם בקלות ושמחה. למדתי שאני אוהבת עירום של אחרים. למדתי שאני אמיצה וכשאני מזהה בעצמי דברים שאני רוצה להתפתח בהם אני מכוונת לשם ופועלת בכיוון. למדתי שיש בי (בילדה שבי) עוד מלא זעם (שלא ידעתי שעוד קיים) וכמה זה משמעותי לעבור דרך הזעם הזה וכמה כאב (שלא ידעתי שעוד קיים) עוד יושב שם. למדתי שדרך שחרור רגשי אפשר להכנס לטרנס מדהים של תנועה, וואו. למדתי כמה תנועה יש לי בגוף. למדתי שהחיים מזמנים לי בדיוק את השיעורים שאני צריכה לעבור. למדתי על החלקים שבתוכי שקיימים לא משנה מה יש בחוץ - ילדה דחויה ולא אהובה. למדתי כמה אני זקוקה לאישורים מבחוץ וכמה אני רוצה להמשיך ולצמצם את הצורך שלי בהם. למדתי ממש איך אני חיה עם ''עיניים עלי'' (בתוך הראש שלי) ואיך החווית חיים שלי מושפעת מזה, ראיתי פעם ראשונה בבירור את הקשר לילדה שלא הורידו ממנה את העיניים הביקורתיות. הבנתי שהמדיטציית חיים הנכונה עבורי (לחזור לעצמי) זה כל פעם להזכיר לעצמי לחזור לעצמי לרגע הזה (ולהתנתק מהעיניים האלה). למדתי עוד יותר את ההשפעה הלא נתפסת של ההורות על הנפש של הילד/ה. למדתי איך אפשר לעבור דרך כאב וגלים רגשיים ולצאת מהצד השני. למדתי כמה חשוב זה לנשום. למדתי אהבה. וואו כל כך הרבה, הג'נסיס עבורי הוא מתנה.
הכל הכל היה לי משמעותי ולהכל היה אימפקט עלי ויש דברים שעברתי שאני גם לא יודעת איך הם היו לי משמעותיים. אבל אם לצמצם אז אציין דברים ספציפיים שאני מאוד זוכרת. מה שהכי הכי חיבר אותי לילדה שבי ולזעם ולכאב זה התרגיל עם הכרית. דרך התרגיל הזה באמת התחברתי אליה ולכן חלקים צפו ועלו על כל מה שמשתמע מכך (הם יכלו לעלות ככה שיכולתי לראות אותם, להרגיש אותם, ולעבור תהליך איתם של עיבוד ושחרור). היה לי משמעותי מאוד הזמנים של המוזיקה שבהם אפשר היה לרקוד, ריקוד עבורי זה משאב חשוב, מחבר ומשחרר. הפוד היה לי מאוד משמעותי. זה דבר כל כך חכם ותומך ונכון בעיני, ליווה אותי ותמך בי מאוד לאורך כל הסדנה. היתה לי משמעותית ההנחיה של דוד. אהבתי את התרגיל של 'אהבה קשוחה' ברביעיות, זה גילה לי דברים שלא הייתי מודעת אליהם. היה לי משמעותי התרגיל של ההתפתחות דרך עונג (אחד התרגילים האחרונים של המגע ברביעיה תוך כדי השמעת מילים באוזן). היה לי מאוד משמעותי התהליך שבו דיברתי ושיתפתי בקבוצה, זה העביר אותי כברת דרך מדהימה. אהבתי מאוד את מדיטציית הלביאות, חיבר אותי לקול שבתוכי ולעוצמה שבי שניתנת לביטוי דרך הקול (היה לי חשוב לבטא את הקול שלי). אהבתי את מדיטציית 'מי את' של אושו.
לגמרי ממליצה. יש לי איזה דחף להמליץ לכולם כי אני רואה כמה זה יכול להיות משמעותי. יחד עם זאת אני מבינה שזה רק עבור אנשים שמרגישים קריאה והסכמה לעבור תהליך, שבנוסף להיותו רגשי ועמוק הוא עובר דרך שדות המיניות. ממליצה כיוון שאני רואה חשיבות בלעבור דרך כל מה שנמצא מתחת (כולל כל הכאבים והפחדים) כדי לחיות חיים יותר מאושרים חופשיים ומענגים.
הדבר שאני הכי רוצה להגיד זה תודה. תודה על הג'נסיס. 

אוגוסט 2021
 
♦ רוני
למדתי כמה אני בעצם משליכה את הטראומות שלי והפצעים הלא פתורים/מודעים, כמה אני בעצם מופעלת. למדתי על עצמי שאני מפחדת מאינטימיות וחשיפה ולא סומכת
היה לי משמעותי לשתף בקבוצה, ערום, הבנת דפוסים בצורה חווייתית.
בהחלט ממליצה לעבור את התהליך. עבורי זו הייתה חוויה משנת חיים, מטלטלת, פותחת ולו במעט את השריון להמשך עבודה ותהליך. אני ממליצה על הקורס לכל אחד ואחת שמרגישים שהם רוצים לעבור תהליך אינטנסיבי שנוגע בכל נים ונים בגוף ותורם להתפתחות האישית של הליכה בדרך הלב. הקורס בעודו מתרחש חושף אותך לעצמך בצורה הדרגתית והלב נפתח ורוטט, השילוב של פגיעות כזו יחד עם לימוד של מיניות מודעת, לימוד גבולות, לקיחת אחריות ועונג שמגיע דרך עבודה עם כאב הוא עוצמתי מאוד. העבודה היא חווייתית ולא נלמדת מהראש אלא מונכחת בגוף ובהוויה ולכן יש לעבודה הזו השפעה בלתי רגילה.
 
♦ בני
למדתי לאהוב יותר את עצמי, להרגיע את הקצב, ללמוד להתבונן על הדברים, להבין ולדייק מה טוב לי, מהי מערכת יחסים יותר טובה עבורי.
זו הזדמנות לפגוש את עצמך באמת, להתפתח אישית, להיות יותר פתוח ויותר אוהב את עצמך. סדנת ג’נסיס היא אחת המתנות הגדולות ביותר שנתתי לעצמי בחיים. לעבור התפתחות אישית מדהימה בסביבה מוחזקת ולקבל כלים שונים להתמודד עם האתגרים שיש לכל אחד מאיתנו בחיים ולגלות את נקודות האור והחוזק שבי.
איזה כיף שנתתי לעצמי את המתנה הזאת. תודה לכל מי שהיה חלק מהשבוע הזה
 
♦ פרח
למדתי הקשבה לגבולות של עצמי, קשב פנימי והתמודדות בטוחה שלי עם אינטראקציות חברתיות.
הכול היה מאד משמעותי.
ממליצה מאוד לעבור את התהליך. זה מאפשר חיבור פנימי, הקשבה פנימית, ריפוי היכולת לתת אמון מתוך מקום בטוח ושמור, הסרת חסמים ויכולת להתחבר לעצמי קודם כל ולאחרים. 
התהליך שעברתי היה עמוק, משמעותי וקשוב. 
למדתי להיות קשובה לעצמי, לצרכים שלי, לרצונות שלי, לחששות שלי ולתת להם ביטוי נעים, בטוח ובוטח. למדתי לאפשר לעצמי להיפתח ולהתחבר ממקום שיודע לשים גבולות ולשמור על עצמו בלי כעס, מאבק, תסכול או מרמור. אלא ממקום שמוקיר תודה לעצמי ולאחר. ממקום שמבטא בפשטות ובבהירות מה נכון לי כרגע. 
התהליך הוא חלק ממסע ארוך של ללמוד לאהוב את עצמי, לקבל את עצמי, ולאפשר לעצמי להנות ולחוות את מה שיש לעולם שלנו להציע. הג'נסיס העניק לי כלים והזדמנות לתרגל אותם במרחב בטוח, חופשי ואוהב. חוויתי המון המון אהבה. 
השבוע הונחה על ידי דוד כהן צדק שזאת סדנא שנייה שלי אתו ואני מלאת הערכה, הודיה ואהבה לשפה, לכלים, לתובנות ולתהליך הריפוי שהוא פתח בפניי❤ ושלל מנחים שכולם מדהימים בתחומם, מעין שופע של ידע וחוכמה, עדינות, נוכחות, הקשבה ותמיכה.  
הסדנא בנויה באופן הדרגתי ובטוח. כמו פרח שנפתח לאט לאט. הסדנא עטופה באסיסטנטיות.ים מופלאות.ים שמחזיקים את המרחב, תמיכה וליווי. 
נוצרו לי קשרים חדשים מופלאים ואינטימיים ואני מלאת הודיה על כך🌻 ולא פחות חשוב, המזון הטעים מלא באהבה ותשומת לב ומזין שקיבלנו מצוות מופלא של א.נשים שליווה אותנו כל השבוע 🙏🙏🙏
 
♦ דניאל
למדתי על עצמי המון. למדתי על חלק מהמקורות שלי לחוסר ביטחון, ומנגד הערך שלי השתקף מהרבה מהאנשים שפגשתי שם ובתוך הסדנאות. למדתי להבין ולקבל את זה שיש לי מתנה שאני יכול לתת לעולם ולא.נשים באשר הם.
יצא לי להגיד הרבה פעמים שההבדל בין טיפול פסיכולוגי לסדנה זה כמו ההבדל בין צילום רנטגן וסי.טי. צילום רנטגן זו תמונה אחת, חתיכה אחת, הבזק אחד. סי.טי, לעומת זאת, זה בעצם אלפי חתיכות כאלה בבת אחת. באופן דומה, אני מרגיש שהייתי יכול לעבור את כל חיי בלי להרגיש את המעמקים, הצללים והעוצמות האמיתיות שמלוות אותי. המיניות היא אמנם כוח החיים, אבל התהליך הרגשי הדרמטי שמתאפשר שם הוא הפרס האמיתי... וברור לי שזה רק קצה הקרחון. אז הייתי (ועודני) ממליץ לאנשים שמרגישים שהם בשלים לעבור פירוק והרכבה מיוחדים במינם.
אני מרגיש שאני מסוגל להתחיל לחיות עכשיו באמת.
שיניתם לי את החיים ואני חב לכם חוב עמוק מאוד. ברור לי שיש שם נתיבים שאני רוצה לצעוד בהם ולהתפתח, והלוואי שגם לי יהיה אפילו קצת מהידע והיכולת להעביר אנשים משהו בסגנון הזה. זו לא פחות מעבודת קודש מצילת חיים.
 
♦ עמי
למדתי להיות נאמן לעצמי , להקשיב לחלק האיטי שבי, כמה מדהים זה לאפשר לרגשות להיות, מתנת השיתוף-מה שקורה לך בפנים הוא מתנה לאחרים , החוויות שעברת יעזרו לאחר. כדאי לשתף .
היה לי משמעותי להרגיש עטוף בעניים אוהבות. להבין שאני בסדר. להבין את הברכה שבעדינות וברגש. להבין שאני נראה טוב. שכיף להראות.
לדעתי כל אחד צריך לעבור את זה. אבל לא כולם מוכנים להתמודדות. כי זה מאפשר להרגיש פתיחות אוהבת ובטוחה. ונותן כלים להתמודד עם פגיעות ורצון הלב להסגר.
חוויתי מרחב פתוח ומאפשר להיות מי שאני באותו הרגע. קיבלתי הזדמנויות להתמודד עם דברים שקורים בפנים, וכלים להסיר מחסומים שמנעו ממני להתחבר בחוץ עם אחרים. זכיתי לפגוש עיניים שרואות אותי, ושמחתי לראות אחרים.
דודי מנחה מעולה, נדיר בנוכחותו. כזה שמאפשר לך להיות עם הלב ועוזר להזיז את כל המחשבות המסיחות הנובעות מראשנו הקודח.
ממליץ בחום !!
 
♦ תמיר
קיבלתי הצצה לחלקים שיפוטיים בתוכי שמחזיקים אותי בתפיסת מציאות צרה, שכל דבר שסותר את תפיסתם הוא שקר או משהו שצריך להתגונן מפניו. ראיתי את הפחד מהיציאה מן הגבולות ומצד שני את היכולת שלי לגייס תעוזה, התמדה ותושייה בדרך למטרותיי. ראיתי על עצמי שיש לי השקפה שאני לבד במערכה ושאף אחד לא יכול להבין את הקשיים שלי. טעמתי את החוויה של לשחרר את המקומות שמחזיקים ומסתירים ולהיחשף בפני אנשים, ושהפרות של חשיפת הפגיעות מייצרות הדהוד של הבנה וקרבה. למדתי לזהות סתירות פנימיות ואי-הסכמה בתוכי בזמן אמת ולמדתי לומר לא ולתת מענה למה שעולה בעקבות ה"לא". בעיסוי היוני קיבלתי הצצה לפוטנציאל האפשרי למתן עונג וריפוי, ולכוח של הכוונה מודעת של המחשבה והאנרגיה. למדתי לרקוד בצורה יותר חופשית.
הדבר המשמעותי ביותר עבורי היה תרגיל ההסרה האישי שקיבלתי. הוא היה כמו ניתוח שאפשר לי לעשות חיתוך דרך שכבות של הסתרה וקהות ולהגיע אל עצמי. המגע עם הפצע העמוק והמושרש הזה היה כואב ובמקביל היה כמו חמלה מהיקום.
הייתי ואני ממליץ בפועל. אני חושב שהסדנה מאפשרת צלילה מאוד עמוקה אל תוך עצמנו דרך המקומות הכואבים שלנו. במקום להסתיר ולהיאבק בהם. מעורבת פה מן "כניעה" שמאפשרת להיות בתוכם ולעבוד איתם באופן פעיל. חוויית הפתיחה של הלב היא חוויה שנצרבה לי בזיכרון, אומנם אני כרגע לא זוכר את הדרך אליה כדי לשוב, אבל אני יודע שיש שם משהו שמזמין אותי לבוא לקראתו.
מילים לא יעשו צדק. עבורי זו הייתה הזדמנות להפסיק לברוח מהפחדים ומהכאבים, להיכנס עמוק עמוק פנימה ולפגוש את עצמי ואת העולם בחוויית אהבה שלא ידעתי שהייתה בי. אין בי צל של היסוס להמליץ על הסדנה לאחרים.
אוהב אותכם
 
מרץ-אפריל 2021
 
♦ מור
למדתי המון. לא קל לי בסדנאות. חוויתי לא מעט - טנטרה וכל סוג אפשרי של קואצ'ינג. אני קואצ'רית ומנחה בעצמי. לא תמיד יש לי סבלנות לשיתופים של אנשים כשאני לא בעמדה מקצועית. הסתכלתי על דוד בפרסומים והוא היה נראה לי מתנשא ולא נעים. שווה? כדאי? וזו הוצאה משמעותית... אבל הייתי במשבר רגשי אחרי פרידה, ושבוע כזה פיתה אותי. כמה אני שמחה שסמכתי על דוד ועל הסדנה הזו!
מוצאת את עצמי אחריה - שמחה, רגועה, עם לב פתוח. המשבר שהייתי בו התרחק לאחור. אובססיות על כסף והצלחה נושרות ממני. פחות שיפוטית לעצמי ולאחרים - הקלה. החיבוקים עם הילדים ארוכים יותר, השינה בלילה טובה יותר. הקואצ'ינג שלי יצירתי ועמוק יותר. על נושאים מיניים לא אפרט, מספיק לומר שהצלחתי לעשות משהו שניסיתי במשך שנים.
ההנחיה של דוד וכל הצוות מעולה. עמוקה, אנרגטית, אינטימית ומהנה. כל האירוע מוחזק בצורה מדהימה - שפע של אסיסטנטים מסורים שעוזרים בכל צורך פיזי ורגשי, מרחב פיזי מרחיב לב, אוכל מפנק. ההנחיה יצרה שיח עמוק, מחזק ומרגש בין המשתתפים לכל אורך הדרך.
מחכה לאירועים הבאים וממליצה בחום.
חוויה מעולה, לגמרי יודעת מה דורש להרים כזה דבר ומעריכה מאוד. המחיר הוגן לתמורה.
 
♦ אורה
למדתי שאני יודעת לקחת אחריות מלאה על הרגשות שלי ועל הדרמות שלי, ושיש לי דרך חשובה ומשמעותית לעשות עם העולם המיני והרגשי שלי. שכאב שאני נושאת קשור בפער בין הרצון לבין המיכל הרגשי והמיני העכשווי שלי. שעלי להסכים לקצב של הדרך. 
הכול היה משמעותי, התוכן והצורה גם יחד. ההנחיה, הדינמיקה הקבוצתית, הארוחות, האינטנסיביות, המרחב.
המרחב הזה שמכניס אותנו למעבדה עצמית יוצאת דופן, מאפשר לגעת בעומקים ורבדים מאד משמעותיים בתוך סטינג מאד בטוח, מאפשר ומוחזק. אני יודעת שהרבה אנשים בסביבה שלי (40+) מחפשים לחולל שינוי בתקיעויות שלהם בכלל ובעולם המיני שלהם בפרט. הסדנא הזאת דורשת אומץ, והסכמה להתעמת עם שדים רציניים, ברור שלא אמליץ עליה לכל אחד, אבל כן לאנשים שיש בהם מידה של פתיחות והרפתקנות.
מהרגע שנכנסתי לאולם והתיישבתי בסדנא, הרגשתי מאד בטוחה. הסטינג ברור, התהליך מונחה בבהירות ובהדרגתיות. התוכן הלימודי משולב באופן מדויק עם החלק החווייתי ועם ההעמקה של הדינמיקה הקבוצתית. הכול מוחזק ביד רמה ע״י דוד ועל ידי צוות אסיסטנטים מעולה. יש יחס אישי, תחושה שרואים אותי בכל שלב בתהליך. המרחב מוחזק באופן יוצא דופן, נקי ומאורגן היטב, כולל הארוחות המזינות והטעימות להפליא.
 
♦ נילי 
למדתי שיש מצבים שאפילו לא חשבתי שהם מפעילים אותי. למדתי שיש לי את האומץ לשנות גישות ולהסיר חסמים.
המרחב היה מכיל, מוחזק והנחיה שנתנה לי ביטחון שאני במקום טוב. בהחלט ממליצה לעבור את התהליך, שווה ערך לשנים של טיפול רגיל אצל פסיכולוג או פסיכותרפיסט. סדנה עוצמתית ומטלטלת. מתנה גדולה שנתתי לעצמי. מרחב מאפשר להביא את עצמך הכי אוטנטי, הכי אמיתי, ללא מסכות כדי לנסות לשחרר דברים שמיותרים לי, וכדי לפנות מקום לאנרגיות אחרות, מרפאות. תודה ענקית מקרב לב
 
♦ אילה
למדתי שאני יכולה להישבר ולהיאסף גם מיליון פעם כך שהשבר אינו סופי בכלל; שאני יודעת לנוע בעולם ממקום מאוד מסוים, ממש ברמה הטכנית, לא משנה באיזה מצב רוח אני, מסתבר שיש לי תבנית, כמו תבנית כף הרגל שלי. לא הייתי מודעת לכך בכלל וזה כ"כ מעודן, שלתפוס מה הכוונה בדיוק, עדיין קשה לי; למדתי שקשה לי לחיות מתוך מקצב של שמחה ועונג, משהו בי מתנתק. למדתי שאני מבועתת מארוס של גברים וכמהה להיות נחשקת ואלה שתי תנועות שחיות בי ומבקשות ריפוי. למדתי שהמילה "סקסית" מפחידה אותי ואני רוצה לגלות למה; שאני כריזמטית וחזקה; שיש בי את האיכויות שחשבתי והרגשתי באינטואיציה שיש בי, לגבי היותי רחבה ועצומה כמו העולם, כמו נהר וכמו מים, שאני גם הכוכבים; שלהיתמך ולהישען זה מרפא; שאני יכולה לבכות לצד ועם העולם מהמקום הכי רך וחומל שיש, לכבד ולהחזיק לאחרים ולא לתקן להם מתוך אמונה וידיעה שהם בסדר כפי שהם.
הכל היה משמעותי, ההחזקה וההבניה, מספר האסיסטנטים, ההזנה, החידון ביחד ולישון בספייס, ההנחיה המרכזית של דודי והטיול למנחים אורחים, גודל הקבוצה, היכולת לסמוך על דודי שרואה ומחזיק את כולנו. ההבנה שאפשרה לי חופש וביטחון.
לגמרי ממליצה לעבור את התהליך. היום. לכולם. כי זו חוויה במקום דיבור על. כי זו האמת וזה העולם ולא אינטלקט, כי זו הרשת הכי רחבה אוהבת שאליה אפשר לקפוץ ולהתרסק ובתמיכתה להתחבר. זו האמת בגרסתה הכי חומלת המאפשרת תנועה
 
♦ שלי
למדתי כל כך הרבה. אחד הדברים הגדולים שלמדתי זה שיש בי כוח יותר משנדמה לי, שיש בי אנרגיות ואהבה ובעיקר שאני כל כך רוצה ללמוד עוד על עצמי ועל אנשים ואיך אני רוצה לחיות בעולם.
העיסוי יוני היה חוויה מהפכנית בשבילי. נקודת מפנה שפשוט לא אוכל לחזור אחורה ממנה.
ממליצה מאוד לעבור את התהליך. מבינה שאולי לא כולם בשלים או רוצים אבל זו סדנא שדרכה הלב התרחב בכל כך הרבה נתינה אהבה וחמלה לאנשים ולעצמי...וזו דרך לחיות טוב יותר, ולכולם מגיע לחיות טוב יותר (:
הגעתי לסדנה עם המון חששות ופחדים, מהרגע הראשון הייתה תחושה חמה ומאוד מוחזקת. ככול שעברו הימים וגדלו האתגרים הרגשתי שתמיד יש מישהו מהצוות (גם מהקבוצה) שרואה ותומך בי, דוד היה מדויק ביותר בשבילי בכל שלב, גם כשהייתי מותשת וכואבת או כשכל מה שרציתי זה לישון. היו לי הרבה רגעי לבד אבל גם בהם היו עיניים טובות שתמיד הסתכלו ולא בהכרח התערבו. וזה אחד הדברים שאני מאוד ממליצה ומעריכה, ניתנה לי שם הזדמנות לקחת אחריות בעצמי על מה שאני רוצה או לא רוצה. וזה היה מרחב מאפשר לגדול וללמוד, שבוע אינטנסיבי וכל כך נכון בקצב ובתוכן, ובזכות כל אלה (ועוד) הצלחתי להגיע לעומקים והתמודדויות שהגעתי אליהם.... וזה לא שאני אחרת וחדשה עכשיו אחרי הסדנה, פשוט מונעת ממקומות אחרים וחזקים אצלי...עם חששות ופחדים אבל יודעת לדבר אותם יותר... (:
המון תודה! אמן שנמשיך ונתרחב עוד בעוד סדנאות (:
 
♦ טליה
מרגישה שעדיין לא לגמרי קולטת אך אכתוב חלק מהדברים. למדתי שאני סוגרת את עצמי מלחוות את החיים מתוך מקומות של בושה, פחד וחוויות שכאבו מאוד בעבר. למדתי שאני לא דחויה בהגדרה ושהרבה מזה אני יוצרת, עוד לא לגמרי יודעת איך אבל כבר לא שמה את זה רק על העולם בחוץ. יש עוד דרך. למדתי שלאהבה אין גבול וכשפותחים את הלב דברים מפתיעים קורים. למדתי להתבונן מתוך מרחק בלי לברוח (ממש רציתי לברוח) ולקחת אחריות מתוך אהבה עצמית על העשייה שלי. למדתי שכל הדעות הקדומות שלי הם תחפושת של פחד וכמיהה לחיים משוגעים יותר. למדתי לנשום בשביל לחוות כאב ולא בשביל לברוח ממנו. ובטח ועוד שבוע/שבועיים/חודש הרשימה עוד תתארך.
היה לי משמעותי וטוב איכות הא.נשים שהשתתפו בסדנא. היה לי משמעותי הליווי של האסיסטנטים. היה לי משמעותי ההתמקדות במהות ולא בקליפה.
הייתי ממליצה לאנשים מסוימים, כי זה באמת פותח את התודעה ואת הגוף בצורה אחרת. כמו קפסולה מרוכזת של טיפול. לא חושבת שסדנא כזאת מתאימה לכולם (לפחות לא כרגע). יש תקופות בחיים שמגיעים לקצה, שיודעים בבהירות שמשהו בחיים שלנו  עקום ולא זורם. מין בחירה בין להמשיך לחיות מת או לחיות חי. הסדנא היא שער לעץ החיים. הסדנא היא מסע להורדת קליפות של כאב, בושה, כעס שאנחנו סוחבים עמנו ולאט לאט מסתירים את מי שאנחנו והופכים את חיינו לדהויים. ממליצה לכל אמיצ/ה המבקש לחזור לעצמו לעבור את המסע 
בעיקר רוצה להגיד תודה. משהו גדול נפתח ואני מקווה שימשיך להתפתח
 
♦ עדי
למדתי שאני רוצה, יכול, ונהנה לחבק אנשים ולהסתכל להם בעיניים. היה לי משמעותי השיתופים הרבים, הדמיון והשוני ביני לבין אחרים. האמפטיה הגדולה שחשתי למרבית המשתפים. הסדנה ממש גרמה לכל האלמנטים שאני משחק בהם בחיי, להתחבר ולהתפתח יחדיו.
שבוע בו עברתי תהליך מדהים, כזה שמילים לא יצליחו לתאר, אך בכל זאת אנסה.
המיניות היא החלק הכי פחות משמעותי בשבוע הזה, החלק הגדול עבורי היה החשיפה. החשיפה של עצמי, של כאבי העבר, של שאיפות ההווה והתקוות לעתיד. החשיפות של אחרים - שוב ושוב ושוב, המשתתפים האחרים עוררו בי אומץ, השראה, הזדהות, אהבה, תקווה. החשיפה של הגוף שלי בפני אחרים. יש לכל אחד מאתנו גוף, אחד ויחיד, אך בכל זאת אנחנו מכסים ומסתירים אותו, וביחד עם זה מסתירים את הנפש שלנו. האתגר הגדול בחשיפת הגוף, בשיתוף אחרים במקומות שאנחנו מתביישים בהם, מאפשרים לנפש גם כן לצלול לחשיפה הולכת ומעמיקה. החשיפות של גופם של אחרים... בהתחלה המבטים שלי ברחו לאיברי גופם השונים. סקרנות, קנאה ודחייה. אך בתהליך שעברנו התחושות האלו כמעט לגמרי השתחררו. זה רק גוף, זה רק עוד אדם, זה רק גוף-אדם ואני יכול פשוט להתבונן בו ולהתבונן בעצמי. ולאהוב.
מילים אלו נכתבות שבוע לאחר החזרה לעולם הרגיל והשגרתי... חיבקתי בשבוע הזה חברים ומשפחה כמו שמעולם לא חיבקתי. הבטתי בעיניים של קרובים אלי אך גם של זרים, בעומק שלא ידעתי שקיים. וזה בזכות העבודה בסדנת הגנסיס.
השבוע היה מדהים, אך מאתגר ומטרגר. לכו רק אם אתם מרגישים קריאה. השבוע הזה מלא בעבודה, והוא רק תחילתה של דרך ארוכה.
 
♦ איה
למדתי לפגוש את עצמי. למדתי לנשום, לחיות, לנוע. למדתי להבין יותר לעומק את קווי הכאב שלי ולשחרר אחיזה בסיפורים. למדתי ש מ ו ת ר  ל י.  למדתי רכות. 
המרחב היה מוחזק בצורה יוצאת מן הכלל והרגשתי בטוחה. זה היה מרכיב משמעותי מאד בחוויה שלי.
אהבתי מאד מאד את ההסתכלות לעיני הא.נשים סביבי, הורדת המחסומים והקרבה והקסם, הן לעצמי והן לאחרים. היה לי משמעותי להמשיך לשחרר את הסיפור שלי, לאפשר הסתכלות אחרת, להסכים לפגוש עוד חלקים בי , לקבל כלים פשוטים וחזקים להתמודדות והתבוננות.
בהחלט ממליצה לעבור את התהליך, אך לא לכל אחד או אחת מן הסתם. הייתי ממליצה מכיוון שהחיים בתוך דרמה וסיפורים הם שוחקים ומבוזבזים. אנחנו כאן ביקום לזמן קצר, והחיים בתודעה גבוהה עמוקים יותר, פשוטים יותר, מענגים יותר ומעניינים יותר.
המציאות חושפת את קפליה טפח אחר טפח, בכל רגע נתון, בכל נקודה בזמן. נותר לנו להתבונן בה. נסיכה פראית ושקטה, מלהיבה ומסוכנת, מרגשת ומפתיעה ככל שתהיה. וכזו היא גם סדנת ג'נסיס. ממליצה בחום לפסוע לתוך תודעה גבוהה והסתכלות מרחיבה חיים.
תודה תודה תודה. 
קשה להעביר במילים אך ההודיה היא עצומה - על המרחב, ההנחיה, הא.נשים, אחותי ובן זוגה שהזמינו אותי, הצוות, הרכות, ההתרגשות, על כבוד לזמנים ושמירה על מרחב נקי ואסתטי, והיכולת להעביר מידע כה רב בזמן קצר, בצורה ישירה ובלי פיצוצים ודרמות גדולות. זה די מדהים בהתחשב בכמות השיט שהיה יכול להתרחש.
 
♦ בן 
למדתי שאני יכול להכיל הרבה יותר כאב ממה שחשבתי ושאני מפחד מחלק מהחלקים הזכריים שבתוכי.
הרבה דברים היו לי משמעותיים, אבל בעיקר האפשרות להיות במשך שבוע בנוכחות מלאה ולקבל את תשומת הלב המלאה של כל המשתתפים.
אני ממליץ רק למי שמרגיש שיש לו מספיק משאבים כדי להתפרק ולהצליח להיבנות מחדש. זה שבוע שמיועד לכל מי שרוצה ומוכן לעבור פירוק והרכבה של הגוף והנפש, להבין מה מניע אותו עמוק בפנים ולגלות איך זה לחיות את החיים בעוצמה ובמלאות.
תודה על ההזדמנות לקחת חלק בסדנא הזו, ותודה שאתם מעיזים לגעת ככה באנשים.
 
♦ נתי
למדתי שאני אמיצה להרחיב את החוויה שלי מעבר לגבולות המוכר. למדתי שההסכמה לכאוב פותחת את מרחב הלב.
ממליצה על ג'נסיס כשער למפגש משמעותי עם עצמך ועם אחרים. דרך הכאב, הרגש והעונג להרגיש את האחדות. 
תודה על חוויה עמוקה
 
דצמבר 2020
 
♦ גיא
למדתי שאני יכול להיות אהוב ונחשק, למדתי על החופש בלשחרר ולהיפתח. הערום עשה לי טוב, הרגשה של חופש, להיות במרחב שמקבל אותי איך שאני, בלי שיפוטיות. הסדנה של איך להגיד ולקבל "לא" בצורה מכבדת היתה לי טובה ומשמעותית. כן כן כן ממליץ לעבור את התהליך הזה, למה? כדי להיחלץ מהמטריקס, להתעורר. תמשיכו במלאכת הקודש !
 
♦ מירית
למדתי למה אני לא לוקחת לעצמי. חברי הקבוצה והפתיחות היו לי טובים ומשמעותיים. מליצה לעבור את התהליך. נותן נגיעה וניקוי בכאבי העבר. לדעתי כל אחד צריך .זה מסביר תקיעויות והתנהגויות.
 
♦ לירון
למדתי על עצמי הרבה דברים, היו דברים ששמעתי מהסביבה ולא האמנתי שהם מנת חלקי, 
א. למדתי את ההבדל בין עוצמה לזעם.
ב. גילית שיש בי כל כך הרבה זכרונות מודחקים לא מעובדים.
ג. למדתי לשתוק ולהקשיב.
ד. הבנתי שאני חיה בפחד מתמיד, לא חרדה אלא פחד אמיתי שצריך לשחרר.
ה. גיליתי שיש לי שליטה מלאה על המיניות שלי והתפיסה החברתית עליה.
מניחה שיעלו עוד דברים בהמשך.
היה לי משמעותי הניתוק מהסביבה, ההתבוננות הפנימית בסביבה מכילה ומכבדת, היה לי טוב לדעת שיש גברים שמכבדים ואכפתים, היה לי טוב לדעת שיש נשים בדיוק כמוני שמתמודדות בעוצמות עם המציאות הנוכחית והקודמת שלהן, למדתי שאפשר לספר סוד ולא כל העולם יחרב לי.
הכי משמעותי היה ההבנה שיש בתוכי הרבה זעם, שאני לא יודעת להביע זעם ואז אני הר געש שכל הזמן צריך להרגיע אותו. הבנתי שאני צריכה לנשום ושסף הכאב שלי גבוה מאוד.
חד משמעית ממליצה לעבור את התהליך הזה, אבל רק אם מוכנים לעשות שינוי בחיים, מי שלא בשל לשינוי יגרום לעצמו נזק, למה הייתי ממליצה? כי זה מטופש להגיע לגיל 50 בשביל להתמודד עם טראומות ילדיות/נערות שתוקעים את החיים ולא מאפשרים התפתחות מקסימלית שלנו.
אחרי הסדנה הזאת הבנתי כמה חשוב היה לי לעבור את התהליך הזה, זה אפילו קידם את הטיפול הפסיכולוגי בו אני נמצאת כרגע. הבאתי כל כך הרבה מהסדנה שאפילו אני הופתעתי מכמות החומר שצף בסדנה.
מי שקורא את ההמלצה שלי, התהליך  שעברתי בג'נסיס היה חוויה עוצמתית כמו הר געש שהתפוצץ לאט לאט בהתחלה הייתי כמו כדור עטוף בקוצים ולא נתתי לעצמי ולאחרים לראות את מה שמעבר, הרגלים של שנים ואז לאט לאט הבנתי שההגנות האלה מיותרות במארג החברתי והמכיל שנוצר בשבוע הזה, הבנתי שאני כמו כולם וכולם מבינים אותי, אף אחד בעולם לא יעבור את הגבול שלו או שלי למרות הידיעה שאני חשופה לגמרי מנטלית רגשית ופיזית.
אהבתי מאוד את התחושה שדוד נותן שהכל בשליטה הכל מחושב הכל מדויק. הרגשתי בטוחה בסביבה של דוד ושל ההלפרים שהיו, שמחה בכל מאודי על החוויה, מאחלת לעצמי להמשיך ולצמוח מהמקום שאני נמצאת בו כרגע, זו בהחלט פריצת דרך בחיי, אני אוהבת את מה שקרה לי אני שמחה על מה שקרה לי, ואני מאחלת לכל נפש ביקום להיפתח לאני שלהם ולהנות מחוויה כמו שלי.
תודה זו המילה. תודה אלף פעם תודה לדוד על העניים החכמות שלך על איך שניהלת את הזמן על התבונה והנתינה אלוף תודה שוב
 
♦ דפנה 
למדתי שאני סוחבת איתי בזהות שלי סיפורים וקומפלקסים של אמא שלי שעברו אלי באופן לא מודע בהעברה בין דורית ושאני רוצה לשחרר את זה: את הזהות של הרציניות שלא מפלרטטות ולא מחצינות מיניות, את האמונה המשונה שיהיה לי קשה למצוא פרטנר ושלא ירצו בי. דברים שהם במפורש שלה ולא שלי. ובכלל התבוננתי על הבושה שעצורה בי על דברים שונים. 
התנסיתי בלשחק עם הווליום של המיניות שלי, בלהחצין, בלפלרטט במרחב בטוח ומוחזק (יודעת שלא אאנס, וכן מעצם האלמוניות שמאפשרת מורטוריום למדוד זהויות). 
שוקף לי כמה עוצמה יש בי. למדתי את גבולות העוצמה והמחירים שאני משלמת עליה. למדתי שקשה לי להביא פגיעות למרחב (וזה מאוד הפתיע אותי כי הדימוי שלי על עצמי הוא שאני מאוד פתוחה ולא שמורה) ומה הכח והערך של פגיעות. ראיתי את הדפוסים שלי של: לא להיות נזקקת, לא להצטרך, להיות חזקה, ושאתם בא תג המחיר של לא להעז לרצות, לא להודות בפני עצמי בתשוקות כמוסות. לא לבקש ולא לקבל. 
עלתה לי שאלה האם אני שומרת על עצמי מספיק. התרגיל שזימנתי לי על האלימות השאיר אותי עם התהיה אם אני אמיצה או מטומטמת ולמה כשאני מזהה פחד או סכנה אני קופצת ראש פנימה. אני חושבת שמרוויחה הרבה מזה ומשלמת הרבה מחירים, ונשארתי בתהייה אם זה רצוי לי ואם לא נכון לי לווסת את זה.
יצאתי עם יותר תחושת בית בעולם. ועם רצון להיות יותר.
היה לי טוב ומשמעותי העבודה בקבוצה, השיתופים והעבודה אתם. פתיחות הלב של האנשים והמודלינג שעשו לי למי אני רוצה להיות ולראות את הצללים שלי דרך אחרים, סדר היום והמבנה שלו, החזקת המרחב, הביטחון, העבודה והלמידה דרך הגוף והחוויה, המרחב להתנסות בתפקידים, זהויות, דמויות, כח פגיעות מיניות אלילות משחקיות ולהביא לידי ביטוי כל כך הרבה חלקים בי, ההתבוננות על מגוון גופים בגילאים שונים. עוד לפני לראות בהכל יופי היה בזה משהו מאוד מרפא מחנך בשבילי. איזה ריקליימינג על נראות ומרחב ציבורי והנכחה של גופים שונים. להתרגל לנוכחות של שומן חוסר סימטריה וזקנה במרחב. לדמיין עצמי יום אחד כזאת. ביוםיום אני פשוט לא רואה ערום שהוא לא מרוטש ובאידאל היופי. זה היה משמעותי עבורי ולאט לאט ראיתי יופי בזה. בכללי אני  חושבת שאין סדנא שלא הייתה לי משמעותית, מעניינת מחדשת. התחברתי די להכל. 
אני ממליצה לעבור את התהליך הזה כי זה תהליך עוצמתי, כי העבודה דרך הגוף ודרך מעבדת התנסות הוא אפקטיבי ומעמיק בעיני, כי זה עוסק בשחרור האדם, כי זאת התנסות תחומה בחברה טובה ואני מאוד מאמינה בעוצמות של דבר כזה ביכולת של אדם לדמיין חיים טובים יותר עבורו ועבור החברה שהוא חלק ממנה. אין תחליף להתנסות חיה בתקשורת אחרת ובמרחב אנושי בעל קודים משחררים. וכי זה כיף ומחייה ומדייק ומלא ארוס ואני בקטע.
הג'נסיס היה עבורי מרחב בטוח מוחזק ומודרך להתנסות, להפגש עם עצמי, לבדוק גבולות ומחסומים לשחק איתם ולהזיז אותם.
המון המון תודה, אהבה והערכה לעבודת תיקון העולם בשמחה ואהבה שאתם עושים (גם אם משום מה לא רוצים לקרוא לזה ככה). ותודה ספציפית על המלגה המאוד גדולה שנתתם לי ואפשרה לי להשתתף. גם זה חלק מנדיבות הלב שחוויתי בסדנה.
 
♦ Alli
I learned That I seek pleasure and avoid pain, almost to the extreme. That I have a strong shakti energy and lots of passion. The environment that was created made me feel safe, safe enough to open up, be vulnerable and put down my armor. The people I met and connections I made there were meaningful for me and Learning about my trigger points. I would recommend it to those seeking answers and ready to make a change in their lives
הסדנא עזרה לי לשחרר בושה שמפעילה אותי ולהיות אדם חופשי ועוצמתי יותר. העבודה בקבוצה אפשרה לי לתרגל כל הזמן איך אני רוצה להיות ולהתבונן בדפוסים שלי, כמו גם להתנסות לשבוע בלחיות בשבט בעל קודים משוחררים יותר. חוויה שנשארת בגוף כידיעה שאפשר גם כך.
 
♦ נעמה
למדתי שאני לא לבד בעולם, שהורי שלא בחיים, באמת תומכים ואוהבים אותי מה שבחיים שלי בתוך תוכי לא חוויתי זאת מעולם. עכשיו אני יודעת זאת ללא צל של ספק. התחברתי לליבה שלי, שאני יפה עוצמתית בעלת ערך ויכולה להטיב וליצור לעצמי ולעולמי באהבה. למדתי שיש דבר כזה שנקרא אחים ואחיות ואנו רוטטים בתדר מיוחד, וכולנו יפים ויפות אפילו אלו שבהתחלה לא ממש סימפטי, גיליתי את היופי שלהם ואת החשיבות שלהם בחיי. למדתי שללמוד בנושא שדה המניות מעניין אותי, וכמה שאני רוצה ללמוד עוד.
היה לי טוב ומשמעותי החוויה של הביחדנס, הלמידה, וההתנסויות, התכנים וההגשה שלהם. המיקוד של מה יהיה פריצת דרך עבורך היה ממש משמעותי עבורי. התנאים הטובים שהיו מסביב, האוכל המעולה, המקלחות, השרותים. ללא זה לא יכולתי להיות נוכחת.
ממליצה על התהליך, כי השלתי מעלי שכבות של כאב שנשאתי עמי שנים, מועקות, כעסים, תסכולים, חוסר אונים ביחד עם צחוק, ריקוד ועונג... שלוב מעולה. בשבוע מיוחד אחד השלתי מעלי שכבות רבות של כאב מודע ומודחק, כעסים, תסכולים, חוסר אונים ביחד עם צחוק, ריקוד ועונג אוחחח איזה עונג... מבחינתי, זה שילוב מעולה לעשות עבודה. לכן אני יכולה להמליץ בפה מלא, לכל מי שהגיע הזמן לעבוד על עצמו באמת, סדנא שווה!
אני בהודיה ענקית על המתנה שקבלתי דרך החוויה הזו ביחד עם החברים החדשים למסע, יש לי חוזה חדש על החיים שלי, הבאתם לשינוי. תודה
 
♦ גלעד
למדתי לאהוב את עצמי יותר, לראות מה מיוחד בי, שאני רוצה להיות יותר מדויק בבחירת בת זוג, להיות יותר עדין עם נשים ועוד ❤️ המון דברים. מאוד אהבתי את המבנה של הסדנא והעובדה שכולם עברו הכל ביחד. ברור שממליץ לעבור את התהליך הזה. טרנספורמציה מטורפת ומוחזקת בשבוע. פשוט מהמם. תודה על אחד השבועות המשמעותיים בחיי
 
♦ אריק
הבנתי שאני יכול להתחבר לעוצמות ויכולות הרבה יותר גבוהות, אם איחלץ מהתנהלות אוטומטית, מופעלת טריגרים. שאולי נראה לי שאני מחלק אהבה סביבי, אך עלי ללמוד כיצד וכמה, בקצב הנכון, ברגישות, במבט רחב. למדתי שאני יכול ללמוד דברים חדשים. שכדאי לי לוותר על דמויות שאני נושא עמי. עדיין לא פתרתי את הדבקות שלי בהן. טעמתי מעצמי משוחרר ואמיתי ואהבתי מאד. גיליתי יכולת לקבל ביקורת, גם כואבת ונוקבת, וללמוד ממנה תוך ויתור על האגו. הבנתי כמה אני לא יודע, לא מבין. שבא לי ללמוד. מה מעניין אותי ללמוד ולאיזה כיוון אני רוצה להתפתח כמטפל. למדתי על הקשר שלי עם בת זוגי ואיך להפתח עוד לאהבה שלה. הבנתי שאני צריך להתאמן בהקשבה.
התהליכים נבנו בהדרגה ואפשרו לי להיפתח בשלבים. הבכי לכרית שחרר מאד, חיבר אותי למקומות מאובקים של הרגש. היה לי משמעותי ההתעקשות על האמת. אי הויתור לאורך כל הדרך. החקירה לעומק כקבוצה. היכולת להיות בעומס רגשי גבוה לאורך זמן, בחשיפה ובשיתוף. העירום כסילוק מסיכות. ריקוד. מדיטציות קצרות. שיתופים. חיבורים מחוץ לשעות הפעילות המוסדרת.
חד משמעית ממליץ לעהור את התהליך, זו יכולה להיות סדנא משנת חיים, למי שמגיע ברצון לחקור ולשנות. תהליכי חקירה והבנה, קבלה עצמית, שחרור מטראומות ותגובות טריגר - כל אלו עוצרים התפתחות וגילוי עצמי. עבדנו הרבה דרך הגוף וזה אפשר לי לעבוד באופן מאוד ישיר על כאב, בושה, שריטות בנפש באופן שלי לפחות דרך המיינד יותר קשה להגיע לעומק הזה. תודה. יצאתי אחר משנכנסתי, השבוע הזה הוא בדיוק! מה שהייתי צריך, ובמיוחד עכשיו.
 
♦ יפית
למדתי שהכל בראש שלי, הגוף שלי יודע מה נכון ולא נכון לו ואני יכולה להרחיב את גבולות הראש. אחת החוויות החזקות שחוותי היא קבלה ללא צורך בלתת משהו תמורת זה. שמח אותי לגלות את זה שאני יכולה להניח בצד את האמונה של אני לא ראויה ולא אוהבים אותי או אוהבים אותי בתנאים מסוימים.
טקס ההשלה האינטימי היה משמעותי עבורי. גם הרצונות של מה שאני מעוניינת להשיל וגם האיך ולאט לאט במפגש עיניים עם מי שהיה איתי הסתרתי חסימה גדול שיש לי מול הגוף.
אני חושבת שעבורי זאת היתה הזדמנות לחקירה אישית וללמידה בתוך מרחב בטוח.
זה משהו שכתבתי יומיים אחרי הסדנא כששאלו אותי איך היה לי .. וואוו וואוו וואוו , בחדר הלידה הזה היה הכל ... קצת קלילות בעיקר רוקדת ונעה לה עם החיים,  רגעים של קפיצות, היא באה הילדה הפעם כאישה שרוצה להנכיח מה קורה של נזהרים וחוצים גבולות , שייכות וחוסר שייכות בכי (וואי וואי וואי כמה בכיתי לא ידעתי שאני יכולה פשוט לשבת ולבכות ) וצחוק מתגלגל ונעים שמאפשר להתקרב, בעיקר גוף נוכח שיודע איפה בטוח לו ומה מותר ואסור לעשות אתו  ומתנתק וחוזר ... ובעיקר המון בגרות ובשלות להסתכל על הדברים בעיניים חוקרות וטובות בלי בושה ... כן וגם מיניות ... חוזרת הביתה עם זה שלחקור מיניות זה נורמלי .. זה ממש נרמל לי את זה ... כן ויש גם חלק שפחות נעים לי להסתכל וזה המקום של הכעס והזעם והפחד שלי להתמודד מול המקום הפנימי הזה שרוצה פשוט לשרוף את הגברים אבל גם יודע שהם לא אשמים .. ושיש גברים טובים שאין סיבה שהזעם הזה יעוף עליהם ולכן אני לא מתקרבת, אך יחד עם זאת יודעת שהריפוי נמצא בחיבור
 
♦ איתן
למדתי שמותר לי ואני צריך לומר את האמת בפרצוף. בזמן אמת ובאופן בהיר. לוותר על השתיקה וההתחמקות ולדבר. שמותר לי לומר לא. ולמדתי שזה קצת פחות מפחיד ממה שנדמה לי. למרות התוצאות ואי הנעימות. למדתי שאני יוצר סביבי בועה שלא מאפשרת להתקרב. למדתי להיות אקטיבי, לבקש תמיכה.
עברתי מסע, לא קל ולא פשוט. היה לי מאוד משמעותי לקחת חלק בתהליך קבוצתי, להתבונן ולהרגיש את העצמה של הקבוצה, להיחשף בקבוצה. בשבוע הזה היתה המון חמלה ואפס רחמים. וזה טוב לי. אני מצפה לרחמים, להכרה, לחיבוק. היה לי טוב ללמוד ולתרגל לבקש בעצמי במקום להמתין לעזרה מבחוץ. המגוון של ההנחיה מכמה א.נשים והמעטפת של האסיסטנטים. האינטנסיביות והאורך של השבוע. אפילו רציתי עוד יומיים שלושה. לוקח לי זמן להיפתח ולהאמין ואם זו היתה סדנא של שלושה ימים הייתי מסיים באכזבה.
ממליץ בחום לעבור את התהליך. תהליך אינטנסיבי בליווי איכותי שמאפשר לאנשים לעבור עם עצמם מסע, לחשוף ולגעת בנקודות כאב, במחסומים ובהרגלי החיים שלא טובים עבורם. כל אדם שיבחר לעבור את המסע הזה באומץ, יתפתח ויגלה בעצמו דברים חדשים וכיוונים מפתיעים להמשך.
ג׳נסיס הוא מסע אינטנסיבי פנימה. להביט בעיניים לתבניות אליהן התרגלנו ולשורשיהן. תהליך עמוק ובלתי מתפשר לתוך מערכות היחסים שלנו, בעבר ובהווה, ההרגלים והמחסומים. זוהי התחלה דרך חזרה אל התחלות, התחלה של תרגול והתבוננות ובחירה וחופש. הסדנא הזו מלאת חמלה ולא כוללת רחמים. היא מאתגרת ומאפשרת לכולנו להיות אמיצים, פתוחים, אהובים ואוהבים. מתנה גדולה המגיעה לכולנו.
תודה!

דצמבר 2019
 
♦ הגר
למדתי על החלקים הכואבים ועל החלקים העוצמתיים שבי, למה אני צורכת מין, על קווי כאב וצורך בנראות ובאינטימיות.
היה לי טוב לעבוד בקבוצה ודרך התהליכים הקבוצתיים לפגוש קולות פנימיים שחסמתי, ההבנות והתובנות, השיקופים והמראות, הטקסים והתרגולים.
מאד מאד מאד ממליצה. תהליך משנה חיים. תהליך עומק לאמיצים בלבד. מרגיש כמו תהליך חובה בדרך אל עצמך.
תודה על אהבה קשוחה שקיבלתי מכם. הסימנים מזכירים לי כמה נגעתם בי כמה הכאבתם לי. הגוף שלי חווה כאב עצום ועונג עילאי. הלב שלי התפרק עם כל בכי שבכיתם וכל צעקה שבקעה מעומק הכאב. הנפש שלי רטטה ורעדה עם כל צעד אמיץ שלקחתם. הנשמה שלי התמלאה פליאה מול היכולת שלכם לעבור שינוי. הרוח שלי התעצמה עם כל שיר וניגון. האנרגיה חזרה עם כל תנועה וריקוד. ובעיקר הזכות להיות לידכם ולהרגיש את כל מה שלא העזתי בעצמי ולחוות דרככם כל כך הרבה תחושות וחוויות עמוקות. מרגישה שפירקתם אותי והרכבתם מחדש. תודה לכם אהובים אמיצים.
ההנחיה היתה מצוינת גאונית מבריקה קשובה. מנחים מבריקים ומוכשרים ואמיצים. המנחות האורחות הביאו עמן רוח נשית מרעננת זווית שונה לתהליך והרבה אור ואהבה, נהדרות, מלכות. תודה
דוד ומעוז אהובים.
לפני יותר משנה פגשתי בכם לראשונה ובמרחב שיצרתם. ממש מהרגע הראשון הרגשתי שהגעתי הביתה. אחרי חיים שלמים של לנוע בעולם ולהרגיש חריגה מצאתי את השבט שלי. פגשתי א.נשים שמדברים את השפה שלי. הכרתי א.נשים שחיים את האנרגיה שבי.
פתחתם בפניי עולם של מיניות משוחררת. עולם שבו מקדשים את האהבה את המגע ואת התנועה. לימדתם אותי כמה דפוסים ואסטרטגיות מוטעות רכשתי בדרך ואיך לחיות את החיים ואת המתנה שניתנה לי מתוך עונג ועוצמה. דיברתם את הקול שכל כך חיפשתי והיה חסר בכל מקום בחיי.
במהלך השנה האחרונה השתתפתי בימי עיון, סדנאות,  התכנסויות, פסטיבלים וארטמפלים. זכיתי בשקים של הבנות, חוויות, התנסויות והרפתקאות. הקריאה להצטרף לג'נסיס היתה כל כך מדויקת עבורי. הגיעה בימים שחושך ואפילה חזרו להזדחל לחיי והקורס לקח אותי לצלילה העמוקה שנדרשה.
זכיתי לעבור אתכם שבעה ימים אינטנסיביים של עבודת ריפוי בקבוצה. חיינו יחד בתוך מעבדה, מיכל ורחם. עבודת העומק שעשיתם העבירה אותי תהליכים כל כך משמעותיים. נכחתי ברגעים של לראות א.נשים עוברים שינוי ולחוות אותו איתם בשיא העוצמה. הקבוצה היתה עבורי אוסף של מראות יפהפיות, עקומות ושבורות שלמדתי מהן על עצמי.
עברתי שבוע מטלטל. הרגשתי שפירקתם אותי והרכבתם מחדש.
יוצאת לעולם אמיתית יותר, חזקה ובטוחה.
מודה לכם על רגעים רבים של אמת, כנות ואותנטיות.
מודה לצוות האסיסטנטים המקצועי, החכם והמוכשר. כל אחד ואחת הביא עמו כישרון מיוחד ומפגש משמעותי עבורי.
מודה לאפרת ולקמה האוהבים במטבח שהזינו אותי באהבה במשך 7 ימים 3 פעמים ביום. מקום חזק של ריפוי בפני עצמו.
וכמובן מודה לחברות ולחברים האמיצים שיצאו איתי לדרך והסכימו לשתף אותי בתהליך שהם עברו. הרגשתי עטופה באהבה. 
תודה מעומק הלב.
ממתינה לפרק הבא.
תמשיכו, יישר כוח
 
♦ ענבל
למדתי שמותר ואפשר להרגיש, שלא אשתגע, אולי אכאב ואבכה אבל אוכל להגיד בסוף חייתי! שיש מתנות וזו מתנה להרגיש אותן. שזה בסדר להיות פגיעה ואנושית וביחד עם זאת לבדוק תמיד את הגבולות שלי ויותר מכך, להכיר את הגבולות שלי! שאני יכולה ושאני מסוגלת - לכאוב, להראות, להיראות, לרקוד ולהיות משוחררת. 
היה לי טוב ומשמעותי החזקת המרחב, מספר רב של אסיסטנטים, היה קשר עין וקשר ישיר ואישי עם המנחים, 7 ימים - זמן המאפשר כניסה ושהייה במקום בטוח ומכיל, תרגילים המאפשרים באמת לגעת במקומות עמוקים והריקודים!! 
ברור שממליצה! מכל הסיבות שכתבתי למעלה ועוד... הסדנה הייתה סופר נוגעת ומשנת חיים. הסדנה הייתה עבורי הרבה מעבר לציפיות. המקום השקט שאפשר אינטימיות ומרחב בטוח, המנחים והצוות שהיו נוכחים בכל רגע, ידעו לתת מענה עמוק ותומך, החזקת המרחב ע"י כל הצוות היה פשוט קסום. 
התרגילים היו מעמיקים ונוגעים, לא כאלה שאפשר לברוח מהם והמנחים היו קשובים למסעות הלב שלי ושל חברי. 
הכאב שלי ננגע בצורה עמוקה, היכולת שלי לגעת בו, לכאוב ולשחרר היה עבורי מתנה. לרקוד את החופש, לשחרר את הפחדים ולגעת בחיים - קשה לתאר ממש במילים את החוויה העמוקה ואת הקשר שנוצר עם עצמי והקשרים שנוצרו בין כל המשתתפים. הלב פתוח, נושם וחיי. 
כל צוות אישתר - תודה לכם מעומק ליבי!
הכל היה ברור ונגיש, ההדרגתיות של התרגילים, התמיכה, ההקשבה, ההכלה, האכפתיות והמקצועיות היו כולם חלק בלתי נפרד מהסדנה. היה עמוק וקולע! תודה! תודה! תודה!
 
♦ טליה
למדתי שאני יכולה להיות בעוצמה הכי גדולה שלי גם כאשר מקור העוצמה הכי משמעותי שלי - הקול שלי - נעלם ונאלם לגמרי. אני עדיין לגמרי בשיא העוצמה, בלי להרגיש שהוא חסר לי.
למדתי שאני עומדת בסף כאב משמעותי למרות הפחד הגדול ממנו. נזכרתי שאחרי לידת הבית שעברתי, סף הכאב שלי מאד גדול. 
למדתי שאני יכולה לא להרתע ממישהו שמאד רוצה אותי כשאני לא מעוניינת, ושמסוגלת להיות בנוכחות אוהבת שם.
למדתי שכן רלוונטי עבורי תחום הטיפול המיני גם במגע.
למדתי שכמה שאני מרגישה מאד מאד מינית, גם המיניות שלי זקוקה לקרקוע ולא מספיק באה לידי ביטוי החוצה. ושדווקא דרך העבודה שם (עליה אני לא מתפשרת), אוכל לעבוד על קרקוע אלמנטים נוספים בחיי. 
ולבסוף, למדתי שאני לגמרי מוכנה לצאת לדרך עם ההנחיה של "חניכת לינגם/יוני" דרך העבודה האנרגטית, כי נוכחתי במדיום שאני עבור קבוצה. 
התהליך כולו יה לי טוב ומשמעותי. הקבוצה האינטימית, ההנחיה המדויקת מאד. ההסכמה של המנחים להכנס לעומק בעת צורך, ולא לוותר למי שמתקשה. בניית התכנים. העבודה על הכאב ומה שהוא מעלה. לראות את ההתמודדות שלי אתו. היכולת שלי לדייק עם עצמי ולראות מתי משהו עובד עבורי יותר ומתי פחות, מתי אני בהתנגדות ולהתבונן על זה. ההנעה של הגוף, הריקודים יחד. החלוקה לעיסויי יוני לינגם בהגרלה, בידיעה שמה שיוצא מדויק.
מאד מאד ממליצה. זו זכות עבור מי שעובר כזה תהליך, שמכיל גם מפגש אינטימי עם אנשים זרים, פגישת העוצמות, הפחדים, האמונות באופן לא מתפשר, חיבור לאמת הפנימית ולשקט. הג'נסיס היה תהליך עמוק שמתכתב עם דרך בה אני הולכת כבר לא מעט שנים. העבודה הקבוצתית המשותפת אפשרה לי לגעת לעומק ולראות את הנושאים שעלו מנקודות מבט נוספות ומקיפות. ההנחיה של המנחים היתה פשוט מפעימה בדיוק שלה, ביכולת לראות את המשתתפים הן כחלק מקבוצה והן כאדם הפרטי שנושא על גבו סיפור חיים שלם ומורכב.
הטרנספורמציות שאנשים עברו לצדי במהלך השבוע הזה היו מורגשות ומרגשות.
נפעמתי מהדיוק של ההנחיה. מהראיה המרחבית. מההשלמה האחד של השני. מהראיה שמשלבת גם מיקרו וגם מקרו. מהלב הפתוח והעיניים הטובות, מרגישות והיכולת להביא ולחשוף את עצמכם.
ודוד - בתור אחד שמצהיר שאין לו הרבה אנרגיה בשל כליה אחת - רציתי להגיד שהעשייה שלך היא לא תאמן, יותר מאשר של רובנו בעלי שתי הכליות. הלוואי עלי כמות האנרגיה הזו... גם להחזיק מרחב באופן קשוב, להפיק את כל הדבר הזה, לעבוד במטבח, לעסוק בתחזוקה ולהכיל את השיגעונות של כולנו מסביב. וואו. המנחות האורחות נפלאות אחת אחת.
תודה תודה תודה תודה  🙏 🙏 🙏 
והרבה מאד אהבה
 
♦ דגנית 
למדתי שיש לי אומץ ורצון לפתוח ״פצעים״ מעכבים, להתרחב ולהסיר פחדים בתוכי, ולהרחיב את נקודות המבט והאפשרויות שלי לפעול ולהתנהל, ומשם להרגיש יותר טוב. שלעבודה קבוצתית יש המון השפעה על תהליכי גוף-נפש ושמגיע לי ולמיניות שלי לפרוח. שאנרגיה מינית היא משחררת, עוצמתית ומקרבת, ולא רק לצורך זוגיות, ויש משמעות לתהליך מדורג ומתמשך בהכרות העמוקה וברצון להתקרב לאנשים, באשר הם. 
העבודה בקבוצה הקטנה אפשרה לי להחשף בהדרגה ולהרגיש בטוח ואינטימי, האופן שזה היה ריטואל קבוע מדי בוקר היה לי לעוגן משמעותי, ומשם במקביל יכולתי לעבוד מול הקבוצה הגדולה או בהרכבים השונים. האחזקה של האסיסטנטים, הידיעה שהם שם לגמרי עם המון חום ותשומת לב בעבורנו. המדיטציות והנשימות, בחיבור לתהליכים. עבודת הגוף, התנועה המוזיקה, באופן שזה יצר מרווחים לביטוי נוסף, לצד המלל ועבודת הראש. הגיוון של המנחים והמקצועיות בחשיבה על המבנה והתכנים . האוכל.. אוייי האוכל העשיר המגוון והטרי שבא מחום הלב היישר לבטן. השינה הטובה לקראת כל יום ומנוחת הצהריים. הנתינה לעצמי את השבוע הזה, איזו מתנה אדירה ונדירה. האנשים עצמם, הגיוון וההרכב, שבאו לעבוד ברצינות, שנפתחו והתחברו ממקום של הזדהות ואמון בעצמם ובתהליך. החשיפה את הגוף שלי והקבלה אותו עם עצמי, כפי שהרגשתי ששיקפו לי.
בהחלט ממליצה. זה תהליך משמעותי וטרנספורמטיבי, מובנה בהדרגה ובהרבה רגישות, המאפשר להביט במסכות ובפחדים ש״מנהלים״ אותנו, לזהות אותם, לנקות ולפנות מקום כדי להרחיב את האפשרויות ובכך להרגיש חיוניים, אנושיים ומאושרים יותר. להתקרב למהות הטובה שבנו, לאהוב את עצמנו עם ה ״גם וגם״ שיש בכל אחד מאתנו, ומשם לתת לאחרים.. זה תהליך מדהים של התקרבות לעצמי ולכוח הנשי שבי, לעונג שיכולה לחוש ולאנרגיות הטובות שהוא מפיץ, המאפשר סוג של ״התאהבות״ באחר באשר הוא, מעצם היותו בדיוק כמוני, אחד שהולך במסע החיים שלו, עם צלקות, כאבים, ריגושים ופחדים, ועם רצון עז להיות תמיד נאהב מרוגש ומאושר. 
עברתי תהליך עוצמתי של התקרבות לעצמי ולגוף שלי, לאנרגיה הנשית ול״כוח״ המיני שבי, תהליך שחוצה גוף-נפש, באופן שעובר דרכם בצורה הדרגתית, עוטפת ורגישה. החל מניקוי הפחדים, הבושה והמטענים מהעבר, והמשך במתן מרחב לקבלה עצמית ומשם את האחר. היה שם זיהוי ופוקוס על ה״יש״ והמהות הטובה שבכל אחד מאתנו, יצירת חמלה ואהבה כלפי פנים וחוץ, ומרחב בטוח ונעים ביותר להעלאה ועוררות אנרגית החיים שבתוכנו, בהבנה שמרכזה בגוף הפועם ובמיניות שבורכנו בה.
ההנחיה היתה מאד מקצועית, קשובה וגמישה בהתאם למה שמתרחש, המנחים מאד נוכחים ועם המון תשומת לב לפרטים, תרתי משמע. האופן שהם היו חלק, ועשו בעצמם את התרגילים נתן תחושה נעימה ויצר אמון - בגובה העיניים. מאד אהבתי את איך שכל אחד הביא את החזקות והאותנטיות שלו, מה שהעשיר מאד את החוויות. עם המנחות האורחות היתה חוויה מצוינת של נשים מקצועיות, עם הרבה ידע וניסיון. הרגשתי שזה הוסיף גיוון והיה לי מסקרן. שמחתי להכיר עוד טכניקות וצורות הנגשה של התכנים, מזוויות והתנסויות שונות. 
היה לי משמעותי ונפלא. ננגעתי, כאבתי והתרגשתי. נתתם את כל כולכם לסדנא הזו וזה בהחלט הורגש. 
לא צריך לנסוע רחוק כדי ״לאכול, לאהוב ולהתפלל״״
 
♦ שי 
למדתי שיש בי הרבה כאב שאני רוצה לשחרר. ושיש לי את האומץ לעשות את זה. היה לי משמעותי להיות נוכח במפגש אמיץ בין אנשים שלא הכירו קודם, בו היה שיתוף וחשיפה ואינטימיות.
אני ממליץ לאנשים שמוכנים לפגוש עצב, כאב ופחד כדי ללמוד ולהפתח לתיקון משמעותי. ממליץ בלב שלם על הסדנה למי שמאס בקורבנות העצמית, בפחד, בתקיעות ובתנועה מעגלית שלא מקדמת. האפשרות הנדירה להיות בסביבה תומכת, מקצועית וחופשיה מאפשרת התפתחות אישית וחיבור בלתי-אמצעי. וכל זה עם תיבול משמעותי של צחוק ואהבה. ההנחיה היתה 100% באופן עקבי. המנחות האורחות הוסיפו ידע וצבע.
 
♦ גל
למדתי להיות רך יותר. לזרום יותר. להיות פחות בסרטים ויותר להיות. למדתי עוד למה אני מרתיע א/נשים בהתחלה, ואולי איך לעשות זאת פחות. עברתי הרבה טקסי הסרה. התוספת של הציור על הגוף היתה חדשה לי, ומאוד חזקה ומשמעותית בתהליך.
הפוג'ה של הכרבולים הייתה פשוטה מצד אחד, ויחד עם זאת, מאוד מדויקת. בזמן הנכון כדי ליצור מרחב קבוצתי אינטימי ומחבק. עברתי כמה לינגם מסאז'ים בעבר, ופה הצירוף של ליליאן, ההגרלה של בחירת הטבע, האפשור, והמקום שהגעתי אליו, הביאו אותי למקום רך, עמוק וזורם. הרגשתי נחשק ורצוי. ועוד הרבה תהליכים חזקים אחרים. חיבור לא/נשים
אני ממליץ לאנשים לעבור את התהליך. שבוע זה נהדר. צריך זמן כדי להעמיק. תהליך עמוק שנבנה בצורה מכילה ומדויקת.
צוות הנחיה מקצועי, רגיש ובעל נסיון רב, שלוקח את המשתתפים והמשתתפות למסע עמוק פנימה והחוצה. המזון עשיר, מגוון, מצוין, בשפע ובאהבה. תנאי הלינה בהחלט מספקים מבחינתי. גם אם לחלק ירגיש אולי בסיסיים. המחיר לא יקר, ובהשוואה לסדנאות דומות אחרות, זאת ממש מציאה.
מנחים מצוינים. כל אחד עם הגישה השונה, שיחד יוצרים משהו הרמוני. הרבה רגישות וראייה של המצב. המנחות האורחות מצוינות כולן. 
הרבה אהבה!
 
♦ רונית
עוד לא ברור לי מה למדתי/גילתי על עצמי אבל נפתח לי פתח לחקירה חדשה וליכולות חדשות שלא ידעתי שקיימים בי. בצד הממשי יותר, לראשונה אחרי שנים שאני מודעת לזה שהנשימה שלי נתקעת בחזה ולא מצאתי או למדתי לפתוח אותה. נפתחה לי הנשימה וזאת תחושת שחרור וחיים מופלאה. בנוסף, משהו קורה לגוף שלי ואחרי כמעט 14 שנה של כאבים קשים ותמידיים בגוף (פיברומיאלגיה)  משהו משוחרר לי בגוף, הגוף שלי רך ונעים לי. אני בתחושה שהגוף שלי מרחף וחסר גבולות.
מעבר לתחושת הביטחון שמרגישים מהרגע שנכנסים למקום. תחושת ביטחון שלא משנה מה תעשה ומה תהיה, ומה יקרה לך אתה נמצא במקום בטוח, חסר שיפוט ומלא באהבה, הדבר המשמעותי בעיני הוא שרואים אותך וכשתצטרך תמיד יהיה שם מישהו שיושיט לך יד לעזרה ולא תהיה בכאב שלך לבד. 
ממליצה לעבור את התהליך כי זאת באמת מעבדה להתבוננות - על עצמך, על עצמך ליד אנשים, על הדפוסים והכאבים שלך.  ובכלל כל העבודה היא דרך הגוף ומבחינתי זאת העבודה היחידה שמביאה לריפוי ושינוי. 
דוד ומעוז אתם השראה בשבילי, שניכם!  בניה של תהליך כל כך משמעותי. ראיה כל כך רחבה על הכל מלמעלה.  תנועה זורמת ונכונה מדבר לדבר. ואתם מקצועיים. ועושים הכל עם כל כך הרבה ידע, אהבה ונתינה. הוקסמתי. המנחות האורחות כולן אלות מבחינתי. הנחיה כל כך רכה ומכילה וגם הסדנאות בנויות כל כך טוב, עם כל כך הרבה עומק.
תודה, תודה עמוקה..  המילה הזאת כל כך פשוטה אבל בשבילי היא מבטאת את כל ההודיה על כל מה שחוויתי, הרגשתי, למדתי, כל מה שהשתנה ונלמד מחדש. הודיה גדולה ועל הזכות להכיר אתכם..
 
♦ מיכאל
היה לי ריפוי גדול. הרגשתי אהוב. רצוי. פופולרי. הרגשתי שאני נותן ומקבל אהבה וגם תהליך עומק שאת תוצאותיו עוד אראה.
הרגשה שהמרחב בטוח ומוגן. המנחים יודעים מה הם עושים. הרגשת ביטחון. מעולה. המנחות האורחות ממש טובות במה שהן עושות והביאו אנרגיה נשית. שאפו
 
♦ עמית
אני במרחק של שבוע....שדי הייתי בג'אט לג...אבל קולטת שגדלתי. למדתי שאני פציעה...הכוונה...שם פצועה וגם פצעתי. התובנות עוד מופנמות. אך לא מרגיש חולשה. ההפך אפילו שמחה ותאבון לחיים. הכל היה משמעותי. לא הייתי מורידה שום חלק. הכל היה קשוב לקבוצה. ליחידים. 
אני ממליצה שאם מישהו  מישהי מרגישים שדי. חייב משהו להשתנות. בדפוסים עמוקים. ריפוי עומק. שהאדם נוהג אותו ג'נסיס....בראשית...7 ימים של מסע...עטוף...בטוח...בשבילי זה היה המאסט. משהו עמוק היה תקוע. חייב לצאת. להשמע. באתי ממש כמו בריאה בהתמסרות. בנוכחות. לא הברזתי.. לא אחרתי.. טוב אולי רק בהתחלה....לא התעכבתי בהפסקות...
באמת החלטתי לפגוש את הפחדים. הבושה. ההגבלות. מרגישה כאילו נולדתי....שוב
תודה על ההזנה הרגשית פיזית אנרגטית. חתכת ריסטארט.
מודה לי שפינקתי את עצמי במתנה כזו.
היה מדהים...ואף יותר.
מנחים מדהימים. מחזיקים מרחב בצורה מקצועית. רמה גבוהה. המנחות האורחות מושלמות. ידעו להכניס רוך בדרך ועוצמה נשית...
 
♦ שלי
למדתי שאני פגיעה יותר ממה שחשבתי. שכנראה הניתוק שאני גוזרת על עצמי ואוהבת לשהות בו הוא הדרך שלי להתמודד עם פגיעות. שקשה לי יותר ממה שחשבתי, לשים את עצמי במרכז המעגל. שזה כבר לא עניין של בחירה או העדפה.
היה לי משמעותי החיבור הבלתי אמצעי לאנשים, חיבר אותי מהר ובצורה משמעותית לדמויות שאני בטוחה שאשאר עם כמה מהן בקשר קרוב ואוהב. שיכולתי להביא את עצמי חלשה ולהרגיש מוגנת. הרגשתי שזה התרגיל שלי.
ממליצה לעבור את התהליך, זה עיסוי רקמות עמוק. למי שאוהב. האאאאממממממ. קחו נשימה עמוקה. עוד אחת. קחו זמן. הביאו את הלב אתכם, אל תשכחו אותו בבית. הסבירו לו שהוא עומד לכאוב, להתכווץ, להתרחב, לפעום חזק, לעצור, להיפצע, לדמם.
ג'נסיס היתה המתנה שלי לעצמי. ידעתי שעבודה אינטנסיבית למשך שבוע, תהיה לי ההזדמנות להכיר ולהבין את עצמי קצת אחרת. הגעתי מוכנה לשתף פעולה, לחפור בנבכי נשמתי ללא ציניות. תמיד חשבתי שהכל כבר די פתור לי... פה ושם משהו... בקטנה. להעלות כעסים מהעבר היה נראה לי טריוויאלי. אבל כמובן התבדיתי.
חשתי בטוחה ומוגנת כאשר הלב נאבק, כאב, פעם, התרחב, נפצע, חמל ואהב. הבטן בדרכה, הובילה והובלה. הצוות היה מיומן, חם מסור ומחבק וליווה את התהליך שהורכב במלאכת מחשבת רגישה, עקב בצד אגודל, בצורה בה כל אחד יכול היה לחוות אותו באופן אישי. 
רציתי לחשוב על אהבה. אני בטוחה שהיא כבר שמה רגל אחת בדלת.
תודה על הכל. המון עבודה עצמית בזמן הקרוב ולעתיד. תובנות נוספות גם לתחומים אחרים. הבנת ההיתכנות שאני משחזרת פגיעות ומעבירה הלאה.
 
♦ אלי
הדבר המשמעותי שעברתי היה מגבר שחושב כחסין לטלטלות אישיות לאדם שמקבל התובנות ותובנות חדשות לחיים.
יש לי עוד המון עבודה עצמית לעשות. מרגיש שאני רק בתחילת הדרך.
היה לי משמעותי היכולת להיפתח, ולשתף אחרים
בהחלט ממליץ לאנשים לעבור את התהליך.
ללא ספק - מאוד מקצועי. מאוד טוב שיש את הערך המוסף של מנחים נוספים במהלך השבוע
 
♦ צביה 
למדתי בעיקר על הפצעים שלי. לזהות נקודות כואבות וטריגרים, וקצת לדעת להתמודד איתם. למדתי על דפוסי האשמה שלי, וגם קיבלתי כלים לזהות ולהתמודד מולם. למדתי על מגע, איזה סוג מגע נעים לי, ואיך לדעת לומר לא כשאני לא מעוניינת. אלו רק חלק מהדברים שלמדתי על עצמי בסדנא.
העיסוי יוני היה כואב מאד ברמה הנפשית,  אבל מצד שני היה לי טוב ומשמעותי מאד. 
לא לכולם מתאים התהליך. צריך להגיע עם נפש בריאה (או מספיק חזקה) ומודעות גבוהה.
התהליך עבורי היה משמעותי מאד אני מרגישה שהחיים מתחלקים ללפני ואחרי.
הנחיה מצוינת. הכל היה בנוי במדויק וברגישות לתהליכים שלנו. אהבתי את ההנחיות בפתיחת הסדנא. המנחות האורחות מעולות. מיכל היתה משמעותית מאד עבורי.
 
♦ אלה
למדתי שאני נותנת לאחרים להחליט מה יש בי או אין בי. שהמילים יכולות גם להתחבר עם הגוף. שלרקוד עושה לי טוב. למדתי לנשום קצת יותר. הסדר של הדברים היה נפלא וכך גם התכנים.
אני ממליצה לכל מי שיש לו עניין בהכרות מעמיקה יותר עם עצמו. אי אפשר לצאת אותו בן אדם אחרי השבוע הזה. למי שיש את הרצון האמיתי לפגוש את עצמו מעבר למילים ולסיפורים, השבוע הזה לא משאיר ברירה אחרת. המרחב מוחזק בטוח ומכבד ומאפשר לפגוש את הקצוות המרוחקים של הכאב והעונג המתקיימים בתוכנו, ועדיין לנשום.
המנחים נפלאים. שילוב מתבקש. אני בהודיה גדולה על המנחים של הסדנה. פשוט מורים בחסד. המנחות האורחות מעולות אחת אחת.