צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

19-21/5/2016 - Cosmic Lovers להתעורר לחיים

♦ענבל 
אהוב תודה ענקית 💞 היה אכן קוסמי ואדיר, זה אתה מהמם אחד.
 
♦רון 
אהלן, קודם כל רציתי להגיד לך תודה לך על הסופ"ש המופלא הזה... זו הייתה חוויה כל כך עוצמתית, מלמדת, מאתגרת ומענגת עבורי. כל מה ומי שפגשתי בדרך העביר אותי מסע קצר אך עמוק ומרפא ואני מרגיש ויודע שזה רק תחילתו של מסע גדול הרבה יותר... אז תודה לך על שאפשרת.
 
♦עדי 
ו...תנוח קצת אחרי הפסטיבל המדהים והמרגש בסופ״ש האחרון. נהנינו כל כך! היה שילוב מנצח של האש, המים, האנשים המדהימים, הסקרנים, האמיצים, הפתוחים, המאפשרים שהגיעו לחוות ולהעביר את הסדנאות. תודה ענקית לך על ההזדמנות 🙏. מעריכים את ההשקעה , התכנון, הביצוע. רק טוב לך ולשותפים שלך לדרך המקודשת הזאת. כבר מצפים לפעם הבאה 🌺 יאללה, לך לישון איזה 3 ימים רצוף...
 
♦מיי
רציתי לומר לך תודה עמוקה על כנס כ-ל כ-ך נקי. ביסודות האלכימיה יש חוק אוניברסלי שאומר שלכל דבר יש את הקצוות שלו ושבטבע - הקצוות נפגשים. אז הכנס הזה היה עבורי הדגמה מלאה של החוק הזה. הכנס כולו היה ממש "בקצוות"
ואני מתכוונת בזה שהאהבה הייתה הכי "בקצוות" וזה אפשר לכל שאר הדברים להופיע בצורה בטוחה למרחב. אחד החששות שלי ממקומות כאלו קשורים לאנשים שמגיעים לשם - יש לפעמים אנשים בודדים או "טררמפיסטים" שנוטים להופיע לכאלו מקומות חדורי מטרה. בשבילי כאשה - זה יכול להיות מאד לא נעים לפגוש גבר חדור מטרה בכנס על מיניות... ופה - פגשתי צביר נדיר של אנשים אמיצים שמחוברים ללב ופועלים ביחד בשביל לרפא את הפצע הכי עמוק בעולם הזה. פצע המיניות. אז תודה. החכמתי למדתי. הייתי מחובקת, נאהבת ומוגנת ואפילו לרגע אחד לא הרגשתי כמו "סחורה". באמת אנרגיה נקיה באופן יוצא דופן. מחיאות כפיים סוערות על תכנים איכותיים ומנחים מקצוענים ונדירים שאפשרו לכל כך הרבה חושך להתבטא ולהתקבל באהבה.
 
♦חן
הי דודי יקר ואהוב. נחפזנו לצאת בשל קריאה דחופה ..אני רוצה כאן להודות על הסופ"ש המפרה וכייפי .היה לי בכל נח וטוב אוכל טעים המקום מהמם. תכנים ומנחים מפרים ...והארגון ועוד החומר האנושי ..פשוט סבבה ...יישר כוח ושוב תודה לעוד שבוע נפלא.
 
♦וירשה
דודי, היה קסום. ועמוק, ומרגש ומהמם. תודה על האפשרות להגיע. אילו היו 24 שעות שהרגישו כמו מסע של שבוע לפחות. כ"כ הרבה קרה בכ"כ מעט זמן. קסם. 
 
♦הלנה וזיו
דוד האהוב, בשמי ובשם הלנה רעייתי, תודה על אושר והעושר בכנס של הסופ"ש, הרבה מחשבה הייתה בבניית התכנים, תודה על קסם המקום והאווירה, היה משהוא מיוחד בסופ"ש.
התרחבנו מאוד יחד ולחוד, מי ייתן ויהיו עוד כאלה, שבוע טוב
 
♦נועה 
וואוו וואוו, זו פעם ראשונה שאני באירוע מהסוג הזה ומבחינתי היה מדהים, מרפא ופותח את הלב. מודה לכולם על הפשטות , הנתינה, הנוכחות והאהבה הגדולה
 
♦אור גל
בהודיה גדולה. עוד אכתוב אולי וארחיב אחרי עיבוד ומנוחה, אבל רוצה לשלוח כבר היום תודה ענקית על כנס עוצמתי וקסום במיוחד שזכיתי להיות חלק ממנו .לדודי הבלתי נלאה על החלום המופלא ועל הגשמתו, ולשרון ולכל הצוות שהקים לנו את פינת הקסם, וכל מי שהיה שותף באריגה הנפלאה שהייתה שם - מנחים, הלפרים, משתתפים .כמי ששותפה לקוסמיק מתחילתו , אני חשה שהוא משתבח ומתעצם מפעם לפעם.בשבילי הפעם , הזרימה של הכנס והאישית שלי בתוכו היו מופלאים במיוחד, מתחיל בזכות הגדולה להנחות את המשתתפים בתהליך של תקשורת אנרגטית ותקשורת במגע, ובבוקר אתת יחידי הסגולה שקמו לחוות קריה מיוחדת להתמרת האנרגיה המינית - המון תודה לכם. הסדנאות שהשתתפנו בהן היו מדויקות , עוצמתיות, מעוררות ,, חווייתיות - ומפגש אישי אינטימי עם אנשים מיוחדים שמעוררים כמיהה שנחווה אהבה כזו בכל מקום. אירועי הכנס - פתיחה וקבלת שבת ופלייבק מרחיבי לב,המפגשים במרחבים הקסומים של הפארק, במים ועל הסלעים לידם לא פחות חשובים - אנשים יפים, היה כיף אתכם. משפחה גדולה של אהבה. תודהה לשותפי בהתנסויות השונות, שידעו להיות קשובים, ועדינים ומעוררים ומדויקים. ותודה מיוחדת ענקית במיוחד לשתי הפיות שהעניקו לי ריפוי בצליליםם במים, ולכל האחווה הנשית (ועוזי :) ) שהצטרפו מסביב והעצימו את האנרגיה
מרגישה אתכן ואת האש המופלאה שלכן עד כאן ועד עכשיו
 
♦מעין גרבר
למרות שאני ממש מבינה למה אנחנו לא מכניסים מצלמות לסדנאות שלנו, לפעמים אני מצטערת על זה. כי הייתי מאוד שמחה לחלוק אתכם עכשיו את התמונה שלא יוצאת לי כבר יומיים מהראש - מנדלה מהממת של נשים בכל הגילאים, הצורות והגוונים שכובות עירומות על הקרקע, נושמות, נוגעות, נושפות, מגרגרות, נוהמות, אוהבות, יפות כל כך, מעיזות כל כך, מרגשות. אני לא מפסיקה להיות נפעמת מהקסם שקרה שם, כמה אומץ, כמה רגישות, כמה חכמה של המעגל הנשי. אז אני רוצה להודות לאבישג מאיה אהובתי על המסע המשותף, ולכל המשתתפות בסדנה שלנו, לקחתי את כולכן איתי פנימה. וכמובן שרוצה להודות גם לדוד ושרון על עוד כנס מופלא, לכל מי שהיה חלק מהמסע הקסום הזה ולמרחב הטבע האוהב שחיבק את הכל.  משמח ומרגש לראות את השבט הזה רוטט, גדל, מתחזק ומהדהד החוצה. 
 
♦קובי לב
תודה גדולה לכולכם, לדודי שרון בפרט על ההפקה וההזמנה הספונטנית :)
ולנעמה שקישרה. שמחתי מאוד להכיר על אחד מכם מהצוות והמשתתפים - ומרגיש נעים בלב לגלות את הקהילה בארץ. הייתה לי נחיתה רכה,, תוססת ושובבה. נשיקות לכולם
 
♦מיכל דון
אהובים קוסמיים, החוויה עדיין מהדהדת בי... האקליפטוסים, הלבנה, האש, המים, גוף ועוד גוף, חברים וחברות יקרים, הצפה של אהבה ועונג... המשתתפים בשתי הסדנאות שהעברתי עדיין חיים בי, הרטט של החיים... ככה ורק ככה אני רוצה לחיות!
לפני שנים רבות... דוד (שבשבילי הוא דודי) ואני חברים כבר איזה מיליון שנים, ופעם הוא היה מארגן לנו סופי שבוע ואירועים לשבט הקטן של חברים שלנו. ותמיד היה מוצלח ומתוקתק. אז פתחתי לו אי שם מעל גלי הפייסבוק מועדון מעריצים... וככה אני מרגישה גם היום. 
דודי תודה על החלומות שלך, הנחישות והדבקות בהגשמתם, תודה על מרחבים של חיים כפי שחלמתי לעצמי, תודה על הובלה ובחירה בצוות מדויק ותודה על סופ"ש חלומי ממש.
כל כך שמחה להיות אתך בדרך הזו... ובדרכים הבאות. 
עד העונג הבא...
 
♦יעל שטיינר
לנחות בארץ ישר לקוסמיק כמו לעבור דרך מכונת כביסה רכה שעוטפת באהבה ולאט לאט ובעדינות כמעט בלי לשים לב... מקלפת את הקליפות...היה עוצמתי, מפרה, מאתגר, למדתי המון. תודה!
אהיה בארץ עד הסתיו אשמח להיות בקשר
 
♦אלכסנדר טריגוב
אני מודה ומתוודה... בפעם הראשונה ששמעתי על ה-Cosmic חשבתי לעצמי: "אוקיי, אז עוד כנס טנטרה", וכיוון שגם כך הייתי בעומס אירועים ופסטיבלים החלטתי לוותר... וכך קרה גם בשתי הפעמים הבאות... הפעם היה שילוב של נסיבות בחיים האישיים שלי שגרמו לי להתעניין יותר, לשאול אנשים, ושמעתי המלצות רבות ואמירות בסגנון: "זה משהו אחר". החלטתי להאמין ולהגיע, אפילו שזה היה כרוך במאמץ מציאת שותפה לרישום כי כבר לא היה מקום לגברים בודדים...אני חייב להודות ולהגיד: זה באמת משהו אחר! זה בהחלט אחד הכנסים / פסטיבלים הטובים ביותר שיצא לי להיות בהם... אם לא "ה-". האווירה הייתה מאוד אוהבת ומאפשרת.  אהבה זרמה מהאנשים ודרכם והרגשתי המון חיבור.
בכלל הייתה זרימה ופשטות שאני לא מכיר ממקומות אחרים שפתוחים לקהל הרחב. הסדנאות היו עמוקות / נועזות יותר ממה שאני רגיל בכנסים כאלה. קרו לי ניסים רבים ומופלאים ממש בסופ"ש הזה - דברים שממש לא ציפיתי שיקרו.
אז אני מודה לדודי ולשרון, לכל המנחים וההלפרים, וגם לכל המשתתפים - כי כולנו כולל כולנו עשינו את הסופ"ש הזה ביחד למה שהוא היה.
שמח מאוד ומרגיש זכות להצטרף למשפחה הזאת!! ת-ו-ד-ה!!!
 
♦יחי 
לכל המקסימימות בקוסמיק, ת ו ד ה ענקית, על האהבה המעצימה ששכנה שם אתנו, זה היה קסם, זה היה גדול, היה מפעים, היה נעים, היה טעים, wow, חיבוק ענק, לכל אחת ואחד מדודו ועד תאופיק
 
♦ראות שאקטי
הלב מלא הודיה על מסע מענג, מעיף ומדויק. זכות גדולה הייתה לי להיות חלק באירוע כל כך משמעותי, ביצירת מרחב מרפא, מכיל ואוהב. תודהה לדודי על האמון וההזדמנות להביא את המתנה שלי. עונג צרוף היה לי להחזיק מרחב של אהבה, כוונה גבוהה ועונג בסדנה. תודה מיוחדת למייטרי עלל הריפוי המשותף במים ועל החברות החדשה, הקערה שלי הייתה מאושרת לשחק עם חברה (:
תודה.
 
♦יבגני 
רציתי להגיד תודה מכל הלב. על האירוע הייחודי כל כך, על החוויה, על האווירה, ועל כל ההתרחבות ולמידה שקרו ועוד יקרו כתוצאה מהכנס. תודהה ענקית למי שאירגן, למי שהנחה, למי שעזר ולכל מי שנוכח. אוהב אותכם!
 
♦אבישג
סופ"ש קסום בהתכנסות cosmic lovers --- זה קסום לראות אנשים שהתחילו את דרכם בעולם הזה של אומנויות האהבה- במסיבת כירבולים, או באחד ממפגשי סודות האהבה. וזה נתן להן את הדרייב לחקור ולהיפתח לעולם יפיפה עם אנשים יפיפיים , במרחב כזה אוהב. --- אני חושבת שהסופ"ש הזה הוא שיא חדש. --- ולפני חצי שנה אמרתי אותו הדבר. אבל זה רק הולך ומשתפר. 
ומתרגשת להיות חלק מזה
דודי אהובי. מעריצה את הכוחות שלך. לא מכירה עוד מי שמסוגל להרים כזאת יצירת פאר מפנקת.תודה לכל מי שהשתתפה בסדנא של מעיין ושלי. ---- אני מנחה בפסטיבלים כבר מגיל ....23.....תמיד מכינה את עצמי לזה שאנשים עוזבים באמצע, או לא מתחברים להכל.....-----ובסדנא הזו- כל אחת מכן פשוט קפצה איתנו למים. ויצרנו יחד תדר חזקקקקקקקקק , מרפא ואדיר. ---- זאת זכות אדירה ---- אני מודה לכל אחת ואחת . זה כל כך לא מובן מאליו.
תודה לכל מי שהחזיק את האש המרכזית ---- זה כל כך חזק. וחשוב. (איך זה לא היה קודם??)
תודה ל...טלי טוויזר....( השמאנית המדהימה שהובילה את טקס הסוויט לודג'- תודה לך!!!! תודה למים שנותנים לנו חיים. ותודה לך שאפשרת לי בהחלטה של רגע לעשות את ההחלטה הטובה ביותר ולהצטרף למסע מרתק, מחבר, מעצים שהחזיר אותי לעצמי. כמו שכבר הרבה זמן לא הייתי . - תודה לכל מי שישבו איתי שם . הזיעו, שרו . והפכו לאחים ולאחיות שלי לדרך.
תודה לכל מי שבישל אוכל כל כך טעים. ומעניין (אף פעם לא שמתי שבבי קוקוס באוכל :)
תודה לכל מי שחיבק אותי , בשבילים, בצ'אי שופ, באש, במתחם, --הרגשתי שזה היה סוף שבוע של חיבוקים. 
וכל כך היה מתאים לי להמשיך ככה....לחיות ככה
♦שרונה 
לא. זה ה״כן״ החדש, לעצמי...(: אף פעם לא האמנתי בגבולות.
כל גבול היווה עבורי הזדמנות, אתגר שמשך אותי לצאת מגבול המוכר, המקובל. בסופ״ש הזה למדתי להכיר להוקיר ולהקשיב לגבולות הפנימיים שלי... חדש לי.
פסטיבל טנטרהCosmic Lovers  תגלגלו על הלשון טנטרהטנטרהטנטרה...גלים גלים שמתרחבים אל האינסוף. בסנסקריט, טנטרה זו ״הרחבה״,, ״מארג״, התרחבות...חווית האחדות. אחד מעקרונות הבסיס של הטנטרה הוא שהמיניות הוא כלי חיובי להתפתחות רוחנית. מעצים ולא גורעע מהתפתחות הרוחנית. מעניין. חוויה שעדיין צומחת בתוכי. מתחבר לי לחוזה שחתמתי עם נשמתי לצמוח ולהתפתח בקלילות, פשטות ועונג...
ברדיו מתנגנת לה ריטה, ומילות השיר יוצרות בי התרגשות. זה זה. זה קרה בי. זה מה שאני מרגישה מבפנים ולא היו בי מילים. התרגשות.
״יום אחד זה יקרה, בלי שנרגיש, משהו ישתנה, משהו ירגע בנו, משהו יגע בנו, ולא יהיה ממה לחשוש."
 
♦תומר קורון
ואו ואו ואו. הלב רוצה לומר תודה לכוווול אנשי השבט והמשפחה שאנחנו. 
על שבחרנו להשאיר ל 3 ימים את ענייני הבבילון בצד.. ולהמריא בחללית לעבר חלקת נחל גלקטית קסומה בפיקודם של מאסטר שיווה דודי והודד מלכותה שאקטי שרון.. ולעבור יחד מסעות שמימיים של ריפוי שאריות המכאובים שבנו, לצד סלבריישן אקסטטי של זכויותינו לחופש, אהבה ועונג!!! :)
תודה מיוחדת לזוגות שתרגלו באומץ גדול *גאומטריות* של אהבה!  תודה מיוחדת לבבונים היפיפיים שתרגלו בסבלנות ונחישות *חדירה* אוהבת! :)
תודה לכם פיני ודודי על השותפות ההרמונית בהנחיה - מדויק. 
תודה מיוחדת לאחיי ואחיותיי על השיחות "הקטנות" אך העצומות ועל ההקשבה, התמיכה הדחיפה והפידבק - אתם יודעים מי אתם.  עבורי זה היהה הקוסמיק הכי טוב שהיה אי פעם. 
ויש לי תחושה שבכל פעם הבאה נאמר בסוף את המשפט הזה בדיוק 
 
♦ליאת ליליאן
דודי תודה רבה על ההזדמנות להיות, לחוות, לפגוש ולהרחיב עוד טיפה את הלב. 
תודה גדולה לכולנו - אלים ואלות שפגשתי בפשטות וקלילות במים, באש, ברוח ובאדמה (במקרה הזה בבוץ:)  ממש נהניתי מכל רגע!  נמסטה
 
♦עוזי גל
להגיע, אחרי 3 שעות נסיעה מורטת עצבים,  זה לא מובן מאליו
ובכניסה טור של מספר זוגות והרושמת קמה לחבק לברוכים הבאים, זה לא מובן מאליו
המבט הראשון לברכה צלולה ומזמינה, זה לא מובן מאליו
וגם שרעב מת , עצבני, ועייף, בסבלנות אין קץ ובנימוס שיש רק עוד חצי שעה אוכל,
וקמים בבוקר למחרת והשטח נקי כמו שהגענו בלי חד פעמי המתנופף ברוח,
וחיוך של בוקר טוב מכול הנקרא בדרכך לשרותים, כשמברשת שיניים ביד, זה לא מובן מאליו,
והמתחם לסדנה מאורגן עד לקוצו של יוד, זה לא מובן מאליו
היה לי נעים לומר להלפר ולטכנאי סאונד ולעוד שנכנסו שלא צריך כלום והכול מצוין
תודה לכולכם על מקום קסום שיצרנו, שנלקח מגן עדן, מרגיש שהגעתי למשפחה שלי,
ולך דודי תודה על החזון והגשמתו,
 
♦רועי שחם
דודי, דויד, איש יקר ואהוב שכמותך.....ושרון מדהימה שכמותך- תודה לכם על פתיחת ספייס נדיר, איכותי, מכיל ואוהב.... תודה שפתחתם לנו מגרש משחקים איכותי וקסום. על המתחמים המושקעים, על הפינוקים, על ההזדמנות ללמוד וללמד, לפגוש ולהכיר את אחינו ואחיותינו למסע, על האש ועל האנרגיה שהשקעתם כדי ליצור את הקסם החשוב הזה....מעומק בלב- תודה.
 
♦נגה מיבר
תודה דודי ושרון על מסע מופלא וקסום.
הצלחתם לעשות את זה שוב.. התדר הזה של אהבה ומגע ורטטים של עונג שמעירים כל תא ותא בגוף להיות מלא חיים. תודה על מלא רגעים של חסד וריפוי, תודה על המפגשים ליד האש ובתוך המים. תודה על הזכות להעניק תוכן ועל האפשרות לחוות וללמוד. תודה על מי שאנחנו 
 
♦מיכל 
אחת אחת. באמת קסם. כל הכבוד לכל צוות ההפקה ולך דודי. לא מובן מאליו להצליח להרים כזו הפקה מפוארת.
זרימה ונוכחות, זה משהרגשתי. תודה רבה לכם על נוכחות ואהבה
 
♦נועה 
היי דוד,
אז אני רוצה לשתף אותך שזוהי הפעם הראשונה שלי שאני בכנס מהסוג הזה, תמיד היה לי עניין בנושאים אלו, אבל לדברים יש את הזמן שלהם וכנראה לא סתם זה חיכה עד עכשיו. היו לי המון חששות לפני הכנס והמון התלבטויות אם כן או לא, אבל משהו בתוכי דחף אותי להגיע. ואכן בתחילה כל פחדי הוצפו, אבל לאט לאט עם ההתרגלות למקום, היכרות עם המקום וההבנה והתחושה שאני נמצאת במקום בטוח ומלא אהבה וקבלה משהו בתוכי נפתח והרשתי לעצמי להיות אני כמו שלא הייתי מעולם ומבחינתי רק השהייה במקום וההיכרות עם האנשים המופלאים שהיו בכנס היה ריפוי מאוד עמוק בעבורי בו עשיתי עוד דרך לקבלה ואהבה עצמית. 
הדגשים שלך בשיחת הפתיחה היו תזכורת משמעותית וחשובה וכל כך חשוב בעיניי שנאמרו כך בקול רם שכולם ידעו וישמעו.. "מסתובבים פה המון ילדים קטנים וכל אחד עם החסכים הרגשיים שלו.. וגם כשאתם אומרים לא לבחוץ אתם אומרים כן לעצמכם" 
הסדנאות היו מאוד מגוונות, משמעותיות, המנחים היו מעולים וניתנה ברובן הרגשה נינוחה וטובה ושוב תחושה של קבלה ואהבה.המון המון תודה על המרחב הקסום שפתחת ועל ההזדמנות להיכנס לעולם חדש ומרפא,
 
♦אורית
הי דוד
בהמשך לפוסט שראיתי שפרסמת, והתמונות הנפלאות שהעלית, גם אני רוצה לכתוב לך כמה מילים. 
יצא לי במהלך השבוע האחרון לספר לכמה אנשים על החוויה שלי מהכנס, על מה שקרה לי ומה שעבר עלי במהלך סוף השבוע הקסום הזה, ואני שמה לב שיש מילים לתאר על מה הייתה הסדנא הזו והזו, ואיזה יופי שהיו מים לטבילה במתחם, ואש מקודשת ומנחים מופלאים ועוד ועוד.... כי הכל היה באמת נפלא  ומקצועי ומסודר ומאורגן למופת. 
אבל אין לי מילים לתאר את מה שהיה שם באמת.  כי איך מתארים את האהבה, הרגישות, החיבור והחום שהיו שם באוויר? את האנרגיה המדהימה שנכחה ברכות מקודשת על כולנו? 
את הביחד העמוק ותחושת הביטחון הכה-גדולה שהיו מורגשים בכל רגע? את התחושה שלי שכל מה שאעשה זה בסדר, ממש בסדר, שגם אם לא אבדוק שום גבול וגם אם אפרוץ את כל הגבולות כולם - זה ממש בסדר? 
זו הפעם הראשונה שלי בכנס כזה, וחזרתי מוקסמת ונפעמת. הרגשתי תחושת שחרור וחופש והתמסרות ונתתי לעצמי להיות כל כולי בחוויה וברגע, נוכחת במלואי ואהובה ועטופה ובטוחה.
וזו הרגשה מדהימה, שתלווה אותי עוד הרבה זמן. 
זה שיחרר אצלי הרבה מחסומים, בעדינות ובהדרגה, ועם המון אהבה. 
וכל זה - בזכותך, ובזכות האנשים הנפלאים שרתמת לצדך בהפקה של האירוע הנהדר הזה. 
ברכות מעומק הלב, איש יקר. תודה. 
 
♦הדס
הי דוד , הייתי בסופ"ש שעבר בכנס שארגנת רציתי להודות לך על הארגון האהבה ההובלה ויצירת מרחב ותדר מדויקים לתהליכי ריפוי והתפתחות נוצר שם קסם שקשה לתאר במילים שמזכיר ללב להיפתח להתרחב ולאהוב . שיהיה סופ"ש נעים
הפתיחות המינית הייתה הפתעה נעימה עבורי והתחושה שאתה והצוות העברתם שמותר להיות מיני היה משהו שחיפשתי. הייתי באירועי סדנאות והייתי במסיבות ריקודים בארץ ובעולם אבל לפתע המיניות הייתה בחזית וכל השאר ברקע וזה שינוי מרענן שזה בכלל אפשרי.
המיקום היה מוצלח - אהבתי את המים (אם כי לא טבלתי) ואהבתי שיש עצים וירוק מסביב. כמו גם אהבתי את אוהלי סדנאות עצמם.
ממי שיצא לי להכיר היו אנשים נחמדים שקל לשוחח איתם. למרות שלא שוחחנו אתה השארת עליי רושם ראשוני חיובי. גם שרון הייתה נגישה ועזרה לי בכל שאלה.