צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

COSMIC LOVERS - dark magical love nights - 2-5/5/2018

♦דליה
אווירה מהממת. אוהבת אתכם ואת האווירה, כל רגע ורגע יקר. הכינוס עבורי היה תהליך של חופש וחיבור עמוק למה שאני, למקור שלי. בואו פתוחים, ההפתעה הראשונית חולפת והעבודה האמיתית ממשיכה לאחר מכן.
 
♦אמיר
אווירה טובה וכיפית. סדנאות מושקעות. אחלה חוף. זה היה בשבילי חלק מתהליך התפתחות אישית שלי.. עלו לי כמה תובנות חדשות לגבי הדפוסים שלי. למי שרוצה לבוא, אל תחששו. מרחב בטוח ומוגן.
 
♦ ג'יה
אווירה תמיד נעימה וכמו בית, אנשים מדהימים. הרגשתי חופש נעים. להסתובב ערומה ולהרגיש ביטחון בו זמנית היה משמח עבורי. האהבה והשיחות שהיו מרפאות, מחבקות ונעימות. מרחב של חופש בטוח, סדנאות מעולות של המנחים בין הטובים בארץ, מסיבות מיוחדות, מרפאות ומאפשרות וצוות מחבק, מחייך ומסביר פנים.
 
♦ רן
אווירה מכובדת ומזמינה. למדתי בגיל 52 קצת לשחרר מהעבר ולהיות נוכח כאן ועכשיו. למדתי להודות על כל הפגיעות שליוו אותי שמובילים להתפתחות. בואו עם לב פתוח ואוהב, ללא שפיטה או ביקורתיות, בואו וקבלו מתנה לחיים. דוד וכל הצוות, השתתפתי בפעם הראשונה וללא ספק מצטרף לחבורת האחים והאחיות. תודה רבה על מה ומי שאתם ועל המסירות והדיוק!
 
♦ יובל
אווירה נפלאה. דייקתי את עצמי. שחררתי פגיעות שאומרים לי לא. ממליץ, חשובה קצת התנסות בטנטרה. פעם חמישית שלי ומשתבח.
 
♦ שרה
אווירה מדהימה! מכילה ומקשיבה:) עברתי אונס לפני 6 שנים ומעולם לא התמודדתי עם זה, ברחתי לסמים. הסדנה שהכי ציפיתי לה (ושהכי השפיעה עלי) היתה 'הפצע המיני שלי' עם נגה מיבר. העבודה בסדנה עזרה לי להתמודד ואף ריפאה אותי. כשאני נזכרת היום (מהרגע שיצאתי מהסדנה) במה שעברתי, במקום לראות את הסיטואציה או מה שהיה, או הפרצוף של המפלצת שפגעה בי, אני רואה את העיניים היפות והמכילות של הבחורה שעבדתי אתה. אני ממש מודה לנגה על הכל. ואני חושבת שזה משהו שחייב להמשיך ולהתקיים. זה לא "היפי שיט" שמדמיינים כששומעים טנטרה. זה אנשים כמוני וכמוך שעובדים, חיים במשפחות ומגדלים ילדים, שעברו דברים בחיים שנפתחו למשהו עמוק יותר. קהילה מכילה ומקשיבה, וזה המקום היחיד שבו תוכל או תוכלי להיות עצמך טבעי ופשוט כמו ביום הוולדך. אני אוהבת אותך ואתכם מאוד.
 
♦ זיו
אווירה נוחה ונינוחה. אני מתחילה להרגיש שייכות לקהילה. נותנת אמון בעצמי, בבן זוגי ובמנחים. תמשיכו להביא טוב לעולם
 
♦ גילה
אווירה טובה מאוד. חופש, בטחון ולימוד והמון אהבה, קסם ופתיחות ללמוד. למדתי על עצמי, על עוצמת הטראומות שנטמעו בי, על איך זה משדר החוצה. ממליצה לבוא בעדינות, להיות קשובים לקצב של עצמכם, לא חייבים להתנסות בכל הטקסים/סדנאות.
 
♦ רותם
אווירה קוסמית, הרגשה של חופש, שכרון חושים, אהבה, מנוף, קבלה. היה גם את הצד השיפוטי אבל בזכות הצד הזה אהבתי את עצמי יותר. הפכתי לאדם חופשי יותר ופחות מרצה. שימת גבולות ברורים בסנכרון עם רצונותיי. תובנות עמוקות כמו "מעברים" (שחר כספי), טקס הסליחה שבו שחררתי את ההאשמה העצמית. קבלת הארה לסדנה על נושא "שיפוטיות" בעקבות סלידה שחוויתי מכמה "היפים" שמתיימרים לקבל את האחר כפי שהוא ולאהוב את הזולת אך בפועל אישה עם איפור מרתיעה אותם. יש מקום שמצליח לממש את הפוטנציאל הגלום של אושר ושכרון חושים בדרך טבעית ובריאה. מודה על כל רגע!
 
♦ גיא
אווירה של מרחב מכיל ומאפשר. התחושה הכללית הייתה שיש מקום בתוכי ומחוצה לי לכל מה שיעלה בי . התוודעתי לרגשות חדשים ומהנים שצפו בי במהלך הכנס (שובבות, סקסיות, סקרנות, משיכה, כמיהה ואולי עוד כמה). החסך מערום נרגע בי ואתו נרגע גם יצר מציצנות מסוים שהיה בי. הכנס בעבורי היווה נקודת מפנה ביחסים שלי אל מול עצמי ואל מול האחים והאחיות לדרך בנושאים הקשורים לתקשורת מינית, ביטוי של חושניות, אינטימיות וכנות. תודה רבה לכם-ן על המרחב המאפשר והמכיל. על שאפשרתם-ן לילד הפנימי שבי לפרוץ ושאפשרתם-ן לי לפגוש בו בסקרנות ורכות.
 
♦ משה 
אפילו עבור פעם ראשונה, התחושה היתה של שייכות וקבלה. היתה לי הכרות קודמת עם כמה עשרות אנשים, והיה נהדר לפגוש אנשים טובים שלא פגשתי כמעט שנה. התחושה הכללית? אחזור בשנה הבאה. זה אומר הכל. תחושה נפלאה של חופש. רוגע אמיתי וחיבור לאנשים. אל תנסו לקפוץ לתוך הכל. קחו זמן להתבונן. עשו רק מה שבא לכם; לא תאמינו עד כמה השיפוטיות שם לא קיימת. כל הכבוד על הארגון. זה ממש לא מובן מאליו. המון בהצלחה בהמשך.
 
♦ גילי
אווירה מדהימה, מוחזקת, מאפשרת. תחושה של עוצמה ואחווה נשית, חיבור ללב, חיבור החלקים שבתוכי, השראה. ההתכנסות פתוחה לכולם, מדובר בתהליך מורכב ומוחזק ולא בפסטיבל סקס.
 
♦ רחל 
אווירה מצוינת. נפתחתי ולמדתי דברים חשובים על המיניות שלי. הבנתי עד כמה הפצע הרגשי שלי עומד ביני לבין אהבתי והעמדתי אותו מאחורי. סלחתי וביקשתי סליחה מהמין הגברי, הבנתי את הקונפליקט ממקום חדש ומכיל, סלחתי ונפתחתי להתמסר לאהבה. הללויה. התכנסות חובה לכל אחד ואחת.
 
♦ נעה
אווירה של כיף, נינוחות, שמחה, חופש. עבורי היו שני תהליכים משמעותיים. הראשון הוא החיבור לשבט, שבא לידי ביטוי בטקס סליחה בין המינים ובטקס הקקאו. וואו!! והשני הוא החיבור לביטוי העצמי שלי, שיכול היה להתרחש בעוצמות שלא ידעתי קודם, בזכות פתיחה חזקה של הלב והסרה של מחסומים ופחדים. מה שאפשר את זה היתה סדנת השפיכה הנשית של קריסטין. תודה על זה!! זה מרחב בטוח. שמתאים בו ללמוד על הגבולות שלי, על מה שנכון לי ומתאים לי. ההתכנסות בנויה ככה שכל אחד מפיק ממנה בדיוק מה שהוא יכול להפיק ממנה, לא יותר ולא פחות, ולכן לכל אחד היא שונה. שום דבר בהתכנסות הזו אינו חובה. הקשבה עצמית רדיקלית. והייתי אומרת שזה שווה כל שקל.
 
♦ גיל
התכנסות יוצאת מן הכלל, החל מהפרטים הקטנים ועד המכלול. הפקה יוצאת דופן ומעוררת השראה. מעבר להנאה המדהימה במהלך ההתכנסות, עברתי חוויות נפלאות, אשר חלקן הביאו אותי להבנה ולהסתכלות בהמון רבדים. חובה!
 
♦ אור קורן
קסם. קיבלתי המוווון. הטקסים השנה היו חזקים במיוחד. היה לי חזק להעביר את הסדנאות שלי. חוויה משפחתית המזמינה לצאת מאזורי הנוחות בתוך מרחב אוהב, מעצים ומכיל. תודה
 
♦ עופרי
אווירה מדהימה. קיבלתי מלא מלא מתנות. המרחב הזה כולו הוא מתנה. הפעם העזתי קצת יותר. תודה. ממליצה לבוא בעיניים טובות. לעצמכם ולסביבה. 
 
♦ ילי
מדהים, מרגיש מאוד מאורגן שחשבתם על כל הפרטים. והחזרה המתמדת על המסר של לשמור על עצמי מאוד במקום. מרגישה קצת יותר נוח לדבר על מיניות. מרגישה הרבה יותר קשובה לעצמי. ועם מוטיבציה לתרגל. אני ממליצה מאוד
 
♦ שחר ברלוביץ
היה נעים, פתוח, בטוח וחם. טקס הסליחה בין המינים וטקס הקקאו, היו משמעותיים בשבילי. זה מרחב טוב לחקירה והתפתחות, אנשים מתוקים וסדנאות לכל רמת נועזות.
 
♦ עדי 
אווירה של חופש, ביטחון, כיף, אהבה, צמיחה וריפוי. היה לי מדהים ממש, נהניתי מאוד לתמוך בסדנאות, להשתתף בחלקן, לחוות עוד חופש ופתיחות וביטחון. המרחב הרגיש מאוד בטוח ותומך. לא לוותר, להגיע ולהעז. תודה על הזכות להיות במרחבים הכל כך מרפאים ומעצימים האלו.
 
♦ שירי
הרגיש שמחזיקים מרחב עבורי ובאמת שלא הרגשתי שיש המון אנשים. ואוו. זה שהיה מרחב שהיה מותר לבכות בו אפשר לי לבכות והרבה. הופתעתי מכמה שבכיתי והעוצמות. אחרי שחזרתי הביתה הבכי נעשה נגיש יותר. הרגשתי ביחס לבכי שאחריו הגיע הקלה. יצא המון רעל רגשי. צפו פגיעות מיניות ועוד שדים מהשדה הזה. חזרתי עם תובנה ברורה של מה אני רוצה ומה אני לא רוצה כרגע ושאני שלמה עם הרצון הזה. וזה מעולה. קיבלתי המון מילים חדשות ומחשבות. תוהה איך להביא את כל התובנות הללו לחיים שלי. אני ממליצה לבוא לvip. ממליצה להיכנס אולי לסדנא שתיים ביום. תודה רבה שהחזקתם את המרחב הזה עבורי. זו הייתה חוויה מרפאת ומחזקת. 
 
♦ לירון 
נוצרה בי פתיחות כלפי אנשים שלא הייתה קיימת בעבר. מי שקצת איבד את עצמו ברחבי החברה המפחידה ורוצה לחזור לעצמו, שיגיע לפגוש אנשים שאפשר לבטוח בהם. שהם אמיתיים. שהם טובים.
 
♦ הילה
אווירה טובה ובטוחה. נתרמתי מתהליך ממקום של להיות עם עצמי, לבד ולהרגיש מאוד מחוברת ולא בודדה במרחב.
 
♦ עידית
לב פתוח, חוסר שיפוטיות, מרחב מוחזק מאוד, ביטחון לעוף ולחקור את עצמי ואת גבולותיי. הגעתי עם לב פתוח ועם חששות קלות, יצאתי עם לב רחב, אור בעיניים ואופטימיות. המרחב הבטוח והנעים שיצרתם אפשר לי לחקור את עצמי כפי שמעולם לא חקרתי. למדתי על גבולותיי, על גמישותם, על האופן שבו הם משתנים מול אנשים שונים ובסיטואציות שונות, נעזרתי המון במנחים ובאנשים מנוסים ממני שכבר היו בכנסים ועודדו אותי לקחת את הדברים לאט, בטוח, להקשיב לעצמי מבפנים. אני תופסת את עצמי כאדם מודע השואף להיות במקום מדויק עם עצמו תמיד, ומעולם לא הרגשתי מדויקת כל כך. 
הצלחתי להיות בכאן ועכשיו, לצלול עמוק, לרקוד במים, להיות ערומה, להרגיש מאושרת, לבכות מאושר, להסתכל לאנשים בעיניים במשך דקות ארוכות, להגיד "לא" ולהתעמת עם רגשות האשמה שהתחוללו בי. למדתי שלהגיד "לא" זה להגיד "כן" לעצמי במלוא מובן המילה, שזה אימון, תרגול קשה אך חשוב לאין שיעור. קיבלתי כלים רבים, ויצאתי בתחושה שאני סקרנית וצמאה להתנסויות חדשות עם בן הזוג שלי. יצאתי בתחושה שאני לא יודעת כלום ושאני רוצה ללמוד עוד ועוד...
עברנו תהליך זוגי משמעותי ועמוק, עפנו יחד למקומות חדשים, גילינו זה את זו אחרי 6 שנים של זוגיות, פתחנו לבבות מחדש, הבנו שאנחנו יוצרים קשר שגוי בין האנרגיה המינית והתשוקות שלנו לבין תפיסת הנאמנות שלנו. שאנחנו מונעים מאש פנימית ואדירה להתחולל, שאנחנו צריכים להתאמן על לתת לה מקום.  עוקבים אחרי המנחים המדהימים שהיו לנו, ומקווים מאוד להגיע לקוסמיק הבא. אני חושבת שהקוסמיק הוא הזדמנות גדולה ואמיצה לפתוח את הלב. כשהלב נפתח הרבה דברים צפים, ולעיתים זה יכול להיות מורכב. על כן אני חושב שההחלטה לבוא לקוסמיק צריכה להיות מאוד פרסונלית וממקום שהנפש פנויה להתמודדויות שהוא מזמן. הקוסמיק הוא לא "מערב פרוע" של אורגיות, אלא מרחב לחקירה מינית שדרכו אנו מייצרים התבוננות פנימית אמיצה.
 
♦ אופיר וגלי
וואו. באנו בלי ציפיות וזרמנו. כשאין ציפיות, כל הישג הוא מעל הציפיות ולנו היו הרבה הישגים ומחסומים שנשברו. מרגישים שהאהבה שלנו הגיעה לשיאים חדשים. ממשיכים להשתפר גם אחרי... תודה רבה על חוויה מעצימה ופורצת גבולות. בסה"כ הרבה מעל ה"אין צפיות" שלנו.
 
♦ נועם
תחושה של שבט ושל בית, מקום בטוח להביא את עצמי במלואי, לחקור ליפול ולקום מחדש מלא יותר, שלם יותר ובריא יותר. עברתי תהליך חזק מאד של הסרת שריון והתרחבות מאד גדולה של הלב, למדתי איך להתמודד עם הכאב שיש בי גם לבד וגם לבקש מאחרים עזרה כשאני צריך, מרגיש שהתפרקתי ובניתי את עצמי טוב יותר וגמיש יותר, ושהלב שלי היום מוכן ויכול להתרחב יותר מבעבר בגמישות מבלי להיקרע. מרחב של ריפוי נפשי, רגשי ופיזי. אפשר לקחת את הדברים לאט ולא חייבים להיכנס כל הזמן לסדנאות. יש הרבה ערך גם בחוויות שבין לבין ובטקסים.
 
♦ אלה
האווירה הייתה מדהימה. תחושה של אהבה וקבלה ללא תנאי באוויר. הרגשתי שהלב שלי נפתח כלפי נשים וגם כלפי גברים, תחושת האיום שיוצא לי להרגיש הרבה הוחלפה בתחושה של לב פתוח. היו גם כמה סדנאות שהיו מאוד משמעותיות ועוצמתיות עבורי. אני מרגישה שעשיתי עוד קצת שלום בתוך עצמי עם האנרגיה הגברית והאנרגיה הנשית ששתיהן מרגישות לי מאיימות ברמה מסוימת, כל אחת באופן שונה.
 
♦ עופר
אווירה מושלמת - עולם אחר :) היה נפלא, חזרתי מרחף למשך כמה ימים.
 
♦ ליאת
אווירה של ביחד, של אחדות. עברתי תהליך של התפשטות פיזית ורגשית, באתי עם כוונה להיפתח בכל הרבדים וכך בסוף היה. הגעתי לקרבה ואינטימיות מאוד גדולה עם המשתתפים, ובתור הלפרית נהנתי מאוד לתרום מתוך מהותי ללא תנאי. זה תהליך ריפוי פנימי מעבר לסדנת טנטרה ומיניות. זה מרחב מקודש של קרבה ואחדות שנחוצה לנו במציאות של היום.
 
♦ מנשה
האווירה הייתה נעימה ונוחה, אפילו בשבילי הלא מנוסה בהתכנסויות בתחום המיניות. אחרי ההתכנסות החלטתי שאני לא רוצה לחזור למה שאני קורא ""חיי חולין"" - לא לחיות אלא להעביר את הזמן עד שהחיים תמים. מתחילת המסלול ועד היום היו לי 2 רגעים בהם חשתי חיים: אחד ביום האחרון של ההתכנסות ופעם נוספת לאחר פגישה עם חבר'ה מה-VIP בפאב.
אני מרגיש דחף ומרץ עזים להמשיך לנוע בשביל המיניות ולחיבור לעצמי ואני מחפש סדנאות וכנסים להמשיך בהם את התהליך. בינתיים כבר נרשמתי לקורס "שקט פראי". יש לי עוד המון קורסים וסדנאות שאני מת ללכת אליהם. שמתי לב במהלך ההתכנסות שאני אוהב לשתף והבנתי שכאשר אני משתף על עצמי, גם על קשיים וגם בנושאים אינטימיים, ואני מרשה לעצמי להראות גם את הפגיעות ואני משתף מה אני חושב ובמה אני מאמין, קל יותר להכיר אותי ואולי אף מעבר לכך. הגעתי למצב שיש פחדים שאני מצליח ללכת אתם ראש בראש ויש פחדים שעדיין קשה לי להתגבר עליהם ועל השפעתם. הוצע לי לבדוק לגבי מקרי ההצלחה, מה היו הנסיבות שאפשרו לי להתמודד עם הפחד. בערב האחרון אחרי שנרשמתי לסדנא "העולם על הזין שלי", התחלתי להרגיש לא טוב בין היתר עם מתח לקראת הסדנה. ואז נזכרתי בעצה. לא הפעלתי אותה על הפחד, אלא על הרגשות שנוצרו מהפחד. תוך זמן קצר הרגשתי טוב יותר וזה נמשך עד למחרת כשהתחלתי ללכת למתחם הסדנא. יש עוד דברים שקרו ויש עוד תהליכים שמתרחשים ושבטח יבשלו בהמשך. כך שאני בהסתכלות די חיובית על מה שקורה ועל מה שיקרה.
 
♦ שגית
אווירה נעימה. ההתכנסות היא חלק מתהליך עומק ארוך שהתחיל, ורחוק מלהסתיים. תוספת מחזקת ומאתגרת, כמו תמיד.
 
♦ עינת
אווירה טובה, מלמדת, בטוחה. היה תהליך עוצמתי ומשמעותי, בעיקר בתהליך הזוגי שאני ובן זוגי עוברים יחד. תענוג, מלמד, מעצים
 
♦ מיטל
אווירה נעימה. היה כיף ומרגש, בעיקר הטקסים. ריגש אותי לראות צד חדש (עבורי) ופגיע בגברים. פשוט בואו, אין ממה לחשוש. המרחב נעים ומכבד וכל אחת יכולה למצוא את מקומה ואת מה שמתאים לה. היה לי מאד חשוב שהמרחב היה נעים ומכבד ולא מסיבת אורגיות במסווה של סדנת טנטרה.
 
♦ עומר
נעים, בטוח, מסודר, נקי, מלא חיוכים ואהבה. חוויתי הרבה חופש לצד רגעים קצרים של בדידות וחוסר שייכות. המרחב אפשר לי לקבל אותם ולעבור אותם בנחת. חוויתי רגעים מדהימים בחלק מהסדנאות, למדתי דברים חדשים. מרגיש שיצאתי מאהב מחובר יותר, מגוון יותר, עדין יותר ועוצמתי יותר. מתאים לכל מי שרוצה לגלות עצמו מחדש, לחקור ולגלות חלקים שנמצאים בו שהודחקו וכוסו. להתחבר למיניות שלו בצורה בריאה ובטוחה. ובעיקר לפתוח את הלב עוד ועוד לעצמי ולעולם בצורה שלא חשבתי שאפשר. חווית חופש נדירה. תודהההההה
 
♦ אורי
אווירה משובחת ביותר! קיבלתי זמן איכות נפלא עם אהובתי, הלכנו לסדנאות ביחד ולחוד, שחיזקו מאוד את תחושת האהבה בינינו, אני מרגיש כעת הרבה יותר בנוח עם המיניות שלי אתה, יש בי הרבה השראה לנסות דברים חדשים. אני ממליץ על הקוסמיק לאברס כאירוע משנה תודעה יעיל במיוחד, שלעבור אותו בצורה נכונה וקשובה לעצמך יכולה להיות אפקטיבית לפחות כמו תהליך מתמשך של עבודה פנימית דרך סדנאות ארוכות. אירוע שהוא קטליזטור לתובנות לגבי עצמך בכל תחום האהבה, האינטימיות, הזרימה, המיניות, הצדדים האפלים והצללים. אתם אלופים, תמשיכו בעבודת הקודש
 
♦ גליה
אווירה טובה ונעימה, אסופה, מאוד ברור מה קורה מתי ואיפה. אין עומס בין לבין, מרחבים מעוצבים בצורה מינימלית ונוחה. קיבלתי הרבה מראות לדפוסים שלי וזה היה לי מאוד משמעותי, בעיקר חשיפה לכלים מהפסיכודרמה שמשקפים את המקום של הלב, הראש והמין באופן שבו אנחנו מתנהלים. זה מרחב משוחרר, שבו אפשר להתפשט ולשהות, לעבור תהליכי עומק ויש בו גם הרבה בחירה - האם ללכת לסדנה עכשיו? לאיזו סדנה ללכת? מה אני מעוניינת לתת ולקבל בסדנה? כל אחת בגבולות שלה. יש איזון בין התכנסויות משותפות לבין מרחב סדנאי יותר מצומצם, ובאופן כללי מספר המשתתפים בכנס מאפשר אינטימיות.
 
♦ טל
אווירה קסומה, בטוחה, שמורה, חופשית. כאילו הגעתי לגן עדן. היה פשוט נפלא. מעצים. מלמד. בואו. להניח לחששות בצד, הן יתפוגגו כשתגיעו. כל אדם בנקודת זמן כלשהי בחייו יכול להתרשם. גם אם עשה כבר עבודת עומק בחייו, גם אם טרם. כל עוד הוא מסכים ומניח להתנגדויות. תודה, תודה, תודה. לא יכולה לתאר במילים את החוויה והעצמות שחשתי בתוכה. מקווה להגיע ולהעמיק ככל האפשר.
 
♦אופק
נינוח. התחושה הרגישה כאילו הגעתי הביתה, פה אני אמור להיות. אווירה מדהימה ומקבלת ואוהבת. היה מדהים עוצמתי. נגעתי בנקודות כואבות שאף פעם לא נתתי להם את המקום שמגיע להם. הבנתי שאין לי מה להדחיק כאב, אלא לקבל אותו ולהבין שהוא חלק ממי שאני ומהעוצמה שלי! והתחלתי ללמוד להגיד לא יותר ויותר.. שדבר שלא הייתי עושה כל כך לפני. בואו! חוויה עוצמתית, טובה, קשה, מדהימה, רגועה ועוד מלא תחושות. בין כל התחושות האלה אתה מוצא את המקום שמתאים לך! לומד על עצמך ועל מה שאתה רוצה! מקום מלא באנשים שפשוט אוהבים מבלי סיבה מיוחדת. מקום שבו מקבלים את השונה, כי בעצם כולנו שונים! בין המקומות היחידים בעולם שאתה יכול להיות פשוט אתה, ולא מי שאתה מנסה להיות בחיי היום יום. תודה רבה!
 
♦לילך
אווירה נעימה ובטוחה. אני מרגישה שמכל סדנא ומכל כנס אני נפתחת יותר הלב שלי גדל ואני פשוט אוהבת יותר. את כולם
 
♦צבי 
האווירה הייתה טובה מאוד, פתיחות סובלנות והכלה מצד המשתתפים. רעייתי ואני כבר 16 שנה בתחום הטנטרה והמיניות המודעת. חווינו סדנאות וכנסים רבים בעבר. הכנס הנוכחי היה ברמה גבוהה, בגלל המנחים/ מדריכים, התוכנית האיכותית והגישה הכוללת לנושא המיניות המודעת. כדאי לבוא להתנסות. הסדנאות בנויות בחוכמה רבה בהדרגתיות ומותאמות לכל אחד או זוג.
 
♦רועי
נעים מאוד, מחבק ומכיל ומאפשר להיות עצמך. התרומה הגדולה ביותר בעיניי היה לראות שאפשר לקיים פסטיבל שסובב סביב מיניות והדבר מתקיים בקדושה, בחיבור נכון וללא התפזרויות מיותרות והרגשת סליזיות. וגם העובדה שנחשפתי לעולם הטנטרה על ידי מנחים מקסימים (בן ואפרת האלופים) שהצליחו לחבר אותי לרעיון הטנטרה ולהוריד את ההתנגדויות שהיו קיימות בי. הפסטיבל מושך אליו אנשים ממש איכותיים וטובים, וממש כיף פשוט להיות במרחב שנוצר
 
♦טל קרן כץ
אווירה מדהימה, עוצמתית, מרפאה, אוהבת. אני עברתי תהליך מדהים של חיבור לעצמי ודיוק של מה נכון לי בחיים. זה היה כל כך מדהים ועברתי מיד אחר כך טרנספורמציה מטורפת. פשוט בואו, אחר כך תדעו למה ותודו לעצמכם על הבחירה הזו
 
♦יניב צוצו רוטרו :)
התכנסות - שם מעולה! במהלך המסע המדהים הזה ישנם הרבה עליות וירידות והמון תחושות ורגשות מכל קווי הספקטרום. ממש הרגשתי איך המסע הזה של לפתוח את הלב פוגש אותי, וכשפותחים את הלב זה לא רק "פאן" כל הדרך, וזה יפה מאוד בעיניי, שיש מרחב לתת מקום גם לקשיים. ביום שבת הרגשתי שכל ההוויה שלי היא לב פתוח, והרגשתי ממש בבית, וזו תחושה מדהימה - וממש אפשר להרגיש את האנרגיה משתנה החל מיום רביעי שהיא "מפוזרת", ולאט לאט עד ליום שבת היא ממש נאספת וכולנו אורגניזם אחד! תודה מכל הלב על המרחב ועל האפשרות הזו :) ההתכנסות הזו היא מתנה גדולה ואפשרות למסע מרתק ומרחיב לב ותודעה. הפעם הגעתי בתור מנחה - אני ושני רם המדהימה העברנו את אחת מהסדנאות הראשונות בכנס -סדנת זוק. אני הגעתי רק 40 דק' לפני הסדנה בגלל עיקוב לא צפוי והאמת שהסדנה ממש עזרה לי להתקרקע ולנחות - הרגשתי גם איך כולם מגיעים מבחוץ וסדנה ראשונה ועדיין הכל לא ברור, ובעזרת זה שאחת מהמטרות שלנו היה לקרקע את האנשים ולדבר על חיבור וגבולות ו"לא" - אז גם תרמתי לעצמי ופתחתי גם לעצמי את הכנס. במהלך הכנס לא הייתי בהרבה סדנאות, אולי גם בגלל החום וגם כי הלכתי לישון מאוחר כל יום אז לא קמתי לסדנאות של הבוקר, ואולי הייתי קצת עם FOMO, אבל פגשתי אנשים מרתקים, והיו לי שיחות מדהימות וגם ממש התחברתי לעצמי ונשמתי מלא, היו רגעים גם פחות נעימים של תחושת בדידות או שאני לא יודע מה אני רוצה מעצמי, אבל נשמתי לתוך זה ונתתי לתחושות מקום וגם לפגוש ולדבר עם אנשים זה ממש עוזר ומדהים לשמוע את המסע של אנשים נוספים, ומצד שני היו גם המון רגעים של וואו מה זה הדבר המדהים הזה, אז אני יכול להגיד בגדול שבדרך כלל לוקח לי באמת זמן להתקרקע ובמסע הזה יש עליות וירידות אבל ביום האחרון פשוט הרגשתי מדהים וממש לא רציתי שזה ייגמר, הפעם יותר מפעמים קודמות היה לי קשה לעזוב ולהתנתק. האמת שהמלצתי ספציפית לזוג חברים (מונוגמי) להגיע להתכנסות והיו לי קצת חששות לגבי זה כי המרחב יכול לעורר הרבה טריגרים, הם התייעצו איתי על סדנת יום כי הם רצו אולי להתחיל ממשהו "לייט" ואני המלצתי להם דווקא על הכנס כי ביום או בכמה שעות אי אפשר לעבור את המסע המטורף והמהמם הזה, והם ממש פרחו והבינו על מה אני מדבר בסוף הכנס, כי קשה להסביר את האנרגיה הזו במילים :) אז בגדול הייתי אומר שזו הזדמנות גדולה לריפוי ולפתוח את הלב ולהתמסר ולבוא למרחב שמאפשר להכל לקרות בו, מרחב ששואף לשים את הציניות בצד ובאמת לעבור תהליך פנימי מרתק, ולהכיר עולם חדש - העולם האמיתי :)
 
♦מאי
מדהים. אוסף של תחושות ומחשבות והתנסויות של חיים שלמים, בארבעה ימים. הפעם, בניגוד לפעמים הקודמות שהשתתפתי, לא התרסקתי. התכווצתי, התרחבתי והמשכתי לדבר הבא."
 
♦יורם
אווירה פתוחה, מקצועית, ממוקדת ופותחת לב. ממלא אנרגיה ושמחה על כך שהמסר עובר ואנחנו לא לבד. הזדמנות להרגיש טבעי עם מי שאני, במפגש מקצועי, מוגן, בטוח ומתאים לכל אחד לפי הקצב שלו. אתם נפלאים, כמות האנשים מדויקת, הקצב מדויק ההכנות נפלאות. תודה, שיהיה לכם את הכוח לעוד ועוד
 
♦ראובן
כרגיל אווירה אוהבת ומקבלת. חוויתי את ההתכנסות עם בת זוגי והאתגר היה להיות קשובים בכל עת אחד לשני ובו בזמן לחוות את הפסטיבל. שמח מאוד שהצלחנו:)
 
♦שירה
תחושה טובה ותומכת. תהליך מעצים שחיבר אותי לעוצמה ולנשיות שלי. חובה לבוא. כדי להתחבר לעצמנו, למין שלנו ולמין השני
 
♦תמי
חוויה מדהימה שהעירה אותי במובן האישי. מדהים וכדאי לנסות
 
♦צחי
אווירה טובה מאד. התקדמות מדהימה. מומלץ בחום . סה"כ היה מעולה. כייפי, חוויתי, מעניין ומקפצה מעולה להתפתחות. ממש תודה רבה.
 
♦אביטל
אווירה טובה מאוד, מכבדת ומאפשרת תהליכים. הרגשתי שהיתה אפשרות להעמיק, כל אחד ברמתו ועם הרקע ממנו הוא מגיע. הרגשתי שחיזקתי מקומות עליהם אני עובדת. תהליכים שהתחלתי לפני ההתכנסות והצלחתי להעמיק ולפתוח את המקומות האלו, לא רק בתחום המיניות. הגעתי עם חשש מצורת העבודה הקבוצתית, מכך שאני במפגשים אינטימיים עם עוד זוגות מסביבי, אך הופתעתי מכמה שזה הרגיש טבעי ואפילו מעצים. שמחתי לגלות שיש בארץ קבוצה רצינית ומסורה לתחום הזה, ומחכה להמשך המפגשים. בואו פתוחים לחוויה ולאנשים. הזדמנות להיות בקשב לגוף, אפילו ברמת החיבוק. תודה רבה על החוויה הנהדרת הזו. השאירה אותי עם הרבה רגשות ומחשבות. בשלוש השנים האחרונות טסתי כל שנה לתמרה והשנה החלטתי לבדוק מה עושים בתחום בארץ (מעבר לפסטיבל פשוט וכאלה..), ושמחתי מאוד על הבחירה לבוא. הייתי צריכה לצאת בשבת בצהריים אבל הרגשתי שאני יכולה להישאר עוד שבוע.. הרגשתי שהמרחב בטוח ומוחזק, ואהבתי את החיבור מעבר, עם האש ועם האלמנטים הטקסיים. מחכה לבאות!
 
♦נאור
הרגשתי שמצאתי בית, היה לי קסום במהלך כל ההתכנסות. הוזמנתי על ידי חברים, לא ידעתי למה לצפות, הדבר הראשון שעשיתי היה לטבול עצמי בכנרת בערום, ומשם ולאורך כל הסדנאות והטקסים ובכלל בזמן שהיה בין לבין הבנתי הרבה על עצמי והרגשתי בטוח ולגמרי בבית. אני שמח שנחשפתי לעולם הזה, וכבר התחלתי תהליך עם עצמי. אני ממליץ להשאיר ציניות ודעות קדומות בבית, לא לחפש ישר עם מי אני חושב שאני רוצה להתחבר, לבוא פתוח, יש המון הפתעות גם בחקר העצמי וגם ביחס שלי לסביבה. אם אני לא בא בראש פתוח ואני מכוון מטרה אני מפספס את כל הדרך :) ואז לדעתי אפשר מאוד בקלות פשוט לצאת עם תחושת קורבנות ואכזבה כללית. תודה! בניית מרחב כל כך בטוח וכל כך מקבל הוא משהו שעד ההתכנסות הזו חשבתי שהוא בלתי אפשרי.
 
♦טלי
תחושה מאפשרת, אווירה נעימה ורגועה, מובילה לתהליכים ולהתכנסות. וואו- אני עדיין עוברת, כל יום עונה על חלק מהשאלות- בסוף אסיים :) זה עזר לי להיות בהשלמה עם רגישות מאוד גבוהה שבי, פתיחות לתהליכים שלי מהעבר, עזרה בבלת העצמי והסרת הבושה והשיפוטיות על דברים מסוימים, הבנה שכן קיימים גברים רגישים ופתוחים לתהליכים בעולם הזה. ממליצה פשוט לבוא. האחזקה של המקום ריגשה אותי, זה שלא היו מסיבות (ואני מאוד אוהבת מסיבות ולרקוד...) ולא היה רעש ובלגן, אלא מרחב שמאפשר התכנסות ומסע משמעותי ועמוק- אותי זה ריגש.
 
♦רונית
אווירה נעימה, לא שיפוטית. הגעתי להתכנסות הזאת בלי בן זוגי מזה שנה וחצי שלא יכול היה להגיע. זה היה בשבילי ובשבילו אתגר לא פשוט וחלק מהתהליך שעברתי הוא למצוא את עצמי בלי בן זוגי ולבחון את הגבולות שלי ושלנו בזוגיות. אני חושבת שבסופו של דבר התהליך עשה לי טוב וגרם לי להעריך עוד יותר את הזוגיות הנפלאה שלנו. בנוסף, נפתחתי מעט לתכנים שאני פחות מתחברת אליהם, מתחום הטנטרה בעיקר, אני עדיין לא לגמרי מחוברת אבל מתעניינת ובודקת. ממליצה לתת לעצמכם הזדמנות לחוות דברים חדשים שלא רגילים אליהם, לבוא עם ראש פתוח וסקרן.
 
♦אורי
אווירה נעימה, מאפשרת, נינוחה ואינטימית. הארוע הכי נטול ציניות ועשיר בקשר עין שנכחתי בו. כל הכבוד על יצירת המרחב. אני מרגיש שעברתי המון בהתכנסות הזאת גם ברמה האישית וגם ברמה הזוגית, אם כי קשה להפריד בין הדברים. הגעתי עם בת זוג, אתה אני ביחסים מונוגמיים נפלאים מזה 6 שנים. הגענו עם הרבה חששות ויצאנו בעננים. האנרגיה מההתכנסות מלווה אותנו ונכנסה לזוגיות שלנו עד עכשיו. זכיתי לחוויה של נוכחות מאוד חזקה במשך מספר ימים. בשום שלב, גם כאשר בחרתי לנוח מההתרחשות, לא הרגשתי שאני מפספס משהו, או שאני לא במקום הנכון. החוויה הזו עומדת בניגוד מאוד גדול לחוויה היומיומית שלי, שמאופיינת לעתים בתחושות החמצה או בניתוק מעצמי. זה משהו שאני מנסה לקחת איתי הלאה. ברמה הזוגית אני מרגיש שהצלחנו "להרחיב את הבריכה שלנו". כל אחד יכול לשחות מעט יותר רחוק, מבלי לגרוע מתחושת הקשר החזק והבטוח שלנו. הצלחנו להתקרב בימים האלה ולחוות אושר ביחד ולחוד. שמרנו על זוגיות מונוגמית לחלוטין, ובכל זאת אני מרגיש שאני יכול להסתובב בעולם וליצור רמה מסוימת של אינטימיות עם נשים נוספות, ולהרגיש נקי, טהור ונאמן לאהבה שלי תוך כדי. הגבולות שלנו ברורים ומוגדרים, ומכיוון שאני יודע שאשאר בתוכם, אני מרגיש פתאום חופשי ושמח בחלקי. הקשר שלנו רק התחזק כתוצאה מכך ואני מרגיש שצפויה לנו עוד דרך ארוכה, נעימה ומלאה בגילויים עצמיים ומשותפים של אהבה. ישבנו ערב לפני הארוע, מלאים בחששות, ודיברנו על פחדים, ציפיות וגבולות. בעיניי השיחה הזאת הייתה עמוד התווך שאפשר לנו להתמסר וליהנות מהחוויה. החלטנו שהזוגיות שלנו מגיעה במקום הראשון ושהזמינות שלנו זה לזו עולה על כל רצון אחר שעשוי להתעורר במהלך ההתכנסות. הבטחון הזה אפשר לנו המון. תודה
 
♦גבי
אווירה נעימה. אני עדיין מעכל.. הרגשתי שהכל בסדר. רוגע, שלווה ושלמות עם מי שאני. מוכן להתמודד עם החיים בכנות ולעבור תהליכים בונים. ממליץ לבוא עם לב וראש פתוח ומוכנים להתנסות.
 
♦שיר
אוהב ומחבק ומקצועי. פעם רביעית שלי, תמיד כיף ומעמיק להיות בחיבוק המשפחה שאתם. תודה על המפעל ועל המקצועיות , נתראה בפעם הבאה.
 
♦אופק און-בר
עברתי מסע חשוב. לרוב לא קל, ולא כיף, אבל חשוב! ובשביל זה באתי. אפשר להשוות לוויפאסנה מבחינת האפקט של המפגש עם עצמי בתבנית אחרת ממה שאני רגיל. הצלחתי לעבור גדרות בנוגע לקרבה אינטימית עם גברים, להיות מופרה ממנחיםות אחריםות, ואני מרגיש שיצאתי מחוזק. עבורי ההתכנסות היא מרחב חקירה וזיהוי של הגדרות שקיימות קודם כל בתוכי, כלומר מקום נדיר ללמידה של חירות. ולא, זה לא תמיד כיף, ובטח שזה לא קל - אבל ככה זה גם משמעותי. תודה.
 
♦גלי
אווירה מקסימה ובטוחה. הרבה חיוכים חיבוקים וכיף . עברתי את כל קשת הרגשות דרך כאב ועונג מכל הסוגים. תהליך מאוד עוצמתי
 
♦מירי
אווירה אוהבת ומוגנת. בתור מטפלת רגשית , הייתי בתחילה סקפטית ודי נאחזתי ברצון לדעת מה התארים של המנחים. אך החלק שבי שקרא לי לתת לעצמי הזדמנות לעבור תהליך דרך חוויה ולא רק דרך תובנה אמר לי לבדוק עם הלב. חששתי שזה יהיה פסטיבל היכרויות וטינדר אנושי. חששתי שאכנס לאווירת צייד. חששתי שאשלם על מעט עומק והרבה מיניות. ולא מהסוג המקודש. חששתי שלא יחדשו לי הרבה ואחווה בדידות וחוסר משמעות במקרה הטוב וחוסר מוגנות במקרה הרע. לאחר שצפיתי בסרטון גבולות של אבישג, נרגעתי מעט ונרשמתי. חוץ מהשעתיים הראשונות של: אמאלה מה אני עושה כאן. ואם רק אימא תדע היא תתעלף. צללתי לתוך מנחים ואנשים כנים שמתעכבים ברצינות ראויה על היסודות הבסיסיים לכינון מין בריא, שמח, מרגש ומחובר: מין שיש בו תקשורת. דגש על נתינה וקבלה ולא על לקיחה ונלקחות. תרגילים של תקשורת של צרכים וגבולות ברבדים הכי בסיסיים והדגשת אינטימיות וחיבור, איכות על כמות. בטלפון אמרתי לחברה שלי: תקשיבי, אני לא יודעת עוד להסביר לך במילים, אבל החברה האלה לא פחות רציניים מהמנחה שלנו לפסיכולוגיה. ובואי נגיד שאם בכל יום בכיתי או מהתרגשות או מכאב שהיה חנוק כבר זמן רב.. הם עשו בשבילי את העבודה. לזהות את הלא שלי בשלבים מוקדמים. לתקשר את זה ולתקשר צרכים בסביבה שמקדשת את הגבולות של כל אחד יוצר לי אימג׳ ברור של איך עולם בריא צריך להתנהל. ולזהות מה חונק את החופש שלי ומה זה שנפשי אפילו לא ידעה לבקש.❤ אתם מדהימים! תודה
 
♦ לי
חופש, שלווה, אהבה באוויר. הרבה קסם ובטחון. יצאתי עם תחושה של קצת יותר קבלה עצמית, של שלווה, של תחושת חופש עם לקבל את עצמי גם כשאני חווה את חוויה לא כמו "שאמורים". נעשיתי פחות מובכת מול מיניות מוחצנת. כל אחד חייב בעיניי להתנסות במקום כזה שמאתגר אותך כל כך ובו זמנית מפייס מול עצמך והעולם.
 
♦ שרי
אווירה חופשית, מקבלת ומאפשרת. היה משהו קסום באוויר. עברתי תהליך מדהים. זו היתה ההיכרות הראשונה שלי עם התחום והרגשתי ממש בנוח ובביטחון. לא כל הסדנאות היו מדויקות לי, אבל הסדר שלהם היה ממש טוב והכניס אותי לאט לאט לעניינים. סדנת הריברסינג היתה הסדנה הכי משמעותית בשבילי ואני שמחה שהיא היתה די בהתחלה. הרגשתי שמשהו בי נפתח לגמרי והביטוי הכי גדול לזה היה ברצון לרחוץ בכנרת בעירום והמימוש שלו יום לאחר מכן. פתאום הבנתי מה הקטע בעירום חופשי והתחברתי לזה לגמרי וזה היה נפלא. פתאום גם נפתחתי לאפשרויות היותר נועזות בכנס ובהמשך אני מקווה שאצליח להביא איתי את בן זוגי ושיחד נתנסה גם בסדנאות הזוגיות אליהן לא הלכתי. גם סדנת הפצע המיני היתה משמעותית בשבילי, סדנת האמריטה שהיו בה אנרגיות נשיות חזקות ומיוחדות וסדנת ה״עונג שלך בידיים שלך״ שאפשרה לי לממש פנטזיות מודחקות ופתחה אותי לרעיון שסקס לא חייב להוביל לשום מקום ושצריך פשוט להנות מהרגע, מהמגע, פשוט להיות שם, דברים שהיו מהפכניים בשבילי, כאילו חייתי בחשיכה עד עכשיו, כאילו משהו בי היה סגור ופגוע ובעצם לא הבנתי דברים בסיסיים ומהותיים לגבי סקס. גם הטקסים היו מאוד מיוחדים והעלו את התדר שלי גבוה ואתו את האנרגיות המיניות שלי שהיו די ברצפה לאחרונה. רגע מאוד מיוחד זכור לי מסיום טקס הקקאו - נשארתי לשבת מול המדורה עוד שעה ארוכה, בחזה חשוף והרגשתי איך החום של האש עוטף אותי ומלטף ומעורר אותי לגמרי וזה היה נעים נעים נעים, ממש העלה בי רצון אמיתי להתנסויות של סקס בטבע ובכלל להיפתח יותר לטבע ולהעריך ולהרגיש אותו על הגוף. גם מעגל השיחה עם קיפוד ופליאה היה טוב ואפשר לפתוח ולדבר על דברים ולשמוע עוד אנשים. חבל לי שפספסתי את סדנת הכתיבה הארוטית - ממש רציתי, וגם את סדנת צילום העירום אני מצטערת שלא היה לי אומץ לנסות. ביום האחרון נהניתי מאוד מסתם להיות על החוף ובצ׳אי שופ, כי עד אז הייתי בריצה מסדנה לסדנה, וזה היה בוקר מיוחד מאוד, ממש לא רציתי ללכת. בשורה התחתונה אני מרגישה שהכנס ממש שינה לי את החיים. הוא פתח אותי, העלה לי את האנרגיות המיניות ומה שקרה זה שבאתי הביתה והבאתי את כל זה לזוגיות וזה ממש שינה הכל בינינו, כאילו שהבאתי איתי את האש וגרם לנו להתאהב שוב אחד בשני ולמין להיות עמוק ונעים ופתוח כמו שהוא לא היה בחיים. ממש מרגש. אני מודה לכם מאוד וממש מקווה להיכנס לעולם הזה ולהעמיק את הידע וההתנסויות והעונג שהוא מציע. בואו!!! זה ישנה לכם את החיים. אני גם אומרת את זה לכל מי שיוצא לי לדבר אתו ופתוח לרעיון.
 
♦ עודד
חופש ושחרור. מאוד נהניתי מההתכנסות, פשוט היה לי כיף. ימים אחרי ההתכנסות עוד הייתי בתחושת היי. ההתכנסות אפשרה לי חיבור לטבע ולפשטות, הרבה בזכות הטקסים והסדנאות השונים. גם חוויית העירום בטבע. זה עשה לי טוב. הסדנאות הנועזות והמיניות יותר אפשרו לי לקלף עוד שכבה מהבושה והמבוכה שתמיד חיו בי מסביב לנושא המיניות. ממליץ ללכת על זה למרות החששות שבטח קיימים, זה יעשה לכם טוב. אני חששתי והיססתי ושמח מאוד שהעזתי בסופו של דבר. זה עזר לי להתפתח ולהתחבר למקום עמוק יותר בעצמי.
 
♦ נחמה
אוירה של חופש אהבה ונקיון. אני ותיקה בתחום ועדיין חוויתי למידות קטנות. חופש לחוות ולהתנסות במקום בטוח ונקי, חוויה של התרחבות הלב. היה מקסים ומעורר חשק לעוד
 
♦ ליטל
כנות, אותנטיות, קבלה. המון מפגש עם הגבולות שלי והמון מראות, ממש מסע. ממליצה לקפוץ למים האלו כי הם מרפאים
 
♦ שני
המרחב היה מחבק ומכיל. מאוד התחברתי להדרגתיות שהורגשה לכל אורך ההתכנסות. איך מרגע לרגע ישנה התעמקות הולכת וגדלה ותחושת בטחון ונינוחות צפות לאט לאט. זה הורגש מאוד באופן שבו התכנים היו בנויים ומתוזמנים. זו הייתה הפעם הראשונה שחוויתי התכנסות טנטרה אינטנסיבית שכזו. הגעת מתוך סקרנות וטרסט ולאט לאט צללתי עמוק יותר. בערך ביום השני בערב הרגשתי שהכל הולך ונהיה טריפי. שהתודעה משנה את צורתה ומתעגלת למשהו רחב הרבה יותר. זה היה מדהים לראות איך מרגע לרגע אני הולכת ונפתחת, מרגישה יותר ויותר בנוח עם הגוף. עם האנרגיות המיניות שצפות בי. חוויתי את ההתכנסות עם בן זוגי וממש היה ניתן לראות איך במהלך המסע מעשי האהבה נהיים נכונים ומחוברים הרבה יותר מאי פעם. התקשורת נהיית בריאה ומשוחררת. מסיבת הריקודים ביום האחרון היתה הכי קרוב לגן עדן עלי האדמות שיצא לי לחוש. מאז ההתכנסות אני מרגישה שהאהבה מציפה אותי בכל מקום. שכל בוקר קמה לבוקר זוהר יותר מהקודם. מסתכלת על האהוב שלי וכל יום הוא רק נהיה יפה יותר. תודה ענקית על המתנה הזו! תהיו אמיצים והסכימו לפגוש את עצמכם באמת. את כל מה שקיים בכם. הפתיחה התודעתית היא הרבה מעבר לעולם המיניות והיא באמת מהדהדת לכל תחומי החיים.
 
♦ דנה
תחושה נעימה. תהליך של לחזור לעצמי ולאהבה שלי עם עצמי בלבדות שלי. גילוי העוצמה שלי וריפוי. כשאנחנו יודעים שהדרך האוטומטית שאנחנו חיים בה כבר לא משרתת אותנו, שווה לקפוץ למים ולתת לחיים להפתיע אותנו, ולתת לנו להפתיע את עצמנו. תודה
 
♦ מעיין
המרחב היה נעים, יפה מוצל ומאפשר פתיחות ואותנטיות. האנשים היו מזמינים ומחייכים :) זו הפעם הראשונה שהרגשתי מוגנת ובטוחה באמת במרחב להיות בעירום ללא שפיטה או חדירה למרחב, הסרטונים שנשלחו לפני הכנס היו הכנה מצוינת להפנמה שאפשר להרגיש בנוח ובחופשיות. הרגשתי בבית, במקום הכי טבעי לי מהרגע הראשון שפשטתי את הבגדים. אתם אלופים!! אם בא לכם למצוא אמת פנימית ולעבור תהליך עמוק לעבר היכרות עם עצמך, זה המקום! לעבור טרנספורמציה, כמו לידה מחדש.
 
♦ דינה
היתה תחושה של מרחב בטוח עבורי. הרגשתי מאד בנוח, ושיש למי לפנות. התהליך שלי היה בעיקרו התרחבות והתפתחות זוגית במרחב של חברים עם מעט טריגרים והרבה תקשורת. אהבתי את המבנה שבו באחד הימים היה גם חלק של סדנאות רק לגברים ורק לנשים. זה אפשר גם זמן להתחבר עם המין השני וגם עם האחים והאחיות בני אותו המין. זהו המרחב האיכותי ביותר בישראל שמציע לעבור תהליך והתנסויות משנות חיים בתחום המיניות, מערכות היחסים וההתפתחות האישית בהקשר של הכרת הכוחות שלנו והכרת הגבולות שלנו, יחד עם מרחב למשחק והעמקה בחקירה של הדפוסים שלנו ושל דרכי פעולה וחשיבה חדשות ומיטיבות יותר. עבורי המרחב מאפשר מפגשים משמעותיים עם אחים ואחיות לדרך, לתמוך ולהיתמך, באווירה מפרגנת של למידה הדדית ושמחה על עצם ההזדמנות לצלול אל תוך המקומות המאתגרים והמענגים, ולקבל את השלם שאנחנו עם כל מה שיש בנו. תודה על תשומת הלב לפרטים, לעומק הכוונה, למבנה ולתחושה שיש עם מי לדבר.
 
♦ קרן
ענן של חופש ואהבה. קשה לתאר במילים, עבורי זו הייתה חוויה משנה חיים, כל מה שציפיתי התממש ויותר, הרבה חיבורים וקשרים חדשים, הרבה חיבור לעצמי וגילויים על עצמי, תחושת שחרור גדולה, תמיכה, אהבה והכלה. היה קשה לחזור, מנסה כל הזמן שמשהו מזה יישאר בחיי היומיום. אני חושבת שזו אחת המתנות הגדולות שאיש או אישה יכולים להעניק לעצמם. לא לפספס!!! אלפי תודות, העבודה שלכם כל כך חשובה ומבורכת. תודה תודה תודה תודה!!!!