צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

24-30/12/2017 - (Cosmic Lovers Journey (vip

♦נועם 
הסדנא עזרה לי לשחרר הרבה מעצורים וסגירות, ועזרה לי מאד להחזיר ולתת אמון באנשים, מרגיש שהיא עזרה לי מאד להיפתח לחוויות חדשות, אישיות רגשיות ורוחניות. היתה לי חוויה מדהימה ומעוררת ואין לי ספק שזה אירוע שיזכר אצלי לעוד הרבה מאד שנים קדימה כאירוע מכונן שיצר שינוי מהותי בחיים שלי, אמבר אבישג ומיכאל, הייתם מדהימים ומעוררי השראה ואני מודה לכם מקרב לב על החוויה המדהימה הזו, אני כבר ממליץ והמלצתי לכמה חברים לעבור את החוויה הזו גם כן :) אני חושב שאתם עושים עבודה מדהימה וחשובה, תודה על הכל! ועל מי שאתם! מלא מלא אהבה וחיבוקים.
זו הייתה סדנת הטנטרה והמפגש הראשון עם המיניות שלי בצורה מודעת, ללא הסדנא לא הייתי יכול להפיק תועלת מהכנס, מפני שלפני הסדנא לא הייתי מסוגל להכיל ולקבל את הפתיחות שנדרשת בשביל לעבור תהליך משמעותי מהסדנאות בכנס, כל העבודה על גבולות אישיים ו"התקשורת המוגזמת" מאד עזרו לי לתת אמון באנשים אחרים ולשחרר מעצורים ופחדים שאפשרו לי לקבל ולהכיל את המתרחש בסדנאות השונות. קיבלתי מענה לכמיהה שלי והרצון להיפתח ולשחרר ולחזור לתת אמון באנשים. התוכן היה נהדר ובנוי בצורה נפלאה, מההתחלה הרכה והבניה ההדרגתית של האינטימיות בקבוצה ועד למעבר לסדנאות הטנטרה עם אבישג, הרגשתי איך כל שלב בונה את הבא אחריו ונסמך על התרגיל שלפניו, זה עזר לי מאד לשחרר את הראש ולהיכנס לתוך החוויה בהתמסרות וללא חששות גדולים מדי. 
אני לוקח איתי וכבר מיישם בחיי היום יום שלי את המושג של להחזיק מרחב לאדם אחר. את הרעיון שהגוף שלנו שומר את הכאבים הפיזיים והרגשיים שלנו, עכשיו אני מנסה לשחרר ולהתעמת איתם כבר שהם עולים במקום להדחיק ו\או להתעלם מהם או לברוח לפעילות אחרת כמו יצירה וכו. כשכאב עולה אני מזכיר לעצמי ש"לכאב יש סוף והוא לא אין סופי" (תודה מיכאל על המשפט המדהים הזה!!). לוקח איתי גם את ההבנה שאנרגיה קשורה לרגש באופן הדוק ושאפשר להמיר רגש ע"י המרה של אנרגיה ולהיפך. לוקח איתי גם את תחושת האחדות, השבטיות והמארג האנרגטי, אני מנסה ליצור לעצמי את אותה תחושה כשאני נמצא עם האנשים הקרובים לי בחיי היום יום.
 
♦עדן 
המסע אפשר לי לבחון גבולות שונים בהתנהלות בחיי. במידת מה אפשר נחיתה רכה לתוך ההתכנסות, תהליכית, מובנית. קיבלתי מענה לכמיהה שלי למפגש עם אנשים הטרוגניים מעניינים ואיכותיים, מקום נעים ושליו, מנחים מעולים וקשובים היודעים להחזיק היטב את המרחב, אוכל טעים ומזין והקור היה נסבל למדי. בתחילה התוכן היה רגוע לי מידי, לא הרגשתי שאני נתרמת, אט אט זה הלך ונגע במקומות בהם נזקקתי להתבוננות. המסגרת היתה חמה, קשובה ואוהבת. המרחב בו שהינו בימים הראשונים היה מדהים הודות לצוות המנחים ששקד על עיצובו ולדוד שתרם את הציוד המקסים והנוח. היתה אוירה קסומה במרחב והאלטר היה פשוט עוצמתי ויפהפה.
 
♦פרידה
המסע עזר לי להיפתח להשתחרר ולהרגיש חופשיה יותר עם הגוף ועם העירום. אהבתי את הגוף, לגעת בו בתשוקה אהבתי את המגע של החברים. היו תכנים חדשים, מסקרנים, משחררים, אינטימיים, בלי לחץ אך לעיתים מפתיעים בקצב שלהם.
 
♦אילן 
אפשר לי להעמיק את המסע שלי ולהסיר מחסומים בשלב מוקדם יותר, ועם ביטחון חברתי. בהתכנסות היה לי יותר ברור מה אני רוצה לעצמי. קבלתי מענה לכמיהה שלי להסיר מחסומי ניכור בחיי, להתחבר אל עצמי. התוכן היה מאד ראשוני, ציפיתי להיות בתוכן מעמיק יותר.
 
♦טל 
הרגשתי שעברתי תהליך עמוק עם עצמי ומול אנשים. למדתי על אינטימיות שהיא לא בהכרח מינית, עם הבושה שבעירום ואיפה זה פוגש אותי, הצבת גבולות ותקשורת ועוד ועוד. הרגשתי שהגעתי להתכנסות עם לב יותר פתוח ובטחון גדול יותר. עברתי תהליך של חיבור עמוק יותר לעצמי ולקבלה גדולה יותר של המיניות שלי. הרגיש לי שבהתחלה היה טיפה חוסר דיוק והרגיש לי שצריך יותר דגש בהתחלה על קשר עם עצמי, תקשורת מילולית והנעת האנרגיה הפנימית, ורק אחר כך החשפות כמו הטקס עירום. אבל בגדול התכנים היו מעולים ועם הרגישות של אמבר ומיכאל זה הסתנכרן יותר ויותר.
 
♦ אדי
נתן לי בסיס תומך וחברה, זמן להכנס לאווירה, העמקה, רכות, חיבור למיניות אנרגטית. קיבלתי מענה לכמיהה שלי לחוות מיניות, חופש וזרימה, אינטימיות, הכי נגעו בי, וזה מפתיע, כי זה לא שלא חוויתי תרגילים דומים בעבר, החדירות האנרגטיות. כנראה שהפעם זה בא בזמן.