צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

4-6/7/2019 – Cosmic Lovers Reconnect

♦ אביבית
אווירה מאוד נינוחה, רגועה ושלווה. שחרור מיינד והתחברות לרגש ולאנרגיה הנשית שבי, הרבה אהבה ואמון  לעצמי ולאנשים ובפרט לגברים, ריפוי בין המינים - הרגשתי וראיתי  את הטוב לב שקיים בגברים והרגשתי שליבי מבין אותם  ובסופו של דבר כולנו אנשים מבלי קשר אם אנחנו נשים או גברים, התבוננות אחרת על האחר ממקום של ראיית הטוב שבו ולא ממקום שיפוטי ומתנשא, מציאת הזוגיות עם עצמי בריברסינג, התנסות בסדנאות טנטרה ושחרור מחסומים רגשיים ומתן אמון והתמסרות לפרטנר שהיה איתי בסדנאות האלו. זה תהליך שמשנה חיים. אתם מושלמים גם בחוסר המושלמות
 
♦ דרור
אווירה טובה מאד. קיבלתי שיקף של תהליך פנימי משמעותי שעברתי בחודש וחצי האחרון. מרחב נעים ובטוח לחקירה של מיניות הן למתחילים והן למנוסים יותר.
 
♦ אלי
אני מאוד הופתעתי לטובה. חששתי קצת ממרחב שכזה, בייחוד בארץ ישראל הקשה (הייתי בדברים דומים בחול), והיה ממש נעים ומזמין. הרעיון של לעשות קבוצות של 4, וזוגיות להתכנסות גרמו לי להרגיש ממש בנוח ולא לבד!
 
♦ אסף
היתה אוירה של בטחון, הכלה ומרגיעה
 
♦ נעמה
אווירה טובה של אנשים איכותיים שבאו עם לב פתוח ורצון לחיבור. בעיקר מרענן היה שהקהל היה איכותי מאד, והרגשתי שאני יכולה להתחבר. לרוב מתקשה להרגיש שייכת כשהקהל מרגיש לי רווי פסטיבלים, מדבר באותה שפה ומעין קליקה מגובשת כבר. והפעם ממש הורגש שהקהל היה מעורבב וזה עשה טוב. קיבלתי הרבה מידע חדש ויצאתי עם לב הכי פתוח. אני טעונה באנרגיות מטורפות. התהליך שלי כבר ארוך ובעיצומו אבל זה ממש נתן אוויר מרענן להמשיך לזהור במלוא עוצמתי. עבודתם מבורכת. הורגש מאד שיש עם מי לדבר תוך כדי אם קורה משהו ושהמרחב מאד תומך.
 
♦ דורון
האווירה הייתה נהדרת. הצוות. המקום. האנרגיה. תודה. אני אגיע שוב...
 
♦ שלומי
אווירה מדהימה, אנשים טובים עם לב גדול ופתוח, מבטים עמוקים בעיניים, חיבוקים ארוכים ושיחות מרחיבות לב, המפגשים בתוך ומחוץ לסדנאות מייצרות חיבורים נעימים! זו היתה הפעם השלישית שאני משתתף בארוע שלכם, לתחושתי בכל פעם מצליח להתמסר ולבטוח יותר ויותר, מרגיש לי כרגע שהיציבות והביטחון העצמי גדלים ומתרחבים, היכולת להיות בחיבור ובתקשורת לאחר גדלה ומתרחבת, ויש בחיי יותר "מותר ואפשרי" מאשר "אסור ומפחיד". תודה!!!
 
♦ הגר
אווירה מופלאה של מרחב מוחזק ומלא באהבה. אתם מופלאים
 
♦ קרן
היה נעים מזמין רגוע ומשפחתי
 
♦ יובל
אווירה נינוחה, רגועה, מכוונת, מקלה. הבנתי שבאתי דווקא כדי להצליח "לפרוץ את הגבולות שלי" - להתעלות מעל הדפוסים הקבועים - לצאת מאזור הנוחות -- במקום זה - גיליתי שאני משוטט קרוב לגבולות, מתקרב ללפרוץ את הדפוסים - אבל זה לא קרה בפועל, עדיין הרגשתי כל הזמן שאני חוזר לאזור הנוחות. רציתי להיפטר לגמרי - או להתנקות מפחדים וחסמים, והרגשתי שרק הצלחתי להדחיק אותם, עד לציפה הבאה. אני אולי זקוק למשהו יותר עמוק - ויותר אישי. זה אירוע שיוציא מכם את 'מה שאתם' באותו הזמן - לטוב ולרע - לא תוכלו לברוח מזה - וזה ייתן לכם הרבה חומר למחשבה ולהתפתחות. אני חושב שהארגון היה מופתי, ממש טוב - והייתה הרגשה של סדר ובטחון - והכול תיקתק, זה בטח דרך הרבה זמן ומשאבים ומאמצים - אז כל הכבוד. 
 
♦ עדי
אווירה משוחררת מצד אחד אבל בטוחה מצד שני. מרחב מגוון שמאפשר מקום לכל אחד לעבור את החוויה הזו בקצב ובאופן שהוא מעוניין. הגעתי מבלי לבדוק לעומק על מה מדובר (ובדיעבד טוב שכך, כי אחרת כנראה שלא הייתי מגיעה, זה היה לי מרתיע מדי). בפועל המרחב הבטוח, הפתיחות, ההנחיה המדהימה, האנשים והאווירה שם פשוט ריפאה אותי מתקופה מאוד ארוכה של רתיעה מאינטימיות ובלבול מאוד גדול שכנראה היה לוקח לי המון זמן להירפא ממנו ללא הסדנה הזו. מוקירה אתכם והמקום שיצרתם על כך. המרחב הפתוח שהיה שם התאים גם לשכמותי. פשוט תודה! יש מקום לכולם במקום כזה, חלק מהתכנים בסדנאות כל כך חשובים ולא משנה באיזה סוג של מערכת יחסים בני הזוג בוחרים. מעגל ההסכמה, הדינמיקה של התקרבות והתרחקות ועוד לא מעט תכנים חשובים וממש תורמים! זו היתה הפתעה ענקית ולא צפויה מבחינתי. ממש הרגשתי שעברתי תהליך ריפוי. מחכה לשמוע מתי תהיה התכנסות זהה. 
 
♦ טלי
היתה אוירה ייחודית וחיובית
 
♦ קובי
אווירה מצוינת. א-פורמלית. נעימה. קלילה. חופש מהיער, המצאות בשדה חברתי מקבל וחם, חיבור בין קהילות שונות. מקום ללמוד על אהבה ועל איך מתייחסים אליה והכי חשוב איך גדלים בה. בואו להיחשף בעדינות למורים מנוסים מאוד וקהילה מגוונת מאוד ותלמדו דברים על מי שאתם שלא ידעתם קודם. כבוד.
 
♦ משה
האווירה הכללית הייתה נהדרת, מאוד נינוחה ונעימה. רגועה ושלווה. אישית הרגיש לי נוח, פתוח ומשוחרר, המרחב היה פשוט נפלא בעיניי. הגעתי בפעם הראשונה לכנס מסוג זה, בעצם לא ידעתי בדיוק לאפיין ולהגדיר את מה שאני הולך לחוות ואיך אחווה זאת, במוצ"ש כבר הבנתי כמה נפלא היה לי לשהות בחלל הזה, ללא ביקורת נוקבת על אחרים, הכרה ותקשורת זורמת עם הא.נשים במרחב, חיוכים אינסוף וגוד ווייב. ממליץ להגיע ופשוט להתמסר, לכם ולמקום. חשוב לי לציין את אווירת החופש וחוסר השיפוטיות, זה היה קסום בעיניי.
 
♦ שני
אווירה נעימה, מסבירת פנים\. בדר"כ בפסטיבלים אחרים שהייתי, חזרתי בהיי ועם הרבה יותר אנרגיות, והפעם הרגשתי שפחות.(זה אולי נשמע לא טוב אבל זה מעולה) כי זה אומר שאני מתמודדת עם דברים שעולים לי, מכיוון שההתכנסות סבבה סביב מיניות הרגשתי מוצפת והרבה דברים עלו. זה בהחלט שחרר דברים ובנוסף זו היתה פעם ראשונה שנכנסתי עם בגד ים לבריכה מעורבת אז יאי!! הייתם מדהימים וניכרה כמות ההשקעה והנכונות שיהיה מענה ושכל הפרויקט הזה יצליח. כל הכבוד!
 
♦ אסנת
היתה אוירה מאוד מפרגנת, נעימה, מרימה. א.נשים מקסימים, חיוביים. היו סדנאות מאוד טובות. היתה לי חוויה מדהימה ומשחררת. באתי עם כוונות מאוד ברורות והיה לי מסע ממש חזק ובונה במהלך ההתכנסות הזו. אז תודה רבה!!!
 
♦ מיטל
אווירה רגועה מאפשרת ומכבדת, נעימה ולא לוחצת. תמשיכו כך
 
♦ יעל
היתה אווירה טובה ונעימה. היתה התכנסות מעניינת מאד. אולי בגלל שהיו הרבה אנשים חדשים.
 
♦ גלי
היתה אווירה טובה ונעימה, הרגשתי בטוחה, הרגשתי שייכת, כולם היו ממש מקבלים. אני בתהליך עם עצמי של להפתח יותר באינטימיות עם המין השני, לאפשר לעצמי לבטא את עצמי, לא לחשוש, עניין הגבולות מאוד הדהד לי, קבלתי עוד חיזוקים וטיפים בהתכנסות. זה תהליך מדהים, חיובי, המון למידה על עצמי ושיש אנרגיות טובות ואנשים טובים. אתם מקסימים ועושים עבודת קודש - תודה!
 
♦ אווירה נעימה וכיפית, קלילה. כיף לראות את המנחים מציגים את הסדנא שלהם לפני, בעיקר כשלא מכירים את הסדנאות/מנחים
 
♦ נועם
האווירה היתה טובה ממש. ההתכנסות היתה בשבילי מקום לתרגל כל מיני דברים. כמו לא לקחת אחריות על אנשים אחרים ולתקשר את הרצונות והצרכים שלי בצורה כנה ולהסכים לפגוש תשובה כנה גם עם זה דחיה. היה ממש אינטימי וזה עזר לי להפתח ולהתנסות בדברים חדשים. התרגיל של הזוגיות היה ממש מאתגר ומיוחד. הרביעיות היו ממש מקום טוב ותומך. כל מיני דברים בהנחיה עזרו לי לפגוש פחדים שלי ולקבל את עצמי יותר. יצאתי ממש מוטען באנרגיה חיובית, תודה ❤
 
♦ אילנה
אווירה חיובית, זורמת. פגשתי את עצמי בסיטואציות שלא הכרתי. חוויה חיובית וממלאת משאירה טעם של עוד
 
♦ טל 
תחושה טובה, אינטימית ותומכת. הגעתי לבד, נשארתי בקשר עם כמה מהאנשים שפגשתי בכנס. חוויות הריברסינג, האיזון זכרי נקבי,  וכל שאר הסדנאות הותירו בי המון רצון להמשיך ולחקור. הרגשה טובה מאוד לאחר הכנס הזה, בעיקר של פתיחת הלב. ממליצה בחום. הגעתי בפחד ושמחתי לגלות את אשליית הפחד... תודה רבה!
 
♦ גליה
מרחב נעים, מאפשר, הרגשתי בנוח. פעם ראשונה שאני במרחב כזה ונהניתי מכל רגע. הסדנאות היו מצוינות, המקום קטן ואינטימי, נקי, הרגשתי עטופה באנרגיה ממש טובה ומאפשרת. תודה לכם ועליכם 🙏
 
♦ ערן 
האווירה היתה מדהימה, הרגשה של בית. ההתכנסות פתחה אצלי כמה דלתות נעולות בפנים, מהרגע שהגעתי הרגשתי בבית, אווירה מדהימה ואנשים מקסימים, חוויתי כמה רגעים חזקים במיוחד, תודה על הכל. מקום מושלם לשינוי פנימי, זוגי וחברתי.. הרגשה של בית מהרגע הראשון. ממליץ מכל הלב