צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

17-19/10/2019 – Cosmic Lovers Reconnect

אלון
היה פגז. מאז אני לא מפסיק לחייך. היה לי טוב להרגיש אהוב ככה
 
שני
המרחב היה נח ונעים, אפשר הרבה מפגשים. הוויב בהתחלה היה מעט סגור אבל לאט לאט אנשים השתחררו והיה כיף. תודה לכם על המרחב הזה. היה פותח לב ונפש!
 
אלי
התחושה הכללית והאווירה היו מעבר לכל צפייה , אישית מזה הכי נהנתי. מטרת ההתכנסות בשבילי הייתה למידה, אני הייתי יותר כצופה בהתכנסות זהו חלק מהאופי שלי, היו השתתפויות והשילוב בניהם יצר לי חווית למידה מצוינת, בנוסף בזמן זה שאני כותב עדיין אני מרגיש שאני ממש שייך לעולם האמיתי שהיה שם מלא באהבה. כאדם בתחילת דרכו הרוחנית אל מסע הלא הנגמר הזה אני מבסוט שזכיתי להיות בהתכנסות הזו, החיבור בין הא/נשים נוצר באופן מידי, האהבה בין כולם והשחרור זה חד וחלק נוצר על ידי המנחים אם זה תומר עם האופי הכוכב והמרשים או דוד עם הקול המרגיע והבטוח ביחד הם יצרו חוויה שנותנת להפתח עם חיוך שובב אבל בטוח. מאוד אהבתי בארוחת צהריים את האווירה של כל הא/נשים מדברים בניהם, החיוכים, האהבה ששוררת מעל המתחם
 
נועה
אווירה בטוחה, קרובה, נעימה
 
אורן
היה מקסים. למדתי שיש לי כלי מדהים שאני יכול ללמוד דרכו והוא הגוף. אף פעם לא למדתי דרך הגוף וזה גילוי מרענן. למדתי להתחבר לגוף הגברי שלי, דרך חיבור פיסי לגוף של גברים אחרים.
 
רוני
היה מאוד נעים. זה עזר לי להפתח ולדבר עם קרוביי בצורה כנה יותר "שמתי את הדברים על השולחן" ואפילו היה קלוז'ר שלפני לא העזתי לעשות. ממליצה לא לחשוב פעמיים, פשוט להרשם ולהגיע
 
ניר
אווירה מאוד חיובית. ח"ח על העמידה בזמנים והיציבות של הלו"ז (לא טריוויאלי!)
 
אולגה
אווירה של גן עדן. אנרגיה זורמת והרמונית. מרחב נעים שלו ורגוע, מרחב שאפשר להיות מי שאתה באמת. מהערב הראשון חוויתי תדר של פתיחת הלב (בעזרת סדנת חיבוקים), ומאז הלב המשיך להתרחב. חווית טקס שלום בין המינים השאירה בי חותם מאוד חזק. עברתי את הטקס מתוך חיבור מלא ללב וללבבות של אחרים בהם נגעתי בתהליך. שחררתי כאב וכעס, הרגשתי חמלה ואהבה למין הגברי, חוויתי ריפוי. בכיתי במשך כל הטקס ויצאתי ממנו עייפה מותשת :). ההתכנסות השאירה אצלי טעם חזק של עוד, יחד עם חוויה רגשית משמעותית וזיכרון נעים מהחוויות הנועזות. ממליצה לכולם - התחברו ללב ותחוו את ההתכנסות דרך הלב. זאת הייתה הפקה מתוקתקת, ולא הורגש בה שום אלמנט לחץ של הפקה בפועל. אבל הקונספט הזה הפך לייחודי רק בזכות האנרגיה של אחדות, אהבה ושלום בין המשתתפים. חוויתי תדר פתיחת הלב גבוה מאוד, אשר מלווה אותי עד היום.
 
לירון
אווירה נפלאה, הכל מתוקתק ומסודר, נפלא. הגשמתי פנטזיות בחלק מהסדנאות. נחשפתי לאנשים ומנחים נפלאים. עברתי תהליך עומק עם עצמי והתמודדות עם הרבה קשיים ורגשות שצפו. חייבים להגיע. מנחים נפלאים, החזקת מרחב נפלאה. אנשים מדהימים שבאו לעשות עבודה עם עצמם.
 
גיא
אווירה מקבלת ופתוחה
 
תומר
הרגיש לי מאוד תומך ומכבד. ההסברים שהיו בטקס הפתיחה והגדרת הגבולות היו מעולים וחשובים להמשך הכנס. הרגשתי מואר כשחזרתי הביתה, רציתי לחבק אנשים ולהמשיך להתנהל עם לב פתוח גם אחרי הכנס. פגשתי אנשים מדהימים, אנושיים. נגעתי בפצעים אישיים והופתעתי מההעמקה שפגשתי בכנס שלכם. כבר המלצתי לחברים, הם חששו ששמעו את המילה טנטרה אבל היו סקרנים מאוד לאחר שסיפרתי מה חוויתי. תודה :) היה מדהים
 
טלי
אוירה טובה בסהכ, איזון טוב בין המינים, מגוון רחב של אנשים
 
שרית
הייתה אוירה נעימה וחמה מאוד. מסכמת שעברתי חוויה מטורפת, חוויה של התרחבות הלב והנשמה. חיבור מרגש ומסעיר לאנשים. נהניתי מאוד מאוד ויצאתי עם תובנות על עצמי הרבה מעבר למה שציפיתי. התהליך היה הדרגתי, שמור, בטוח ועדין ועם זאת מרגש ומסעיר. אני ממליצה מאוד
 
עדי
אוירה טובה ונעימה. היה לי תהליך משמעותי. מעגל גברים ומעגל נשים וטקס שלום היו הכי חזקים עבורי. גם הציוות לשבטים במעגל פתיחה היה מאד תומך לכל החוויה. 
 
מהנה פתוח ומקבל. היה זורם ופתוח יותר ממה שחשבתי. הסדנאות והקבלה של כולם מאד תרם לכך. ממליץ לבוא פתוחים, השאר יקרה ;)
 
אייל
אווירה נעימה ומאפשרת. המקום אפשר לי לבוא כמו שאני וזה שווה המון. ממליץ לבוא  ומיד. עזרתם לי להיות אדם טוב יותר
 
סיגל
מקום נעים פיזית, אוירה של קבלה, פתיחות. הכרתי אנשים, הרגשתי חופשיה, נוצרו חיבורים חדשים שנשארו לאחר ההתכנסות. חזרתי בהיי. העוצמה של ההתכנסות הזו היא בכמות האנשים הקטנה יחסית שמאפשרת אינטימיות וחיבוקים. סדנאות מקצועיות ואווירת פתיחות. באופן אישי, תודה על יצירת הדבר המופלא הזה בקפידה וברגישות לפרטים. נשאר לי טעם של עוד ובטוחה שזוהי תחילתה של ידידות מופלאה. הדגש על האינטימיות בכל ההתכנסות, על כל רבדיה, אפשר עוצמה מיוחדת. היה גם יתרון עצום בכך שבכל יום היו סדנאות משותפות לכל המשתתפים ביחד
 
ארי
אווירה נעימה. הרגשתי שמתרחב לי הלב. הגעתי להתכנסות עם כוונה די ברורה של להיות בסיטואציה מינית עם בחורה אחרת לאחר 16 שנים עם בחורה אחת בלבד. קיבלתי כלים רחבים הרבה יותר וחוויות משמעותיות הרבה יותר. ההתכנסות הזו פותחת את הלב. ומשדרת כנות. כנות רדיקלית. וגורם לאנשים לעשות מה שהם באמת רוצים והכנות הזו מועברת לכל העולם. תודה. תודה. תודה.
 
היה מעולה. התחלתי לרקוד! רעיון הזוגות והשבטים - נפלא!
 
תמר 
היתה אווירה נעימה ומשרת ביטחון. זאת היתה ההתכנסות הראשונה מהסוג הזה שנכחתי בה ובסה"כ היתה לי חוויה מאוד חיובית ולרוב נעימה. הרגשתי שהתהליך נעשה בצורה הדרגתית ומותאמת גם ל"טירוניות" כמוני, כך שחשתי בטוחה. אהבתי את הדגש על ה"התכנסות" ועל המסע המשותף, אני חושבת שאולי בפסטיבל הייתי פחות מוצאת את עצמי. היו לי בהחלט גם רגעים מאתגרים ומביכים אבל הם היו, מבחינתי, חלק בלתי נפרד מהתהליך. תודה לכם, ולכל מי שלקח חלק, על יצירת המרחב הנעים, הבטוח והמאפשר הזה.