צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

פנטזיות אונס, סאדו-מאזו, זכרי נקבי וטנטרה

מסעות הלב

מאמר שיכול להיות מאתגר גם בתוכן וגם באורך, אנא קראו בתשומת לב.
פנטזיות אונס, סאדו-מאזו, זכרי נקבי וטנטרה.
מאמר שיכול להיות מאתגר גם בתוכן וגם באורך, אנא קראו בתשומת לב.
מי מפנטז על אונס? נשים? גברים?
מה המשיכה מאחורי עולם הסאדו מאזו או ה-B.D.S.M ?
מהו מחול הזכרי-נקבי הטנטרי שממנו או מאי ההבנה שלו נוצר מחול השדים הזה שבקיצוניות שלו מסתיים במעשי אלימות ואונס קשים מנשוא?
ואיך העבודה הטנטרית מחזירה את ההרמוניה אל החיים והתקשורת האנושית.
כדי להבין את תהליך ההסלמה שקרה והמעקפים שנוצרו כדי לכפר על החוסר, כדאי לחפש מכנה משותף לכל האינטראקציות.
לפני שאמשיך שוב אחדד, כלום ממה שאגיד פה לא בא להצדיק מעשה כזה או אחר ואין ספק שהרבה עוול ורוע מתרחשים בעולם, אולם פה אני מנסה להאיר על הגורם הראשוני שבעיני ולדעתי אם יובן כהלכה יוכל גם למנוע וגם לרפא.
שימו לב גם שלמילים כיבוש וכניעה יש קונוטציות שונות, לדוגמא לכבוש עם או לכבוש באהבה, שני דברים שונים לחלוטין כמו גם כניעה מחוסר ברירה או כניעה מרוב התמסרות לאהבה, גם שני דברים שונים לחלוטין.
אז מה משותף או יותר נכון דומה במצבים הללו? מהו הדבר שאותו מחפשים שפונים לפנטזיה או למימוש שלה בדרכים שונות?
נתחיל מהאונס ופנטזיית האונס,
אונס היא תופעה קשה וחד צדדית שבה הגבר[לרוב] משתמש בכוח להכניע להכאיב ולחדור אל אישה [לרוב] ומקבל סיפוק מעצם המאבק והשליטה, במאמר מוסגר זה ידוע גם שאם אישה לא מתנגדת ולא נאבקת, הרבה מהריגוש של האנס יורד עד למקרים של הפסקת המעשה ונסיגה, שזה מעורר מחשבה כשלעצמו ומתקשר למה שאביא בהמשך.
מסתבר שלהרבה נשים יש פנטזיה להיאנס ולגברים יש פנטזיה לאנוס, וזה קיים בממדים רחבים יותר ממה שנעים לדעת או לקרוא, אבל זה קיים חי ובועט, פנטזיית האונס היא מצב של רצון מודחק להיות שולט או נשלטת שמתבטא באלימות והכנעה גופנית קשה, רצון שנשמע הזוי, בייחוד שבא מנשים ובייחוד שהעשורים האחרונים היו בסימן של העצמה ועצמאות נשית, ולכאורה זה אמור היה למגר את הפנטזיה הזו, אולם לא כך הדבר והיא אף מתגברת.
סאדו-מאזו ו B.D.S.M מהווים מרחב בטוח יותר ומוגן למימוש הרצון של השולט נשלט, והרצון בא לידי ביטוי גם באלימות ברמות שונות ועם גבולות בטוחים שבהם כל צד יוכל לחוות את החוויה ודרכה לגעת בכמיהה שמסתתרת מתחת.
והגענו אל המחול הזכרי-נקבי, שימו לב שאיני מדבר על גברי-נשי שאלו מגדרים אלא על זכרי-נקבי שאלו מייצגים הוויות אנרגטיות.
וכאן במעמקי התורה הטנטרית עתיקת היומין, חבוי הסוד והפתרון לכל סבך החיפוש, היצרים והאלימות.
לפי הטנטרה,
ההוויה הזכרית במהותה העמוקה שואפת לנוכחות מרכוז ושקט פנימי, וההתגלמות שלה בגוף הגברי היא הרצון להעניק מהנוכחות הזו ואחת הדרכים היא גם דרך מתנת החיים האדירה והיא מתנת הזרע הטמון בגוף הגברי, הזרע שמתחיל את החיים החדשים.
ההוויה הנקבית במהותה העמוקה שואפת להתמסר, להיכנע, להכיל ולנוע במחול וסחרור, וההתגלמות שלה בגוף הנשי היא הרצון להעניק מההכלה האין סופית, ואחת מהדרכים היא גם להתמסר לזכרי ולמתנתו, ולהתמלא באהבתו, זרעו וילדם המשותף.
במעשה האהבה המקודש כשהגבר מחובר לזכרי שבו והאישה מחוברת לנקבי שבה, נוצרת קוטביות מאוד חזקה שנותנת תחושה של חיבור עילאי.
למעשה הכמיהות הללו כל כך חזקות ועוצמתיות שכל גבר ללא קשר לגיל לרמת המודעות שלו רוצה להעניק את המתנה שלו לכל אישה, זה לא משנה אם הוא נשוי ואם יש לו ילדים, עדיין למראה כל אישה יתעורר משהו בתוכו שירצה לתת, הכמיהה מוטבעת חזק בגוף ובמוח הזוחלי ותבוא לידי ביטוי ברמה כזו או אחרת, אבל תמיד תהיה שם.
גם אצל נשים קיימת הכמיהה העמוקה לקבל את המתנה ולהתמסר ולהתמלא, וגם אצל נשים ללא קשר לגיל או לילדים הכמיהה תהיה שם תמיד עם הרצון להתמסר ולהיכנע, וגם אצלן זה מוטבע בגוף ובמוח הזוחלי ויבוא לידי ביטוי ברמה כזו או אחרת.
ואיך האגדה הטנטרית הנחמדה הזו קשורה לאונס ומשחקי BDSM?
כשאנו גדלים והאנרגיות הללו מתחילות להתפתח ולעורר את הכמיהה העמוקה שלהם אחת לשנייה, נוצר מצב שבו לרוב גם הסביבה וגם הנערים והנערות הצעירים אינם מודעים למהות העמוקה של הכמיהה שבתוכם ומבלבלים אותה ומגנים אותה עם שלל מושגים ודעות קדומות, וביחד עם פעולות חברתיות והתניות עמוקות גורמים להדחקה, הכפשה והטבעת בושה ואשמה סביב הנושא.
אולם לכמיהה הזכרית-נקבית יש עוצמה כל כך חזקה, שהיא  כמו נהר אדיר שמנסים לשלוט בו והוא ימצא את הדרך לזרום למקום אחר.
וכאן מתחיל בעצם המעקף שמחמיר ככל שמנסים להגביל ולכלוא את האנרגיות העוצמתיות הללו. לרוב, א-נשים אינם מודעים לכמיהה האדירה שמנהלת אותם וככל שהחברה מדחיקה אותה יותר, זה יתבטא באופנים קשים יותר עד אונס ואלימות קשה.
בעצם מדובר בסוג של חסך שאנחנו מנסים לגעת בו שוב ושוב ומחפשים תחליפים שונים לתחושה העמוקה והנישגבת שמגיעה מהיכולת לשהות ולממש את המהות של האנרגיות החזקות הללו.
גבר שאין לו את המודעות והכלים[או שמפחד] להביא את הנוכחות העוצמתית ומתנתה, כשהוא יעמוד מול אישה, הוא ימצא את עצמו חסר יכולת לחדור אותה ויפתח תסכול שילך ויגבר, ויהפוך לכוחני יותר ויותר [חדירה היא לא רק פיזית].
ואישה שאין לה את הכלים והמודעות[או שתפחד]  לתת את מתנת ההתמסרות שלה, כשהיא תעמוד מול גבר, היא תמצא את עצמה חסרת יכולת להתמסר ולהיכנע לאהבתו, ותהפוך ל"קשה" יותר ו"תדרוש" הכנעה חזקה יותר ויותר.[התמסרות היא לא רק פיזית]
אז תשאלו : ומה אם כל הזוגות בעולם שחיים ביחד ויש להם ילדים ומקיימים סקס ואף סקס סוער לפעמים, האם האנשים הללו לא נוכחים ומתמסרים? לרוב זה בעוצמה נמוכה ומחזיק כמה שנים ואז זה מאבד מכוח התאוצה שלו, ברוב המקרים אם תשאלו את הזוגות הללו, הם יענו שמשהו חסר להם[ולרוב גם היה חסר מההתחלה] ויחפשו משהו "לרענן" את הזוגיות, משחקי מין למיניהם, BDSM, וכו', דברים שייתנו ריגוש רגעי עד שיעבור גם כן והריקנות תחזור.
אבל זה החלק העדין של הבעיה, איך מפה זה מגיע לפנטזיות על אונס, אונס ואלימות?
למרבה המזל כפי שכתבתי, רוב הא-נשים נמצאים באינטראקציה כל שהיא עם אנשים אחרים וברמה כזו או אחרת מגרדים ומשביעים את הכמיהה ומשאירים אותה כמעט "בלתי מזיקה", אולם ישנם      א-נשים שגם זה נמנע מהם מסיבות שונות, מגוונות ומעוותות, א-נשים אלו יפנו לאמצעים קיצוניים לממש ולגעת בכמיהה, והמלכודת אצל כולם ללא קשר לרמה שבה הם נמצאים, שזה סוג של התמכרות מכיוון שזה נותן מזור רגעי לכמיהה, אולם בהתמכרות כמו בכל התמכרות ככל שטועמים רוצים יותר ויותר ריגוש או אלימות וכאב.
וכך בעולם הBDSM- לדוגמא, דרך חווית השליטה והענקת כאב לבת זוגו יוכל הגבר לחוות "נוכחות, ואילו האישה דרך חווית ההסכמה לקבלת הכאב תחווה "התמסרות", ושניהם ירגישו חיבור מחודש.
ואילו האנסים לעולם לא ישבעו ממעשיהם הקשים ורק ינסו שוב ושוב להרגיש את התחושה המדומה של נוכחות דרך השליטה כפויה והכאב שיעניקו לאישה.
אז מה עושים, ואיך הטנטרה תעזור במקרה הזה?
חלק נכבד מהעבודה הטנטרית מוקדש להתעמקות והבנה של המהויות האנרגטיות החזקות הללו, האנרגיה הזכרית והנקבית והאיכויות השונות שהן מביאות איתן.
לכל איכות יש את התרגול שלה ויש תרגול משותף כדי לעבוד עם הקוטביות החזקה שנוצרת.
הטנטרה מטבעה מקבלת את כל החלקים שמרכיבים אותנו ואינה שוללת דבר, ובכך ובקבלה המוחלטת שלה מאפשרת להכל להיות, לזכרי להביא את מתנתו באון וללא בושה ולנקבי להתמסר באהבה וללא אשמה.
אז תשאלו : האם אני מדבר על פוליאמוריה והאם כולם צריכים לשכב עם כולם כל רגע כדי שלא תהיה הדחקה חס וחלילה?
ממש לא, בעבודת מודעות טנטרית שבה הכמיהה מורגשת ומקבלת מקום, ניתן לעבוד איתה, להתמיר ולהנות ממנה.
לדוגמא גבר שמרגיש לפתע שהאנרגיה הנקבית מאישה זרה מעירה אותו, יכול "לנשום" אותה אליו פנימה ולהתמלא ממנה, ללא מגע ולפעמים אף ללא ידיעתה של האישה, כאילו עכשיו התחבקו בתשוקה רבה.
ועל אותו משקל אישה שמודעת לכמיהתה תוכל להנות מהאנרגיה והנוכחות הגברית וגם "לנשום" אותה פנימה ולקבל את המילוי האנרגטי שנדרש לה, ללא מגע וללא ידיעתו של הגבר.
ובזוגיות שבה נעשתה עבודה טנטרית אנרגטית, יוכלו בני הזוג להגיע לעומקים שמעולם לא חלמו עליהם, ולהזין אחד את השנייה מבלי לקחת דבר אחד מהשנייה.
כשגבר כובש אישה באהבה חודרת נוכחת ועוצמתית, זו היא חוויה עילאית, גם לגבר וגם לאישה שמצדה תגיב בהתמסרות מלאת חדווה ושובבות שרק תזין את הנוכחות הזכרית ותגרום לו להיות יותר נוכח והמעגל האנרגטי רק יטעין את עצמו שוב ושוב ושוב.

Share & Like:

Comments: