צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

הצב, השריון, הגופים השונים והקשר ביניהם

האם ידעתם שלנו ולצבים יש גנטיקה משותפת?

צבים, הסרת השריון, מה הקשר לטנטרה ואיך נפתחים לחיים ולאהבה מחדש?
מאמר מרתק [וארוך :-) ] בנושא שקרוב לליבי מהטעם הפשוט שעברתי אותו בעצמי.

מהו השריון?
כולנו נושאים עלינו שריון, השריון הוא מנגנון מופלא שנדרש מאוד לחיים שלנו, אולם לשריון יש ישות חושבת משל עצמו ולפעמים הוא מפתח הגנות חזקות מדי ואף כאלו שאיבדו קשר עם המציאות האקטואלית, במצב כזה של איבוד קשר למציאות השריון יגרום לנו לפספס הרבה מהטוב שבחיים, יגרום לנו לראות דברים בצורה מעוותת ולפעמים אף הפוכה לגמרי ממה שבאמת קורה, חיים שלמים מתפספסים והופכים לסבל קיומי שמוביל לעצבות דיכאון חוסר תשוקה וחשק מיני, שבתורם יובילו לשלל תופעות ומחלות, שבתורם כמו דומינו, לאט לאט וככל שנתבגר, יהפכו לשלל תסמינים מעיקים וכבר יהיה קשה לזהות מאפה זה התחיל ובמה לטפל קודם.

מהם הגופים שמרכיבים את השריון?
שלושה גופים כאלו מרכיבים ומשפיעים על השריון, יש לנו את הגוף הפיזי, אותו הגוף שאנחנו מרגישים אותו ורואים אותו בבירור, יש את הגוף הרגשי שהוא מכיל את הרגשות שלנו והוא יותר חמקמק ולא רואים אותו אלא מרגישים אותו, ויש את הגוף האנרגטי שמכיל את האנרגיה שלנו ושל החוויות שלנו, הגוף האנרגטי הוא זה שגם מתקשר עם הסביבה ומושך ודוחה אנשים ואירועים אלינו.

שלושת הגופים הללו יחד עם השנים, מלידתנו ובכל מהלך גדילתנו בונים את השריון שלנו, השריון הרגשי האנרגטי הפיזי והמיני, אצל אנשים מסוימים ממש ניתן לראות את סוגי השריון השונים.

שריון פיזי - יש אנשים שממש רואים על צורת הגוף שלהם את השריון שיכול להראות כגב מאוד חזק שמתכופף עוטף ומגן על הלב, ובית החזה מצד שני קורס פנימה, צורה זו של שריון פיזי מאוד נפוצה.

שריון רגשי – ניתן להבחין בו באנשים שהם נתפסים כחסרי רגשות כאלו שלא מרשים לעצמם להרגיש או בקצה השני של הסקאלה רגשנות יתר ותגובתיות חזקה לכל רגש חיצוני או פנימי.

שריון אנרגטי – רובנו מכירים את התחושה הזו שיש אנשים שיש להם חומה, הם בלתי נגישים ולפעמים ממש אפשר להרגיש סוג של מגנט הפוך כשמנסים להתקרב אליהם.



מהו שריון תקין?
הדוגמא הפשוטה היא תינוק שמתחיל לזחול ומתקרב למשהו חם, הגוף הפיזי ירגיש את החום, הוא לא ידע מה זה או יותר נכון לא יידע עדיין לתייג את החוויה, וכאשר הגוף הפיזי ייגע[דרך היד בדר"כ] ויקבל כוויה החוויה תתויג כמסוכנת ופעם הבאה שהתינוק יתקרב למשהו חם אוטומטית השריון יאותת סימני אזהרה והתינוק ייסוג מהחום, זהו אוטומט בריא של השריון ואלפים כמותו שיצטברו במהלך החיים יעזרו לנו להיזהר משלל פגיעות פציעות וסכנות .

מהו שריון לא תקין?
שריון לא תקין יכול להתפתח גם מחוויה פשוטה וגם קיצונית יותר, לדוגמא ילד/ה שגדלו בבית שבו לא חיבקו ונגעו, ואשר סביב המגע הייתה אנרגיה קשה שהגיע מההורים ומתוך הבעיות שלהם עם עצמם [העברה בין דורית] , יפתחו אוטומט של דחייה ורתיעה למגע ועם השנים גם מגע אוהב יכווץ אותם ויצור אתגר עבורם, דוגמא קיצונית יותר היא ילדה שחוותה אלימות כלשהיא במשפחה הקרובה, השריון יגיד לה שוב ושוב שאי אפשר לסמוך על אנשים קרובים ועם זה היה גבר אז עולמה עם גברים יהיה מורכב וקשה, ויחד עם חוויות נוספות שיתווספו השריון ישכנע את עצמו ואותה יותר ויותר שכל הגברים הם אלימים ושהם יפגעו בה בסופו של דבר, מה שיוביל לחוסר אמון קשה וקושי במערכות יחסים, ואם יש מערכת יחסים אז זה יוכל להתבטא בקושי מיני וביכולת להגיע לאורגזמה, שהרי אישה כדי להגיע לאורגזמה צריכה להתמסר ולשחרר שליטה, ואיך אפשר לשחרר שליטה כשכל הזמן יש אותות שמשדרים מצוקה, וזהו בעצם גם השריון המיני שחוסם עולם שלם של תשוקה ועונג.

מדוע אנחנו צוברים את החוויות הללו ומדוע השריון מתפתח בצורה הזו?
זה די פשוט בחברה שרובנו גדלים אין מקום לתרפיה והבעת רגשות, איננו מקבלים מקום וכלים לשחרור רגשי ורק דוחפים אותנו קדימה במעלה התבנית החברתית, לשמחתי היום יותר ויותר יש שינוי בנושא אולם זה לפוסט אחר .

איך מטפלים בשריון ובשלל התופעות שהוא גורם? ומה יש לטנטרה להציע?
טיפול בשריון מתבצע בכמה רמות ודרכים שפונות לשלושת הגופים שמשפיעים על השריון :
לגוף הרגשי עלינו ללמוד לשחרר רגשות כלואים, ללמוד דרכי פורקן לאירועים חדשים שעלולים להצטבר בתוכנו, ללמוד דרך מדיטציה איך להישאר במרכז שלנו ולא להיות להישאב לדרמות שהעולם הזה מציע בשפע.

לגוף הפיזי יש תהליכיים פיזיים של נקודות לחיצה שונות בגוף שמשחררות אנרגיה כלואה וזיכרונות שכבר שכחנו אותם, לנשים יש תהליך מיוחד של הסרת השריון דרך הוואגינה/יוני שפתחתי בעצמי אשר עובד חזק על כל הפגיעות והטראומות המיניות.

לגוף האנרגטי יש מגוון מדיטציות להנעת האנרגיה, ופה גם נכנסת הטנטרה לתמונה, כדרך רוחנית שעובדת עם אנרגיית החיים נלמד להניע את אנרגיה עוצמתית זו ובעזרתה לגרום לחסימות להשתחרר ולהתפרק, כאשר נשתמש באנרגיה והטראומות יחלו לצאת נוכל לשחרר אותם בעזרת הכלים של הגוף הפיזי והרגשי, נעבד אותם בתהליך ונשחרר אותם מאתנו החוצה.

תהליך הסרת השריון הוא תהליך חובה בעיני לכל איש ואישה שמעוניינים לשפר את איכות חייהם ובצורה יחסית מהירה, העבודה דרך שלושת הגופים ביחד עם הכלים מעולם הטנטרה יוצרים נגישות גדולה לאותם זיכרונות חבויים שנתקעו לנו בגוף ויצרו את השריון שמנהל אותנו לרוב בלי שאנחנו מודעים לזה.

במה התהליך מטפל :   
לגברים - אין אונות, שפיכה מוקדמת, גמילה מפורנו, מיקוד לחיים וחיבור לתשוקה, בעיות בזוגיות ואינטימיות, להיות מאסטר אהבה טנטרי, יציאה מדיכאון ועצבנות, שחרור חסימות אנרגטיות וטראומות חבויות מהגוף.

לנשים - חוסר תשוקה למין, הכרת ולימוד האורגזמיות הנשית והשפיכה הנשית, ריפוי טראומות ותקיפות מיניות, ריפוי יובש כיווץ וכאבים בנרתיק, חיבור לנקביות, חניכה אישית לפי מסורת הטנטרה הטיבטית.

לזוגות - החזרת התשוקה לזוגיות, לימוד תהליכי תקשורת, לימוד אינטימיות טנטרית, להזדיין באהבה תהליך מיוחד ללימוד טכניקות אינטימיות לשיפור יחסי המין, תהליך זוגי שבו תלמדו לתמוך ולרפא אחד את השני.

למי התהליך מתאים :
לכל אחד/ת ללא צורך בניסיון קודם, כל מה שצריך זה הסכמה להתמסר לתהליך והשאר יקרה מעצמו בריפוי קסום ומרתק.

ומה הקשר לצבים?
הקשר הוא בהבדל לנו ולצב יש שריון אולם אנחנו יכולים להסיר אותו ולרוץ קדימה
ולשתות את החיים ואת כל מה שהם מציעים.

דוד כהן צדק – מנחה לטנטרה, אינטימיות, תהליכי תרפיה ועונג.

Share & Like:

Comments: