צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

היפה והחיה - מיניות ופחד

מיניות ופחד, היפה והחיה..
או איך שחרור הפחד גורם למיניות לפרוח.
 
עד כמה עמוק הקשר בין הפחד למיניות? 
ומה ההבדל בין פחד שמעובד בתהליך מחשבתי לפחד שמקבל חוויה גופנית מתקנת?
פחד גורם לכיווץ, כיווץ גורם לתקיעות וחוסר זרימה, חוסר זרימה עם הזמן יגרום לקמילה ומוות.
עד כאן אין חדש תחת השמש..
 
אבל איך זה קשור לאנרגית החיים והאנרגיה המינית?
מה הקשר בין חוויות פיזיות מציאותיות טראומטיות לרבדים הנסתרים של העולם האנרגטי אורגזמי?
ומדוע עבודת מיינד ולב אינה מספיקה לשחרר את מה שאגור בגוף?
 
למיניות ואורגזמיות יש תכונות דומות מאוד להרבה דברים נדירים ומעוררי השראה בעולמנו.
המשותף לכל הדברים הנדירים הוא שיש צורך בתנאים מיוחדים כדי שתהיה הבשלה לכדי מחזה מעורר השראה. יש צורך בהרבה גורמים, שיתחברו למצב אידיאלי, על מנת שהדברים יחלו לפרוח ולתת מניחוח ההשראה שלהם אל העולם.
אחד מהתנאים הקריטיים לפריחת המיניות הוא סביבה בטוחה ונטולת פחד.
 
*תהליך עיבוד פחד מחשבתי* 
כשא.נשים מתבגרים הם מתחילים לייצר לעצמם סביבה בטוחה. הם בונים לעצמם דמות\"פאסון", שאותה הם מתחזקים כדי ליצור לעצמם נוחות בתוך העולם הכאוטי שלנו.
לאורך ההתבגרות א.נשים יוצרים סוג של "מעטפת", שמסתירה את המקומות הפגיעים שבתוכם. בתהליך יצירת ה"מרחב הבטוח" אותם פחדים של העבר נשכחים, כמו סיפורים שהפכו לאגדות שהפכו עם הזמן למיתוס, כמו חלום רחוק.. 
חלקנו אפילו עושים עבודה התפתחותית רוחנית ומבינים מה היה, מי היה אחראי, אנחנו אפילו מבינים את הסיבות שבגינם הפוגע/ת פגע/ה בנו. "היו לו/ה חיים קשים", נלמד להבין, חלקנו אפילו יצליח לפתח חמלה כלפי הפוגעים/ות.
ועדיין, אחרי כמה שנים של עבודה פנימית, יום אחד תגיע ההבנה שלמרות הכל התקיעות עדיין קיימת, ויש בנו פחד ברבדים שונים. פחד מגברים/נשים, פחד מזוגיות, פחד ממיניות ויצריות. 
פחד ברמה עמוקה כל כך, שלפעמים לא נבין אפילו שזה קיים. 
רק נרגיש סגירות שהולכת וגוברת ולא נבין - למה?
חלקנו יתחיל להרגיש שהמיניות כבר לא מה שהייתה והמצב הולך ו"מתייבש", התשוקה נעלמת והיצר פוחת. לעומת זה ובגרף מקביל הפוך המרירות תעלה, הדיכאון יתחיל להתפתח וגם מפלס הכעס והמתח יתחילו לעלות. נתחיל להיות קצרי רוח ואף מאשימים לפעמים מבלי להבין את עומקה ושורשה של הבעיה.
 
*תהליך עיבוד פחד דרך חוויה גופנית מתקנת*
בתהליך כזה התפיסה היא שאנחנו בעצם מסתובבים בעולם עם סיפורי הפגיעה, כשהם חיים בתוכנו כל יום, כל דקה, בכל תא ותא בגוף. משם הסיפורים משדרים לנו כל הזמן מצב של פחד מפגיעה, לרוב באופן לא מודע, עד לרמה שאיננו זוכרים שמשהו בכלל קרה, או שאיננו מייחסים משמעות יותר למה שקרה. 
כל זה משתי סיבות:
האחת היא, כמו שכתבתי למעלה, שהמיינד עיבד ו"הבין" מה קרה וברמה של האדם הבוגר "שחרר" את החוויה. חלקנו, כשיפגשו מחדש עם הפחד ברמת הגוף, ממש יתפלאו שזה עדיין קיים, "משום שכבר עבדנו על זה מלא פעמים".
הסיבה השנייה היא, שרובנו לא מבינים את רמת הסטרס והחרדה שבה ילד/ה קטנים נמצאים בזמן חוויה טראומטית. רמות הסטרס הם כה גבוהות, שהגוף הקטן אינו מסוגל להכיל את זה, ובשל כך התפתח מנגנון ההדחקה המפורסם, שכשמו כן הוא, הוא פשוט דוחק את הכל למטה וסוגר את הטראומה עד שנוכל להתמודד עם זה שוב.
למעשה בזמן ההדחקה נוצר משבר אמון בין הגוף לנשמה ולעולם החיצוני, שבו השריון שהוא המגן של הנשמה והגוף [מערכת מתוחכמת בפני עצמה] מאותת תמידית כל פעם שמתקרבת סכנה, בין אם היא אמיתית או השלכתית כוללנית.
בתהליך עיבוד של חוויה גופנית מתקנת, דרך טכניקות וכלים שונים, נעזור לגוף ולנשמה לחוות מחדש את סיפורי הפגיעה. נעודד את השריון ומערכת ההדחקה לשחרר ולהעלות אל פני השטח גם סיפורים שאיננו זוכרים או מייחסים להם חשיבות, ולהתמודד אתם מחדש בצורה מתקנת.
רק שהפעם, כשאנחנו במודעות ונשימה מלאה אל מול רמות הסטרס והכאב שעולות, במקום להיכנס לפאניקה מערכתית אנו נתמודד ונרפה לתוך הסיטואציה, זוועתית ופוגענית ככל שתהיה.
בדיוק שם, ברגעים הללו של ההרפיה אל תוך הכאב הישן שבגוף, תיווצר מחדש מערכת היחסים בין הנשמה, הגוף והעולם החיצון. השריון ילמד שיש על מי לסמוך [על עצמנו], האמון ישתקם, ורמות החרדה האגורות בגוף יתמוססו לאיטן.
 
ומה הקשר למיניות בריאה ומספקת?
כאמור, מיניות היא כמו פרח עדין שזקוק לתנאים מיטיבים. אחד מהתנאים הללו הוא ביטחון וגוף משוחרר מחרדה שאגורה בתוכו. כל עוד הגוף מאחסן זיכרונות וחרדה, המצב האורגזמי שלנו לא יוכל להשתפר מעבר לגבול מסוים. לכל אחד ואחת יש מצב מסוים, שממנו הם יכולים להמריא עוד ולהתענג עוד על המתנה הזו שנקראת אורגזמיות.
בין אם זה אישה שלא מגיעה לאורגזמה בכלל, או אישה שחווה אורגזמות אבל תמיד מרגישה שיש עוד לאן להגיע, גברים עם שפיכה מוקדמת/מאוחרת או קשיים באינטימיות.
עיבוד טראומה דרך חוויה גופנית מתקנת זה תהליך שכל אדם ללא קשר למגדר או למצבו המיני ירוויח ממנו.
 
הקורסים, הסדנאות והארועים שלי בנויים על התהליכים שתיארתי למעלה
לקריאה על הקורסים והאירועים השונים לחצו כאן

Share & Like:

Comments:

Contact: