צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

Cosmic Lovers VIP - 18-24/11//2018

♦ קובי
דימוי גוף, גבולות ומגע, חיזוק ובירור הגבולות שלי ושל האחר וכן דימוי הגוף הגבוה יותר. המסלול נתן לי את הביטחון להמשיך ולהיות שלם יותר עם חלק מהדברים שהיו בהתכנסות. המסע עם מיכאל ואמבר המהממים היה מעצים, רגיש וחווייתי. אני עובר בשנים האחרונות תהליך אינטנסיבי ומסלול זה חידד והוסיף המון ובעיקר חיבר בין אנשים ונשמות מיוחדים במינם.
 
♦ גלי
הגעתי עם רצון ללמוד ולכן העדפתי לנטרל כמיהות. זה היה מופלא עבורי. ללמוד ולהקשיב לתכנים שונים מהמוכר שלי. ואז לראות שהם דווקא דומים אבל ממבט שונה כן. להאט את הקצב. לבחון את הסיטואציה ולתקשר את זה לסביבה שלי. להתענג מהאנרגיה שלי ולבטא אותה. לחייך :) זה היה משחק מקדים מעולה, כמו חימום באימון... הגעתי יותר בשלה להקשיב וללמוד. היה לי נוח יותר להשתתף בסדנאות נועזות. להתקרב לאנשים. היה לי את הגרעין הראשוני של החבר'ה בvip שנתמכתי בו במהלך הקוסמיק. ידעתי מההתחלה שיש לי לאן לפנות במידה ואצטרך. הספיק לי מבט בשביל לדעת שאני במקום בטוח ומאפשר להיות מי שאני ומה שאני רוצה ללמוד עלי. למרות שפע של המלצות שקיבלתי מחברים טובים שמגיעים לכנסים... החששות הציפו אותי דווקא בנסיעה לכיוון הכנס. וכשהגענו המדבר פשוט הרחיב אותי בכל רובד אפשרי. המפגש והזמן עם אמבר ומיכאל היו עבורי כמו רחם שמזין את העובר. גמעתי את המידע שהם חשפו - רציתי עוד ועוד מהתכנים האלו. נתקלתי שם בכמה סיטואציות מעמתות ומאתגרות וראיתי את שניהם באינטואיציה מנתבים את כיוון המשחק בצורה הרמונית - ויותר מאפשרת עבורי. המרחב המאפשר שמלא באהבה - נטול ציפיות ודרישות היה לי מדויק, פשוט ואפשר לי להתמקד בעצמי. הצלחתי לבחור ללמוד ולהקשיב בדרך שלי בלי לחץ חברתי. ובתור מישהי שפחות נהנית מהמוניות או מחשיפה ואפילו נסגרת בסיטואציות כאלו. מצאתי את המקום שלי בפנים. גם אם הוא שונה משל אחרים.
הסדנאות היו מרעננות ומעניינות. אני הגעתי להתנסות וללמוד ומצאתי שההתמסרות שבחרתי הרחיבה אותי, אחרי תקופה שבחרתי לנטרל רגשות ממערכות היחסים בחיי החזרתי לעצמי את הבטחון לאהוב ולהתאהב. תודה על חוויה קוסמית מופלאה ומרגשת
 
♦ מיה
התמודדות עם פחדים, תקשורת פתוחה, חיבוק מהקבוצה והצוות, אפשרות להביא את עצמי, חומר לימודי, התנסויות. היה מדהים. השפיעו עליי המון דברים, אבל בעיקר הרשות לעצמי לשמור על עצמי ולומר לא. ה-VIP בעיני הוא חובה. בשנה הבאה אין לי ספק שאגיע שוב ל-VIP. הוא עזר לי להיכנס בצורה קלה ונוחה (יחסית) למרחב העצום הזה שנקרא קוסמיק. לנשום ולהיערך למה שעומד לבוא. בליווי קבוצה תומכת ומחבקת שהייתה עבורי עוגן חשוב מאד בהתכנסות.
 
♦ אלי
באתי בלי ציפיות ועם כמיהה למיניות רבה, מה שלא קרה בשבילי וטוב שכך. למדתי להקשיב לעצמי יותר ולמדתי להגיד לא להתניות המיניות שבי. זה נתן תחושה טובה עם ההיכרות שלנו לפני עם המקום, היה מאד נחמד לפגוש לא מעט את חברי הvip שהמשיכו ללוות אותי תוך כדי, זה היה מאוד משמעותי. ממליץ בחום על ה- vip. אפשר לי לעשות עבודה עם עצמי בקצב אינטנסיבי והיווה מוקד תמיכה בשבילי במהלך הכנס.
 
♦ קרן
לא היו לי ציפיות מההתכנסות - באמת ובתמים לא היה לי מושג למה אני נכנסת. לא עשיתי הרבה בירורים. ראיתי את הפרסום ממש בהתחלה ופשוט הייתה לי קריאה להירשם. אני כן יכולה להגיד שבהתחלה היה לי חשש שזה יהיה משהו "סליזי" שיקחו את כל העניין למקום לא מעמיק אבל זה ממש ממש לא. וזה נבע רק מהתפיסות המוטעות שלי לגבי כל עניין המיניות וטנטרה ואיך למרות שאני באמת לא רואה ככה מיניות, עדיין התפיסות והדפוסים המושרשים בנו בעולם הזה עדיין מצליחות לערפל אותי. הרבה דברים הולכים איתי וימשיכו ללכת איתי. אחד הדברים שממש הפתיעו אותי הייתה ההפרדה שאתם עושים לרגע בין מגע, אינטימיות וארוטיקה. זה כל כך נכון ופשוט, שמדהים היה לי לגלות עד כמה אני באמת חיה את השילוב של שלושתם ביחד וכמה זה לא באמת נכון. השיח האחר שאתם מלמדים - התחדד לי מאוד השנייה לעצור לקחת נשימה ולהגיד - אני רגע בודקת עם עצמי. זה מרגיש כל כך מאולץ לעשות את זה והרגיש שזה משחק בימים האלה אבל זה באמת לימד אותי שניה לעצור לפני שאני נותנת תשובה לאנשים. והשאלות הכל כך פשוטות לשיח לפני שאתה נכנס לאינטראקציה מינית עם מישהו. חמש שאלות פשוטות שפותחות עולם שלם של תקשורת, שמורידות ספקות ושאלות שתמיד מתרוצצות בראש ואנחנו מפחדים לשאול אותם כי לא רוצים לעצור את הרגע. בשבילי הvip היה הכנה להכל. אם הייתי מגיעה לקוסמיק בלי זה, רוב הסיכויים שלא הייתי רואה את היופי והמהות שאתם מנסים להעביר. זה היה גדול עלי והייתי נלחצת מכמות האנשים ויש מצב שגם מהתכנים. יכולה להגיד למשל שבלי הvip לא הייתי מצליחה להכיל את הטקסים שאתם מעבירים בהתכנסות - הייתי חווה אותם בציניות גדולה. בשבילי היה זה נחוץ מאוד להתחיל מקבוצה קטנה, להכיר אנשים לפני, בזמן שלי.
 
♦אאדהר
לתמוך, לזרום ולהיות. דבר ראשון, זמן. זמן להכנס לתהליך וגם להכיר ושיכירו אותי. אני צריך זמן כדי להכנס לתהליך. כדי להכיר. כדי שיכירו אותי. וזה מה שאני מקבל כשאני מתחיל את התהליך כמה ימים לפני שמגיעים המאות. והתמיכה של אמבר ומיכאל רגישה ומדויקת. לא סתם השתתפתי בכל שלושת הפעמים. ואני שועל סדנאות ותיק :)
 
♦ גבי
אני הגעתי לקדם ההתכנסות באופן אינסטינקטיבי אחרי שראיתי פרסומת בפייסבוק. לא קראתי על תוכן הסדנא/ות. באתי נטול ציפיות וכמיהות מלבד ללמוד, להתפתח ו''לגדול'' ועל כך קיבלתי מענה+++. וואוו, המון דברים השפיעו עליי וממשיכים אתי: לדעת/ לכבד/ לעמוד על גבולות, שלי ושל האחר. להאט להביט ולשים לב לפרטים בדרך לארץ החדשה. אני מרגיש כ''נושא לפיד'' של סבלנות ,כבוד ודרך ארץ". המסלול תרם לי מאוד. הרגיש שיש לי מרחב מוכר (המרחב והאנשים), הרגיש בכל תחילת סדנא ,בהסברים שאני למדתי את זה כבר וזה חזרה על החומר (זה לא חדש ומובן לי), הרגיש לי כשליחות לכבד את גבולות האחרים ולהזכיר זאת, גרם לי להרגיש שאני מחזיק מרחבים ומחזק אותם. המסע בקדם התכנסות הcosmic ילווה אותי לשארית חיי. למדתי יותר ממה שחשבתי שאפשר בשלושה ימים שהרגישו כחודש ברמת החוויות. נזכרתי בהמון דברים ששכחתי שידעתי. נזכרתי מי אני, מה אני, מה אני אוהב, ממה אני נמנע, איפה נעים לי ואיפה אן סיכויי שאהיה. למדתי על גבולות והרחבתם, על היתרונות של המעגל, על חשיבות ההקשבה ועל יתרונות השיתוף. תודה 🌺
 
♦Mary
I wanted to learn to identify and express my desires (check); I wanted to work on body image issues (check); I wanted to play in a safe space with others (check); I wanted to figure or why I spent so much of the ISTA festival crying (check); I wanted to test boundaries (check). I wanted to see if this might be a career/life path for me (more later). I didn’t realize it, but I wanted a tribe and feel like I’m getting one; I didn’t realize it, but I wanted to feel what it’s like to fall in love again (and I did). I left the desert wishing everyone out there in the world knew the importance of knowing and respecting one’s own and others’ boundaries. From my boss to my mother in law to my kids and my husband, this lesson reverberates. Also, taking time to become aware of our feelings and how much this impacts our daily existence...so many central decisions are made without checking in with ourselves and this leads to so much self-loathing and resentment. The VIP gave me the secret code; it gave me skills and a framework. One of the reasons I came to the VIP was that I spent much time at the ISTA festival last fall just trying to figure out what the fuck was going on. I was totally down with the program, but I didn’t understand the way people were relating to each other. As an anthropologist, and one really into thinking and talking about sexuality, it was a real mind-fuck observing a new kind of social interaction and not being able to understand it. By the time cosmic rolled around, I had tested and felt a lot of things; I had practiced expressing my desires and limits. I also had this great group of people to touch base with, even if I couldn’t always make that happen. I hate cliches, but this was a life changer. One important thing that I didn’t expect was the focus on 1) non violent communication and 2) creating a space for people to feel publicly - to cry, to moan or to love. That is such gift
 
♦אלון
האתגר עבורי בוי איי פי וגם בפסטיבל היה להיות בסביבה אינטימית וגם מינית, ולהישאר עם הנוכחות והאותנטיות שלי. הכי חשוב היה לי לזהות את מה שאני מרגיש, ולתת לו ביטוי מבלי "להשתבלל", להתפתח ממקומות ולמקומות חשופים ומעצימים. כל זאת ואף יותר קיבלו מענה :) ככה שהיה מדהים! כל השיח על סוגי מגע, סוגי מיניות וסוגי אינטימיות זה נושא שאני חוקר גם עכשיו בעקבות המסע. תקשור והבנה של צרכים, תשוקות ורצונות יחד עם גבולות הוא גם נושא שנפתח ואני בתהליך אתו :) חוויה של להגיע כבר כחלק מקבוצה שבנתה שפה משותפת, מבחינתי היא הדבר שהכי עזר לי להתכנסות עצמה. בלי האדמה הזאת ותחושת ההיכרות והנוחות, ומהיכרות עם עצמי, לא בטוח שהייתי מצליח לראות את הקוסמיק כהתעצמות והתרחבות.