צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

דיכאון, אוננות וטנטרה

אוננות, פורנו, התמכרות, דיכאון, עצבנות וטנטרה.

איך כל הדברים האלו קשורים? מה גורם למה? איך יוצאים מהמעגל הזה? ומה הקשר לטנטרה?

החלטתי לכתוב על הנושא הזה מתוך החוויה של מטופלים שנמצאים אצלי בתהליך, גברים רגילים ולמרות שהם משכבות ואוכלוסיות שונות הבעיה והאתגר אצלם הוא אותו דבר. קצת ארוך אבל שווה.



אוננות אינה דבר חדש והיא קיימת משחר ההיסטוריה אצל נשים וגברים כאחד, והיא אף חלק בריא מההתפתחות המינית שלנו.

אז איפה הדברים מסתבכים ומתי אנחנו נסחפים למחוזות שפוגעים בנו ולא מצליחים לצאת? איך אנחנו מתמכרים מבלי לשים לב ומבלי שלקחנו שום חומר פיזי ממכר? ואיזה פתרון מציעה הטנטרה? ודרך אגב המאמר הזה הוא לגברים אבל ישנן גם נשים שמכורות לאוננות ופנטזיות שפוגעות להן באיכות חיים, אבל זה במאמר אחר.

לאחרונה יש תופעה ההולכת וגוברת של התמכרות לפורנו ואוננות, (סליחה שאני מתייחס להיבטים הגבריים במאמר הזה מבלי לתת מקום לניצול המחפיר של הנשים בתעשיית המין, שזה חשוב מאוד! אבל במאמר אחר), ומה שמדאיג יותר בתופעה היא שהגילאים של המכורים הולכים ויורדים ושתופעות הלוואי שלה קשות ומשליכות על החברה בצורה קשה שרבים אינם מודעים לה.

מה ההשלכות ?

גברים רבים שמכורים ומאוננים בתדירות גבוהה מדווחים על : הצורך בפורקן/שחרור, דיכאון שבא בגלים, עצבנות ואי יכולת להכיל מצבי לחץ שגוררים פורקן כדי להתמודד, עליה ברמות הריגוש הנדרשות בסרטים ובמציאות כדי לקבל זקפה וחשק, איבוד המשיכה לנשים אמיתיות וחוסר יכולת להתמודד איתן עד כדי אין אונות, ועם זה מגיעה ההתמכרות לויאגרות למינהן, ואם בעבר זה היה מיוחס לגברים בגילאים 40+ היום יש מחקרים שמראים שכבר נערים מאבדים את אונם ומתמכרים לפורנו, פנטזיות וכדורים למינהם.

איך קורה הדבר הזה שיש התמכרות כה מזיקה עם השלכות כה קשות שפוגעות גם בנערים, שבזמני לפחות היו מקבלים זקפה גם מלהסתכל על עץ ברחוב?

מסתבר שלמרות הקדמה הרבה והטכנולוגיה, אנחנו עדיין יצורים חייתיים  ובמקומות מסוימים ההתפתחות לא קרתה כמעט ולא הדביקה את הפערים הטכנולוגיים ואנחנו פשוט נותרנו חשופים לפגיעה.

בכל הקשור למיניות יש לנו במוח מנגנון תגובה מאוד עתיק שמגיב לריגוש באופן מיידי ומייצר ודוחף חומרים לדם שיוצרים את תחושת ההיי, כשגבר רואה אישה שמושכת אותו, אוטומטית מוזרקים לדם ולמוח אותם חומרים שיוצרים תחושה חזקה של חשק והתעוררות מינית, אלו אותם חומרים שקיימים ויוצרים התמכרות לסמים קשים, באופן רגיל כמו שהיה לפני עשרות ומאות שנים היה לגוף הגבר זמן להתמודד עם החומרים הללו ולנקות אותם ולהירגע מאקסטזה, אולם היום המוח שלנו אינו מבחין בין אישה על המסך לאישה במציאות והוא מיד מגיב באותה עוצמה, מייצר חומרים מכניס אותם למערכת והופ אנחנו בהתעוררות מינית.

ופה מתחילה הבעיה, כי בזמן צפייה בסרט פורנו(בהתחלה זה רק סרט אחד) שבו כמה נשים ערומות המוח יגיב כאילו פגש כמה נשים וינסה להכין את הגוף למפגש איתן, הריגוש גובר, וההתמכרות מתחילה, כי התחושה שנוצרה בצפייה בסרט היא חזקה מאוד ובסיומו אנחנו נרצה עוד, וכך נראה עוד סרט ועוד סרט ופרקי הזמן בין הסרטים יצטמצמו, סף הריגוש ילך וירד ונצטרך יותר מרגש, אז נראה כמה סרטים, ואז נתחיל לדפדף מהר מסצינה לסצינה, וכל הזמן הזה אנחנו מופצצים בחומרים האלו שגורמים לנו להרגיש נעים ומעמיקים את הקרס בנשמה שלנו(איזה תיאור, אבל זה כך), ובלי לשים לב כדי להעלות להתרגש מחדש אז נחפש דברים יותר קיצוניים שירגשו אותנו ונגיע לראות דברים שכבר אין קשר ביניהם למציאות.

התסריט הזה קורה להרבה גברים, ותוך כדי התסמינים יחלו לצוץ ולרוב לא מקשרים בין מה שקורה במציאות לפורנו ולאוננות.

עם ההחמרה בהתמכרות, מעבר לבזבוז הזמן מול המחשב, יתחילו להופיע הבעיות שציינתי קודם עד למצב קיצוני של אין אונות והימנעות ממגע עם נשים מחוסר משיכה ואף דחיה ועד בושה מהחשיפה של האין אונות, וזה קורה גם לגברים בתוך מערכות יחסים, גם אלו אינם חסינים.

בואו נעבור רגע דבר דבר ונראה איך זה מתקשר ביחד.

הזרע של הגבר מורכב מחומרים ומינרלים חיוניים מאוד, ומייד לאחר הפליטה הגוף מתחיל לשקם את עצמו ולמשוך את החומרים הללו מהמלאי הקיים בגוף, תופעה טבעית זו כשהיא קוראת על בסיס יום יומי ולפעמים כמה פעמים ביום מרוקנת עם הזמן את גוף הגבר מהמשאבים שכה נחוצים לו, התופעות שקורות עם איבוד החומרים החשובים הללו הן עייפות כרונית, דיכאון ברמות שונות עצבנות ואיבוד החשק המיני עד להתמלאות המצברים.
מבחינה אנרגטית ולפי הטנטרה כל שפיכה היא מוות קטן ובמיוחד אם היא אינה עם כוונה או בשליטה, בעצם הגבר שהוא שופך מעניק את אנרגיית החיים שלו לאישה, ונותן קצת מעצמו ליצירת חיים חדשים, כאשר זה קורה כל יום בעצם הגבר לפי הטנטרה מאבד את אנרגיית החיים שלו קצת כל פעם והמלאי מוגבל ועם הגיל קשה לחדש אותו .

אז מה יש לנו פה בתמונה הכללית, מה קורה לגברים במעגל הזה? הם מאבדים חומרי בניין פיזיים הנחוצים להם, מתרוקנים אנרגטית, עוברים תהליך של התמכרות לריגושים וירטואליים שאין לו מעצור, מתוך כך נכנסים לסחרור לא מודע ברוב המקרים של דכאון ועצבנות, האון נפגע והחשק לאישה אמיתית יורד, מכיוון שהיא לא יכולה לספק את הריגוש הקיים בסרטים, ואז מגיעה מכת המחץ של העידן החדש-הויאגרה לסוגיה ושם כבר זה בור, כי מי שמתחיל לאט לאט יאבד אמון בזקפתו ולא יוכל לתפקד בלי זה.

התמכרות לפורקן ביחד עם התמכרות לריגוש שעלולה להגיע גם להתמכרות לכדורים, והופ קבלתם גבר שאיבד מסמכותו לאהוב אישה, וכשהתופעה מגיעה לגברים צעירים ונערים מדובר כבר בפגיעה חברתית קשה משום שזה משליך גם על הנערות והנשים שמנסות לעמוד בדרישות הבלתי מציאותיות ונסחפות יחד עם הגברים למחוזות אפלים של תשוקה וריגושים שהבסיס שלהם אינם אהבה ולאורך זמן תורגש הריקנות שתנבע מכך.

אז מה הפתרון? ומה הקשר לטנטרה?

התהליך הוא תהליך של גמילה ושיקום לכל דבר, אין פה קסמים ונדרשת עבודה ותהליך מצד המטופל ותלוי כמו עמוק הקרס ננעץ בנשמתו וגופו, אבל לשמחתי זה הפיך ממש, ואפשרי להגיע חזרה לקצה השני של הסקאלה ולהיות מאהב טנטרי.

איך זה קורה?

הטנטרה מציעה דרך מרתקת של עבודה עם אנרגיית החיים וגם לימוד הגבר לשלוט בשפיכה ובנוסף עם עבודת תרפיה נותנים לגבר כלים אחרים לפורקן רגשי ועוזרים לו להרחיב את המיכל ולהכיל ריגושים ללא הצורך לפרוק אותם בצורה שמרוקנת אותו מצד אחד , ומצד שני ללמוד לא לצבור מתחים שיוצרים עומס, ובמטאפורה מעולם הבישול מסיר לחץ על סף פיצוץ הוא הופך לתבשיל נהדר על אש קטנה שהניחוחות אהבתו מורגשים למרחוק, וכך עקב בצד אגודל לומד הגבר להכיר מחדש את גופו ושליטתו בו, ולשפר את היכולת והסמכות הטבעית שלו להעניק אהבה לאישה.

מגבר שנשלט על ידי צרכיו הוא הופך לאדון ליצריו ותשוקותיו ולומד לתעל אותן ולהתמיר אותן לאנרגיה של אהבה בריאה.

אני לא צריך להכביר במילים בשביל לדעת שכל אישה מייחלת לגבר כזה, זוהי כמיהתה העמוקה להתמסר לאנרגיה זיכרית חזקה נוכחת ובטוחה בעצמה, כזו שתחדור את ליבה ונשמתה ותכיל אותה...אני צודק?

כל מה שרשום פה אלו דברים בדוקים ומוכחים שלמדתי ראיתי והיום אני מטפל בהם, מי שרוצה לצלול למעמקי המחקרים הללו יכול לבקר באתר הבא: לחצו כאן!

גברים ונשים אם התופעות ששיתפתי פה נוגעות אליכן אז כנראה שאתם מכורים או שאתן עם בזוגיות עם גבר כזה, אין פה אשמה או בושה, טוב או רע אנחנו פשוט צעדנו עיוורים למלכודת שקשה להמלט ממנה, מה שנותר הוא להכיר בעובדות, לחייך ולהבריא את עצמכם, זה אפשרי, זה הפיך וזה פשוט.

דוד כהן צדק-מנחה ותרפיסט לטנטרה ואינטימיות, מעביר תהליכי חניכה ותרפיה לעונג והסרת השיריון.

בברכת שפע וריפוי :-)

Share & Like:

Comments: