צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

טיפול מול תהליך טנטרי

הדרך הקלה והמובנת להציג אותי ואת העבודה שלי היא לקרוא לי מטפל ובגלל שאני עובד עם עקרונות הטנטרה ומיניות אז צמד המילים מטפל טנטרי או מטפל טנטרי מיני הוא מתבקש מאליו.
בתודעה הקולקטיבית מטפל וטיפול, אוטומטית מתפרש ומתכוון לסוג העבודה שאני עושה, א.נשים עם "בעיות" מגיעים ל"תקן" ולטפל במה ש"התקלקל" כדי לחזור לתפקוד נורמלי.
דרך משקפיים מסוימות אפשר להסתכל ולהגיד שא.נשים באים אלי ואני "מתקן" אותם" ו"מחזיר" למצב נורמלי שמתאים לחברה.
אולם ההגדרה מטפל טנטרי מיני היא לא מדויקת ולא ממש מתיישבת עם מה שאני עושה מכמה בחינות.
טיפול מבחינתי משול לפעולה שצד א עושה לצד ב והדוגמא הפשוטה היא - נחתכנו ביד ואנחנו הולכים לרופא והוא תופר את זה וחובש את זה, טיפול רפואי במיטבו.
מהבחינה המינית, בתפיסה שלי אי אפשר לטפל במיניות, מכיוון שאי אפשר לפגוע במיניות, זה כמו כדור אנרגיה שנמצא בגוף והוא תמיד יהיה שם לא משנה מה קרה. מה שכן, ניסיון החיים שלנו שמורכב לפעמים מכל מיני מקרים מאתגרים, טראומות וכאבים, מתחיל להתיישב על הכדור אנרגיה ניתן לדמיין כל מקרה כזה כפיסת בד, שנופלת על הכדור ולאט לאט מעמעמת ומונעת מהאור של הכדור לזרוח, עד כאילו ל"כיבוי" מוחלט של האור שבוקע מהכדור.
ואז בעצם כדי לגרום לכדור לזרוח שוב צריך ל"קלף" לאט ובזהירות את פיסות הבד שנפלו עליו ולאפשר לכדור לזרוח שוב.
וזו סיבה אחת שבעצם מבחינתי אין דבר כזה טיפול מיני, אלא תהליך שמבריא ומאוורר את מה שמקיף את המיניות.
 
מיניות בריאה זה בעצם תוצאת לוואי של תהליך נפשי, גופני, רגשי עמוק ומוצלח.
סיבה נוספת לזה שזה לא טיפול מבחינתי היא שהתהליך הוא לא חד צדדי ואלמנט החוויה בו הוא מאוד משמעותי. כדי להגיע לרבדים העמוקים של הטראומה יש צורך לרדת מתחת לרובד של המיינד, מתחת לרובד של להבין את הדברים, להגיע לרובד של להרגיש את הדברים, אבל לא ברובד הפשוט שמרגיש דרך מגע, אלא לרובד שמרגיש דרך מגע וחוזר אחורה בזמן, לזמן שבו הגוף חווה את החוויה הקשה והמצלקת, ושם בתקופת הזמן הזו לתת לגוף ולנשמה לחוות חוויה מתקנת ומבריאה.
אז אם כבר יש פה טיפול, זה נעשה על ידי האדם עצמו בעזרת הנוכחות שלי אבל לא על ידי, ניתן לדמיין את זה שכאילו האדם בזמן התהליך שולח ידיים פנימה אל תוך הקרביים של עצמו עם ארגז כלים ותרופות, מגיע אל הפצע הפתוח, מנקה אותו, שם משחה ותחבושת, מניח יד אוהבת עם אנרגיה מרפאה [כמו ברייקי] ומאפשר למקום הכואב להרפות ולהתרווח.
לכן ההגדרה המועדפת עלי למה שאני עושה היא: מלווה תהליכי ריפוי.
סיבה נוספת שעכשיו אחרי ההסבר הקצר הנ"ל יהיה יותר קל להבין אותה, היא שבטיפול [לא בהכללה] יש סוג מסוים של מסירת הכוח לאדם אחר שיפתור לנו את הבעיה, ובתהליכים מהסוג שאני מלווה ומאמין בהם, אני מאפשר לאדם להחזיר את הכוח אליו לידיים ולמצוא מחדש את האמונה שהריפוי נמצא אצלו ובסמכותו בלבד. אדם שהכוח המיני חזר אליו מתהלך בעולם אחרת וגם מקרין החוצה משהו אחר שמעורר סקרנות אצל א.נשים אחרים שרוצים גם מהחופש הזה.
וזה כבר חומר לפוסט אחר, אבל בקטנה, אחת הסיבות המרכזיות לדיכוי מיני על ידי החברה והדתות היא שיש א.נשים שמבינים שא.נשים חופשיים מינית זה אנשים שאי אפשר לשלוט בהם, ומה שווה חברה אם אי אפשר לשלוט בה ולתמרן אותה? אבל כאמור, זה לפוסט אחר.
אם אתם רוצים לחוות חופש אמיתי ולהחזיר את הכוח המיני ואנרגיית החיים לידיים שלכם, אני מזמין אתכם/ן לחוות איתי תהליך עומק מרתק וייחודי מסוגו שאני מעביר בקורסים שלי.
תהליך עמוק וייסודי שיאפשר לכם/ן לחוות ולהטמיע את כל מה שרשמתי למעלה.
תהליך שבו תלמדו ותפתחו את ארגז הכלים האישי שלכם/ן לריפוי עצמי.
תהליך שיהפוך אתכם/ן לא.נשים חופשיים.