צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

21-24/11/2018 - Cosmic Lovers לילות אהבה במדבר

♦ גלי
אווירה מדהימה ופותחת לב. כמו תמיד, המרחב הזה מציף פצעים כואבים, ומאפשר התמודדות ושחרור. חייבים לבוא! אתם מהממים, תודה על כל הטוב שאתם מפיצים בעולם
 
♦ אלון
לאווירה לקח יום או יומיים להתחמם ובסופו של דבר הייתה מדהימה עם אנשים מדהימים והרבה קבלה ואהבה. גם בפן האישי הרגשתי שהצלחתי להפתח ולשחרר רגשות חבויים, וגם בפן הזוגי אני ואשתי תרגלנו והיה לנו נעים. ממליץ לבוא פתוחים ולהתנסות ללא  צפיות. היה מדהים! תודה רבה
 
♦ יובל
עברתי חיבור לאותנטיות שלי. היה לי המשך מסע מיוחד. מרחב שבאים לעבוד פנימה, זה לא רק עונג, זה מסע
 
♦ אמה
אווירה של אהבה באוויר. התחברתי למשפחה שלי, לקהילה הטנטרית בארץ. חשוב לא לרוץ מסדנא לסדנא, אפשר גם לתת שניה לגוף ולנפש לנוח סתם ליד המדורה.
 
♦ טל 
אווירה מעולה. בטוח, מוחזק, נעים. היתה לי חוויה מרחיבת לב, התמודדות מאוד משמעותית עם עצמי ועם נקודות מהעבר. טקס הקקאו היה מדהים.
 
♦ אסתי
היה לי מדהים, מפתיע ונהניתי מאוד מהאווירה הכללית. פעם ראשונה בקוסמיק במדבר, היה לי מרתק ומעניין. תהליך נפלא ומעמיק .... הולכים צעד צעד.
 
♦ שירה
אווירה מדהימה מכילה ועוטפת. קיבלתי כלים להעמקה אישית וזוגית. התכנסות שהיא חובה מבחינתי.. שלא משאירה אותך אותו אדם, אלא פותחת צוהר להעמקה ולגילוי עצמי. היה מדהים
 
♦ זהר 
אווירה טובה, אוהבת ומכילה. הגעתי להתכנסות במקום מתקדם יחסית של התפתחות אישית ולכן לא חשתי קפיצה דרמטית בהיבט הזה. ההתכנסות עזרה לי להעשיר את הידע ובעיקר את השפה, עזרה לי מאד לתמלל את מה שעובר עליי ואת מה שאני מאמינה בו. היה לי מאד מרגש המפגש האנושי ופתיחת הלב לאנשים חדשים. הארבעה ימים האלה היו מבחינתי הצצה למציאות חיים אלטרנטיבית, רצויה ומיוחלת. הם הראו שהיא אפשרית. המשימה עכשיו היא להרחיב את מעגל הלוקחים בה חלק.
 
♦ חנן
אווירה מחבקת וטובה. היה מאוד משמעותי עבורי. עברתי תהליכים אישיים חשובים
 
♦ שני
אווירה טובה ומוחזקת. חוויתי פתיחות ואהבה גדולה מאנשים. מרחב נהדר להתאמן ביציאה ממרחב הנוחות. תודה!!!!
 
♦ יקיר
אווירה מקסימה, הארגון היה למופת. היה נפלא, כל הכבוד לארגון הסדנאות והסדר יום. היה מסע מופלא ומובנה
 
♦ יאיר
מאוד חיובי ופתוח. הפתיחות גדלה ככל שמכירים והקרבה גדלה. תשומת הלב של המנחים  וההלפרים היא נפלאה :-)  
 
♦ אפי
אווירה נינוחה, מאורגן היטב, שיפור מפעם לפעם. היה מעולה בסדנאות של הגברים וחיבור לנשימה ואנרגיה.
 
♦ מיכל 
אווירה נעימה ושבטית וג'וסית ואוהבת. התחברתי שוב ועוד לעוצמה שלי. נזכרתי שאני אוהבת להחזיק מרחבים, שאני טובה בזה, ושזה מאפשר לי להחזיק מרחב לעצמי. כל הכבוד וההערכה על עבודת הקודש שאתןם עושימות. 
 
♦ אסף
אוירה מאד נעימה, מחבקת ומחברת. תודה על הארגון המופתי, על ההקשבה למשובים קודמים. כן ירבו!
 
♦ אורן
היה נוח. תחושה שאני בידיים טובות. הכרתי חברים חדשים. חוויתי רגעים משמעותיים שסגרו לי כמה פינות חשובות. הקהל היה נפלא. קיבלתי התייחסות אישית כשהיה לי קשה וכואב, גם מהקהל וגם מהצוות. היה פשוט מדהים. ממליץ פשוט להיות מאוד קשוב לעצמי בתהליך, כמו שעשיתם אתם בטקס הפתיחה. אני חושב שככה ניתן באמת למצות את החוויה ולקבל את מה שאתה צריך. אני מסופק מאוד
 
♦ גל
אווירה טובה, רגועה. הייתי ב vip וכאשר החלה ההתכנסות ברביעי זה היה נראה מהצד רגוע ונעים. התהליך שלי היה בעיקר רגשי. אחרי תקופה מאתגרת שבה חסמתי את עצמי מלהרגיש, משהו בי התרחב. אני בהודיה ובהוקרה רבה. ממליצה פשוט לבוא. בלי ציפיות וללמוד להכיר את עצמכם, ברובד נוסף, במרחב בטוח ומאפשר.
 
♦ נורית
הופתעתי מאוד. חשבתי שאני מגיעה להתכנסות שעיקרה מיניות. אני לא אדם כ"כ פתוח מטבעי והתחלתי עם הרבה ספקות. התהליך שעברתי כדי לפרוק משקעי עבר, אפשר לי להיפתח לכל מיני תהליכים, רגשיים ומיניים. והכל הרגיש מאוד טבעי ונכון. יצאתי עם הרבה תובנות בהקשר אישי שלי כאשה, כיצור חברותי שפוגש אנשים ביום יום, תובנות על האינטימיות בזוגיות שלי. ובכללי ההשפעות עוד מלוות אותי. תודה לכם, זה מופלא מה שאתם עושים
 
♦ קרן 
התכנסות נהדרת! אנשים טובים תחושת משפחה. השנה לא חוויתי את ההי משנה שעברה, לא היה לי צורך להכנס להרבה סדנאות, הבנתי שהמיניות היא כבר לא תכנית הגאולה שלי, אלא פשוט עוד מקום להתפתחות ועדיין יש לי כל כך הרבה מה ללמוד וכיף שיש מי ועם מי, כלומר בסדנאות וגם מחוצה להן. בואו! :)
תודה על יצירת מרחב התנסויות בטוח ומרפא.
 
♦ דור
אווירה טובה, משתפת, מאפשרת. חוויתי פתיחה של הלב, הזדמנות להתקרב לאחר/ת מתוך הקשבה, והבנה. בואו. הדבר שעשה לי את זה בהתכנסות: העצירה והחיבור בין אנשים אקראיים, מבט בעיניים, הרגשת האחר והכרה בו, שיתוף ויכולת הכלה של האחרים
 
♦ ארז
אווירה מדהימה מצד אחד, קצת המונית ומפחידה מצד שני. מזל שהייתי ב-VIP, הכניסה הייתה קלה יותר. עברתי תהליך מאד משמעותי, שכלל התמודדות עם פחדים, דחיה, כאב עצום שעלה תוך כדי השבוע וגם הרבה שמחה ולמידה. עבורי זה היה תהליך מאד משמעותי, ותודה על זה. ממליץ לבוא ל-VIP, תהליך משנה חיים בעיני. ממליץ לכל אחד. תודה על הכל, היה מדהים, מחכה לפעם הבאה :)
 
♦ עומר 
התכנסות מעולה, אוירה ממש טובה. הייתה לי אפשרות לראות דפוס שלי ולשנות אותו בלייב, זה היה נדיר, אני מקווה שאוכל לאמץ את מה שעשיתי שם בחיים. החקירה שלי היתה ברמה של תקשורת, אינטימיות ויחסים.
 
♦ טלי
פעם ראשונה שלי בחורף ואחרי האווירה הקייצית היה לי מורכב להשתלב והכל הורגש לי רחוק, מרוחק וקשה יותר. התמודדתי עם לבדיות ובדידות והרגשה שאני שקופה ולא נחשבת... חוויה מאוד שונה ממה שאני חווה עם עצמי מחוץ למרחבים של סדנאות והקוסמיק והתכנסויות נוספות בסגנון זה. למרות הכאב והקושי, בדרך חזרה הביתה קיבלתי את ההבנות על התרומה של הקוסמיק להתפתחות האישית שלי והתמלאתי בהרגשה טובה.
 
♦ סאננד ורדה לב אש
המתחם הרגיש אסוף בחלקים המרכזיים שלו... הפעם בעיקר ריכזתי את מתחם התמיכה והייתי מאוד מושקעת בזה (יחד עם הצוות). זה נתן לי הזדמנות להיות ולחוש את הקוסמיק מבפנים, הרגשתי שזה מקום נכון עבורי ומבטא את הכישורים והנסיון שלי. הזדמנות לתמוך ולאפשר לכל מה שקורה להמשיך לנוע בבטחה ובאהבה. מרגישה שזו האחריות והאהבה שלי. זהו תהליך אישי מרתק ומעצים בתוך קהילה שנעה ביחד, הזדמנות להיות חלק מתרבות שיש בה אמת, יושרה, גילוי, חקירה, חמלה ואהבה. אני בהכרת תודה! ממש התרגשתי הפעם. ראיתי את הגדילה והצמיחה של ההפקה וכל מי שהגיע. יותר אסוף ויותר מוחזק!! פשוט התבגרות ויותר אחריות! את ההרקמות של תרבות אחרת, קהילה
 
♦ אלה
היתה אווירה קסומה, מלאת אהבה והכלה. פגישת אנשים שונים מרחיבה את ליבי וחלקם מעלים טריגרים היוצרים בי צורך לצאת מאזור הנוחות שלי ולעשות עבודה. טקס ההשלמה בין המינים מרגש, פותח, מרפא ועוצמתי. היה לי ריפוי מדויק עם בן הזוג האחרון ממנו נפרדתי לפני כחצי שנה, וזו עוד הזדמנות להכיר את עצמי ולהוקיר תודה לעצמי. אלו 4 ימי מתנה אישית לחוויה פותחת, מעצימה ובלתי נשכחת. אני מברכת על היכרותי עם ההתכנסות הזו, היו אלה 4 ימים קסומים ומרפאים עבורי, תודה!
 
♦ לי
הרגשתי שההתכנסות חיזקה מאד את הזוגיות שלי, עברנו שם חוויה מחברת ומרוממת. הרגשתי שהמרחב תומך ומעודד זוגיות ואפילו היתה חתונה בסוף (בניגוד לחששות שהיו לי, שממש דמיינתי שאני מגיעה ויש שם מפלצת פוליאמורית שרוצה לטרוף אותי)
 
♦ אור
אווירה נעימה ומאפשרת. המון שכבות שקבלו מודעות, חלקן הוסרו, חלקן בעבודה, חלקן רק התעוררו. תהליך מאד עוצמתי של פתיחת הלב, הזרמת אנרגיית חיים וטיפול אישי בפצע ובמסע האישי אחורה וקדימה כמובן. פתיחות וכנות רדיקאלית עצמית בראש ובראשנה ומתוך זה גם במערכת היחסים עם זוגתי, ובכלל אחרי עשור של זוגיות נהדרת ואוהבת עם 2 בנות ועסק משותף, נוכחנו לגלות כמה עוד אפשר לאהוב להכיל ולעוף יחד! מיניות זה לא העיקר בהתכנסות (לדעתי האישית כמובן) פתיחת הלב וחיבור עצמי מרגיש לי מדויק יותר למה שהרגשתי, קבלתי וראיתי את הסובבים אותי. אתם נהדרים. 
 
♦ נמרוד 
האווירה מעולה, מכילה ומקבלת. מתחם התמיכה מועיל ביותר לתהליך. הגעתי להתכנסות בחשש מסוים ולאחר יותר מעשר שנות פרישות. למזלי מכר המליץ לי להגיע להתכנסות ולמרות ההתנגדות הראשונית הגעתי, במטרה ללמוד ולשנות דפוסי התנהגות ישנים. התהליך ההדרגתי של ההתכנסות - מסדנאות המבוא הראשונות, עוזר מאוד להיכנס להלך המנטלי-רגשי-נפשי. אני עדיין מעכל את מה שלמדתי ומקווה שאצליח להתמיד וליישם את הרוב. החל מהתקשורת המקרבת, הצבת גבולות, בירור כוונות, לימוד חושי והתכוונות אנרגטית. ההתכנסות מלאה בכלים מעשיים ומחדשים מבחינתי. מדהים להיחשף לעולם התוכן ולאנשים המופלאים בסביבה זו. לעניות דעתי, וכפי שהומלץ לי, הגעה להתכנסות בתור חוויה ראשונית היא חיובית מאוד. בשונה מסדנה יומית, בהתכנסות מדובר על תהליך הדרגתי ועמוק, המאפשר הטמעה של לא מעט מהתכנים, עוד בזמן ההתכנסות עצמה. מומלץ לכל מי שלא חשוף לעולם זה, כמו גם לוותיקים. ישנה אפשרות לסדנאות רבות למתקדמים ולמתחילים ונראה כי הלימוד אפשרי לכל הרמות. הצוות מדהים (מנחים, הלפרים, שומרות האש, הפקה וכו').
 
♦ שי
היתה תחושה טובה מאד בעיקר לאחר הVIP  ובהחלט רואה עצמי חוזר להתכנסות בשנית. היתה חוויה מאד חיובית, מקצועית וממלאת. אשמח לחזור. תודה :)
 
♦ תמיר
שיחת הגבולות בהתחלה והכוונה שמונחת לנסות ליצור יחד שבט מרפא, מאפשרות מבחינתי לרמת האמון לעלות שלב ובכך לשמור על המרחב הבטוח, תוך חריגה ממרחב הנוחות. המקום היה מזמין והרגיש נוח באנרגיה שלו. חשוב לי להגיד תודה, למרחב הזה יש משמעות אדירה עבורי והיצירה שלו מחזקת את הייעוד שלי בעולם.
 
♦ מירב
אוירה מאפשרת להיות מי שאני, רכה ונעימה. פעם ראשונה שלי באירוע כזה. נפתח לי הלב והגוף לאהבה ולקרבה, קודם כל עם אחיותיי לשבט שזה היה מאוד משמעותי עבורי, ובהמשך עם הגברים ממקום של סליחה ורכות חדשה שנוצרה. ממליצה לבוא להתחבר לעצמכם במרחב בטוח מאפשר ומכיל, בו תוכלו לחוות ולפגוש רק את מה שמתאים לכם, בקצב שלכם ולהתמלא באהבה
 
♦ איילת
אווירה מדהימה, בטוחה, נעימה, מכילה, נהדרת. הגעתי בלי ציפיות. יצאתי גבוהה בעשרה ס"מ. למדתי, החכמתי, נהניתי ותחושת הבטחון היתה מופלאה. בואו באמת בואו. באמת היה מעל ומעבר למה שאפשר לדמיין אתם עושים עבודת קודש. הלוואי ויכולתי להיות יותר חלק מזה
 
♦ שירי 
היה נעים ובטוח. תודה תודה, היה כיף ומעולה. ושמחה מאוד על ההזדמנות להשתתף מכיוון צוות המנחים. ממש זכות. בנוסף אני חושבת שכל השיח שנפתח על המין והמגדר וההנחיה ביחס לזה - סופר חשוב. עם כל הקושי שהיה סביב זה, אני חושבת ומקווה שמדובר בתהליך לטובה.
 
♦ ירון 
אווירה מכובדת, אסופה, מעודדת, תומכת, קסומה, מחבקת, מעייפת, קדושה. כל הכבוד.
 
♦ יעל
אווירה מצוינת, נעימה ומכבדת. אני הייתי במסלול vip וטוב שכך. זו פעם ראשונה עבורי, ולכן הנחיתה היתה רכה. למדתי שפה של קירבה, אהבה ושמירה על עצמי. כל השבוע הזה פתח את ליבי לאהבה ללא תנאי, להניח את הדעות המפרידות, השיפוט, ההשוואה ולהיות עם מה שיש ומה שנכון לי באותו רגע. המנחים של vip היו מעולים, נתנו מענה לכל בעיה. למדתי שחשוב לפנות אליהם ולא להישאר עם דברים בבטן. בהתכנסות הגיע בן הזוג שלי. מזל שהגיע. חווינו יחד סדנאות מרתקות. ממליצה בחום להגיע ללמוד את שפת האהבה, להכיר את עצמכם במרחב מאפשר נעים ובטוח. טקס השלמה בין המינים היה מרגש ברמות על. גם טקס קקאו היה מעניין. וכל הפתיחה של ההתכנסות וההסברים היו מאירי עיניים, מכבדים ונתנו הרגשת מקצועיות ובטחון
 
♦ גדי
אווירה נעימה. בעיקר למדתי על קנאה, ומה מתאים לי בפעילות בקבוצה. וגם לבדוק גבולות, שימח אותי שזה מאתגר, ולדעת לשמור על הגבולות מול אחרים ומול מידת ההכלה שלך. אהבתי את ההחזקה של התוכן
 
♦ קרן
תחושת חופש אמיתית. קבלה עצמית. ופתיחת לב בעיקר.
 
♦ מירי
היה מעולה. היה ממש מכונן ומשמעותי עבורי. מרפא וחזק מאוד. הרגשתי בידיים טובות ואוהבות ומקצועיות. נפתחתי לעולם ענקי של מיניות ואהבה ויש לי חשק לחקור עוד. כן לכו על זה עכשיו.
 
♦ רותי
קוסמיק ראשון שלי. חשתי בטוחה, נינוחה ומוגנת. חשתי שחושבים עליי ודואגים לי. וואו ... אשרי שהעזתי והגעתי. אשריכם שזכיתם לשנות את העולם ולהיטיב אותו. נפתחתי למרחבים חדשים ברכות ובעדינות. אני מרגישה שהשלתי קילוגרמים של פחד ובושה, מרגישה מלא חופש חדש בגוף בלב ובתודעה. איזה מזל שהצטלבתי על הדבר הזה
 
♦ אביטל
היתה אוירה ידידותית מאוד, מאפשרת ופתוחה. הרבה חיוכים ומרחב שמעביר תחושת ביטחון. נתרמתי קודם כל מכך שהקוסמיק הוא מרחב שבו אני יכולה להיות לגמרי עצמי ללא פילטרים. יש לי מקומות בהם רציתי לעשות עבודה, במיוחד במימד האנרגטי, ודרך הסדנאות ומפגשים עם אנשים כך באמת קרה וזה משמח ומרגש. זאת הזדמנות להיות קשובים לחלוטין לעצמכם. לעשות בדיוק בדיוק מה שהגוף מבקש, וללמוד איך להקשיב לגוף כדי לדעת מה הוא מבקש.
 
♦ שאול
אוירה נעימה, תחושת ביטחון, שייכות. זו הפעם השנייה שהגעתי לקוסמיק, ממשיך במסע ההתפתחות האישי שלי ובמיוחד בסיוע שלכם גם במיניות. אל תחשבו פעמיים, המקום בטוח מכיל ומכבד ותבואו. תודה על היוזמה, מחכה לכנרת...
 
♦ עדי
היתה אוירה נהדרת, מוחזקת, של שבט אחד גדול. היתה אנרגיה באוויר אבל לא בהשתוללות. הרגשתי בטוחה ואהובה
 
♦ ויויאן
התחושה הכללית היתה טובה מאוד, מזמינה ומעניינת. לדעתי המדד הוא המבט וחיוך בין אנשים שלא מכירים אחד את השני כשיושבים בשולחן או פוגשים בין סדנאות. ההתכנסות הזאת היתה הראשונה שלי בכלל מסוג זה. הרגשתי שלמדתי המון. מהסדנאות עצמם אבל גם מכל המסביב. הייתי מורידה הילוך לפעם הבאה, לאפשר לעצמי להנות יותר ללא צורך לבחור תמיד משהו לעשות. התחברתי לטקסים המשותפים, לתחושה ועוצמה של הביחד. שמחתי על האפשרות להכיר מנחים שונים, כל אחד עם הסגנון והגישה שלו להעביר ידע. למי שמגיע בפעם ראשונה, להיות עם ראש פתוח, לראות, לשמוע, לדעת לקבל, והכל בהקשבה לרצונות של כל אחד. רק מלהבין את זה, לוקחים מתנה אדירה לכל רבדי החיים.
 
♦ ורד 
היתה אוירה נהדרת של חופש, אפשרויות בלתי מוגבלות, בטחון, קרקע רוחנית מוצקה. זו ההתכנסות השלישית שלי. הפעם הרגשתי שהגעתי הרבה יותר נינוחה ופתוחה והדרך שהלכתי בה היתה יותר עם עצמי ומרוכזת במה אני רוצה ומרגישה, וגיליתי המון על עצמי והיה לי נעים להכיר אותי כל כך מקרוב. ההתכנסות היא הזדמנות נהדרת למסע נפשי/גופני. 4 ימים של ניתוק, שמאפשרים צלילת עומק למקומות שבדרך כלל מדחיקים אותם הצידה ומשאירים אותם במקומות חשוכים, כטאבו. וזו דרך נהדרת פשוט לדבר על מיניות ולחוות מיניות באופן טבעי ומואר ומודע. מסע לגילוי חסמים אישיים שיש לנו, המונעים מאתנו מימוש אינטימיות או הנאה. הזדמנות להתיר פלונטרים פנימיים. ומרחב בטוח לכל אלו, הידיעה הברורה שכל האנשים מסביבך באותו מסע ובאותו תדר של מודעות ורגישות, משרה ביטחון מאוד מיוחד שמאפשר שחרור וחוויה יותר משמעותית.
 
♦ רוני
אוירה מדהימה של ביחד, של חיבור, אהבה. הפעם הרגשתי הכי הכי מכל הקוסמיקים. משהו היה לי מאוד מחובר גם בין המנחים וגם עם כולם. בואו לחוות מרחב, שמאפשר לכם לגלות ולחוות את עצמכם והמיניות שלכם, מרחב בטוח  שמאפשר למידה, התפתחות. מרחב של אהבה, מרחב מחבק. אני שמח להיות חלק מהמשפחה המופלאה הזו של קוסמיק לוברס. 
 
♦ זיו
הסדנאות היו איכותיות. הגעתי לקוסמיק כדי ללמוד ולהתפתח והנני בתחילת דרכי, עודני מחפשת את ה"בית" עבורי ונראה כי הנני בדרך אליו. לגלות ולחוות את הביטחון, האהבה והקבלה, למקום שיהווה עבורי משפחה וחיבור אל הגוף והנפש יחד. בהחלט אני מעודדת אחרים להתחבר ולחוות תהליכים מרפאים דרך הטנטרה.
 
♦ דינה
אהבתי שהיה יותר זמן לסדנאות ויותר זמן בין לבין. הרגשתי בבית, נהניתי להיות עם בן זוג ולפגוש חברים. ממליצה לבוא ולחוות, להכיר, לצאת מאזור הנוחות אבל במידה שהיא נעימה ומאפשרת התרחבות בריאה. אני אוהבת אתכם
 
♦ שלי
בשונה מהכנרת, הורגשה אצלי אנרגיה חזקה של התכנסות והתבוננות. זהו הקוסמיק השני של בן זוגי ושלי, ומצאנו את עצמנו מתבוננים חזק פנימה לתוך הזוגיות שלנו - יותר מבכנרת. הרגשתי שעליתי מדרגה רוחנית כאישה. הקשר הזוגי שלי הניח יסודות חדשים משמעותיים מאוד. התעורר בי צורך עז לעודד אחווה, אהבה ואמפתיה בין נשים. הקוסמיק עבורי הוא מרחב בטוח לריפוי אך עם זאת עשוי להוות טריגרים חזקים מדיי ולכן חשוב להיזהר. בן הזוג שלי ואני ניסחנו מעין מקבץ שאלות לשיחה זוגית לפני הקוסמיק. הוא מאוד עוזר לנו לנתב את התהליך שאנחנו רוצים לעבור יחד, לפתוח פחדים וחששות ולהגדיר גבולות וכללים משותפים. אהבתי שהיה שיח מאוד ער ונוכח על גבולות. השיח הזה הקנה לי תחושה עוצמתית של ביטחון ומסוגלות. התמלאתי פליאה מהפשטות וההגיון שהתחושה הזאת (ביטחון) מאפשרת לכל שאר התהליכים להתרחש. זה מאוד בסיסי וחשוב בעיניי.
 
♦ מאי
אווירה נעימה. העמקתי בהמשך המסע האישי שלי. זו הזדמנות לחוות בכמה ימים חוויות של חיים שלמים
 
♦ אליה
עברתי פרוסס חשוב, תודה. מה שאני אומרת תמיד - ממליצה מאוד בשל המקצועיות הגבוהה והתכנים החשובים
 
♦ נעמה
אווירה נעימה. למדתי להסתכל על כל החיבור בין גבר ואישה ברמה אנרגטית, המין זה כבר לא העיקר, אלא בונוס. חובה לכל בן אדם, גבר או אישה, לעבור תהליך כזה. תמשיכו בעבודה הטובה!
 
♦ אתי
אוירה נעימה ומקבלת. תחושה של חלל מוחזק ומאפשר. היה לי מאוד מיוחד ומעניין. אהבתי את זה שזה היה תהליך מהקל אל הכבד וזה אפשר לי לנוע בנוחות יותר בהתחלה ולאפשר לעצמי להיות נוכחת. היו סדנאות מאוד משמעותיות עבורי שממש המיסו לי שריונות וגרמו לי לחזור הביתה עם ערוץ אנרגטי פתוח יותר ולב שמח. אני מודה על הארגון המוקפד ועל הסדנאות האיכותיות. זאת יכולה להיות חוויה מאוד משמעותית לחיים. דברים שבדרך כלל לא נתקלים בהם בחיי היום יום ואפשרות לבחון ולהעמיק את הקשר ביני לגוף שלי ולאחרים.
 
♦ שירלי
אווירה טובה מאוד. עברתי תהליך אישי מאוד עמוק ונרפאתי מפצעי עבר
 
♦ אילנה
תחושה של מוגנות, אנרגיות טובות, אהבה, עיטוף וקבלה
 
♦ קובי
היה קסום ומלמד, פתח לי שער לעולם נפלא שלא הכרתי