צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

30/11-3/12/2016 - Cosmic Lovers להיוולד מחדש

♦גל
מעולה. מדויק. משחרר. מקרב. מקדם ברגישות ובחוכמה, למידה של דברים חדשים והפנמה של דברים ישנים. טכניקות חדשות. ובעיקר מינגלינג עם חברים אהובים למסע.
 
♦אמיר
פעם ראשונה שלי. כיפית. נינוחה, מאפשרת. מאוד מוגן ומכבד. אווירה של התחדשות ופתיחות. הרבה נושאים מעניינים. הכרתי אנשים חדשים, בדקתי גבולות פנימיים שלי, מצאתי דברים שמעניינים אותי.
 
♦זיו
אחדות, משפחה, עטופים באהבה טקס הקקאו היה חוויה מדהימה, פתח ואיפשר לי אהבה אינסופית. אני מאוד מעריכה ומוקירה את ההשקעה והפקת המרחב הזה בכל פעם מחדש. זה חשוב ותורם ומאחד. תודה. ממליצה לבוא בסקרנות, ללא שיפוטיות, מוכנים לחוויות מרגשות ומאתגרות כאחד.
 
♦היה מאוד נעים, אווירה מדהימה ומאפשרת. היה לי מדהים, תהליך אישי וזוגי. פגישה עם אנשי אור מהממים. אווירה נעימה, מאפשרת ומדהימה. קצת קשה להתאפק עד מאי... תודה תודה תודה!! לדעתי כל מי שמגיע חוזר. אני באמת חושב שכל אחד יכול למנן את הנועזות, ואת מה שהוא לוקח מחוויה כזו, אפילו לשהות במרחב הזה, לפגוש אנשים ולא להיכנס לאף סדנא זה מהמם! כך שנראה לי שזה מתאים באמת לכולם. מומלץ לבוא פתוח, סקרן, לרצות להתבונן פנימה ולעבור איזה מסע אישי חשוב עם עצמך.
 
♦אייל 
פעם ראשונה שלי. מאורגן טוב מאוד. תכלס, התכנים היו מצוינים. המנחים היו מצוינים, האנשים היו מדהימים. בגלל זה באתי. מצאתי עוד נקודות של אהבה לאשתי. הפסקתי רגע מהיומיום ונשמתי אהבה.
 
♦טל קרן כץ
הרמוניה, אהבה, שיתוף וחברות. מרגש וכיף לי להיות חלק מהמשפחה. היה חשוב לי לתמוך באנשים חדשים שהגיעו. אני זוכרת איך אני הרגשתי בכנס הראשון וכמה הייתי זקוקה לחברה ולמפגש אישי עם אנשים. ברמה האישית היה חשוב לי להיות שם עם בעלי ולאפשר לו להרגיש נוח ולהרגיש חלק ממה שקורה. נהניתי מזמן הביחד שהיה בין הסדנאות, ליד הצ'אי שופ ובשולחנות בחוץ. הרגשתי אחריות אישית להצלחת הכנס אפילו שאני רק בורג קטן. תמכתי רגשית במי שהיה שם כשהרגשתי שזה נכון, זה כנראה חלק ממני ומהמהות שלי. אני מרגישה שזו חשיבות עליונה להנגיש את האיכויות שהיו מדוברות בכנס לקהל הרחב ורואה בזה עבודת קודש. תודה לכם. על ההשקעה, ההפקה, האכפתיות, הסדר והארגון, הלב מאחורי הדברים. אוהבת אתכם ❤
 
♦מיכאל פינקל
תחושה נעימה של מרחב משפחתי ונעים. הורגש שא-נשים באו לעבוד ולעשות תהליך. הסערת רוח וחול היתה מאוד נוכחת. האש המרכזית היתה מוחזקת נהדר. אפשר היה לראות שהושקעה המון מחשבה בארגון וסידור ונתינת פתרונות הכי מהר ויעיל שאפשר כשעלו קשיים. עברתי תהליך מופלא של התמודדות עם כל מיני קשיים וסיטואציות מאתגרות ואיך להביא לשם אהבה ונוכחות. ההלפרים שהיו לי היו נהדרים. הסדנת תקשורת מקרבת עם חן הרגישה מאוד במקום ומעולה, התמקדנו בהעצמה להגיד "לא" ולתקשר גבולות. הסדנה עם מעיין היתה מופלאה, פעם ראשונה שהנחנו ביחד. וזרם נהדר. אז היה לי כייף ממש. גם להעביר 3 סדנאות וגם לפגוש מלא חברים וגם לצלול לתוך סדנאות של אחרים. וגם להחזיק ביחד מרחב של מיניות של 300 וכמה א-נשים. תודה! תודה! על היוזמה ועל ההובלה וגם על ההשקעה בפרטים! ועל החיבור והשיתוף של קהילת המנחים בתהליך יצירת המרחב. כל הכבוד! תמשיכו!
 
♦יובל
מעולה. היכולת להתבונן בשקט הפנימי בעבודה הפנימית, ולהתחבר דרכה לבת הזוג, לקבל את עצמי בכל מצב. לשחרר מחסומים מיניים של בושה. אתם נפלאים.
 
♦איה 
פעם ראשונה שלי. אווירה היתה טובה ותומכת. עברתי תהליך מאד עוצמתי שלי אישית היה מאד קשה. נפגשתי עם מקומות מאד כואבים. ניכר שהוקדשה מחשבה ורגישות רבה לארגון של הסדנאות כך שבכל שעה כמעט היתה סדנה אחת לפחות "עדינה" יותר וללא עירום ולי זה היה מעולה. הרגשתי שיש אוזן קשבת והרבה תשומת לשמירה על המרחב. בין אם באש שהיתה שמורה מאד ואיזנה את התדרים החזקים ובין אם פרקטית בהרגשה שיש למי לפנות. 
 
♦עמית
פעם ראשונה שלי. אני מאוד נהניתי מהאווירה. תחושת חופש, אהבה, נעימות, מחכה כבר לכנס הבא... מצאתי שעולם המין ועולם הרגש יכולים להפגש על כל מיני בסיסים שלא היו מוכרים לי עד עתה. האנושיות והנועם סביב המיניות היו מרעננות ומלמדות. המפגשים האנושיים אפשרו לי ביטוי נעים, רחב ופתוח. החוויה הכוללת פנטסטית! מחכה כבר לכנס הבא...
 
♦יואב
אווירה - מעצימה - מכבדת – מסקרנת. היתה לי הזכות לחוות כהלפר במטבח, למדתי להנות גם כנותן שרות לאנשים הנפלאים, למדתי להגיד לא, למדתי להעיז, למדתי להקשיב ולקבל סירוב, למדתי שלא משנה כמה אבקש ואשתדל ישנם מקרים שאין לי את הכלים או את היכולת לעזור לא משנה כמה אבקש ואז למחול לכבוד שלי ולדעת לקבל את הסירוב ולהמשיך הלאה מבלי להיפגע או להרגיש שאני לא בסדר.
 
♦הלית
פעם ראשונה שלי. נפתח לי הלב, חום גדול זרם לתוכו, תשוקה גדולה, התעוררות כל החושים, התרוממות, תחושה של אהבה ואחדות, עם בן זוגי ועם הזולת. למדתי המון דברים, ורק התעורר בי רצון לעוד. מתחתי גבולות, ראיתי כי טוב, וכיום אני מרשה לעצמי לשרטט אותם מחדש. לקחתי איתי הביתה את הפעימה הברורה הזאת, והאנרגיה הגדולה, ומנסה לא לשכוח לחגוג את החיים בכל בוקר מחדש. נתראה בהמשך, זה בטוח. פשוט תודה. אתם אלופים. 
 
♦חגית קרצו
האווירה היתה טובה, נעימה, מכבדת ומקבלת. וואו... באתי עם המון חששות, בעיקר כי באתי לבד בתחושה של "לא בעניינים" ויצאתי בחוויה של העצמה ושל המון פרגון ואהבה שקיבלתי במהלכו.
 
♦רינת
פעם ראשונה שלי. אווירה נעימה של הסברת פנים ונינוחות. נתרמתי בכך שלמדתי על בשרי את תחושת ההעצמה האישית כשאמרתי לא וסירבתי להמשיך ולהשתתף בחלק מסדנא. הבנתי את עומק העניין באמירת כן לעצמי. למדתי לקבל את השונה ולהבין שכל אדם נמצא בחיפוש רוחני ופנימי. תגיעו עם המון סובלנות לעצמכם ולאחרים. זכרו שמותר רק להיות בפשטות במתחם הכנס ולא להשתתף בסדנאות אם לא רוצים. וכמובן תרגישו בנוח לסרב ותרגישו בנוח גם לצאת מאזור הנוחות, כי הכנס זה מקום שמאפשר את החקירה הזו של גבולות, נקודות הבחירה שלי.
 
♦באופן כללי הרגשתי בטוח וחופשי. נפתח שער חדש ורחב שעוד לא יודע לקרוא לו בשם אבל הוא בהחלט חיובי, מעצים ומרגש.
 
♦מרב
פעם ראשונה שלי. לי הייתה תחושה מאוד נעימה, הכי בלטה לי ההחזקה של ההתכנסות. הורגשה החשיבה ושימת לב עד לפרטים הקטנים. אפשרתי לעצמי לצלול ולבחון חלקים במיניות שלי שפחות נגעתי בהם לפני. היה משהו באינטנסיביות שאפשר את הצלילה פנימה. היה נפלא תודה.
 
♦נעמה
פעם ראשונה שלי. בגדול היה לי מאוד טוב עם האוירה בכנס. הרגיש לי מאוד מאפשר ובטוח. זה עזר לי להעמיק את החיבור שלי לעצמי, לעבוד עם האנרגיה המינית. לסמוך ולהכיר את הגבולות והרצונות שלי, להעיז, להרגיש משוחררת. זה ממש חשוב ומשמח שדברים כאלה קורים. זה באמת מייצר אי של שפיות ושחרור ויופי במציאות היום. 
 
♦אוהד
פעם ראשונה שלי. הכי טוב שהיה יכול להיות, מקומות עם יותר ספייס לעצמי, מקומות עם יותר ביחד, האש, הספסלים, הבריכה... אחלה שבעולם. גיליתי יותר על הגבולות שלי למשל שאין לי בעיה עם עירום, אבל אני לא מסוגל לגעת באדם שאני לא באמת מכיר. ולקחתי איתי כל מיני תובנות וידע. גדולים אתם! Cosmic Lovers מנחה את האנשים איך לאהוב אחרת, חזק יותר, עמוק יותר. אם אתם רוצים לעשות את השינוי ולהעמיק בו, ניפגש בצד השני ;-) .
 
♦נתן
פעם ראשונה שלי. כיף. מאוד נעים. אינטימי. אנשים בוגרים ופתוחים. באנו כזוג. יצאנו קצת יותר מחוזקים/פתוחים/מודעים/אוהבים... ביחד. ולחוד. ..זאת לפחות הייתה ההתמקדות שלי לימים אלה במדבר.
 
♦עדי
היה חופש להיות. כמו שאני. בלי ציפיות או "צריכים". היה לי נפלא להיות בזה פגשתי את עצמי. לפעמים הייתי נהדרת ולפעמים היה לי ממש קשה איתי. התמודדתי עם חרדה שמלווה אותי ואני לא מאפשרת לעצמי לגעת בה. הפעם נגעתי והיה ....כואב וקשה ומפחיד. ומצמיח. ומחזק. תודה ענקית על ההתנסות הזאת. היה לי נפלא וקשה ומענג וכואב ומצמיח.
הבריכה היתה מקור של עונג, וזרימה וניקוי. 4 ימים זה באופן משמעותי עמוק ונכון יותר עבורי לצלול למעמקי ולפגוש את עצמי. החוויה הרבה יותר עוצמתית. תנו לעצמכם את המתנה הזאת. פשוט להיות, ולגעת, להתרחב ולצמוח למרחב בטוח ולא שיפוטי.
 
♦דרור
פעם ראשונה שלי, קסומה מיוחדת ומעוררת השראה. חוויה עוצמתית, מצאתי כלים לעבד תחושות וליצירת חיבור. וחיזוקים לשאלות מהותיות שליוו אותי.
 
♦עמנואל
פעם ראשונה שלי. תחושה של חופש, חופש תנועה, היכולת להיות אני בלי מגננות. למדתי שאני יכולה להגיע טכנית ופיזית לכל מקום בארץ, להגיע לבד לכינוס רב משתתפים ולהרגיש בנוח עם עצמי, סוף סוף העזתי ולקחתי 4 ימים חופשה מהעבודה וידעתי להתנתק ממנה על מנת לתת לעצמי ולא להרגיש בלחץ שאני לא בקשר עם העובדים. נהניתי מכל רגע...ומאנשים שהכרתי תוך כדי.......חזרתי לשגרתי מוטענת באנרגיה טובה ומרוקנת מכל העומס שהגעתי אתו מהיום יום שלי. תודה לך דוד על הארגון המדהים והשקט שאתה מפזר סביבך,,,ותודה לרקפת על הנחמדות והסבלנות,,,,נתראה עוד.
 
♦רינת שיפר ניסים
אווירה טובה של ביחדנס עברתי כנס מטלטל של חוויות התפתחות חזקות ומרגשות, הרבה טריגרים אך גם הרבה תמיכה. עברתי חוויה משנת חיים בטקס הקקאו. היה מדהים, מוחזק מאוד, הרגשתי שהכל מטופל מקצועי ומתוקתק. בואו, ואם עולה לכם קושי, פנו לאחד המנחים.
 
♦מאשה
פעם ראשונה שלי. תחושה מאוד נעימה, כנס מאורגן להפליא, מרחב בטוח ומוחזק, מרחב שיש לו אמא ואבא. ארגון הזמן היה לי מדוייק (אורך הסדנאות, אפשרות למעגלי שיתוף, הארוחות המשותפות). התנאים הפיזים היו מעולים (שירותים נקיים, מים חמים, מתחמים נעימים, אוכל טעים). שמחתי שאין אוירה של פסטיבל, הייתה הרגשה שחלק גדול מהאנשים הגיעו לעבוד. התחלנו תהליך מדהים גם ביחד וכל אחד עם עצמו. הרגשתי שהצלחתי לגעת במקומות בתוכי שלא העזתי להסתכל עליהם קודם. תודה תודה תודה אין גבולות להתפאלות שלי מרמת הכנס, הארגון והתוכן. תודה כנס עמוק ומדויק, מרחב בטוח, שונה מאוד מכל מה הכרנו עד עכשיו.
 
♦מאיה
סהכ סבבה. אהבתי מאוד את ההבנייה של הכנס - שהייתה סימטריה בין הסשנים (כולם הולכים עכשיו למעגלי שיתוף / דיבורים, כולם הולכים עכשיו לדברים נועזים..). תודה! היה לנו מדהים. טסנו במיוחד לארץ בשביל הכנס ושאלו אותנו אם זה באמת היה שווה את זה והתשובה שלנו הייתה ברורה וחד-משמעית: כן! ונבוא שוב :)
 
♦דוד
פעם ראשונה שלי. הכנס אורגן בצורה מצוינת, האווירה היתה טובה והמקום בתנאים טובים. פגשתי אנשים פתוחים טובים מעניינים. הצלחתי לפתוח יותר את הלב, לקבל חיבוק ויותר אהבה מגע וקבלה. אני חושב שהיה פסטיבל טנטרה הטוב ביותר שהייתי עד היום. תוכן הסדנאות היה טוב, אורך הסדנאות היה מצוין (לא קצר מידי) אפשר הסברים מקצועיים ועומק רב יותר. המקום היה מצוין - התנאים היו טובים וזה חשוב מאוד, בעיני תנאים כאלו הם הכרחיים בפסטיבל כה אינטימי ועמוק. אהבתי גם שהפסטיבל לא התהדר יותר מידי בטייטלים אלא נתן מרחב רחב למגוון אנשים חדש. סה"כ היה מצוין ואתכונן להגיע גם בפעם הבאה. מקום פתוח ועוטף המאפשר התכנסות פנימית ומפגש אישי עם אנשים במטרה לקדם דברים בתחום האישי הבין אישי והטנטרי.
 
♦הדס
פעם ראשונה שלי. בכללי התחושה הייתה טובה ונעימה הגעתי לכנס אחרי תקופה של לבד ובדידות אז היה לי מאוד טוב הביחד והמגע הרב. היו סדנאות טובות. מקום מאפשר, פתוח, מלא אהבה, כייפי מעניין. תודה גדולה על הדבר המופלא הזה שיצרתם, על תפעול מתוקתק, שהכל עבד וזרם בנעימות, על מנחים טובים, ובכלל על ההזדמנות.
 
♦תמנע
פעם ראשונה שלי. האווירה מאד מיוחדת ואחרת מהמוכר, לאורך כל הכנס הרגשתי מוצפת ברגשות ובמחשבות. קצת כמו להכנס לחדר מלא במראות למשך 4 ימים. היה לי מאתגר להיות במרחב שיש בו הרבה מגע ועיסוק במיניות שהרבה מהאנשים שהיו שם הרבה יותר מבוגרים ממני. הסיפור של גבולות והאפשרות לומר לא מאד נגעה לי. זה אימת אותי עם הרבה מקומות של ריצוי שקיימים בי. וגם, האפשרות לבטא מגוון של רגשות ולהעיז לדבר ולהתעסק בנושא הזה של מיניות מתוך הכאב שבו ולא רק מתוך הפאן שבו הייתה לי מאד משמעותית. תודה על ההזדמנות לקחת חלק בחוויה הזו.
 
♦אליס שני לנקרי
הגעתי אחרי מסע מטלטל למדבר (שורה ראשונה לתאונת דרכים קשה...) עם הרבה מטענים רגשיים מהבית (פרידה מבן זוג, עצבות ולבדות). היה לי קשה להיפתח ועם זאת האנשים והסדנאות לאט לאט קילפו ממני שכבות ועזרו לי להשיל. התמודדתי עם להיות לבד, עם פרידה. נעזרתי באש המקודשת ובתמיכה של חברים. הרגשתי את הלב נפתח ביום האחרון בעיקר ואותי מחוברת לאנרגיית החיים.
 
♦הלנה
תחושה של נינוחות, חיבור של לב והיצר רק אחריו. חייה ותן לחיות. לאט לאט העזתי להיות אני בכל מצב. תודה. הסדנאות והאווירה אפשרו לי להפתח בקצב המתאים לי. טקס הקקאו היה עוצמתי והביא חיבור חזק ואחדות.
 
♦רעות שאקטי סבג
הכנס היה עטוף ומוחזק והתחושה הייתה שהגעתי הביתה ואני מוקפת באהבה הרבה למידה, מלא מפגשים אישיים מעשירים, המון אהבה. הכנס הכי איכותי בארץ. מרחב מוחזק, בטוח ומאפשר לחשיפה, למידה והעמקה בתחום הטנטרה והמיניות.  מכירים את הבדיחה כמה פילים אפשר להכניס לסוסיתא? אז אני שואלת: כמה אהבה אפשר להכניס לארבעה ימים? במשך 4 ימים הרגשתי את הלב שלי מתרחב ומתרחב ומתרחב, היו הרבה רגעים שהרגשתי שהלב שלי עולה על גדותיו או עומד להתפוצץ מרוב אהבה. גם הגוף שלי חגג, איתני הטבע, המדבר, המים, הרוח, המגע, העונג.... היה לי פשוט מופלא, שמחתי לפגוש חברים ואהובים מוכרים ושמחתי להכיר מלא אנשים חדשים. כמה אושר ללמוד וללמד, לתת ולקבל, לאהוב, להתאהב, לעשות אהבה, להיות נאהבת. היה לי כבוד גדול ועונג עילאי לקחת חלק ביצירה המופלאה והמדויקת הזאת. תודה ענקית לדוד כהן צדק ורקפת שחף על היופי הזה. תודה לכל מי שניגש אלי לשוחח, לשאול, לשתף, לתת חיבוק, לקבל תמיכה. זכיתי להנחות 3 יצירות של אהבה: "מעגל בנושא - זוגיות בעולם המיניות" "מתי נתנשק?"  "שדי האלה" 
תודה למשתתפים בסדנאות שלי על האמון וההתמסרות שנתתם לי להוביל אתכם.
 
♦אסף
היתה אוירה מאד חמה נעימה ומחברת. חוויתי מגוון סדנאות ברמות עומק ונועזות שונות, בכולן הרגשתי מאד בטוח ומאד נוח. חוויתי מספר קשיים עם בת זוגי וצלחנו אותם ביחד. תודה וחיבוק גדול! המאמצים שלכם לא נעלמו מעיני ואני מוקיר אותם. הכנס מאפשר לגעת ברבדים עמוקים של זוגיות, מגע ומיניות - במרחב נעים, בטוח ומאפשר.
 
♦רון
פעם ראשונה שלי. אווירה נעימה מזמינה ומוגנת. עברתי תהליך עמוק של הכרה עם עצמי ואפשרות לחשיפה בפני אחרים ללא פחדים וכן מפגש אינטימי עם אשתי שהגיע איתי לראשונה. תודה רבה על האפשרויות שאתם יוצרים עבורנו.
 
♦עינב
פעם ראשונה שלי. אווירה מדהימה של אהבה וביטחון. תדר של אהבה ומיניות מקודשת. הרגשתי שהערב הראשון הוקדש ללימוד ההכרה בגבולות שלי (לא הצטיינתי בכך לפני כן) ולמדתי שיעור גדול וטוב. ומשם פשוט שאלתי את עצמי מה נכון לי וכך בחרתי את הסדנאות ואת שותפיי למסע. חשתי בטוחה ומוגנת. הכנס היה מאוד מוחזק אנרגטית והמנחים מעוררי השראה וחוכמה גדולה. היה מבחר עצום ומרתק של סדנאות. נהניתי. מ א ו ד. מרגישה שעשיתי טרנספורמציה. הלב שלי פתוח והשלתי עוד מהמיותר.. תודה!!!! תודההההה. ממליצה בחום. כנס איכותי עם תכנים מדויקים וקסומים. אווירה נעימה ומיניות מעוררת.
 
♦גלעד
פעם ראשונה שלי. היה נעים, מאפשר. אכן מרחב משותף יכול לתרום רבות. בגדול אפשר להגיד שבאתי עם הרבה פחדים ודברים שרציתי להבין בעצמי, אחרי יום או יומיים הבנתי שאין לי מה להאחז בדברים האלה ומה שיקרה לי פה זה מה שאמור לקרות, ורוב הזמן מצאתי עצמי במקום שטוב לי. בסופו של דבר הכנס פשוט שחרר לי חסימות גופניות ונתן לי הרבה אוויר חדש לנשימה ופרספקטיבה שונה על המציאות שאני חי. אני סקרן לראות מה עוד יש לי ללמוד על עצמי מהכנסים הבאים (: הרעיון שיש אפשרות לחיות בלי תסכולים זר לרובינו, אבל יש מקום שמאפשר לחבק את התסכולים שלנו כל כך חזק עד שהם מבינים שהם כבר סיימו את תפקידם, ואם עדיין לא סיימו לפחות הם הופכים לחבר..
 
♦דליה 
פעם ראשונה שלי. האווירה היתה טובה רגועה ונעימה. התהליך שעברתי אחרי יום וחצי של התחברות למקום ולאנשים עברתי דרך הסדנא של סוג׳י מפגש כואב דרך הגוף והנשימות, בסדנאות הריקוד עם יודן עברתי סוג של ריפוי ושחרור, טקס הקקאו חיבר אותי דרך המדיטציה והשירים בספרדית לילדות ולילדה שבי. זה היה לי מאוד משמעותי ועוצמתי ממש מדהים.
תודה.
 
♦בועז סופר
כיף, למרות הסערה, מאתגר. ראוי לציין שהייתי בהמון פסטיבלים, מהם רבים עם סערות, גשמים, בוץ, סופות, שטפונות וכו...זו פעם ראשונה שפסטיבל או כנס כמעט ולא מושפעים מהסערה בחוץ, מלבד ריקושטים קטנים, ועל כך כל הכבוד!!!
תארו לכם איזה נזק יכול לקרות ממתחם שפתאום מחליט לעוף באמצע סדנא... או קצרים חשמלים... אהבתי מאוד גם את זה שאנשים הגיעו ונשארו למרות התחזיות הקודרות. התהליך שעברתי: זה קצת אישי מה ולמה, אבל חזרתי 20 שנה אחורה :) למי שרוצה להגיע בפעם הראשונה: המקום שבו תיחשפו לאני האינטימי, המיני, הרגיש והרומנטי הפנימי שבתוככם, תגלו אותו מחדש, ותתחילו סוף סוף לחיות באמת.
 
♦ענת
פעם ראשונה שלי. אחלה אווירה, טובה מאוד ומגוון של אנשים וסדנאות שונות והרגשתי שיש לי הרבה בחירה בסוגי הסדנאות. באתי עם בן זוגי והרגשתי שאנחנו עוברים דרך ביחד, נפתחים כל אחד עם עצמו וביננו. נהניתי מכל הסדנאות שהשתתפנו ונהניתי לראות אנשים שבאים לעבור תהליך אישי, זוגי, חברי ומיני. אני בהחלט ארצה להגיע שוב לקחת חלק בחוויה זו. אני רק רוצה להגיד שוב תודה על הפתיחות, הרצון הטוב ועל יצירת מקום נעים, בטוח ואותנטי. לקחתי המון ואני ארצה להמשיך ולקחת חלק בעתיד.
 
♦לב ארי
תדר משובח שצלח את כל הימים וגם את כל האתגרים. הייתי פשוט אני... הסתובבתי, נפגשתי, יצרתי, שוחחתי, התערבבתי, תמכתי, שיתפתי ויצאתי שמח מלא אהבה...אם אתם סומכים על עצמכם, תסמכו עלי ובואו לחוויה פותחת לב, גוף ונפש...
 
♦מירי
פעם ראשונה שלי והיא היתה מדהימה. נטענתי באנרגיות חיוביות שאני מרגישה את השפעתן עד עכשיו :) היה מדהים! תמשיכו :) זה מקום מעולה לתקשורת פתוחה ובלתי אמצעית בין אנשים. פרט לכך זה המקום לפגוש אנשים חדשים ומדהימים.
 
♦שחר כספי
פעם ראשונה שלי. הרגיש נעים ובטוח. מהרבה מאוד בחינות אווירת משפחה ומקום בטוח למשפחתי להגיע אליו. אני בוחר מאוד בקפידה לאיזה כנסים ופסטיבלים אני מגיע בישראל. אהבה רבה.
 
♦רותם
פעם ראשונה שלי. הייתה תחושה נעימה ופתוחה שהתחזקה במהלך הכנס. הצלחתי לראות יותר את הגבולות שלי (אחרי שהרגשתי שגם שחציתי אותם). ראיתי שיש סדנאות שיותר מפחידות ממה שהן באמת מבחינת התוכן שלהן ודווקא שם נפתח לי עולם מושגים חדש וסקרנות לעוד.
 
♦אדוה
פעם ראשונה שלי. אווירה טובה. מזג אוויר היה קשה, התנהלות לנוכח מזג האוויר הייתה מאד אחראית וטובה. נהניתי במטבח עם הצוות, הייתי הלפרית והכרתי אנשים מקסימים וחרוצים. היה בשבילי כנס טוב. הייתה בי חירות להכיר אנשים ולהנות, בעיקר ביום הראשון. הייתי עייפה ביומיים האחרונים ועדיין הייתה אווירה טובה. המיקום יפה ונעים. אהבתי מאד את עצם הכנס במדבר. ואני מעריכה את הצניעות של ההפקה. לא השתתפתי כמעט בכלל בסדנאות, מבחירה. נהניתי מאד בבריכה. פגשתי אנשים מגוונים. היה כייף ליד האש - קסומה ומרפאת. היה כייף! קמלה המקסימה והפליי פרטי עזרו לי לגלות את עצמי עוד ועוד :) תודה על ההזדמנות הגדולה!
 
♦ראדיקה גאיה
אווירה מופלאה. כנס זה הוא מקום לעבור בו תהליכים של למידה וכניסה פנימה עמוק לעולם המיניות הבריאה, ופנימה עמוק לתוך עצמי. דרך הסדנאות, השיתופים, ההכרויות והחוויות עם החברים ובני /בנות הזוג, ניתן לגלות עולמות שלמים שאפשר לחקור, להכיר את עצמנו טוב יותר, ולהחשף למגוון רחב של רגשות ותחושות חדשים... הזדמנות להתמסר ולהפתח לעולמות חדשים.
 
♦פעם ראשונה שלי. אווירה נהדרת מקבלת פתוחה חמה ואוהבת. נחשפתי לראשונה לכנס מהסוג הזה. הופתעתי לגלות המון אנשים מקסימים ולא ביקורתיים שבאים עם אהבה ופתיחות לכל אחד. מאד אהבתי את ההדרגתיות של הסדנאות זה עזר לי להכנס פנימה לתהליך בקצב מותאם ולא בבת אחת (מה שהיה עלול לסגור אותי ולהבריח אותי). המרחב שנוצר היה מאד מוגן ובטוח ובאמת הרגשתי שכשאני אומרת לא אני שומרת על עצמי והסביבה מכבדת את זה.
 
♦שי
פעם ראשונה שלי. תחושה של חופש בתופת לימודים של ידע רב ערך יוצרת אווירה מושלמת . הכנס הוא אחד מהאירועים היותר עמוקים שעברתי בחיי ועברתי הרבה קורסים בארץ ובחו"ל . ממש הרגשתי שהנשמה שלי הכניסה אותי בדיוק לסדנאות שהייתי צריך להיות בהן. האנשים שפגשתי היו מדויקים עבורי ובזכות כל המרכיבים הללו עברתי סופ"ש שהיה מתנה גדולה עבורי ועבור המשפחה שלי. תודה רבה, אני שמח מאוד שנכנסתי לקהילה שפותחת את הלב בכאלה עוצמות. 
לימדתם אותי דרך חיים שלא הכרתי לפני ואני מגלה פתאום שאת כל העוצמה המינית שלי אני יכול לנתב למקום של עשייה ויצירה ולגבור על היצר שלוקח למקומות שאליהם התעייפתי מלהגיע. אושר אור ואהבה.
 
♦מאיר
פעם ראשונה שלי. אווירה די נעימה ומקבלת. התהליך שעברתי היה בעיקר להתמודד עם הציוניות שבתוכי לתוכן ולעולם הזה, לייצר לעצמי התפתחויות נוספות בעולם המין והמיניות.
 
♦משי
פעם ראשונה שלי. אווירה טובה ורגועה. האמת שהכנס תרם לי רבות. יצא לי להתמודד בצורה בטוחה עם אישיו שהיה לי ועד עכשיו אני מרגישה נשכרת. החלק הטוב ביותר הוא ההזדמנות לשוחח עם אנשים בצורה פתוחה וליצור קרבה לא מעיקה ולא מאיימת. 
 
♦הילה 
פעם ראשונה שלי. אווירה חמה חופשית ובטוחה. לגיטימציה עצמית, תחושת חיבור לעצמי, אותנטיות. התמודדות עם אירוע מהעבר ממקום של סליחה והכלה. כן ירבו אנשים כמוכם...מממ...זהו😉, תודה על סופש מלא אהבה.
 
♦עומר
פעם ראשונה שלי. אווירה נפלאה - מלא אהבה, רגועה, פתוחה, מקבלת ובטוחה. שמחתי, אהבתי, הנעתי אנרגיה מינית לרוב ולמדתי עוד על עצמי תוך חיזוק הזוגיות שלי. תודה רבה לכם על המקום הזה שייצרתם עבורנו. ניכר כי יש המון עומק ומחשבה מאחורי הארגון והדרך לקיים את המקום האוהב הזה שבו הכל יכול לצמוח מאהבה וארוס. כל כך נפלא שיש אנשים אהובים כמוכם בעולם שהופכים את החיים ליפים ושלמים יותר.
 
♦רקפת 
פעם ראשונה שלי. אווירה טובה ונעימה. השפה והקודים די ברורים, מה שאפשר לי להיפתח ולהתמסר. 
שבוע שאני אחרי החוויה הזו. האהבה שוב הראתה לי את עצמה, כמה שהיא אוהבת, היא לא חומסת, לא מסרסת, לא מעקרת ולא לוקחת בעלות ולא רכושנות על אף אחד או אחת. אהבה רוצה אותנו מאושרים וחופשיים להיות אנחנו ולחוות אושר. שמחתי לפגוש אנשים אמיצים שמוכנים להסיר את כל הנשקים שבתוכם ולהסכים לעשות אהבה. צללתי לתוך חוויה שאפשרה לי לגעת בקשת רחבה של רגשות, לצלול לעומקים ומצולות של אינטימיות עם עצמי ועם אחרים. זו היתה הזדמנות נהדרת לחוות אהבה בכל צורותיה, ללמוד, להיפתח, להשתנות, להתענג, לאפשר מרחב לחקירה וגילוי. פגשתי גברים נפלאים שעושים המון כדי להיות בשירות למען הנשיות, מה שמאד ריגש אותי. אני אוהבת אותם אחד אחד. פגשתי את עצמי שם אישה אחרת אחרי ארבעה שנות מסע נשים וריפוי הנשיות, ריפוי הפצעים העמוקים, פגשתי אותי מתקשרת בדרך נשית יותר, פחות גברית, פחות אלימה, בתקשורת רכה ועדינה יותר, תקשורת רחמית ואוהבת. היתה לי הזכות והעונג להביא ריפוי לכמה גברים בסדנאות עומק, בניתוק שחוו מאמא אדמה. טקס הקקאו לקח אותי לריקוד אקסטזה עם שלושה גברים מופלאים ועם ארבעת האלמנטים של אמא אדמה, חוויה משכרת חושים!. שמחתי לשמוע שוב ושוב את ההתייחסות אל הרחם ואל גוף האישה כאל מקדש. המילים האלו הרחיבו לי את הלב ואת הנשימה. המרחב בכנס התנהל בשפה ובקודים מאד מסוימים, מה שאפשר לי להיפתח, להסכים שאפשר ומותר וזה בסדר, זה נעים לאהוב, זה בסדר לכאוב, זה יופי לטעום כל מיני טעמים וזו חגיגה. היו רגעים שנסחפתי ואהבתי את ההיסחפות, היו רגעים שנסחפתי ולמדתי עוד צעד בגבולות שלי, ובאחריות האישית שלי. אחת התובנות המאד משמעותיות היתה, שכאשר אני אומרת לא למישהו, אני אומרת כן לעצמי. זה מאד חזק. פסגת הכנס היתה לי סדנת הצילום הארוטי במדבר עם ראדיקה סופיה גאיה ושי שבתאי הנפלאים. לחוות את הגוף העירום בתוך נוף מדברי בחיבור לאמא אדמה זו אחת החוויות מהמופלאות והמרפאות שחוויתי, חוויה חושנית ומינית מאד ובכלל היינו קבוצה מדליקה. מיניות היא שער אדיר ועוצמתי לרפא את עצמנו ולעורר את אנרגיית החיים אם מסכימים לוותר על התניות ועיוותים תרבותיים שגדלנו עליהם. אינטימיות שמה אותי במקום כל כך חשוף וכל כך פגיע ועם זאת כיף לחוות אותה. מודה מכל הלב ל רקפת שחף ולדוד כהן צדק ולכל מי שסייע למרחב הזה להיות. תודה על חוויה מופלאה!
תודה מעומק הלב על כל ההשקעה שלכם באהבה, במיניות ובאינטימיות. העולם, האנשים זקוקים לזה. אהבתי את ההתייחסות לגוף הנשי ולרחם כאל מקדש ואהבתי את החיבור לאמא הגדולה, האלה. תודה. בהצלחה בכנס הבא! 
 
♦טל 
פעם ראשונה שלי. היה מאוד נעים ורגוע, מכוון ועוטף. הכנס היה בנוי בצורה נפלאה גרם לי לאט לאט להיכנס לתוך אווירה וההבנה של מה שקורה והסדנאות היו מותאמות לתהליך שעברתי. רמת האינטימיות עלתה מיום ליום וזה עבד לטובתי :) תודה :)
 
♦אורי
פעם ראשונה שלי. אווירה נעימה פתוחה ובטוחה. נפתחו אצלי שערים רגשיים שנסגרו וכאלה שמעולם לא היו פתוחים. שמחתי מאוד על כל רגע בתהליך שהולך איתי הלאה.
 
♦יעל
אוירה נהדרת, נעימה, מכילה. אפילו איתני הטבע סיפקו התרחשויות מרגשות. רציתי לציין מקומות במרחב שהיו נפלאים ולא פחות "סדנתיים" מרחב האש המופלא עם אוירה ייחודית (שהוחזקה ע"י שומרות האש). מרחב נוסף היו הבריכות, כשלכל אחת מהן, פנימית וחיצנית, אווירה אחרת. בפנימית אווירה אינטימית ומפגשים מיוחדים עם אנשים. ואחרון חביב מקום-מקלחות הנשים. אווירה כיפית, משותפת, קהילתית ועוד. בנוסף עברתי תהליך שהתחיל בנשיקה קטנה ונגמר בהתמוטטות מחסום ענק שהיה קיים בי (ולא ידעתי על קיומו) כלפי המין הגברי.. בשיאו של התהליך פשוט הסתובבתי ונישקתי א-נשים בלב מלא אהבה. הרגשת הודיה עמוקה לכם לעצמי לכל הא-נשים, לאיתני הטבע, ליקום.. ודודי אשמח מאד אם תקיים שוב את הטקס של שלום בין המינים, רק עכשיו הבנתי כמה זה חשוב, ורוצה מאד להשתתף בו.
 
♦גידי 
פעם ראשונה שלי. הייתה לי חוויה מאוד טובה ואוהבת ופותחת בכנס. הפתיחה שבה לימדתם איך להציע ואיך לקבל הצעה הייתה חשובה ויצרה סטינג בטוח שהמשיך במהלך כל הימים. הרגשתי תחושת סיפוק שלא הכרתי במהלך ימי הפסטיבל. הייתה אווירה של שפע. הרגשתי שהתקדמתי ביכולת לומר ולהציע את מה שאני רוצה. הרגשתי גם שעוד שיכבה מהבושה ירדה. הכרתי אנשים שדומים לי בפתיחות המינית. כשהגעתי ביום ראשון למשרד הרגשתי שאני לא יכול לחזור ולהתנהג בצורה כבויה כמו כולם. מיד הלכתי לרקוד על הדשא מול הבניין. אחרי זה שאלתי את עצמי מה הצורך שלי בלעשות את זה והבנתי שאחרי כזה כנס אניגמה לא צריך להסתיר חלקים ממני כמו פעם. אז הדפסתי תמונות שמייצגות אותי כמו תאטרון פלייבק, טנגו ומשפט רוחני והדבקתי אותם ליד שולחן העבודה שלי. בחדר טנגו הסטינג הוא שאפשר לרקוד עם זרים. בכנס קוסמיק הסטינג הוא שאפשר להיות עצמך, כולל המיניות שלנו, מבלי להתבייש. זו חוויה שמאפשרת להוריד שכבת בושה וללמוד שלל נושאים מעניינים ממורים מעולים. יש שפע זמן, שפע אוכל ושפע אהבה.
 
♦יניב
פעם ראשונה שלי. פגשתי אנשים מדהימים והרגשתי שיש לי הרבה תמיכה גם ברגעים שהיו לי מורכבים. וזה היה לא רק בסדנאות אלא גם בעניינים לוגיסטיים בעקבות מזג האוויר. רקפת הייתה מדהימה בפתרון בעיה שהייתה לי (תודה נשמה!)
אני מרגיש שבאמת עברתי תהליך ב4 הימים הללו, לא היה לי פשוט בהתחלה אבל יצאתי בתחושה אדירה של צמיחה ותהליך (שיש לי עוד לעכל ולעבד...). זה היה הכנס הראשון שלי. לקח לי יום וחצי "לנחות" ולהרגיש בנוח. בהתחלה בחרתי בסדנאות פחות אקסטרימיות. ככל שהכרתי יותר את הצוות, המנחים וההלפרים הרגשתי בטוח יותר ויכולתי להעמיק בתהליך. הרגשתי שאני בסביבה בטוחה ותומכת ועברתי את התהליך שבשבילו באתי. אני מרגיש שדברים רבים השתחררו ושהצלחתי להרגיש שאני מסוגל לסמוך יותר על שותפים/ות ולהתמסר לאהבה עצומה שקיימת בכל אחד מאתנו. זה היה בשבילי מסע מדהים! קשה לי לסכם אותו בכתב, אבל ללא ספק עברתי תהליך עוצמתי, גם בזכות התכנים המעולים ומעל הכל בזכות הצוות המושלם שליווה את הכנס. הרגשתי כל הזמן שיש לי אל מי לפנות ולקבל תמיכה כל הזמן. שוב תודה ענקית לכל המארגנים!
 
♦רונית
פעם ראשונה שלי. היה נעים ונינוח. בתחילה לקח לי זמן להבין למה זה היה חשוב לי לעשות את המאמץ, כי ציפיתי לעבור משהו דרמטי, וגם לא עברתי כזה, וגם לא הספקתי כל כך בגלל ההילפור והגעתי המאוחרת. בסופו של דבר היה לי מאוד משמעותי, עצם השהייה במרחב של חופש גם לרצות ולבקש וגם לשים גבול בקלות, וגם נתרמתי מהאווירה של פשטות וחוסר בושה סביב מיניות בפניה השונות. מנקודת מבטי מעגלי השיתוף ביום השני היוו נקודת שיפט בתחושת הקרבה והבטחון, וגם טקס הקקאו. עבורי היה משהו שאפשר לי לעבור מחסומים שלי באופן טבעי וכעניין מובן מאליו, ואף תחושה של היזכרות בתחושת חופש שהגוף-נפש שלי מצפה לשוב ולחוות מאז הילדות. המשוב הזה מצוין, גם בשביל התהליך האישי שלי, וגם התחושה שאתם ממש רוצים להבין את התמונה על כל פניה ולדייק. אני מאד מודה לכם על הכנס הזה, על פתיחתו לציבור הרחב, על הארגון וההקשבה לפרטים ולאנשים, על המורים המעולים, ועוד. תודה תודה תודה! ממליצה לסמוך על כך שמה שמגיע הוא מדויק. לא לבנות ציפיות על סדנה מסוימת. להשתמש במפגשים עם אנשים אחרים כהשראה או השתקפות לדיוק התהליך האישי, ולא לנסות ללכת בדרכי אחרים, או לפסול הזדמנות בגלל חוסר הזדהות עם ערכי אחרים. ממליצה מאד להשתתף במעגלי שיתוף, ואם אכן יהיה מרחב שלם כזה-אז לאפשר הרבה זמן שם, כי חלק גדול מהגילוי מתרחש לא בגלל התנסות זו או אחרת, אלא בעקבות הקשבה פנימה.
 
♦איתי
פעם ראשונה שלי. היתה לי חוויה מאד משמעותית, מעולם לא הייתי במרחב כה פתוח ובטוח במקביל, הייתה לי חוויה מרגשת מהרבה בחינות ויצאתי עם הרבה תובנות. הרגשתי שנפתחות לי הרבה אפשרויות שלא ידעתי שקיימות. מאד חששתי להגיע, הגעתי במטרה להתמודד עם חסימות שאני חווה בכל מה שקשור למיניות בחיי. הרגשתי שהכנס והרוח, הקודים שהוא מביא יכולים להיות לי נתיב ללכת בו בהתמודדויות שאני עושה בחיי. בכנס הרבה מפגשים אינטימיים עם גברים ונשים, כל השיחה על הזכרי והנקבי, הנסיון להיות נוכח כל הזמן, קשוב לעצמי ומדויק ביחס לגבולות שלי ומשם גם לדברים שאני רוצה שיקרו, במגע ובמפגש בחיים. ההתנסויות בסדנאות השונות, הטקס קקאו שהיה חוויה מאירה בשבילי, המגע והאינטימיות במרחב מאד בטוח. היתה לי חוויה מאד משמעותית שאני מרגיש שממנה אני יוצא לכיוונים נוספים שמשנים דברים בחיי. אני מודה לכם מאד על ההזדמנות.
 
♦לך דוד היקר אישית תודה. אין ספק שבאתי מבוהלת, מבולבלת חסרת בטחון עצמי ויצאתי אדם אחר עם תובנות רבות שביניהם מה עושה לי טוב פחות ומה יותר. גיליתי מי אני, חיזקתי את היכולת שלי להתמודד ולגעת במקומות בהם לא  היה בי אומץ להביט כי פחד  שיתק כל ניסיון. היום כמה ימים אחרי, מביטה לאחור ומבינה אני אישה אחרת ממה שהייתי לפני, חזקה יותר, ברורה יותר, חיה את האני, את האמת שלי את מי שאני, בלי פחד  ואשמה אך עדיין נשארה בי פינה קטנה לא סגורה עם הבושה. אני מאושרת מהמודעות  שלקחתי עם עצמי  מהמסע של ארבע ימי קסם. כל מה שנותר לי לומר לך עכשיו זה תודה על מסעות הלב.
 
♦הי דויד, רציתי להודות לך על הכנס העמוק, משמעותי ומופלא הזה, האמת שלא ידעתי איזה מסע אעבור בו, זו פעם ראשונה שלי בכנס ולמרות שחשבתי שכבר התנסיתי בהכל עברתי תהליכים מאד משמעותיים ועמוקים ואני עדיין בתהליך של עיבוד ועיכול. תודה תודה תודה על האפשור, הפקה באמת מעוררת התפעלות בתכנים, במקבץ המנחים, המשתתפים והצוות כולו. אהו
 
♦הי, לפני שהכל ייכנס לפרופורציות ושאני עדיין בתחושה הנפלאה שאתה חזרתי אני רוצה לרשום לך את המשוב המסורתי שלי...ובכן זה היה הכנס הכי טוב בעיני, כנראה שאני אישית והקוסמיק עוברים מסע מקביל, ומשתפרים עם כל כינוס...
הפעם לא הפריע לי שאין מסיבה (המסיבה האמיתית היתה אצלי בלב ובכל נשימה), ולא הפריע לי האוכל, באמת הפיצה היתה טעימה להפליא, והכל היה כל כך כיפי, והסדנאות היו מדויקות, אציין במיוחד את סדנת הצילום במדבר, מעולם לא היו לי תמונות כאלה!!! הלוואי והייתי יכולה לתלות אחת בסלון :))) יצירת אומנות אמיתית וגם הביחד של בין לבין, וגם התחושות שלי שזה כבר בית ומשפחה ונעים לחזור לבית החם, ובשילוב לעובדה שהפעם היו הרבה מעוד משתתפים חדשים וצעירים הצמאים להתנסות. אני חוזרת לעולם שלי, שהוא טוב ומגוון, ואני חלק פעיל ממנו ומהיצירה, ואני חושבת על כל האנשים סביבי שלא יודעים, ושלא היתה להם ההזדמנות להגיע למקומות שהגעתי, ואני אסירת תודה על כך שאני כן הייתי במקומות האלה! תודה תודה רבה. לך, ולכל אחד ואחת מהצוות המדהים ומכל מי שלקחו חלק מהחוויה המופלאה הזו. ימים קסומים שזרקו אותי קדימה בריפוי ובאנרגיות בתחושות ובידיעה - שהכל אפשרי.
 
♦באיחור מסוים אני מצטרפת לתודות הרבות. בראש וראשונה לכולנו. היינו כ-200 איש במדבר במשך 3.5 ימים גם במזג אוויר סוער ולפי ידיעתי לא נרשמה התנהגות אלימה או בוטה. אין זה מובן מאליו בנוף הישראלי. שנית לכם המנחים הרבים שנחלצתם גם להוסיף סדנה כשאחת בוטלה ובכלל שעשיתם את המיטב באהבה ובכוונה טובה בזמן הקצוב להם. ואתם המארגנים המופלאים ששמרתם על רוגע וסבלנות לאורך כל הזמן. רקפת שחף החייכנית ומסבירת הפנים ואתה דוד היקר שהגעת למדבר ביום שני ועזבת ביום ראשון ובמשך כל הימים לא הבעת כעס או צעקת למרות מצבי לחץ. לי אישית חווית הפסטיבל היתה לונה -פארק של אירועים מרגשים ברובם מהנים שחידדו בי תובנות והובילו אותי כברת דרך נוספת במסע בו אני נמצאת מאז ימי איסתא 1 בספט׳ 2014. חיבוק.
 
♦איך נוחתים לעזאזל?!? אני בכלל לא חדש בזה, הייתי בהרבה כנסים/פסטיבלים של טנטרה ומיניות ובכלל... זה לא שאני לא יודע איך לנחות... הקודם היה קסום ומיוחד, אבל זה האחרון היה כל-כך שונה מכל מה שידעתי עד כה שהוא העיף אותי לכל הרוחות (במובן הטוב ביותר) והסופה כאילו היתה רק מראה לתעופה הפנימית האדירה. אז אני לא יודע איך לנחות... רק נושם בינתיים את כל החוויה המטורפת הזאת. ת-ו-ד-ה!!!
 
♦עדיין מעכל את כל החוויות, תהליך מדהים שעדיין פועם בי, נפתחתי לראות כמה נעים יכול להיות להשיל עוד קליפות בנוכחות והתמסרות. תודה לדודי, אתה לב ענק וכמו תמיד שמח ומודה שיצא לנו להכיר ועל העבודה היצירות המרהיבות מעומק הלב שאתה מביא לעולם. תודה לכל המנחים והצוות שהחזיקו מרחב כל אחד בתחומו ואפשרו לזה להתקיים
 וגם לכולנו חברות וחברים למסע שבאמת אחת אחת ואחד אחד, ענקים שעל כתפיכם הגדולות והרכות אני מצליח לראות יותר ויותר למרחקים
 
♦יום ראשון חלף ואני עדין נפעמת ואהבה גדולה פשטה בי. גם חמלה כלפי מי שפגע והעליב אותי. העולם נראה טוב. הרצון לתת הסבלנות גדלה. הבנתי שזו הדרך. לחקור, לאהוב, לחבק, לגעת, לתת, להפתח, לרקוד. להשיל את כל המחסומים והפחדים שתקעו בנו החרדים תרתי משמע. חרדים לגורלנו, לגורלם. הבנתי שצריך להעביר את המסר שיש לנו ריפוי להביא לעולם. ריפוי בפשטות במגע ובקבלה ללא תנאי. ריפוי באנרגיה המינית, אנרגית החיים. הבנתי שגם לי יש תפקיד וזה יתחיל כבר עכשיו בקטן. הבנתי שכבר התחלתי בו לפני שנתיים כשהחלטתי ללכת בדרך ולרפא את עצמי. תודה לכל מי שמסייע וממשיך להיות שם עבורי ועבור כולנו. אני כבר שייכת לשבט.
 
♦מה זה טנטרה? שואלים אותי מדי פעם. יום אחרון של כנס Cosmic Lovers במדבר.. אני מחפשת מילים בזמן האחרון להסביר לתאר את מה שמאוד קשה להסביר במילים. זה באמת אחד מהדברים שמילים עושות להן כנראה רק נזק. אין כמו לחוות בגוף ולהרגיש מה זה עושה לנו ...כמו נגיד אדם שבחיים שלו לא ראה ולא טעם תפוח, ולא משנה כמה תסביר "תפוח זה עגול כזה .. ירוק או אדום כזה עם צ'ופצ'יק .. וזה חמוץ כזה שנוגסים.. או מתוק ויש קליפה דקה ..." מילים מילים מילים ואדם לא יבין, אבל שים לו תפוח ביד ותגיד לו "תן ביס" ויגיד הבן אדם "..אה.. זה תפוח". ובכל זאת כמה מילים. הראשונה ביטחון. והרי סיפור כדי להמחיש. יצאתי לדייט עם בחור נחמד. בסוף הדייט מתחבקים ליד האוטו חיבוק פרידה עדין והופפפ .. בשניה בלי התראה מראש אני מוצאת את האוזן שלי בתוך הפה שלו. מה????? מה פתאום??? איפה הבנת שזה מותר???? מי הרשה לך??? בטנטרה לא יקרה כזה דבר. אחד הקודים הברורים זה קוד ההסכמה. אדם לא יגע באדם אם אין שם הסכמה ברורה, מוחלטת שלא משתמעת לשתי פנים. יש חוקי ברזל. מסגרת ברורה. ורק כך, בתוך מבנה מוקפד אפשר לחוש חופש תנועה. חופש להרחיב את עצמך גופנית, חופש להביע את עצמך באופן הכי משוחרר שאפשר כשאתה יודע שאתה בחלל בטוח. הטנטרה מלמדת להגיד "לא", "לא" לאחר זה "כן" לעצמך. הטנטרה מבקשת תהיה ברור ותשדר ברור את הכוונות. אבל אין מקום לפרשנות. יש שאלה ברורה שמקבלת תשובה ברורה. יש כבוד למרחב הכללי הציבורי וגם כבוד למרחב הפרטי לגבולות של כל אחד ואחת.
עיקרון שני, ריפוי. כל כך הרבה סבל , טראומות, אי נוחות עם דימוי גוף אנחנו סוחבים בתוכנו בהקשר המיני, טבואים בלי סוף. מה אסור, מה מותר, כמעט אין אחד שלא תמצא אצלו סיפור של סבל אי בהירות או ממש טראומה שנוצרה שם איפה שהוא בבית או תוך כדי יחסים. והטנטרה בדרכה הפשוטה והקשובה נותנת מקום לריפוי, לטשטש זיכרונות כואבים ולדלל את ההשפעה שלהם עלינו. זה לא מין, זה שימוש באנרגיה מינית כדי להזרים חיים לתוך הגוף, לפתוח חסימות ולנוע חופשי במרחבי חיים שונים.
עיקרון שלישי, תנועה יפה בין קודש לחול ..לקדש לקדש לקדש. את האישה שאתך, את הגבר שאתך, את המרחב שבינכם, את הרגע. לא לקחת את המיניות כלאחר יד, כמרדף, כמשימה שצריך לעשות, ככמות שצריך להתגאות בה, לא לא. לקדש כל רגע של נוכחות יחד. להפוך את המפגש לטקס איחוד מקודש עם או בלי סקס. ומנגד לחגוג את החיים, לשמוח בגוף. לרקוד, לנוע כמי שמחובר ואוהב את הגוף שלו. את הגוף המיני שלו. כולנו יצורים מינים, כולנו נבראנו במין. לשמוח את זה, לשחרר שם להשתובב שם. לא לקחת הכל כל כך ברצינות.
מרחב בטוח. ריפוי. תנועה בין קודש לחול. זה טנטרה בשבילי .. ועוד. אבל כל המילים שלי לא שוות שום דבר. בואו להתנסות. אם לא תתנו ביס בתפוח לא באמת תדעו את טעמו. שולחת מכאן ברגעי סוף כנס תודה גדולה לדוד כהן צדק על מפעל חיים משובך כל כך. כנס ראוי לתשואות כל הכבוד דודי .
 
♦דוד שבוע נפלא. רציתי להודות על הסופ"ש הארוך במדבר. סופ"ש מעצים, מחבר, מרפא ומענג, הכל היה בו.
ואני שבא מתחום הניהול, כיף לראות שגם בפסטיבל "רוחני" מתנהלים עפ"י כללים ברורים, יש אבא, ויש איש אחראי, ניהול ברור מהדרגה הראשונה. יש תעוזה שמתורגמת להצלחה. אז תמשיך בדרכך המיוחדת, אתה איש מדהים.
 
♦תודה דודי על השיתוף המדויק כל-כך במילים, שהעביר מה שרובנו חשו וחוו, תודה על המרחב המדהים והנפלא שאתה מכוון אליו ויצר עם כולם יחד, אבל ממשיך להחזיק את האנרגיה המדויקת הזאת שעושה את ההתכנסות למה שהיא, תודה על תהליכים מדהימים שקרו וממשיכים להדהד אצל כל אחד מאתנו, תודה למדבר והמתנות שלו , תודה לצילומים הנפלאים ופותחי הלב ... תודה - והרבה אהבה לכל אחד שהיה שם בקסם הזה. זה היה הקוסמיק הכי מוצלח! הסופה היתה תפאורה מופלאה למה שהתחולל שם אצל כל כך הרבה מאתנו. תודה דודי על יצירת מרחב קסום ומופלא שאפשר לנו פתיחה גדולה יותר ממה שאפשר היה לדמיין. ההדים של זה עוד לא שככו וזה נראה שקרה שם משהו שנשאר אתנו. היה כנס נפלא. כמה אהבה וריפוי היו שם. ארבעה ימים של קסם אמיתי. החיבורים והחיבוקים, השירה הכיפית והמצחיקה בערב, הסדנאות. הנפלאות, אוסף של אנשים חכמים ויפים, אוכל דליקטס, טקס עמוק ומרפא, וצוות נדיר שמנצח על כל זה.
זכינו  :-) תודה על כל מי שהיה שם והביא את הלב שלו להרמוניה הזאת. מחכה כבר לפעם הבאה.