צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

27-30/12/2017 - Cosmic Lovers לילות אהבה במדבר

♦יובל
אווירה מצוינת, נעימה, בטוחה ומאפשרת. דייקתי את עצמי, הלכתי בטוח. בואו, אפשר לחוות הכל, מרחב מכיל ובטוח. היה לי סופ"ש נפלא אולי הטוב מכל ה 5 עד היום, אתם משתפרים ואני מדייק את עצמי יותר, תודה
 
♦סלין
פעם ראשונה שלי. אווירה של אהבה וביטחון, חיבור לגוף לגבולות שלי, שחרור דפוסים ישנים, בושה ואשמה, התמודדות עם פחדים
 
♦שגיא
פעם ראשונה שלי. אוירה מעולה, תחושה ביתית וטובה לכל אורך הכנס כל הצוות היה נחמד וקשוב. עברתי בעיקר תהליך ריפוי עם עצמי וקיבלתי המון תובנות
 
♦טליה
פעם ראשונה שלי. תחושה טבעית ופשוטה של חופש להיות מי שאני, כמו שאני. בלי צורך להתאים את עצמי לאיזה קו מסוים. תחושה מוגנת של להיות בסביבה בטוחה. שמתי לב כמה רחוקה אני מהדבר הזה שאני מספרת לעצמי על עצמי, כמה סגורה מכונסת ומבוהלת אני וכמה הרבה יש לי ללמוד
 
♦אורי
אווירה נעימה מקבלת ותומכת. צעדתי צעד נוסף, מרפא ומלמד אל עבר הדלתות שנפתחו אי אז בכנס הראשון שבו נכחתי
 
♦אורטל
היה נפלא :) בקצרה אני אגיד שההתנהלות בכנסי טנטרה מסוג זה היא מדהימה בעיני, זאת התקשורת הנכונה ביותר שאני מכיר בין בני אדם. הרבה אנשים קצת חוששים שכל מה שעושים שם זה סקס פרוע וערום מלא כל הזמן. דווקא כאן הגבולות הם מאוד מוחזקים ואין כל חובה לעשות שום דבר, טנטרה זה לא מילה אחרת לסקס. תמשיכו ליצור את הדבר הנפלא הזה, תודה :)
 
♦יובל
המרחב היה גדול, נעים, מסודר. היה רחב ונעים. היה לי כנס משמעותי, גם מורכב, גם מענג. אנשים טובים וחיבורים מעניינים. מרגיש לגמרי את מה שהסופש הזה עשה בנו. בואו!! הנושא כל כך חשוב, וכל כך מוחבא ומודחק. ההתכנסות הזו וכל התדר הזה של מיניות בריאה, קשובה, מחוברת, הכרחית לכל אחד. תודה!!
 
♦נמרוד 
פעם ראשונה שלי. היה ממש מדהים, מרחב מרגש ומאפשר, שאפשר לי תהליך משמעותי. עברתי תהליך מדהים של העמקת המיניות הגברית שלי וחיבור מאוד מיוחד עם גברים ונשים, השאיר בי חותם גדול ופתח לי חשק וחלון לעולם הטנטרה בכללי ולקהילת המיניות המתחדשת בפרט.
אל תפחד להכיר אנשים חדשים, תן לעצמך להגיד 'לא' להכל אם זה מה שאתה מרגיש, ותהיה קשוב ל'כן' שעולה לאיטו מתוכך.
 
♦ישראל
פעם ראשונה שלי. אווירה מדהימה של חופש. אנרגיות מטורפות של אהבה וחיבור באוויר. אני ואשתי הגענו במצב של יציאה ממשבר מאוד עמוק בזוגיות. משבר של כמה חודשים. חזרנו מהכנס וההרגשה שלי היא כאילו המשבר לעולם לא קרה. העניינים בינינו ממש הסתדרו והכיוון מאוד חיובי. אם היו מספרים לי לפני ההתכנסות שככה נצא משם, לא הייתי מאמין... :) מאז אני אומר לכל מי שסיפרתי לו שזה כנס חובה לכל אדם שגדל בתרבות המערבית.
 
♦אבי ריינשטיין
אוירה נפלאה של קסם. תהליך מדהים, באתי עם האהבה החדשה שלי - מצד אחד שוחה במרחבים האלו מצד שני אתה הרגשתי שמתחיל משיעור ראשון, עשינו מלא סדנאות יחד והיה לנו ממש מעצים ומגבש ומלמד
 
♦שלי
האוירה היתה מדהימה, אוירה של קבלה ואהבה... המקום נתן אפשרות להיות יחד וגם את האופציה למצוא את הזמן שלך עם עצמך. הסדנאות היו מגוונות ונעימות, והצ'אישופ היה מקום כיפי להכיר אנשים חדשים ולהתחבר. בעקבות הכנס הקודם הייתי הרבה יותר קשובה לגבולות שלי והרגשתי בטוחה לעשות את מה שמרגיש לי. הכנס נתן לי מקום להתבטא ולהתנסות ולחוות חוויות מדהימות. ואפילו פתח לי עולם חדש של חקירה...
תשאירו את הביקורתיות בחוץ... תרשו לעצמכם להחשף ולהתנסות. מחכה לכנס הבא :)
 
♦יעלה
פעם ראשונה שלי. לתחושתי הייתה אווירה מדהימה. היה מרחב נעים ונוח ובטוח. בעיקר האנשים עצמם יצרו תחושה של פתיחות וקבלה. גם המרחב של האש היה נדרש ועשה לי הרבה טוב. וגם המדבר. עבר עלי תהליך מדהים ומיוחד מאוד מאוד. הדבר הראשון שיש לי להגיד זה שהרגשתי לראשונה בחיי, שאני יכולה להיות אני עד הסוף ושזה דבר טוב. לחיות את המיניות שלי בלי שיפוטיות, ואפילו להיפך- להרגיש שזו עוצמה וחוזק ודבר יפה. וזו מתנה עצומה לקבל. מעבר לזה, הגעתי עם בן הזוג שלי, ועברנו גם מסע משותף מעניין ומרחיב את הלב. כל אחד מאתנו עבר תהליך קצת שונה, אבל המרחב והסדנאות והאווירה נתנו לנו כלים מדהימים לעבור את המסע הזה באופן הכי טוב שאפשר. זה פתח משהו בתקשורת בינינו. זה אפשר לנו לחקור את הגבולות של עצמנו, להיות בהקשבה כל אחת לעצמה וגם אחד לשני. עשיתי הרבה דברים לראשונה בחיי, וחשתי שאני במרחב בטוח לחקור, לנשום, להיות, ללמוד, להרחיב את הלב והגבולות ממקום של רצון ונוכחות ולא מתוך דימויים על עצמי. היו לי כמה סדנאות מיוחדות מאוד, ולמדתי גם המון מהמנחים המדהימים והחכמים והרגישים בסדנאות האלה. יש לי עוד המון מה לכתוב אבל זו במה מוגבלת אז אם תרצו אוכל להרחיב באופן אחר בהמשך. אחד הדברים הראשונים שעשיתי זה להגיד ללא מעט חברות וחברים שלי שהם חייבים להגיע. הייתי רוצה שהמתנה הזאת תתרחש בחיים של כל האנשים שאני אוהבת (וגם את אלה שאני לא מכירה עדיין :). דבר שני, אני חושבת שיש הרבה הכנות לעשות לקראת כנס כזה כדי שיעבור בצורה טובה. המייל שנשלח מראש היה מאוד מאוד טוב וחשוב. והסרטון של אבישג הוא למעשה מה ששכנע אותנו סופית להגיע. תודה. מכל הלב.
 
♦שי
פעם ראשונה שלי. אווירה טובה ונעימה. מתחם האש מעולה מדויק להתבוננות פנימית ,לרגיעה , להכרויות. הסווט לודג' היה עבורי חוויה עוצמתית שממנה והלאה נכנסתי לנוכחות מלאה והתמסרות. סה"כ אני אוהב להתפתח בקצב שלי ובמקום שלוקח הפסקה מסדנאות ונרגע למשל ליד האש יש ערך מיוחד. מבחינתי כמי שהגיע לבדו נושא ההיכרות והאומץ לגשת ולהציע למישהי להיות צמד לסדנא הוא האתגר שלי בכינוס הבא. לאמיצות ואמיצים יש כאן התכנסות מקצועית מוקפדת עם הרבה לב ורגישות ועולם שלם להכיר ולצמוח וא-נשים טובים
 
♦רוני כהן
הכנס הזה היה מופלא ביותר, משהו באווירה היה לי קסום. מאוד מכיל, מוחזק, מתנהל כמו איזה קונצרט הרמוני עם פיקים לשני הצדדים ותהליכים עמוקים ומשמעותיים. עבורי להגיע לכנס עם בת זוגי היה חזק ביחד עם ללמד וללמוד. שאפו גדול על יצירת מופת. היה לי שוב מאוד חזק להעביר את הסדנא שלי. מעין סוג של עונג, עם התרוממות רוח וסיפוק לראות את החוויה שהגברים חוו בסדנת האורגזמה הטנטרית.  ויחד עם זאת חוויתי סדנא מעולה של ראדיקה (חדירה אנרגטית) ושל מעוז (להתפשט מבושה) ושל בודהי ונגה (פרוסקס) - כל זה יחד נתן תהליך עמוק ומשמעותי בהיבט הזוגי שלנו, מאוד לא פשוט, מאתגר - אבל זו הדרך. הכנס הזה מתאים מאוד למתחילים, ויחד עם זאת מחבק מאוד את המנוסים והוותיקים. ארגון הכנס כפי שהוא בתכנים ובהדרגתיות שלו מאפשרים לכל אחד לנוע בבטחה מצד אחד או בנועזות אם הוא בוחר בכך.
 
♦אסף
היתה אווירה מאד נעימה, מקבלת, תומכת, וחברית. חוויתי הרבה התרגשות והתרחבות, ויחד עם זאת הייתי רגוע ונינוח מאד. הכנס יכול לפתוח שער לעולם של מיניות בריאה ופתוחה עבור מי שלא חשוף להן. תודה על הארגון המעולה ועל שימת הלב לפרטים. הבחנתי בקלות בהפקת הלקחים מהפעם הקודמת - ההרשמה לסדנאות וגם האוכל היו מסודרים הרבה יותר טוב הפעם.
 
♦ליליאן
צבעוניות וחגיגיות. ביטחון רגשי, תחושה של בית
 
♦שני 
פעם ראשונה שלי. היה מדהים! שמעתי המון על הקוסמיק מראש, מאנשים שהיו בהתכנסויות קודמות, וידעתי שאני רוצה להגיע. חשבתי לחכות לקיץ כי חששתי שיהיה באסה עם הקור בחורף, ושבוע לפני ההתכנסות נכנסה בי איזושהי אנרגיה החלטתית לבדוק אם יש מקום במקרה, ו״במקרה״ מישהו בדיוק מכר כרטיס, ו״במקרה״ הכל הסתדר כל כך מושלם מכל שאר הבחינות... ואני אסירת תודה לכם. החשש שלי לקור בכלל נשכח, רוב הזמן הייתי בכלל עם בגדים קצרים, ובלילה לא היה נורא כל כך (יצא מזג אוויר מושלם), והיו תנורי חימום (חשוב מאוד) ואווירה חמה :)
אני באמת לא יודעת איך אפשר לחיות בלי התכנסות כזאת. איך אנשים בעולם (כולל אותי, עד לפני שבוע וחצי) חיים מבלי להכיר את התכנים הכל כך חשובים האלה, מבלי להרגיש את השבטיות המדהימה הזאת... אני באמת אסירת תודה לכם.
אחת ממטרות חיי כרגע היא למצוא דרך לחיות בשבטיות הזאת כל הזמן.. אם פיזית במקום מסוים עם קהילה כזאת, ואם להיות מוקפת כל הזמן בפעילויות כאלה.. אני גם ככה תמיד ידעתי שאני פה כדי לעזור לעולם, ומחפשת איך בדיוק לעשות את זה, ואין ספק בכלל שההתכנסות הזאת סידרה לי לא רק דברים בהקשר הזה, אבל גם באופן כללי שינתה אותי לחלוטין ואני רק צמאה וצמאה יותר ללמוד עוד ועוד בנושא הזה שתמיד היה חלק ממני אבל לא ידעתי שיש לו שם וקהילה וסדנאות והתכנסויות :)
הדבר היחיד שהיה לי באסה בהתכנסות הזאת, זה שהיא נגמרה. אני יודעת שיש אנשים שהרגישו שזה עמוס להם עם כל כך הרבה סדנאות וימים, אבל אני יכולתי להמשיך עוד 4 ימים *בקלות*. אם תהיה אפשרות בעתיד להמשיך עוד כמה ימים אח״כ, אני לחלוטין הייתי ממשיכה. אני כבר אמרתי לכל כך הרבה אנשים בדיוק את זה, בכל מקום בערך שהייתי בו.. אני חושבת שמה שבעיקר קונה אותם זה להסתכל עליי מדברת על ההתכנסות... כולי זוהרת ומחוייכת ונוטפת אהבה וצמאה לעוד.
אני גם חושבת (ומסבירה ככה) שזו הדרך המושלמת בעיניי להיכנס לעולם הזה של הטנטרה ומיניות מקודשת/מודעת, כי בונים שם ביחד את המרחב הבטוח הזה. ביום/יומיים הראשונים כולם לומדים שפה חדשה, תקשורת חדשה, פתיחות ללא גבולות, שהכל מקובל ורצוי אפילו.. זה מרחב שנבנה כולם ביחד, כך שביום השני/שלישי אנחנו כבר מרגישים מחוברים, מרגישים את השבטיות כבר, וזה מאפשר לתהליכים שבנו להתפתח עוד יותר, בעיניי. כשיש כמה ימים טובים, יש הדרגתיות נפלאה שלוקחת מישהו מ-0 שלא יודע דבר על העולם הזה, למצב שאחרי 4 ימים הוא לא רק חווה כל *כך* הרבה חוויות משמעותיות ואווירה של חיבור ושבטיות, אלא גם שהחיים שלו כעת השתנו ולא יכולים בכלל לחזור לאיך שהיו מקודם. 
זו הפלטפורמה המושלמת בעיניי להיכנס כמו שצריך לעולם הזה. כי כשיש סדנה אחת פה וסדנה אחת שם, אתה לאו דווקא יודע על מה אתה נופל, וזה לא יוצר ממש תהליך מובנה להתפתחות בתחום הזה. לעומת התכנסות כמו הקוסמיק, שלוקחת אותך צעד צעד דרך שלבים חשובים מאוד ומאפשרת מקום לחוות את כל מה שצריך לחוות, בצורה מובנית יחסית- שזה מה שמקל הרבה פעמים על אנשים שלא מכירים תחום מסוים. הם רוצים לחוות אותו ״כמו שצריך״, כמו שלמשל בונים קורס מסוים בצורה מובנית, עם פתיח ותכנים התחלתיים כדי לשים את כולם על אותו קו, ואז לאט לאט נכנסים לרבדים האחרים בצורה הגיונית מבחינת הנפש.
ת-ו-ד-ה !!!!!!!!!! בבקשההההההההה תעשה יותר התכנסויות במהלך השנה!  קשה לחכות חצי שנה כל פעם בשביל חוויה שכזאת!!
 
♦ג'יין
היה מדהים, אווירה של אהבה וכיף . באתי עם לב פתוח וחזרתי עם לב פתוח עוד יותר, היה מדהים שהיו הרבה משתתפים חדשים. הכניסו אנרגיה חדשה למרחב בואו מהר, זה כנס שאין שני לו. אתם נפלאים, תודה על המרחב שיצרתם
 
♦קרן
פעם ראשונה שלי. שחרור, למידות, התנסויות חדשות והכרויות עם אנשים חדשים. זה מרחב מאוד נעים, יש שמירה על גבולות ואין לחץ לעשות משהו שלא רוצים. הגעתי בפעם הראשונה, לבד ובלי להכיר מראש אף אחד והיה לי ממש כיף ונעים. התכנית היתה בנויה בצורה הדרגתית שעזרה לי להיכנס בקצב מתאים ותוך הבנה של חשיבות הגבולות, ועל הדרך להיחשף להרבה אנשים חדשים במרחב נעים ואינטימי. תודה :)
 
♦שקמה
היה לי לא פשוט הפעם, מבחירה - למדתי לשים את עצמי בעמדת המתבוננת. היה לי משמעותי. אני אומרת שזה מרחב בטוח ללמידה, התנסות וחקר עצמי, שאני בוחרת בו מה ואיך להיות - בכל זמן נתון. חוויה משמעותית.
 
♦דודי וייסבורט
כנס מוחזק מאורגן להפליא אינטימי ומכיל. אני ממליץ על הכנס הזה בחום ובהתלהבות בעיני זה אחד הכנסים המקצועיים והמוחזקים שיש ודרך מצוינת לחוות ולהיכנס לתחום.
 
♦ליה
פעם ראשונה שלי. כמו משפחה. הרגשה מחממת לב. הרגשתי בבית. הרגשתי בבית בתוך הגוף שלי. קיבלתי מעל ומעבר לציפיות שלי. הרגשתי שאני צומחת ומתחזקת בכל רגע מאהבה סביבי ואנשים יפים וטובים. המרחבים מוחזקים להפליא, אנשים מכבדים גבולות. כייף לתרגל לומר 'לא' במרחב של חקירה. ממליצה בחום. תודה. היה מעולה. 
באמת תודה על המרחב הזה. מרגישה בבית
 
♦יניב 
פעם ראשונה שלי. האנרגיה במרחב הייתה מדהימה, הרגשתי בטוח, היו עליות וירידות ולקח זמן לנחות במקום, אבל ברגע שנחתתי לא רציתי שייגמר. באתי לאחר 3 שבועות של לימודים באוניברסיטה עם לחץ יומיומי.. הכנס אפשר לי להיכנס פנימה, להתבונן ולקבל את מה שמגיע, ולהרגיש נוכח במרחב בטוח ואוהב עם אנשים מדהימים, הכנס היה לי סופר מדהים וממש התמסרתי לתהליך, לא האמנתי ש4 ימים עברו בכזה הבזק, לא רציתי שייגמר, הייתי הלפר וזה היה נחמד להכיר את צוות ההפקה ואת שאר ההלפרים - באמת מדהימים כולם. כשחזרתי הביתה אחרי הכנס הייתי בתדר אחר, בממד אחר, לקח לי יומיים בערך לנחות לקרקע (אפילו שלא רציתי לנחות) , תודה רבה! כנס חובה למי שרוצה להתבונן פנימה, להכיר עולם חדש ונעים, לנסות להתמסר כמה שאפשר לתהליך ללא שיפוטיות או דעות קדומות, להקשיב ללב, לגוף ולגבולות שלך, ולקבל את מה שמגיע באהבה :) תודה! תודה שאפשרתם מרחב כזה, איזה כיף לדעת שיש עולם מדהים!
 
♦עדי
נהדר, קסום, מסודר, מקצועי, בטוח, חופש. התהליך האישי שלי היה קשור בעיקר לקשר שלי עם בת הזוג שלי. אנחנו חוקרים יחסים פתוחים, והמרחב הנהדר והבטוח, התקשורת והסדנאות אפשרו לי לעבור רגעים מאוד מאתגרים בצורה שמעולם לא חוויתי בעבר. מרגיש שחוויתי ריפוי מדהים למקומות עמוקים אצלי של קינאה, רכושנות, אהבה עצמית ועוד. חובה חובה חובה. מרחב נדיר של חופש, אהבה ומיניות, בשילוב תקשורת, מרחבים בטוחים, תמיכה וצוות נהדרים ומקצועיים, סדנאות מרתקות, עמוקות ומרגשות
 
♦תמר
פעם ראשונה שלי. אווירה חופשיה ונעימה. עברתי תהליך של חוסר שפיטה ושחרור
 
♦לילך
פעם ראשונה שלי. תחושת חיבור ואהבה. אני אישית חוויתי חוויה של פתיחות. התנסתי בדברים חדשים והחוויה האישית בעקבות הכרות היתה חזקה מאוד. אני מאמינה שלמדבר והשקט שלו והמצב בו האנשים מתנהלים בו יש גם קשר לקסם הזה. אני אישית פתוחה מאוד. אבל צריך ראש פתוח. רצון לאתגר את עצמך. מחוץ לנורמה שלך.
 
♦ורד
פעם ראשונה שלי. אווירה רגועה, בטוחה, נינוחה ונוחה. היו קטעים טעוני אנרגיות ופחות רגועים, אבל בקטע חיובי כמובן. בכללי באמת כתבתי את המאפיינים מהכי הכי מאפיין לקצת פחות הכי מאפיין. הגעתי לכנס בלי לדעת למה לצפות, אבל עם המון חששות ופחדים וחרדות. הגעתי בעקבות בעלי שהיה כבר בשתי התכנסויות, אמרתי לו אני קופצת לברכה קפיצת ראש וסומכת עליך שיש מים בבריכה. היו מים בבריכה והם היו נעימים וחמימים ועטפו אותי ברוך שלהם ועשו לי ממש ממש טוב על הלב. הגעתי כאישה שחושבת שהליבידו שלה ששואף לאפס אבוד ושאין סקס אחר. קיוויתי שיש (ראיתי על בעלי שיש) קיוויתי שאני ארצה סקס אחר, לא האמנתי שזה יקרה. הגעתי לכנס עם חיבור טוב לבעלי ואמון מלא בו ולא ידעתי מה אמצא. מה מצאתי? מצאתי את הדרכים לעורר את עצמי, מצאתי את הדרך שלי להתחבר באופן מיני לבעלי, מצאתי את ורד שהכרתי פעם כשהייתי בת 18, חופשיה משוחררת אוהבת אדם ובוטחת בו, ורד שאבדה לי במהלך 20 השנים האחרונות, וגיליתי שהיא כל הזמן הזה היתה בי. זה היה מרגש ברמות על! מצאתי את בעלי, פתאום הרגשתי שאני מסתכלת עליו כאילו אני רואה אותו בפעם הראשונה. אני עדיין נפעמת מהחוויה הזו. לחוות ראשוניות שכזו עם הסוודר הכי ישן (והכי אהוב!) שלי, זה פשוט וואו. ויצאתי מהכנס מחוברת אליו בכל שסע גידי ורמח אברי ובכל בכל נימי נפשי. כזה רציתי! מה עוד קיבלתי? למדתי לעצור, להאט, לחשוב על עצמי (! וואו, כמה רדיקלי) ועל מה אני רוצה ומה עושה לי טוב, ולמדתי להגיד את זה בלי להתבייש ובלי לפחד. למדתי גם להסתכל לבעלי בעיניים ולשאול אותו אם מתאים לו זה וזה או משהו אחר.
למי שמעוניין: להעשיר את חיי המין שלו, להתחבר מחדש למיניות שלו בצורה בריאה אוהבת ושמחה, למי שמסכים להסתכל אל תוך עצמו ולשאול את עצמו מה אני רוצה, מה יעשה לי טוב ואז גם ללכת עם התשובות שלו עד הסוף, לאנשים שכאלה אני ממליצה לקפוץ את קפיצת הראש אל הבריכה. הכנס הזה הוא הכי מגן, מאפשר, מכיל, שומר כדי שהמשתתף יחקור את העולם שלו בצורה הכי בטוחה ונכונה לו עצמו. זה נשמע מאתגר, אולי מאיים ומפחיד, אבל שווה לקחת אוויר ואומץ ולנסות משהו שעוד לא ניסיתי עד היום.
תודה רבה על סוף שבוע שהעיף לי את הסכך ולקח אותי וגם את בן זוגי לתחילתה של דרך מופלאה! אם קראת עד פה, אז תודה שוב, זה מאוד חשוב לי.
 
♦אווירה נעימה, זורמת, פתוחה, מאפשרת הייתי במסע קסום עם המדיסין של האש. המרחב הקוסמי היה מקסים, מרגש ועמוק. זכות גדולה להיות חלק מזה. מעריכה, מוקירה ואוהבת את פועלכם, צוות מסור ויקר. מרחב בטוח וגם פתוח לגלות צדדים חדשים של אהבה ומיניות עם טובי המנחים בתחום ובהדרגה, מותאמת למגששים בדרך חדשה
 
♦שירה
פעם ראשונה שלי. אווירה עוטפת חמה מכילה מהנה . עברתי תהליך עמוק באופן מפתיע. ציפיתי להשתובבויות ויצאתי מוצפת. ראיתי את כל הכאבים שלי וזכיתי להתמודד איתם ולהתמיר אותם בסביבה חמה ועוטפת. חוויה משנה חיים ומומלצת. זה מעבר לסתם השתובבות עם מיניות חדשה, זה ממש פותח לעולם חדש ותודעה שונה. נותן לנו מראות ושיקופים ונותן לנו מקום חם לעבור תהליך עומק של התבוננות והתמרה. אני התאהבתי. היה מדהיםםםםם והמון תודה על הדבר הזה!!!!!!!!
 
♦מיכל
תחושה טובה. נעימה. בטוחה. רגועה. המדהים הוא שגם בתור וותיקת כנסים ופעילויות ברוח המודעות והטנטרה גם כשפוגשים תכנים מוכרים, פוגשים אותם ממקום חדש ועם אנשים אחרים והלב פתוח להפנים וללמוד . נעים לי לתרום את חלקי ולהיות חלק מהמשפחה הזאת. נפגש בקוסמיק הבא
 
♦שאול
פעם ראשונה שלי. אווירה תומכת, מכילה, מקבלת, מאפשרת - מדהימה :) וואו... למדתי דברים חדשים, הרשתי לעצמי להיפתח, ואני בעיקר מרגיש שהתחלתי תהליך. נתרמתי במודעות של תקשורת, של חיבור לעצמי. והפתחות בעיקר רגשית. בואו. זה מסע שיכול להיות קצת רכבת הרים, ואפשר לעבור שם קשיים וחוויות מדהימות וחשוב להיות קשובים לעצמכם ולכבד את הגבולות שלכם. המדריכים וההפקה ידברו על זה הרבה ואפילו יש תרגולים בנושאים האלו והאווירה מאד תומכת ומאפשרת הקשבה לגבולות אחד של השני. תודה
 
♦נורית
פעם ראשונה שלי. מרחב בטוח ומחבק, החיבור למדבר מושלם מבחינתי. מהרגשת זרות ובדידות כשהגעתי, לאט לאט הרגשתי שייכת ונמצאת במרחב שמאפשר לי להרגיש ולהתקדם בקצב שלי. בכל סדנא שהייתי, הרגשתי איך היא בשבילי סוג של המשך הסדנא הקודמת שהייתי בה, מאפשרת לי עוד קצת להעמיק בתוכי. יצאתי בתחושה של ״מחכה כבר לפעם הבאה״. תודה! בואו, תחוו כמה שמתאים לכם. המרחב מאוד בטוח ומכיל, כל אחד בקצב שלו ושום דבר אינו חובה. תודה!
 
♦זוהר
אווירה מקסימה. יותר מאשר קוסמיק 6 אפילו. נתרמתי מאוד. חוויות שעברתי עזרו לי והזכירו לי איך לשמור את הלב פתוח אפילו שיש כאב. התחברויות וקשרים אינטימיים מאוד מיוחדים נוצרו בכנס הזה. המשיכו עם עבודת הקודש!
 
♦בטוח, מבטיח, מקיים! לא סתם אוסף של סדנאות, אלא ממש עברתי תהליך עומק. פסטיבל מרגש ומעצים. יצרתם מרחב בטוח שמאפשר ביטוי וצמיחה. תודה! תודה!
 
♦גילי
פעם ראשונה שלי. היה מרחב מדהים, משחרר, פתוח. אפשר ביטוי מאוד חזק, בטוח באספקט של מיניות. בכנס הייתי עם הבת זוג שלי שאנחנו במונוגמיה ובתחילת הזוגיות בינינו. עברנו מסע קסום של העמקה, אינטימיות בתוך המרחב שלנו בתוך מרחב גדול יותר ומאפשר. למדנו הרבה לומר לא ולתקשר על זה בצורה בריאה. לבוא ללא ציפיות ופשוט להתמסר לתהליך לאט ובעדינות. 
 
♦קרן
פעם ראשונה שלי. מרחב קסום מוגן ופתוח. באתי במטרה ללמוד ולהעמיק את התקשורת האינטימית מגעית מינית עם בן זוגי ואכן כל זה התאפשר ועוד הרבה מעבר! כבר אמרתי למספר חברים שזה מרחב הכי מוגן ובטוח להכיר בו את עצמנו, הגבולות שלנו, לחקור את מה שמעניין אותנו, כל אחד לפי רצונו ורמת פתיחתו. להרגיש חיבור של לב לאנשים בגילאים שונים ומעולמות תוכן שונים 
 
♦טל
פעם ראשונה שלי. היתה אוירה מדהימה, אנשים טובים, מלא אהבה ופרגון. למדתי משהו מכל סדנא ושיחה, מהשהייה מול האש, מהטקסים ומהמדבר. היה עמוק וקסום ומיוחד, הרגשתי יותר יכולת לאהוב ולתת. אז תודה!
 
♦מאי
פעם ראשונה שלי. אווירה מושלמת. תחושה של בית. כולם כמו משפחה. אני מאד ממליצה. עוזר להתפתחות האישית. חזרתי משם אחרת. נהניתי מכל רגע. היה כייף לעבוד עם הצוות במטבח ;) כייף שתמיד יש עם מי לדבר ולשתף...
לא כל כך נכנסתי להרבה סדנאות אבל נהניתי מאלה שכן. תודה לכם ❤
 
♦אילנה
הרגשתי בטוחה ומוחזקת. הטקסים היו מצוינים. הרגשתי שאני מבינה בגוף את המושג שלום בין המינים. הסדנאות שהייתי בהם וגם נטמעו בגופי היו סדנאות הפרח השמש ורוח הקודש, וסדנת שהניחה את "בושה" . נוגה היית נ ה ד ר ת בטקס הסליחה. חוויה כנס כזו היא המתנה הכי טובה שתתנו לעצמכם. מרחוק זה נשמע כמו רעש גדול ומקרוב זו מוסיקה נעימה ביותר!
 
♦אייל
תחושה של נינוחות ונוחות. אווירה טובה ונעימה. מרחב מסודר ונעים. תחושה של חיבור ותקשורת. נתרמתי מאוד. עברתי תהלכים רגשיים מאוד משמעותיים. הכנס היה בנוי עם הדרגתיות מובנית שהתחילה בהגדרת גבולות וכללי התנהגות שמתאימים לסוג כזה של מפגשים ונכנס בהדרגה לעומק התודעה. זהו כנס ייחודי ומיוחד אולי אפילו ברמה הבינלאומית
 
♦טלי
פעם ראשונה שלי. חוויה אישית וזוגית נפלאה. למדתי הרבה על עצמי, נפגשתי עם דברים מוכרים מזווית שונה, הזוגיות שלי התעצמה וקרו לי הרבה רגעים מרגשים. בואו עם ראש פתוח ולא לפחד מסיסמאות ושמועות. אפשר לחוות את הכנס בהרבה דרכים בעיני
 
♦גלית
פעם ראשונה שלי. אווירה טובה מאוד. מיקדה לי את זיהוי התחושה של להיות ב"כן" ואיך שזה מרגיש לי בגוף. הקפדה של להיות במקום הזה במשך כל הפסטיבל. זה המרחב הכי בטוח מזמין ומאפשר לפגוש בו את עצמך במקומות שעוד לא העזת לפגוש. כל הכבוד על המרחב הקסום הזה! על המחשבה על כל פרט ופרט מדהים בעיניי!
 
♦עינת
פעם ראשונה שלי. אווירה מעולה, פתוחה ומכבדת. תהליך חדש עבורי, באתי להכיר מורים וגישות. הצלחתי להתרשם. ללמוד על עצמי סביב סליחה, רגישות, זמניות. יחסים גברים נשים. והמורכבות שלי שם. מדובר בחוויה יוצאת דופן, מאתגרת מקומות פחות מדוברים, חשיפה לעולמות פנימיים בצורה מגוונת.
 
♦דותן
פעם ראשונה שלי. מדהים, קצב מאד נכון, הרבה רכות מצד אחד וסדנאות מאד נועזות מצד שני. שילוב שנותן הרבה ביטחון. חוץ מזה שהיה כיף ומענג והמון אהבה, עברתי תהליך מדהים שבסופו היתה בי התעוררות של השקטי שבי. הטקס סליחה ומסיבת קקאו בשישי היו אמירה חזקה שזה פסטיבל טנטרה/מיניות ולא מסיבת אורגיה. תהיה מוכן לחטוף שוק 😂 בינתיים הפסטיבל/מסע הכי מענג שעברתי
 
♦לירון
פעם ראשונה שלי. אווירה שלווה רגועה אותנטית. הנפש שלי טופלה הסדנאות בהן בחרתי לקחת חלק היו בטוחות ונתנו לי להיפתח והיום אני מרגישה שאני מסוגלת לתת צאנס נוסף לחברה. זה הזמן לטפל בנפש שלנו שספגה הרבה כל השנים בכדי שנוכל לתת את מי שאנחנו לעולם
 
♦עומר
פעם ראשונה שלי. מקסים, כיף אמיתי. 2 הדברים הכי עיקריים שלקחתי היו הסדנא על taking pleasure והריברסינג שבמהלכו המסרים מהסדנא הראשונה הופנמו באופן עמוק ואחר. לגבי שתי הסדנאות האלו, אני מתכוון להמשיך ולתרגל את מה שלמדתי. בואו בראש פתוח ומקבל, מחכה לכם עולם שלם של כיף וחוויות מרחיבות אופקים 
 
♦אפי
פעם ראשונה שלי. אווירה טובה מאד. תהליך אישי ועם בת הזוג שלי על פרשנות באינטראקציות . לבוא עם ראש פתוח וללכת עם התהליכים
 
♦עדי
האווירה היתה טובה ונינוחה. הרגשתי שייכת ומוגנת. הייתי מאושרת בתוך הבועה הנהדרת הזאת. הפעם החוויה הכי חזקה שלי היתה סביב הצ'אישופ. בחיבור לאנשים, בשיחות הקטנות, במפגשים האקראיים. זה גרם לי להרגיש שייכת, מחוברת. זה היה מסקרן ומפתיע בפשטות שלו. ועדיין בפעמים הקודמות אכלתי על זה סרטים. שאני לא שייכת, שאני מפריעה, שכולם מתחברים ואני לא. תתנו לעצמכם את המתנה הזאת. תשארו סקרנים ופתוחים למה שיבוא. ותשמרו על עצמכם, על הגבולות שלכם, לא חייבים לעשות שום דבר. מתוך זה ייצמחו דברים חזקים ומענגים ומפתיעים ומצמיחים. היה תהליך שנבנה אבל את הקצב בחרתי אני, והיו אפשרויות שונות של טעם וקצב. בפעם הקודמת הרגשתי שלקח יותר מדי זמן עד ש"קרה" משהו. שדיברנו יותר מדי זמן על גבולות והסכמות ולבטים. ואני חושבת שמאוד חשוב להתעכב על זה, וראיתי שהיו הרבה חדשים שהיו זקוקים לזה, אבל אני הייתי זקוקה לפחות. הפעם זה היה יותר מאוזן מבחינתי. תודה ענקית לכם על יצירת המרחב הזה עבורי. מרחב בטוח לחקירה, עונג וגילוי. התמודדות עם קושי ופחדים שמצמיחים ופותחים לי את הלב.
 
♦גל
אווירה מעולה. המקום בו היה הכנס היה נפלא. עברתי משהו זוגי אישי כתוצאה מהתהליך שעברנו בסדנה. אני ממליצה בחום למי שרוצה לצמוח וללמוד בנושא המיניות. מנחים מעולים ואווירה מדהימה. יופי של כנס!
 
♦עדה
אווירה מכובדת ונעימה. מעבר למנוחה והטענה שחוויתי, נרגעתי עוד קצת לתוך המיניות שלי. עשיתי עוד צעד בשלום בין המינים, והתקרבתי עוד קצת לנפשו של אהובי. לא להסס, זה לא עוד פסטיבל וזה לא מין חופשי. אלה סדנאות עומק, מרחב מכבד ומלמד. מומלץ. נהנתי ולמדתי, לא מפסיקה להמליץ עליכם!
 
♦חן
פעם ראשונה שלי. אווירה נעימה מכילה חייכנית ומלמדת. הדבר הראשון הוא הביטחון כאישה. השהייה במרחב כזה מעריך ומוקיר. מבטים מסוג אחר, לא משפילים אלא מרוממים. מרחב הלמידה כמתחילים היה מובן מסביר ומפורט. השילוב בין טכניקות חדשות לישנות היה פשוט מעורר השראה. בואו פתוחים, בואו סגורים, פשוט תבואו!
 
♦Danielle Sharon
The conference felt intimate, familial, warm, well organized. I facilitated a workshop and could only stay for one night - I enjoyed connecting with old friends, meeting new people and really enjoyed facilitating. I would say that many people come with hesitation, and if it's your first time you will not be alone - there are plenty of opportunities to meet other people who are new, and to be supported by the staff in your journey. Thank you for the opportunity to teach and participate!
 
♦עירית
פעם ראשונה שלי. אווירה מעולה. קשה לי לפרט בכתב. עברתי חוויה מעצימה ומרגשת שחיברה אותי יותר קרוב לעצמי ולשבט האדם. אז תודה ענקית על זה.
 
♦שירן
תחושה נעימה, תחושת בטחון, אהבה. נתרמתי מאוד מאוד מהסדנאות, הסדנא של הארכיטיפים ממש הולכת איתי והשפיעה עלי מאוד בכל מני מובנים, בכלל כמעט כל סנדא אני מוצאת כל מני נקודות שאני חווה את ההשפעה שלה.
הכי הכי נתרמתי מהמפגשים האנושיים שבאמת מתמשכים והולכים איתי גם כשנגמר הכנס. זכיתי לחוות את עצמי מינית וחופשיה והבטחון שלי התחזק מאוד והתמיכה שהייתי זקוקה לה ב"אישור" חיזוק ועידוד לשמור על הגבולות שלי ולעשות רק מה שנכון לי ושאין אמור, או צריך, או נורמלי. נתרמתי המון והחוויה מלווה אותי עד עכשיו בכל מני רגעים. מרחב מדהים ובטוח שנוגע במקום שכל כך חשוב שניגע בו. ששם אור, פוקוס וזרקור על המיניות, ומאפשר להביא אותה מהחושך, לשחרר, לנקות, לרפא, ולזרוח. להיפרד ולאוורר את הבושה האשמה והפחד. ולהיפתח לאט לאט לכן, ללא, להקשבה לעצמי ולגוף שלי ולאהבה.  בתחושה שלי כשהמיניות בחוץ, הכל בחוץ. ואז יש משהו שמרגיש פתוח כל כך. פתאום אין סודות. אין מתח סמוי. הדברים ברורים, מותר להציע, מותר לומר לא, מותר לקבל לא, מותר להרגיש את כל מה שאני מרגישה מול כל מה שקורה. בהודיה ענקית למרחב המיוחד הזה, להשקעה המסורה, ולאיכות שנובעת מהמון תשומת לב ואהבה וכמיהה אמיתית להביא ריפוי לעולם. מורגש מאוד. תודה
 
♦יעל
פעם ראשונה שלי. אווירה מדהימה. תחושה של אהבה וקבלה, זרימה וכבוד. הכנס אפשר לי טעימה ממנחים וסוגי עבודה שונים. מכיוון שבאתי לבד ולא בזוג השתתפתי בעיקר בסדנאות שלא היו בצמדים ועבדתי הרבה על המפגש שלי עם אנרגיה גברית, יוזמה, תגובה להצעות, דיוק הרצון שלי, תקשורת. היתה לי משמעותית העבודה האנרגטית-גופנית-רגשית שהיתה בחלק מהסדנאות. הטקסים היו לי מאוד חזקים ומשמעותיים. וגם נהניתי מאוד באופן כללי. זו הזדמנות להחשף לעולם הטנטרה והמיניות המודעת במרחב בטוח ומכיל, לא מאיים, עם אפשרות לבחור את סוג החוויה ומידת העומק והאומץ.
 
♦ענת
פעם ראשונה שלי. פותחת את הלב והנשמה. מלא אהבה פתיחות וקבלה. נגעתי ואפשרתי לעצמי כל מה שרציתי לחקור לגלות תוך שמירה על הגבולות שלי. מתנת חיים. אתם מדהימים! היה קסום ומגדל ופותח. תודה רבה
 
♦רוני
פעם ראשונה שלי. אווירה מקצועית, נעימה. הצלחתי להתמסר ולעבור תהליך אישי עמוק. מומלץ
 
♦ראדיקה גאיה
אווירה נעימה וחמימה. הכנס הוא מקום מצוין להכנס אל השדה הזה של המיניות המודעת, מרחב בטוח, מכיל ומוגן ומאורגן בדיוק בשביל זה
 
♦חגית
אווירה נעימה מאד. הצפה של דברים שהייתי צריכה לחוות כדי לעבור הלאה. דיוק של המקום של הסכמה ואחריות אישית. בואו עם ראש ולב פתוחים באמת.
 
♦שרה
פעם ראשונה שלי. אווירה נעימה. צמחתי והתפתחתי ללא ספק. כדאי מאד למי שרוצה לצמוח ולהתפתח או אפילו סתם להנות.
 
♦דבי
פעם ראשונה שלי. היתה אוירה נעימה מחבקת. תחושה של משהו נקי טהור אמיתי. באתי בחשדות רבים. המחשבה שרצה לי בראש..זה סדום ועמורה.. מה אני עושה במקום כזה??? אבל מאוד מהר הבנתי שזה כלל לא הכיוון. המרחבים היו מאוד מרגיעים הרגשתי שבאתי למקום שמאוד מכבד את הנוכחים. למדתי גבולות, למדתי לא להתבייש ולשמור על הרצונות שלי וכמובן לכבד את האחר. נפתחתי לעולם חדש לי, מרתק משחרר מרפא. למדתי את עצמי או בכל אופן התחלתי ללמוד. התחושה היא של עוד. של רצון להמשיך לחקור לגלות אוצרות שהיו נסתרים ממני עד כה אוצרות שיכולים לרפא את המקומות הכואבים ולאפשר לי לחיות את החיים במלואם בהרבה תשוקה הנאה עונג מבלי להתבייש מבלי להרגיש אשמה מבלי שארגיש לא ראויה לכך. בואו בראש פתוח בלב פתוח, נסו עד כמה שניתן לאפשר לעצמכם לשחרר ולחוות, לא לפחד לנסות ואם בכל זאת מפחדים אז לקבל את הפחד באהבה... ואז הוא יהיה פחות מאיים. תאפשרו לעצמכם ללמוד ולגלות עולמות חדשים. עשיה מבורכת. מאורגן מאוד יפה מדויק. הפקה למופת.
 
♦נעמה
אווירה אינטימית מרפאת משפחתית ומדהימה. המיקום היה מופלא ממש ממש עוצמתי והרבה יותר חזק בחוויה שלי ממיקומים אחרים שהיו. הרגשתי בבית, הפתיחות השחרור והאהבה שחוויתי והרגשתי בכנס מילאה אותי שבועיים אחר כך. היה לי מאתגר מאוד לחזור לשגרה נהייתי גם חולה והיה לי קשה שנגמר הכנס וזה רק נתן לי אינדיקציה לכמה משמעותי ומדהים היה הכנס הזה והתהליכים שעברתי גם אם לא ידעתי להגיד מהם באותו רגע. חוויתי ריפוי עצום בכל מערכות היחסים שעברתי, עם המשפחה, אפשרתי לעצמי להיות. פשוט להיות, עייפה שמחה עצובה הכל היה נוכח והתקבל באהבה וזה היה מרגש לחוות את זה. אני ממליצה בחום להגיע להתכנסות של הקוסמיק, אני הגעתי בפעמיים הראשונות בלי חברים מ"הבית", הגעתי לחוות את עצמי בעיקר, פגשתי את הגבולות שלי בפעם הראשונה דווקא בכנס. קיבלתי לגיטימציה להשמת והצבת גבולות ואת המקום לתקשר אותם בלי להתבייש בכך. אני מזמינה את מי שמדגדג לו לפרוץ ולהציב לעצמו גבולות חדשים, לגלות אומץ אהבה ושמחה. להיזכר מי אנחנו באמת ולהנות. זו באמת חוויה משנת חיים. תודה על הבית שאתםםם💗
 
♦יניב
אווירה נעימה, מזמינה לעבודת עומק. השפיע עליי והלך איתי הרבה זמן אחרי. שווה לכם לבוא.
 
♦אדי
פעם ראשונה שלי. נהדר, ראוי, כדאי, כיף, חוויתי, מצמיח, מקרב. אהבה
 
♦קוליה זהר
אווירה נעימה, מלכדת, אוספת, מחבקת. מרחב מאפשר מקבל ותומך. חיבור ושהיה עם חברים אהובים, הנאה והעשרה מסדנאות. מרחב מכיל, מאוד מקצועי שמאפשר היכרות עם דיאלוג על המרחב המיני שלנו, התעסקות עם הזכרי נקבי, והיחסים שלנו עם גופנו. מרחב מוחזק להתבוננות וריפוי ברבדים השונים הללו.
 
♦זאב
מכיל נח וכיף. תהליך אישי וזוגי מעניין ומלמד. שווה לנסות
 
♦איתן
פעם ראשונה שלי. למדתי המון המון, מהסדנאות והשיחות, וממש שמח שבאתי. מרגיש שזה גם שינה בי משהו חשוב.
למדתי הרבה מהסדנאות, המון דברים שלא הכרתי לפני זה ופתחו לי את החשיבה. היה לי קצת קשה עם זה שלא הכרתי כל כך את העולם הזה
 
♦אור
הרגשתי עומק ורצינות ומרחב בטוח להתפתחות. הכנס היה בשבילי הזדמנות לפגוש את השבט ולהרחיב את הרשת החברתית שלי. שמחתי להיות הלפרית במתחמים - יצא לי להיכנס לסדנאות שלא הייתי בטבעי בוחרת להיכנס אליהן והופתעתי לטובה ולמדתי הרבה :) בנוסף - מאז אני מרגישה חיבור טוב יותר עם הגוף שלי, שחרור יותר גדול ויותר עונג בחיי :) אני אומרת כך - אפשרות פז מרגשת בשבילך להתחבר לעצמך ולחקור את יחסך עם מיניות ויחסים אינטימיים