צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

22-24/2/2018 – מסע אל מסתורי מקדשי האהבה

♦מירב
אוירה מדהימה. עברתי תהליך מדהים. קיבלתי הרבה תובנות. למדתי על עצמי דברים חדשים ונזכרתי בדברים שקשורים בעצמי ששכחתי. היו לי 3 מנחים מהממים. כל אחד מהם מביא את עצמו עם נוכחות שונה. השילוב בינם היה מושלם. לעבור חוויית מקדש זה מסע קסום שמשנה בך משהו. אחרי מסע כזה אתה חוזר לחיים האמיתיים קצת שונה. הרבה יותר שלם עם עצמך, מתוך תובנות שקיבלת במסע. היה מדהים!!!!!! תודה תודה תודה
 
♦אסף
אווירה נעימה, רגועה ובטוחה. חוויתי את היכולת לצלול לעומק של פעילות במגע ללא מטרה, במצב מדיטטיבי שבו העונג נוכח בכל רגע. קיבלתי מראות מעצימות מחברים אחרים בקבוצה שחוו איתי מגע. עליתי עוד מדרגה במסע לשחרור מדפוסים במיניות. המנחים אבישג ומיכאל היו מאד קשובים ומדויקים, הרגשתי שהם בהחלט ראו אותי לאורך המסע, אבל בלי לקחת אחריות עלי - וזו חוויה חדשה וטובה בשבילי. התהליך שהם הובילו בקבוצה היה מאד מתאים לצרכים שלי - עדין, איטי, גמיש, פנימי. שמח מאד שבחרתי במקדש הזה! המסע אל מסתורי מקדשי האהבה היה עבורי קודם כל מסע אל תוך עצמי, מסע שבו יכולתי להתבונן, לחוות וגם לשחרר את הדפוסים ה"רגילים" שלי, ולהשתחרר מהתפקידים שאני מעמיס על עצמי - ולהתנסות בשחרור מכל אלה לטובת מציאות שבה רכות ואהבה הם המציאות. התוצאה של חוויה זו היא לב פתוח שרוצה להעניק מעצמו עוד ועוד, ושמושך אחרים להעניק לו מליבם הפתוח. תודה על המאמץ שבהפקת האירוע, ובעיקר על היצירתיות שמובילה ליצירה של חוויות והתנסויות מסוגים שונים.
 
♦מאירה
מושלם. חוויה משנת-חיים עבורי. מרגישה אחרי הסדנה שאזור הנוחות שלי הוא אינסופי. פגשתי חבורה מהממת של אנשים, שבשלושה ימים הפכו להיות משפחה שלי. מנחים מהממים! המפגש עם מיכל מעיין היה עוצמתי ומרגש. תודה על הזכות להיות חלק! ישר כוח!
 
♦שי
האווירה היתה קסומה, מכילה, רגישה, קשובה...עם אמון ומקצועיות. וואהו........צריך עוד זמן לעיכול....רק יכול להגיד שהגוף מלא חוויות ועקבות והלב מלא. חברים וחברות חדשים, ועוד העמקה והכרות עם הדרך המרתקת שאני הולך בה. וגם הכרות נוספת עם המנחיםות. נתרמתי גם ממגוון של הכרויות חדשות ועבודה פנימית משמעותית, ורטט ותדר שמלווה אותי כבר כמה ימים וכנראה עד לאין סוף. הקוסמיק שעבר היה הכנה ראויה. מיכל הנחתה ברגישות, מקצועיות, כנות ומלא באותנטיות עם הרבה ניסיון וגם דאגה למי שחסר וכו. קשה בכמה מילים היא פשוט עולם ומלואו. לאמיצים ואמיצות חובבי הרפתקאות למסעות פנימיים וחיצוניים עם המדבר "המדבר מדבר, הוא קורא לך, תסתכל איך הכל פורח ...אצלך בלב..." תודה רבה .....גם על המשוב זה לא ברור מאליו....
 
♦תהל
אווירה טובה מאוד. הגעתי עמוסה וקיבלתי יכולת לשתף מה שעובר עלי ולקבל תמיכה מהקבוצה. מרגישה שנהנו ממני ומהנוכחות והתרומה שלי לקבוצה. התהליך יפה ועמוק. אחרי השתתפות בסופש מקדשים של דוד כהן צדק אני מרגישה את התהליך העמוק שעברתי , האנשים המקסימים שהביאו את עצמם ואפשרו לי להביא את מי שאני בלי מסיכות ובלי להשאיר את העולם האמיתי מחוץ לדלת. על המנחים מיכאל ואבישג ידעתי מראש שהם אלופי עולם אבל לחוות אותם סופש שלם זה עונג צרוף וחוויה שנשמרת בכל תא בגוף. מרגישה שקיבלתי תמיכה לתהליכים האישיים שלי ונזכרתי שאני חלק משבט גדול. תודה. כולכם מלאכים עלי אדמות, עושים עבודת קודש.
 
♦טלי
אווירה נעימה. גרם לי להביט פנימה עוד. בלילות מאז אני חולמת כל לילה...!!! וגם זוכרת..! חיזק אצלי את ההקשבה לאינטואיציה. המנחים היו מקסימים ומעצימים ומעשירים כ"כ! 
 
♦עדי
הרגשתי בטוחה. היה רגוע ונעים ומאפשר. המסע עם אותה קבוצה יצר קירבה ואפשר עבודת עומק רצופה. לא היה צורך כל פעם לראות מי נמצא, להציג את הנמצאים, לייצר הסכמות, להתניע עבודה ואחרי כמה שעות שוב הכל מהתחלה. אפילו היום עוד לא בטוחה בדיוק מה. יודעת בחוויה, בגוף שהיה לי משמעותי וטוב ועוצמתי להיות בבועה המאושרת הזאת במדבר. באוהל הזה. עם הקבוצה הזאת. ולגעת ולדבר על הנושא החשוב המאתגר המורכב הזה של מיניות. מיכאל היה נהדר! הלאט הרגוע והעדין שלו הביא גם עוצמה וגם נינוחות וגרם לי להרגיש בטוחה. היה שילוב של הומור עם רצינות במינונים נכונים עבורי. אבישג הביאה רכות נשית וחיוך ועדינות ותמיכה. תודה על הזכות להיות חלק מהמסע הזה. שיש לי מקום בטוח, שהוא בשבילי המציאות האמיתית, מרחב של חקירה ועונג ואתגר לפגוש את עצמי.
 
♦שגית
אווירה טובה. קיבלתי כלים לעבודה שמאנית. מנחים מקצועיים מאד, מחויבים ורציניים. תחושה של אחריות.
 
♦דויד
הרגשתי במקום בטוח ומאוד בנוח בהתחשב שזו הפעם הראשונה שלי. אישית לי לא היה ממש מוצלח. בדיעבד מרגיש שהייתי צריך לעבור מקדש. לבת זוגי היה טוב ואני לא ממש התחברתי ובפועל לא לקחתי חלק בכל הפעילויות ובשבת בכלל לא. ההנחיה היתה ממש טובה, ברורה ומלאת תובנות והייתי רוצה להעמיק את הלימוד. כל המנחים, המסייעים והכוהנות וכוהנים עבדו ללא לאות ודאגו לנו היטב. זה מסע הפותח לנו דלתות לאפשרויות חדשות/שונות מהרגיל והכרות עם כלים אחרים לשיפור החיים ולפריצת פרדיגמות קיימות.
 
♦יוסי
היתה אווירה טובה ומזמינה, והתחושה שלי במהלך המסע הייתה של שייכות ורוגע. ההתחלה היתה קשה לי. משום מה חשתי התנגדות לשחרר ולקפוץ למים, סוג של הרגשת "מה אני עושה כאן". כך היה בערב הראשון. אבל למחרת בארוחת הבוקר הכל השתנה. ישבתי לאכול עם עצמי מנסה להבין מה עוצר אותי, ואז ניגשה לשולחן בחורה ממקדש אחר ושאלה אם אפשר להצטרף אלי, השיחה אתה שחררה בי משהו. לאט לאט הצטרפו עוד אנשים לקבוצה שעם חלקם נכנסתי למקדש, אבל ממקום אחר ויותר טוב. התהליך במקדש נתן לי אפשרות לחקור את עצמי ואת הגבולות שלי. אני אדם מאוד פרטי וכאן במקדש הייתי צריך להחשף. העולם השמאני חדש לי אבל הטקסים המחוברים לטבע קסמו לי ונתנו הרגשה של ריפוי. כאלה כמו חיתוך כבלים מהעבר ואיסוף חלקיקי נשמה. אני חושב שעדיין לא עיבדתי את הכל, אבל ברצוני להמשיך לחקור וללמוד בזכות החוויה שעברתי אתכם. לכל אחד מהמנחים היתה אנרגיה שונה והם יצרו משולש נפלא ביחד. אהבתי שהם הצליחו להביא את הדרך הייחודית לכל אחת ואחד מהם למרחב הזה. כולי הודיה להם ולמה שהם יצרו. עברתי סופ"ש של התמודדות עם חסמים פנימיים. של צחוק ודמעות. של הרגשת חיבור וביחד חזקה ומרגשת. כאשר המדריכים והכוהנים השמאניים שלנו מובילים ושומרים עלינו באהבה רבה. תודה גדולה ואהבה על החוויה הטובה. מצפה לכנסים הבאים.
 
♦גל
אווירה מאוד נעימה ותחושה מצוינת. היה לי מאוד משמעותי זה שחווינו את כל הימים עם אותם האנשים, ככה שנוצר שיח לא רק בשעת הפעילות ונוצרה יותר קרבה. ההנחיה היתה מעולה!!! התרגילים היו נהדרים והבנייה של שלושת הימים היתה מצוינת. מאוד התחברתי לדרך שבה הועברו הנושאים השונים. הפקה מעולה! מקום מדהים! כל הכבוד!
 
♦דב
אווירה מעולה. חיבור, רוגע והעצמה. מנחים מקסימים רגועים, מעצימים. כל הכבוד על הארגון והחשיבה על כל פרט, הנתינה, והרצון לנגוע בתחום כל כך חשוב. קפה ועוגות היות תמיד בשפע ללא צורך לשלם בנוסף על דבר, אלא להתרכז בתהליכים עצמם. ישר כוח!
 
♦שיר
האווירה הכללית היתה נעימה מאוד. הגעתי מוצפת מאוד מטקס משמעותי שעברתי יומיים קודם לכן, ולכן הגעתי עם חששות האם אני מסוגלת לעוד תהליך עומק. היה לי קצת קשה להתחבר ביום הראשון. לשמחתי היו הרבה מחבריי במתחם שיכולתי להיעזר בהם בהפסקות. עלו טריגרים וקשיים בתרגולים במקדש, היה מאתגר לעבוד במקדש אחד כשרוב הזמן נשמעו קולות ומוזיקה ממקדש אחר שהוא המקום היותר טבעי שלי, אבל עשיתי מאמצים להתרכז ולהיות נוכחת במקדש שלי ולהצליח לשמור על הנחישות לעשות עבודה לפחות בדבר אחד שהחלטתי לעבוד עליו. מיכאל ואבישג מקסימים. זו לא היתה פעם ראשונה שאני משתתפת בסדנאות שלהם, אני מאוד אוהבת את ההנחיה שלהם, בגדול הרגיש שהמרחב שמור. כמישהי שנמצאת עמוק במסע שלה ולא מפסיקה להתפתח ולקלף שכבות, הסופש היה לי משמעותי מאוד, עוד שכבות שהוסרו, עוד תובנות שנפלו, במרחב מאפשר פתוח ובטוח. חוויתי דברים לראשונה שרק מעוררים את הרצון שלי לצלול עוד יותר לתוכם ולהכיר עוד ועוד צדדים בתוכי. שמחה שלמרות הקושי הכלכלי התאפשר לי להגיע ולהנות מעוד חוויה בלתי נשכחת שתהדהד עוד זמן רב בתוכי. תודה מעומק הלב למיכאל ואבישג על מרחב חקירה מגוון, מעניין, בטוח ופתוח❣ תודה ענקית לכם על ארגון מטורף בכל הכנסים והסדנאות.
 
♦מיכל
הלם בהתחלה, נעים ומכיל באמצע, קצת מתיש לקראת הסוף. השהות במרחב בטוח ומכיל, עם משחקים מקימים - אפשרו לי להשיל קליפות והגנות, ודברים מהנערות צפו ועלו. הנחיה נהדרת. מנחים נעימים ומכילים, קשובים ומאפשרים ויחד עם זאת יודעים למרכז ולשמור עלינו אסופים. זו הייתה קפיצת ראש עבורי לבריכה שסקרנה אותי כבר זמן מה. נכנסתי למקדש חוויתי, רך ונעים וככזה - אפשרתי לעצמי להתמסר לתהליך ויחד עם זאת לחקור את הגבולות שלי, לקלף שכבות הגנה ולפגוש את הנערה הפצועה שהשארתי אי שם בתחתית הרחם. תחילתו של תהליך ריפוי נעים ביותר! העירום לא תמיד הרגיש לי אותנטי. אבל זו החוויה שלי. נקודת האור של העניין - היה לפגוש את האותנטיות שלי בסיטואציה. לבחון מה מתאים לי ברגע הנוכחי. חשוב ביותר!