צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

COSMIC LOVERS - dark magical love nights - 22-25/5/2019

♦ אפרת
תחושה נעימה. נינוחה. מכילה. נפתחתי לאנשים חדשים, לשיחות אינטימיות, לתקשורת עם עצמי, לחשיפה. הרבה פעמים אנחנו שופטים דברים מתוך תפיסות שלנו, כאלה שהתחנכנו עליהן ואימצנו כמעט שלא מדעת ומפסידים בגלל זה מגוון חוויות. הכנס הזה הוא דוגמא לזה ומאפשר לכל אדם באשר הוא לפגוש את עצמו במרחב מאפשר ובטוח. אני ממליצה באהבה
 
♦ ירון 
טוב, מוחזק, מוקפד, מאורגן. חלק מהכיף הוא גם המפגש האנושי. מרגיש שקבלתי באופן עמוק מאד לתהליך האישי שלי.
 
♦ רם
אווירה של אהבה ולב פתוח. הורדתי מעצמי מחסומים, יש לי יותר ביטחון במיניות, בתקשורת שלי עם אנשים (מילולית ופיזית), מרגיש יותר בטוח בערום החיצוני והפנימי. זה מרחב של העמקה ריפוי ואהבה. תודה רבה
 
♦ זיו
פחדתי פחד מוות לפני ההגעה להתכנסות. ובשנייה שסיימתי להרים את האוהל ורצתי לכנרת, ראיתי כמה אנשים ערומים וזה נראה כל כך טבעי, התפשטתי בלי לחשוב פעמיים וקפצתי למים והרגשתי איך כל הפחדים נשטפים ממני. היתה לי את אחת החוויות המשמעותיות והמעצימות בחיים. התמודדתי עם הרבה פחדים וחסמים והצלחתי להגיע לרמת שחרור שמזמן לא הגעתי אליה. היתה לי כל הזמן תחושת ביטחון ולא הרגשתי לרגע איזה מבט שיפוטי או סליזי. הכל נעשה באהבה וכבוד. הסדנאות היו מעמיקות, מעניינות ומרגשות והתכנים מאוד חשובים וברמה גבוהה. השתחררתי, נפתחתי, שמתי לב להרבה חסמים שהיו והבנתי שאני צריכה לעבוד עליהם. חזרתי לתל אביב על ענן ובתחושה שכל האנשים יפים ומיוחדים.. (חברים שלי חשבו שלקחתי משהו) חזרתי בתחושה מועצמת ומלאת אנרגיות. הכרתי אנשים מיוחדים דרך הנשמה והאופי ולא דרך הצ׳ק ליסט.. נזכרתי מחדש במי שאני באמת ובכל מיני צדדים בתוכי שלא נתתי להם מקום לביטוי עם ההתבגרות. הייתי אומרת שזאת חוויה משנת חיים. תודה מכל הלב. סופ״ש הזה השתתפתי בפסטיבל פשוט, כי פתחתם לי את החשק.. קוסמיק היה עבורי הפעם הראשונה שאי פעם השתתפתי במשהו כזה. אני חייבת לציין שאי אפשר להשוות מבחינת רמת התכנים והעומק והתהליך הרגשי שעברתי בקוסמיק. הקוסמיק בהחלט ברמה כל כך גבוהה ומעמיקה ועכשיו הבנתי למה דוד שם דגש על כך שזוהי התכנסות ולא פסטיבל.
 
♦ הילה
היה מעולה. אני עדיין מעכלת :) ממש שמחתי על השיטה החדשה של רישום לסדנאות, זה שיפר את החוויה שלי מההתכנסות באופן מאוד משמעותי ומורגש
.
♦שירה
אווירה מדהימה פתוחה מקבלת ותומכת. התהליך שינה והעמיק לי את הזוגיות . זו התכנסות חובה לכל אדם בעיניי. להעמיק וללמוד על המיניות שלנו, להשתחרר מבושה וחסמים.. חובה לכל אדם!
 
♦ עמית
אווירה רגועה ומאפשרת,  אווירה של אמון  וכבוד הדדי. פגשתי והכרתי הרבה אנשים נפלאים. לקחתי איתי את ההתעצמות והדברים שלמדתי לחיי היום יום. הקוסמיק וההפקה הם נפלאים. הכל עשוי נהדר.
 
♦עמי
עולם אחר טוב, אוהב, תומך, מאפשר, לא שופט. הגעתי עם הציניות שלי לגבי חלק מהתכנים, הרבה ממנה התנפצה. הצלחתי לשתף ולבכות כפי שלא קרה לי באף סדנא אחרת. תודה על כך. מקום שבו אהבה היא העיקר.
 
♦ מאיר 
אווירה של חשמל. מדהים. מרגיש שעברתי את שלב ה״להשתבלל כשמשהו לא נעים״. אני ממשיך הלאה ומצליח ללמוד. זאת קפיצה ענקית בשבילי. יצרתי קשר עם כל מי שרציתי ליצור קשר.
 
♦ פזית
אווירה טובה ומכילה. לי ולבןת זוג היו חוויות מדהימות ביחד. גם בסדנאות עצמן אבל גם לדבר על החוויות ולעבד אחר כך, וגם להביא אל תוך הקשר את החוויות שעברנו בנפרד. אילץ אותי להתמודד עם להיות במרחב מסוג זה גם בחברת אנשים שקשה לי לראות, להתמודד עם קושי ורגשות שעולים, לאפשר להם להיות ולבחור לקחת חלק בכל זאת. לקבל את זה שלפעמים אני לא מרגישה שייכת, וזה מה יש. ולבחור להתאמץ על להתגבר ולראות את ההמון טוב שיש בחיי. אי אפשר לברוח מרכבת ההרים הרגשית. וגם אם לא מתחברים לרוחניקיות עדיין יש מה לקחת ביחס לתקשורת בין אנשים והתבוננות במה עובר עלינו.
 
♦ רונית
לי אישית לקחת קצת זמן לצלול למרחב. היה לי בהתחלה מאוד קשה להתחבר לאווירה, למושגים, אני רגילה להרבה חשיפה ואינטימיות דרך דיאלוג ושיחה. הצלחתי לשחרר הרבה ציניות שהיתה בי לאורך הזמן ולהשתתף בפעילות מפגישה של כלל ההתכנסות מבלי שארגיש אמנם הזדהות עם הכל, אבל זה היה לי שיעור חשוב. החוויה הגופנית היתה לי מאוד חזקה, להיזכר בחיבור שבין הנפש לגוף בחוויה הפיזית. הרגשתי שיש הרבה מאוד אחריות על החוויה שלי במרחב, במה שנאמר ובאנשים בתפקידים השונים סביבי.
 
♦ חגית
אווירה מופלאה. תחושת השבט ריפאה בי עוד מקום...חווית החופש והפתיחות בעירום ובמיניות שחררה עוד מעצור. אני בתהליך של לפגוש את עצמי ללא הרף כבר 20 שנה. אז לא גיליתי שום דבר חדש. אבל כל מה שכן היה. היה פשוט ריפוד של אהבה. זו התכנסות קסומה. נהניתי. עפתי. השתעשעתי. התפרקתי. הכל קרה!!! והרגשתי אהובה ומוכלת. התכנסות לבבות מרפאת, בה כל אדם יכול להיות מי שהוא ולעבור תהליך ביחד. היה מופלא מדהים מרפא מרגש קסום. בלתי נשכח. תודה תודה תודה תודהההה. שני הטקסים שהיו. היו המשמעותיים ביותר בתהליך שלי
 
♦ מייק
מאוד מדויק, מוחזק היטב ומאפשר תהליך שלם. זכיתי לתובנות ובהירות עמוקה לגבי מטרותיי בחיים. תודה
 
♦אסי
אווירה טובה, מכילה, פתוחה, מאפשרת. ההתכנסות העבירה אותי מסע אישי לא פשוט - היה פער גדול בין תחושת השייכות והנוחות שלי בסדנאות השונות (שהיו מצוינות כתמיד...) לבין התחושה במרחב הכללי וגם בטקסים הכלליים. מצאתי שקשה לי להתחבר להרבה מהצעירים וה"חדשים", הרגשתי הרבה המנעות ממפגש איתי וזה העיר בי התבוננות על מה שאני מחפש במרחב הזה, והאם אני שייך אליו. "קוסמיק לאברס" הוא מרחב ייחודי שבו אפשר להתנסות באופן בטוח ואמיתי בתקשורת ומיניות - מתוך מקום של קבלה, אפשור, הכלה ופתיחות. ההתכנסות בנויה כתהליך והסדנאות מאד מגוונות, כך שכל משתתף בכל רמת ניסיון יכול למצוא את מקומו, להתמודד עם האתגרים שלו, ולקבל תמיכה כשהוא נזקק לזה. ההתכנסות היתה עבורי שונה ומאתגרת - בגלל הרכב המשתתפים שלהרגשתי היה צעיר יותר והיה לי קשה להתחבר אליו.
 
♦תומר
אווירה מקבלת, פתוחה, קסם. מאיפה להתחיל... חזרתי לנשום, אחרי שבועיים בלי אוויר. קיבלתי כיוון נוסף לטיפול שאני כל כך צריך, פרקתי כמו שלא פרקתי מעולם. רק מנסה לראות איך אני משלב את הכל בחיי היום יום, כי אי אפשר אחרת. לא נראה לי שיש מישהו שלא ירוויח מהתכנסות כזו. מעגל ההסכמה זו סדנת "חובה" למשתתפים לראשונה בקוסמיק. צבע לי את כל ההתכנסות באור אחר. מתחם חכמי השבט. וואו. כל כך חיוני. ההתפרקות שעברתי שם, האהבה שהורעפה עליי, הקבלה והידיעה שיש שם מישהו תמיד - לא יסולא בפז. בסדנאות כאלה, וכל כך הרבה דברים שיכולים לצאת ויוצאים - המתחם הזה חיוני. תודה לויקראם על הכל - הוא היה מדהים.
 
♦ שמואל
אווירה מאוד טובה, נעימה וחברית. אני פועל בתחום הליווי והריכוז של קהילות. עברתי הרבה דברים באופן אישי כמובן, אך התרשמתי במיוחד מהמסרים של הקבלה הרדיקלית שהועברו בטקסים, לא מעט בזכות ההנחיה שנתנה מקום ולא נרתעה מחריגותם של האנשים. ממליץ לבוא פתוחים, זה מקום לפגוש בפצעים ובהזדמנויות שלא מצפים להם, אז להגיע בזרועות פתוחות ונפש חפצה. הטקסים היו הדבר הכי טוב.
 
♦נעמה
תחושה מאד מוחזקת ומאד בטוחה. אווירה טובה, מאפשרת, כנה ואוהבת. קבלתי פתיחת עוד ערוצי תקשורת עם הבן זוג שלי. הקוסמיק זה עבודה. אתם באים כדי לעבוד ולהיכנס עמוק פנימה וזה מביא אתו המון מתנות אך גם קושי שהוא בעצמו מתנה גדולה.
 
♦ לנה
כמו בכנסים הקודמים הרגשתי אווירת ריפוי ואחזקה. התחשבות ורגישות. הרגשתי חיבור עם האיש שלי כפי שכבר מזמן לא הרגשתי!! שמחתי לעזור לזוג שעבר משבר וזה להם כנס ראשון.
 
♦ גל
מאד מוחזק מאד בהיר. באתי להיות בשקט עם עצמי, לנוח קצת, לפגוש חברים. קיבלתי את זה, וגם כמובן פרוסס, כי אי אפשר בלי, על החברויות שלי ועל הזוגיות שלי, ועל הציפיות שלי מעצמי. הקוסמיק הוא מקום לכולם, יש לאנשים שבו הרבה ניסיון, אז לא תהיו לבד, יש מקום שאפשר לגשת, והכנרת נעימה. אני אומר לחברים שלי שזה מחנה הקיץ הכי טוב למבוגרים שהייתי בו בחיים שלי, עם סיפור מסגרת מעולה, ריכוז מהודק ומדויק, הדרכות משובחות ומגוונות ושכולם נראים בו ממש יפים. אני מגיע מתנועת נוער, שבה כל הזמן מודדים כל דבר במבחן הבטיחות. הרגשתי ממש ממש בטוח. החל מהמתחמים ועד החזרה המתמדת על השתייה של המים. זה ממש הקנה לי תחושת ביטחון
 
♦קרן
אוירה מופלאה שהולכת ונרקמת ומתעצמת מיום ליום, אני בהודיה עמוקה על מה שההתכנסות הזו נתנה ונותנת. היה לי תהליך מרתק, ומאד שונה עבורי מההתכנסות הקודמת, שהיתה הראשונה שלי. עבורי טקס הקקאו ממש היווה מעבר לרמה אחרת של נוכחות, ואחריו כל רגע כבר נקלט באופן עמוק יותר. באתי בעיקר כדי לקבל כלים להתפתחות האישית שלי ואני מרגישה שזכיתי בכמה מתנות נהדרות. חוויה מרתקת, מרגשת, פותחת לבבות ומשנת תודעה ועבורי גם משנת חיים. תודה!
 
♦אילנה
אווירה נעימה וחמימה. הרגשתי מאד בבית ובנוח. דברים מוכרים ואהובים והתהליכים היו במקצב שהיה מתאים עבורי. הגעתי הפעם עם בן זוגי וזה היה מבלבל. בדיעבד מצטערת שלא נעזרתי במרחב התמיכה.
 
♦בני
וואווווווו, וואוו אין לי מילים, רק זה שתודה על מרחב התמיכה, הוא הציל אותי כמה פעמים. תבואו זה מרפא
 
♦ לי
אווירה מדהימה ופותחת לב, המיקום נפלא. אני מרגישה שהקוסמיק היה לי למראה לגבי התהליך האישי שלי, בחודשים האחרונים הלב שלי נפתח והתרחב, והייתי רוצה להמשיך ולהגדיל את היכולת שלי לאהוב אנשים אחרים אהבת חינם. בקוסמיק ראיתי גם את הצדדים שפוחדים, אלו שצצים אצלי בהתכנסויות חברתיות גדולות, הצד שחושש ליצור אינטראקציה חדשה, שלא יודע איך, שלא נעים לו להפריע...הכל מגננות שמונעות ממני לאהוב כמו שהייתי רוצה. בואו! זה משנה חיים, וזה מעבר לאורגזמות ומיניות, זה האורגזמה של הלב
 
♦ זוהר
חופש מוגן ואנרגטי. הבנתי לאן הגעתי. תבורכו תחובקו המשיכו לפתוח את הלב לדייק ולהתפתח.
 
♦ עמיחי
היה לנו נעים מאד. קשה לסכם בכמה מלים. באנו כזוג, ועבדנו רק בתוך הזוגיות. ההתחלה היתה קשה מאד, עם סדנת הקנאה. אבל משם השתקמנו והצלחנו למצוא אפיק מדהים של מיניות כריפוי עמוק לעצמנו, וגם לעולם שסביבנו. זו היתה חוויה רוחנית עמוקה, ושנינו מגיעים ממסורות רוחניות ותרגולים של מדיטציה ובודהיזם מזה שנים רבות. ממש חוויה מרחיבת נפש ומרוממת רוח. לפני ההרשמה לקוסמיק התהפכה לנו הבטן. אנחנו לא אנשי פסטיבלים, קשה לנו עם קבוצות גדולות, ואנחנו לא בקיאים בתורות הטנטרה והמיניות. לא ידענו למה לצפות, והחששות היו עצומים. מצאנו מרחב חם, אנושי, פשוט אבל מדויק, קשוב ותומך. בעיקר מצאנו חכמת חיים עמוקה ותהליך בנוי לתפארת, שאפשר לנו לעשות דרך ארוכה משל עצמנו. באנו כזוג, ועבדנו כזוג, ודומה שקפצנו שלוש רמות בזוגיות שלנו, ובדרך הרוחנית שלנו. קודם כל תודה עצומה. לא רק על ההפקה המדהימה, אלא על הרגישות, הדיוק, הרמה הגבוהה, האנושיות - וכמובן המתנות הגדולות שקיבלנו.
 
♦ שלי
אווירה מעולה. מצאתי בי אהבה שוב.
 
♦ דליה
אווירה מהממת. קבלתי מלא חום ואהבה מאנשים חדשים וישנים. יש חופש להרגיש הכל. חובה לבוא לפחות פעם אחת כדי להבין מה זה
 
♦ דוד
האווירה וההתכנסות היו מעולים. מאורגנים להפליא. בצורה הכי מקצועית רצינית ומלאת נתינה וכבוד. ישר כוח. העמקתי עם עצמי, שקט, אינטימיות, אנשים מדהימים וכוח והשראה להמשיך הלאה. התכנסות מעולה שמאפשרת לבחון את עצמנו עם עצמנו עם אחרים ואחרים במתחם אינטימי מכיל, מחבק ומעצים.
 
♦ שירי
אווירה מצוינת. עברתי תהליך התפתחות אישי. הצלחתי בצורה מודעת לעבור דרך מחסומים אישיים שלי. מסע שהוא כמו מנהרת זמן בו עוברים ב 4 ימים תהליך התפתחותי מרתק ומעצים. מודה על תהליך עומק מדהים שעברתי עם עצמי
 
♦ שרית
נתרמתי מאוד בעיקר כזוג. לי זו היתה פעם שניה ולבן זוגי פעם ראשונה. הלכנו כמעט רק לסדנאות הזוגיות ועברנו תהליך משמעותי ומחבר. מומלץ בחום. סדנאות חזקות ומשמעותיות, אוירה נעימה ופתוחה והכנרת, הו הכנרת.... כיף גדול ובעצם הרבה יותר מכיף. חוויה של צמיחה והתפתחות ועונג.
 
♦נטע
וואו. הרגשתי שכולם מסתובבים בבטחון עם לב פתוח ורצון ללמידה וחוויה. תודה. תודה. המרחב הזה מקודש לי. אני במקומות מאוד גבוהים מאז שפגשתי ב'מסעות הלב' סה"כ לפני 7 חודשים. והכל בזכות הארגון היוצא דופן. הסדר. המקצועיות. האופציות. השרותיות. השליחות. ועוד. המשיכו כך ואני אתכם
 
♦ יהלי
אוירה מיוחדת וחופשית, מעודדת חקירה פנימית ואינטראקציות חיצוניות
 
♦ עידית
היה נעים. היתה לי אווירה רגועה, חוויתי את המרחב עדין בניגוד לפעמיים קודמות שבהן הרגשתי הרבה ארוס באוויר. הפעם הרגיש יותר רגוע. וגם אולי הרבה בדיקה, אולי היו יותר מצטרפים חדשים...לא יודעת. הארגון של המרחב היה ממש טוב. מבחינת מיקום המתחמים והצ'אי והקמפינג. היה ממש מעולה. והצוות כרגיל, פשוט קסום. ותומך. ומלא באהבה וקבלה וחופש ו.... יש עוד מלא! ראשית, הצלחתי לשחרר קשר שפגע בי תוך הישארות בנוכחות מלאה והקשבה למרכז שלי, והרבה מאוד מהתמיכה שקיבלתי אפשר לי את זה (במקום להיכנס ללופים של אשמה ועוד חברים) והעצים אותי כאינדיבידואל, כאשה, כאלה. כל פעם לומדת עוד משהו על עצמי, מרחיבה עוד את הגבולות, יוצאת עוד מהשריון שלי ומסירה עוד ועוד. נהניתי מהמפגשים השונים. אני אוהבת אתכם! מודה על הזכות להיות במרחבים האלו, עם הצוות הנפלא ולהיות חלק מכל הדבר הזה. המרחב הזה שינה לי את חיי, ממש. העיר כל כך הרבה ותומך בעבודה הפנימית שלי, גם לאחר ההתכנסות עצמה שזה מדהים. תודה
 
♦ נוי
אווירה מדהימה! מקבלת ואוהבת. זאת הייתה הפעם השנייה שלי, וחשבתי לעצמי, מה כבר יכול להיות שלא היה בפעם הקודמת שהייתה מאוד מאוד מוצלחת? והופתעתי. הרגשתי שזה היה תהליך של ריפוי, אהבה עצמית, אהבה לסביבה. קבלה, הכלה. למדתי דברים חדשים במרחב בטוח. הטקסים היו בנויים בצורה מדהימה ומרגשת מאוד. כל מי שמרגיש שהוא רוצה לפתוח את הלב שלו ולא מצליח לעשות זאת בחיי היום יום. כל מי שרוצה להתנסות במרחב בטוח, מקבל ומוחזק. כל מי שרוצה לתת לעצמו מתנה בעלת ערך רב. על כל אלו להגיע להתכנסות. היה מדהים מדהים מדהים. אני בעד להקים קהילה שחיה את הקוסמיק בחיי היום יום ולא רק בהתכנסות :)
 
♦ חיים
אווירה נעימה וידידותית. חוויתי מגוון רחב מאוד של רגשות: נעימים ולא נעימים, בעוצמות גדולות. חוויתי מעשה אהבה מחובר לאלוהות ומיוחד ביותר. היה לי קוסמיק מעולה, עם שיעורים ואתגרים חשובים, חלקם באו בליטוף חלקם בכפכוף, לצד עונג גופני ורוחני גבוהים מאוד. בחירת הסדנאות באפליקציה - מצוין! נעים וחוסך זמן רב.
 
♦איתי
אווירה נעימה ותומכת. תודה רבה על חוויה מלאת משמעות, מעוררת, מבחינות רבות. תודה על מרחב מיוחד ומלא גם באהבה.
 
♦ רובי
תחושה טובה, עוטפת, נעים להתהלך ולהסתובב שם. אתם מדהימים, ואני כל הזמן מסבירה לאנשים שהקוסמיק זה כמו לעשות פתיחת צנרת, הגעתי לקוסמיק אחרי תקופה מאוד קשה בבית ועם המשפחה, והרגשתי שאני ממש חיה על אדים של אנרגיה בכל תחום בחיים, ממש שורדת. וחלה תפנית עמוקה באנרגיה שלי בקוסמיק אחרי סשן השחרורים העמוקים שעשיתי שם. מרגישה את זה עד עכשיו. אז תמשיכו לעשות את העבודה המקודשת שאתם עושים.