צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

20-23/11/2019 - Cosmic Lovers לילות אהבה במדבר

♦ אלמוג
היה נינוח וכיפי. וואו . חזרתי הביתה רגועה ומלאת חיות. קיבלתי תשובות לשאלות שהעסיקו אותי. והלב שלי התחיל להפתח שוב. ממליצה לתת לעצמכם מתנה נהדרת לשיפור החיים. שווה ביותר. תודה רבה על התכנסות מעולה. הרגשתי מוגנת ושבטווח לי לחקור ולהשתחרר. באמת מעולה. הודיה
 
♦ אבי
זו תמיד חוויה אחרת. הפעם הגעתי כשאני בתוך זוגיות וכשבת הזוג רחוק בחו"ל. לקח לי זמן למצוא מה אני בדיוק מחפש בהתכנסות כי פעמים קודמות לחוויה שלי היה קשר ישיר עם התנסויות עם  נשים אחרות והפעם לא רציתי בהתקשרויות כאלו . בתוך ההתכנסות מצאתי את הלבד שלי, ומצאתי את המתנות שאני יכול לתת לאחרים ושאחרים יכולים לתת לי. מצאתי דרך אפילו יותר מיוחדת לתרגל נוכחות ונשימה כשאני לא רוצה להשיג אף אחת או אף חוויה פיסית ספציפית - זה היה נהדר, נתן המון השראה ורצון ללמוד עוד.
מדובר באחד המרחבים המוקפדים, הבטוחים והמיוחדים לעיסוק בדרך אישית של א/נשים דרך מיניות. מדובר בהרפתקה מורכבת, לעיתים לא פשוטה אך כזו שתניב פירות למי שמוכן יהיה לפגוש את עצמו.
 
♦ חנה
נהדר. תודה שאתם קיימים. פעמיים בשנה מתרחב לי הלב במסעות הלב.
 
♦ ערן
היה אחלה. הרגשתי שהאירוע מאוד מאורגן עם הקפדה גם על הפרטים הקטנים
 
♦ יובל
אווירה נפלאה. טובה+. נכנסתי לעצמי. היה לי חיבור מצוין ואוירה נפלאה
.
♦ זהר
אווירה נעימה ויעילה. האוהל תמיכה היה משמעותי עבורי
 
♦ ניר
אוירה מעולה, פתוחה וחופשית. למדתי הרבה על עצמי, חוויתי והתנסתי במה שזרם,  היתה חוויה מטלטלת ומופלאה. הגבולות, הפחדים והחששות נעלמים כשצוללים פנימה. היה נפלא ומדויק ותודה לכם על העשייה הזו
 
♦ שי 
היתה אווירה מאוד נעימה ,יחס טוב ונעים מכולם. זה משהו שונה, מיוחד, עוצמתי ומעבר לכל ציפייה. שווה, שווה , שווה...... אתם אנשים טובים ומיוחדים, נתתם יחס טוב לכולם, תמשיכו להיות כאלה ובטוח שניפגש עוד.
 
♦ תמר
היתה אווירה מאפשרת  ומשוחררת מצד אחד ומוחזקת ובטוחה מצד שני. ההתעקשות של המארגנים והמנחים להזכיר שוב ושוב לחזור לעצמי, לנשימה, לתחושות שעולות בי ורגע לנשום, היו משמעותיות בטירוף מבחינתי. ההתעקשות על גבולות ובירור שלהם שוב ושוב, גם זה היה מאד מאפשר ומקדם נוכחות שלי במפגשים השונים. התחדדה לי הנוכחות, הצורך בנוכחות שלי. הגבולות כמשהו ששוב ושוב מבררים אותו מתוך מטרה להגביר נוכחות, זה משהו שהוא עבורי לחיים. נתתי הרבה יותר מקום לאש. כמה למידה, תרגול וככ הרבה הנאה. איזה כיף היה!!!!!! וואו!!!!
 
♦ אורן 
מדהים. חיבור מדהים למיניות, ומפגש עם נשים מדהימות וגברים מדהימים
 
♦ יגאל
אוירה נעימה, תחושה של מקום שכיף להיות בו עם כל מה שצריך. ההתכנסות פתחה לי עיניים לעולמות חדשים, שלא הכרתי לפני כן, התנסויות מדהימות וכמו כן גם תרמה רבות לפיתוח האישי שלי מבחינה רגשית. התכנסות ששינתה בי משהו, לימדה אותי הרבה והעבירה אותי דברים טובים
 
♦ יוני
אווירה טובה ונינוחה, ההלפרים היו מדהימים ונעימים, האוכל היה טעים  ומעבר לציפיות. ביום וחצי הראשונים הייתי סגור מעט וחושש. הטקס של ההשלמה בין המינים עשה בי שינוי מהותי ולאחר פשוט נפתחתי ונהניתי מכל רגע, גם מהרגעים הקשים יותר. למשתתפים שרוצים לבוא בפעם הראשונה הייתי אומר להעז וללכת. אם הם מתלבטים, שידברו עם כאלה שכן היו אבל חבל לפספס הזדמנות כזאת.
 
♦ מור
אווירה מדהימה. הרחבתי עוד יותר את אזור הנוחות שלי. ההתכנסות העצימה את הטרנספורמציה שאני עוברת. מבחינתי הקוסמיק הוא מרחב של שלום. זוהי מציאות אלטרנטיבית למה שקורה היום בישראל ובעולם, והיא מוכיחה שהשלום אפשרי.
 
♦ נעם
האווירה והתחושה הכללית הייתה נעימה, אציין שזו ההתכנסות הראשונה שלי, ושלנו כזוג והרגשה הכללית הייתה מאד מזמינה, היתה הרגשה של ביחד, ושל חוסר שיפוטיות.
 
♦ שני
היה נעים, משפחתי וביתי. בעיקר היה לי משמעותי להגיע עם בן זוגי למרחב שיש בו פתיחות ולתרגל תקשורת. זו חוויה משנת חיים, מיוחדת מעוררת ונעימה
 
♦ ג'ני
מדהים. כל התכנסות שאני באה, שכבת שריון מתקלפת מהלב, והגוף הרגשי והפיזי חווים מרחב בטוח ונעים. אתם חייבים את זה לעצמכם! אין עוד התכנסות כזאת בארץ, הן מבחינת המרחב המוחזק והבטוח, והן מבחינת הסדנאות והטקסים.
.
♦ ארז
התחושה הכללית שלי היתה מסע חוויתי ועמוק לתוך התת מודע ושחרור של מטענים ישנים. התהליך שלי התחיל מקילוף הקליפות והחיבור לגוף. המיקום של הכנס במדבר תרם לשקט הנפשי וליכולת להתחבר פנימה. מתחם האש היה מרפא לאזור שאפשר לקבל אנרגיה ולהזרים אותה בגוף. הסדנא שהכי השפיעה עלי היתה המפגש השלמה בין המינים ולאחריו הסדנת מגע לאחר שהמגנים הפנימיים הורדו. ממליץ לבחור סדנאות שמתחברים אליהם, לא לקפוץ מהר מידי אלא להתחיל עם עבודה פנימית. ממליץ לבוא עם ראש פתוח ולא עם מטרות מוגדרות מראש
 
♦ ישראל 
תחושה מצוינת שבנויה על מרחב בטוח של אנשים סופר מופלאים. כל הכבוד על הסינון! היה לי תהליך מדהים ומופלא. היה קושי, היו משברים אבל בסוף וואוו אחד גדול! התכנסות חובה לכל גבר ואישה באשר הם. אני אומר את זה כל הזמן למכרים שלי.
 
♦ עמית
אווירה נעימה, רגועה, מוגנת. אני ממש עברתי החלמה קטנה עם הפרידה מבן הזוג האחרון. בכלל לא ציפיתי לזה. אבל זה מה שקרה במהלך טקס ההשלמה. וזה היה נהדר וחשוב. מדהים איך גם אחרי 4 פעמים שעברתי את הטקס הזה הוא עדיין יכול להיות רלוונטי. 
תחשבו על המיניות שלכםן. מה התכנים שעולים מתוכה? עם התכנים האלה בואו להתכנסות ותקבלו את מה שההתכנסות מזמנת. לפעמים נדמה שאין לי שום תוכן להתעסק בו, אבל אצלי לפחות תמיד יש תכנים שעולים. זה עולם תוכן שמפגיש אותי עם עצמי. ואם רק תעזו, תיפגשו עם עצמכםן.
 
♦ נמרוד
התלבטתי רבות האם להגיע (למרות שרכשתי כרטיס מוקדם) ויצאתי בהודיה על האפשרות והלימוד הרבים שהיו בכנס. למדתי רבות על עצמי ובכלל. עברתי שיעור חשוב בהצבת גבולות - לעמוד על הגבול שלי ולומר לא. בנוסף, מספר סדנאות (נשימה שמאנית במיוחד) הביאו לתהליך חזק. הטקסים - קקאו והשלמה היו עוצמתיים. בנוסף, השיחות הרנדומליות בין הסדנאות היו חלק חשוב מתהליך הלימוד והחוויה. ממליץ לבוא! למרות החשש/סקפטיות/ציניות - הייתי במקום הזה כששמעתי על כך לראשונה, וראיתי בהגעה בתור אתגר אישי ובחינת דעות והשקפות אישיות. תודה לכל הצוות - הפקה, הנחייה והלפרים
 
♦ סיוון
אווירה נעימה, מקבלת . אני מרגישה שנולדתי מחדש, ההתכנסות היתה מאוד הדרגתית ואפשרה לפתוח את הלב ולהיות אוהבת, אהובה ונועזת. גם ההתמודדות עם הטריגרים היתה חשובה ומשמעותית לי. היו לי התנסויות של פעם ראשונה וכולם מסביב תמכו והכילו. קיבלתי ממממלא אהבה והרגשתי שנולדתי לזה. אני ממליצה מאד מאד על הקוסמיק.
היה פשוט מהמם!!!!!! הרישום לסדנאות היה מוצלח בעיני
 
♦ יורם
אוירה חמה וידידותית. התהליך שעברתי כמעט ברובו היה של הלב. למרות שקיבלתי הכנה מהבית, לא ציפיתי לזה. היו רגעים מאוד מטלטלים ושוב בלבד של הלב. ממליץ לבוא בראש נקי, בלי ציפיות וכד'. לפתוח את הלב. לפזר אהבה ולהיות מוכנים לקבל המון בתמורה.
 
♦ שירי
נעים, חופשי, פתוח. הכרתי בחור קסום, מה שהפך את כל ההתכנסות לחוויה אחרת וגם אפשר לי להבין איפה אני ממוקמת על רצף המונוגמיה-פוליאמורה. עברתי כמה סדנאות מאוד משמעותיות ועליהן אני מוקירה תודה. 
רוצים שינוי? פשוט תהיו אמיצים ובואו. לא תתחרטו.
 
♦ אור
היה לי נעים והרגשתי בניחוחות אל מול קהל האנשים.
כוונתי בתחילת המסע הזה הייתה להגיע עד הגבול, למתוח ולמתוח אבל לא לקרוע, לא לפרוץ בפראות. שהקרעים שייווצרו יהיו קטנים, מיקרוסקופים ואז כל פעם הגבול יתרחב קצת. כמו שריר שעבר אימון טוב. 
הוא יגדל ויבנה לאט ובהדרגה. בנועם ובעונג. לא בבום או הדף חזק. 
למדתי שכך אני חווה את התעופה הכי הכי גבוהה שלי, כשאני באיזון הכי הכי מאוזן שלי. פעם חשבתי שפיקים זה טוב. לחיות מפסגה לפסגה. הייתי מכורה לתנודות המהירות. בשלב מסוים כשהבנתי שזה לא זה, הדברים התחילו להסתבך. התחלתי לתהות ולשאול אין סוף שאלות. איך עפים גבוה, ולא מתרסקים אחרי? 
התשובה טמונה בשבילי בתהליך. בדרך. העוצמה שבסבלנות והיכולת לשהות במדיטציה. לתת לדברים להגיע בשילוב מושלם עם אקטיבציה פעלתנית כלפי עצמי. לקחת אחריות כלפי עצמי. להתנהל בקשיבות ומודעות. 
ואז מותר. מותר לעוף. כשיש מספיק מרחב פנימי שמאפשר אז יש מקום ליפול, לטעות. לפגוע ולהפגע. להיות האישה האנושית שאני עם האלה האלילה המופלאה שאני. האלוהית עם הגשמית חיות ביחד בזוגיות מאושרת. 
למדתי והבנתי כיצד לחיות עם עצמי בשלום. לנהל תקשורת מקרבת איתי. להתרגש ממני. להחמיא לי. לעשות אהבה עם עצמי. לריב ולהשלים אני ואני. לתת לי ספייס כשאני מבקשת. להיות מחולקת בתוך עצמי. להכיר ברגשות שלי. לתת לעצמי מקום ומרחב לטפל בעצמי ולא לפחד ממני. 
את כל השאיפות החיצוניות לאינטראקציה בין אישית, חברתית, רומנטית וארוטית השבתי פנימה והתמודדנו שם ביחד. מדובר בתהליך של חיים שלמים. ספציפית מדובר בתהליך אישי שהחל מאז הפרידה המשמעותית הראשונה שלי לפני כשלוש שנים. תהליך זה מגיע אט אט לכדי סיום, למקום מאוזן ושלו.
כעת אני חשה את הכוח של מסע חדש אליו בחרתי בחירה מודעת לצאת. 
ארזתי תיק עם כל מה שאני זקוקה לו היום. השארתי מקום למה שאולי אזדקק לו בעתיד. מקווה גם להפרד מכמה חפצים ולפנות עוד קצת מקום בין שביל לשביל. אני חשה את האוויר נהיה קליל יותר ורענן. אני מרגישה את הדגדוג בשולי הנחיריים ומתמלאת בהתרגשות. 
אני מביעה את כוונתי להישאר פתוחה ומאפשרת, אוהבת ומאוהבת. מתעופפת ומחוברת לעצמי. 
אני מודה בפחדי להיסגר ולהישאב "חזרה". לשכוח, לכאוב ולשקוע. 
אני מזמינה את כולי להיזכר באש המקודשת ובמדבר הרחב והמאפשר. לשבת שם בעת הצורך כשמרגישה שמשהו נעלם לי או שזקוקה לשקט. 
Lights, Loves and Celebrations.
הקוסמיק הוא מקום בו ניתן להתקיים באופן מלא ואותנטי! 
אני מלאת הוקרה ומרגישה שקיבלתי מלא מלא מתנות לחיי בעקבות החוויה הזאת.
 
♦ איילת
אווירה נהדרת כמו תמיד. שמורה מוגנת וחופשיה במקביל. תודה. בכנות ומכל הלב.
 
♦ אלה
התכנסות נעימה. מקבלת. פתוחה. אוהבת. בלתי שיפוטית. חופשית מאוד
 
♦ נתן
אווירה מעולה! עזר לי להכיר את עצמי טוב יותר ולמצוא מקומות שאני צריך לפתח את עצמי יותר בהם. 
אתם מדהימים המשיכו ככה!
.
♦ קרן
אווירה נעימה ומסבירת פנים, תחושה מפנקת ותשומת לב מדהימה לפרטים הקטנים. ההתכנסות הכי טובה שהייתי בה
 
♦ אלינה
תחושה נפלאה של הרפתקאות שמחכות להתרחש במתחם מוגן ובעל גבולות ברורים... לפני שנה הייתי בקוסמיק לראשונה וזה היה אירוע הטנטרה הראשון שלי. חזרתי מלאה בחוויות ובלב פתוח. מאז הייתי בשני אירועי טנטרה גדולים נוספים והשנה חזרתי לקוסמיק שוב. עכשיו, כשיש לי למה להשוות, אני יודעת להגיד שהשילוב בקוסמיק בין החופש לבין תחושת המוגנות, הוא שילוב מיוחד ולא מובן מאיליו... סוג של שלמות מדויקת עבורי.
 
♦ נועה
אווירה נעימה. נתרמתי מאוד. יצא  שבכמה וכמה סדנאות עלו לי אותם נרטיבים והם ליוו אותי ואת העבודה של להכיר אותם, לזהות אותם ואולי להתחיל שחרר אותם.
 
♦ לימור
היתה אווירה טובה, היו המון חיבורים, המאזן בין הקושי לעונג היה טוב, סדנאות מרימות סדנאות מציפות, ריקודים, חגיגות איזון טוב, אנשי ההתכנסות היו לי נעימים, וכמה מהמנחים היו לי מצוינים. מתכוונת להגיע להבא. ההבנה הכי עמוקה שחוויתי בקוסמיק זו העובדה שהכל משתנה, שאין קבוע. זו הבנה שהיא מאוד חשובה לי. אחד הדברים הקשים לי כאדם שמתמודד בעבר עם דיכאון, זו המחשבה כשנמצאים ברגש קשה, שעכשיו זה לנצח הרגש הנוראי הזה. אני כבר כמה שנים עושה עבודה אמיצה על האזורים האלה בי. בקוסמיק חוויתי מנעד גדול של רגשות. שמחה, חיבור, סגירות, עצב, חוסר שייכות, שייכות, חרמנות, ייאוש, כעס, תסכול, חופש, בושה, חמלה, אמונה, אהבה. וכל אלה חיו זה לצד זה, ועשו משמרות בתוכי. התחושה שאני הכל, והכל משתנה היתה לי נפלאה. ממליצה להתארגן על בגדים נוחים כי זה הולך להיות מסע:).   בואו מוכנים לעבוד, אבל אל תצפו או תשאפו למשהו ספציפי, תנו לתהליך להגיע כמו שהוא יודע. תעזו להישאר בקושי, תעזו להתמסר לעונג.
 
♦ עמי
לאורך כל ההתכנסות אווירה של היי, תחושת התעלות, אהבה ופרגון בין המשתתפימות. הגעתי קצת עם חששות וקצת עם ציניות. היתה לי תחושה שמה כבר יכול לקרות שוב אחרי ההתכנסות הקודמת. ואז משהו קרה בכמה סדנאות גם עם משתתפת חדשה שהכרתי וגם עם האהובה אתה הגעתי, בעיקר בסדנאות האחרונות. עברתי תהליך ודרך שמעולם לא עברתי קודם, גם לא בטיפול שהייתי (וגם לא כמטפל). בניית ההתכנסות כתהליך אפשר זאת. וגם האווירה. ואולי העייפות שנתנה לרגשות לצוף. ועל כך תודה לכם. אל תוותרו על החששות ועל הזהירות בהתחלה. אבל גם תנו את ההזדמנות לתהליכים לקרות. גם אם אתם ציניות - תנו לזה מקום. אם תעברו תהליך היא תרד מעצמה.
 
♦ לנה
הייתה אווירה טובה מאד. אנשים מעולים. הארגון טוב וסביבה בטוחה ונעימה. הפעם הגעתי מאד נינוחה. הרגשתי שזה בית. מתוך זה הרגשתי שאני יכולה לבטוח יותר באנשים והרגשתי איך הלב שלי נפתח. שאני מעזה יותר אבל ברורה עם עצמי על הגבולות שלי ומצליחה להגיד אותם. בעיקר חוויתי הרבה אנשים (בלתת ובלקבל) וזה לגמרי מתוך התהליך.
מאד ממליצה להגיע להתכנסויות הבאות. זה מרחב שעושה פלאים. כל הכבוד לכם. ממש.
 
♦ אריה
היה חיבור מעולה למקום היפה, והאנשים הנהדרים
 
♦ טניה
אווירה מושלמת. עפתי וריחפתי והיה לי נעים מאוד. אוהבת אתכןם
 
♦ יואב
וואו וואו. לא יודע בכלל איפה להתחיל לתאר כמה מדהים שהיה. הגעתי מתוך קושי, והתקבלתי עם המון רוח, אהבה וחמלה. כל בחירה שם הרגישה לי מדויקת וקסומה. הכרויות עמוקות, מבטים חיבוקים ואהבה. יצאתי מרחף, מואר, מועצם ושלם. היה לי מושלם
 
♦ עופר
אווירה מאפשרת ונעימה. במהלך ההתכנסות נחשפתי לדרכים להטמיר את האנרגיה המינית לאנרגיה של חיות ואהבה.  חוויתי תחושות חדשות והרבה אור אהבה והתרגשות חזרו אתי הביתה. ממליץ לא להסס. זה מקום של שפיות שבו אפשר להתעסק במה שחשוב ונוגע. במהות, בנעימות בתוך מסגרת תומכת ומכבדת