צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

29-30/6/2018 – Cosmic Lovers De-Compression Gathering

♦ שירה
היה ממש כיף ומשחרר. אמיר יעקבי היה מדהים. בצבעים היה כיף. סוף סוף הזדמנות לנוח ולבלות, לדהור ולהתפנן עם כולם בלי לחץ של סדנאות (: ולרקוד!!! לרקוד מלא!!
 
♦ אמיר
אווירה כיפית. מאוד רגועה. אווירת פאן ומתאימה לשחרור מהקוסמיק!
 
♦ אריק
היה מעולה מקום נהדר ואנשים פתוחים ומקבלים. השתתפתי בטקס ליל ירח היה מקסים וממש אהבתי. בהחלט ממליץ לכולם ללכת, יש אוירה של חופש עם אנשים כל כך טובים ופתוחים ומקבלים, קשה אחר כך לחזור למציאות בקטע טוב כי ממש כיף שם.
 
♦ עינת
תחושה של רילקס, מפגש אינטימי ונעים. השתתפתי במפגש הריקודים, רקדתי את עצמי לדעת והיה מענג ומשחרר. כמשתתפת חדשה בפעילויות שדוד עורך (cosmic היה הראשון) נהנית מאוד מהדרך הטבעית, בטוחה ומשחררת השוררת בפעילויות.  Cosmicהיתה חוויה מכוננת עבורי וסוף השבוע של ה-decompession השלים אותו בצורה מושלמת. אחרי הגלים והסופות, לשבת יחדיו עם החברים החדשים, לחוות לחלוק ולעודד, להשתכשך במים הנעימים והחמימים. לרקוד ולרקוד עם אנרגיה מתפוצצת מאדרנלין יחד עם הרבה א-נשים יפים. להנות משיק פירות טרי וקר. היה ממש ממש טוב!
See you next time
 
♦ עדי
היה חופש! בלי ליין אפ, זמנים, התחייבויות. זה היה כל כך נכון וכיף ומשוחרר. היה נפלא ומדויק לי. הטרייבל-דאנס היה עוצמתי ומעולה. המוזיקה הזאת בלייב הכניסה אותי לעצמי ולטרנס בעוצמות (ובד"כ אני לא חובבת הז'אנר...). סדנת צבעי הגוף עם לב ארי היתה חוויה חושית נעימה עם המון צחוק, מגע, משחקיות ופאן. נהניתי כל כך! לב ארי היה אחלה, קצת הלך לאיבוד, חזר, ושוב. היה מעולה! אני רוצה עוד כאלה! מפגשים פתוחים, משוחררים של חופש, טבע, מפגשים אנושיים מלב אל לב, בחברת אנשים שמדברים את השפה שלי ושומרים על הכללים (קהילה כבר אמרתי? זה מאוד טרנדי עכשיו...)
תודה תודה תודה
 
♦ יואל
אווירה משפחתית. השתתפתי בטרייבל דאנס והיתה חוויה מדהימה ומשחררת! תודה 
 
♦ סער
אווירה טובה מאוד. מסע בו אפשר לחוות את החופש להיות. כיף להיות אתכם
 
♦ נגה
נעים קסום משפחתי ואינטימי
 
♦ ליפז
רגוע, מחבר...ממש דיקומפרשן. הטרייבל דאנס היה מעולה. אין עליכם, תודה על עשיה משובחת.