צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

המלצות לסדנת - סודות האינטימיות הזוגית

סדנת אומן עם דוד כהן צדק

 
אוקטובר 2021
 
♦ למדתי על  הסקרנות המינית שלי. למדתי שאני נהנית מהאישה הפתיינית שלי. למדתי שאני יכולה לשפוך. הכל היה לי משמעותי, נהנתי מכל התרגילים והתהליכים. אהבתי את התהליך. היה לי משמעותי ללמוד נוכחות מהי, הלכה למעשה.
הזוגיות שלנו הושפעה בהחלט. אנחנו מדברים יותר, משתפים יותר, משתוקקים יותר וממשיכים לחקור את המיניות שלנו
בהחלט ממליצה לזוגות לעבור את התהליך הזה! על מנת להתקרב , להתחבר ולהנות אחד מהשניה. אנחנו מחוברים זה לזו כמו שלא היינו  שנים רבות. בשנים האחרונות חווינו מספר סדנאות זוגיות ואינטימיות, בדר"כ נהנינו, אבל תמיד אחרי שחזרנו הביתה הזוגיות שלנו חזרה לאותו מקום. הפעם זה היה שונה. חזרנו אחרים, כל אחד לעצמו והזוגיות שלנו כישות נפרדת התפתחה משמעותית. אנחנו חיים נוכחות, מדברים  ממקום קרוב יותר ומשתוקקים להיות יחד על מנת להמשיך ולהכיר זה את זו (למורות שאנחנו יחד 30 שנים ונשואים 26 שנים)
ממליצה לכל זוג שרוצה להנות מהחיים (לא רק מסקס טוב, אבל גם) להגיע לסדנה הזאת
 
♦ למדתי על מורכבות קיימת בהחזקת כעסים לאורך זמן, תחושת המסוגלות שלי התחזקה. משהו בביטחון הפנימי בתחום המיני, הביטוי המיני, הנוכחות. היה לי משמעותי ללמוד ולחקור נוכחות. השיח בקבוצה ובין המשתתפים בהפסקות היה לי חשוב. הבנית הלוז בקרשנדו הייתה טובה עבורי. תרגול  וההסבר לעיסוי היוני, היה מעולה. חזרנו באנרגיות זוגיות מעולות, תחושות רדומות של התפעלות, רצון למגע, חיפוש קרבה, התחדשו בעוצמה.
 
♦ למדתי כמה חשוב שאדע מה הגבולות שלי ואתקשר אותם, גיליתי דברים שגורמים לי לטריגרים ואני לומדת איך לעשות עבודה עם עצמי כדי לא להיות מופעלת. הרגשתי את היכולת להיות נוכחת וגם כמה יש בי פחד לפעמים להיות נוכחת. הרגשתי את המשמעות של להתכווץ ולהצטמצם מול האפשרות להתרחב. מצבי הרוח שלי השתנו הרבה לאורך הסדנא אך פחות נבהלתי ממה שעלה. הצלחתי לתפוס מקום ולבטא את עצמי ואת מה שחשוב לי. למדתי את הכוח של התקשורת ביני לבין בן זוגי וכמה זה פשוט כשאני ברורה. 
הרגשתי שאנחנו מצליחים לקיים שיחות על נושאים טעונים, כשכל אחד מאתנו מביע/ה את הרצונות שלו והגבולות מבלי לפחד מתגובת השני. היו לנו הרבה אי הסכמות שלא העזנו לפתוח ולדבר מהחשש שהשיח יוביל לריחוק וכעס. הצלחתי לשתף אותו בפחדים, ובמשאלות הכי כמוסות שלי, עם בטחון שיוכל להקשיב, לא יבהל ולא ישפוט. ההחזקה של המרחב בסדנא היתה מאוד משמעותית, הרגשתי שאין בהלה ממה שעולה, אין שיפוטיות, הרבה הקשבה ונוכחות שקטה. הרגשתי שאנחנו יכולים לנוע בכל מיני קצוות רגשיים ולגעת במקומות כואבים מבלי לחשוש להפגע. לא היתה תחושה של מאמץ אלא של זרימה. הנוכחות שלך דוד מאפשרת תחושה של בטחון שאני יכולה להיות עם כל מה שעולה לי מבלי להבהל גם עם כאב ועם פחד. הרגשתי שנוח ונעים לי להתפשט פיזית ורגשית, לחשוף ולהחשף ולהסיר מעלי דברים מיותרים.
ממליצה מאוד. מרגישה שאני במסע וחוויתי התרחבות לתוך עצמי ולתוך הזוגיות שלי, תחושה וידיעה שזה יכול להיות מסע אינסופי של עוד ועוד הכרות, קירבה, הסרה של דפוסים מיותרים שנסחבים איתי. מסע של ביחד ולחוד. הגילוי של אפשרות למיניות אחרת, עמוקה, מקרבת, איטית, נוגעת, מחברת ועוצמתית פותח את התאבון לרצות לחיות כך ביומיום.
 
♦ היה לי משמעותי התהליך הזוגי, האינטימיות, המרחב. יש עכשיו תחושה גדולה של  פתיחות, עלו הרבה דברים שלא עלו בעבר ויש הרגשה של רצון להתפתח ביחד. אני ממליצה לזוגות לעבור את התהליך הזה. זה תהליך אקסטרימי
 
♦ למדתי שיש דרך ארוכה ומעניינת בתוך מרחב הזוגיות שחשוב לעשות יחד. למדתי שיש לי דפוסים בלתי נראים שנחשפו בפניי. היתה לי משמעותית חווית הנוכחות של בן זוגי. יש בינינו יותר שיח על נוכחות בעקבות הסדנה
 
♦ למדתי את היכולת להיות בנוכחות מלאה מול בת הזוג. זה מרחב בטוח ומאפשר. אפשרות לחקור ולהיחקר. התקשורת בינינו יותר קשובה ונוכחת. ברור שממליץ לזוגות לעבור את התהליך הזה. זו מתנה גדולה לכל זוג שרוצה לקחת את עצמו כמה צעדים קדימה
 
♦ באתי לשחרר בושה ומחסומים במיניות שלי ובעצמי. זה תהליך ארוך של 20 שנה שמצליח יותר ויותר עם השנים, אבל בסופ"ש הזה, בזכות ההנחיה, הדוגמה האישית (ההדגמה, ללא ספק, אבל משהו מעבר לזה, בנוכחות והשקט הפנימי) והקבוצה הטובה הביאו באמת לשחרור גדול וחופש. למדתי מגע יותר מדויק ותודה על כך. הכל היה לי משמעותי בסך הכל. יומיים וחצי של התנתקות והתחברות לאינטימיות זוגית + שחרור חסמים ופחדים. 
הזוגיות שלנו הושפעה מהסדנה, יש תקשורת מדויקת יותר, מיניות ומגע מוגברים, אינטימיות קרובה יותר, ורצון לשחק עם כל מה שלמדנו, והרבה יותר. השתחררתי ואמרתי דברים בימים שאחרי הסדנה, ומאז, שלא חשבתי שאי פעם יאמרו בקול בימי חיי. הסדנה הזו חובה לכל זוגיות נורמלית ארוכת שנים, עם או בלי ילדים. זו חוויה זוגית אינטימית "חובה" לכל זוג באינטימיות ארוכת טווח שרוצה להעיף את המיניות הזוגית ל"ספרה" אחרת ואת כל מערכת היחסים.
 
יוני 2021
 
♦ למדתי המון על עצמי. החיבור שלי עם בת זוגי היה עוצמתי, היכולת להיכנס לעומק לתוך ריב לטפל בפצע בצורה יסודית ואז לצאת ממנו בריאים ואוהבים יותר. הסדנה השפיעה על התקשורת, הבנה הדדית אחד את השנייה. מתגי הטריגרים נמצאים אצלי בראש (לא להפעיל אחד לשנייה וגם אם הופעל להבין שזה טריגר ולא באמת מה שקרה)
בהחלט ממליץ לזוגות לעבור את תהליך הזה. מתנה לכל זוג, מעצים, מחזק בטירוף, מלמד כל כך הרבה גם אחרי 10 שנות זוגיות לומדים ומגלים דברים חדשים. סופ"ש של אהבה אמיתית, צחוק מתגלגל, בכי, כעס, אנרגיות, רטטים, זרמים של אהבה בגוף. גילוי אמיתי אחד את השנייה
 
♦ למדתי שיש בתוכי כאב ודפוסים שהגיע הזמן לגעת בהם. הכל היה לי משמעותי. פגשנו את עצמנו בצורה שלא נוכל להדחיק.
ממליצה לזוגות שהקשר שלהם חזק ועמיד והחוויה החזקה הזו תחבר אותם עוד. זה כמו לשנרקל אחרי ישיבה ממושכת מול הים
 
♦ למדתי המון. למדתי לראות דפוסי התנהגות שונים אצלי. למדתי שאני לא מכוער. היה לי משמעותי הקרבה, האינטימיות, הנוכחות של כולם. תחושת המוגנות. התכנים היו מרתקים והחוויה באמת משנת חיים. אני ניגש אחרת לסקס ובכלל לשיחה עם אנשים. אני מרגיש מועצם. 
בפירוש ממליץ לזוגות לעבור את התהליך הזה. החוויה הגופנית של אינטימיות רוחנית מהסוג הזה היא משהו שחייבים לחוות לפחות פעם בחיים כדי להבין שזה קיים ואפשרי. בנוסף, השיחה על קווי כאב וטריגרים נראית לי מאוד חשובה. הסדנה הזו מיוחדת בצורה בלתי רגילה. אני אומר את זה ברצינות. זה משהו שחייבים לחוות פעם בחיים כדי להבין שהוא קיים... תפסתי מעצמי בנאדם מודע, רוחני ופתוח מינית, אבל גיליתי שיש לי עוד כל כך הרבה ללמוד. מעבר לסיפור המיני, העולם הרגשי שנחשף בפניי והתובנות שלי על עצמי ועל הזוגיות שלי הן דבר שאני בספק אם טיפול פסיכולוגי של שנים היה מגלה לי. בקיצור, הסדנה הזו היא מתנה נפלאה.
 
♦ למדתי שאני ביישנית בלבטא רגשות. היה לי משמעותי הזמן ביחד להקשיב, לגעת, להריח, לתת ולבטא את עצמי רגשית. החיבור בינינו עכשיו יותר חזק במובן של ביטחון בו, בעוצמת הרגשות וביטחון בנו כזוג. מרגישה שבעקבות הסדנה הוא אמר לי דברים שאולי הוא התבייש להגיד לפני. בהחלט ממליצה לזוגות לעבור את התהליך הזה! בגלל שיש תהליך מאוד משמעותי שהסדנה גורמת לעבור עם בן הזוג, שגורמת לחיבור מאוד חזק
 
♦ למדתי שאני אוהב סדנאות, אוהב לגלות דברים על עצמי ועם אהובתי. היה לי משמעותי עיסוי הלינגם שבמהלכו היתה חציה של קו שהביאה איתה תובנות וקרבה. חזרנו טעוני אנרגיה בצורה משמעותית מלאי תיאבון אחד לשניה. בהחלט ממליץ  לזוגות לעבור את התהליך. עבורי זו היתה הזדמנות לשכלל את התקשורת בתוך הקשר שלנו כולל הרחבה של ארגז הכלים במיטה וכמו כן הבערה מחודשת של אש התשוקה. 
בסדנה פגשתי צדדים חדשים של עצמי, נחשפתי לפגיעות חדשה, גילוי שפתח אותי להרגיש ולהבין טוב יותר את אהובתי. שכללתי את יכולת ההקשבה שלי לפלא שחי אתי ועל הדרך הכרתי אנשים מתוקים ונהניתי מסופשבוע מפנק עם בריכה ואוכל בריא ומשובח
 
♦ למדתי כמה טוב לי וחשוב לי להתנתק טוטלית מהטלפון הנייד, למדתי כמה מרגש אותי שבן זוגי שותף במסע ההתפתחות הזה, למדתי שתפקיד ההלפרית עזר לי להיות באופן מוזר בטוחה ומשוחררת יותר, ואולי זה לא קשור לתפקיד, אבל ממש נהנתי מההזדמנות לתת  ולעזור. היתה לי הזדמנות לחוות שוב כמה השפעה יש לאהבה שלנו על אנשים אחרים. למדתי שעדיין יש לי ביקורת עצמית על זה שלוקח לי ה מ ו ן זמן לגמור אם בכלל ושעדיין אני נאחזת באורגזמה כמטרה. היה לי פשוט סוף שבוע של עונג. הניתוק מכל ה"צריכים" של הבית, האטת הקצב, להיות עם בן זוגי בלי שום הסחות, לרקוד, להרגיש שאני בידיים מקצועיות ובטוחות, להתמסר להנחיה, החיבור לזוגות האחרים - נוצרת אינטימיות שגורמת לי לראות כל כך הרבה יופי באחרים.
היה לי משמעותי מאוד העיסוי הרקטלי. כבר המון זמן שרציתי ולא העזתי לגעת. זו היתה פעם ראשונה. 
עוד התקרבות, עוד חוויות משותפות, עוד תשוקה, עוד עולמות חדשים לחקור ולגלות. ברור שממליצה לזוגות לעבור את התהליך הזה. כי התקשורת, התשוקה, המיניות בין בני הזוג הם הבסיס עליו הכל מושתת וכמה שאפשר ללמוד יותר, לחוות יותר, לאהוב יותר- הרי זה משובח
 
♦ למדתי שאני מאוד מפחדת להרגיש שוב כאב. שבמשך 6.5 שנים הרגשתי הרבה כאב והרבה כעס, וכדי להצליח לתפקד פיתחתי מנגנונים שעזרו לי לטשטש, לעשות את הסוויץ׳, ותמיד לחפש משהו חיובי להיאחז בו ולשהות בו. למרות שהפרק הזה בחיי הסתיים, נשארתי עם ההמנעות הזאת מלהרגיש כאב פיזי וגם נפשי, ובסדנה ממש הרגשתי את ההתנגדות והפחד שלי להרגיש שוב כאב. למדתי שכאב זה שער לריפוי, ואני צריכה למצוא את האומץ לעבור בו יותר. אפילו שבועיים אחרי הסדנה אני עדייו מרגישה הרבה יותר מחוברת לעצמי והרבה יותר שלווה ומשוחררת. למדתי שהגוף שלי זוכר ומשמר את הטראומות שעברתי. ממש חוויתי את זה הלכה למעשה בסדנה. שהטראומות האלה פועמות בגוף שלי. ואני רוצה לשחרר אותן ורוצה ללמוד איך. היה לי משמעותי ההרבה זמן איכותי ואינטימי עם בן זוגי. לשים אותנו בפוקוס ליומיים מלאים. להיות בלי הפלאפון. מרחב בטוח שהורגש שכל רגע חושב ודוייק כחלק ממהלך שלם. הזוגות הנוספים שיצרו מרחב בטוח לפגיעות, התנסות וערום, להשאר לישון עם כולם. תובנות שעלו תוך כדי, לגבי עצמי וגם עם בן זוגי לגבי הזוגיות שלנו. הזמן בין הסדנאות, ההפסקות הארוכות, לשכב על הספה עם רוח של אחרי הצהריים ולהיות עם עצמי. הארגון של המרחב, מלא ספות ופינות מוצלות עם אפשרות להיות יחד או לחוד. שגרמת לי להגיע לשפיכה, זה ייצר הוכחת התכנות לכך שזה אפשרי, ובפעם שאפשרתי לעצמי להתמסר לזה, זאת הייתה חוויה של הרפיה ושחרור שגרמה לי לתחושה מאוד טובה. להתחבר לעצמי ממקום עמוק ומלא בטחון. ומכתבי האהבה! גם מה שאני כתבתי לו, העובדה שכתבתי את זה ממש חידדה לי את זה בראש ואני הרבה יותר מודעת לזה - אז כל פעם שהוא עושה את אחד הדברים שכתבתי שם אני מרגישה שזה מחזק את האהבה שלי אליו.  וגם הדברים שהוא כתב לי - היו שם דברים שלא ידעתי שהוא שם לב אליהם בכלל וזה גרם לי להרגיש מאוד אהובה ומלאה.
אנחנו הרבה יותר מחוברים, יותר מאוהבים, יש יותר אינטימיות (כל מגע במהלך היום שלפני יכל להיות קצת מכני או סתמי מרגיש עכשיו יותר עמוק) יש יותר בטחון בקשר שמעניק יותר שלווה ושקט. עוד מוקדם להגיד אבל זה חיזק את הבנה שצריך לקחת את הזמן בסקס ובאינטימיות ובטוח שבעתיד נראה את הפירות של זה.
וואו בטח שממליצה לזוגות לעבור את התהליך הזה. עבודה במרחב כזה זאת יציאה מאזור הנוחות, הורדת מגננות וציניות. הסדנה אפשרה לנו לצלול עמוק לקשר, לעבוד אחד עם השני כדי לשחרר מטענים שישבו ביננו, להכיר עוד צדדים אחד של השניה (גם אחרי 11 ביחד) ללמוד איך לעבוד עם כאב ואיך לענג אחד את השניה במעשה האהבה. גם שבועיים אחרי אנחנו עדיין מרגישים את האימפקט החיובי והמשמעותי של הסדנה על הקשר שלנו, אנחנו מחוברים יותר, חזקים יותר ומאוהבים יותר.
 
ינואר 2021
 
♦ למדתי לשחרר הגנות, להיות נוכח באינטימיות זוגית, לקבל בלי להגיב. היה לי משמעותי הניתוק, הבועה הזוגית. החיבור השקט עם הזוגות האחרים. הערום. העיסויים העמוקים. מבחינתי החיבור הזוגי מאוד התחזק. הרגשתי התאהבות מחודשת ורצון להיות יותר ביחד. בהתאם, היה גם טריגר לא נעים ביום שאחרי, אבל הצלחנו לעבור אותו בשיחה והתקרבות. מבחינה אישית אני מרגיש הרבה יותר רגוע ומסוגל להיות נוכח ופחות תגובתי. 
בהחלט ממליץ לזוגות לעבור את התהליך הזה. סדנת חובה בעיניי למי שרוצה להעמיק בקשר הזוגי. הסדנה היא מסע אינטימי קסום, מדורג ועמוק. בשבילי היא היתה בדיוק מה שהייתי צריך - יצאתי מאוהב מחדש, מודע יותר לזוגתי ולעצמי, ובנוכחות יותר מלאה. אני מאחל לכל זוג לעבור את המסע המרתק והמפתח הזה. מומלץ בחום.
 
♦ למדתי שאפשר אחרת ואחרת זה קסום ונכון ומדויק ופשוט, כל כך פשוט וטוב. היה לי משמעותי להיות שם, בקשב, לספוג. זה תהליך חשוב. מאוד חשוב. תמשיכו , פשוט תמשיכו לעשות
 
♦ למדתי המון דברים, חלקם עדיין חבויים, בעיקר איפה הנקודות שאני עדיין מחזיקה טראומה ומה מקרקע אותי וגורם לי לבטחון. היה לי משמעותי החיבור לבן הזוג, הסביבה החברתית, אנשים מקסימים עם ניסיון מרתק. קבלתי תחושת ביטחון ועוצמה נשית וזה פשוט היה לי טוב לראות ולשמוע. ומבנה הסדנה שפשוט גאוני.
גילינו המון על עצמנו בנפרד ואיפה נפגשים כזוג. הנפרדות זהו תהליך שאנחנו עדיין צריכים לעבוד ולעבור וכיף שהצלחנו להתחיל אתו בסדנה. החוויה הזו שעוברים בנפרד שפוגש את הביחד כל כך עוצמתי ותומך תהליך התפתחות, שפשוט בעיני מי שלא עבר את זה לא יכול.ה להגיע לרבדים עמוקים באמת בנפש. זו סדנה חווייתית ועוצמתית. מרגישה שחייב לעבור משהו כזה כחלק ממסע החיים וחלק מתהליך התפתחותי.
תודה לכם על המרחב והכוונה🙏
 
♦ למדתי מלא.... מפגש עם טראומת עבר, יציאה מדפוס פעולה מוכר, חוויית כאב מושלך, כמה התקדמתי, שיש עוד דרך, כמה אהבה יש ביני לבין זוגתי. היה לי משמעותי החיבור האינטימי והאפשרות לפגוש כאב מעבר ולפעול אחרת. מלא אינטימיות ואהבה שנפתחו כאלו נלחץ מבער טורבו. וגם האפשרות להסתכל עלינו לצד העבר שאנחנו מביאים פנימה שלא שייך אלינו.
לזוגות שנמצאים במצבים קונפליקטואלים הייתי מציע קודם לעבור תהליך של טיפול זוגי. הסדנה יכולה להפגיש עם עוצמות רגש גבוהות ולכן לא מתאימה לזוגות שלא נמצאים במקום יציב, אלא אם כן היא בהחלט יכולה לזרז תהליכי התפקחות.
זו סדנה עוצמתית שאפשרה ותמכה בנו לפגוש עוד אינטימיות בינינו ולהעמיק לתוך הזוגיות שלנו. להיות באהבה ואמפטיה אחד כלפי השנייה. לראות את העבר אחד של השני מבלי לערבב פנימה את מה שקורה בינינו עכשיו ולהפך. תודה על ההחזקה, הביטחון והכניסה המדורגת למרחב זוגי עמוק.
 
♦ למדתי שיש לי אפשרות לשים עייפות בצד ולהיכנס לנוכחות. נפתח לי צוהר להסתכל על מקומות שאני מורד בבת זוגי או באחרים שנתפסים אצלי כדמות סמכות. היה לי משמעותי הליווי של המנחים, תשומת הלב הקשובה, ההכלה של מה שעבר עלינו. אכן קיבלנו כאן מעבדה מזוקקת של היחסים שלנו.
כמובן שהאוכל היה מעלף.
האמירה שבסוף לא משנה איזה כלים רוכשים כאן, זאת המודעות והנוכחות שהיא "כוכב הצפון", וריקוד הפתיינית היה חזק מאוד עבורי. עונג ויופי והתבוננות בעצמי במקום הפסיבי.
בעיני הזוגיות שלנו הושפעה לטובה. כמעט נפרדנו, בת זוגי לקחה הפסקה של כמה ימים ... ואז נפגשנו קצת אתמול/שלשום, וחזרנו. לדעתי ניקח את הסדנה כאיזה ניקוי, וננסה לבנות מחדש כמה תשתיות עמוקות אצלנו.
בטח שממליץ לזוגות לעבור את התהליך הזה, לפגוש את עצמם ואת האחר. להתפתח בקשר, במיניות, רוחנית. סדנה חובה. היתה לי חוויה ממש חזקה בסדנה. זוגתי ואני ממש גילינו את כל הדינמיקה הזוגית שלנו דחוסה ליומיים האלה... בסביבה תומכת ומפתחת. כל הדפוסים הרגילים שלנו עלו, ויכולנו להתבונן ולחוות אותם עם תמיכה נהדרת של דויד ואודליה. בקושי שבוע עבר ואני כבר מרגיש שינוי, בי, בה ובזוגיות. (עוד נותר לבחון לאן ניקח את זה).
מי שמחפש התפתחות מואצת בכיוון זוגי ובכיוון עצמו - לכו לסדנה.
 
♦ למדתי המון על עצמי בתוך ההקשר של הדינמיקה הזוגית. למדתי על מקומות שבהם אני מנסה לפתור את הבעיות שלו ולהכיל את המצב במקום לשקף לו שהוא לא נותן לי מקום בטוח. אני חושבת שיש לי נטיה לקחת אחריות על דברים שלא שלי, פחות להראות איפה אני צריכה אותו. ואז כשמשתבש גם יש לי נטייה להאשים בצורה מאוד חריפה. יש לזה קשר למאמץ-יתר שקורה לפני כן. למאמץ שאני עושה כדי שלא ישתבש. ראיתי, את החלק הזה בעזרת אודליה, שאני לא מפרידה את עצמי ממנו ומהיכולות שלו. בדיעבד (ולא כהלקאה עצמית, אלא כ-למידה) הייתי צריכה לשקף לו שהעייפות שלו לא מאפשרת לי להתמסר ולבטוח בו.
הדינמיקה המינית שלנו היא מאוד אגרסיבית. היה טוב ממש שבסדנה ראינו שיש מקום בנינו גם לעדינות. שראינו שזה אפשרי ה-גם וגם ושאין שם שום דרישה לאיזו הצטיינות, אלא לרצון ונוכחות גם לחלק הזה. אני חושבת שעברנו שם את הקונפליקט הזה בשלום עם הבנה ל"גם וגם" הזה.
היה לי טוב להיות בנתינה לו ביום הראשון. זה משהו שהוא לא כל כך רוצה ומתלהב ממנו וגם לא "עף" על זה מבחינה מינית. אבל זה כן הזכיר לי שקיים בי הצד הזה שאיתו פחות בא לידי ביטוי.
אחרי הסדנה לקחנו הפסקה של כמה ימים. אני רציתי בזה. בימים האלה הייתי עם עצמי בסוג של ריטריט. עברתי דרך המון כאב בצורה הכי גולמית שלי, בלי לנתח אותו ונתתי לו מקום. כשהכאב קצת נרגע, חשבתי המון על הדינמיקה בינינו ועל המקומות שאני מתנהלת באופן שמצד אחד לוקח עליו אחריות (עד שמשתבש משהו, כמו שהזכרתי קודם) אבל אם משתבש, הכאב מוציא אותי מדעתי ואני מאשימה אותו ומשתוללת עליו. שחזרתי המון דברים שהיו בינינו בעבר וחשבתי איך אני רוצה להתנהל לאור התובנה שהדינמיקה הזאת לא מיטיבה איתי וכנראה שגם לא עם הקשר. נוצרה בתוכי כוונה ולמידה חדשה של פחות אחריות עליו, יותר שיקוף של קושי וכאב, והתכנסות לתוך הכאב שלי - בלי להאשים ובלי לתקוף, ואחכ משם לצמוח ולתקשר יחד תובנות חדשות ודינמיקות חדשות. 
מאז נפגשנו לפגישות קצרות שבהן דיברנו ופרקנו את הלמידות אחד של השניה והמשותפות. אני מרגישה שהקשר קיבל פנס מאוד חזק של מהם הדברים שלא עובדים ומה בדיוק הדינמיקה שקורית. הם היו יותר מעורפלים קודם. עכשיו אפשר להסתכל לאמת בעיניים. אני חושבת שזה מסע זוגי ומיני משמעותי.
 
♦ למדתי שאני כבר מנוסה יותר במפגש ובמרחב כזה ומרגישה הרבה פחות מבוכה. שאני יכולה להביא את הרגשות שיש בי בהווה גם למרחב המיני המיוחד הזה ושזה חלק מהתהליך הכנה שאני בו. שהגוף שלי חכם מאוד. היה לי משמעותי הפתיחה של הסופשבוע, שבה נאמר ששום הנחייה היא לא חובה ושההתרחשות מהירה אבל אפשר תמיד להחליט איך לקחת בה חלק. מאוד הרגיע ושחרר אותי. היתה לנו חוויה זוגית מאוד משמעותית ביחד, דווקא בעיקר בגלל שהיה מאתגר ומוציא מאזור הנוחות ולא כל החוויות היו רק חיוביות ושל גילוי והנאה. היה הכל מהכל וזה היה מאוד עמוק.
אני ממליצה לזוגות לעבור תהליך כזה. אני חושבת שהמפגש של זוגות עם זוגות אחרים סביב נושאים כל כך קמאיים ובמרחב מיוחד ומשוחרר כזה, מורידה די בקלות הרבה מגננות ונותנת להרגיש שהבעיות שלך ושל הזוגיות שלך הן לא ייחודיות לכם. זה מקל מאוד על תחושת בדידות. וגם מתאפשר מפגש מאוד מיוחד ושונה מהרבה זוויות עם בן הזוג שלך שביום יום נשחקות או מתעצבות באופן ספציפי.
 
♦ למדתי שאני פתוחה יותר ממה שחשבתי, שלא קל לי לקבל עונג. היה לי משמעותי עצם ההחזקה לאורך הסדנה, הזמן.... לקחת את הזמן אפשר לי להתמסר לתהליך, הבועה שנוצרה ביני ובין בן זוגי וגם בכלל בועת הקבוצה שמרה על ריגוש לאורך כל הסופש. חזרנו הביתה קרובים יותר, רגועים יותר ותשוקתיים יותר. המושג להיות בנוכחות קיבל עוד עומק ואנחנו רוכבים על הגל של זה.
אני ממליצה לזוגות לעבור את התהליך הזה במידה שהם מסוגלים לבשלות הנדרשת להיות במרחב כזה. זה ללא ספק תהליך מקרב ומלמד על מה שיש בתוך הזוגיות. סוף השבוע שעברנו בהנחיית דוד היה בועה מרתקת ומפעימה של נשימה חדשה לתוך הזוגיות שלנו, בתוך מרוץ היומיום זכינו ליומיים מלאים של הענקה הדדית לתוך היחסים האינטימיים שלנו. יצאנו מלאים, מחודשים וערים לחיים.
 
♦ למדתי כמה וכמה דברים. למדתי כמה חשובה עבורי הנשימה, בפה פתוח, בגוף פתוח וקשוב, כמה היא מרגיעה ומועילה עבורי. מדייקת. כמה היא חשובה במעשה האהבה. אני חושב שזה הדבר המרכזי שהתמקדתי בו והוא כלי משמעותי ונהדר עבורי. היה לי משמעותי להיות יחד עם בת זוגי. לקבל את הקשיים שעולים. המרחב שנוצר הוא כל כך מכיל שגם הקשיים יכלו להפתר ברכות ובעדינות. זה היה מאוד מיוחד ומעורר מחשבה גם בנוגע לאיך אנחנו מתמודדים עם קשיים ביום יום ומדוע שם קשה יותר לפתור אותם. תחושת היחד העמוקה שלנו התחזקה. ההיכרות. משהו נפתח וכעת קל יותר לומר את שעל הלב, להוציא החוצה ולשתף גם בדברים הלא יפים, משהו שם זז במקום הזה. זה מרגש.
אני ממליץ לזוגות שמוכנים לעבור את התהליך הזה. לכל אורך הסדנא חשבתי הרבה על זוגות שאני מכיר ואיך הייתי רוצה שהם יחוו את התוכן המדהים הזה, וגם איך הוא יכול לטלטל את כל העולם שלהם. האומץ להחשף, האומץ לשהות יחד בפחד ובחשש, להתענג, להתמסר, להעניק ולהיות מוענק, כל אלו הם מתנות רגישות שמגיעות עם התהליך המרגש שעברנו יחד בסדנא. חוויה מעצימה ומיוחדת.
 
♦ למדתי שאני פתוחה, מוכנה להסיר עכבות, לא מפחדת להתמודד עם השדים שלי ושאני מעוניינת להפוך את הזוגיות שלי למאפשרת ופתוחה, יחד עם האהבה שלי לבן זוג שלי. אני מאמינה שזה חלק מהריפוי שלי ודרך שאני צריכה לעבור בתהליך שחרור האחיזה שלי במסגרות. היה לי משמעותי שעברתי את זה עם הבן זוג שלי, שנחשף לעולם שאני רוצה להעמיק בו. שדודי נתן מקום גם למשבר והאתגר שעלה בינינו ולא טאטאנו כלום מתחת לשטיח. היכולת של דודי להסיר את הדרמה מסביב לריב שלנו ולהתמקד בנתונים עצמם ולעשות בזה סדר. 
מבחינה מינית, זה פתח אותנו עוד להתנסות ולחקור את המניות שלנו. יחד עם זאת זה גם פתח צוהר לשאלות עבור כל אחד מאתנו לאן הוא רוצה לקחת את הזוגיות הזו. השיחות בעניין נעימות ונעשות ממקום רגוע ולא מתוך כעס ודרמה.
בהחלט ממליצה לזוגות לעבור את התהליך הזה. אני יודעת שזה מחזק מאוד את הקשר והאהבה, יחד עם זאת עולים גם קשיים שלא מאפשרים להתעלם מהם. הסדנא היא מאיץ תהליכים. מי שלא מפחד מכל תשובה שתגיע, זה תהליך מומלץ ביותר.
כבר חודשים רבים שאני במסע...מסע אל תוך חיי, פנימה, הכי עמוק שאפשר. במסגרת המסע האישי, נכנס גם החלק הזוגי שלי, ואני מאושרת כל כך שבן זוגי לקח בו חלק. אני מעריכה כל כך את הנכונות שלו לקפוץ איתי למים לא מוכרים. זה היה תהליך קסום בעיני שבו מצד אחד יש הרבה דגש על האהבה וחיזוק הקשר הזוגי וגם מקום בטוח ומאפשר, שכאשר עולים בו אתגרים, הם מטופלים בצורה חכמה ורגישה. הרגשתי שהסדנה היא מאיץ תהליכים. מחזק את הטוב, אבל גם מעלה על פני השטח את הקושי והאתגרים שקיימים בקשר הזוגי. מי שלא מפחד מכל תשובה שתגיע, ורוצה לעשות תהליך מנקה, זה בדיוק המקום שגורם לבהירות ומאפשר לכל אחד מאתנו לדייק את עצמו בתוך הקשר הקיים.
הרגשתי במרחב בטוח ומוגן לכל אורך הדרך. היכולת להוביל כמות גדולה של אנשים ביחד, כאשר כל אחד עובר תהליך פרטני, ראויה להערכה, בפרט כשזה נעשה באופן כל כך ברור ובטוח.
תודה לדודי ואודליה על המרחב המדהים הזה שיצרתם עבורנו שהיה מלא אהבה והכלה, ללא תנאים וללא שיפוטיות.
 
נובמבר 2020
 
♦ למדתי שאני יכולה להתפתח ולהרחיב גבולות גם ברוגע, דרך עונג וזרימה טובה ולא רק דרך קושי ומשברים. נהניתי מאוד לחוש את העונג שבלענג את האיש שלי. אנחנו קרובים מאוד ויש ביננו הרבה אינטימיות ביומיום ובכל זאת הצלחנו לייצר עוד ממנה במהלך הסדנא, לגלות דברים נוספים אחד על השניה, להפתח במקומות שהיו סגורים ביננו. למשל עיסוי פי הטבעת ושפיכה נשית. שנינו חווינו את זה עם אחרים ולמרות שניסינו ביננו, זה לא עבד. אני מופתעת באיזו קלות הדבר הזה נפתח ביננו בסדנא. זו מתנה גדולה. אתם מופלאים וזו מתנה ענקית לקבל את מה שיש לכם לתת.
 
♦ למדתי שאני אשה סקסית, מלאת תשוקה, רכות, חום, מגע קשוב, ובו זמנית פראית, מאתגרת, עוצמתית, אמיצה שמוכנה לעשות הכל בכדי לתקן. ראיתי עוד את הדורשת שבתוכי, המאוכזבת, וגיליתי שעל אף שהיא מגיעה ומשתלטת, יש לי את הכוחות להגיד לה עצרי, לחשוף אותה ברבים על אף הבושה, לתת לה מקום ולתת לה לעבור בדרך פחות משתלטת. היה לי מאוד טוב האנרגיה האוהבת שנכחה בכל החדר. ההשראה שזוגות אחרים נתנו עבורי. היה לי אסטטי ויפה וזה היה מאוד חשוב. האנשים היו יפים. הרגשתי ביטחון גם כי כל הסדנא היתה מתוקתקת, מאורגנת וזורמת לפרטי הפרטים במקצועיות וגם כי הזוגות באו לעבוד ולא כדי להתגרות. אנשים נעימים. נוכחות של רחלי היה חיוני ומרכך. זה שהיו אנשים עם גוף נורמלי ולא דוגמנים ודוגמניות. נוכחותו של דויד. נוכחות יציבה, ברורה ויחד עם זאת לא מאוד רגשית יכלה להפריע לי, אך האמת שזה דווקא מאוד תמך ועזר לי לא להיסחף בעצמי. והכי משמעותי. השבט של אנשים פתוחים ומקסימים.
בן זוגי חזר מלא תשוקה, אוהב, נותן תשומת לב, מתקשר, אני חזרתי שקטה, אוהבת, קרובה, לא שיפוטית. משהו נפתח בנו אחד לשני. גם הלב וגם הגוף ביותר קבלה, והבנה
אני רוצה להודות ממש. כמה שעות אחרי ואני קולטת את העומק, בחלקים את התיקון, בחלקים אחרים את הפוטנציאל לתיקון שמעורר בי מוטיבציה. איזה דרך מרתקת לרפא דרך מיניות את חיי, את המפגש עם אנשים והעולם. ואיזה פוטנציאל אדיר יש בשבטיות גלויה, חשופה בכנות, ופשוטה. תודה תודה תודה
 
♦ למדתי שאני נשית ומופלאה ומותר לי להרגיש את זה ולהביע את זה בכל הרבדים. למדתי שכל תחושה היא זמנית וכל מה שעולה עולה לתיקון. היה לי משמעותי להתענג ולחוות אורגזמה במלואה, לפתות את בן הזוג שלי ולהרגיש שלמה להיות ערומה ובטוחה עם הגוף שלי. הבנת עומק האתגר שבזוגיות ורצון גובר להמשיך לעבוד ובעיקר גילוי העונג שיש עוד כל כך הרבה אפשרויות לאהוב אחד את השניה ולענג אחד את השניה מלבד סקס. לגמרי ממליצה לזוגות לעבור את התהליך הזה. זהו מרחב אינטימי אמיתי וכנה שמאפשר לרפא הכל דרך המיניות ואין דומה לו ומשתווה לו בשום סדנת זוגיות אחרת בעייני. זה ממש נוגע בעומק ובתכלס של הדברים ומעלה אותם על פני השטח. סדנא מופלאה שמאפשרת מרחב לחקירה בטוחה ואינטימית ביותר. מה שמיוחד בה במיוחד שהיא מעשית וחושפת את כל האמת. דרך הדגמות, שאפשרו להרגיש את כל הלמידה, באופן הרוחני הפיזי והרגשי, ולא רק השכלי. ההבנות במהלך הסדנא יורדות ומחלחלת בכל חלק וחלק עד מורגשות ממלאות. סדנא עוצמתית חווייתית מרגשת מצמררת. הרגשתי מקום בטוח להביע כל רגש ורגש שעולה להיות חשופה כמו שמעולם לא הייתי. תודה מעומק הלב לדוד ורחלי המופלאים
 
♦ אני חושב שהתחדדו לי מספר דברים, שלא בהכרח היו חדשים לי אבל כן זה עשה צעד משמעותי מלהבין את זה בראש, ללהטמיע את זה בחיים. משהו שלקחתי ממש זה שהמטרה של מפגש זוגי הוא החלפת אנרגיה ולא בהכרח עונג. זה מאפשר מנעד רחב יותר מבחינת מה קורה במפגש, ואיך זה קורה. דבר נוסף זה הגישה שמפגש זוגי אינטימי הוא גם יכול להיות ריפוי, גם בתוך הזוגיות, עם כל המשמעות של זה, רגשות שעולים, קשיים, דברים שצריך לעבד ולעבוד עליהם. שוב זה משהו שכביכול היה קיים אצלי בראש, אבל בין להיות בראש ובין לליישם את זה בפועל יש פער, מרגיש שהפער הולך ומצטמצם. התחזק לי התדר של המשחקיות והקלילות בתוך מפגש זוגי אינטימי. היה לי משמעותי הקבוצה האנשים, הכוונה של להיות יומיים אינטנסיביים בכוונה לעצמי, לעצמנו. מרגיש שנכנסנו לתדר קליל יותר. היה לנו המון כבדות סביב האינטימיות הזוגית שלנו, וזה הולך ונהיה קליל יותר. 
ממליץ לזוגות על הקוסמיק, סדנאות וכל דבר שיש בו רגע של עצירה התבוננות אמיתית פנימה ועבודה עם זה. היה לי מאוד חזק לשמוע, לראות לחוש את הזוגות שהיו פעם ראשונה בסדנה מהסוג הזה, וזה הופך את זה לעוד יותר עוצמתי.
 
♦ למדתי המון על עצמי, כאב, עונג, מיניות. היה לי משמעותי השחרור טראומות. זה מחבר בין בני הזוג ברמה אינטימית מאוד גבוהה, המון עומק, משחרר והמון עונג. זו סדנה אינטימית זוגית מדהימה שעובדת על המון רבדים בין אם זה כאב שמודחק, עונג, המון חיבור בין בני הזוג. דוד ורחלי היו מדהימים מדהימים והשרו המון רוגע, שלווה וביטחון במהלך כל הסדנה. סדנה מאוד אינטנסיבית שיכולה רק להעצים. ממליצה בחום ❤
 
♦ למדתי שהקולות הפנימיים שלי לא משחררים אותי. אני כבולה אליהם. אני לא באמת חופשיה. יש בי הרבה בושה ואשמה. היה לי משמעותי ההדרכה של דוד עם אודליה. ההבנה שסקס טוב מתחיל קודם כל בתקשורת טובה. נפגשנו עם מקומות של כעס ותסכול, נגענו בפצעים שלנו כזוג ושל כל אחד בנפרד עם עצמו וזה דווקא יצר קרבה והרבה אמת. נפגשנו גם עם מקום של חוסר סיפוק של אחד עם השני.. מאמינה תמיד שכשצפים הדברים הפחות פוטוגניים מתגלה אמת וכנות שחזקים יותר. נכון יש קשים ומשברים אבל אנחנו בזוגיות הזאת כדי להישאר, אז אני שמחה שצפו נושאים מודחקים. ממליצה בעיקר כדי להגיע לקצוות שאנחנו לא רגילים אליהם. להתנסות בחוויה שונה. להגיע לקצוות זה תמיד טוב מבחינתי :) אפילו שהיה לי מאוווווד קשה עם זה.
הגענו דרך המלצה של חברים של חברים, ידענו שאנחנו מגיעים למשהו אחר, אך לא באמת הבנו לאן... חשבנו שאנחנו מגיעים ל״סדנת לאבי דאבי״ אך נפגשנו עם מקומות מאוד פנימיים, נפגשנו עם הרבה אמת ועומק, חשבנו שאנחנו הולכים להתעסק ב״חיצוניות״ של הסקס ולקבל רק כלים פרקטיים. אבל באמת החוויה הייתה מאוד פנימית, תיקון וריפוי גדול מהשורש, (היה גם המון פרקטיקה, עם זאת הבנו שסקס טוב מתחיל בתקשורת נכונה וחופש פנימי) קצה הקרחון נגלה בפנינו, הפצעים שלנו יחד כזוג נחשפו, ושל כל אחד עם עצמו, זה התחלה של ריפוי ושל חיזוק הקשר מבחינתנו.
 
♦ למדתי שיש לי מלא עבודה. הסדנא היתה לי מאוד משמעותית, כולה. היה לי טוב לרקוד, מדיטציית האריות. האוכל היה מדהים וזה היה כל כך יפה בעיני שהוא אורגן עבורנו. אני חוויתי גם הרבה קושי בסדנה, אבל לא הייתי מוותרת עליה בחיים. ממליצה לזוגות לעבור את התהליך הזה בגלל ההתמקדות בהקשבה, בשביל ההבנה שבסקס יש ריפוי והוא לא רק מרוץ לאורגזמה. דברים כל כך חשובים שהיה לי קשה לבקש לעצמי.
הסדנה היתה מדהימה, מאורגנת בצורה מושלמת, התכנים הועברו ברגישות ובדיוק מושלם. היא היתה בנויה ממש טוב. דוד מקסים, מלא בידע, ברגישות ואהבה.
 
♦ למדתי שהכל בסדר איתי ויותר. שהגוף שלי מגיב, מרגיש, חש ואוהב. ושגם הלב שלי נענה לתחושות ולרגשות אם רק מטפלים ונמצאים. במשך שנים הייתי בטוחה שמשהו איתי לא עובד ויצאתי מהסדנא הרבה יותר מחוברת ומחוזקת שהכל שם אם רק אתן לזה לקרות ולהיות. היה לי משמעותי ההבנה בתחושה מה זה אומר נוכחות ואיך זה משנה את כל הגישה לחיים ולאינטימיות. נראה לי שהסדנה פתחה את הדרך לעוד עומקים רגשיים ונפשיים. אבל עוד מוקדם. ימים יגידו. ממליצה מאוד אבל רק לכאלה שמוכנים ורוצים להעמיק את הקשר הרגשי והנפשי. זו חוויה אישית וזוגית עמוקה ומשמעותית שמלמדת ומדגימה דרך החושים מה זו נוכחות, התמסרות ואהבה
 
♦ למדתי להיות יותר נוכחת ומסורה, סבלנית, לפתח מערכת יחסים מעניינת ומקבלת לכאב ביחסי מין וגם באופן כללי בחיים, לדעת להיות נוכחת בכאב להשלים אתו ואפילו להנות ממנו. כל המשבצות שהיו בסדנה היו לי טובות ומשמעותיות בין אם זה בגלל שהיו יותר מאתגרות או יותר קלות להתמסרות :) נראה לי שבמיוחד העיסוי יוני ולינגם היה לי הכי משמעותי בשיעורים שלמדתי.
הזוגיות שלי הושפעה מאוד מהסדנה. יש יותר קלילות ותשוקה בינינו, יותר סקרנות ומשיכה, יותר ברור מה הן הדברים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם, וגם להיות שלמים וסבלניים כלפי התהליכים :)
לגמרי ממליצה לזוגות ששני האנשים מתעניינים ברוחניות ומיניות, ושיש להם פתיחות או רצון לפתיחות. לזוגות שיש להן בסיס תקשורת רגיש וכנה שמוכנים לעבודה קשה ורגישה. כי זאת הזדמנות להכרות חדשה וחיבור חדש, לחוות לימוד וידע שעושים שינוי בזוגיות ובמיניות ובפתיחות כללית אינדיבידואלית של כל אחד מבני הזוג. אני מרגישה שהסדנה נותנת מקום ליותר עומק גם בזוגיות וגם במיניות, מלמדת ומביאה משהו חדש, שהוא מאוד אמיתי וחזק. שעל אף הקשיים שהסדנה מביאה, ואולי בעזרתם, האהבה והמשיכה וההתמסרות מתחזקים מוחשיים וחיים יותר. כי כל אחד מבני הזוג יכול להשתמש באנרגיה החיה והאוהבת להפיץ טוב בעולם :) זאת באמת סדנה שמקרבת כל אחד לעצמו ואת בני הזוג אחד לשני או פשוט מחברת לסיטואציה שמתרחשת בין בני הזוג. במובנים מסוים זה מרגיש שהסדנה מחברת לאיזה זוג של אמת. היא מלמדת הרבה על תקשורת והדינמיקה הגולמית, אבל לא פחות מכך גמישות מחשבתית, ונותנת מקום לשינוי. לא לאחוז בנרטיב ובסיפור שאנחנו מספרים לעצמנו. 
דוד הוא מורה ומנחה קבוצות רגיש וחכם ומיוחד מאוד. אופן הלימוד שלו הוא מדויק מאוד, כל מילה נאמרת במקום, מרגישים שיש מחשבה וסיבה לכל דבר שנעשה בסדנה. דוד קשוב ורגיש, מצליח על אף הזמן הקצר לראות כל אחד באופן אינדיבידואלי, להשרות אווירה מאוד מכילה, מלאה בביטחון ובשלווה, וגם קלילות של אירוניה וצחוק, אהבה לבני אדם וללימוד :) הוא מורה דגול עם המון ידע ואהבה למה שהוא עושה, ומפשט את הלימוד לאופן שבו נוכל להבין או להתחיל להבין. המקום מקסים והאווירה בו מאוד נעימה ומיוחדת, האוכל טעים ממש, הבריכה כיפית :) 

פברואר 2020
 
♦ למדתי המון על עצמי. על היכולת שלי לעמוד שקט מול הכאב של בת הזוג שלי בלי להיבהל. היה לי טוב ומשמעותי ההבנה שהאחריות על הכיווץ היא לא שלי, אלא שלה. וכמובן מבחינה גופנית נפשית הרגשתי פתיחה מאוד גדולה וגם שלווה גדולה מאז הסדנה. זה חדש, אבל בהחלט בימים האחרונים יש הרבה קרבה בנינו וגם התחלה של העזה להיות מיניים יותר אחד מול השני, אחרי חודשים ארוכים של הימנעות. אני בוודאי ממליץ לזוגות לעבור את הסדנה. זו סדנה לאמיצים שמוכנים לפרק דפוסים ישנים וללמוד ולהתנסות במשהו חדש לגמרי . הסדנה של דוד היא סדנת עומק. דוד הוא מנחה רציני, בעל ידע מעמיק ובעל אינטגריטי. אפשר לסמוך עליו שלא יתערבב עם המשתתפים ויישאר מקצועי. הסדנה מתפתחת יפה ועוברת משלב לשלב כשהחשיפה וההעזה גדלים. וכל זאת במרחב בטוח ומוגן. הלמידה היא עצומה והחוויה עשויה ממש לשנות את החיים הזוגיים מיניים של בני הזוג. מנחה מקצועי, אמין, בעל ידע עצום ולגמרי אתי
 
♦ למדתי בעיקר להתמסר לרגע ולרגשות ולסמוך על אחרים, על המנחה ועל בן זוגי ובעיקר להיות חשופה ופגיעה מבלי לפחד ועדיין לאהוב את עצמי גם כך. היה לי טוב ומשמעותי החיבור עם בן זוגי, שהקפיץ את החיבור בנינו על הנוכחות המלאה שלו עבורי וההכלה שלו. עוד קפיצה בהתמסרות שלי לפתיחות ולמיניות עם בן זוגי. להסתכל לפחד בעיניים ולשחרר אותו תוך כדי תהליך מונחה בקפידה. זה נתן לי בטחון רב. הסדנה השפיעה על הזוגיות שלנו בחיבור עמוק יותר ורצון  להיות יותר ביחד. רוצה לישון יותר ב"כפיות", שהייתי בהתנגדות חלקית, הספיק לי פעמיים בשבוע ופתאום עכשיו אני רוצה יותר ומרגישה את החוסר. ברור שממליצה לזוגות לעבור את הסדנה, על מנת להעמיק את הקשר...ללמוד להסתכל בעיניים, לדעת להגיע למעשה אהבה ולא מין בלבד. ללמוד עוד הרבה דברים שלא ידענו. לצאת מאזור הנוחות עם כל הכאב, לתת ריסטרט למערכת הזוגית שנכנסת לתרדמת עם השנים. להקשיב זה לזו. לעשות דברים לא שגרתיים כפי שהיו בסדנה. אין ספק שזוהי סדנה חובה לכל זוג עם רצון להתפתח ללמוד ולצמוח. המחנחה מדהים, מדויק מאוד, לא מוותר, נגיש לכל עניין ודבר, מחבק, מקצועי ומגיע לכל אחד ואחת. ההנחיה היתה מובנת להפליא גם בקצב שלה וגם בתכנים. נתן הרגשת בטחון ושהכל בשליטה. שאם נתפרק יש מישהו שיאסוף ויראה לי את הדרך. כנל גם לגבי רחלי שהיתה לצד המנחה והיתה למקור השראה ענקי עבורי. היתה לי חוויה מאוד מרגשת לראות אותם מדגימים ...זה היה קסום בעיניי. החיבור בניהם מושלם. דודי בעיניי גבר מאוד מיוחד ברגישות הגבוהה שלו ויודע להעביר מיניות בתדר מוערך ואלוהי וממש נתן דוגמה בלייב למיניות מוקדשת ומכובדת
 
♦ אני צריך עוד דיבור פנימי להבין מה עבר עלי. היה לי טוב ומשמעותי היכולת של שנינו להרגיש בנוח ונכון עם אנשים זרים. אני ממליץ לזוגות לעבור את הסדנה ולו רק כדי לפגוש את עצמך. תהליך מעניין שאי אפשר לצאת ממנו כמו שנכנסת.
 
♦ -למדתי שיש לי כוחות להוציא את עצמי ממצב נפשי נמוך מאד למצב של שמחה, חיות ואהבה.
- למדתי שגם כשנדמה לי שאני מעדיפה להיות לבד, מרוחקת מאנשים, ייתכן שהשהות בצוותא עשויה להועיל לי.
- למדתי שעם השנים ועם הזמן אני הולכת ומשתפרת ביכולת שלי לבחור את האנשים שהולכים לצדי, ובפרט את בני הזוג, באופן בו הם יהיו טובים ומיטיבים עבורי.
- למדתי שאני, קונטרול פריק מדופלמת, מסוגלת לפעמים גם לאבד שליטה, וזה אפילו נחמד :)
- למדתי שלעתים אני ממהרת לשפוט אנשים על פי רושם ראשוני, ושכדאי תמיד לשים את השיפוטיות והביקורתיות בצד.
- למדתי שאני מסוגלת להרגיש בנוח עם הגוף שלי, גם אם הוא רחוק מלהיות אידיאלי בעיני.
- נזכרתי שוב, אחרי כמה שבועות לא קלים, כמה אני אוהבת וזקוקה לסקס ולחיבור הפיזי עם האיש שאני אוהבת.
- למדתי שאני מסוגלת להבין שלפעמים רגשות שליליים שעולים בי לא קשורים בהכרח לסיטואציה בה אני נמצאת או לאדם העומד מולי, ושכדאי לי לעצור ולהתבונן על הכל בצורה מודעת יותר לפני שאני פועלת על פי התחושות הללו.
היה לי טוב ומשמעותי להניח את הטלפונים הניידים בצד, להכנס לבועת אהבה עם האיש היקר לי כל כך, אחרי תקופה מאתגרת בה לא נפגשנו מספיק, לחוות יחד אתו חוויות חדשות, זוגיות וקבוצתיות, לחוות חוויות אישיות, לעשות לו טוב מבחינה פיזית ורגשית, להיות מנותקת קצת מהיומיום הלא פשוט שלי, להכיר אנשים מקסימים שלא האמנתי כמה נוח אוכל להרגיש לידם, לחקור ביחד את הגוף והנפש, שלי ושלו, לצאת, כמעט כל דקה, מאזור הנוחות שלי, ולהרגיש עם זה מצוין, לאתגר את עצמי במידה המדויקת מצד אחד, אבל להיות במקום של נחמה כמעט מתמדת מצד שני. הדבר הכי משמעותי מבחינתי היתה לחוות יחד ים בן זוגי את החוויה המופלאה הזו, שהיא עכשיו לגמרי שלנו. אין לי ספק שעוד נרגיש בהמשך איך היא השפיעה עלינו, אבל היא בוודאות העמיקה את הקשר בינינו אפילו יותר, וגרמה לנו להתאהב מחדש ובעוצמה.
את סדנת "סודות האינטימיות הזוגית" קיבלתי כמתנת יום הולדת מבן הזוג שלי. אני חושבת שאפילו הוא לא תיאר לעצמו איזו מתנה מושלמת זו עומדת להיות. 
דוד כהן צדק הוא מורה ומנחה בחסד. המקצועיות, היסודיות, הבהירות, היושרה, יכולת ההכלה והיכולת שלו להחזיק את המרחב הסדנאי אפשרו לי להגיע למקומות שלא חלמתי שאגיע אליהם. הצלחתי לצאת מכל אזור נוחות אפשרי שלי, ועדיין להרגיש הכי נוח ובטוח שניתן, בזכות ההנחיה המדויקת של דוד ורחלי. את התוצאות של עבודת העומק המשמעותית שעשיתי בסדנה הזו, מבחינה זוגית ומבחינה אישית, אין לי ספק שעוד אמשיך לגלות בשבועות הקרובים. בתוך תקופת חיים מאתגרת במיוחד קיבלתי בוסט אנרגטי משמעותי שהייתי זקוקה לו. אין לי ספק שעוד אשוב :) תודה מכל הלב. דודי ורחלי היו שניהם לא פחות ממופלאים ומעוררי השראה, כל אחד בדרכו. אני מתקשה לדמיין את עצמי עוברת את הסדנה עם מדריכים אחרים, ובאופן חד משמעי אחפש סדנאות נוספות שהם מעבירים. חייבת להם תודה ענקית על המקצועיות הבלתי מתפשרת, ההקשבה והאכפתיות. הרגשתי בטוחה ונראית בכל רגע לאורכו של סוף השבוע.
 
♦ למדתי על הקפיצות האנאלית שלי ואיך היא מרגישה בגוף. נזכרתי באיכות של ההוויה שמשרתת את התקשורת בקשר עם בת הזוג שלי. היה לי טוב ומשמעותי ההנחיה המדויקת והמקצועית, תרגילים ברורים, מרחב שהרגיש בטוח. משהו השתחרר בחסימה בתקשורת בינינו, אנחנו יותר פתוחים ומתקשרים ממקודם. העמקנו את החקירה המינית שלנו. זה מקום בטוח ומוחזק להעמקת החקירה המינית ולשחרור חסמים. דוד מנחה מעולה שהעביר אותי ואת בת הזוג שלי דרך תהליכים רגשיים ומיניים מורכבים בצורה מוחזקת ובטוחה. הנסיון שצברנו בסדנה שיפר את התקשורת שלנו ואת הפתיחות המינית. ממליץ בחום. הנחיה מאוד מדויקת ומקצועית.
 
♦ הגעתי למקומות שלא האמנתי שאגיע. גיליתי איך לצאת מאזור הנוחות שלי (בלשון המעטה) מביא אותי לאזור נוחות הרבה יותר משמעותי. היה לי טוב ומשמעותי עצם ה"מחקר" החדש הזה, העומק של טלטלות וקשיים מצד אחד ועומקים רגשיים, אינטימיים, מיניים מצד שני. בשלב זה, מיד אחרי הסדנא, אני יכול להגיד שהמתנה הזו של לחוות דבר כל כך גדול ביחד גרמה לי להרגיש עוד יותר קרוב לבת זוגי ממה שיכולתי לדמיין קודם, וזו לא אמירה פשוטה - הייתי בטוח שאין קרבה יותר גדולה משלנו. אני ממליץ מאוד! הרגעים הקשים בסדנא מקרבים ומשמעותיים לכל מי שבטוב, לכל מי שיכול לסמוך על בן/בת הזוג, וגם בקשיים אני ממליץ מאוד, פשוט בתיאום ציפיות מדויק. 
סדנת סודות האינטימיות הזוגית היא סדנא שעד שלא חווים אותה אי אפשר להבין באמת מה קורה בה. מה התהליך שעוברים בה. העומק שצללנו אליו בתוך כאב של אושר ושמחה שצומחת מהכאב, הריגוש של הרגעים האינטימיים, השיאים הרגשיים ליד אלה הגופניים, את כולם אי אפשר לתאר. צריך לחוות. דוד החזיק את כל המרחב, את כל הרגעים, ואת כל הלבבות של כל אחת ואחד מאתנו בין שתי ידיו בצורה מקצועית, קשובה, נוכחת, תוך הקפדה על כל פרט ופרט טכני ורגשי כאחד, מה שאפשר לנו להפתח ולהזרק אל תוך התהליך הזה עם כל כך הרבה בטחון. הסדנא הזו היתה אחת המתנות המקסימות שיכולתי להעניק לעצמי, להעניק לאהובתי, להעניק לנו. ההנחיה המוקפדת, מוחזקת, מדויקת, קשובה, היתה כל מה שסדנא כזו צריכה. תחושה של מקצועיות מלאה, הקפדה על כל פרט ופרט, תחושה של החזקה, שלא תתן לאף אחד להתרסק בלי שתפרוס מתחתיו מזרון רך ש"יציל" אותו. ירידה לפרטים וניואנסים כל כך חשובה בסדנאות עומק אבל במיוחד בכזו שבה הגבול הכל כך דק של להפוך למשהו "סליזי" יכול להחצות ברגע אחד. ההקשבה והנתינה גם שלך דוד, וגם של רחלי רגשו אותי מאוד.
 
♦ למדתי עוד קצת על היכולת שלי להתמסר, לפתוח את הלב ללא חשש, לתת לרגש לפרוץ החוצה בבכי, להחזיק מרחב בטוח לבת הזוג שאיתי. היה לי טוב ומשמעותי המרחב שהיה מכיל ורגיש, והעבודה הזוגית בתהליכים השונים ושלושת החלקים של עיסוי הלינגם, היוני וסודות מחדר המיטות. הזוגיות שלנו הושפעה מהסדנה בכך שאנחנו קרובים מאי פעם, השיח העמיק עוד, הנוכחות שלי בתוך הקשר גדלה וכך גם הגעגוע. מאד ממליץ. זו סדנת עומק שמגדילה מאד את הסיכוי לשחרר כאבים מהעבר. מי שמוכן לעבור דרך הדבר הזה ירגיש את השחרור שממתין בצד השני. ההתקרבות הזוגית והעצמת האינטימיות הם כמעט בלתי נמנעים כאן. חיכיתי זמן רב לסדנה הזו וכשהיא התאפשרה לי, זה היה הכי מדויק שניתן. הריפוי שחוויתי בה הוא עמוק, מכיל ומאפשר. כך גם רמות העונג. הקשר הזוגי והאינטימיות בינינו, גדלו. באנו לחוות חוויה מעצימה מתוך רצון לחזק עוד את הקשר ומתוך הסקרנות והעמקת החקירה. שני אלו קיבלו מענה מלא ואוהב. רמות ההעזה כאן גבוהות והתאימו מאד לחופש האינטימי בינינו. ממליץ בחום!! דוד העביר את הסדנה במקצועיות, רגישות והמון אהבה ובנוכחות גבוהה. כייף לעבור תהליך עומק כזה אתו. זכות גדולה.
 
♦ למדתי 1. שגם כאשר אני חושבת שלא אוכל להתרכז בגלל רעשי רקע ,כאשר אני מכוונת את עצמי לשם - אני מצליחה
2. החסמים ״החיצוניים״ הם בעיקר חסמים פנימיים (פחדים וסיפורים שאני מספרת לעצמי)
3. אני זקוקה לשקט שלי גם בתוך המולה
4. יש לי עוד המון דברים ללמוד על מה שהחיים יכולים ללמדני על עצמי  - עליי רק לרצות ללמוד
היה לי טוב ומשמעותי להשתחרר ממועקות חסרות הגדרה, לפרוק את הפחדים שלי בכנות מול בן זוגי, לחוות שפיכה נשית, לחוות עם בן זוגי חוויה שונה, להתנתק לתוך עצמי, לתוך בן זוגי, לתוך הזוגיות שלנו. זה העמיק את היחסים שלנו, למרות שעמדתי מול הדברים שקשה לי אתם בעצמי וקשים לי בבן זוגי. אנו כמהים אחד לשני ואוהבים מאוד מאז המפגש. גילינו תגליות חדשות על עצמנו וזו על זה. הרגשנו שותפים לסודות שלנו ולחוויה מעולם אחר. אנו אוהבים וממוגנטים זו לזה וזה לזו מאז הסדנה. אני ממליצה על התהליך כי זה מפגיש אותנו עם עצמנו. האחד עם השני. מזכך את האמת ומשדרג את האינטימיות הזוגית. 3 ימים לאחר הסדנה והתהליך עדיין מהדהד בי באופן כזה, שטרם התוודעתי לכל עוצמותיו. זה היה כמו ריקוד מטורף לתוך אש, לתוך עצמי, לתוך אהובי, לתוך הזוגיות שלנו. לפני שהתחיל הריקוד החלפנו בגדים - הורדנו תחפושות וכעסים ולבשנו את מכתבי האהבה שלנו זו לזה. לבשנו ערום ואמת וראינו את כל הפחדים, החולשות, והסיפורים שאנו מספרים לעצמנו. ואז התחלנו לרקוד: אני רקדתי לו והוא רקד לי ויחד גילינו את השמיים, את הארץ ואת הרוח, את הגבהים, את העמקים, את השחרור ואת הקתרזיס. גילינו את עצמנו ואת אהבתנו . תודה. המנחה שובה לב, מעמיק, מרשים ורגיש, מקצוען, מייצר תחושת ביטחון ואמינות. מצפה לסדנה נוספת בהנחייתו
 
♦ וואו, למדתי הרבה. על הבחירה שלי בהתמסרות!!! בלשחרר, נפגשתי עם הפחד העמוק שלי בלהתמסר, וראיתי עד כמה זה הפוך מזה. למדתי על היכולת שלי לשפוך!!! שאפשר לחדור אלי עם הכנה טובה ללא כאבים או צריבות. שאני בוחרת שוב ושוב באהובי. היה לי טוב ומשמעותי האפשור להיות מי שאני. אני מרגישה שהאינטימיות שלי עם בן זוגי העמיקה! מרגישה את זה בנימי גופי. מאד ממליצה, אך לאמיצים בלבד. תודהההה רבה מעומק הלב והיוני. ההנחיה הייתה מצוינת, מדויקת, מקצועית. מכילה מאפשרת וגם מאתגרת
 
אוקטובר 2019
 
♦ למדתי שעדיין קשה לי להסתכל לבן הזוג בעיניים. היה לי טוב ומשמעותי העיסוי יוני. היום בהשפעת הסדנה בזוגיות שלנו יש יותר פתיחות וחשיפה. אני ממליצה לזוגות לעבור את התהליך הזה. התהליך מקרב, גם אם עוברים חוויה לא נעימה זו הזדמנות להתבונן על מה שעולה. זו היתה בשבילי חוויה טובה ובטוחה.
 
♦ למדתי שאני נהנה יותר להעניק מאשר לקבל, שאני מסוגל לחוות ארוס משמעותי בחברת אנשים נוספים. החוויה של אשתי הייתה עוצמתית, וממשיכה ללוות אותנו עד היום. ביני לבין אשתי יש בשנה האחרונה מערכת יחסית על בסיס פונקציית הסינוס על רקע היותי פולי והיותה מונו. הסדנא העצימה את האמפליטודה של האהבה והטירוף המיני מצד אחד והדחייה והקרירות המינית מצד שני. בעיקר העצימה את האמפליטודה אך גם הגבירה את התדירות (קצב המעבר בין האהבה האין סופית לקרירות והאדישות). אנחנו עדיין מעכלים... עדיין לא כל ההשפעות באו לידי ביטוי. אני ממליץ לזוגות לעבור את הסדנא במידה והם פתוחים לקבל תובנות וידע לגבי נפשם ומיניותם. דוד מותיר רושם מקצועי, נאמן, ישר ואהוב. אין לי ספק שאני היא ואנו נגיע עוד פעמים רבות ללמוד ולחוות אותך. 
 
♦ למדתי על עצמי שאני יכולה להיות הרבה יותר פתוחה ממה שאני היום, שיש עוד המון דברים שאני לא יודעת על מיניות, שיש עולם שלם ומלא בדברים חדשים ומופלאים שלא הכרתי עד היום. העבודה מול בן הזוג שלי אפשרה לי לחוות חוויה של פתיחות טוטלית עם בן זוג שעד היום תפסתי כשמרן. גם ההנחיה היתה עבורי מאוד מאפשרת ובטוחה. מאוד מכבדת ונעימה. הרגשתי כמו בסוג של חלום שלא מתחבר לי עם המציאות היומיומית שלי. נפתחו עוד ערוצים של הקשבה ודיבור. מבחינה פיסית עוד לא התפנינו לתרגול למען האמת... אבל הדברים עוד מוצפים בגוף. הדברים שבי עדיין עוברים עיכול ואני מקווה להתפתח אתם עוד. עד עכשיו המלצנו לזוג חברים שלנו לעבור את הסדנה. הסדנה מצריכה המון פתיחות ומוכנות להיחשף. אני בטוחה שכשאתקל בזוגות שמוכנים לזה אמליץ בחום על הסדנה, כי היא מפגישה אותך עם דברים שאולי לא תפגוש בשום מקום אחר. יש בסדנה רגעים מאוד עוצמתיים שניתן לחוות אותם רק בתהליך שקורה ביומיים כאלה. חוויה בלתי רגילה ומעצימה. הליכה בתוך חלום של הגשמה פיסית ונפשית כאחד. הרבה כבוד בין אישי. הרבה רוך, עומק ולמידה. הסדנה הצליחה להעניק לי המון ידע על ה"אסור" והכמוס במרחב בטוח ומוגן באמת. מעוררת השראה. מעצימה. מלמדת. מעלה חיוך ומחסירה פעימה כאחד.
 
♦ למדתי שיש לי כוחות נפשיים רבים. עברתי משהו משמעותי בסדנה. עיסוי היוני היה מאד משמעותי. הסדנה תרמה מאד לזוגיות שלנו. אני ממליץ על הסדנה לזוגות שכבר נמצאים בתהליך משותף של לימוד המיניות. אני חושב שזוגות כאלה יפיקו המון בסדנה. היתה לי חוויה מאד טובה עם המנחה וההנחייה.
 
♦ במדיטציית האריות למדתי על עצמי שאני מפחדת לראות ולבטא את הכעס והפגיעה שלי מנשים, אז אני מעבירה אותה לגברים שעליהם אני כועסת כפליים. כמו כן שמתי לב לעוצמתו הגדולה של הכעס שיש בתוכי ולא יודעת איך לבטא. ראיתי שאחרי  שאני מוציאה את הכעס בעיקר בא לי לחבק לאהוב ולהיות בקרבה עם מי שעליו הוצאתי את הכעס. בריקוד הפיתוי נפגשתי עם הכמיהה הגדולה להיות האישה המפתה והפחד והכיווץ עם החלק הזה שבתוכי. ראיתי שכל תגובתיות הכי קטנה מצד בן הזוג שלי מכווצת אותי, גורמת לי לרצות לברוח ולכעוס עליו. אני נהיית חסרת אונים במקום הזה ולא מתקשרת את זה באופן שמאפשר להתחבר. למדתי גם על הכוח של הפיתוי בעדינות ובהקשבה הלא מתפשרת לעצמי ולגבולות שלי, חיבור מוחלט ולא מתפשר למה שמתאים לי יכול להיות הרבה יותר מפתה מערום שאני לא מרגישה אתו בנוח או תנועות גדולות שמגיעות ממקום לא קשוב. בעיסוי לינגם למדתי על האפשרות שלי להנות להיות בצד המעניק. ראיתי את התפיסות שאני לא רוצה שיהיו לי לגבי זקפה, כשלא היתה לבן זוגי זקפה הרגשתי שאני עושה משהו לא טוב ונעלבתי למרות שבראש ידעתי שזה בסדר גמור, שזאת לא המטרה ושזה לא בהכרח קשור אלי. נראה לי שבמידה מסוימת זה גרם לי להבין את הכיווץ שבן הזוג שלי חש כשהוא מרגיש שהוא לא מדייק במגע. כמו כן לפני העיסוי מאד הפחיד אותי המגע והחדירה בנקודה הקדושה. בפועל כשהגיע הרגע זה הרגיש לי טבעי ונעים ולא מגעיל בכלל. שמחתי על הגילוי של האפשרות הזאת במגע שבנינו. בחלק של סודות מחדר המיטות, למדתי על האפשרות ללמוד ולהתפתח במגע מתוך תרגול. למדתי על תנוחות חדשות למגע שהרגישו נעים בגוף, וכיצד לדייק תנוחות שאנחנו כבר רגילים אליהם. כמו כן ראיתי שוב את הקושי הרב שיש לי להפתח ולהתקרב מחדש אחרי שאני חווה אי דיוק מצד בן הזוג. כמה קשה לי התנועה הטבעית של התקרבות והתרחקות. בעיסוי יוני למדתי שאני אישה מדהימה ואמיצה. העיסוי יוני והאמריטה היה הדבר המשמעותי ביותר שהיה עבורי בסדנה. לרגע אחד לא חשבתי שאני עם הפחד שלי ממגע ומגברים יכולה לחוות את החוויה הזאת. הבנתי את זה כדבר מדהים שיכול לקרות לי אחרי שנים של עבודה או שיכול לקרות לנשים אחרות שהן מיניות. חוויתי את השפיכה באותו סשן שוב ושוב ושוב והרגשתי שיש בתוכי מאגר אין סופי שרק מבקש לצאת ולהשתחרר. הרגשתי איך הדברים הכי עמוקים שבתוכי מוצאים את דרכם החוצה מהגוף. ברור לי שהשפיכה נגעה באופן שעדיין לא ברור לי במקור של האנדומטריוזיס שלי, ושמצויים שם גם כוחות הריפוי שלי. לא היתה תחושת זמן, מקום או מחשבה. זאת היתה נוכחות מלאה ושלמה שלא חוויתי כמוה מעולם. הידיעה שהדבר הזה קיים בתוכי מהווה עבורי מקור עוצמה וכוח ונותנת מוטיבציה להמשיך ולהתמודד עם החלקים הקשים לי במיניות עם עצמי ועם בן זוגי. אני בהוקרת תודה מטורפת ובתחושת אופטימיות. החלק הזה בעיסוי יוני מאפשר לי להתיידד לקבל ולאהוב את החלקים הפראיים והעוצמתיים שבתוכי ולא לנסות לסגור ולנתק אותם. ראיתי שיש בי מקום של עוצמה מדהימה ואלוהית שבתוכה מתקיימת אהבה עצמית מוחלטת. או פשוט אהבה מוחלטת. אני מרגישה שמאז הסדנה החיבור שיש לי עם בן הזוג גדל באופן משמעותי. יש התאהבות מחודשת וגם אהבה עמוקה הרבה יותר. ידיעה חזקה שלי במסוגלות שלו להיות הגבר שאליו אני מייחלת ותחושה שלי שהוא ראה ואפשר את המקום הכי עוצמתי ואישי שקיים בתוכי. החיזוק של החיבור הזה נותן כוח ואפשרות להתמודד באופן אחר ומיטיב יותר עם הקשיים שיש בתוך הזוגיות. עדיין נוכח הפחד שלי ממגע, הכעס העוצמתי על תחושה של חוסר נוכחות מצדו והקושי שיש לנו במיניות עדיין מעיק, אבל הרבה יותר ברור לנו שאנחנו בדרך הנכונה כדי לעבור את זה ושיש אפשרות אחרת קסומה שעדיין לא נגישה לנו בתוך היום יום. אני חושבת שהסדנה מדהימה. היא מצריכה מידה מסוימת של בשלות, של נכונות ושל רצון לראות את המציאות ולהתמודד עם הקשיים שבתוך הקשר. אני חושבת שעבור זוגות שיש להם את הרצון בדברים האלו הסדנה היא פלטפורמה מושלמת לקפיצת מדרגה בסדר גודל מטריף. סדנה שמומלצת לכל זוג שמעוניין להעמיק את היחסים בזוגיות וכל אחד עם עצמו. מאפשרת לצלול למקומות חשוכים ולהביא אליהם אור גדול. בחירה להתמסר לסדנה כזאת יכולה להיות משנת חיים. אני מלאה בהוקרת תודה. זאת היתה חוויה משנת חיים. לעבור את החוויה הזאת מונחת בידי גבר היה לה אלמנט מרפא עבורי. כמו כן הכוח של הקבוצה היה ניכר. ההנחיה היתה מדויקת ונוכחת.
 
♦ גיליתי בתוכי מאגרי תשוקה ועונג גדולים. קצב הסדנה והאינטימיות (והעובדה שהיו מעט זוגות) היו לי טובים וההסבר על מבנה היוני וההוראות המדויקות. הסדנה הכניסה צד מחקרי, הרפתקני ומסקרן לתוך הזוגיות. אני ממליצה לזוגות לעבור את הסדנה כדי להעשיר ולהעמיק את הקשר הזוגי, להכניס הפתעות של עונג למשחק המיני. הסופ"ש הזה יכנס כאחד האירועים הזוגיים ההיסטוריים. עברתי סופ"ש מעמיק, מעשיר, מענג ומפתיע. הסדנה מכניסה הרבה תוכן מיני חיובי ורצון לחזור על הדברים שהיו שם. יש כמיהה לעבור שוב את הדברים. המנחה הוביל את הסדנה ברוגע, בטחון, תמיכה ונתן מעטפת של מרחב נעים ובטוח. המנחה השרה ביטחון ורוגע.
 
♦ החזרתי לעצמי את הביטחון במיניות שלי וביכולת לשלי לענג ולהתענג. עיסוי הערמונית והשפיכה הנשית היו עמוקים ומשמעותיים במיוחד. הסדנה תרמה מאוד לחיבור שלנו כזוג, במיוחד לאור העובדה שאנחנו בתקופה משברית. ממליץ מאוד לזוגות לעבור את הסדנה. הסדנה נותנת כלים עוצמתיים לקרבה ולעונג מיניים. הסדנה הייתה עבורי, ועבורנו כזוג, מאוד משמעותית. עברתי תהליך עמוק, רגשית ומינית. הרגשתי במרחב קסום, בטוח ומוגן, ויחד עם זאת הרפתקני ומרתק. חיי המין שלנו כזוג נראים היום אחרת, אחרי הסדנה. המנחה מעביר את הסדנה בצורה מקצועית מאוד ומשרה ביטחון ואמון רב. באופן זה הוא מצליח להוביל את המשתתפים בדרך עמוקה ונועזת.
 
פברואר 2019
 
♦ למדתי שיש לי פצעים מהעבר שעוד כואבים. היה לי טוב ומשמעותי לעבור יחד דרך הקשיים עם זוגתי. זה מסע זוגי מקרב ופותח. אהבתי את הנוכחות של דוד, את הבהירות שלו, את המודעות העצמית, את השקט שלו
 
♦ למדתי על היכולת שלי לבנות אינטימיות בנוכחות אחרים, על ההשפעה האדירה של הקונטקסט אודות מה אני מאפשר לעצמי ומה לא ועל השמחה שיש לי פרטנרית כזו. היה לי טוב ומשמעותי ההנאה העמוקה שבגרימת עונג לבת הזוג שלי. כל כך נהננו לחוות דבר כזה עמוק ומענג ביחד. זה מאתגר, פותח ומקרב. אני ממליץ על הסדנה לזוגות אמיצים, פתוחים, שמוכנים לאתגר את עצמם  - במידה והם כאלה הם יכולים להעמיק את התקשורת ביניהם ולגלות רבדים חדשים של קרבה ועונג ביניהם. אהבתי מאוד את ההנחיה השקטה, הפשוטה, העניינית והקשובה של דוד. האנרגיה שלו מאוד התאימה לי והשרתה נינוחות וביטחון שהיתה מאוד חשובה על מנת שאוכל להתמסר לסדנה.
 
נובמבר 2018
 
♦ למדתי שהחזקתי באחריות ההנאה של זוגתי להנות. היה לי טוב ומשמעותי המסרים והמילים שמעבר לטכניקות. הדרך שבה הוחזק המרחב. להתמסר למה שקורה בסדנה. הזוגיות שלנו הושפעה מאד מהסדנה, למדנו להקשיב אחד לשנייה ולהסתכל טוב יותר על מעשה האהבה ולא רק על אקט מסוים בו. אני חושב שזו סדנה שמקרבת זוגות אחד לשני, שמכניסה קדושה למעשה האהבה. לפני הסדנה עלו באופן טבעי חששות רבים. כבר מהרגע הראשון דוד משרה תחושה נעימה בחדר ובעיקר בטחון. מבנה הסדנה מאפשר להתרווח בנינוחות לכל מה שעברנו בסדנה. תודה! הנחייה נעימה בוגרת ומדויקת, מכבדת את המשתתפים והמעמד. למדתי הרבה מההנחיה
 
♦ למדתי שאני בנאדם פתוח, יפה מבפנים ומבחוץ, יצרית, תחושתית, רגשית. למדתי לאהוב את עצמי. למדתי שקל לי לתת וקשה לי יותר לקבל ושאני צריכה לעבוד על נשימה. הסדנה פתחה מאוד את ההסתכלות שלי על ערום ועל מין, שחררה מעצורים וחסמים, חיברה אותי למקום הטבעי והעמוק ביותר, מרגישה שעברתי מסע עמוק ברמה האישית והזוגית. מצאתי מחדש את תחושת ההתאהבות והחיבור הבסיסי שלי לבן הזוג. מצאתי ריגוש מחודש וגם חברות עמוקה ובטחון באהבה שלי. אני ממליצה מאד לזוגות לעבור תהליך כזה. חושבת שזו חוויה עמוקה וחזקה במובן האישי והזוגי. חוויה שמשנה הסתכלות ופותחת דרכים חדשות. ובנוסף זו חוויה מאוד מקרבת ומענגת. בסופ״ש האחרון חוויתי חוויה משנת חיים. הסדנא הזו מבחינתי היא חלק מתהליך שינוי והתפתחות פנימי, מרגישה שהיא חיזקה אותי, את הבסיס שלי כאדם משוחרר ומיני. הסדנא הצליחה להוציא ממני תחושות עונג וכאב שלא ידעתי על קיומם, אך היו שם תמיד. מרגישה שיצאתי בחושים מחודדים ונקבוביות פתוחות לעולם. היא יצרה קרבה מחודשת עם בן הזוג שלי אחרי תקופה קשה, ריגוש ואנרגיית אש חדשה. ממליצה מאוד לכל אדם וזוג לעבור חוויה כזו. תודה, זה היה פשוט מדהים ומסעיר. דוד מאוד מקצועי ונותן תחושה מאוד נעימה ונוחה במרחב. בונה אותו בצורה מאוד חכמה ובטוחה.
 
♦ למדתי שאני יכול להיות שלם ומאושר בגוף שלי, במיניות שלי ובזוגיות שלי. היה לי טוב ומשמעותי האינטימיות עם בת הזוג, העירום של כולם שמבטא חופש ושחרור ממוסכמות, הטכניקות במעשה האהבה שלמדתי. ההשפעה על הזוגיות היא מאוד מאוד לחיוב. החוכמה כמובן איך משמרים את ההרגשה הזו. זה מקרב מאוד בזוגיות, זה מלמד שמיניות בעיקר של נשים היא לגיטימית ואף טובה, כי אתה יוצא מהסדנה בהרגשה של "free love" עם אושר פנימי חזק בתוך הלב. היומיים של הסדנה היו לי אחת החוויות העוצמתיות ביותר בחיים עד כה. זה קירב, חידד ודייק את האינטימיות ביני ובת זוגי. בימים שאחרי הסדנה הלכתי עם חיוך עצום בתוך הלב, הרגשתי שמעבר למיניות ולמעשה האהבה שלמדתי המון, הסדנה הזו נתנה לי חוזק ואושר שמשליך על כל החיים שלי. ממליץ בחום. ניכר שדודי הוא מקצוען. הצלחת ליצור מרחב עבור כולם שבו הם מרגישים חופשיים, בטוחים, ועם בטחון במקום שכולנו הכי חוששים בו, שאנו חשופים וערומים. ההנחיה היתה נעימה ומשחררת, מאפשרת להיות אמיתיים לטוב ולרע.
 
♦ למדתי שאני ממש מתחברת למרחב הזה של סדנאות מיניות. הוא מעלה לי את התדר ומרחיב לי את הלב. היה לי משמעותי הביחד שם במרחב המקודש הזה, זה שהרגשתי בנוח, זה שבן זוגי הצליח להתמודד ולהתמסר. הקבוצה שנוצרה. ההנחיה הברורה והתחושה שמישהו מחזיק את כל זה. אהבתי את החלק היותר קליל בסוף היום הראשון בו התנסנו בסוגי מגע. זה היה קליל יותר ומחרמן. היה לי משמעותי עיסוי היוני והתהליך שעברתי שם עם הכאב. אני עדיין מנסה להבין מה היה שם. אני קצת אמביוולנטית כי מצד אחד קרה שם משהו חזק, אך מצד שני אני לא לגמרי יודעת איך להמשיך את התהליך והאם זה באמת הדבר המדויק לי (דרך הכאב). משהו באינטימיות שלנו התרחב והיתה לנו שיחה מדהימה כל הדרך הביתה (4 שעות...) וסקס מדהים לפנות בוקר. זה פתח אותנו עוד זה לזה. אני ממליצה על התהליך הזה לזוגות. הסדנה קירבה בינינו מאוד, פתחה משהו בתקשורת ובאינטימיות בינינו ועברנו בה תהליך טיפולי, משמעותי שאנחנו לוקחים אתנו להמשך עבודה בבית. ההנחיה טובה. הרגשתי שדוד יודע מה הוא עושה והשקט, הנסיון, הסמכותיות והירידה לפרטים הביאו איתם שקט ואמון.
 
♦ למדתי המון. שהראש שלי הרבה יותר פתוח ופחות ביישן ממה שחשבתי. שאני אוהבת להרגיש שאני מותחת את הגבול שלי עוד טיפה מהמקום הנוח, להרגיש את התעוזה. למדתי שאני נמצאת במקום טוב מבחינה אישית ובזוגיות אוהבת שמתאימה לי. שאני אוהבת לשחרר כאב וכמה אני מרגישה הכל צלול יותר אחרי השחרור הזה, שאני אוהבת ומרגישה טוב עם הגוף שלי. נושא הערום לפני הרבה אנשים, אם לפני כמה חודשים היתה נקודה למחשבה, עכשיו זה במפתיע מרגיש לי טבעי. שאני צמאה לידע ולהמשך עומק בתהליך האישי (שלדעתי זה מסע לכל החיים). שהאינטואיציה שלי לא טועה. ההחלטה להרשם לסדנה הזאת היתה לגמרי אינטואיטיבית, ללא יותר מידי בירורים. וזה היה בדיוק מה שרציתי וחיפשתי, וכנראה מה שהיינו צריכים כזוג. היה לי טוב ומשמעותי החיבור שהרגשתי עם הבן זוג שלי. היתה שנייה מסוימת ששנינו הרגשנו מבט מסוים בעיניים, מלא, הכל ברגע אחד. נכלל בו את כל העולם הזוגי שלנו, הטוב והרע, עם בסיס חזק. היה משמעותי מאוד להבין את החשיבות של הנוכחות ב100 אחוז בכל הרבדים: בגוף, בנשמה ובראש. גם כשנותנים וגם שמקבלים (כל דבר מילה, ליטוף, עיסוי). היה חשוב לי גם להבין את ההרגשה של ההקשבה המלאה, שבעצם זה להיות גם שם נוכח. נגענו שם בדברים מאוד עמוקים ובסיסיים ביחסים. אין לי ספק שזה היה אחד הדברים העוצמתיים שחווינו יחד ב35 שנה שיש לנו כבר בזוגיות. זה מעורר את התחושה שאנחנו 2 אנשים שבכל נקודה בזמן, מחליטים מחדש ללכת זה ליד זה. כי ללכת ביחד גורם לכל אחד מאתנו לגדול ולהגיע למקומות טובים יותר. אני ממליצה בחום לזוגות להגיע לסדנה. להגיע עם כל הפחדים, ציפיות, תחושות שעולים בצורה טבעית מול סדנה כל כך נועזת, ופשוט להתמסר. החוויה עושה את שלה. זו סדנה עם תוכן איכותי, יסודי ונועז, שאפשרה לנו, אחרי 30 שנות זוגיות, להרגיש את האהבה העמוקה שקיימת כבר, יחד עם ההתאהבות ורעננות של ההתחלות חדשות. שילוב מעצים. רק מילים של הערכה להנחיה של דוד בסדנה. נוכחות, תשומת לב לפרטים הקטנים, מידת ההתערבות נכונה במה שקורה בין בני הזוג. התחושה של רוגע ובניית עולם אחר בתוך יומיים באולם הסגור הזה בלתי נתפס. קשה להסביר את האווירה שנוצרה בהדרגה ובסוף היום השני בין הזוגות.

אוגוסט 2018
 
למדתי (בדרך של חוויה) על נוכחות ומה שהיא יכולה לאפשר. נוכחות שלא שופטת. לא מצפה. לא מחשבת יעדים ומטרות - אלא נמצאת עם מה שיש. יש בכך הקלה גדולה, ואני מקווה שאוכל להמשיך ולהעמיק בחוויה הזו.
למדתי בעוד דרך נוספת וחדשה על הכאב הטמון בגוף שלי ועל הריפוי שבשחרור שלו.
למדתי דברים חדשים על הגוף שלי ושל אהובי.
אלמנטרי! אבל... היה לי משמעותי להניח את הטלפון בצד. ממש. ביום השני השארתי אותו בבית. וגם תהליך ההכנה בפתיחה וההתניות שהוא כלל, מאד אינפורמטיבי ושם גבולות בטוחים, ההנחיה והתכנים היו משמעותיים ומעוררים תהליך, מחשבה, חוסר נוחות, חיבור. ההנחיה המשותפת של שניכם - הקול החד והנחרץ שלך, הקול הרך והחומל שלה. הם השלימו זה את זה והיו משמעותיים. התהליך של טקס האמריטה היה טרנספורמטיבי מבחינתי ועשה משהו בתוכי, שיקח עוד זמן לעכל ולהבין ברמה המודעת. מרגישה שהתהליך דרך הגוף משחרר ועוצמתי, והגוף יודע כל כך הרבה.
הרגשתי גם שההתמסרות שלי לתהליך הזה היוותה מראה לתהליכי ההתפתחות שאני עושה לאורך החיים שלי - וחושבת שלפני כמה שנים לא הייתי מסכימה להביא את עצמי למקום של חשיפה ופגיעות כאלה. מרגישה כמה עוצמה יש בכך ומלאת תודה ל"עצמי-של-אתמול" על ההכנה שאפשרה להגיע לנקודה הזו ולקחת חלק בתהליך בצורה כזו.
הזוגיות שלנו עמוקה ועברה חישול בשנים האחרונות. אני מרגישה שהסדנה אפשרה לעורר ולהביא חידוש ושיח יותר פתוח לחיבור המיני בינינו. רק הזמן יגיד מה יהיו תוצאותיה. מרגישה שזה זרע לתהליך ארוך.
אורח החיים הפוליאמורי שלנו מביא הזדמנויות וגם אתגרים מיוחדים בתחום הזה - העובדה שאנחנו מתחברים מינית ואינטימית לעוד אנשים יוצרת שדה מורכב. הרגשתי שהסדנה הזו היתה הזדמנות להתכנס רגע בינינו ולהזין את "אנחנו" באופן עמוק ומרפא. תודה על כך!
בהחלט ממליצה, אם כי מרגישה שזה תהליך שלא מתאים לכל זוג - ודורש רמה גבוהה של בשלות, אמון וחיבור שניתן לסמוך עליו. אני חושבת שזוגות צעירים יכולים למצוא את עצמם בצפייה לחשיפה ואמון, שלא תמיד ניתן לייצר בתחילת הקשר. זה יכול להיות מאתגר - במיוחד בטקס של האמריטה שדורש אמון מאד גדול.
החלטנו להעניק את הסדנה לעצמנו כמתנה לרגל 11 שנים יחד, ואני מרגישה שזו מתנה שתלך אתנו עוד שנים קדימה. מעורר השתאות כמה יכול לקרות בזמן כל כך קצר - בסדנה קיבלנו כלים נפלאים שמשפרים את התקשורת ואת העונג בחדר המיטות (עד הרמה של תנוחות מדויקות! מדהים...), קיבלנו כלים לנוכחות וחיבור שילכו אתנו בכל היבט במערכת היחסים הזו (וכנראה במערכות יחסים בכלל) וקיבלנו תובנות וכלים מרפאים שנגעו כל כך עמוק פנימה.
הנגיעה בתחום המיני היא מאד רגישה - והרגשתי שההנחיה ותשומת הלב לכל פרט ופרט יצרה תחושה עוטפת של בטחון שבתוכה אפשר היה להרפות ולהתמסר - והתהליך היה טרנספורמטיבי ועמוק בצורה שלא יכולתי לצפות.
זה היה משמעותי - הרבה מעבר למה שציפיתי.
למרות שהקשר בינינו עמוק וחזק - מרגישה שבסוף השבוע הזה התאהבתי מחדש באהוב לבי ולמדתי לסמוך עליו ברמות שלא הכרתי.
תודה לדוד ולכל הצוות שתמך ואפשר לנו לעבור את המסע הזה.
תענוג ללמוד ממאסטר. יש לך הרבה מאד ידע חי - וגם בנית בתוכך את הדרכים ללמד אותו באופן שבאמת אפשר "לקבל". זה מעורר השראה. תודה על המסע שאתה עושה בתחום הזה - זה מביא הרבה ריפוי.
אני התחברתי לסגנון השקט וה"יבש" משהו שאתה מביא בו את הדברים. יש משהו בזה שאפשר לי להתחבר ולמצוא את הזווית שלי בתוך זה (קשה לי קצת להסביר את זה, אבל זה אולי קצת כמו ההבדל בין לקרוא ספר לבין לראות "את הסרט". יש תחושה שאתה לא שם על הדברים את הצבעים שלך - וזה מאפשר הרבה חופש למשתתפים לקחת את הדברים לחיים שלהם בלי להרגיש שזה חייב להגיע עם סגנון מסוים).
משהו בניטראליות הזו מאפשר לעבור דרך מחסומים פנימיים בלי שזה יעורר אלרגיה (חוויתי מרחבים של מיניות שבהם היה משהו במנחה שהיה מאד רוחניקי, או פתייני, או שמאני, או "גורואי" - ומשהו בזה היה "יותר מדי", יצר קצת אלרגיה, וגרם לי להסגר קצת ופחות לקבל את המהות שהיתה מאד טובה).
היה לי טוב החיבור שלך ושל ליקה. אתה הבאת משהו מאד נקי, טהור, חד, סמכותי - והיא הביאה רכות, חמלה, הכלה וחום. היה משהו בצירוף הזה שאפשר חוויה הוליסטית ותחושה של תמיכה. אני מרגישה שחיזק אותי לשמוע גם את הקול הנשי שלה - וטוב שיש אשה חזקה עם ידע שיכולה להביא את הזווית הזו. במיוחד בסדנה של זוגות.
הנוכחות והתמיכה של שניכם היתה מעוררת השתאות. הרגשתי שאני בידיים טובות וזה באמת אפשר להרפות ולהתמסר למסע.
תודה עמוקה לך וגם לה.
 
גיליתי את הפחדים שלי מתרגיל הצעקות, דבר שאני מתכוונת לעבוד עליו.
היה לי טוב הביחד בסדנה, ההתמודדות עם המבוכה מהערום ולמדנו איך לגעת אחד בשני לא רק במטרה להגיע לאורגזמה חזרנו מיד לשגרה הלחוצה אבל אנחנו יותר מחוברים וקשובים ואחד לשני. היתה לנו חוויה עוצמתית ואני מאוד שמחה שהגענו וודאי שממליצה. לומדים לוותר על המרדף אחרי האורגזמה ויותר להקשיב לגוף, לדבר עם גוף האישה/הגבר לשחרר מכאבים פנימיים ופחדים. בנוסף גם כקבוצה רואים שכולנו נמצאים באותו מקום פחות או יותר ואין סיבה להתבייש, ולומדים לדבר על הקשיים.           
תודה על סדנה מעולה. ממליצה לכל זוג שנשוי שנים והתשוקה נעלמה. עברנו חוויה עוצמתית כזוג, הבנו לא לרדוף רק אחרי האורגזמה אלא להקשיב לגוף אחד של השני, לפנק ולהנות מהרגע. הסדנה הועברה עם המון סבלנות, הקשבה ומקצועיות. ידעתם להגיע לכל זוג וזוג ולתת לו את המילה/ההסבר שהם צריכים.
לפני שהגענו הכי חששנו מהערום, ובמהלך הסדנה רואים שהערום הוא לא העיקר, יש כל כך הרבה מעבר.
ממליצה לכל זוג לעבור חוויה כזו שמאוד מחזקת את הזוגיות.
תודה לכם דוד וליקה, היתה הנחיה מצוינת, מקצועית, סבלנית וקשובה. עניתם על כל השאלות, דאגתם להגיע לכל אחד ואחד גם לאלה שלא ביקשו וראיתם שהם זקוקים לכם. הייתם צוות מדהים
 
למדתי שכשיש כאבים -לחקור אותם ולא לברוח ולנסות להעביר בדרכים שונות כמו ג'ל סיכוך ועוד.
היה לי משמעותי הזמן שניתן לתהליכים. השילוב של תיאוריה עם התנסות מאוד משמעותית. החלוקה בין התנסות במגע לגבר בשישי ומגע לאישה עם כל הכרוך בכך בשבת. ההפרדה הברורה שאפשרה מיקוד.
עדיין לא יודעת. מה ההשפעה על הזוגיות, יש עוד עבודה, אך ללא ספק היה תהליך מקרב שהגביר את ההבנה ביננו והתקשורת.
בהחלט ממליצה. אני חושבת שכל זוג ילמד על עצמו ועל הזוגיות דברים חדשים בתהליך. וזה חשוב.
ההנחיה היתה מאוד מרשימה. אהבתי את התיאוריה וההסברים גם אם לא עם הכל הסכמתי. ההנחיה בחלקים של המגע האינטימי היתה טובה ותומכת. השילוב בינכם היה מצוין. ההדגמה בשבת היתה מטלטלת ומשמעותית.

יוני 2018
 
הגענו לסדנה מתוך רצון להכניס ממד חדש או מתחדש למיניות שבינינו אחרי הרבה מאוד שנים של זוגיות ונישואים. הגענו עם מעט מאוד מידע וקצת חששות, וכחדשים מאוד בתחום הזה של התנסויות וסדנאות.
עברנו תהליך עוצמתי ומהדהד שממשיך להכות שורשים ולהצמיח ענפים מלבלבים ומפתיעים בחיים שלנו.
הכבוד שלכם למשתתפים ולתהליך והמקצועיות שלכם  אפשרו לנו תהליך הדרגתי של התפשטות תרתי משמע ושל התמסרות - לתהליך, לכם ובעיקר לעצמנו.
חווינו פריצת גבולות, העמקת תובנות, התרגשות והרבה מאוד למידה שהיא בעצם רק התחלה. חווינו לראשונה בחיינו מיניות שיש לה גם ממד של ריפוי, חווינו מיניות זוגית אחרת וכל אחד מאתנו חווה את עצמו באופן משוחרר ואחר. כל זה הועצם בתוך הקבוצה, שאתם הצלחתם להפוך לקבוצה מכילה ומאפשרת בזמן הקצר שעמד לרשותכם ולמרות שהחוויה היתה מאוד זוגית ואינטימית.
ניקח אתנו להמשך גם את ההדהוד העמוק שחווינו מהזוגות האחרים שהיו לצדנו ואת התדר המשותף שנוצר שם.
תודה על כך שאתם מביאים את עצמכם לתוך הסדנה הזאת באופן כל כך מלא ומתוך כך מעניקים מתנה שאין לה שיעור למי שבוחרים לחוות אותה אתכם.
קיבלנו מתנת חיים
תודה!
 
דוד ודקלה יקרים,
הסדנה שלכם הייתה מאוד משמעותית וממש עשתה מהפכה בתקשורת המינית שלנו. הבאתם רצינות ומקצועיות שאפשרו לנו לעבור בהדרגה את המחסומים שבאנו איתם, להתמסר, ללמוד וליהנות (:
עברתי חוויה רגשית עמוקה שאחריה אני מרגישה שיש לי יותר חופש.
תודה רבה! אני שמחה שהינו אמיצים ובאנו!
 
נובמבר 2017
 
נרשמנו לסדנה חודשים מראש, מצאנו פתרונות לילדינו הקטנים, ופינינו לעצמנו סופ"ש שלם להקדיש לחקירת הזוגיות והמיניות שלנו. החיבור הזוגי שלנו הוא טוב מאד בבסיסו, אבל קיווינו באמצעות הסדנה לפרוץ לנו דרך אל מחוזות חדשים וגבוהים יותר של אהבה ועונג.
הגענו לחלל עבודה משותף, מלאי ציפיות וחששות, יחד עם ששה זוגות נוספים. אתנו הגיע המשא שהצטבר על עגלת הזוגיות שלנו: כמיהות, אכזבות, שנאות, תשוקות, הזדקקויות והרבה מאד אבק מעול שיגרת היומיום. בנוסף היו בינינו פערים בהתכווננות ובפתיחות לסדנה עצמה. הייתה גם מבוכה במפגש עם הזוגות הנוספים ומול המורה.
מבנה הסדנה נרקם כמלאכת מחשבת ונתן מענה לכל העכבות והחסמים שלנו. התרגילים הראשונים פרקו את המבוכה מול הזוגות האחרים ושירטטו באופן ברור ונוח את גבולות האינטימיות הזוגית בתוך המרחב המשותף; התרגילים הבאים עזרו לפרק את המטענים הקשים שהצטברו בינינו בתוך הזוגיות ולפנות את הלב לתדר חדש. בהמשך רקדנו, פרקנו והשתחררנו עד שהיינו רפויים ומרוגשים, מוכנים לעבודת עומק. לאט ובחוכמה רבה נטען המתח הארוטי בינינו ובחדר כולו, והשתחררנו לתת דרור לחקר התשוקה והעונג.
בסיכומו של דבר, שיא הסדנה, שהיה אמור להיות עיסוי היוני וסדנת האמריטה, התקבל עבורנו באופן שונה מהמצופה. פתאום נגלו לי באופן ברור מאד נקודות של כאב מוכחש. במקום עבודת עונג, הודרכנו על ידי דוד ומאיה לעשות עבודה עדינה אך אינטנסיבית של שחרור ופורקן של כאבים. בן זוגי היה המרפא, ואני הנרפאת. פתאום התחוור לנו איך עד כה צמצמנו את העונג שלנו לגבולות הצרים שהתיר הכאב. מעולם לא חשבנו לעבוד אתו, או לתפוס את עצמנו כמרפאים זה של זה. פתאום נפתחה בפנינו אפשרות חדשה של ריפוי באמצעות מעשה אהבה.
כתוצאה מהסדנה, מפת הכאב הפכה ממפת חסמים וגבולות, למפת כוכבים זוהרת שתסמן לנו מעתה את הדרך הלאה אל מחוזות האהבה והעונג המיוחלים. רכשנו בסדנה כלים לעשות זאת, וניטעה בנו כוונה ותפיסת עולם חדשה. ללא ספק הסדנה מסתמנת כנקודת מפנה חשובה במיניות שלנו בפרט, ובזוגיות שלנו בכלל. תודה דוד!
 
אנחנו ביחד כבר כמעט 20 שנים, ובמשך השנים כמו אצל הרבה זוגות אחרים, התשוקה קצת נעלמה עם המשכנתא, החיתולים והשגרה. חיפשנו משהו שיעזור לנו להתחבר שוב. נרשמנו לסדנת "סודות האינטימיות הזוגית" ומצאנו את מה שחיפשנו.
הגענו למרחב נעים ומכבד, היינו שמונה זוגות ובכל זאת הייתה ביני לבין זוגי אינטימיות נפלאה. למדנו דברים חדשים, מעניינים ומענגים, גם לי וגם לזוגי. התחברנו שוב, והכי חשוב – נכחנו. נקווה שניקח את הנוכחות הזאת גם להמשך הדרך שלנו.
תודה על סופ"ש מענג ומעצים.
 
דוד, תודה לך על הסדנה המשמעותית שעברנו אתך במהלך סוף השבוע. תודה על הבטחון והרוגע שהשרית במהלך כל שלבי הסדנה, שחלקם לא היו פשוטים בכלל ואילצו אותנו להתמודד עם כמה פינות אפלות ודחוסות בנפשנו.
הפשטות והישירות שבהם אתה מתייחס לדילמות וקשיים שקשורים במיניות, הופכים אותם ממפלצות חסרות שם שאי אפשר לדעת איפה להתחיל לאחוז בהן, לאתגרים מעשיים שמסקרן ומושך לחקור אותם עוד, ולהתפתח איתם.
הרגשתי בכל רגע שאתה מכבד באופן מלא כל אחד מאתנו לחוד, ואת הזוגיות שלנו, שהועצמה מאד דרך המסע המשותף שעשינו בהנחייתך.
 
ספטמבר 2017
 
הי דוד ורקפת המקסימים!
האמת היא שאני עדיין מנסה לעבד את כל החוויות מהסופ"ש הזה. אתמול עוד עפתי, כל היוני והרחם והשחלות פעמו וכאבים השתחררו ודברים זזו למקומם החדש/ישן. היום קצת דאון, ואני מקבלת אותו בחיבוק ואהבה לעצמי.
זה היה מהמם, במובן הכי מילוני של המילה. כל החושים קיבלו כל כך הרבה גירויים, עד קצה גבול יכולת ההכלה.
כזוג, אני מרגישה שהחוויה המשותפת הזו קרבה אותנו, העמיקה את הקשר שלנו והעלתה את העוצמה של הרגשות, האהבה, והכרת התודה שלנו לנוכחות של כל אחד מאתנו בקשר. נפתחה ביננו תקשורת ברמה עמוקה וכנה בהרבה ממה שהעזנו להפתח עד היום. עברנו דרך מקומות שלא העזנו לגעת בהם או להתקרב אליהם עד היום. כיוון שאנחנו זוג "טרי" יחסית, זה היה מעניין עבורי לראות ולגלות שיש לנו אפשרות להכנס לרבדים עמוקים בזוגיות שלנו בצורה מידית ואינטנסיבית. אני מרגישה שהחומות שעוד היו ביננו נפלו. אולי "התמסמסו" תהיה מילה מדויקת יותר. זה מאד משמעותי עבורי כי זוגיות פוליאמורית היא שדה מוקשים קשוח, והתקשורת היא הכלי היחיד שיש לנו המאפשר לעבור בו בבטחה.
באופן אישי קיבלתי אומץ לדבר גם על הכאבים והדברים הפחות נעימים שאני חווה בקשר שלנו, ומצד שני קיבלתי בטחון שיש מי שמקשיב לי ורואה אותי מהצד השני. ברמת החוויה האישית הבנתי שאני *יודעת* אני מרגישה כאילו נזכרתי מי אני, לפני שהחיים ומערכות יחסים הכהו את הרגישות שלי לעצמי ולסביבה וגרמו לי להסתתר מאחורי פחדים וחששות. אני מרגישה שאני יכולה להיות יותר נוכחת ברגע הזה ופחות מופעלת על ידי זכרונות מהעבר. נזכרתי כמה זה כיף לקחת אחריות על המיניות שלי וכמה עוצמה זה נותן לי ביום יום. ושאין לי במה להתבייש או על מה להתנצל.
הטקסים והחניכות שהעברתי לאהוב שלי החזירו לי את האמון בי ככוהנת אהבה, והזכירו לי כמה זה נעים ומרחיב את הלב להעניק את מתנת המיניות שלי, לאהוב שרוצה ומוכן לקבל אותה. בחניכה שהוא העביר לי הרגשתי כאילו חלק גדול ממני סוף סוף חזר הביתה, אחרי שנים של היעדרות וגעגוע עמוק.
אני מרגישה שלמה יותר, מלאה יותר. נקיה. אני מלאה בהודיה עצומה לך דוד, על האופן הנקי והמדויק שבו הגשת לנו את הידע והנגשת את הכלים. אני מלאה התפעמות והערצה למאיה על המוכנות שלה להיות כוהנת אהבה עבור כולנו. ומלאה הערצה והודיה עמוקה לרקפת על הרגישות, העדינות, היכולת להיות במקום הנכון בזמן הנכון, לומר את המילה הנכונה וכל העבודה של אחורי הקלעים שהפכה את המפגש הזה לקסום כל כך.
באמת, חוץ מהכוסברה בסלט, אין לי שום דבר רע לומר...
אוהבת אתכם מעמקי ליבי המרקד.
ניפגש בקוסמיק  :)
 
דוד היקר, השתתפנו בסדנה שלך במשך יומיים אינטנסיביים מאד. יומיים בהם למדנו סודות, טכניקות וגישות לאינטימיות בכלל ובחיי המין בפרט. לא היה פשוט, בעיקר פיזית. חזרנו הביתה עם שרירים תפוסים כאילו רצנו מרתון בסופ"ש הזה. החוויה הייתה אחת החוויות החזקות שחווינו יחדיו. חוויה מעצימה ומגבשת. חוויה בה אפשרנו והיינו פתוחים ללמוד ולהתנסות, בלי אגו ובלי מחסומים.
דוד, אתה אדם יקר עם אישיות מיוחדת. מקצוען בחסד עליון. אתה מנחה את כל הזוגות בגובה העיניים, בענווה ובעדינות. מצד שני במקצועיות לא מתפשרת, כולל הדגמות ונכונות ללמד כל מה שאתה יודע, וכולך שם לתת מעצמך, מהידע ומהניסיון הרב שלך. אנחנו בוודאי נמשיך להגיע אליך למפגשים נוספים.
תודה רבה לך ותודה גם למאיה ורקפת.
שתהיה לך שנה נהדרת מלאת סיפוקים, הגשמת חלומות ובעיקר בריאות.
 
ראשית - תודה. תודה על סופשבוע שהיה מסע תמציתי ומרוכז שדחס את כל הדינמיקה שלנו למיקרוקוסמוס חד וברור. הגענו טעונים ממשבר מתמשך שהגיע לשיאו ערב הסדנה. באנו להתעסק במיניות ומצאנו שהזוגיות לא מחוץ לפריים. בשורה התחתונה - פגשנו את עצמנו ללא כחל וסרק. אפשר לומר - עירום ועריה. הסדנה אפשרה את זה ואפשרה להוציא את המיטב מהארוע הזה ולהתרומם למקומות חדשים.
ההובלה, ההחזקה, המוגנות, ההבניה הנכונה והאווירה המאפשרת אפשר לפגוש הכל. כולל הכל. היתה אינטימיות במידה הנכונה. בין הזוגות, בין הצוות למשתתפים ובקרב הזוגות עצמם. ההזמנה למסע, ברגישות ונחישות. תחושת הבטחון והיכולת לסמוך שיצרת, הדרך בה הגשת את הדברים, צעד אחר צעד עם הזמנה להתבוננות ובלי לחץ, ההסברים המקדימים, ההדגמות המדויקות והתחושה שהדרך מוחזקת הפכה את הסופש הזה לאבן דרך משמעותית בחיינו. של כל אחד מאתנו ושל היחד שלנו.
 
אוגוסט 2017

תודה מעומק הלב והשריון הגברי שלי, הפעמת אותי והיית לי השראה גדולה באופן שבו המיניות פתורה אצלך
 
דוד, רוצה להודות לך מאד. היתה סדנה מדהימה. היתה בך הרגישות והיכולת להביא אותנו באופן טבעי להיפתח בכל המובנים וזה לא מובן מאליו. בחרת את מאיה המדהימה שעוררה השראה לכל אחת ואחד מאתנו. מאחלת לכל זוג את הזכות לעבור אתך את הסדנה.
 
הי דודי, אולי תשנה את שמך לכהן סדק? חוללת ניסים בסדקים המקודשים. היה מעולה, פתח צ'אקרות ורענן את חיינו, ההשפעות ניכרות בבית. תודה רבה על הכל. ממליץ לחבריי לבוא גם.

אחרי שנים של ניכור, של סקס ללא אהבה, של ריצוי, קורבנות ותחושת אפסיות, אחרי בדידות וייאוש, אחרי שכבר החלטנו לפרק הכל, נתנו הזדמנות אחרונה למיניות. התחלנו בקוסמיק (חטפנו שוק...) ואחרי 3 חודשים נסענו לסדנת "סודות האינטימיות הזוגית .הגענו מרוחקים וכואבים, מתקשים לשחרר ולתת אמון, אבל כל-כך רוצים למצוא דרך לחיות יחד. הסדנה נבנתה ברגישות. דוד הלך צעד צעד, מתבונן ומכבד מרחוק, אבל גם יודע בדיוק מתי לגשת להציע עזרה. הוא לא ויתר לנו, אמר את האמת הכואבת, אבל גם הושיט כלים לריפוי. לאט לאט הלב נפתח. גילינו את השיווה והשקטי שבנו, את האריות הפראיים ואת החתולים המתלקקים, כעסנו, בכינו, כאבנו, השתאינו, נגענו ובחרנו בחיים. בחרנו באהבה. אין טעם לספר כאן על עיסוי לינגם ועל האמריטה המקודשת. לא כי אין מה לומר, אלא כי המסע כל-כך פרטי, וכל-כך מיוחד ושונה מאדם לאדם. רק אומר שנוצר חיבור עמוק ביננו לבין עצמינו, ביננו כזוג, וביננו לבין נפלאות הבריאה. אם אתם רוצים לגדול, לשגשג, ולחיות את החיים במלואם, תכניסו את הסדנא הזו לתרמיל הנדודים, ואל תפסיקו ללכת. תודה לכם דוד ומאיה על הליווי המכבד והרגיש. זכינו.
 
דוד יקר, בהכרת תודה עמוקה אני כותבת את המילים הללו.
שנים רבות מבקשת ממני נשמתי, לגלות לי סודות מעולם האמת. שנים רבות מבקשת ממני נשמתי לחפש לי רועה, שיוביל אותי בחלילו אל השדה הפתוח, בו נפגשים ארץ ושמיים. הגיעה שעתי. זכיתי. פגשתי בך, רועה שקט, נוכח, ממוקד ונוסך ביטחון.
החוויה העוצמתית שחוויתי בסופ"ש  "סודות האינטימיות" ממשיכה להדהד בי ולעורר אדוות בכל מי שבא איתי במגע. היום שיתפתי חברה בכך שמבחינתי הזמן נחלק עכשיו לחיים של לפני הסדנה ולחיים שאחריה.
התעוררה בי אנרגיה מינית, שכבר חשבתי שלא ארגיש יותר בחיים הללו. אישי ואני לא מפסיקים לגעת אחד בשני, להביט בעיניים, להתחבק, רוצים קשר, רוצים להיות בזה ביחד.
אחרי 16 שנים של ביחד, משהו התמצה לנו בשדה הזה של מיניות, יש לנו חיבור טוב בינינו, אך חווינו חוסר התאמה במקצבים. קושי לגשר על מעגלי החשק וההתעוררות המינית. היה נדמה כאילו הוא תמיד רוצה ואני תמיד לא. (בשיחות עם חברות, גילינו המון מן המשותף ונתנו לעצמנו כל מיני הסברים ביולוגיים וככה מתנו כולנו אל תוך המחשבה שאומרת שגברים תמיד עם חשק ונשים, אמהות, לרב פחות(.
היום אני יודעת להגיד, שצרכים עמוקים בתוכי חיפשו מענה כמו הקשבה עמוקה, סוג מגע מסוים, וקדושה במעשה האהבה.
אני זקוקה לזמן. למרחב מקודש. למעשה אהבה כמעשה של ריפוי והקשבה עמוקה. רציתי שמישהו יבוא ויצעק את זה כבר.
שיש דרך אחרת, שיש למיניות מקום, שמותר לרצות, שמותר לבקש, שמותר להציב גבול.
בסדנה לקחת אותנו יד ביד ונתת לנו כלים של הקשבה והתבוננות, שמיד הביאו אל תוך המרחב המשותף חיבור ותשוקה.
זו היתה סדנה קצרה ומרוכזת, אך מאד מאד פרקטית ואפקטיבית. כל מה שהבאת ישים וניתן לקחת אותו מידית אל תוך חיי היומיום ולא רק בשדה המיני. האופן הנקי והמדויק בו אתה מעביר את התכנים, העובדה שאתה שומר על מרחב מאד מוגן ולא מתערבב לתוכו, אפשרה לניסים להופיע בזה אחר זה. בכיתי מתוכי אזורים פגועים משחר העידנים, שחררתי חסימות וטראומה מניתוח ומהלידות של הילדים שלי והרגשתי איך אני נהיית ערוץ פתוח וזורם, לכל היופי הזה שמבקש לעבור דרכי לעולם.
אני בחגיגה. תודה, תודה, תודה.
שיתפתי בחוויה שלי אחיות לדרך ובא לי לעמוד בכיכר ולצעוק:
תאהבו את עצמכם. תנו לעצמכם את הסדנה הזו כמתנה לחיים. וכן, היא נועזת, וכן היא בעירום ויש בה לא מעט רגעים של התמודדות, וטוב שכך!!!
מתכוונת להעמיק את החקירה, מבחינתי היא רק החלה.....
 
הצמיחה הכי משמעותית עבורי הייתה הבכי. האורגזמה של העיניים, שעד עכשיו לא העזתי לתת לה מקום בזוגיות וששנינו ראינו בה "טרן-אוף" ולא מעשה אהבה. למדתי (למדנו) שלבכי ולכאב יש מקום גם באהבה ושלא צריך לפחד מהם. שגם הבכי הוא נוזל של תשוקה ושל אמון ושל חיבור. שוב תודה רבה דוד על שעות חשובות ומעצימות
 
דוד היקר, שבוע אחרי והטעם של החוויה שעברנו עדיין עוצמתי. הגענו מלאי סקרנות אך לא פחות מכך, מלאי חששות. מקץ יומיים בהנחייתך, חשנו שנינו, שזו סדנא זוגית שהיא חובה. לא פחות. למדנו ממך להשתחרר, להיות קשובים, להעניק זה לזו בסבלנות, במודעות, בתשומת לב, ובתשוקה. הגענו כשאנחנו חשים שכבר יש לנו זוגיות טובה וחיבור מיני נפלא. לא דמיינו עד כמה זה עוד יכול להשתדרג. ההנחיה הסבלנית, השיטתית, המכילה והמדרבנת שלך הייתה בגדר מקצוענות אמיתית. חשנו שאתה כל כולך נתון למתנות שהבאת אתך, לזוגות שהיו אתנו ולנו. תודה לך מכל הלב על סדנה שהיא שיעור לחיים והעמיקה עוד יותר את החיבור שלנו זה עם זו.
 
תודה על סדנה מעצימה ברמה האישית, הזוגית וגם הקבוצתית. הזדמנות לחוות את עצמי במרחב של לב ומיניות, להרגיש משוחרר ולאפשר לעצמי ריפוי והתפתחות אישית וזוגית, והכל בהרגשה של ביטחון במרחב שלכם, שהיה מוחזק בצורה מאפשרת ורגישה. זה היה לי ולזוגתי מדויק כל כך! חזרנו בהיי ובהרגשה של משהו חדש שנפתח ופורח ביננו, בתוך המסע המדהים שלנו. תודה תודה תודה

Share & Like:

Comments:

Contact: