צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378
דיאן
לפני שנתיים בערך השתתפתי פעם ראשונה באירוע של Cosmic Lovers. הייתי כבר בארבע התכנסויות מאז. כל פעם אני אומרת זהו, מספיק, אעשה הפסקה הפעם ולא אסע, אבל לא עומדת בפיתוי וכן מגיעה לכנס פעם אחרי פעם. מה מושך אותי לשם? למה אני בוחרת כל פעם לעזוב הכל ולהתמסר לרוח, למסע של מספר ימים במדבר או על שפת כינרת? שאלה טובה שאני שואלת עת עצמי. הנוכחות שלי בסדנאות האלה מעלה בי תחושות כל כך חזקות שלעתים קשה לי לעכל אותם מיד, מעמיד אותי מול צורך לבחון את האמונות ואת דפוסי ההתנהגות שלי מחדש. נותן המון השראה ומפגיש אותי עם צדדים לא כל כך מודעים ואהובים שלי. אני רוצה להגיד שזה ממש לא פשוט ולפעמים גורם לי להרגיש ממורמרת ומסוחררת... במיוחד בסוף הכנס כאשר הציפיות שאני מגיעה אתן לא עוברות את מבחן המציאות ואני מוצאת את עצמי מעורערת ומלאת שאלות וספקות...אך עדיין זה מאד חשוב בשבילי לחזור ולבוא לסדנאות האלה, כי הן גורמות לי להרגיש יותר חיה, יותר רגישה ומודעת לרצונות שלי ולעצמי. גורמות לי לפגוש את הצדדים השונים והאמיתיים שלי. אני פוגשת במקומות האלה אנשים יפים ואמיצים שמעוררים בי המון השראה. אני רואה זוגות מאושרים המגיעים לסדנאות האלה ביחד, עוברים את המסע יד ביד וזה ממלא אותי בשמחה ותקווה שאוכל ליצור זוגיות שבה שנינו נוכל להתפתח ולחקור ביחד את התאוות והתשוקות שלנו, לגדול ביחד. אני רואה אנשים פתוחים, אמיצים, מעיזים ומתפתחים. עומדת איתם במעגלים משותפים ומרגישה מאושרת מתחושת ה"ביחד" שנוצרת בליבי. אני שמחה ובוכה, אני לומדת על עצמי ונפתחת, חוקרת את המיניות שלי ואת עצמי ללא הרף ומודה על ההזדמנות שיש לי להיות במרחב הזה מלא עונג, רוחניות ואהבה שוב ושוב...
 
מאיה
מיניות ואני ו- אני ומיניות.
הלב ממש ממש דופק לי כרגע בבואי לשחרר את המילים האלו
למה? כי אני חושבת על כל האנשים השמרנים, הנבהלים. יש לא מעט. ואני בדיוק הפוך - הכי פתוחה, הכי נוכחת בנושא השיחה הזה, הוא אחד האהובים עליי ובחיי יש לו מקום גדול מאד. כי אני חושבת על מה שהמערך העצבי ביד שלי, שתמיד מקושר ללב שלי, כמו כל האנשים שאוהבים לכתוב, ירצה לתקתק.
מיניות ואני: אני אוהבת מין ואני אוהבת מיניות ואני אוהבת גברים ואני אוהבת גם נשים - כמושא של יופי מעוגל ומעודן, בהעדפות שלי אני עדיין רק של גברים, אם כי שומרת אופציה פתוחה בעתיד גם לגבי זה. הכי מתאים לי להיות מאלו שבגיל 60 לגלות שאני בעצם דו-מינית. בכיף! אני אומרת :)
אני קוראת הרבה על מיניות והולכת להרבה הרצאות וסדנאות, ובשנים האחרונות נחשפתי מאד גם לעולם הטנטרה.
אני סולדת מפוריטניות בנושא. מיניות מרתקת אותי בגלל כל מה שבא בה שהפך לקלישאה חברתית ותרבותית עם הזמן ובאופן אישי הוא גילוי מתמיד: היצריות, החייתיות, הלכלוך, הרעש, הריחות, הטקסטורות, הטמפרטורות, הבחירות, האורגזמות, התוצאות. אבל בעיקר בעיקר מעניין אותי נושא הנוכחות המלאה בזמן מעשה אהבה.
פגשתי גבר שנתן לי מתנות רבות ואתו חקרתי נושאי מיניות שתמיד עניינו אותי בדיוק כמו שהם הפחידו אותי – סדנאות, מסיבות למיניהן. היינו הולכים ביחד, יחידה אחת ששומרת על סקרנות ועל עצמה.
בשלב הזה כבר הייתי שלמה עם עצמי ועם גופי והגבולות שלי כאישה וכאדם ולנו כזוג מאד ברורים וזה תנאי הכרחי. זה מאד כיף לשחק כשהגבולות ברורים – כשאני יודעת איזה ארגז משחקים נכון לי לגלות ואיזה ארגז משחקים הוא שקר עבורי ולכן לא בחיי.
ממנו גם למדתי את הכאבים הרבים שיש לגברים בתוך עולם המיניות שלהם, וכואב להם לא מעט. זה פתח לי צוהר שלם להיכרות עם היכולת שלי להביא שלום וחמלה ואהבה ליחסים שלי עם גברים שהם מושא רומנטי וחברי.
היום, אני מרגישה שאני על סיפו של עידן מיני חדש בחיי המלאים, התודעתיים, החושיים, החוקרים, בעיקר הרגשיים. לפני כמה שנים נחשפתי לשיטת סאטיה והיום אני גם מתאמנת וגם מאמנת בה. הגמישות הרגשית שלי גדלה מאד עם העמקת האימון בשיטה. אני לומדת לכאוב את הפגיעות המיניות המסריחות (יש ריחות שאף פעם לא יעזבו אותי), המשפילות, המכאיבות שעברתי ולעבור אל הצד השני באומץ, בנוכחות, בלי הדחקה.
ומתוך כך: בשנתיים האחרונות נחשפתי לאנשים מרתקים ולטנטרה, שמאניזם ומיניות מקודשת של מסעות הלב - Heart Journeys ואני כל כך ברת מזל. כל כך כל כך מתרגשת מזה. זה עשה לי אור גדול בנשמה, הביא תקווה גדולה לחיי והמון המון אומץ וידיעה – שיכול להיות אחרת, יכול להיות כל מה שדמיינתי שיהיה, שאני לא שוגה באשליות – מעשה האהבה יכול להיות מקודש ומלא מלא בשפע ורוך ורוך ורוך, כמה חסרה לי רכות במעשי אהבה, זה הרי התחיל אצלי במניפולציות, בניצול, בשימוש בי.
אני ממש בתחילת הדרך בדבר הזה והיא כבר היטיבה לאין ערוך את חיי. אני לומדת את עצמי, את הגוף שלי, את הגמישות התודעתית של איברי המין שלי – אלו שבראש, אלו שתומכים במעשה האהבה ואלו שעושים אותו ישירות, לומדת את הרגשות של הצד השני, את הקשיים והכאבים שלו וזה שינה את חיי ממש. אני לומדת לדבר אל עצמי, את עצמי, את הגבולות שלי וזה כל כך חשוב!!! מה כן, מה לא, מה אחר ואחרת. אני לומדת לדבר עם הגוף שלי ואת הגוף, דיוק של ממש להבין מהיכן לקחתי את ההחלטה או מהיכן אני רוצה את הרצון – מהראש, מהלב, מהבטן, מצ'אקרת המין, מההישרדות?
הדיוק רק מביא יותר אופציות וגילויים. רק מה שמחויך ומרגש יקרה וזה כי אני היום בנשימה, נושמת המון אוויר, שוהה עם אוויר חדש וצוהל בריאות שלי, למדתי לזהות את החנק, את האוטומט, את הפחד, את הבכי ולתת להם תוקף וזמן, לעבור אותם ולהיות נינוחה ושמחה, ולא לשרוד את המיניות, להתפשר בה ולהכאיב בה לעצמי אלא לשמוח אותה להעצים אותה ובענק.
מיניות היא עולם שלם, נטול גבולות של עונג ושמחה גופניים ורגשיים, שמביא לצמיחה נפשית אם רק מסכימים. וכל זה מתאפשר במרחבים החדשים שהגעתי אליהם, שבהם אני מוכלת וגם יש לי חופש, שרק מקשיבים למה נכון לי ומבקשים ממני להקשיב אליי, שיש א.נשים כמוני – פגועות.ים עם צלקות שמגלידות לאיטן בצורה בריאה ומודעת. למדתי להיות נוכחת נוכחת נוכחת, עם תשומת לב לניתוקים וחמלה לניתוקים ולבקש ולקבל נוכחות מלאה של מי שאיתי.
אין הישרדות מינית ורגשית יותר, אין לקבל ולתת את מה שלא מדויק לי, אין לקחת מאחרים ואין לקיחה של אחרים ממני, יש רק נוכחות שהיא עולם ומלואו. ואני עוד לומדת ואלמד את זה הרבה מאד בשנים שיבואו, זה ברור לי כי הלב מתרחב מאד בתוך המסע הזה.
אני מתרגשת כלפעם להיות איפה שמותר לי להיות אני, לצחוק לבכות להתבודד, להקשיב, לדבר, להתענג אם ארצה, להיות פתוחה כנה חוקרת וחופשיה! המילים המקבילות לאושר, בעיניי. מרחב שמאפשר ומעודד את זה. מרחב נדיר שעושה אדוות של בריאות מינית ונפשית.
שום כאב ילדות לא ימנע שמחת בגרות.
אני ממליצה מאד להיפתח, לקרוא, להתרשם, לשחק עם החיים!
 
גילי
האירועים של הקוסמיק מביאים את המנחים והמורים הכי טובים מהארץ והעולם ופשוט כדאי להיות שם.
פעם ראשונה שהייתי בקוסמיק היתה בחורף האחרון, מרחב שבו חוויתי חוויות עוצמתיות וטרנספורמטיביות. זה מרחב שאפשר לי לחקור את עצמי לעומק, את היחסים שלי עם עצמי ועם המיניות שלי, לפגוש אחרים שבחקירה דומה. מרחב שעזר לי לבחון מה הגבולות האמיתיים שלי ומה המדומיינים, איפה אני אמיצה? איפה אני מביעה כוונות ברורות? מה הדפוסים שלי?
ובכלל יצאתי עם עוד מלא מלא חברים חדשים :)
מאז שנכנסתי לתוך חקירת מיניות ותודעה אני מרגישה את עצמי בעוצמה, בהתרחבות, הלב שלי גדל ואני בהתפתחות מואצת ביחסים שלי עם עצמי ועם אחרים, הרבה מזה בזכות מרחבים כמו הקוסמיק שמאפשרים מרחב למידה והתפתחות.
ממליצה מאוד לעקוב אחרי מסעות הלב - Heart Journeys כדי לא לפספס.