צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

המלצות לסדנת - אמריטה - הנקטר האלוהי

מסעות הלב

אמריטה
בן זוגי ואני הגענו לסדנה של דודי. הסדנה אינטימית, מועברת באופן ברור, מכיל, מוגן. מאפשר.זו הייתה לי סדנה שונה מכל הסדנאות שחוויתי והייתי בלא מעט סדנאות מעולם הטנטרה. הייתה לי חוויה ראשונית, שבירת מיתוסים, עונג צרוף. הדרך בה דודי וכריסטין מעבירים, משוחחים, משתפים ומדגימים, תורם לביטחון רב ולהתנסות הזוגית שלאחר מכן ולנוכחות בחוויה.אם לא הייתי חווה את הסדנה , לא הייתי יודעת שישנם מחוזות במציאות... שקיימים ונגישים עבורי. הסדנה מהלכת קסם. מקצועית מאוד. האירוח נעים וממליצה לכל זוג אשר מחפש עוד חקר, משמעות, מסע למחוזות נוספים ומענגים...  להגיע , לחקור, ללמוד ולהעצים את הזוגיות בלמידה משותפת.

לאחר שהשתתפתי בפעם הקודמת אני רוצה להמליץ לכם על החוויה שדודי מעביר.
זה לא עוד ערב רגיל. זה ערב שכולו קסם של נתינה ואהבה בין בני זוג.  מקום של חיבור ואינטימיות בין זכר ונקבה, גבר ואישה.  כמה שעות של קסם בהם הגבר לומד לעזור לאישה שאיתו לעלות את האנרגיות שלה במעלה עמוד השדרה, עד רגע ההתפרקות והחיבור עם עצמה באורגזמה אחת גדולה.  הובלת הערב העצמתי הזה נעשתה ברגישות ואהבה. תודה לכך דודי באהבה רבה ובכייף גדול  :-)אתה עושה עבודה נהדרת וחשובה!!
 גיא וגלית
 
דודי, עברתי סדנאות של ימים ושל שבועות, וכאן מפגש אחד, ערב אחד, וחוויה מעצימה כלכך, כגבר חשתי התעלות נוכח המופע הנשי של האמריטה, חשתי מכוון, נתמך, ומועצם מהאופן בו בניתם את המפגש, תודה על המתנה.
 
אמיר
היה מפגש ממש מרפא, זו הייתה בשבילנו ממש קפיצה למים(הקדושים) ושמחנו לעשות אותה אתכם.תודה רבה לשניכם.
 
נורית
רק רציתי להודות לכם על המסע המרגש ועוצמתי שחווינו יחד, על הדברים החדשים שכל אחד גילה וללא ספק ימשיך לגלות עוד, מאוד אהבתי את היחס הרציני לנושא והמקצועיות אשר עזרו לוותר על המעצורים המחזיקים אותנו ולא נותנים להשתחרר. השתחררנו, נהנינו, למדנו.
 
סיון
דוד, היה לי ערב מיוחד במינו אתמול מרגישה ששינה את חיי לתמיד לא האמנתי שזה יכול לקרות גם לי בעיקר אחרי שנתיים פלוס שאהובי ואני עשינו אהבה פעמים ספורות בלבד וגם הם היו לא פשוטות תודה לכם שעושים את הדבר המופלא הזה ,מרפאים את המקום הכי כואב וחשוך של האנושות . היה לי נעים אתכם והייתם לי השראה גדולה הרגשתי שמשתחררים ממני גלגולים ,כאבים ומסע ארוך לחיפוש במיניות שלי . קצרה היריעה אבל זה היה לי משמעותי לאין שיעור והיום אהובי נתן לי שוב עיסוי יוני ושוב שפכתי ,מדהים לא? פעם שניה בחיים אחרי אתמול .מרגישה שיש בי עוד כל הרבה שרוצים להישפך, שרוצה להירפא. תודה מאד אתם שנכם מדהימים ,קריסטין בעוצמות האהבה שלה ובחיים היפים שקורנים מכל ס"מ בה ואתה בשקט העמוק ,בקדושה ,נטול כל אגו .שמאנים יפים. בטח עוד ניפגש . ימים טובים לכם.

מיקי
דודי וקריסטין יקרים, כותבת לכם שוב כמה נפלא היה הערב, כל כך הרבה ידע בכל מיני רבדים היה שם, כל כך הרבה מעברים בתוך הפחדים אל היופי המופלא ,שהתאפשרו לי בזכות המרחב שיצרתם ובגלל המסירות שלכם לדבר, והחיבור שלכם לרבדים גבוהים וללב .אני מסתובבת בעולם אחרת ,עדיין מעכלת ,עדיין מסתנכרנים כל הגופים עם הפתיחה הקדושה הזו ,בהודיה גדולה על החיים וגם רגעים של פחד מלקבל את הטוב הזה במלואו ,רוצה עוד ,להעמיק לגלות לדעת. יותר מהכל זה היה וממשיך להיות מרפא ברמות עמוקות ,בשבילי להסכים לקבל מאהובי את האנרגיה הזכרית הקוסמית הזו זה משנה עולמות .שלושה ימים (כולל בסדנא) רצופים היינו במרחב הקדוש (החדש )שלנו ,שלושה ימים רצופים פגשתי רצף של רגשות שהמדהים והחדש מכולם הוא עונג וקבלה ושחרור ,שלושה ימים רצופים שנשפכו מתוכי המים הקדושים .שלושה ימים שאהובי נותן לי מאהבתו ומהשיווה שהוא .לא דיברתי עם אף אחד עדיין אבל מרגישה .שהלוואי שיבואו עוד ועוד זוגות ,שידעו על כך ,חושבת על איך מעבירים את החכמה הזו לילדים שלנו את האוירה ,את השיוה שאקטי ,את הקדושה הזו לילדים, מרגישה שליחות גם בתור מרפאה .

נועם
דוד יקר, אני מודה לאלוהים לך לי ולבן זוגי שעברתי חוויה כה עוצמתית ומרגשת, ההנחיה שלך הייתה מאוד נעימה תומכת ועזרה לי להרגיש מוגנת. עברתי תהליך של קילוף שכבות שעבורי היה מרתק. הפתעתי את עצמי ואני מאושרת על זה חציתי גבולות ובאמת שחיתי במים עמוקים של כאב ועונג בל יתואר. היום אני מרגיש מדהים אנרגטית ושלווה. עדיין מלאה בזה ובליבי מודה לך כל רגע[המחזור הגיע היום...], שתהיה שנה טובה ומוארת""

משה
דוד היה כל כך מיוחד וטוב ומלמד וקסום ומפתיע. אחד החוויות העוצמתיות שהיו לי בחיים. אתה מדריך אדיר. תודה!
 
רמי
היי דוד, אני יודע שאתה בהכנות אחרונות לפסטיבל... אני כותב בשמי ובשם אהובתי, אומר זאת כך ואולי אחזור על מה שאמרתי בשיחת הסיכום, הצוות בראשותך נתן הרגשה מאד נוחה ונעימה לאורך כל הסדנה, כולכם הייתם בשביל לתמוך ולעזור בהתאם לצורך. הפגנתם רצינות מוחלטת באשר לרצונכם לתת וללמד, ובאותה נשימה ניתן לומר שהמילה להשקיע קיבלה את מלוא הביטוי במהלך הערב. אוכל גם לומר כי באנו עם קורטוב של סקפטיות לאור ניסיוננו עם סדנאות מיניות/טנטרה אחרות, והתבדינו... MONEY WELL SPENT, אם מישהו מישהו מעוניין לדבר איתנו ...נשמח
 
דוד שלום,
בעקבות השתתפותי בסדנת אמריטה הרגשתי צורך לשתף את החוויות ואת ההתרשמויות שלי. אתה מוזמן להפנות כל אחד שיתעניין בסדנה זו אליי בפייס או בטלפון כדי שאספר לו על כך באופן אישי. למרות ההכרות גם אתך כמנחה, וגם עם תופעת האמריטה, שכמה נשים חווה איתי בעבר (אומנם כולן מנוסות בה מבעוד מועד), היו לי קצת חששות מהסדנה. ידעתי שאתה עובד ברבדים רגשיים עמוקים ומאתגרים, וחששתי קצת מאווירה תל-אביבית וסטודיו שכעקרון מוכר לי כלא ממש אינטימי וגם מאווירת הישגיות שבקלות יכולה להשתלט על הסדנה כזו.
לא רק שכל החששות שלי הופרחו כי לא היו, אלה החוויה עלתה מעל כל הציפיות והייתה מרגשת וסוחפת בטירוף, עמוקה וכוללת, עם השלכות רגשיות שהורגשו חזק בימים שאחרי הסדנה.
הסטודיו עוצב כך שהרגיש פתאום אינטימי וקטן. המאמץ להגיע לתחושה הזו לדעתי מאוד מאוד חשוב, כי משם מתחילה תחושת ההשתחררות ורגשות יכולים לנוע מעל המחסומים ביותר קלות.
ההנחיה שלך, תמיד מאוד אינטימית ועדינה, קשובה ומתחשבת, הובילה אותנו דרך הכאבים ודרך ההנאה מבלי שהתנתקנו ולו לרגע מהאישיות שלך - ובסדנה כה אישית ואינטימית זה ממש לא מובן מאליו, אבל מבחינתי הדבר הכי מדהים הייתה הנכונות שלך להיחשף ברגשותיך האישיים בתוך התהליך. זה לא רק שאתה עושה משהו שאתה מאמין ואוהב לעשות בחיים, את משדרג את המתנות שלך בכך שאתה משלב את עצמך לחלוטין בתוך החוויה הזו, ואין יותר אמיתי, אוטנטי, חשוף וסוחף מזה.
עברתי הרבה חוויות ראשוניות ומרשימות בשנה אחרונה בחיי, שבה גיליתי את עצמי מחדש, התאהבתי בעצמי, התחברתי בחזרה למיניות שלי ואפשרתי לעצמי גם להביא את מתנותיי לעולם, אך כבר היום, לאחר פחות משבוע, ברור לי שהסדנה הזו הייתה בין כמה אירועים מכוננים שיחרטו בזיכרוני בפרטי פרטים לנצח.
תודה ענקית לך מעומק ליבי על מי שאתה, על העשייה שלך, ועל כל המתנות שאתה חולק עם העולם באהבה ובמסירות שכזו. ותודה ענקית גם לדקלה, שמאפשרת ועוזרת לך להיות כל כך בסנטר, וגם על כל מה שהיא עושה מעבר לזה.

נתן
סדנת אמריטה היא סדנה מרתקת ובזכות הנחייתו המופלאה של דודי הקשר שלנו התפתח למקומות חדשים. כל מה שדודי אמר שיהיה, היה, ואפילו יותר מזה. דודי יוצר ומאפשר מרחב מלא אמון ופתיחות, עם איכות מיוחדת של שקט והקשבה. הבקיאות שלו ברזי הגוף הנשי מאוד גבוהה, ההנחיה והתקשורת שלו עם המשתתפים מאוד ברורה עם הרבה הכוונה. הנוכחות שלו ושל דיקלה המסייעת שאיתו משרה ביטחון עם הרבה תמיכה אישית לכל אורך דרך, מה שאפשר לנו באמת להעמיק ולהכיר זה את זה בדרכים חדשות ומקרבות יותר. עונג חדש נפתח בחיינו, והשער שפתח אותו הוא סדנת האמריטה שהטמיעה בנו חוויה ראשונה ומיוחדת ביותר! תודה רבה דודי, כיף שיש מנחים כמוך שמנגישים כך את סודות המיניות ועושים זאת בנעימות עם חשק לעוד

Share & Like:

Comments: