היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378
צרו קשר
  • תאריך תאריך פתיחה: 31/05/2024
    תאריך סיום: 01/06/2024
  • שעות שישי מ 10:00 עד שבת ב 20:30
  • מיקום מרכז סאמדי, פרדס חנה
  • מחיר כרטיס יומי 210₪, כרטיס מלא 390₪

נושמות ביחד

31.5-1.6.2024
 
אנחנו יודעות לברוא יש מאין, אנחנו יולדות ומיילדות חיים, מפגישות בין שמיים וארץ וזה הזמן שלנו להיפגש, להתחבר, להשתרש ולהתאחד.
כשיש לנו אחת את השנייה אנחנו הכי חזקות ומחוברות וזה בדיוק הזמן לחזק ולטוות את קורי המשי הדקיקים ביננו למרקם נשי עוטף ותומך.
כנס 'נושמות ביחד 3' – כנס לנשים בלבד למען החיבור השבטי
מטרת הכנס לקרב ביננו, להתכנס לאחדות נשית, להטמיע את החיבור שלנו בעוצמה רכה, להתרכז באיכויות הנקביות והנשיות שלנו באגן, ברחם, בלב, בנשמה ובתנועה.
מוזמנות להצטרף לסופשבוע שבטי נשי חם ואוהב מלא בסדנאות שמונחות ע"י נשים ולמען נשים.
 
הסדנאות מתוכננות מתוך חשיבה לתת לכן כלים שיכולים לשמש אתכן בתקופה הלא פשוטה הזאת כאמהות, כבנות זוג, כקרייריסטיות, כמטפלות, כחברות, כבנות אדם עם אנרגיה נקבית חזקה ומשמעותית.
בכנס נקבל חשיפה לעולם הטנטרה, מיניות מודעת, חיבור לנשיות ותודעה טהורה. 
בואו לשבט. מתרגשות לקראתכן.
 
***הכנס יתקיים באזור שבו אין בכלל אזעקות***
 
***כל מי שפונתה מביתה עקב המצב, הכניסה חינם, אנא שילחו פנייה דרך הצור קשר של האתר ונחזור אליכן***
 
את כל הזמן מתלבטת אם זה הזמן שלך להיות בסביבה נשית, אם את באמת תצליחי להשתלב. 
את יודעת שאת רוצה, את כל כך כמהה לשבט נשי, לחברות אמיתיות, שתוכלי באמת לדבר איתן, באמת שיהיו איתך, זה תמיד יושב לך כמו איזה חלום שאולי מתישהו בחיים יקרה לך. עמוק בפנים את יודעת שזה יעשה לך כל כך טוב, לעצור לרגע, להתחבר ביחד עם נשים אחרות, לקבל ולהיות מקובלת! להניח לכל הפחדים מהילדות ולראות שכבר גדלת והפכת לאישה, אישה עצמאית שרוצה לעוף על עצמה! בכנס הראשון וגם בשני, אלו היו הקולות המובילים שנאמרו ביננו הנשים, כמה חיכינו כל חיינו למפגש כזה, ופחדנו, פחדנו להשאר בצד, שנרגיש לבד ולא נרגיש שייכות! וכמה מרגש זה היה לראות את זה, ולראות שאף אחת לא נישארה בצד! שהמרחב היה כל כך רך ומכיל, ולכולנו היה מקום להראות ולהיראות! להתחבר מהלב ולהשאר בקשר גם אחרי! 
והנה, כנס נושמות ביחד, לנשים בלבד קורה שוב בפעם השלישית, כי אנחנו מבקשות להתעגל ביחד, להרחיב את התודעה, לרקוד בשקט, להרגיש מוגנות ובטוחות, להתערסל  ולקבל מלא ידע מהמנחות הכי טובות בארץ. 
 
בואי, אל תשאירי לעוד שבת לבד, או כאילו עם המשפחה אבל מרוחקת מבפנים, בואי להתמלא באהבה ולחזור הבייתה מלאה ומחובקת

לרכישת כרטיס לחצו כאן
 
מנחות מקצועיות, מנוסות ומוכשרות:
עינבל אייזנר תמיר, איילת סלע הררי, חן מימון בן עמי, טליה לב שלם, יעל קרן אור, ליאת (לאקשמי) לין, ליליה זקס סוקול, מיטל שחר, מיכל אן, מלינה רימברג, נעמי מור כחילה, עדי רובין, עדיה חלפון, פליאה ברי, רונית מגן, רותי פריש, שירי אביבי, שרית אשרוב
 
מתי ואיפה:
31.5-1.6.2024
מרכז סאמדי, פרדס חנה
 
עלויות:
מחיר מוקדם עד ה 15/4
כרטיס יומי שישי או שבת - 190₪
כרטיס מלא ליומיים - 360₪
 
מחיר מוקדם עד ה 12/5
כרטיס יומי שישי או שבת - 210₪
כרטיס מלא ליומיים - 390₪
  
מחיר סופי
כרטיס יומי שישי או שבת - 230₪
כרטיס מלא ליומיים - 425₪
לינה:
לינה במתחם אינה חלק מעלות הכרטיס, ישנן אפשרויות שונות ללינה במתחם:
*לינה בקמפינג עם אוהל מהבית - תוספת של 50₪ 
בחורף יש להביא ציוד נגד גשם, הקמפינג אינו מוגן מים
*לינה באחד ממרחבי הסדנאות - תוספת של 50₪
יש לפנות בבוקר עד שעה 8:30
ניתן לישון על המזרונים באולמות בלבד - לא ניתן להוציא מזרונים מחוץ לאולמות.
 
*לינה בחדר משותף של 3 נשים – תוספת של 200₪ 
לחדרי הלינה יש חדר מקלחות ושירותים משותפים
 
אוכל:
במקום יפעל דוכן אוכל שיגיש סנדוויצ'ים, ארוחות, שתיה חמה ומתוקים
תשלום במזומן במקום.
**לטובת האקולוגיה של הסביבה שלנו, בסדנאות אלו יש שימוש בכלים רב פעמיים - תוכלו להביא סט משלכן מהבית או לבקש שנביא לכן בתשלום**
 
ארוחות בוקר, צהריים וערב מחירים נעים בין 35₪-55₪
מחירי פיצות, מאפים ותפנוקים אחרים נעים בין 15₪-30₪
מחירי עוגות ומתוקים נעים בין 5₪-15₪
מחירי שתייה נעים בין 6₪-12₪
 
 
שימוש בסמים למיניהם אסור לפי חוק בכל מתחמי הכנס והפארק
כמו כן אין להביא אלכוהול/משני תודעה מכל סוג
 
תנאי ביטול:
ניתן לבטל עד 14 ימי עסקים לפני מועד הארוע, ביטול בתנאי החוק כרוך בתשלום של 30₪.
במידה והארוע סולד אאוט טרם 14 ימי עסקים ממועד הארוע, לא ניתן יהיה לבטל השתתפות אלא במידה ויימצא משתתף שיחליף ו/או ירכוש את הכרטיס
 
לפרטים על הסדנאות לחצו על היום:

יום שישי 31.5

מיכל אן
ריקודי בטן - העצמה שבך – 10:30 - מתחם סאמדי
לימוד הבסיס של המחול המזרחי שיאפשר לנשים להכיר את הגוף של עצמן ולהתחיל לנוע בביטחון. חיבור לנשיות, שחרור וחופש תנועה.
מתאים ל: כולן

מלינה רימברג
מקור החיבור שורש הבטחון – 10:30 - מתחם אהבה
כולנו היינו רוצות לחוש תחושת בטחון בחיים, בחיבור לגוף שלנו ובחיבור אל כל השפע הקיים מסביב לנו. באופן טבעי כנשים אנחנו חשות פחות ביטחון בעולם, מה שמשפיע הרבה פעמים על הבריאות הפיזית, הרגשית והמינית שלנו ועל מערכות היחסים שלנו עם חומר, שפע וכסף. כנשים קיבלנו מקור מאוד עוצמתי בתוך הגוף שלנו שדרכו אנחנו יכולות להתחבר מחדש אל תחושת ביטחון פנימית שיוצרת תחושת ביטחון בעולם - צוואר הרחם. בסדנה נלמד ונתרגל כיצד ניתן באמצעות חיבור לצוואר הרחם להתחבר אל תחושת ביטחון וליצור שינוי משמעותי בחיים שלנו.
מתאים ל: כולן, מגע אישי

מיטל שחר
התעוררות האישה המינית – 10:30 - מתחם לוטוס
על התעוררות האישה המינית, הדמות של המאהבת בתוכנו, מה יאפשר לה יותר נוכחות בחיינו ואיך זה מתחבר למודעות לבחירה ולתקשורת. סדנה הכוללת תרגול בנוכחות ונותנת בהירות וכלים להעצמת האישה המינית בתוכי
מתאים ל: כולן

12:30 – טקס פתיחה עם עינבל אייזנר תמיר

עינבל אייזנר תמיר ואיילת סלע הררי
עיסוי רחם – 14:00 - מתחם סאמדי
מפגש תפילה נשי. נתחבר לרחם הנשית ונטמיע שורשים לרחם של אמא אדמה, להדהד ולרקום רשת נשית ואימהית, תומכת ומחבקת. נעבור עיסוי רחם עדין ורך ונהדק את המרקם והשבט הנשי העוטף והמכיל
מתאים ל: כולן, מגע

פליאה ברי
מעגל ההסכמה - 14:00 - מתחם אהבה
יש לכולנו אתגרים רבים ומגוונים במיניות, ביניהם: תסכול מיני ותחושה של חוסר סיפוק מהמיניות שלנו, או לחילופין חוסר חשק, ולעיתים אפילו כאבים בפות, קושי להיכנס לאינטימיות או במציאת אינטימיות ועוד. ולרוב הסיבות העמוקות לאתגרים הללו לא גלויות בפנינו. הסיבה לכך היא שיש דינמיקות נסתרות המתקיימות כל הזמן במערכות היחסים שלנו בכלל, ובמיניות שלנו בפרט, שאנחנו כלל לא תמיד מודעות אליהם, ולכן גם לרוב בכלל לא מבינות למה אנחנו מרגישות כמו שאנחנו מרגישות או מה אנחנו צריכות. בסדנה חווייתית זו, אנחנו נלמד ונחקור את 4 הדינמיקות הקיימות במיניות, לפי מודל מעגל ההסכמה של בטי מרטין. ונתרגל בצורה כיפית דרך מגע עדין את עצמנו בתוך הדינמיקות הללו. נלמד איך ניתן לזהות בקלות כשיצאנו ממעגל ההסכמה שלנו, ומה אפשר לעשות כדי לחזור אליה מהר. עבודה חשובה מאוד כדי להבין את הגבולות שלנו ולתקשר אותם. מומלץ מאוד גם למי שכבר מכיר.ה את המודל כדי להעמיק ולהיזכר ולפתוח אפשרויות חדשות של חופש ועונג פנימיים.
מתאים ל: כולן, מגע

שרית אשרוב
לגלות את העוצמה שבך – 14:00 - מתחם לוטוס
סדנת מסרים מאנרגיית הבריאה בדגש אומץ ובטחון להיות את. רוצה להעז / להצליח / לשבור את תקרת הזכוכית שלך / להרחיב את אזור הנינוחות. עכשיו זה הזמן שלך לשינוי, חיבור עצמי לכוחות והיכולות שלך. סדנה בשילוב קלפים ותקשור
מתאים ל: כולן

רונית מגן
גרוב מרוקאי דרך תנועה הכרתית – 17:30 ‏- מתחם סאמדי
בסדנה נחקור את תנועת האגן שלנו דרך מגע האדמה ונניע אותו בעונג וללא מאמץ בתנועות מעגליות, נלמד לשחרר החזקות קדומות סביב חלל הבטן ובשר הירכיים ולהפעים את השפתיים התחתונות. מתוך מנוחה זאת נצא אל הריקוד והמקצבים השבטיים והמרטיטים שמגיעים מהפולקלור המרוקאי משבט הברבר וגנאווה.
מתאים ל: כולן

עדיה חלפון
לרקוד את הסקסאפיל – 17:30 - מתחם אהבה
מתחילת בראשית ידועה האישה כפתיינית, אך לצערנו החברה לא כל כך מאפשרת לנו להוציא אותה בחושניות. אז מזל שיש לנו מרחב בטוח עם לב פתוח, כי בסדנה הזו אנו הולכות לחשוף את הצד הסופר סקסי שלנו! בתשוקה למסתורין ולסקסאפיל שקיים בנו. הסדנה כוללת תנועה וערום אפשרי. הסכימי לנוע ולשחק עם הצדדים המפתי שאולי אפילו לא ידעת שקיים בך, ללא בושה, אשמה או פחד. לגלות בסקרנות איך זה מרגיש כשהאישה המינית, הסקסית והפראית יוצאת ממך וכמובן, לקחת מהג'וס הזה איתך חזרה הביתה
מתאים ל: כולן, ערום אפשרי

ליאת לאקשמי לין
טעינה איטית – 17:30 ‏- מתחם לוטוס
ויסות ואיזון המערכת העצבית משפיעים עלינו בהתמודדות בחיי היום יום, בטח בימים המורכבים שאנחנו נמצאים בהם כעת. הסדנה תיגע בוויסות המערכת העצבית שלנו. בעזרת כלים פשוטים ונגישים נלמד לאזן ולתמוך בעצמנו בצורה הכי מטיבה ומכילה. כאשר ניתן מקום לצרכים שלנו, נוכל לחזור למקור, לבסיס, לאדמה טובה, לגוף באופן אחר.
מתאים ל: כולן, מגע

20:00 - קבלת שבת עם עינבל אייזנר תמיר - איסוף רסיסי נשמה ואהבה עצמית

יום שבת 1.6

יעל קרן אור
סודות השפיכה הנשית - "כמעין המתגבר" - 9:00 - מתחם סאמדי
שפיכה נשית - אגדה אורבנית או חוויה מיסטית? המים של האישה הם מים מקודשים, מים חיים. מים שמביאים לאישה. משולה לעיתים לגביע הקדוש של המיניות הנשית, וללא ספק הנקטר האלוהי לפי הטנטרה. מאפשרת שחרור רגשי גדול ועונג אחר ועמוק מהנשמה הפנימית שלנו, על ידי חיבור לגוף ולנפש. אפשרות לניקיון, טהרה ואתחול מחדש. שפיכה נשית היא חוויה שמוסיפה עוד רבדים של עונג ומסתורין והכרות עם גופך. תהליך רגשי ופיזי שכל אישה יכולה לעבור. זהו תהליך חווייתי והוא מורכב מרבדים גלויים ונסתרים בגוף האישה ובמצבה הרגשי. בסדנה זו נתוודע לתופעה הייחודית - השפיכה הנשית. נתחיל בידע פיזיולוגי ואנטומי (כולל סוגי שפיכות), דרך ידע רוחני, אנרגטי ורגשי. יתרונות, טכניקות וחסמים.
מתאים ל: כולן, מגע, נועז

נעמי מור כחילה
להתחבר לאישה היודעת שאת דרך הביצה הסינית – 9:00 - מתחם אהבה
תרגול טאואיסטי עתיק של חיזוק רצפת האגן באמצעות קריסטל בצורת ביצה שנשים מחדירות לפות שלהן. בסדנה נלמד את הסגולות של התרגול. מתי ואיך משתמשים בה ונתרגל על יבש כל אחת לעצמה על מזרון תרגילים כהכנה לתרגול בבית. ניתן יהיה לרכוש ביצה בתחילת הסדנה.
מתאים ל: כולן, נועז

רותי פריש
מדיטציית רחם שמאנית – 9:00 - מתחם לוטוס
נצא למסע ובו נכיר את שבעת שערי הרחם והמפתחות שלהם. זוהי חוויה טרנספורמטיבית מעוררת והזדמנות לניקוי רגשי עמוק! דרך השערים הללו אנחנו מתחברות לוויברציה של רחם האדמה וממנה בחיבור ישיר אל הרחם הקוסמית לאינטגרציה בין החומר לרוח, בין הגוף לנשמה, למפגש חדש עם עצמנו. זו עבודת הריפוי האולטימטיבית של כל אישה שמחפשת לחזור למקור ולהתחבר לעוצמה שלה, ללא תלות בגורם חיצוני.
מתאים ל: כולן, ערום אפשרי

עינבל אייזנר תמיר ויעל קרן אור
פעמוני האהבה – 13:00 - מתחם סאמדי
השדיים שלנו נושאים בתוכם סיפור אישי וסיפור נשי קולקטיבי. בסדנה זו נלמד להתחבר אל עצמנו דרך החיבור לשדיים שלנו. בסביבה מרפאת של עוצמה נשית ,נסייע זו לזו לרפא ולהעצים את האנרגיה של השדיים והלב שלנו. נתחבר עם אחיותינו דרך עיסוי שדיים אחת לשנייה. נשחרר את מה שלא משרת אותנו ונזמן אהבה פנימה. (ללא ערום)
מתאים ל: כולן, מגע אישי

ליליה זקס סוקול
תטא הילינג - העוצמה של תדר אהבה ואינטואיציה – 13:00 - מתחם אהבה
גלי תטא במוח מאפשרים לנו בצורה מודעת להיות מחוברים לאינטואיציה שלנו, שהיא שפה של הנשמה שלנו לחבר אותנו לפוטנציאל הגבוה ביותר של עצמנו, שדרכו אנחנו יכולים לחוש חיבור אינסופי עם אנרגיות קוסמיות היוצרות. להיות חלק מכל שישנו. לחוות אחדות, ריפוי, בריאה מתוך אהבה ללא תנאי. באופן טבעי אנחנו חוות גלי תטא במוח בזמן הרפיה עמוקה וחלימה. תטא הילינג מאפשר כניסה לגלי תטא בצורה יזומה בלי הרדמות, אלא בעזרת מדיטציה מיוחדת וזה מאפשר לנו לבנות גשר בין תת המודע והמודע ולשנות אמונות המגבילות אותנו לאמונות המקדמות ליצירת המציאות הרצויה.
מתאים ל: כולן

שירי אביבי
עיניים טובות – 13:00 - מתחם לוטוס
לעיניים טובות יש כוח אדיר. בעזרת כלים מעולמות הטנטרה תרפיה והשמאניזם נעבור מסע עמוק של רפואה: חיבור לגוף, נשימה ומבט של עיניים רכות. נתקלף בהדרגתיות ובקדושה דרך טקס קבלה, טקס ברכות מרפא, ניזכר בכוחן של פגיעות ואינטימיות, נראה את היופי של עצמנו, הפנימי והחיצוני, נחקור ונתרגל מגע אוהב ותומך ונאפשר לאנרגיית החיים לחזור ולזרום בתוכנו.
מתאים ל: כולן, מגע

עדי רובין
ריקוד מושחת – 16:00 ‏- מתחם סאמדי
סדנת "ריקוד מושחת" היא סדנה לשחרור רגשי בתנועה. מפגש קצבי, חושני ואנרגטי, שתזכי ללמוד בו את הריקוד מתוך הסרט - DIRTY DANCING. בואי לשכוח מכל העולם, לרקוד, להשתחרר, להתחבר, בלי חפירות, רק מוסיקה
מתאים ל: כולן

טליה לב שלם
טקס חניכת יוני שמאנית – 16:00 - מתחם אהבה
טקס שמאני לטיהור האנרגיה המינית הנשית, ניקוי אמונות, וחניכה לאנרגיה מינית חדשה. הטקס מונחה בטראנס שירה וקערות קריסטל. מוזמנות ללבוש לבן בתום הטקס
מתאים ל: כולן, ערום אפשרי

חן מימון בן עמי
To Be Fully - 16:00 - מתחם לוטוס
להיות אישה. וואו כמה זה הרבה. עמוק, אינסופי, מסעיר, מפחיד, מטריף את הדעת, חסר הגיון, חסר אונים, עוצמתי, מצחיק, מטופש. נפלא. בסדנה נחגוג את מלוא הצבעים שלנו, של האישה שאנחנו, וגם נעז להתנסות בצבעים וצורות חדשות, הצורות של האישה שהיינו רוצות להיות. נעמיק לתוך הגוף שלנו, לתוך הרגשות שלנו ולתוך המפגש עם נשות השבט האחרות שלצידנו במסע הזה. נגלה אישה מופלאה, חיה, מינית ועוצמתית שמחכה להתעורר ולהתחבר עוד ועוד פנימה והחוצה. לחולל חיים ואור.
מתאים ל: כולן

18:30 – טקס סיום עם עינבל אייזנר תמיר

בטלפון סללורי יש להטות את הטלפון לרוחב, על מנת לראות את התמונה בברור

  • תאריך תאריך פתיחה: 31/05/2024
    תאריך סיום: 01/06/2024
  • שעות שישי מ 10:00 עד שבת ב 20:30
  • מיקום מרכז סאמדי, פרדס חנה
  • מחיר כרטיס יומי 210₪, כרטיס מלא 390₪