היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378
צרו קשר
  • תאריך תאריך פתיחה: 04/05/2024
  • שעות 18:00-22:30
  • מיקום תל אביב
  • מחיר 75₪

כשטנטרה פוגשת טראומה - ערב מבוא

מפגש הכרות לשיטת ג'נסיס והסדנאות שבנויות על השיטה: 
 
בימים אלו מתקיים מצב מיוחד וראשוני, מצב שבו הטראומות והפגיעות של המלחמה עדיין נמצאות בשלב ההיווצרות שלהן, הן עוד לא התקבעו בגוף וגרמו לנזקים משניים.
בדרך כלל מגיעים אלי כאשר הפגיעה התרחשה שנים לפני, ויש לעבור תהליך כדי לקלף את השכבות ולהגיע למקור ולנסות לשחרר את הכיווץ שנוצר ואשר משפיע על איכות החיים בכל ברבדים שלהם.
מה שקורה עכשיו הוא שהפגיעות הן טריות והן עדיין רק במערכים הרגשיים שלנו, ולא עברו אל הגוף, הראשוניות של המצב הזה מאפשרת בקלות בעזרת שיטת ג'נסיס והטנטרה תרפיה לאוורר את המערכים הרגשיים, ולמנוע או להפחית את המשקעים שיישארו בגוף.

מסקרן אתכםן גם מה הולך באירועים קורסים וסדנאות שלי? רוצים/ות לחוות קצת לפני שמתחייבות?
דרך הסדנה הזו תוכלו לחוות את הכלים והטכניקות שעליהם אני בונה את הארועים שלי, תוכלו להכיר אותי ואת בוגרות ההכשרה מעבר לתמונה בפייסבוק, תרגישו את האנרגיה שלנו, תוכלו לשאול שאלות, ולהרגיש בלייב אם זה נכון לכםן להגיע לאחת משלל היצירות שלי.
אפשר להגיד שזה ערב מבוא כולל וחוויתי שייתן טעימות מהכלים שאני משתמש בהם בסדנת הזוגות, בקורס נשים, בריטריט ג'נסיס, בהכשרת מנחי ג'נסיס, ובכל ההתכנסויות והכנסים שאני עושה.
 
שיטת ג'נסיס והעבודה עם הטנטרה תרפיה מביאה תוצאות מדהימות בכל הארועים שלי, ובאחוזים מאוד גבוהים, ואני עוקב אחרי זה, מזל בתולה בכל זאת, חשוב לי לדעת שמי שמגיע/ה אלי יוצא עם ערך גדול ומתן מענה לכמיהה לשינוי והשגת חיים מיטיבים יותר בכל רבדי החיים, אישי, זוגי, אינטימי, רומנטי, חברי,ומיני.

הסדנה היא ללא ערום ותשלב הסבר על 'מאחורי הקלעים' של השיטה, איך אני מסתכל על הדברים שאיתם אנשים מגיעים, איך זה עובד, ולמה זה מביא תוצאות כלכך טובות, לאחר ההסברים והשאלות תהיה פעילות שתאפשר לחוות דרך הגוף את התאוריות והלימוד המרתק.

הסדנה מוגבלת מבחינת משתתפים/ות, העלות היא סימלית של 75₪ 
זה יתקיים בתל אביב, ביום שבת 4.5, בשעות 18:00-22:30.
הרשמה דרך הקישור לתשלום:
להרשמה לחצו כאן
 
תנאי ביטול:
ניתן לבטל עד 14 ימי עסקים לפני מועד הארוע, ביטול בתנאי החוק כרוך בתשלום של 30₪.
במידה והארוע סולד אאוט טרם 14 ימי עסקים ממועד הארוע, לא ניתן יהיה לבטל השתתפות אלא במידה ויימצא משתתף שיחליף ו/או ירכוש את הכרטיס.
  • תאריך תאריך פתיחה: 04/05/2024
  • שעות 18:00-22:30
  • מיקום תל אביב
  • מחיר 75₪