צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

הצדדים האפלים של הרחם

הצדדים האפלים של הרחם הנשית...
 
עוד לפני שאמשיך, כבר אדגיש ואומר שלפני שאתם/ן ממשיכים לקרוא קחו נשימה וסבלנות כי זה יהיה ארוך וגם מאתגר. 
רק מלבחור ולכתוב את הכותרת המקלדת רעדה והיססה קצת, בכל זאת תקופת ה-"metoo" שבה גברים נזהרים בלשונם פן יקצוף זעמן של הנשים, אולם בכל זאת ולמרות הרגישות, הנושא חשוב והנה הוא לפניכם/ן.
סייג נוסף הוא שכדי להבין לעומק את מה שארשום פה, יש לשים לב שאני מבחין בין גבר ואישה שזה שייך למגדר לבין נקבי וזכרי שאלו אנרגיות/מהויות שקיימות בכולנו, והמושגים והחשיבה פה שאובים מעולם הטנטרה שכאמור מתייחס לדברים באופן שונה מהמקובל והקונבנציונאלי.
 
החלטתי להאיר אור על הנושא הטריגרי והמקפיץ הזה מתוך העבודה בקליניקה ובקורסים, שבהם אני עובד עם נשים על איזונים והתוצאות החיוביות שמתקבלות, וגם מתוך שיחות עם נשים שלא ידברו על כך בקול רם, אבל מואסות במצב הקיים שבו אין התייחסות כמעט לאלימות הנשית/נקבית שמתחוללת מתחת לרדאר התקשורתי.
 
טוב.. נתחיל.
לטובת יצירת בהירות ותמונה רחבה אתחיל קודם בתיאור של הצד הגברי. רבות מדובר בטנטרה ובדרכים שונות מהמזרח על נושא האי שפיכה הגברית. ישנן אסכולות שונות, שנעות בין איסור מוחלט לבין שפיכה מדי פעם.
מה שמאחד את כל האסכולות זו ההבנה של כמה דברים: 
*נוזל הזרע הוא נוזל החיים בגוף הגבר
*התנועה האנרגטית הזכרית היא לרוב מתוך הגוף דרך הלינגאם (פין) החוצה
*לימוד האי שפיכה עוזר להתמיר את האנרגיה למעלה ולהפוך אותה מאנרגיה מינית "נמוכה" לאנרגיה של אהבה ויצירה
*שמירת נוזל הזרע ותרגול האי שפיכה משפיע רבות ועמוקות על הקשר בין בני הזוג, על איכות חייו ובריאותו של הגבר ועל התשוקה והיצירה שלו בעולם
*הגברת היכולת של הגבר להיות אוהב ומאהב רגיש ומרגיש
*שחרור הגבר מהתנהלות מטרתית ולפעמים תוקפנית
אוסיף ואציין שהכל כמובן מניסיון אישי שלי ושל חברים ולקוחות שחווים את זה על עצמם.
לעומת זה גברים שאינם מתרגלים את אי השפיכה סובלים מהתסמינים הבאים ברמות שונות
(כמובן בלי הכללה וכל גבר חווה את זה אחרת)
*דיכאון, עייפות ועצבנות
*התמכרות לפורקן המתחים שמתלווה לשפיכה, ישנם גברים שממש צריכים את זה כל לילה כדי להירדם.
*ירידה איטית לאורך השנים בחיות והתשוקה לחיים ובהתאמה אין אונות ברמות שונות
*חוסר יכולת לשהות ברגע ולחוות עומקים של תחושות ורגשות
אפשר להרחיב עוד בנושא, אבל זה מספיק כדי להבהיר את התמונה על רמת החשיבות שניתנת לכך בעולם הטנטרי וחשיבות האיזון שבזרימת האנרגיה הזכרית. מזרימה מתפרצת החוצה לכל עבר, שיכולה להיות תוקפנית לפעמים, להחזקה של האנרגיה ונוכחות חזקה ומורגשת יותר שמעניקה בטחון לסובבים אותה.
בהקבלה אפשר לראות בעולם המיינסטרים את הדגש על הצדדים שבהם מצפים מהגברים להשתפר ולהפוך לגברים "טובים" יותר.
לסיכום וכדי להבין מנגד את הזרימה הנקבית, אגיד בקצרה שהעבודה הזכרית היא מעבר מאנרגיה שבאה מבפנים ופורצת החוצה, לאנרגיה שיכולה להיות מוכלת ונוכחת ללא צורך להגיע למטרה כלשהיא.
רבות מדובר על האלימות הגברית המשתוללת והנזקים ההרסניים שלה, שבעיני קשורים לזרימה אנרגטית לא מאוזנת, ולכן לא ארחיב כאן במאמר הזה.
 
מבלי לגרוע בחשיבות ההתפתחות הגברית לגווניה, מעט מאוד מדובר בעולם הטנטרה וגם במיינסטרים על ההתמרה הנשית/נקבית וכוחה האפל של הרחם והנקביות.
שהרי אם אצל הגבר יש זרימה החוצה אצל האישה הזרימה היא פנימה, מהיוני (פות) ולמעלה אל הרחם והלב.
עוד רב הנסתר על הגלוי בכל הקשור לנשיות והנקביות בכלל ולרחם בפרט.
הרחם היא איבר מופלא בעל תכונות קסומות ואלוהיות, אולם כפי שלגברים יש עבודה לעשות על מנת להתבגר אנרגטית ולפתח איכויות בשלות ומיטיבות עם הסביבה, כך גם לנשים יש.
לעומת הקונצנזוס שיש בנושא האי שפיכה אצל גברים בעולם הטנטרה, יש מעט מאוד, אם בכלל, ידע על כוחותיה של הרחם ועבודה נקבית לעידון האנרגיות ההרסניות שיכולות לנבוע משם.
אם האיכות הזכרית הלא בוגרת רוצה לפרוק החוצה כל הזמן, אזי האנרגיה הנקבית הלא בוגרת רוצה להתמלא ולשאוב פנימה כל הזמן.
אם האיכות הזכרית הלא בוגרת תשתמש בכוח פיזי ותוקפנות, אזי האיכות הנקבית משתמשת ברגשות ומניפולציות כדי להשיג את מטרתה.
אני מקווה שאתם עדיין נושמים ונושמות, ושאתם מתחילים לקבל תמונה של הנושא, או לפחות של כיווני הזרימה השונים וההשפעות שלהם על גברים ונשים.
 
ובכן נמשיך, ואבקש מכם/ן לרגע להעלות בזיכרונכם סיפורים על נשים שנכנסו להריון מסיבות לא נכונות, סיפורים על "גניבת זרע", סיפורים על נשים שמשתמשות במיניות כדי להשיג מטרה {שאין בה דבר שקשור לאהבה} כמו ביטחון/שליטה/כוח...
מתחיל לעלות? 
ושוב אין פה האשמה וגם לא השלכה/הכללה גורפת על המגדר הנשי, אז ללטף את הטריגרים שקפצו ולנשום :-)
אם העבודה הזכרית היא למתן את הפריקה החוצה ולהתמודד עם החזקת האנרגיה לאורך זמן, 
אזי העבודה הנקבית היא למתן את שאיבת האנרגיה פנימה, תוך כדי למידה של נוכחות ובטחון באנרגיות שנמצאות בתוכה ללא תמיכה חיצונית.
כשאין איזון בשאיבת האנרגיה על ידי הרחם דרך היוני, יופיעו הצדדים האפלים של הרחם. צללים שלהם ביטויים שונים מזיקים עד נבזיים ומצלקים בדיוק כמו אלו הקיימים באנרגיה הזכרית שהיא אינה מרוסנת ובוגרת.
אני יודע שאלו דברים מעורפלים ולמצוא את הקשר בין העולם האנרגטי לבין העולם הפיזי זה לפעמים באמת קשה ולא ברור, אולם אם תניחו להתנגדות שנובעת מקריאת חומרים רוחניים יתר על המידה ותתמקדו בדוגמאות פיזיות, תוכלו לראות את הקשר לאט לאט ובהתאמה גם את הפתרון.
 
התנהלות רחמית מזיקה יכולה לנבוע מכל מיני סיבות: פגיעה וכאב לא מעובדים, טראומות, כעסים שנובעים מהשניים האחרונים, מירמור מחוסר אהבה, מירמור מחוסר מימוש, קנאה ועוד שלל מזיקים.
אתן כמה דוגמאות, {ובחיי שאלו דוגמאות שלקוחות מסיפורים אמיתיים}: 
*חתונה ונישואין - יותר ויותר נשים (וגם גברים) מגלות שהן התחתנו מהסיבות הלא נכונות. הן חיפשו בטחון ונוחות, שנבעו ממצוקה לא תמיד מודעת שהודחקה ובחרו בגבר שהתאים לסוג חוזה הזה. בחלוף השנים הן מגלות שמעולם לא הייתה שם תשוקה וחיבור אמיתי ועכשיו הן "תקועות" עם גבר ומשפחה.
*הבאת ילדים מתוך רצון לשנות את הגבר או ל"הרוויח אהבה" ולהראות ראויה - מתוך כמיהה עזה של הרחם, שיכולה להגיע גם מרצון לחוויית ילדות ומשפחה מתקנת, נשים ייכנסו להריון תוך התעלמות מוחלטת מהמציאות. הכניסה להריון "תנצל" מצב פגיע אצל גברים, שחוש האחריות אצלם יגבר על השכל הישר, והם יעוטו להציל את העלמה שבהריון. בימינו רואים כל כך הרבה מקרים כאלו שמסתיימים תוך שנה שנתיים בגירושין/פרידה.
*כניסה להריון רק בשביל שיהיו ילדים ולממש את האימהות - בחיי שישבתי עם נשים שהודו שהם עם גבר מסוים רק בשביל להביא ילדים וכשזה התממש אז הן נפרדות ותובעות מזונות ומעלילות על הגבר כמה הוא רע ולא אבהי.
*פלירטוט וסחיטה - פה כבר ההילוך עולה והמניפולציה נהיית נבזית, כאשר נשים מסוימות ישתמשו במיניות כדי לפתות גברים ואז להעליל סיפורי שווא כדי לסחוט כספים.
*קנאה בין נשים - הרחם יכולה להיות קנאית בצורה קשה והרסנית, וכאשר היא אינה בריאה ומסופקת היא תגרום לנזק לנשים אחרות בסביבה שלה .
*ישנן עוד דוגמאות רבות אבל נראה לי שהבנתם את הכיוון...
 
אז איך יוצאים מהמצב הזה?
שלב 1 הוא לאבחן את ההתנהלות שלנו ולהסתכל לאמת המכאיבה ואולי המבהילה בפנים.
שלב 2 זה לנשום מעבר למנגנון ההאשמה שמפנה את הכעס החוצה.
שלב 3  לקחת ולקבל אחריות מלאה על המצב כמו שהוא.
 
איך מאפשרים לרחם ולנשיות ריפוי והבשלה לאיכות בוגרת ומיטיבה?
אם שרדתן את השלבים הראשונים אז זה הזמן לשלב הריפוי והאיזון. מצאו לכן מסגרת תומכת לשחרור הכעסים והטראומות ובמקביל למדו עבודה טנטרית עמוקה, שתעזור למציאת האיזון בין הזכרי לנקבי שבתוככן. תהליך כזה אינו קסם ואינו קצר אך תוך כמה חודשים תוכלו להרגיש בשיפור ניכר ברבדי החיים השונים {כמובן שאני ממליץ על הסדנאות  והכנסים שלי :-) } 
 
ולבסוף איך תראה התנהלות של אישה עם אנרגיה נקבית בשלה ובוגרת?
ובכן, אישה שעברה תהליך כזה תתהלך בעולם בשלמות ונוכחות, ללא השלכה של המצב שלה על הסביבה או לתעל את הסביבה לטובתה בצורה מניפולטיבית. היא תהיה הרמונית ורגועה בהוויה שלה.
אין זה אומר שהחיים יהיו דבש ושושנים ללא משברים ודרמות, בוודאי שיהיו, אולם אופן ההתייחסות והתגובה של אישה כזו למצב יהיה שונה לחלוטין מרוב מה שאנו מכירים כיום.
התנועה האנרגטית והרחמית תהיה מאוזנת, והיא לא תרגיש צורך בשאיבת אנרגיה מהסביבה או מגברים על מנת להרגיש שלמה או מלאה. המלאות תתקיים בתוכה בכל רגע, ומתוך כך הבחירה להתמלא יותר, בין אם זה באהבה או בפריון וילודה, תגיע מקבלת החלטות שונה לחלוטין שאינה פוגעת אלא מיטיבה עם האישה וסביבתה.
 
אם קראתם עד פה? שאפו, אם אתם קצת מעורפלים מהמאמר זה טבעי, יש פה הרבה מידע ולא היה פשוט לדחוס את זה במאמר קצר כל כך.
לסיכום: 
לגברים יש תהליך למתן ולהיות נוכחים בזרימת האנרגיה שלהם שרוצה לפרוץ החוצה כל הזמן.
לנשים יש עבודה בלמתן את שאיבת האנרגיה הבלתי פוסקת ע"י הרחם ולאזן ולהיות נוכחות עם הזרימה.

Share & Like:

Comments:

Contact: