צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

מדגדוג לעונג

דגדגן רגיש כאוב ורגיז ואיך עוברים מזה למולטי אורגזמה?

אני רוצה לשתף ולהאיר על נושא שנשים רבות מתמודדות אתו ושחלקן מגיעות אלי לקליניקה לתהליך.
ראשית אני מעדיף להשתמש במילה עינוגית במקום דגדגן, כי זה יותר הולם ונכון, אני לא רוצה לדגדג את האישה שלי על אף שזה תמיד מלבב לשמוע את צחוקה, אני רוצה לענג אותה :-)
וזה גם בדיוק ההבדל בין אורגזמה נשית זכרית לאורגזמה נשית נקבית, אחת יכולה להיות עוצמתית ומתפוצצת וקצרה יחסית כמו צחוק מתגלגל והשנייה מתענגת ותשוקתית ומורגשת למעמקים.
אז נחזור רגע לעינוגית, ישנם שני מצבים שאיתם מתמודדות נשים רבות,
האחד הוא מצב בו העינוגית כאובה ורגישה מאוד וקשה ממש לגעת ולהגיע לאורגזמה.
השני זה שכבר מגיעים לאורגזמה אך חייבים לעצור ולהרגיע את המקום שמתפוצץ מרגישות.
לפעמים זה מגיע בנפרד ולפעמים זה שילוב של שני המצבים.

ההסבר שלי מגיע מתוך לימודי הטנטרה תרפיה וניסיון רב בקליניקה וליווי של נשים מעבר לשלב הזה, כך שההסבר שאני רושם אינו תאוריה בלבד אלא מגובה במעשים ותוצאות שעזרו להרבה נשים לעבור משלב הכאב והרגישות אל שלב האורגזמה ובהמשך אל שלב המולטי אורגזמה.
 
ניקח את המקרה הראשון של עינוגית כאובה ורגישה, נשאלת השאלה למה זה כך?
מטבע זרימת האנרגיה בגוף האישה, יש איסוף של חוויות כואבות וטראומטיות באזור היוני שלפעמים מתיישבות על העינוגית ממש.
לצפייה בהרצאה שלי על שפיכה נשית, זרימת האנרגיה אצל אישה, איסוף הטראומות הנשי וההבדל בין אורגזמות שונות ניתן להכנס ללינק
http://www.masaot-halev.co.il/content.aspx?id=1047

היוני [איבר המין הנשי] מתנהגת כמו מסננת אנרגטית שעוצרת חוויות קשות מלהיכנס לגוף, וכאשר זה קורה לאורך זמן ואין ניקוי של המסננת, מה שמקבלים זה כאבים, כיווצים ורגישויות שונות ביוני.
כאשר באשה מצטברות המון חוויות של כעס חסר ביטוי, זה יכול להתיישב על העינוגית או בכל מקום אחר ביוני ובמקרים חמורים להביא לניתוק מוחלט של חלק הגוף התחתון וכיבוי של המיניות.
במקרים כאלו נדרשת עבודה רגשית ופיזית של הסרת השיריון ונתינת מקום לכל הטראומות כעסים וההדחקות לצאת החוצה, עם הזמן והתהליך המקום מתנקה ומחסני ההדחקה מתרוקנים ומאפשרים לאנרגיה המינית הבריאה לשוב ולזרום.
כאשר עברנו את השלב של ניקוי הכעסים מהגוף, האשה מגיעה אל האורגזמה וכאן מתרחשת תופעה מעניינת, שעדיין לא ברור לי למה התופעה הזו כל כך רווחת אבל זה פחות מעניין, התופעה היא שנשים רבות חוות אורגזמה בצורה זכרית ובעיקר מהעינוגית, השאלה מה עושים עם זה? ולמה זה חוסם מלהגיע אל המולטי אורגזמה והחוויה הנקבית של האורגזמה.
שימו לב שאני לא משתמש במילים גברי ונשי שהם מגדרים אלא בזכרי ונקבי שהן אנרגיות שיש בכל אחד מאתנו.
אז מה היא התופעה הזו של אורגזמה נשית זכרית? היא די דומה לאורגזמה שגבר חווה בשילוב עם שפיכת זרעו, חוויה של ריגוש מאוד גדול שמטפס מאוד גבוה ואז מתפוצץ, ונופל באותה מהירות שבה עלה, זו חוויה טובה ומספקת, אך לרוב משאירה את הגברים חסרי אנרגיה לאחר מכן ועם רצון לנתק מגע ולהיות לבד. נשים שחוות את האורגזמה הזכרית חוות תחושות דומות וצריכות זמן להתאושש ולגייס אנרגיה ולהמשיך, אז מה עושים?
מה שכדאי לעשות הוא להפוך את כיוון זרימת האנרגיה, במקום לתת לה לעוף החוצה מהגוף צריך למשוך אותה פנימה, וכאן יש קאץ'! לנשים רבות המעבר לנשימה אנרגטית פנימה הוא מאוד מפחיד כי קיים בו הפוטנציאל לאיבוד שליטה והתמודדות עם כעסים צבורים והמון חוסר אמון מול העולם בכלל והזכרי בפרט,
לכן השלב של ניקוי הכעסים חשוב מאין כמותו בתהליך, על מנת שכאשר נגיע לשלב המעבר למולטי אורגזמה יהיו פחות דברים להתמודד איתם והמעבר יהיה קל נעים ומרגש.
לאחר שמתמודדים ועוברים את סף המולטי אורגזמה אתם/ן תשאלו את עצמכן איך לא עשיתי את זה עד היום :-)
 
אני מזמין אותך להצטרף למשפחת מסעות הלב.
לבוא ולחוות את העוצמה של המסעות השונים שאני מעביר, בין אם זה בתהליך אישי, סדנאות, קורסים או בכנסים הייחודיים לטנטרה ואינטימיות.
 
באהבה ועונג רב :-)
דוד כהן צדק

Share & Like:

Comments: