צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

לכבוד מיליארד מיליארד ...צודקים

מסעות הלב

בגיל 16 התחלתי את היציאה שלי מהקובייה שבה שמו אותי והתחלתי להסתובב בארץ. עבדתי במקומות שונים וטיילתי ברחבי הארץ.
בערך בגיל 19.5 טסתי להודו ומשם במשך 6 שנים הסתובבתי בעולם וראיתי מלא ארצות, תרבויות, דתות ואפילו כתות.
אחת ההבנות הגדולות ביותר שהבנתי אז, וששמרה עלי מלהיסחף לכל מיני אמונות זה שאנחנו כ-8 מיליארד איש בעולם, וכולם בטוחים שהם צודקים, כל-כך מאמינים בצדקתם שהם מוכנים להרוג בשביל זה ואפילו הורגים בשביל זה.
פשעים אדירים נעשו בשם  הצדק, בין אם זה דתות, מלכים, דיקטטורים, גברים והזכריות של אותה דת, נשים בשם ההתחסדות של אותה דת, נוצרים נגד כולם, מוסלמים נגד כולם, וגם ליהודים לא חסר. ועוד ועוד מלחמות "צודקות" וזוועתיות, חלק יותר חלק פחות, וזה לא משנה מי יותר או פחות וזה גם לא ענין של השוואה.
ההבנה שהבנתי שלא יכול להיות שכולם צודקים! איך יכול להיות שכולם כל-כך בטוחים וכולם צודקים!
כולם בטוחים שהאמת שלהם היא הנכונה והטובה, ושאם נלך בדרכם הגאולה תגיע תכף ומיד.
בינתיים הגאולה לא הגיעה לאף אחד מהם, ורובם לא מאושרים, כולם חולים במחלות באותם אחוזים, אותה סטטיסטיקה, ועדיין ממשיכיכם להיות צודקים ומטיפים אמונתם ללא רחם בכל דכפין.
 
גם בעולם הרוחניקי של היום ישנן תפיסות כאלו, אמנם אין אלימות, אבל הפרדה וזלזול בהחלט יש.
סממן נוסף ששמתי לב אליו ואשר משותף לכל ה"צדקנים" היה לפעול דרך שלילת אמונתו של האחר, כדי לחזק את החוסר בטחון שקיים בהם ואשר הביא אותם למצב של חיפוש אמונה או התחזקות. זה תמיד בא על חשבון האחר, תמיד אני הצודק והאחר לא צודק, לא בסדר, טועה. הם יטענו לעונשים שאותו כופר יקבל בעולם הזה ובעולם הבא  ועוד שאר גוזמאות ודברים מופרכים, ולפעמים לצד הבטחות קוסמות לתמימים מאוד.
לאט לאט  התחזקה בי התחושה  של "כבדהו וחשדהו" כמו שנאמר, במקרים מסוימים אף ראיתי שאלו א-נשים שבבוא הרגע ובהיסח הדעת וכשהאמונות יתנגשו עלולים לפגוע אחד בשני.
 
באיזה שהוא שלב בתהליך הזה עלתה השאלה: אז מה הדרך שנכונה לי? איך אדע שלא מוכרים לי סיפורים והבטחות?
עם הזמן והטיול שהתמשך התחלתי לפגוש א-נשים שוב ושוב, וראיתי לאורך זמן את אותם א-נשים בשלבים שונים בתהליך שלהם, ואז גיליתי משהו חדש.
גיליתי שגם בתוך אנשים אלו שבחרו בדרך מסוימת זה מתחלק לשתי קבוצות. הקבוצה הצדקנית שלא מתקדמת, וקבוצה אחרת ומעניינת של א-נשים, קבוצה הרבה יותר קטנה אך שקשה להתעלם ממנה.
אלו היו א-נשים שלמרות השוני הדתי-אמונתי-גזעי שביניהם, המכנה המשותף שלהם היה שהם ממשיכים להתפתח וככל שהזמן חולף הם נהיו רגועים יותר ושמחים יותר, מסבירי פנים יותר ומודעים יותר.
ממש חידה וסתירה למה שרווח בעולם הצדקני שכל אחד משוכנע שדרכו היא הנכונה.
קבוצה שונה של א-נשים עם דרכים שונות שללא מכנה משותף מתקדמים בצורה אחידה כאילו היו באמת שייכים לאותה אמונה.
 
מתוך הצפייה בא-נשים אלו התחלתי לפתח חוש אחר למדידה [כן יש בי את המדען והאנתרופולוג].
התחלתי למדוד אותם לפי מדד אחר, הסתכלתי לראות מי באמת שמח, מי טוב לו, מי מצליח לו, מי מתקדם, מי משחרר יותר קליפות, מי יותר מודע, וחשוב מכל מי שומר על כך לאורך זמן ואינו מטיף לאחרים.
ואז הגיעה ההבנה החשובה שעזרה לי בדרכי האישית.
הבנתי שזה לא שייך לדת, כת או אמונה וזה רווח בכל הסוגים והאוכלוסיות, ומה שמשותף לא-נשים הללו זה שהם לא הפכו את הדרך לרומא, כי כל הדרכים מובילות לרומא, אבל הדרך היא לעולם לא רומא!.
הדרך היא כלי במסע שלנו שבעזרתה אפשר להגיע לכל מיני מקומות, יש דרכים טובות יותר ומוצלחות פחות אבל בסופו של דבר זו רק דרך שבה בחרנו ללכת גם אם לא נראה לנו ככה.
 
מה שמוביל אותי לסרט ישן שנקרא "חולית" ומי מאתנו שהיה ילד לפני 20 שנה בטח זוכר את הסרט הבדיוני הזה.
זה היה סרט שבו מיעוט גילה שיש כוח בתוכו ובתוך האנרגיה שלו ובעזרת שימוש בקול ניתן להיעזר בו גם ככלי מלחמה והגנה, אבל הם יכלו להשתמש בזה רק בעזרת מכשיר מיוחד שעשה הגברה לאנרגיה שלהם, מה שהפך אותם גם לתלותיים במכשיר.
וכמו באגדות הייתה גם נבואה שאמרה שיבוא היום ויגיע נביא ומשיח שיוכל להשתמש בעוצמה הזו גם ללא המכשיר והוא שיאחד את כולם. ואכן הוא הגיע, ולאחר לימוד עם המכשיר הזה הוא הבין שאינו צריך את המכשיר, והחל להביא את העוצמה שלו בצורה ישירה ללא המכשיר כמתווך, הוא זנח את הדרך\כלי לאחר ששירתה אותו והמשיך הלאה להגשמה שלו, וכך בעצם הציל ואיחד את כל השבטים.
 
אני רוצה להכיר לכם את הדרך שאני בוחר בשלב זה של חיי, דרך שתרמה לי רבות ושדרכה אני מטפל, מפיק, יוצר סדנאות, ואת הכנס המיוחד שלי - Cosmic Lovers.
עבורי ועבור רבים, הדרך הזו עשתה פלאים ואולי גם בשבילכם היא תהיה טובה, ובשביל זה יצרתי את קורס 'שקט פראי', כדי שתוכלו לטעום מהדרך הנהדרת הזו במרחב בטוח מכיל ותומך.
 
הטנטרה אינה דת ואינה כת ואין לה גורואים וגם לא מורים באמת, מנחים שחולקים ידע כן, אני מזמין אתכם להכיר דרך/כלי שתעשה לכם טוב שתעזור לכם להסיר עוד שכבות ומסיכות מעצמכם.
לא יקרה לכם כלום אם לא תבואו ושום עונש לא יגיע משמיים כי לא הקשבתם לדרכי.
אם טוב לכם ונהדר לכם באמת איפה שאתם, אז זאת הדרך הנכונה לכם.
אבל אם אתם עדיין מחפשים ומרגישים שחסר לכם משהו, אשמח שתבואו לנסות דרך נוספת במסע שלכם/ן.
קשה להסביר מהי הטנטרה ואיך היא תורמת לאיכות חיינו, קשה גם לנקות ממנה את כל ההשלכות והמוניטין שיצא לה, באותה מידה שקשה להסביר את טעמו של פרי אקזוטי ממדינה זרה.
כדי לדעת את טעמו של הפרי צריך לטעום אותו, כך גם עם הטנטרה, צריך לחוות כדי להרגיש את המופלאות והקסם.
 
אני מזמין אותך להצטרף למשפחת מסעות הלב.
לבוא ולחוות את העוצמה של המסעות השונים שאני מעביר, בין אם זה בתהליך אישי, סדנאות, קורסים או בכנסים הייחודיים לטנטרה ואינטימיות.
 
באהבה ועונג רב :-)
דוד כהן צדק

Share & Like:

Comments: