צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

16-17/3/2018 - יחסים ואינטימיות בעיר הגדולה 2

♦ שירה
אווירה טובה, למדתי המון גם בחוויה זוגית וגם בחוויה אישית נשית אורגזמית. אל תחשבו פעמיים ובואו. היה כנס מדהים. כן ירבו. תודה על עבודת הקודש.
 
♦ סתיו
פעם ראשונה שלי. אווירה מדהימה איזה כיף! נפתחתי לעולם חדש, התחברתי לעצמי ולגוף שלי במיוחד, וגם לאחרים. מרגישה תפישות שהשתנו. היה ממש מדהים, הכי שיכול להיות. ואני בטוח אחזור! בואו עם ראש פתוח, ותשתתפו בכמה שיותר סדנאות.
 
♦ טלי
פעם ראשונה שלי. אווירה טובה, מאפשרת, נעימה. נפתחתי לנושא, הרגשתי נוח ולא הייתי בפחד. הרגשתי שהכל אפשרי. תנסו.
 
♦ מעין 
אווירה נעימה ומלאה קסם . היה לי תענוג להנחות ולשם שינוי גם השתתפתי וממש נהנתי מחבריי המנחים וגם עברתי פרוסס משלי. בואו לגלות את המהות הפנימית שלכם :)
 
♦ זאב
פעם ראשונה שלי. אווירה נהדרת. נתרמתי מאוד - כל המרצים ברמה גבוהה מאוד! להעיז לקפוץ למים - ולהיפתח!
 
♦ דנה 
פעם ראשונה שלי. היה מאוד נעים. חלק מהסדנאות היו בהחלט מעוררות מחשבה ותורמות. אני ממליצה.
 
♦ אורנה
תענוג. גם אינטימי, גם שמח, גם עם תחושת מרחב וגם קשוב. זוהי הזדמנות להתוודע לעולמות תוכן רבים ומגוונים מעולם היחסים, המיניות והמודעות, לפגוש גישות שונות, להתנסות במרחב נעים ובטוח ולחוות חוויות מעשירות תודה רבה על ההזדמנות להיות חלק מן המיזם היפה והחשוב הזה!
 
♦ לילך
פעם ראשונה שלי. אווירה מהממת! סה"כ אנשים מאוד נעימים ומזמינים. הסדנה של נוגה מיבר היתה מאוד משמעותית עבורי. גם של חן מיימון. האופן שבו אפשר להגיד לא, האופן שבו אפשר להגיד כן. האופן שבו פצע יכול להיות משאב ומקור לתמיכה. לא פשוט עבורי. לומדת לאט לפתוח את עצמי ליוצרת אפשרויות. להיות פתוחים. לדעת שמותר להגיד לא, שאפשר לשים גבולות. שאפשר לפתוח מתוך מקום בטוח. היה מעורר מאוד. עוד מעכלת.
 
♦ הילה
פעם ראשונה שלי. אוירה נעימה ותחושה טובה. למדתי, נפתחתי, הרשתי לעצמי להיות. התחדשתי, חוויתי ונפתחתי. הכרתי תחומים שלא הכרתי חוויתי חוויות שלא חוויתי התנסתי בדברים שלא התנסתי בהם קודם לכן. רצף הסדנאות היה לי טוב, דבר הוביל לדבר והמגוון היה אדיר ומעשיר. תבואו, תהיו, תרגישו בנוח לעשות רק מה שמתאים לכם. יש כל מיני נושאים מאוד מגוונים, מרצים מאוד שונים ורמות השתתפות שונות והזדמנויות לחוות להתפתח. זה לא גדול כמו שזה נשמע. זה פשוט: להחליט ללכת אחרי הלב והעניין, להיות, לנשום ולהתפתח. תודה! היוזמה והעשייה מבורכת. השפע אדיר, כמעט בכל סלוט של זמן היה לי משהו נוסף שרציתי. הכנסים בעיר חשובים ורלוונטיים מאוד למי שלא יכול להתנתק ל 4 ימים וגם לאלו שעדיין אינם נועזים מספיק לסדנאות בטבע. מחכה לכנס הבא .
 
♦ בן
אווירה נפלאה!!! נהדרת ותדר גבוה. תחושת עטיפה והכלה. הכנס ממש מתאים למי שאין לו ניסיון. הוא עדין ולא מאתגר מדי. האווירה מאד מקבלת ועוטפת.
 
♦ אבי
פעם ראשונה שלי. פשוט מעולה! האמת שהריברסינג היה הכי משמעותי בשבילי, זה ממש עוצמתי, למה לא עושים את זה בבתי ספר!?!! וגם כל מה שקשור לאנרגית המין ולכך שאפשר להתמיר אותה ולהזיז אותה מעניין מאוד! בואו נכונים! עלו והצליחו
 
♦ נדב
אווירה פתוחה. אנשים מחייכים. חיבוקים בשפע. הכנס מתאים מאוד למשתתפים בפעם הראשונה. הנושאים לא עמוקים / חושפניים / נועזים לעומת הכנס בו השתתפתי בדצמבר האחרון. לצערי הלכתי ביום שישי ב 17:30 ולא יכולתי להגיע בשבת, אבל גם החוויה הקצרה הזו הייתה נעימה מאוד. כל הכבוד לכם על הארגון והתפעול של הכנס. תודה.
 
♦ יפעת
פעם ראשונה שלי. אווירה מקסימה, פתוחה, מקרבת עם הרבה בטחון דיוק ואהבה. אני מאוד נהנתי, למדתי הרבה דברים, פסטיבל בנושא מיניות מאפשר הרבה פתיחות וקרבה בין אנשים. היה לי שילוב טוב בין סדנאות חווייתיות, הרצאות יותר פרונטליות, ופאנל, ואיזון טוב בין סתם לשבת בחוץ ולהכיר אנשים. הכרתי הרבה אנשים שנהיינו קרובים. זה גרם לי להיות יותר פתוחה ותקשורתית. כולם (הלפרים, מנחים, מארגנים, אנשים) היו מאוד מסבירי פנים. אני חששתי שזה יהיה פסטיבל אגרסיבי שכולם מחפשים מין. ומאוד שמחתי שזה ממש לא ככה ולהבין שזה מקום מכיל, אינטימי ועדין, עם גבולות, מרחב בטוח, וקרבה עדינה בין אנשים. מאוד אהבתי, פתח לי את הלב, קראתי לפסטיבל "פסטיבל של אהבה". גרם לי להיות מוארת. אהבתי את ההחזקה של המרחב, ושהרגשתי הרבה בטחון ושמירה. אהבתי את השיח על גבולות והקשבה. הנוכחות של אנשי ההפקה הייתה לי חשובה. הפסטיבל גרם לי לחשוב ולגלגלים לנוע בראש. תודה רבה בהרבה אהבה.
 
♦ לוי
פעם ראשונה שלי. אווירה מצוינת. פגשתי מישהי מיוחדת, הבנתי את מבנה המיניות שלי יתר טוב.
 
♦ זוהר
אווירה מעולה. כנס "קוסמיק בעיר" הוא הזדמנות כניסה וחשיפה 'קרוב למושלם' לעולם הטנטרה והמיניות בסדנאות.
 
♦ יסמין
תחושה של ביטחון וזרימה :) ההישג הכי גדול הוא היכולת שפיתחתי בעקבות הכנסים של הקשבה עצמית, ביטחון ברצונות האמיתיים של הנפש והצבת גבולות באופן הכי כנה. בואו אחריי להרפתקה
 
♦ טל
פעם ראשונה שלי. היתה תחושה טובה מלמדת ומהנה. נתרמתי מאוד מהתכנים והרעיונות שהמנחים הנהדרים הביאו לטעימת סדנאות. כבר המלצתי להרבה אנשים להגיע, אמרתי להם שזה כייף, מלמד ומצמיח. כולכם מקסימים ותמשיכו בעבודה הנהדרת, אני אמשיך להגיע לסדנאות ותהליכים חדשים ומהפנטים 💜
 
♦ אולגה
היה מועיל ועשיר מבחינת התכנים והתובנות. המשכתי ללמוד על הדפוסים שלי בתחום המיניות והרגש, האמת שקשה לי כבר להפריד בין הפעילויות השונות שאני עושה, אני מרגישה שהמשכתי עוד קצת את התהליך שאני עושה בחודשים האחרונים. זה כנס שהוא מעולה למתחילים - הוא מכיל המון "טעימות" של סדנאות שונות וסגנונות הנחיה שונים, אפשר להיחשף להרבה מאוד מידע חדש ולהכיר הרבה מנחים בסופ"ש אחד.
 
♦ נועה
פעם ראשונה שלי. אווירה מחבקת, מקבלת, קסומה. נחשפתי בפעם הראשונה לכל העולמות שהיו בכנס והיה מרתק. זו הזדמנות לפגוש את עצמך בעיר הגדולה, עם מגוון גדול של אנשים מרקעים שונים שמתאספים יחד ויוצרים מגוון מרתק. היה מדהים, מחכה להתכנסות
 
♦ רונית
אווירה טובה מאוד. בואו לטעום ולהתנסות בחוויה הנפלאה הזו
 
♦ זהר
רגוע, נחמד, חלק מהסשנים היו מרתקים ומרגשים, אחרים פחות. הגעתי כבר אחרי כנס אחד שבו השתתפתי, כך שהייתי מוכן לאווירה הכללית, הסדנאות עצמן נעו בין כאלו שלא התחברתי אליהן כלל לבין אלו שבאמת נגעו במשהו עמוק. ההרצאה של אבישג היתה מטלטלת, מרתקת והשאירה המון חומר למחשבה ופתח להבנה של מה עובר על נשים. (עבורי כגבר זו אינפורמציה חיונית וחסויה). חשוב לקרוא היטב על הסדנא והמנחים ולנסות להבין למה אני יכול להתחבר ולמה פחות. למרות זאת ישנן תמיד הפתעות לטוב והפתעות לרע, לא להתבייש כשסשן מסוים לא מתאים לך, לקום ולעזוב, עדיף מאשר להתייסר שעה וחצי. סשנים שהפתיעו אותי לטובה השאירו טעם של עוד (שחר ברלוביץ)
 
♦ קרן
היה קסום!! באתי בשביל לתת, וקיבלתי טונות של אהבה. בסוף נכנסתי רק לסדנא אחת כמשתתפת, ושלוש כהלפרית, והכל היה כל כך מדויק ונכון לי. כאילו עבדתי, אבל בעצם נחתי בתנועה. זה היה נחוץ לי. זה טבעי לפחד, אבל זה שווה את שניות האומץ של הכניסה לסדנא הראשונה. משם המשפחה שעוד לא פגשת תעטוף אותך ותדעי שאת בבית. אני אוהבתותכם!!! יאללה מתי כבר נפגשים שוב?!?!
 
♦ שירלי
פעם ראשונה שלי. מרחב מאוד תומך, בטוח ומעצים. הכנס מאוד מרים את האנרגיה ובנוסף פותח פתח לעולם שלם ומסקרן. חשוב לבוא בראש ובלב פתוח. תודה רבה!!
 
♦ אילנה
פעם ראשונה שלי. האנשים היו נחמדים והיתה אוירה טובה. ביום הראשון היו כמה סדנאות טובות יחסית וכמה שממש לא התחברתי. חשוב לעשות הכנה טובה ולנסות לקבל מידע על המנחים, לא להכנס לכל המפגשים ולקחת את הזמן בין לבין.
 
♦ אור
היה לי נעים לפגוש את הקהילה. טוב לי שיש כמה נקודות מפגש כאלה בשנה. מרחיב לי את הרשת החברתית ומחזק אותה. זו הזדמנות פז להכיר את עולם הטנטרה באווירה מתונה ולא קיצונית, עם מגוון רחב של מנחים וסדנאות. תודה. :) נתראה בקרוב.
 
♦ משה
פעם ראשונה שלי. אווירה נפלאה, אינטליגנטית. חשתי בחופש ואושר. בואו לחוות בלי דעות קדומות, לפגוש אנשים מיוחדים ולשפר את החיים.
 
♦ שי 
פעם ראשונה שלי. אווירה נעימה, מגוונת ומכילה. באתי עם בת זוגי כדי לקבל חווית טעימות מהמנחים השונים ומהסדנאות.
 
♦ איה
פעם ראשונה שלי. אווירה נעימה, רגועה, בשליטה, מסודרת, בוגרת, שוחרת טוב. אחרי הרבה מאד זמן שמכירה אתכם וירטואלית, נחשפתי לראשונה גם פיזית וזה שימח אותי מאד. פתח לי את התיאבון. הרבה מהתוכן הכרתי מאירועים אחרים כך שהתוכן פחות חידש אבל האווירה והסביבה היו מרחיבות לב ותודעה עבורי. בואו בלב פתוח ורגוע, מואר ומודה והכול יסתדר מעצמו. זה רגע של ריאה ירוקה ללב לנשמה לנשימה ולתודעה.
 
♦ רוני
פעם ראשונה שלי. מרחב בטוח מאד. עברתי תהליך של פתיחות והתמסרות. מותאם במיוחד למתנסים ראשוניים. היה מדהים. למדתי המון ונפתח לי הלב, בזכותכן.ם וגם בזכותי. תודה! מקווה שנתראה בקרוב:)
 
♦ גלי
פעם ראשונה שלי. אווירה טובה ונעימה. כהלפרית בפעם הראשונה, הרגשתי שאני נתרמת מאד והאפשרות להתבונן על התהליך גם מאחורי הקלעים ולסייע בו חיזק את תחושתי ורצוני להעמיק בתחום. מדובר בטעימה ראשונית, מדודה, אחראית ומרתקת והשלב הזה מומלץ ואף הכרחי. כנס מצוין. מאורגן טוב מאד, נינוח, עשיר, מגוון, מעלה שאלות ומחשבות, מאפשר התבוננות פנימה והתנסות עדינה, ונותן גם כלים מעשיים. יצאתי עם הרבה קצות חוטים ורצון להעמיק וללמוד עוד.
 
♦ יהודה
פעם ראשונה שלי. אווירה נהדרת. פן אחד היה חיבור לעצמי ולגופי, פן אחר היה - קבלת האחר והשונה. קיבלתי כמה טיפים טובים שאנסה ליישם. ונאלצתי גם להתמודד עם דחייה, ואיך זה פוגש אותי בחיים.
 
♦ חנה
פעם ראשונה שלי. היה נעים. למדתי דברים חדשים בכלל ועל עצמי. כנס מקסים וכל כך קרוב לבית. חובה. זמן איכות לזוגיות. תודה רבה