צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

המלצות לקורס האישה המולטי אורגזמית


יוני-יולי 2022
 
♦ ליבי
למדתי שהכל שביר ומתפרק ומתחבר מחדש. שהאישה והנשיות היא פלא בריאה. ושהתאהבתי ביוני שלי באופן טוטאלי! היה לי משמעותי להכיר נשים עוצמתיות בריאות ברוח, גוף ונפש! לחוות את קווי הכאב והעונג שבי, להיות בקשר עם המקומות הפגיעים, ללמוד לנשום!!!! להכיר סוגי מדיטציות ועיסויים, לרקוד בדימיון מודרך, לקבל ולתת עיסוי גוף נשי, להכיר יוני אחרת מבפנים. להכיר ולהתבונן ביוני ברבות… להתפעל משלי ומשל חברותיי, להגיע לחברות עומק טוטאלית אינטימית עם חברתי. ממליצה לכאלה שיש להן שאיפה ומוטיבציה להכיר לרבדי עומק את הווייתן הנשית וגם הזכרית. ולהתעמק במהות הפגיעות והכאב שלהן
 
♦ קרן 
וואוווו :-) למדתי שאני אמיצה, שאני מוכנה להתמסר לתהליך לכאב ולקושי העצום שעלה. שמותר לי להרגיש ולכאוב ולא תמיד להיות החזקה והמחזיקה. למדתי להתחבר לאני הקטנה ואיזה מסע מרגש ואוהב אנחנו עושות יחד. ולמדתי שמותר לי גם ליפול וגם שלא הכל יהיה ידוע מראש, אבל חשוב שאני אהיה שלמה ומוכנה לתת את כולי ולהפסיק לשמור עליי. אני יודעת שאני מוגנת :-) 
הכל היה לי משמעותי. כל התהליך. אפקט ההפתעה שלא ידעתי למה אני באה בכל מפגש. שיעורי הבית. לקרוא את הספר 'כשהדברים מתפרקים' במקביל לתהליך ולסמן משפטים במרקר (גאוני). העבודה עם פרטנריות שונות. ההקשבה וההכלה שלכם ושל הקבוצה והיכולת שלי להיות שם עבורן. הבחירה להתמסר ולהיות בנוכחות מלאה עם מה שיעלה בכל פעם מחדש ולהעז. פשוט להעז ולסמוך על עצמי.
ברוררררר שממליצה לעבור את התהליך. למה? כי הקורס הזה משנה חיים. הקורס מחזיר אותך לעצמך פנימה ומחבר ומחזק ומאפשר להיות פשוט את על כל חלקייך. הגעתי לקורס בעקבות העמקה וחקירה שלי בעולם המיניות ובמקביל תהליך ניקוי אנרגטי שעברתי לאור מקומות שהרגשתי שמשהו בתוכי חסום, לא נגיש ושאני לא באמת קשובה לגוף שלי כמו שחשבתי. התגברתי על הפחד ועל הרתיעה (בכל זאת שם מפוצץ קיבל הקורס הזה) אבל באותה נשימה ידעתי שזה בדיוק מה שאני צריכה. תהליך עמוק עמוק, שנוגע בכל הרבדים ושלא ישאיר לי מקום לוותר לעצמי או לחשוב שהגעתי עד לאן שאני יכולה. שחשבתי שאני יכולה. קיבלתי בקורס הזדמנות לגעת בכל חלקיי, להתפרק, לחוות קושי וכאב, לעבוד עם סיפורי כאב שמזמן חשבתי ששחררתי אותם, להתחבר לילדה הקטנה שבתוכי ולהרגיש. להרגיש הכל. עונג וכאב. להיפתח אליי ולהכיר אותי כמו שמעולם לא אפשרתי לעצמי. ובסוף להרגיש משוחררת, חופשיה, שלמה בדיוק כמו שאני והרבה יותר מחוברת וכן, גם הרבה יותר רוטטת. תודה על הזכות. תודה על ההחזקה ועל המקצועיות של דוד ואודליה וכל צוות ההלפריות. תודה
 
♦ אלמוג
וואו, הכרתי יותר את הפחד שלי להיחשף - לפגום ב"תדמית טובה שלי". למדתי כמה אשלייתי זה ויכולתי מדי פעם לסדוק את השריון החזק הזה. הסכמתי להיות אנושית, עם פגיעות וכזו שעושה טעויות ולא תמיד מובנת ומדויקת בשפה. למדתי כמה אני מפחדת להיות חלק, יותר קל לי לבד ולהוביל ויחד עם זאת שחררתי את זו שיודעת, את המורה שבי, את האחריות שהעולם יהיה טוב אם אביא את ההבנה והידע שלי, יותר הסכמתי שיהיה לי טוב. נפתחתי לעוד רמה של רכות בתוכי. למדתי שאני יכולה להגיע לרמות עונג מדהימות, שיש לי ידידות נפלאה עם הכאב בתוכי, שעשיתי הרבה עבודה עם השנים שהשתלמה. למדתי שאני לא מפחדת מאינטימיות וחשיפה מינית עם נשים ואני אוהבת את עצמי שם. למדתי שיש לי עוד הרבה ללמוד, לשחרר ולפרוק ובעיקר להסכים להיות ענווה, פשוטה.
ההחזקה של המרחב היתה עבורי מאוד משמעותית, הרגשתי בטוחה לעשות דרך ולהוציא ממני הכל, הרגשתי מרחב מלא באהבה, ללא שיפוטיות עם עיניים טובות ותמיד רכות. העבודה עם הלחיצות, קווי הכאב, הריקוד האקסטטי, העינוג עם הנשים לצורותיו. במיוחד איך שהתרגילים היו בנויים כך שיכולתי כמעט תמיד להגיע לשיא ואז לפרק הכל. היה לי משמעותי גם השיתופים בקבוצה והאינטימיות שנוצרה במעגל העוצמתי הזה. ההסבר על משולש הדרמה שתמכה בעבודת קווי הכאב. ההנחיה של דוד שעבורי היתה מלאת לב, עומק ואהבה. השיחה עם אודליה שפתחה לי צוהר להתבוננות חדשה. והאסיסטנטיות שנתנו את ליבן, גופן ותבונתן במסירות מדהימה. וכמובן הסופשבוע גולת הכותרת של כל הקורס שיכולתי פשוט לשחרר הכל ולהיות אני במלואי, הכי ביחד, הכי הנאה, הכי כואב ונוגע.
קורס משנה חיים, מקלף תודעה, משחרר התנהגויות ויוצר מפנה משמעותי בחוויית החיים.
 
♦ בר
למדתי שאני אמיצה. שמותר וכדאי לי להיות רכה ונשית. היה לי משמעותי השבט הנשי התומך. קבוצת שוות. מנחים שידעתי שידעו להכיל את מה שעולה. חיברתי הרבה חלקים מעצמי לאחת. בהחלט ממליצה לעבור את התהליך. הקורס מדהים ונותן חלון לנפש שלנו. נותן חופש לאהבה עצמית רגשית ופיזית. נותן כלים לחיים מאוזנים. שם אור על מה חשוב לתת לבנות שלנו.
הקורס הגיע בשלב משמעותי בחיי ונתן לי כלים להתמודד עם אובדן, עם כעסים ועם הרבה עצב של שנים. שם הקורס מדגיש את החיבור למיניות, אך יש בקורס הרבה מעבר והוא בעיקר חיבור לעצמי, למי שהייתי ולמי שהנני ולמי שאולי עוד אהיה. השבט הנשי שנוצר בקורס הוא כוח אדיר שנתן לי כוח להתמודד, לפרוק ולהרגיש חלק. המנחים בקורס וגם הסייעות הם צוות מקצועי, רגיש, תומך שידע לאסוף אותי ברגעים קשים ולהחזיר אותי לעצמי. תודה רבה על כל מה שנתתם לי. מחכה להזדמנות הבאה לזכות בכם.
 
אוקטובר-נובמבר 2021
 
♦ נירה
למדתי שיש לי כוחות על. כל התהליך היה לי משמעותי, עדיין לא יכולה לדייק מה. "אל תחפש רחוק, תשאר קרוב, כי ככה זה לאהוב את עצמך״. אהבה עצמית היא הבסיס להכל והיא כל כך לא מובנת מאליה. חוויות החיים שלי הרחיקו אותי מאהבה לעצמי. לשמחתי אני לא רחוקה מדי. הגיע הזמן לאהבה. לחוות אהבה. לחגוג אהבה. בקורס קיבלתי כלים איך לעשות את זה. איך להתקרב לעצמי.. ברור לי שזה המשאב החשוב ביותר שלי. רוצה ללמוד עוד. רוצה לאהוב עוד. תודה על זה שהייתן שם בצעד הקטן גדול הזה. דוד אודליה וכל נשות השבט.
 
♦ צביה 
למדתי על עצמי שמותר לי להשמיע את קולי בכל קשת הרגשות, גם בעונג ואפילו רצוי ומשחרר עד מאוד. היה לי טוב משמעותי המשמעת של המרחב, המקום של כל אחת שהשמיעה את קולה. עבורי היה משמעותי שהסתובבו לידנו תמכו, עזרו ונתנו לי את המקום להכל במבט עיניים אוהב ורך. אני ממליצה לנשים לעבור חוויה כזאת כדי להתחבר עוד ועוד ליצירה שאנחנו, לריפוי העוצמתי, ליכולת לגלות את עצמה דרך הסרת השריון ולראות שהכל בסדר ושאין טעם לסחוב על הגב עוד ועוד. ההמלצה שלי היא המקום שבו כל אחת צריכה להרפות, להירפא, להביא את עוצמתה כמו לביאה, לצוד עוד ועוד דברים של חקר את עצמה, לגעת בעומק מבלי לפחד. להעז להגיד כןןןןןן לחיים, לעוף על כנפי הרוח ולהירגע. אני קיבלתי מתנות ענקיות ובראשונה זה את עצמי ואת היכולות המוסתרות להוציאן לאור מבלי לחשוב לרגע מה חושבים עלי. אני העוצמה, אני בוחרת בי.
 
♦ רינת
למדתי שאני חייבת לפרוק כעסים, להוריד מסכות כדי להיות מרגישה מולטי אורגזמית  ונוכחת. הכל היה לי משמעותי, השיתופים של הבנות, שיעורי הבית, כתיבה, פריקת כעסים, הסרת בגדים, בדיקת גבול של הכאב ועונג. לאפשר לעצמי להיות אני. בהחלט ממליצה לעבור את הקורס ולא פעם אחת. נכנסתי לקורס בצפייה ותקווה להבין מה אני רוצה, לחקור מיניות, ומצאתי את עצמי והרבה כוחות ומשאבים פנימיים שלא הכרתי עד אז.
 
♦ אביה
למדתי יותר על הקווי כאב שלי, הקשר ביניהם, למדתי את עצמי בצורה מזוקקת ביותר, למדתי להרפות לכאב ולשהות בו אפילו להתחיל להתענג עליו, למדתי עינוג עצמי והרחבתי את העונג שלי, ויש עוד מלא. הסופש היה לי מאוד משמעותי, כל מפגש היה משמעותי תכלס במיוחד העיסויים. אבל הסופש היה הכל.
מוכנה לדבר ולהמליץ לכל אחת, זה פשוט סדנה חובה לכל אשה. גיליתי את מסעות הלב מזה כבר שנה וחצי, והגעתי למולטי אחרי סדנאות עומק אחרות שעשיתי. זאת הייתה ה- סדנה שפשוט חיברה לי את הכל בפאזל אחד שלם. פשוט יצרתי פאזל שלם מכל השברי חיים שהתעסקתי בהם. מרחב מוגן ומכיל, נשים מדהימות ויפות ומיוחדות אחת אחת. היה לי מדהים לשהות במרחב נשי שכזה, להרגיש בבית, להרגיש אהובה ועטופה, ועם שני מנחים שפשוט שם עבורי לכל דבר. הנחיה מדויקת ומעמיקה והכל בעיניים טובות. הצלחתי לגעת בעומקים הכי גדולים שלי וליצור שם ריפוי. אני ממליצה בחום על הסדנה הזאת, היא פשוט יצירה אלוהית
 
♦ ליטל
פיתחתי שלווה פנימית שמאפשרת לי להתמודד טוב יותר עם האתגרים שהחיים מביאים בלי להגרר לדרמות מיותרות. פגשתי את הגוף האנרגטי שלי וממשיכה להנות מההפתעות שהוא מביא. למדתי שהעונג שלי הוא בידיים שלי. הפסקתי לפחד והתחלתי לחיות את החיים בבטחון כי ממילא אין קרקע יציבה. למדתי להתמסר לתהליכים מבלי להבין בשכל את אופן הפעולה שלהם. פשוט לתת לגוף לעשות את העבודה. 
השיחה האישית עם אודליה היתה פריצת דרך עבורי. תרגיל הלביאות שחרר בי דברים. תרגיל אמא ובת נגע בי עמוק. מדיטציית טונגלן היתה הפעם הראשונה שחוויתי שקט במח. העינוג העצמי היה גילוי עוצמתי. מעולם לפני כן לא עשיתי כך אהבה עם עצמי. התרגיל בו הדגמתי מול הכיתה קווי כאב היה חזק מאוד. נראה לי שמאז לא השתחררה לי הרתיעה מדודי. שיעורי הבית של המדיטציות הפכו לחלק טוב בשגרת הבוקר שלי. מדיטציית היוני היתה מרגשת מאוד. מעגלי השיתוף היו עוצמתיים עבורי. תובנות רבות הגיעו לי משיתופים של חברותי.
התהליך מדהים בעיני, בעיקר בגלל שהוא עוקף את השכל ועובד מתוך הגוף וקסמים באמת מתרחשים. עבורי הכי משמעותי שאחרי 15 שנים של בחירות מתוך פחד בחיים, אני סופסוף בוחרת ממקום של אהבה לעצמי ומתוך ידיעה פנימית עמוקה שהכל יהיה בסדר, כי גם אם לא אז אדע להתמודד. זה מהפך מטורף. אין אישה שלא תיתרם משמעותית מעבודה מהסוג שהקורס מציע. זה אולי יישמע מוגזם אבל חיי באמת נחלקים ללפני ואחרי הקורס. החוויות, התרגילים, התהליכים שעברתי חדרו עמוק לגוף ולתודעה ושינו את הדרך שבה אני מתהלכת בעולם הזה. זה נוגע בכל הרבדים של חיי. הרבה מעבר לעונג המיני שבו נפתחו לי שערים חדשים של גילוי. זה בעיקר עוצמה פנימית יציבה ובוטחת. בית לעצמי בתוכי.
 
♦ נעמה 
למדתי שהבאתי לקורס את החלק בי של הילדה הביישנית השקופה. זאת שרוצה שיאהבו אותה. דרכה למדתי להתחבר ליוני שלי. למדתי לשים פוקוס על חיבור לעצמי. מה אני רוצה ומה לא. ולפעול למען זה. למדתי חיבור חדש לגוף שלי. מגע חדש. בעיסוי יוני למדתי לא להיות בראש אלא להיות בחיבור מלא לחוויה של מגע. למדתי להתחבר לדבר הטבעי שבערום, חיבור לערום שלי. התכנים היו לי משמעותיים ואיך שהם עברו אלינו, איך שהם נבנו. מרחב בטוח נעים ומכבד. המנחים והעוזרות. קבוצה מדהימה של בנות. היה חזק עבורי סשן כריות. תרגיל בית של עינוג עצמי. 2 ערבי עיסוי יוני. וואו חוויה עוצמתית ביותר. הסופש היה מדהים. תרגיל של לעמוד ערומה מול כולם ולהגיד מה אני אוהבת בי ומה אני רוצה לאהוב. שטיפת האהבה שכולן אומרות לי מה הן אוהבות בי. כמובן שהריקוד בערום מול כולם הרגיש לי ככ חשופה פיזית ורגשית. ועם זאת ההסכמה לחצות את זה ולהיות במקום הזה. גם לדבר מול דוד ולהגיד מה הייתי רוצה, היה חציה של פחד ופגיעות. ומה שאמרתי אפילו הפתיע אותי.
אני ממליצה מאוד לעבור את התהליך הזה. לא לכל אחת זה מתאים. ממליצה לנשים לבוא במצב של מוכנות. זה יביא אותן לשלב הבא של ריפוי, ניקוי, פתיחות, בהירות, חיבור. הקורס מתבצע מול צוות מקצועי ומיומן. במרחב מכבד אוהב ובטוח.
הקורס נבנה בצורה הדרגתית ונותן המון כלים. כלים אשר מאפשרים ריפוי וניקוי בהרבה רבדים: כתיבה, מדיטציה, פריקת זעם, עצב וכאב. וגם חיבור לעצמי ברמה הפיזית והרגשית. אני באופן אישי למדתי להתחבר לעצמי, לגוף שלי, לרגשות שלי, ולפעול להביא את השינוי הזה למציאות שלי. לעבור מהתעסקות במחשבות להמצאות ברגש ומגע. אני יוצאת מהקורס בהרגשה יותר קלילה, מחוברת, נקיה ובהירה עם הרבה חוויות עוצמתיות וכלים שאקח איתי להמשך הדרך.
 
יוני-יולי 2021
 
♦ ניבה
למדתי המוןןןןן, להכיר את הגוף שלי, לקבל אותו, לאהוב אותו, להתייחס ליוני שלי, להקשיב לה, להכיר את נקודות הכאב שמפעילות אותי היום, מאיפה באו, לראות איפה אני בתוך קבוצת נשים חכמות ומלאות עוצמה. והמוןןןן היה לי משמעותי, ההנחיה, הקבוצה, החיבורים, התרגילים, הכלים להתמודדות עם כאב, שיעורי הבית, הלמידה של הגוף שלי.
בהחלט. ממליצה לעבור את התהליך הזה. הקורס פתח לי דלת לעולם חדש של מודעות. אחרי לא מעט סדנאות מודעות אני מרגישה שהגעתי למקור. ללמוד על עצמי דרך הגוף בכלל והמיניות בפרט. כמו שאנחנו כבר יודעים "כשהתלמיד מוכן, המורה מגיע". בשנה האחרונה הרגשתי ירידה משמעותית בתשוקה המינית, שמתי לב שזה פוגע בזוגיות שלי, אבל יותר מזה זה משפיע על החיוניות שלי, על החיות, על היצירתיות. ולא באמת ידעתי מה לעשות. כששיתפתי חברות הן הנהנו בהשתתפות בצערי ואמרו- "כן, כן, זה הגיל". היה לי מאד קשה לקבל את האנרגיות הנמוכות כגזרת גורל, אבל שתקתי. עד ש"במקרה" הכרתי אישה (בוגרת ממני בארבע שנים)  שעברה את הקורס ומשמשת בו כאסיסטנטית וכשהיא שיתפה אותי בעומקי העונג שהיא חווה, הבנתי ששם אני רוצה להיות. לשם אני שואפת! לא הייתי צריכה ערב מבוא ולא דיברתי עם אף אחד, פשוט נרשמתי! משם הכל הסטוריה. כבר בפגישה הראשונה הבנתי שעשיתי צעד נבון ומדויק. העומקים שהגענו אליהם בקורס, הדינמיקה עם הנשים בקבוצה, שיעורי הבית שמהר מאד הראו לי שכשאני פועלת אני מגיעה, ההכרות המחודשת עם הגוף שלי פתחה לי עולם. כמו כל דבר טוב בחיים זאת דרך, אבל עכשיו אני יודעת שאני בכיוון. ממליצה בחום לכל אישה לעבור את הקורס. בכל גיל, בכל סטטוס, בכל מצב. פשוט תרשמי :-) 
 
♦ קשת 
למדתי על קווי כאב שבמודע אין לי גישה אליהם; למדתי על הנחות אוטומטיות ואמונות שאני מסתובבת איתן; למדתי שאני שמה דגש מופחת על הצלחות ותנועה חיובית; העמקתי את הלמידה של איך זה מרגיש לנוע ממקום מופעל וכך נדמה לי שהתאפשרה לי פחות מופעלות.
היה לי משמעותי הגברת התקשורת עם היוני שלי, אולי הפרי הכי משמעותי מהקורס. להביט בה, להביט בשל אחרות, ללמוד לגעת בה ממקום אחר, להתפשט שוב ושוב ושוב עד שאין מזה התרגשות או שלפעמים יש הבנה שלא מתאים עכשיו להתפשט - התפשטנו ככ הרבה שפתאום מרגישים בהבדלים הקטנים בין התפשטות להתפשטות וזה פותח דלת להבנה מעודנת יותר שלי את הסימנים של עצמי;  להתמודד עם קבוצת נשים ולהצטרך ליצור איתן אינטימיות; הסופש כזמן מרוכז בסטינג נפרד מהבית והמציאות היומיומית; ההזמנה וההנחיה החוזרת לרשום במחברת. זה נשאר איתי; שזה קורס שעובדות בו כל הזמן. זה היה מכביד אך משמעותי.
בגדול ממליצה לעבור את התהליך הזה, אבל זה ממש תלוי באישה. זה תהליך מאוד דורשני ומתמשך והפירות שלו בהתאם- כנראה שמתגלים לאורך זמן או כסאב טקסט. לזה צריך סבלנות ואורך רוח או אמונה. אז הייתי ממליצה אם יש לה פנאי ובגרות, במידה והיא מוכנה לפגוש הפעלות מול גבר הייתי ממש ממליצה, הייתי ממליצה גם אם היא לא מחפשת תעלולי אגן וכד' למען הגברת אורגזמיות ופתוחה לתהליך רגשי.
עולם הטנטרה הוא עולם חווייתי. לא תיאורטי; לא יושבות על כורסא ומדברות על הדברים וגם לא לומדות טכניקות פיזיות לאורגזמות בשרשרת. כל שבוע פוגשות בעוצמה את המטען הרגשי שאנחנו סוחבות ואת העובדה שהוא מכביד ומעיק על החיות שלנו, שזה אומר גם המיניות. אם יש לך אומץ לשים את עצמך קדימה, הייתי אומרת לך להירשם אתמול
 
♦ ג'סיקה
למדתי מה מפעיל את מנגנוני האלימות שבתוכי - כשהם מופנים פנימה ו/או החוצה. שכל מה שחשבתי על המיניות שלי הוא רק קצה הקרחון ויש לי המון מה לגלות. למדתי שהפחד הכי גדול שלי זה לחשוף פגיעות בפני מישהו אחר. שיש קשר בין מין לרגש! שאני מנהיגה בכל מקום שאליו אני מגיעה. שאם מישהו תוקף אותי זה רק בגלל שהוא פגיע.
היה לי משמעותי קבוצת הנשים. המסז' יוני - להרגיש יוני מבפנים ולהבין שהיא מגיבה רגשית לכל מה שקורה, לראות את היופי  של כל הנשים כשהן במצב של עונג. שיכולתי להביא את עצמי על כל היפה והמכוער שבי, בעיקר על מה שמכוער בי, ולהיות מוכלת במקום הזה. זה אולי היה הדבר הכי משמעותי בשבילי. שיכולתי להתפרק מבלי שזה יפרק אותך. שהצלחת להחזיק את זה איתי. שיכולתי להיות בתוך ההרס הפנימי ולהיות מעליו בו זמנית כדי להבין מהגוף הפיזי והרגשי את מה שקורה בתוכי. 
שהצלחתי ללמוד להכיל את עצמי.
אני ממליצה לאשה לעבור את התהליך הזה רק אם היא מודעת שזה גהנום ומוכנה לעבור דרכו בשביל לזכות בפירות של זה. זה לא לכל אחת. למה? אם מתמסרים לזה מקבלים הרבה מתנות, גם רגשיות, וגם מיניות
 
♦ רוז
למדתי לאהוב את  עצמי יותר, לראות את הטוב בי ולקבל גם את מה שפחות טוב
היה לי משמעותי התמודדות עם סיפורי הכאב, להבין את התהליך ומה מסתתר מאחורי כל קו כאב, לזהות אותם. היכולת שלי לעמוד מול אנשים ולומר את אשר על ליבי ללא חשש וחוסר ביטחון. מרגישה שהתחזקתי והתפתחתי מאוד. הסוף שבוע היה סופר משמעותי, חזרתי מפורקת אך גם התחברתי לעצמי יותר. מרגישה שבוחרת את הדרך שלי ועם מי טוב לי להיות ומתי.. הבנתי שהרבה בנות עוברות את התהליך של פרידה מדמויות מהעבר וממשיכות הלאה. מודה על ההזדמנות להיות חלק. היה לי משמעותי ואני מרגישה שרוז שנכנסה ביום הראשון אינה אותה רוז שסיימה את הקורס.. מחכה לסוף שנה לעבור עוד פעם.. אני ממליצה לעבור את התהליך הזה וכבר חברות שלי נרשמו. אני חושבת שכל אחת צריכה לעבור תהליך כזה, עם כל הקושי וההתמודדויות. היכולת שלנו להביט בעצמנו ולחמול על מה שעברנו, להכיל את האנשים ולהבין שלכל אחד יש קווי כאב. היכולת להנות מיחסי מין הרבה מעבר לעבר ולקבל את עצמי.
 
♦ לנה
לפי קווי כאב, הבסיס אצלי היה בהלה... בהלה להגיע לעולם כי הגעתי מוקדם... נולדתי פגית וכל נושא של תאונות הדרכים שהיו לי, שנקשרו בגוף והיו בסיס לטראומה. למדתי שעם כל הפחד, בעתה, דברים שנאגרו בגוף יכולים לצאת ואף ליצור שקט, כל פעם עוד קצת. באחד התרגילים בזוגות... הגעתי לסיטואציה של הלידה שלי... ראיתי את האורות של חדר הלידה.... הרגשתי את התחושה שמושכים אותי החוצה.. ואוי כמה בהלה היה בתוכי... פניקה של במקום להיות שמחה בלידה שלי הרגשתי שאני הולכת למות... מה באתי לעולם... מוקדם לי מדי... ומולך דוד שבאת להיות לעזר היה לי משמעותי לנשום ולהאט את קצב הנשימה ולראות שניתן לי להיות בכאן ועכשיו. גם נושא של  שחרור קווי הכאב שעבד לי בעיקר בסופ"ש... שגם שם היה לי עוד נגיעה בהיותי אף נשמה שצריכה לבחור לרדת לעולם הזה... ומשם החוויה להיות עובר ולבחור האם לצאת ללידה או למות ברחם אימי (לאימי היו מיומות שחנקו את העוברים  וזה מה שיצר גם אצלי הרצון לצאת מוקדם החוצה כפגית) והתמודדתי עם הקונפליקט של לצאת לעולם וזה עדיין מוקדם... וגם אם אשאר אמות כמו אחיי שלא נולדו... 
אני ממליצה לנשים כן להגיע אך לציין שזה לא קורס של נינוחות... זה קורס עמוק שמראה לך את הקשיים, הג'יפה בחיים שלך והאפשרות להסתכל על זה ב"בלבן של העין" ולהגיד, די, אני בוחרת לשחרר את זה. לא תמיד אנו מסוגלים לשחרר משהו שמשרת אותנו... או מאתגר אותנו למרות הרצון הגדול. לי לקח להגיע לקורס הזה 3 שנים.... עד שהרגשתי שאני מוכנה לקורס ואף לאנרגיה של דודי. ממליצה על הקורס אם אתן בוחרות בעצמכן בלי פשרות. להיות 100 אחוז בלקיחת אחריות לראות את עצמכן במרכז ולהחזיר את הסנטר לחייכן בלי  קשר לכאוס שיש בחוץ.
 
♦ אנה
למדתי  את המשמעות והקשר העמוק שיש בין עולם הרגש והמיניות שלי, ובשניהם קיימת חוויה של ניתוק מעצמי. למדתי שיש בי פערים - בהתנהגות שלי, בהתנהגות הגוף שלי לבין מה שאני מצליחה לבטא. למדתי שקשה לי לגעת בעצמי ברוך וגם שאני חווה תחושתיות נמוכה.
הכל היה לי משמעותי, אם כי מאתגר. החל משיחות הטלפון והאתגר שבליזום שיחה ומה יקרה אם אפגוש דחייה? האם מתקשרים אלי אנשים מיוזמתם וכיו"ב. שיעורי הבית היו משמעותיים, במהלך הקורס כל מפגש היה משמעותי בעבורי. בכל מפגש היה  לפחות דבר אחד שלמדתי באופן כללי ובאופן אישי. היוני גייזינג היה קסום בעיניי, היכולת להיות בערום ולהרגיש בנוח, עיסוי היוני, סיפורי הכאב והשחרור שלהם. הקורס מקנה לגוף חוויה. מאפשר לצאת לרגע מהתודעה שכל כך מובילה אותנו בחיים. אחכ האתגר הוא לסנכרן מחדש בין מה שהגוף גילה לי על עצמי לבין מה שאני מספרת לעצמי על עצמי ועל העולם...ועוד ועוד
אני ממליצה לנשים לעבור תהליך שכזה משום שהיכולת לשים בצד את התודעה, את המחויבות  והצרכים של כל הסביבה ולהתמקד בהכרות עם עצמי, עם גופי ולהבין דרך זה גם את הדינמיקה שלי עם הסביבה, משמעותית ומאפשרת התפתחות ולמידה. ממליצה בחום לכל אישה את ההזדמנות להתקרב לעצמה ולגעת בה ובילדה הקטנה שבה
 
ינואר-פברואר 2020
 
♦ לי
היום אחרי הקורס אני עומדת על שלי, אני מביעה את דעתי וקובעת גבולות, אם לא הצלחתי להציב גבולות במקום - אני לא מוותרת ומציבה בדיעבד, אני יודעת לתת ואני נהנית מלתת, מתמסרת, אני איזון טוב של הרבה דברים, אני יפה. היה לי טוב הקצב המתפתח וההדרגתי, המעבדה בהדגמה וההתנסות בפועל, התחושה שהכל לגיטימי ולכל דבר יש מקום, האופן שבו העיניים הטובות והרכות של דוד ורחלי מסתכלות, הבטחון שהן השרו עלי, השילוב בין עבודה פיזית, רגשית לכתיבה, שיעורי הבית ששמרו על מודעות יומיומית ויצרו שגרה, הסיום האינטנסיבי בסופשבוע, ההנחיה לעבוד בכל פעם עם משהי אחרת. ממליצה מאד, זה תהליך חובה. תהליך שמדייק את הרצונות והצרכים הרגשיים והמיניים, מקרב בין החוויה הפנימית והתפיסה הפנימית שלי את עצמי לבין מה שנגלה כלפי חוץ, תהליך שמגביר ומדייק את התקשורת שלי עם הסביבה, תהליך שלא נשאר בתאוריה אלא מעבדה אמיתית להתנסות. כל מה שאכתוב במילים לא יצליח לתאר את התהליך שחוויתי שהסתיים רק לפני יומיים, ועוד יהיה לו אימפקט אדיר בעוד שבועיים, חודשיים, שנתיים. באתי בגלל הרצון להיות מולטי אורגזמית, מינית. הבנתי תוך כדי שהדרך לשם עוברת בעבודה פנימית. כאן לא דברתי בתאוריה על, אלא עשיתי את. קודם כל דייקתי את הרצון כמו נגינה עם מפרט בסביבה תומכת, בטוחה ומקצועית, נטולת אגו לצד התייחסות אישית. נפרדתי מדפוסים ומקיבעון ולמדתי לבטא בקול את הרצון. הוצאתי הרבה כאב החוצה שיושב על הרבה רבדים, וחגגתי את האישה, הילדה, הפתיינית שבי עם שמחת חיים. גיליתי ממד חדש רביעי, או אולי חוש חדש שישי. מרגישה אסירת תודה על הפתח שנפתח לתגליות חדשות,
ואני בהתרגשות ובציפיה למה עוד עומד לקרות. אוהבת מאוד.
 
♦ חני 
חוויתי את עצמי יותר בחיבור, בנוכחות, חוויתי הרבה קבלה ואהבה. זה היה להרגיש את עצמי פותחת בעצמי עוד דלתות ואפשרויות שהיו לי פחות זמינות. היה לי משמעותי ההנחיה של דוד. הקבוצה המופלאה. הזמן לעצמי. התרגילים המאתגרים. ממליצה על הקורס כדי לפתוח עוד, לדעת שיכולות. לאישה שרוצה יותר, רוצה את עצמה יותר. להכיר. להרגיש. להעיז. לחוות. הקורס יתן לך יד להתהלך בתוכך, בתוך גופך ובתוך נפשך, כדי שתרגישי יותר בבית איתך ויותר בבית פה בעולם.
 
♦ טליה
למדתי שיש הרבה סיפורים שאני מספרת לעצמי על עצמי והגיע הזמן לשחרר מהם, שיש בי הרבה יותר ממה שאני חושבת, שאני הרבה יותר מדי נמצאת מחוץ לחוויה עצמה אלא במחשבות של עצמי. היה לי משמעותי קודם כל התהליך הקבוצתי והחיבור לשאר הנשים. גם הציב לי המון מראות וגם עצם החיבור לנשים אחרות, לאיבר המין שלהן, להוויה שלהן, מייצר חיבור לנשיות שלי. הספר שמלווה את הקורס היה לי משמעותי בטירוף ואני קוראת אותו שוב ושוב. המפגשים של העיסוי יוני היו מדהימים בעיניי. הייתה אווירה סופר מכילה ועוטפת וביתית ואהבתי ממש את המבנה של המפגשים האלה. חד משמעית ממליצה על הקורס. אני לא חושבת שזה מתאים לכל אחת, אבל מי שמתעניינת בעולם ורוצה לעבוד על עצמה ועל דפוסים דרך המיניות זה מקום נהדר. אני ממש מרגישה דרך הקורס ודרך חוויות נוספות שמיניות היא פתח פשוט לגעת בכל כך הרבה רבדים של הנפש והאישיות והקורס הראה את זה באופן כל כך ברור. כי אמנם העבודה הייתה דרך המיניות אבל התרכזה בעיקר בנפש. ממליצה לכל אחת שרוצה לעבור מסע לחיבור לעצמה ולנשיות שלה, לכל מי שרוצה להשיל מאחורה סיפורים וכבלים שעוצרים בעדה מלהיות היא במלוא כוחה והדרה. מסע משמעותי לעומק האני, לצלול למים העמוקים של עצמך.
 
♦ גלי
למדתי דרך חדשה להתמודד עם כאב והשחרור הרגשי שאפשרו תנועה חדשה בגוף, יותר ביטוי ללילית שבי. 
היה לי משמעותי קבוצת הנשים, עיסוי יוני מאישה לתת ולקבל.
ממליצה לעבור את התהליך במידה ויש מספיק כוחות להתמודד עם הפירוק שהקורס מביא. זה קורס עומק שמאפשר צלילה, חקירה וגילוי של עולם המיניות הנשית, דרך כאב ורגש, בתוך קבוצת תמיכה נשית שמהווה כמו רחם לגדילה ולריפוי, בהובלה העוטפת של המנחים. 

אוקטובר-דצמבר 2019
 
♦ מור
למדתי ש - אני עומדת על שלי, אני מביעה את דעתי וקובעת גבולות, אם לא הצלחתי להציב גבולות במקום - אני לא מוותרת ומציבה בדיעבד, אני יודעת לתת ואני נהנת מלתת, מתמסרת, אני איזון טוב של הרבה דברים, אני יפה. היה לי משמעותי העובדה שלא ידעתי כמעט כלום על מה שיהיה כי לא הייתי באה ועל זה שלא ידעתי מה יהיה בפעם הבאה, הקצב המתפתח וההדרגתי, המעבדה בהדגמה וההתנסות בפועל, התחושה שהכל לגיטימי ולכל דבר יש מקום, האופן שבו העיניים הטובות והרכות של דוד ורחלי מסתכלות הבטחון שהן השרו עלי, השילוב בין עבודה פיזית, רגשית לכתיבה, שיעורי הבית ששמרו על מודעות יומיומית ויצרו שגרה, הסיום האינטנסיבי בסופשבוע, ההנחיה לעבוד בכל פעם עם משהי אחרת. 
ממליצה לנשים לעבור את התהליך - חובה. תהליך שמדייק את הרצונות והצרכים הרגשיים והמיניים, מקרב בין החוויה הפנימית והתפיסה הפנימית שלי את עצמי לבין מה שנגלה כלפי חוץ, תהליך שמגביר ומדייק את התקשורת שלי עם הסביבה, תהליך שלא נשאר בתאוריה אלא מעבדה אמיתית להתנסות.
כל מה שאכתוב במילים לא יצליח לתאר את התהליך שחוויתי שהסתיים רק לפני יומיים, ועוד יהיה לו אימפקט אדיר בעוד שבועיים, חודשיים, שנתיים.
באתי בגלל הרצון להיות מולטי אורגזמית, מינית. הבנתי תוך כדי שהדרך לשם עוברת בעבודה פנימית. כאן לא דברתי בתאוריה על, אלא עשיתי את. קודם כל דייקתי את הרצון כמו נגינה עם מפרט בסביבה תומכת, בטוחה ומקצועית, נטולת אגו לצד התייחסות אישית. נפרדתי מדפוסים ומקבעון ולמדתי לבטא בקול את הרצון. הוצאתי הרבה כאב החוצה שיושב על הרבה רבדים וחגגתי את האישה, הילדה, הפתיינית שבי עם שמחת חיים. גיליתי ממד חדש רביעי או אולי חוש חדש שישי. 
מרגישה אסירת תודה על הפתח שנפתח לתגליות חדשות ואני בהתרגשות ובציפייה למה עוד עומד לקרות. אוהבת מאוד. 
ההנחיה היתה מעולה. אינטליגנטית, מקצועית ויצירתית, יוצרת בטחון ולא מאבדת עשתונות. מצד אחד לא מתפשרת בדרישות ומצד שני מכבדת ומתגמשת כשנדרש. הדרכה שמאפשרת התנדויות כחלק מתהליך ולא מתנחמדת. הדרכה חסרת האגו והלכאורה "שקופה". משולבת בדוגמאות אישיות חשובות במינונים הנכונים שלא מעמידים את המנחה שבמרכז כדמות שיש להעריץ.
 
♦ חנה
זה יותר מלמדתי, זה חוויתי את עצמי יותר בחיבור, בנוכחות, חוויתי הרבה קבלה ואהבה. זה להרגיש את עצמי פותחת בעצמי עוד דלתות ואפשרויות שהיו לי פחות זמינות. היה לי משמעותי ההנחיה שלך. הקבוצה המופלאה. הזמן לעצמי. התרגילים המאתגרים. ממליצה לנשים לעבור את התהליך כדי לפתוח עוד, לדעת שהן יכולות. אבל בעיני זה קורס שצריך לבוא אחרי בשלות מסוימת וחיבור, נאמר אני לפני שלוש שנים הייתי מאוד נבהלת מהקורס הזה והוא היה לי מדי חזק. עכשיו באתי כבר אחרי כל מיני תהליכים ויכולתי להיות פנויה אליו.
ממליצה לאישה שרוצה יותר. רוצה את עצמה יותר. להכיר. להרגיש. להעז. לחוות. הקורס יתן לך יד להתהלך בתוכך, בתוך גופך ובתוך נפשך, כדי שתרגישי יותר בבית אתך ויותר בבית פה בעולם.
זו היתה חוויה משמעותית עבורי גם כמנחה ומטפלת לפגוש מנחה ששם את עצמו בצד ומאפשר לקבוצה להתמודד עם עצמה. לפעמים, בעיקר בהתחלה זה הרגיש לי כמו חוסר הכלה ולאט לאט למדתי להוקיר את האיכות המאמינה ביכולת של כל אחת מאתנו להיות עבור עצמה גם ללא החיבוק הזה .למדתי ממך גם במקום הזה
 
♦ סיגל
למדתי שיש הרבה סיפורים שאני מספרת לעצמי על עצמי והגיע הזמן לשחרר מהם, שיש בי הרבה יותר ממה שאני חושבת.. שאני הרבה יותר מדי נמצאת מחוץ לחוויה עצמה אלא במחשבות של עצמי.  היה לי משמעותי קודם כל התהליך הקבוצתי והחיבור לשאר הנשים. גם הציב לי המון מראות וגם עצם החיבור לנשים אחרות, לאיבר המין שלהן, להוויה שלהן, מייצר חיבור לנשיות שלי. הספר שמלווה את הקורס היה לי משמעותי בטירוף ואני קוראת אותו שוב ושוב. המפגשים של העיסוי יוני היו מדהימים בעיניי - הייתה אווירה סופר מכילה ועוטפת וביתית ואהבתי ממש את המבנה של המפגשים האלה. 
חד משמעית ממליצה לנשים לעבור את התהליך. אני לא חושבת שזה מתאים לכל אחת אבל מי שמתעניינת בעולם ורוצה לעבוד על עצמה ועל דפוסים דרך המיניות זה מקום נהדר. אני ממש מרגישה דרך הקורס ודרך חוויות נוספות שמיניות היא פתח פשוט לגעת בכל כך הרבה רבדים של הנפש והאישיות והקורס הראה את זה באופן כל כך ברור. כי אמנם העבודה הייתה דרך המיניות אבל התרכזה בעיקר בנפש. ממליצה לכל אחת שרוצה לעבור מסע לחיבור לעצמה ולנשיות שלה, לכל מי שרוצה להשיל מאחורה סיפורים וכבלים שעוצרים בעדה מלהיות היא במלוא כוחה והדרה. מסע משמעותי לעומק האני - לצלול למים העמוקים של עצמך.
גם הקשר עם המנחה הוא תהליך ;) בעיקר היה לי קשה עם ההחלטיות והחד משמעיות של הדברים לפעמים אבל ככל שהקורס התקדם הבנתי שגם אני משליכה הרבה רגשות מגברים אחרים עליך ובפועל הרגשתי מאוד עטופה ומוכלת, שברגעים שכן הייתי צריכה היו שם בשבילי שזה מה שחשוב. ואני חושבת שהנוכחות של רחלי בתור אמא של הקבוצה הייתה סופר משמעותית וחשובה.
 
מאי-אוגוסט 2019
 
♦ מאיה
למדתי על עצמי שאני אמיצה, מעיזה, שאת הכח והעוצמה שיש לי הפנתי עד היום כלפי חוץ ומשם שאבתי את הכוח. ובקורס למדתי להתחבר לעצמי ולהכיל את כל קשת הרגשות. למדתי שאני אוהבת חופש לגוף ולנפש. התחלתי לישון בעירום, מקבלת את הגוף שלי כפי שהוא, שאני אוהבת את הילדה שבתוכי והתחברתי ליוני שלי. אני מקשיבה יותר לעצמי ולאחרים, אני מקבלת את עצמי יותר  על כל החלקים שבי. לומדת לשים גבולות ולהביע את מה שאני רוצה ברכות ובנעימות. 
הדבר הכי משמעותי שקיבלתי ממך, שזיהית מהתחלה את האוטומט שמנהל אותי ועצרת אותו. והתמודדתי עם תהליך מטלטל ומפרק אך היה הכרחי ומתבקש ואף אחד עד היום לא עצר אותי ,ואתה כן. וזה מה שגרם לשינוי המאוד משמעותי בחיי. הסשנים של לחיצות של גוף הכאב היה כואב והכרחי. העבודה בעירום, הריקוד בעירום, גרמה לי לשחרור ופתיחות.
ממליצה בחום לכל מי שרוצה להתחבר לעצמה ברמה הכי עמוקה שיש. המתנה הכי גדולה שיכולתי לתת לעצמי זה הקורס הזה. ממליצה לכל אישה שרוצה להתחבר לעצמה ,להרגיש את כולה ואת כל קשת הרגשות שלה, להשמיע את קולה, להרגיש חופשיה בעולם הזה ולהביא את עצמה בשלמותה, לשחרר כאבים, טראומות מהעבר אז הקורס הזה בשבילך.
רוצה לומר לך את הכל, הקורס מטלטל רגשית ופיזית אך מתגמל בסוף. ואני מאמינה ואחרי הקורס גם יודעת שכדי לחוות עונג צריך לעבור דרך הכאב. ממליצה בחום ובאהבה
 
♦ רונית
זיהיתי קווי כאב, הבנתי עד כמה בושה מנהלת אותי, ראיתי מקומות בהם אני מתנהלת מתוך ריצוי, ראיתי עד כמה מערכת היחסים עם אמא שלי השפיעה על דפוסים שלי במיניות, הבנתי שאני פשוט רוצה להרפות. לתוך כאב, לתוך אהבה עצמית. נמאס לי להיזהר, להתנצל, להצטמצם ולהגביל את עצמי. 
סבבי השיתופים היו סופר עוצמתיים עבורי. תרגילים ספונטניים מתוך תגובה למה שמישהי אמרה או חוותה, התרגיל שבו היינו צריכות לספר מה אנחנו אוהבות בגוף שלנו - זה נושא כל כך מורכב עבורי שעצם העובדה שעשיתי את זה ולו פעם אחת כבר פתחה בי אפשרות לעתיד שונה.
וכמובן, התרגיל המסכם שריגש אותי עד יבבות ;-)
ממליצה מאד. כי לכל אחת יש שדים שמנהלים אותה, וקווי כאב שמגבילים אותה מלחיות חיים מלאים עוצמתיים. ובחוויה שלי השלתי בקורס עוד קצת ממה שחוסם ופתחתי דלת לאפשרויות חדשות. יצאתי מהקורס מחוברת יותר לעצמי ולנשיות שלי, מודעת יותר לעוצמות שלי ולמקומות בהם אני מוותרת עליהן ונזכרתי שוב כמה שמחה יש בי כשאני מביאה את עצמי במלואי.
ולא פחות חשוב, הכרתי חבורת נשים מופלאות ומיוחדות שאני אוהבת בכל ליבי ולמדתי מכל אחת ואחת. 
כמו שאמרתי בקורס, אני אוהבת מאד את ההנחיה של דוד. תחושה שהמרחב, כל הזמן מאד אסוף, תגובה מאד מדויקת למצבים שקרו בחדר
 
♦ הילה
למדתי שאני משליכה על בן זוגי וגברים באופן כללי תכונות שיש לאבא שלי. אני לא סומכת על היציבות הרגשית שלהם וחוששת מאלימות פיזית או רגשית. 
למדתי שבעוד שעם נשים אני מרגישה חופשיה משיפוט, כלומר מרגישה שגם אם אישה תשפוט אותי אני לא אופעל מזה, מול גבר ובמיוחד מול גבר שאני מוצאת מושך, אני מחפשת את אישורו, נמנעת מקרבתו, חוששת מגזר דינו. איכשהו בפנים בפנים אני עדיין מאמינה שהאמת של גברים עלי עליונה על האמת שלי עלי. הייתי רוצה שהאינטראקציה מול גברים תהיה לי פשוטה וטבעית כמו האינטראקציה שלי מול נשים (על כל גווניה האפשריים של האינטראקציה, אפלטונית ומינית גם יחד).
למדתי שהיוני שלי מתוקה, יפה, מסתורית, מופלאה ומלכותית. 
למדתי על קווי הכאב שמנהלים אותי והצלחתי לתת מקום לאירועים שהדחקתי לשוליי החוויה הרגשית שלי. 
למדתי שמערכת היחסים שלי עם האחים שלי וגם החשיפה שלי לאיך שהם התנהגו / מתנהגים לנשים - מהווה אחת מהאבנים המרכזיות ביחסים שלי מול גברים. 
למדתי שאני יכולה להרגיש ממש נח עם הגוף שלי בקהל (לפחות כזה שאני מרגישה בטוחה בקרבו).
למדתי שמנגנון הבושה מפסיק לאט לאט לנהל אותי אבל חוזר אלי בתגובת נגד לאחר מעשה. 
למדתי שאני חוששת מדחייה (לתת ולקבל) ושגם זה מקשה על האינטראקציה שלי מול גברים (ברובד המיני ).
אה - למדתי שאני מסוגלת לשפוך!! 
היה לי משמעותי החשיפה של הגוף, החשיפה הנפשית והפיזית מול נשים מכל הגילאים והצורות, השהות מול נוכחות גברית דומיננטית, השיתופים הארוכים והמאפשרים, ההחזקה הברורה של דוד, הבניה ההדרגתית מאוד לקראת עיסוי היוני, עיסוי היוני לתת ולקבל. 
בהחלט ממליצה לנשים לעבור את התהליך. הייתי שמה את זה בתוכנית הלימוד עם בחינת בגרות בסוף. 
פשוט תהליך עומק בלתי מתפשר. ההכרות עם מדיטציות להנעת אנרגיות, החיבור האותנטי והעמוק לשבט נשים, ההכרות עם הגוף, החשיפה לצורות שונות של גוף, המקום והחמלה שניתנים לצדדים האפלים שבנו והמקום הבטוח שניתן בו לחקור אותם ולגדול מהם. אני מאחלת לכלל האנושות הנשית שתמצאנה את המשאבים לקחת חלק בקורס הזה.
אני מרגישה שזה תהליך עומק בלתי מתפשר, שנותן מקום להתפתחות האישית של כל אחת מהמשתתפות. התוכנית בנויה ומתוכננת במקצועיות רבה ואפשרה לי להגיע רחוק משדמיינתי שאני מסוגלת. במהלך הקורס הגעתי לתובנות מרחיקות לכת על מי שאני בעולם הזה, מה מניע אותי ומה בולם אותי. רכשתי כלים לוויסות עצמי וקיבלתי את המקום להעמיק ולהשתכלל בהם. 
אחת מהמתנות הגדולות שקיבלתי היא שבט נשים מאחה ומרפא שאני באמת ובתמים מרגישה שייכת אליו. 
אני מרגישה שדוד החזיק מרחב בצורה נהדרת. למדתי ממנו הרבה ברמה המקצועית. הרגשתי שדוד לא נותן לשיקולים זרים ואישיים להתערב בתהליך קבלת ההחלטות בקורס. היתה בו את היכולת לעשות הפרדה מעוררת התפעלות ולקבל החלטות ממקום מקצועי לחלוטין. הרגשתי שההחלטות שדוד קיבל בסיטואציות שהתפתחו בצורה ספונטנית העידו על נסיון רב, ורגישות רבה למשתתפות, לתהליך שעובר עליהן ועל הבורות בנפשן המבקשים להתמלא. ומתחת לכל הקשיחות (שמאוד אהבתי, אבל זה הקינק שלי ;) הרגשתי לב רגיש, אוהב וחומל. תודה.
 
♦ קרין
למדתי:
1. עד כמה עטפתי עצמי במגננות עקב פגיעות קודמות.
2. עד כמה התרחקתי מעצמי.
3. שאני רוצה. רוצה לחוות. רוצה הכל. 
4. דיוק פנימי של דברים שטובים ומתאימים לי. מה פחות ומה יותר ומה בכלל לא. 
5. שגבר יכול למשוך אותי. כלומר שארצה ממנו עוד. 
6. לדעת לתת אבל גם לקבל ואפילו לקחת. 
7. גבולות פנימיים וחיצוניים וחשיבות הדיוק שלהם.
8. שלהיות מינית או מיניות בכלל זה לא מילת גנאי. ומותר. 
9. כמה נעים להתמסר. גם לעצמי אבל גם לתהליך ולהיות מחויבת. בלי בריחות וניתוקים. 
10. פחות להתנצל על מי שאני, על אהבת הלבד שלי ועל אהבת השקט וכו.
היה לי טוב ומשמעותי:
1. שהמנחה גבר. 
2. ספציפית שהמנחה הוא דוד. למעשה לא בטוחה שעם מנחה אחר, יכולתי להגיע למקומות האלה. יש משהו בדיוק של הגבולות שאפשר לי. 
3. אווירת החופש. הכל מותר. הכל בסדר. הכל מקובל. שום פוליטיקלי קורקט. 
4. המנעד הגילאי. בהתחלה חשבתי שזה טעם לפגם ובדיעבד אני שמחה בו מאוד. 
5. גודל הקבוצה. לא יותר. 
6. שלצד המנחה ממן זכר הייתה אשה. זה איזון ראוי. 
ממליצה מאוד וכבר המלצתי. אמרתי שיותר חסכוני ויעיל מכל טיפול פסיכולוגי. הגעה עמוקה פנימה בלי בולשיט ובלי מגננות וסיפורים שמספרות לעצמנו. בטיפול פסיכולוגי המיינד תמיד עובד ולא מאפשר את החקר העצמי האמיתי. בתהליך הזה, עקב פעולות מסוימות בו אפשר להגיע למקום פנימי שבו הקול הפנימי באמת עולה ומנטרל את המיינד. ואז באמת מגיעים לאמת. 
אז למה כן פעם ראשונה:
כי כל הסלוגנים שעוברים לך מעל הראש של תהיי אישה, תתחברי לנשיות שלך, הם בדיוק מה שהם, סלוגנים. בקורס את מתחברת הארד קור לנשיות שבך, השופעת, המתפרצת, האהובה. את לא יכולה לפספס את או לדלג על המקום הזו, את מתחברת לליבה שלך בכמות ובעוצמות שלא הכרת. 
אז למה כן פעם שניה:
בחייאת תתני לעצמך מתנה. כן את שמרגישה שתמיד מדלגים עליה. את שמג'נגלת בין הרצונות של האחרים כל הזמן. בין הילדים לבן הזוג, בין העבודה ובין ההורים המזדקנים. ואיפה את? בקורס תביני ויותר מלהבין את תתחילי לדרוש. לא לבקש, לדרוש! לשים את עצמך במרכז, כי באמת הגיע הזמן. 
אז למה כן פעם שלישית:
נכון שהיית בהמון טיפולים וסדנאות וכל הזמן חפשת את הלשד הזה, ההבנה העמוקה? וכל הזמן זה מתפספס. כמעט כמו אורגזמה מפוספסת. את כמעט שם ובסוף לא. זה כי המיינד תמיד בשליטה, כל ההסללות שלנו, כל הפוליטיקה של האנושות, הכל נצבר בתוכנו כמו ספוג ואנו שואבות הכל ודוחקות תוך כדי כך את מי שאנחנו. בקורס תגלי שאפשר לדחוק את המיינד ששולט עלינו ולא מאפשר להתנקות. בקורס תגלי מי את מתחת לכל השכבות שעטית על עצמך במהלך השנים. בקורס תצליחי לגרש את כל ההגנות שצברת על עצמך רק כדי שלא יראו מי את באמת. מניסיון שלי? לא רק שפי אלף מכל טיפול פסיכולוגי, אלא בכלל לא מתקרב. כמו שיח בין שתי גלקסיות שונות שלא יכולות לתקשר האחת עם השנייה. ובתכלס' זה גם הרבה יותר זול. 
אז למה כן פעם רביעית:
כי מסתבר גם למיזוגנית כמוני, שכשנשים הן יחד, בעוצמות כאלה, זו חוויה מרפאת. אין לתאר את האהבה, הקבלה, ההכלה והמקום המכבד והמפרגן והאוהב שיש במפגש כזה. 
אז למה כן פעם חמישית:
כי מנחה כמו דוד זה נס חד פעמי שאסור לפספס. כן נכון הוא גבר. ומה פתאום שגבר ינחה נשים על מיניות. אלה אותן שאלות ששאלתי את עצמי בהתחלה. לא הייתי מגיעה לחמישית ממה שהגעתי בקורס ומה שקיבלתי ממנו, אלמלא דוד היה המנחה, הן בממד האישיותי הספציפי שלו והן בממד של היותו גבר ולא אשה. 
אז למה כן פעם שישית:
כי אם את צעירה, אז כמה נפלא שהשנים הרבות שעוד לפנייך יאופיינו במיניות בריאה, באהבה עצמית ובחיבור אמיתי, נכון ותקין בין גוף לנפש. ואם את לא מאוד צעירה (כמוני), אז הגיע הזמן. לא חבל? כמה עוד נשאר....
אז למה כן פעם שביעית:
כי אי אפשר לכמת, לתמלל או להסביר מה שהקורס הזה נותן או עושה. ואם את אוהבת את עצמך, פשוט תירשמי ואז תגלי בסופו שלמעשה את אוהבת את עצמך הרבה יותר ממה שחשבת ושאת גם שווה הרבה יותר ממה שחשבת. 
לא כדאי? 
מושלם. לי אישית היה הכי מדויק שיכול להיות. המנחה הציג הלכה למעשה סוג של איזון בין מנחה למונחה, עם גבולות ברורים, בלי להכנע למניפולציות כאלה או אחרות הן של המונחות והן של עצמו. ידע מתי להציב גבולות לגבי עצמו (למה הוא מוכן ולמה לא. מהם הצרכים שלו וכו) והן גבולות למונחות. לא מכירת סיפורים ולא לוקשים. לא הסחפות אחר התובענות שמטבע הדברים עולה מצד המונחות. כאמור מדויק.
 
♦ דינה
למדתי עד כמה הצורך שלי לשלוט ולהיות בשליטה חזק ובמקביל על הרצון שלי לשחרר את כל השליטה הזו ולהתחבר לאנרגיה הנשית שבי ופשוט להתמסר. היה לי משמעותי המפגש עם הנשים החזקות האמיצות שהיו בקבוצה. זה עשה לי תיקון גדול בכל התפיסה שלי ביחס לנשים והבנתי מה זו עוצמה נשית ועד כמה היא יכולה לרפא .
הכי ממליצה. המלצתי כבר לכמה חברות לעשות את הקורסים הבאים. אני חושבת שקורס כזה הוא חובה לכל אישה שרוצה לחיות את החיים האלה בשלמות ובאהבה עם עצמה. אין לי מספיק מילים כדי לתאר את החוויה המופלאה שעברתי. הגעתי לקורס עם ציפייה אחת והיא לשפר את חיי המין שלי. אבל יצאתי מהקורס עם כל כך הרבה יותר. 
כן גם שיפרתי את חיי המין אבל בעיקר שיפרתי את היחסים שלי עם עצמי. יצאתי מהקורס כשאני שלמה עם הגוף שלי ואוהבת את מה שאני רואה מבחוץ ומבפנים. הקורס הזה הוא החוויה העוצמתית ביותר שעברתי בחיי. חוויתי במהלך הקורס את כל קשת הרגשות בעוצמות מתפרצות. למעשה זה לא סתם קורס, זו הזדמנות לפגוש את עצמך וללמוד על עצמך דברים שאולי ידעת אבל בעיקר דברים שלא ידעת. מנחה הקורס, דוד, הוא מנחה גאון. הוא מצליח ליצור מרחב נשי עוצמתי לא שיפוטי שיש לו כוחות ריפוי אמיתיים. כל אישה והצרכים שלה. בקיצור אני חושבת שקורס כזה הוא חובה ומתנה לכל אישה. המנחה הוא יחיד במינו 
 
♦ שרה
למדתי על עצמי כל מיני דברים. אני עדיין מעבדת את החוויה. למדתי שאני הרבה יותר אמיצה ממה שאני חושבת. שאני באמת מיוחדת ונאהבת. שאני אחלה כמו שאני. שאני רוצה להמשיך להתפתח, ללמוד ולחקור. שיש לי יוני קסומה ומופלאה ברמות. שאני ממש רוצה לחיות את החיים שלי בעונג רב וזאת רק ההתחלה עבורי. למדתי עם כמה כאב אני מסתובבת בעולם למרות שעשיתי הרבה עבודה עם פסיכולוגים. למדתי שיש לי הרבה רצונות ושבא לי לדבר אותם. למדתי שלמרות הפחדים והטריגרים, אני יכולה לחוות המון ריפוי עם אנרגיה זכרית מינית מאד. למדתי שטוב לי בשבט נשים ויש לי בהחלט מקום. למדתי לאפשר יותר וקצת פחות לברוח. למדתי שאני ממש לא צריכה להיות הפייבוריטית שלך או של הקבוצה והכל בסדר. למדתי חמלה גדולה יותר לגברים באופן כללי, מסתכלת עליהם בעיניים אחרות קצת. למדתי להיות אימא יותר טובה. למדתי להרגיש קצת יותר בבית בגוף שלי כמו שהוא עכשיו, במציאות ולהבין שאני לא הגוף שלי. למדתי כמה אני יכולה ללמוד מאחרים וכמו שלי כואב ששופטים אותי לפי החיצוניות שלי, אני גם הרבה במקום הזה כלפי אחרים. הרבה יותר ערנית לדבר הזה וממש משתדלת לראות מעבר. אני בטוחה שעוד ועוד דברים יצוצו ואני יבין שהם עוד מתנות מהסדנא.
היה לי ממש טוב להיות במרכז אישתר אתך ועם רחלי, למרות שלא כל הזמן הרגשתי ככה, בעיקר לגביך. הקצב והתכנים היו לי טובים מאד וסופר משמעותיים. למדתי להנות מערום. אני מסתובבת עכשיו ככה חופשי בבית בלי לחשוב כל הזמן מה השכנים יחשבו עלי. מאד משמעותי עבורי שלמדתי לעשות עם עצמי אהבה בפעם הראשונה בחיי וזה יעזור לי מאד ללמוד איך לעשות אהבה עם בן זוג. זה לגמרי תהליך אתנו. למרות חששות מטורפות, גודל הקבוצה הייתה די טובה רוב הזמן. לפעמים קצת גדולה מידי. אהבתי את תחושת הביטחון שחוויתי למרות שלא ידעתי למה לצפות. אלמנט ההפתעה עבדה לי טוב מאד, לא ידעתי למה לצפות אז יותר זרמתי. היה לי משמעותי להיות נוכחת בתהליכים של אחרות, בעיקר מולך. היו רגעים מרגשים ומלמדים. ממש גאוניים. אבל מרגיש לי שגם אני הייתי זקוקה לאיזה תהליך מולך, תחושה של פספוס ודחיה.
בהחלט ממליצה אבל לא לכל אחת, למרות שבעיניי כל אחת יכולה רק להרוויח מתהליך כזה. אני פרצתי גבולות ומחסומים. הרגשתי ממש התעוררות. התעמתתי עם פחדים ענקיים וראיתי שהשד לא כזה נורא מה שיאפשר לי להמשיך. אתה מקצוען והרגשתי בטוחה. דוד המנחה סופר מקצועי, מחזיק, מרתק. היו לך רגעים של גאונות ממש. רחלי עזרה לי המון לעבור את הסדנא הזאת. הרגשתי שאם היא יכולה גם אני יכולה.
 
♦ מיכל
למדתי שהיום אני מאפשרת לעצמי להיות ולבטא מי שאני, את הרגשות והמחשבות גם כשהם מאד קשים עבורי מנשוא, גם את הקושי וגם את מה שנעים לי באותנטיות - כל זאת בנוכחות אנשים, בלי שום ציפייה או בקשה מהם למשהו. למדתי שהם אפילו מקבלים אותי ככה, כמו שאני.
למדתי שאני יכולה להתחבר חיבור אמיתי וקרוב עם אנשים.
למדתי שיש עוד 16 נשים בעולם (במדינה אפילו) שאני אוהבת ומעריכה.
למדתי שאני יכולה להרגיש יותר ויותר בנוח בעירום ליד אנשים.
למדתי שאני יכולה לקבל ולהרגיש נאהבת וביחד (לא לבד).
למדתי שאני יכולה לאהוב הרבה אנשים בעוצמות גבוהות ושיש הרבה אהבה בעולם.  
למדתי שאני אמיצה ואני גאה בעצמי.
למדתי שאני יכולה למשוך לחיי טוב עבורי.
למדתי שאנרגיה מינית יכולה להתעורר גם כשאין משיכה (במובן הקלאסי של המילה).
למדתי שיש אנרגיה זכרית עדינה, נוכחת שרוצה להעניק בכנות.
למדתי שאני בקשב אלי.
למדתי שגם כשאני בקשב אלי וגם כשאני בקושי אני רואה גם את האחר.
אני בטוחה שלמדתי עוד דברים שאגלה בהמשך... 
הכי הרבה מהרשימה שנוכח לי כרגע זה להיות חלק מהשבט העוצמתי של 16 נשים וגבר שאני משתייכת אליו  - זו גאווה, זכות גדולה ונותן לי המון מרחב לביטוי וקבלה.
העיסוי יוני היה לי מאד משמעותי - התמסרתי וממש קיבלתי אהבה - הרגשתי את הבת זוג כולה איתי, עבורי והרגשתי ממש אהובה וביחד.
החלק הספונטני בקורס של לומר לך מה אנחנו רוצות מגבר - היווה מהפך עבורי. פעם ראשונה שראיתי נוכחות של גבר כל כך עדינה ונוכחת איתי - ועם כל אחת מהנשים האחרות שעמדו מולך. ראיתי אכפתיות אמיתית, טהורה לטוב שלנו.
אני ממליצה לנשים לעבור את התהליך. זו דרך לעבור תהליך של התקרבות לעצמן, הכרות עם עצמן, מן הסתכלות בראי בחברה דומה, תומכת ומקבלת ולהשתייך לשבט נשים עוצמתי ומעצים. ניפוץ מאסיבי של הרבה חרא שכובל אותנו. תהליך מומלץ לכל אישה אמיצה שרוצה להסתכל על עצמה בראי עמוק אל תוכי תוכה ולהתחיל לנקות את כל החרא שאגרה בחיים שמונע ממנה להיות היא בחופשיות.
החוויה שלי את המנחה השתנתה לאורך הקורס. עד למפגש ה 9 - חוויתי את המנחה קר מאד, ענייני, טכני, כמעט לא נוכח. נמצא במדיטציה עם עצמו כל הזמן. במפגש ה 9 - חל המהפך. בתרגיל של לומר לך מה אנחנו רוצות מגבר. מאז - אני חווה אותך מאד נוכח, אתנו, חלק מהשבט, אכפתי, אוהב, רוצה בטובתנו, עושה את שלו באמת מתוך שליחות עם כוונה מהלב ולא טכנית, רואה כל אחת ותופר לכל אחת את התהליך שהיא זקוקה לו. תודה :)
 
♦ אלה
למדתי שאני מסוגלת להתנתק ולא להיות נוכחת בחוויה הגופנית, לחוות כאב מאד חזק ולא להרגיש אותו בזמן אמת, אלא רק בדיעבד. שכאב וחוויות של אחרים מסביבי מיד מסיתות אותי מהתחושות שלי עצמי, קשה לי להיות בנוכחות עם עצמי, ותשומת הלב נוטה לברוח החוצה. ראיתי כיצד אני משווה את הכאב שלי כל הזמן לאחרים, ולפי זה מחליטה אם לתת לו לגיטימציה או לא. זיהיתי שיש לי נטייה "לא להרגיש כלום" בזמן הסיטואציה, בייחוד אם זה באינטימיות עם מישהו, אלא להתאפק ו"לשמור" את הרגש לאחר כך לבד. 
למדתי שיש לי טריגרים שקשורים בשאלה האם רואים אותי, האם רואים *באמת* מי אני, ועד כמה מותר לי להיחשף באותנטיות. 
למדתי שיש לי הרבה מגננות מתוחכמות מקרבה וחשיפה, ושיש לי הרבה עבודה בלהרשות לעצמי לקחת מקום, ולהביא ולבטא את הצדדים הפחות "נעימים" והרמוניים שלי. יחד עם זה למדתי שכשאני מעיזה להביא את הלוחמת שבי, היא מעוררת השראה באחרים... 
למדתי שקשה לי להתחבר לאנרגיה או רגש של כעס על מישהו ספציפי. 
למדתי שאני לא נושמת עמוק, ובייחוד כשאני רוצה להרגיש משהו יותר בעוצמה, אני עוצרת את הנשימה. 
למדתי שקשה לי להיות "חלק מ..." ואני מתנדנדת בין להרגיש עליונות ונחיתות. למדתי גם שכשאני כן מצליחה להרגיש חלק ממעגל זו תחושה מאד מאד ממלאת ונינוחה. 
אהבתי מאד את המרחב שיצרת (דוד) שהיה מאד ברור ומכוון לשיתופים אמיתיים, כנים, אותנטיים והכי חשוב - ממוקדים בלב העניין. מאד מאד אהבתי שלא נתת לאף אחת למרוח אותנו בסיפורים... ושכיוונת לנקודה. זה הפך את החלק של השיתופים למאד מאד מפרה ומקרב. הרגשתי הרבה למידה דרך שיקופים ומראות, ומאד אהבתי גם לשתף בעצמי. 
היה לי טוב כל התהליך שעברנו עם העירום, טקסי ההסרה, חשיפת הבושה והתסביכים. הרגשתי שקרה לי משהו משמעותי ממש בקבלה שלי את הגוף שלי (ושל אחרות במקביל).
התרגיל של העמידה מולך, וביטוי מלא של הרצונות המיניים-אינטימיים שלנו היה מאד מאד חזק, וחשתי ממש סוג של התעלות מלהיות חלק ממרחב שמתרגלים ומטפחים בו את התקשורת הזאת. 
אהבתי מאד את העבודה עם הכרית למרות שהיא היתה מאתגרת בשבילי, וגם את נקודות הלחיצה והפורקן הרגשי שהתאפשר. 
אהבתי מאד את תרגילי ההתבוננות ביוני והם מילאו אותי בהשראה. גם בנושא הזה אני מרגישה "קפיצת מדרגה", בייחוד אחרי העיסוי יוני שהענקתי. הצלחתי לראשונה לראות את היוני (שלי ובכלל) כדבר מושך מסקרן וחיובי... 
בהחלט ממליצה. בייחוד כדי להגדיל את הקבלה והאהבה לעצמך, לגוף שלך לאיבר המין ולאישה המינית שאת. ללמוד כלים לביטוי ושחרור רגשי. הפחתת הבושה האשמה וההסתרה סביב מיניות ובפרט קשיים ומחסומים במיניות, תחושת הזדהות, לגיטימציה, ושייכות למעגל נשים תומך (גם אם זה לא יישאר כחברות לאורך זמן, זה נצרב כחוויה בונה ומעצימה).
להבין שכדי לחוות שחרור מיני ויכולת לחוש עונג, והנאה ממגע אינטימי עם פרטנר, חייבים לעבור דרך התמודדות עם פחדים, דפוסים, וליצור יותר חופש ופחות שליטה בהתנהלות באופן כללי, בלי קשר למיניות. המיניות היא רק שדה שבו החופש הזה בא לידי ביטוי.
והכי חשוב - לראות קבוצה מגוונת של נשים, בגילאים שונים וסיטואציות חיים שונות, מתמודדות עם אותם נושאים פחות או יותר, פוחדות, מתביישות, שבויות באמונות עתיקות, זה כל כך מלמד! ומוציא מהבדידות ומתחושת החריגות שקיימת סביב הנושא של מיניות. (שמשהו לא בסדר איתי וכל השאר נורמלים)
 אני ממליצה מאד מאד לכל אישה להשתתף בקורס. בדיעבד אני יכולה להגיד שזה ממש קורס חובה ואני מודה לעצמי שבחרתי לעבור את החוויה הזו. הרבה מעבר לכלים שמקבלים בקורס שקשורים לפרקטיקות מיניות, יש בו אינסוף מתנות חיוניות לחיים. מה שחווים בקורס מאפשר יצירת מערכות יחסים שיש בהם הרבה יותר חופש ומודעות, ובעיקר מערכת יחסים אוהבת ומקבלת עם עצמי. הקורס נתן לי בסיס מדהים להמשיך ולהתפתח בעצמי! 
אהבתי מאד את ההנחיה. הרגשתי מהרגע הראשון שהיא מקצועית ומאד מדויקת. הרגשתי אמון מלא בידע שלך, בניסיון, באינטואיציה ובכוונה שלך להביא כל אחת מאתנו לנקודה מתקדמת יותר במסע האישי שלה.
אהבתי את ההתמקדות בעיקר, את האפשרות לביטוי רגשי בלי דרמה סביבו, ובאופן כללי את השילוב בין עיסוק בנושא טעון שמפעיל כל כך ומעורר רגשות, לבין הנחיה נקייה, שקטה שנוגעת בעומק. הרגשתי איזון מופלא בין כבוד לקצב הטבעי של התהליך, לבין דחיפה להתקדמות אל מעבר לאזור הנוחות.
הרגשתי ביטחון ושאני יכולה לפנות אליך ולקבל מענה (ובאמת פניתי וקיבלתי). 
אהבתי מאד שהצלחת בעקשנות ובהתמדה לא לגזול מאתנו שום סמכות פנימית , על אף הנטיה החזקה לתת אותה למנחה (ובפרט גבר בקבוצה של נשים!)
תודה רבה על כל זה
 
פברואר-אפריל 2019
 
♦ ליאת
למדתי שאני יכולה להרפות, לא להיות במאמץ להצליח כל הזמן. 
ההנחיה של דוד נתנה לי המון ביטחון ותחושה של מוגנות. רשת ביטחון שאפשרה לי לשחרר ולהתמסר לתהליך. זה היה משמעותי מעין כמוהו עבורי שבדרך כלל סומכת רק על עצמי. בנוסף התמיכה האימהית וההכלה האוהבת של רחלי נתנה לי תמיד תחושה טובה.
וגם קבוצת הבנות המופלאה שנוצרה משמעותית מאוד בשבילי, אני מרגישה שמצאתי מקום שבו באמת אני יכולה להיות מי שאני, עירומה וחשופה פיזית ונפשית, ולהרגיש אהובה. זה עצום מבחינתי לקבל את זה דווקא מנשים, כי הרבה פעמים חוויתי חוויות פחות טובות ביחסים עם קבוצה של נשים. 
ממליצה וכבר המלצתי ליותר מאחת לעבור את התהליך. כי זה מפרק, כי זה מעמיק, כי זה בונה וזה מעצים, וזו מתנה ענקית ומשנה חיים. כי מיניות נוגעת במקומות הכי אפלים שלנו, ביצרים, בחשקים וגם בפחדים ובשריטות. ודרך המיניות אפשר לעבוד על כל כך הרבה רבדים פיזיים ורגשיים, לגעת בהמון כאבים, לזהות דפוסים, לשחרר עכבות ובסופו של דבר להמריא בעונג. זה מה שקרה לי, והייתי מאחלת לכל אישה שזה יקרה לה. 
נרשמתי לקורס ברגע האחרון, בעיקר הרגשתי מבועתת וזה היה סוג של לקפוץ למים מאשר להשאר משותקת על המקפצה. קול פנימי אמר לי שהמכה שאחטוף במפגש עם המים תהיה פחות מכאיבה מהאכזבה שאחוש כלפי עצמי אם אסתובב וארד מהמקפצה בלי לפחות לנסות. 
כבר במפגש הראשון הבנתי שהגעתי למקום הנכון עבורי. עדיין פחדתי, לעיתים רציתי לברוח, למפגש השלישי לא רציתי להגיע בכלל. אבל לא ויתרתי. גם כי אני אדם שלא מוותר, אבל גם כי דוד ורחלי הצליחו לייצר שם קסם ולבנות קבוצת נשים שכולה תמיכה ואהבה ותחושת ביטחון, וידעתי שאם אתמיד אקבל כאן מתנה גדולה. 
הקורס נותן המון כלים לעבודה פנימית, מפגיש פנים מול פנים עם הכאבים שלנו, ומשם מאפשר להמריא ולהתחבר לעוצמה המינית כמו שלא תארתי לעצמי שאפשר. 
דוד מורה בחסד עליון, הוא האדם המדויק להעביר נשים תהליך כזה, מבחינתי הוא תיקון ענק לכל הפגיעות שנשים אי פעם נפגעו מגברים. בכל אופן הוא עשה תיקון עצום עבורי. 
אם את עומדת על המקפצה ומתלבטת אם לקפוץ למים הסוערים האלה, זה בדיוק המקום שאת צריכה ללכת אליו. את תודי לעצמך אחר כך.
כמו שכתבתי קודם – דוד מורה בחסד עליון!
 
♦ זיו
למדתי עד כמה אני אדם פתוח ומקבל. היה לי טוב ומשמעותי החברותא הנשית, הקורס בנוי לעבודה תהליכית שכול מפגש מתקדמת. ברור שממליצה. קיבלתי כלים לחיים, מידע וידע, כי נחשפתי לעולם קסום שלא הכרתי עד כה, כי הבנתי שיש אין סוף אפשרויות ודרכים לחיות בעונג והנאה וכול עוד טוב לי, זה מה שחשוב.
הקורס הוא אחת החוויות החזקות והטובות שהענקתי לעצמי. הוא בנוי בצורה תהליכית, ומעניינת, אין חובה להשתתף בשום סשן, אך כדי לעשות עבודה משמעותית מומלץ להיות מספיק אמיצה ולקחת חלק, כשעשיתי זאת פתאום הרגשתי טבעית ולא הבנתי למה זה הלחיץ אותי. ועם האומץ והחשיפה באה תחושת הקלה ושחרור.
דוד נפלא, מאוד מכיל ומערסל, הבאתי את כול הפחדים שלי ושמתי על השולחן ואף אחד לא נפל (דודי והנשים שבקורס).
הסיבה הראשונית אתה באתי לקורס היא שיפור האורגזמיות, כבר במפגש הראשון הבנתי שזו סיבה שולית לדרך ולתהליך שאני הולכת לעבור. התהליך מאוד עמוק, מפחיד, וההתמודדות הייתה לא פשוטה בכלל. ובכול זאת התגמול אדיר, נפתח בפני עולם אפשרויות בלתי נגמרות.
דוד נהדר, מכיל, מקבל, מערסל, מעיין של ידע ומוכן לשתף, מאפשר להביא את כול הכאבים/כעסים, ולא נבהל משום דבר.
בהתחלה חששתי מכך שהוא גבר, אך מהר מאוד כשהכרתי אותו החשש התחלף בסקרנות, לשמוע את הניסיון שלו. הצורה בה העביר את הקורס יצרה את הגיבוש והפתיחות של שאר הנשים. על המפגש הראשון צללנו לעומק. דוד לא מתפשר, כשסיפרנו סיפורים הוא מיד העמיד מולנו מראה וכיוון.
 
♦ שיר
זיהיתי בעצמי דברים שהיו נסתרים מעיני ומתודעתי במשך רוב חיי. למדתי איך חוויה של נטישה, אשמה וביקורת מלווים את חיי ומביאים אותי לבחור שוב ושוב בחוויות שמחזקות את אותם כאבים. למדתי להתבונן במה שקורה לי מבלי להכנס לסערה ולתת לדרמה בחיי להוביל אותי. למדתי כמה אני עוצרת את הנשימה שלי כשמשהו מכווץ אותי וכך גם את השמיעה שלי, ולמעשה הכיווץ הזה מנתק אותי מההתמודדות עם מה שגרם לכיווץ. התקשורת עם הילדה שבי התחזקה פלאים והיום קל לי להגיע אליה.
היה לי משמעותי התהליכים, הנגיעה בעומק הכאב, החיבור לגוף, מרחב הנשים שאפשר לי לפתוח את הלב בביטחון, הגילויים שלי שהגיעו תוך כדי המסע.
אני חושבת שיש גיל או לפחות ניסיון חיים שאישה צריכה לבוא אתו אל הקורס כדי להיות בשלה להתמודד עם מה שעולה. אני ממליצה כי התהליך הוא מאוד מעמיק והחוויות הן משמעותיות מאוד.
דוד מנחה נהדר, מאוד ממוקד ומקצועי. פעלת תמיד ברגישות והכלה מדהימה ואפשר לומר יוצאת דופן.
 
♦ קורין
אני לא חושבת שלמדתי משהו שהיה חדש לי על עצמי בקורס. אבל נכנסתי למצבים שאני רגילה אליהם במהלך הקורס ולראשונה הצלחתי באמת להתבונן בהם ולראות מה קורה לי פיזית ומחשבתית. יש בזה משהו שהשפיע עלי די עמוק, אצלי זה היה לחוות את הקפאונות שאני נכנסת אליהם ולהבין אותם אחרת מאיך שתפסתי אותם. הידיעה שאני יכולה לעשות דברים שלא חשבתי שאני אעשה היתה חוויה בפני עצמה. להתבונן על יוני, לעשות ולתת עיסוי יוני, לענג את עצמי קלות מול מישהי.. חוויות משחררות מאוד.
היה לי משמעותי דבר ראשון האווירה, האנרגיה שהייתה בחלל כל פעם. להגיע למקום היה מכניס אותי לתוך איזה ממד אחר, ממד שאפשר להיות בו הכל. התרגילים!!! הלחיצות של הכאב - חוויה ולמידה מאוד משמעותית בשבילי, הריקודים כמובן, ולמרות שלא אוהבת וקשה לי - התרגיל של הכרית. אני יכולה להבין את חשיבותו.. המעגל של מדיטציית היוני - אחד הטובים בעיני, כמה פשטות יש בזה. להסתכל על יונים - כולנו שונים כולנו יפים. העיסוי יוני כמובן - כל הרבה מילים יכולתי למלא על החוויה הזאת. כל כך הרבה עומק והחזקת המרחב הייתה מיוחדת וההכלה ועוד ועוד.
זה תהליך אחר ועמוק וזה נוגע במקומות שלרוב לא מגיעים אליהם. כי באזור היוני שלנו נמצאת אנרגית החיים ואלוהים, אף אחד לא לימד אותנו את זה ולא לימדו אותנו איך להשתמש בה. ותקוע שם כל כך הרבה כאב, שבלי לשחרר אותו לא נוכל באמת להיות שקטים. כי הנושא מרתק והתמודדויות שאת עוברת שם פותחות לך עולם חדש והתבוננות אחרת על עצמך.
אני לא כותבת את זה בשביל לפרגן לדוד, הוא לא צריך פרגון. האיש היקר הזה עשה עבודה מספיק עמוקה עם עצמו בשביל לדעת מי הוא. הוא גילה את המתנה שהוא קיבל והמתנה שלו היא לתת מרחב של ריפוי לאנשים, לנשים. ונכון הוא מעורר בך דברים והוא מעלה מלא התנגדויות והוא ממש לא לאבי דאבי ולא דובון אכפת לי חמוד. אבל הוא מלא באהבה והוא רואה אנשים ויודע מה הם צריכים. הוא יראה אותך ברגע הכי כואב שלך, הכי פגוע ופשוט יושיט לך יד. הוא ידע להגיד לך את הדברים הכי מדויקים שאת צריכה לשמוע על עצמך או פשוט ייתן לך תרגיל שיעזור לך לשחרר ולהבין עוד משהו בתוכך.
אני כותבת כי אני רוצה שכל אישה תוכל להביא את המהות שלה לעולם בשביל שנוכל לעשות שינוי בעולם הזה. בשביל שנוכל להעניק לילדים שלנו ולעצמנו את העולם שמגיע לנו. את האהבה והפשטות שתיקח אותנו למקומות גבוהים. בשביל שנוכל לחיות את החיים במלואם, כי החיים האלה קסומים ונוכל לראות אתם באמת רק ברגע שנלמד לקבל את עצמנו כמו שאנחנו. באהבה. ואת זה דוד מלמד, הוא מלמד רק את זה. הוא מלמד ונותן את הפתח ללמוד לקבל את עצמנו כמו שאנחנו.
 
♦ אור
למדתי על מחסומים, על פצעי עבר שלא נגעתי בהם במהלך טיפולים פסיכולוגים ועלו במהלך הקורס. המרחב הרגיש מאוד מוגן ומקודש וזה היה מאוד חשוב להתמסרות התהליך, הפתיחות של הנשים הכנות והשיח על טריגרים שאני מעוררת אצל נשים אחרות היה לי מאוד משמעותי ותרם רבות לתהליך שלי.
אני חושבת שכל אשה צריכה לעבור את התהליך הזה. מעבר לריפוי לחיבור למיניות היה כוח עצום בשבט הנשים והאנרגיה שנוצרה. אני חושבת שההתבוננות שלי על נשים היא שונה היום, הרבה יותר מעמיקה ומבינה. 
נרשמתי לקורס יום לפני שהוא התחיל...חברה המליצה בשיא ההתלהבות ואני ללא חקר על תוכן הקורס המנחה, המיקום/האופן בו יועבר הקורס פשוט נרשמתי. חשבתי שאני מגיעה לקורס חושני ומיני שייפתח ״יכולות״ מיניות ויהפוך אותי ל״ מולטי אורגזמית״ לא שהיה לי איזה אישו עם אורגזמות (לא שחשבתי שיש לי איזשהו אישו) אבל הסתקרנתי. הגעתי למרחב קסום ופסטורלי משגע גם ה indoors יפה נעים נוח ונקי מאוד. מהשנייה הראשונה זיהיתי התנהלות מאוד מקצועית וקפדנית ויחד עם זאת הרבה רוך ותחושת ביטחון. ההנחיה היית מדויקת ומרתקת ללא ספק ניכר שלמנחה, דוד כהן צדק המון ניסיון.
הקורס הוא ללא ספק גאונות לשמה!
תהליך של ריפוי פצעי עבר שמשפיעים על מיניות ומערכות יחסים. תהליך חושפני ומרתק - בהחלט מתנה שכל אשה צריכה להעניק לעצמה. אני מטופלת גם בפסיכותרפיה ואני יכולה להעיד שהייתי מאוד סקפטית לגבי פצעי עבר שחשבתי שטופלו, והופתעתי מאוד לגלות פצעים שלא הייתי מודעת אליהם והשפיעו על חיי בצורה כה משמעותית.
השבט הנשי המדהים שנרקם תרם רבות לריפוי חיבור נשי, אינטימיות והבנה של נבכי הנפש של נשים.
הקורס הגיע לעוצמות מאוד גבוהות ומרגשות.
בנוסף למנחה האדיר שאין בפי מספיק מילים שיביעו את הערכתי ותודתי אליו, בנוסף אני רוצה להודות לאסיסטנטית המופלאה שלו רחלי בן הרוש שהייתה שם בשביל כל אחת ואחת בכל רגע נתון ולהלפריות שתמכו ברגעים מאתגרים.
ההנחיה הייתה מאוד מדויקת בשבילי. אהבתי מאוד את העמידה בזמנים את ה״נוקשות״ תשומת הלב של דוד והנוכחות שלו. הוא היה מאוד מסור להליך, קשוב לנשות הקורס. הדברים שנאמרו לכל אחת ואחת היו דברי טעם מלאי חוכמה וניסיון.
 
♦ שמרית
החזרתי לעצמי את התחושה של מגע בגוף שאבדה. העונג שאני יכולה להגיע אליו גדל משמעותית. אני מצליחה לשמר רמות אנרגיה מינית באופן קבוע (בינתיים) וזה נותן תחושה של חיות ומוסיף לחיבור עם בן הזוג. הצלחתי ליצור קשר בתוך קבוצת נשים, דבר שהיה לי מאוד מפחיד ותמיד נמנעתי ממנו. הצלחתי לגלות פתיחות במקום הזה. בבית עם בן הזוג אני מגיעה כל פעם למקומות חדשים וטובים במיניות, עם יותר פתיחות משני הצדדים. מסתבר שקיבלתי מבן הזוג עיסוי יוני עוד לפני שלמדתי על זה בקורס וזה מטלטל ומקרב (וגם מבהיל את בן הזוג, אבל במשך הזמן הוא מתרגל) כל פעם מחדש. ועכשיו כשאני יודעת מה זה אז אנחנו יכולים יותר לדייק את זה. אני פחות מתביישת ומנסה להסתיר את מה שעובר עלי בחיים מאנשים שסביבי, מעיזה יותר להתקרב, פחות מפחדת לומר מה אני רוצה.
הסבב שכל אחת סיפרה על עצמה במפגש הפתיחה היה מאוד משמעותי. הכל על השולחן על ההתחלה, הוריד את המסכות, לא היה צורך בלהעמיד פנים, יצר קירבה. השיח עם קבוצת נשים על מיניות, היכולת לשתף בלי להסתיר, הקבלה והתמיכה זה דבר ענקי בשבילי. גם במידי וגם מחזיר אמון באנשים ובנשים בשבילי, מקום מרפא. העבודה עם ויברטור בקבוצה אפשרה לי להתמודד עם מיניות בנוכחות אנשים נוספים. התרגול של ליטופים והתרגול עם הויברטור החזירו לי את התחושה בגוף והגבירו את העונג. (זה הויברטור הראשון שלי :) ובהתאם להנחיה שלך אני לא משתמשת בו אלא לתרגול. עיסוי היוני היה מטלטל. גם לתת וגם לקבל. וזה כלי שאני ממשיכה להשתמש בו. לדבר עם היוני זה גאוני. זה מפנה את תשומת הלב שלי למקום הזה שניסיתי להתעלם ממנו, תמיד ניסיתי להכתיב לה מה יקרה לה, במקום לתקשר אתה. אני חושבת שזו היתה נקודת מפנה מאוד משמעותית בשבילי בקורס. ולקח לי עוד שבועיים שלושה מאז שהעלת את הרעיון ועד שממש התיידדנו ואני מקשיבה לה ועושה רק מה שטוב לה. אני ממשיכה לדבר עם היוני, בעיקר בזמן אהבה כדי לדעת מה מתאים לי, אבל גם בזמנים אחרים. ההופעה בסופ"ש היתה בשבילי מאוד מעצימה וממלאת אנרגיות. באופן כללי בקורס היתה לי האפשרות וניצלתי אותה להתאמן הרבה בחשיפה של עצמי. עד למקום של שחרור עצמי, שחרור חסמים, ולהנות מזה.
תודה על העזרה והתמיכה. אני ממש שמחה שאמרת לי להמשיך לבוא, בסופו של דבר זה היה עוגן משמעותי בתקופה שבה הייתי מקובעת בבית רוב הזמן. 
אני חושבת שזה קורס חובה. ממקום של מיניות כבויה, של בושה והסתרה של המיניות, של חוסר יכולת לדעת ולתקשר מה אני רוצה בשבילי במיניות, עברתי למקום של תקשורת פתוחה ונעימה של המיניות שלי, והרבה עונג ברמות גבוהות יותר ממה שהיה לי קודם, לפני שהמיניות כבתה. במקביל הצלחתי לעבור מחסומים שעצרו את התקשורת והגדילה שלי בבית ובעבודה. קיבלתי כלים שאני ממשיכה להשתמש בהם ואני ממשיכה את תהליך הגדילה גם אחרי שהקורס הסתיים. אחרי שנים שבהן עשיתי קורסי התפתחות שונים ועשיתי צעדים קטנים בכל פעם, בקורסים שקט פראי והאשה המולטי אורגזמית עשיתי קפיצות ענקיות ומוטטתי מכשולים בזמן קצר. 
דוד נותן מקום בטוח לבטא בו את המקומות הכואבים ביותר. בהנחייתו הפכנו תוך זמן קצר לקבוצה מגובשת שנותנת תמיכה לכל הקשיים שנפתחים ועולים תוך כדי התהליך שעברנו בקורס. אני ממליצה לכל אחת לעבור את התהליך הזה, להשקיע בעצמה ולפרגן לעצמה.
הרגשתי שיש לי מרחב בטוח להיות בו, להיות פתוחה וגלויה. קיבלתי דוגמא אישית לאיך זה אפשרי לשתף במה שקשה לי בשקיפות בלי למות וזה עזר לי להפתח, מה שאפשר לי לנקות הרבה דברים. היה לי ממש כיף שהתחברת אלינו הנשים בקבוצה גם בהפסקות בהמשך הקורס. ההופעה שלך בספש היתה מרגשת מדהימה ומחברת ובשבילי תיקון לפעם הקודמת. תודה וחיבוק גדול. אוהבת אותך.
הרגשתי את רחלי הרבה יותר לעומת הקורס הקודם. הרגשתי את החום והתמיכה שלה. וזה היה ממש מעולה. אני לא יודעת אם אני או היא היינו אחרות, או אולי שתינו.
 
♦ לילי
למדתי להכיר לפחות דפוס התנהגות אחד שלי שעיכב אותי במשך שנים. דפוס שהרחיק ממני אנשים במקום לקרב אותם אלי. למדתי להכיר בעובדה שאני רוצה תשומת לב מהאנשים הקרובים אלי בחיים ושזה לגיטימי מצדי לבקש אותה. היה לי נפלא להיות מוקפת בנשים שהרגשתי דומה להן ושהן דומות לי בכ"כ הרבה תחומים. השבט הנשי נתן לי לפחות פעם אחת מראה שהיה לי קשה להתמודד אתה, אבל קידמה אותי קדימה וגם את הריפוי קיבלתי דרך השבט.
היה לי מאוד טוב שהקורס נבנה בהדרגה ויצירת זמן ומרחב להסתגלות בתוך כל הלחץ של מפגש עמוס רגשית כל שבוע.
בהחלט הייתי ממליצה לנשים לעבור תהליך כזה. אני מרגישה שהמון מהתרגילים ומהכלים שעבדנו אתם, הם עוקפי שכל ומאפשרים גם לאישה הרציונלית ביותר להגיע למעמקים שבה (בתנאי והיא מוכנה לקפוץ למים ולסמוך על התהליך) וליצור שינוי ופתיחת ערוצים.
אני ממליצה לכל אישה שרוצה להסתכל על עצמה בעיניים אמיתיות, לא ביקורתיות, לא שיפוטיות, פשוט אמיתיות, להגיע לקורס הזה. זו הזדמנות פז לראות את כל מה שיפה בך, כל מה שטוב ועוצמתי בך ולהכיר מקרוב את הנקודות האלה שמנהלות אותך, שגורמת לך לצער וכאב כשאת לא רוצה. קל זה לא תמיד יהיה, אבל תהיי בטוחה שאת מוחזקת ע"י מנחה מדהים שיודע ללחוץ בדיוק איפה שצריך כדי שתוכלי להתקדם קדימה ויודע לתת את המרחב כשאת צריכה קצת לנשום, ואסיסטנית שמאזנת אותו ויודעת להיות שם עבור כל אחת ואחת בכל רגע נתון שהיא צריכה. אם את קוראת את זה, את בטוח אמיצה כי את שוקלת להגיע. אני מזמינה אותך לקפוץ פנימה לתוך עצמך. במקרה הכי גרוע, תגלי בך כ"כ הרבה דברים יפים שלא נתת לעצמך לראות קודם לכן. החוויה שלי לגבי המנחה מעורבת (כמו שגם אמרתי לך בפנים ביום סיום הקורס). אני יודעת שהיית טריגר עבורי, אבל עוד לא פתרתי את הטריגר הזה אז קשה לי להתייחס אליך ספציפית. ההנחיה עצמה היתה מדויקת, השילוב שלך עם רחלי כ"כ מאזן את הכל. היית מאוד ברור בכל תרגיל ובכל משימה.
 
אוקטובר-דצמבר 2018
 
♦ ענת 
למדתי על עצמי במהלך הקורס:
א. זווית ראיה חדשה עלי בכלל ועל המיניות של בפרט.
ב. שיש לי עניין לא פתור בהתמודדות מול אנרגיה זכרית המובילה אותי לדפוס התנהגות רעיל לי.
ג. שאני ביקורתית מידי כלפי עצמי ו"מפספסת" דברים טובים שקורים לי.
ד. שאני בתחילתו של תהליך ועלי לשפר את יכולת ההתמדה שלי.
ה. שיש לי קושי ע צ ו ם להיות נוכחת בכאב ובעונג.
היה לי טוב ומשמעותי:
א. המפגש בין כאב לפורקן
ב. הצורך להיות נוכחת ללא פשרות.
ג. הדהוד של העולם שלי מקולות שונים, נשיים.
הגעתי למפגשים ממקום של תסכול מהחיבור שלי כאישה בוגרת למיניות שלי. חשבתי שכבר ידעתי הכל. נחשפתי לטכניקות שונות של תקשורת עם עצמי למדתי דרך נוספת להכיר את עצמי, לאהוב את עצמי. נגעתי בכאב מבלי לחשוש. התחזקתי. מעריכה את היכולת להעביר מסר/"אני מאמין", ע"י ביטוי המסר עצמו באופן ההנחיה, העקביות, הדוגמא האישית, הקרנת המחויבות, והחשיבה מאחורי כל צעד.
 
♦ גל
כמה כייף ומעצים להפגש עם האשה הפנימית והמיניות שלי אחרי מסע הכרות לא פשוט בכלל. ההנחיה היתה טובה, התמיכה והערנות היתה משמעותית, נוכחתה של רחלי האסיסטנטית חיזקה ומילאה את הלב באהבה. חברות ישנות וחדשות, אתגרים ו"פסגות הר" אישיות חדשות לכבוש. לטעמי זהו תהליך שכל אשה חייבת לעצמה בנוסף להתפתחויות נוספת. הגיע הזמן שנשים יצאו מתבניות ותפיסות עבר לגבי גופן, מיניותן ועונג. אנרגיית החיים שלנו מבוססת על האנרגיה המינית שלנו, פגיעות וטראומות מאוחסנות באברי המין שלנו, העונג הגלום בגוף יכול להגיע לידי ביטוי רק לאחר שחרור הכאב הרב המאוחסן בו. אלפי מילים לא יצליחו לתאר את החוויות והטרנספורמציה שחלה בי בעקבות הקורס. הגעתי חוששת ועמוסה במיליון תחושות, תבניות מחשבה, פחדים ואשמה בעקבות חוויות עבר טראומתיות שהרחיקו אותי מעולם המיניות והעונג לשנים כה רבות. לאט לאט נפתחתי בתוך מעגל נשים-אחיות וידיים מובילות בבטחה של הגבר היחיד בחבורה. האתגר להפתח בסביבה שיש בה אנרגיה זכרית, לא פשוט כלל וכלל בעיקר למי שהטראומות והפגיעות שלה קשורות לעולם הגברי. להיות מודרכת וללמוד על גופי הנשי, סודותיו ועינוגיו על ידי גבר בראה בתוכי תיקון, שלום וריפוי בחווייות מול גברים. מנחה שמגיע עם אג'נדה של ריפוי מלב לנשים, מסור, תומך ונמצא עבור כל אחת, מקפיד על שמירת גבולות ונקי בהתנהגותו הגברית. החוויה מולך כאשר אתה באנרגיה נשית ו"מבין" התנהגויות נשיות (קפה, פיפי וכו') ומתנהל מתוכם, היתה משחררת וכיפיית.
נכנסתי לקורס עם נשמה של ילדה מפוחדת ויצאתי עם נשמה של אשה מאושרת. 
אהבתי את הדרך שבה הולכת אותנו והאתגר להפתח ולהשתחרר מול האנרגיה הזכרית שלך. בחוויה האישית שלי ומתוך הפצע מול גברים, ידעתי שאם אוכל להשתחרר ולהגיע למצב שאוכל לענג את עצמי בנוכחותך הפיזית, שם תוולד הרפואה שלי מול העולם הגברי. בסשן העינוג האחרון של הקורס, זה קרה. השתחררתי ונתתי לעצמי ביטוי מלא וברגע שהתחלתי לחוות אורגזמה גופנית, היא התחלפה באורגזמה של כאב ובכי של הנשמה שנמשך כ-12 שעות וגם לתוך שנת הלילה, בבוקר קמתי עם עיניים דומעות ונפוחות.
איזו אורגזמה מופלאה של שחרורררר.
 
♦ ויקי
וואוו קצרה היריעה, אבל הכי משמעותי למדתי עד כמה מנגנון הריצוי שלי מנהל את חיי ואת המיניות שלי. למדתי שעד שאין לי "לא" ברור, לא יוכל להיות לי "כן" ברור ושלם. למדתי שהמיניות שלי עברה פגיעה לאורך שנים רבות ומעולם לא נתתי לה מקום. ובעיקר למדתי לתקשר עם האהוב שלי בכל הרמות גם במיטה וגם מחוצה לה.
היה לי טוב ומשמעותי שזה היה רק קורס לנשים, שזה היה תהליך של פעם בשבוע והיה זמן לתרגל בבית ולהכניס את היום יום לתוך הפרוסס. שהיה את רחלי שהייתה בשבילי תמיכה אדירה כשהייתי זקוקה לה גם במהלך הסשנים וגם מחוצה להם, הרגשתי בנוח לבקש ממנה עזרה.
האישיות של דוד עזרה לי לראות את היחסים שלי מול סמכות גברית ואיפה זה מנהל אותי.
הקבוצה הקטנה! וואוו זה היה חשוב שהיה איפה לפרוק ולרכל :)
אני ממליצה על התהליך למי שרוצה מראה מטורפת ובכך לגדול ולמי שרוצה ללמוד מולטי אורגזמיות.
באתי לקורס כשאני מרגישה שכבר די, לא בא לי יותר, לא במיטה ולא מחוצה לה. שהחיים הפכו למטלה אינסופית ואני רוצה החוצה מכל זה. הקשר הזוגי שלי היה על סף פירוק ואני אתו. אחרי שנים שכאלו אני מרגישה שחזרתי לחיים, לרצות לחיות אותם באמת. הכל השתנה - אני והבן זוג באהבה כמו בהתחלה, יש תקשורת, יש מיניות מדהימה וכן גם מולטי אורגזמיות :)
קצרה היריעה מלספר הכל, רק אגיד שזה תהליך שהצליח להפתיע אפילו שועלת סדנאות ותהליכים ותיקה שכמותי. זה קורס מאתגר, נועז, מעמיק, שיפרק אתכן לגורמים ויבנה מחדש. נשמע תענוג לא? :)
אהההה, דוד... מצד אחד חוויה של אתגר וקושי ומצד שני מתנה ענקית. היתרון שלך זה החסרון. בדיעבד אני מבינה שסגנון ההנחיה שלך הוציא אותי מחוץ לאזור הנוחות ואפשר לי קפיצת גדילה מטורפת.
 
♦ איילת
למדתי שיש עמוק בתוכי המון כעס וכאב, ושיש לי קושי גדול לבטא אותם החוצה. היה לי טוב משמעותי כל רגע שבו התחברתי לכאב הפנימי והצלחתי לבטא אותו החוצה. ממליצה על התהליך בקורס כדרך מצוינת לעבודה רגשית עם חיבור פיזי.
לא היה לי מושג כמה הסדנא הזאת תהיה משמעותית עבורי, כשנרשמתי אליה. היא הייתה עבורי דלת לתחילת מסע של עבודת עומק רגשית ומסע ריפוי מיני, לחשיפה רגשית ופיזית מול עצמי ואחרים, לקבלה העצמית ושלום הפנימי. תהליכים אלו הם מתנה אדירה לכל מי שבוחרת ללכת בדרך של עבודת עומק בהתפתחות האישית ומינית. ומעבר לכל - זו הייתה חוויה עוצמתית, שהיה לי זכות לחוות. המנחה גאון וסופר מקצועי
 
♦ רויטל
למדתי עד כמה אני חשה פתוחה וגלויה בחברת הנשים המתאימות (אלו שמוכנות לפתוח את ליבן, שמקשיבות ומשתפות וחושפות גם את הקושי. בלי מסיכות) ועד כמה אני ממש זקוקה לחברה/"מסגרת" כזו. וגם למדתי שאני אכן יכולה להיות מולטי אורגזמית, עם הפרטנר/ית הנכון/ה... חשבתי שאין לי את זה בגוף :) 
היה לי טוב ומשמעותי עצם המפגש השבועי של מקום וחברה בהם אני יכולה להיות לגמרי אני. מעגלי השיתוף היו מאד מאד משמעותיים עבורי, גם הלחיצות (שלדעתי ממש עבדו) והריקוד החופשי, בלי בגדים, היה אושר צרוף ומשחרר מבחינתי. רוצה כל שבוע. לגמרי ממליצה. איפה עוד אפשר להשתחרר ככה? לדבר לגמרי בחופשיות על הדברים הכי אינטימיים, להחשף בגוף ובנפש ולזכות בתמיכה שלך ושל הקבוצה. עבורי זה היה תהליך ממש תומך ומרפא, בתקופה שהייתי ממש צריכה..
הקורס של דוד הגיע מבחינתי בדיוק בדיוק בזמן. הגעתי אליו בתקופה מאתגרת, בה חלק מנסיבות חיי המוכרות השתנו והרגשתי מבולבלת ואפשר לומר אפילו, עצובה. בקורס מצאתי שבט נשים תומך שמאפשר לכל אחת להיות היא עצמה, בקבלה והקשבה ותמיכה, ותהליכים, פיזיים ורגשיים, שדוד הנחה במקצועיות ורגישות, ויצרו בי שינוי והקלה ושמחה.
חיכיתי למפגשים השבועיים והרגשתי את השפעתם במהלך כל תקופת הקורס.
העבודה אכן היתה דרך מיניות, אבל את ההשפעה הרגשתי בעוד רבדים. עמוקים.
דוד, אני מודה לך מקרב לב על הקורס המעניין, מאתגר ומרפא. הקורס והחוויות שעברתי במהלכו, אפשרו לי לפתוח שוב את הלב. אני בטוחה שנפגש בהמשך. אהבתי את ההנחיה שלך. כשנרשמתי קצת חששתי, אבל זה התפוגג ברגע והרגשתי נוח מאד מולך. הרגשתי שיש בך שקט וידע ונתינה ושאני יכולה לסמוך עליך.
 
♦ גלית
למדתי שיש לי קצת יותר אומץ ופתיחות ממה שחשבתי. שיש לי קושי לבטא כעס וקול. רצון להתנסות וללמוד דברים חדשים. להיות כנה עם עצמי, להתבונן ולשהות ברגש. שאני מרצה, קורבנית ושאפשר אחרת. שהחיים שלי תלויים בי. שזה בסדר לבקש עזרה ולהיות פגיעה. שיש דרך בריאה להתמודד עם מה שמגיע - מצליחה ליישם חלק מהכלים שרכשתי. לומדת לקחת אחריות. יש לי עוד עבודה בעניין הקבוצתי ובלהביע את עצמי ולהרגיש טוב עם זה מבלי להרגיש אשמה או שאני פוגעת. בתהליך למידה בלשים את עצמי בראש סדר העדיפויות. שמחה שנשארתי והתמודדתי גם ברגעים שרציתי לברוח ולהיות לבד. שיש בי המון אהבה להעניק ורוצה לצאת החוצה.
הלחיצות שחררו לחץ פיזי מהגוף והקלו על תחושות החרדה. הערסול המרפא. המדיטציות-נשימות, קריאת הספר, הסרת השריון, המגע, הכתיבה והערום. הזמינות שלך ושל רחלי ואיה. הרגשתי שהיה לך רצון ללוות לריפוי ועצמאות. שזיהית מתי לגשת ומתי לא. הכל היה טוב חשוב ומשמעותי - גם הטריגרים ותחושות פחות נעימות. באיזשהו שלב הרגשתי סוג של אבל במובן הטוב - ריקנות אובדן כאב בלבול וחוסר ידיעה. שהיתי בתוך זה וברצון להיות שם ולהרגיש. כשחשפתי בבושה גדולה את הכיעור בתגובות שלי כלפי בן הזוג שלי. התמיכה ממך ומהנשים הנפלאות שהכרתי. ההתפרקות מול כולן ומולך בסוף הקורס. ממליצה בחום! זה תהליך רגשי פיזי מיני ואינטימי שמאפשר לצלול לעומק הגוף והנפש בצורה כנה. קפיצה למים עמוקים ועכורים, לוקח לדברים זמן לשקוע ולהתבהר, כרגע זה טרי, בתהליך להבין מה עברתי ועוברת. מתבוננת בזה ונושמת, כל יום מגיעות תובנות חדשות. רכבת הרים של תחושות ומחשבות. יציאה מאזור הנוחות. 
קיבלתי כלים בריאים להתמודדות עם רגשות, טריגרים, מגע וערום עם ומול עצמי והסביבה. התחברות והכרות מחדש בתהליך שבו לומדת להיות בשלום עם עצמי. זה שיעור חשוב מאוד ביצירת אמון, אינטימיות, קשר עין, תקשורת, שחרור ואיפוק, בגבולות בקבלה ונתינה בהקשבה לעצמי ולאחר. האפשרות לחוות רגשות עד הסוף ולהיות אני במרחב מוגן ומוחזק, בעונג וכאב, בדחייה, באהבה סליחה וקבלה עצמית. צריך להגיע עם רצון בשלות מוכנות והבנה שלפעמים זה מרגיש סיזיפי. האתגר וההתמודדות להחשף מול קבוצה, זה דורש התמדה תרגול חשיפה ופגיעות. זה תהליך, מסע בדרך שלא תמיד ברור השביל והכיוון, זה לוקח זמן והשינוי לא קורה ביום אחד. ההקלה כשמבינים שאפשר אחרת גם במצב שהדברים לא תמיד מסתדרים כמו שאני רוצה או בקצב שנכון לי. השקט שמגיע כשמתחילים להבחין בשינויים קטנים. שיש רגעים שאני חוזרת אחורה לייאוש ולדפוסים פחות טובים וזה בסדר, זה חלק מתהליך. כשמקבלים את זה הדברים הופכים לנסבלים יותר.
ממליצה בחום להשתתף בסדנה.  הגעתי עם חששות ופחדים, דימוי עצמי וגוף נמוך - חלקם עדיין שם נרגעים ולפעמים מתעצמים. מתמודדת עם האתגר שבחשיפה מול קבוצה. מרצה קורבנית ומבטלת את עצמי, מתפשרת על היחס מולי. סופגת עד שלא נשאר לי מקום לעצמי וליקרים לי. משדרת שהכל בסדר העיקר שהשקט ישמר. רכשתי ידע וכלים כדי לאפשר מקום לאינטימיות תקשורת כנה ופתוחה, לשקט ולמיניות להכנס. זו קפיצה למים עמוקים ויציאה מאזור הנוחות. תהליך שדורש התמסרות ומוכנות. גיליתי בעצמי אומץ פתיחות ורצון לשנות. לומדת להקשיב לעצמי ושמה לב שלפעמים מתחילה לשים גבולות ולזהות מה שמרגישה, מתבוננת ונושמת. זה מסע מאתגר עם יופי וכאב, הדרך בו לא תמיד ברורה. השינוי לוקח זמן תרגול והתמדה. הכרתי נשים מקסימות שחשפו את עצמן באומץ לב והיו לרחם גדול. כשהתפרקתי והפכתי קטנה עטפו אותי בחום אהבה וחמלה, וכשגדלתי יצאתי החוצה ופרחתי. זה עדיין טרי וצריכה להבין ולעכל את החוויה שעברתי ולהמשיך לחזק את הבטחון העצמי. כל יום יש תובנות חדשות והדברים נראים באור אחר. זה מסע מאתגר והדרך לא תמיד ברורה, יש נפילות ולוקח זמן לשנות דפוסים - אני בלמידה ומתרגלת את הנלמד. 
כל זה התאפשר בזכותך דוד. אתה מנחה בחסד עליון, לא מתפשר על הדברים הקטנים. אמין ומציג את הדברים כפי שהם בלי הבטחות שווא. תודה לך על ההקשבה הסבלנות הגבולות הרצון לרפא ולהוביל לעצמאות. על הידע הכלים והמקצועיות. הנוכחות שלך השקט הרצינות והדיוק. החזקת מרחב בטוח ומוגן ללא שיפוטיות. אתה אדם יקר והעבודה שלך  מבורכת. תודה רבה לך על המסע המופלא 🙏💗
דוד, ההנחיה שלך היתה ברורה ומדויקת עם כללים ברורים של מה מותר ומה אסור, עם המקצועיות ניהול הזמן ובניה נכונה של השלבים בסדנה. יש בך המון סבלנות ועדינות, הנגישות הזמינות המענה והליווי במהלך המפגשים ובזמנך הפרטי. הרצון שלך לעזור כדי שבאמת אצליח להשתחרר בדרך בריאה. הרגשתי שיצרת והחזקת מרחב בטוח ומוגן ללא שיפוטיות. היה חשוב לך שארגיש בנוח וחלק מקבוצה. שמתי לב לכל מחווה שלך אלי, ריגשת אותי מאוד - ברוב המקרים מראים לי את הדרך החוצה. אמינות וכנות הם ערך עליון שקיימת. הצגת את הדברים כמו שהם. מאוד התחברתי לזה שלא הבטחת הרים וגבהות ולא מכרת אשליות. הרגישות שלך כששיתפתי אותך לפני קבלת העיסוי ותוך כדי ניגשת ווידאת שאני שלמה עם התהליך ושזה בסדר לשים גבול גם אם זה אומר לעצור באמצע. מצבים שזיהית מתי לגשת אלי כשבאמת הייתי צריכה ולא היה בי האומץ לבקש. אהבתי מאוד את השקט הנוכחות והרצינות. זה שלא נתת מקום לדיבורי סרק. כמישהי שמחפשת שקט ריכוז ואמון, היית מדויק לי. מנחה בחסד עליון. לא מתפשר, אלוהי הפרטים הקטנים. אתה איש יקר אדם מקסים וטוב. תודה שאתה אתה. אני מברכת על ההזדמנות למפגש וללימוד אתך. העבודה שאתה עושה מקודשת מבורכת וחשובה. אני מרגישה שאין לי באמת דרך להביע את התודה והערכה שיש לי אליך במסע הזה שרק התחלתי ללכת בו. תודה רבה רבה לך 🙏
 
♦ שירי
למדתי שצלקות העבר אפילו אם טופלו ,עדיין נמצאות בתוכי ומהדהדות, שאני צריכה לנשום יותר, שאני מוכנה לעשות הרבה בשביל האושר שלי, שאני-זה קצת אשליה. שאני לבד מתקיימת כישות עצמאית. כל החסימות שלי והפחדים שלי הם לא רק שלי הם גם של האמא והסבתות והדודות ועוד ועוד דורות על דורות של דיכוי מיני.
היה לי טוב ומשמעותי החיבור בין הנשים, השיתוף של הסיפורים, העיסוי היוני, העבודה עם הכאב.
ברור שממליצה. זה תהליך שעוזר להשיל מגננות וחסימות מיותרות. להתקרב אל עצמך באמת. לעמוד מול השדים שלך ולהבין שהשדים שלך יכולים ללכת אתך יד ביד. כל אשה שרוצה למצוא עצמה, את הקול שלה, צריכה לעשות את הקורס הזה.
הקורס הזה לקח אותי למסע עמוק ומרגש. אני מודה שעדיין אחרי 3 שבועות אני עדיין מעכלת מה עובר עלי...
מהר מאד אחרי שבועיים שלושה של הקורס נכנס משב רענן לחיי. מיקוד, שינוי והכרה במה שיש. הכרה מחודשת בכוח הקבוצה הנשית. המון טוב.
אני מחשיבה עצמי כאשה נועזת ואמיצה אבל במה שנוגע למיניות שלי היתה לי חסימה ורתיעה ענקית מלחלוק את זה עם אחרים, מלהתמודד עם הכאב. ההתמודדות מול זה בקורס היתה מעבר לכל דמיון-מושלמת.
התהליכים שדודי העביר אותנו היו מדויקים ומתוזמנים כל כך טוב כך שגם אם היה פחד ענקי, למדנו לנשום אותו ולעבור דרכו.
זה שיעור לחיים גדול יותר מכל דבר שחוויתי.
ההנחיה היתה טובה, עניינית ברוב הפעמים. הרגשתי שאני בידיים טובות ומגנות בכל זמן נתון.

מאי-יולי 2018
 
שלי
למדתי שמעבר לרצון לחוות חום, קירבה, אהבה ועונג - המין שימש עבורי גם מקור משמעותי לפורקן רגשי בתקופה מטלטלת וקשה עבורי. היו דברים שכבר ידעתי אבל התחדדו: הפחדים מנטישה, מלהיות לבד, מלהיפגע, מלהרגיש כאב, איך הם השפיעו ומשפיעים על חיי. זיהיתי שוב את הדפוס של ״לתקתק״ דברים - למהר. למדתי להנות מאטיות ותשומת לב.
בזכות המדיטציות התחלתי להרגיש זרמי אנרגיה, בזכות הלמידה מההדגמה הצלחתי לחוות אח"כ אורגזמה מסוג אחר מהרגיל. הרגשתי שהתרגילים של החיבוק והמילים האוהבות היו משמעותיים ופורצי דרך עבורי. בערום היה משהו משחרר וגם תחושה של ניצחון - הצלחה במעבר מעל משוכה.
 
 טל      
למדתי שיש בי מיניות ופראיות ויכולת להגיע לרגעי עונג מאוד גבוהים. ושאני עוד סוחבת הרבה מאוד כאב ופגיעות שחשבתי שכבר שחררתי. שהדרך כל פעם מפתיעה מחדש.
היה לי טוב ומשמעותי קבוצת הנשים שהיו איתי, הספייס הנעים ותחושת הניתוק שלו מהרחוב. היה לי משמעותי שזה בתל אביב (קרוב לבית), היה לי משמעותי שזה הפך להיות חלק מהחיים שלי למשך תקופה יחסית ארוכה וככה הרגשתי שהתהליך יכול להעמיק יותר.
חד משמעית אני ממליצה לעבור את תהליך הזה, כי לכל אחת יש זכות לדעת ולהרגיש כמה נפלא זה לעשות אהבה עם עצמך.
"קצרה, ממוקדת ועם הרבה פנטזיות". ככה הייתי מתארת את האורגזמה שלי עד לפני 3 חודשים.
כמו החיי מין שלי, שכמעט לא היו. קצרים, ממוקדים, חוזרים על עצמם, ועם הרבה פנטזיות מסביב. הגענו למבוי סתום. התקשורת, המגע, האינטימיות. הכל הלך והתדלדל וכמעט נעלם. תשע שנים של אהבה גדולה, והרבה עצלנות.
עד גיל 30 בכלל לא עניין אותי סקס. משחק מקדים? אין צורך תודה. ליטופים? ממ לא זה מעצבן. אורגזמה? עדיף לבד. טנטרה? איכס סוטים. פתאום בגיל 30 הכל נפתח, איפשהו שם הכל התחיל לפעום, לפנטז, לחפש הרפתקאות, להתחרמן מכל דבר, להיות רטובה, להיות רוצה.
אבל זה לא כזה פשוט. העצלנות חזקה, היומיום, העבודה, הבית, השאיפות, המתחים, העלבונות. כל השכבות האלו של כל החרא שמצטבר מעלינו. כמו אבק כבד שיושב לנו על הלב ושאר האיברים. בואי נראה נטפליקס ונתרסק למיטה, בבוקר נוציא את הכלב, במשך היום נדבר על הבנק. כמה קשה צריך להיות כדי שנעצור הכל ונגיד חלאס. אני לא רוצה להיות ההורים שלנו, אני לא רוצה לבזבז את העור המתוח והיפה שלי על כלום. הכל עוד עומד כפרה בוא נהנה מזה.
אז יצאנו לדרך. בהתחלה ביחד. ואז הוא לשלו, ואני לשלי. קפצנו למים.
הגעתי לקורס כי אמרנו שעושים. אבל גם כי עייפתי מלרצות ולהשתוקק כל הזמן למשהו שהיה נדמה לי שלכולם יש ורק לי אין. מה, מה זאת המיניות הזאת? מה העונג הזה שכולם מדברים עליו?
זו סדנה לא פשוטה, אפילו קשה. שלא תטענה. זו סדנה ששמה לך מראה ענקית מול הפרצוף ומול הכוס היפה שלך ואומרת "תראי, תסתכלי טוב טוב. כמה את יפה, וכמה זה כואב לאהוב את מה שאת רואה". אבל זו גם מראה רכה. וטובה, מראה שהיא את וכל הנשים המהממות שסביבך. זו סדנה של מים עמוקים שבאופן אירוני מותאמת בדיוק למי שלא יודעת לשחות, אבל אמיצה מספיק בשביל לבוא ולתת לעצמה את עצמה במתנה.
להגיד לכם שאני גומרת עכשיו בטרופים. כן. חה חה, לא בא לי להתבייש בזה או להצניע כדי שמישהו לא ירגיש נעים. יש לי אורגזמות שלא תיארתי לי שיהיו. להגיד שזה היה קל. אפילו לא קצת. זה פאקינג עבודה קשה, של חפירה רצינית ביותר, של נהר של דמעות, אבל של יופי מעלף. של מיניות שלא ידעתי שקיימת בי. של אהבה והשלמה עם הגוף שלי, ושל עונג שרק בא לי עוד ממנו.
אמן שהיה אפשר לתת במתנה את הסדנה הזו לכל אשה בעולם בהגיעה לגיל הבגרות. "אוה שלום את בת 20? הנה קחי ממי זה בשבילך, המון בהצלחה"
נראה לי שאז העולם שלנו היה כל כך הרבה יותר טוב.
בואנה לסדנה הזאת, היוני שלכן יודה לכן.
בהצלחה!
 
רחל
למדתי שיש בי רצון לתת, להעניק מבלי להרגיש ''ניצול'', ממקום נקי של נתינה אוהבת, להקשיב, להיות מקום מרגיע מאפשר לאנשים.
היה לי משמעותי חיזוק הביטחון והאמונה שלי ביכולות שלי.
בוודאי שממליצה, זה תהליך עומק של שחרור כאבים שהצטברו לאורך השנים מחוויות לא טובות, כשלאחר מכן תחושת ההקלה והשחרור מאפשרת להגיע לעונג גדול, לשקט בגוף, ובמקרה שלי לשפיכה נשית עוצמתית מאוד.
כשבחרתי להרשם לקורס חשבתי שזה יהיה קליל ונחמד, אך במהלך המפגשים הגענו לעומקים ונגענו בכאבים שהפתיעו אותי שהם קיימים בי. נברנו נכנסנו פנימה, למרות שזה היה קצת מפחיד למדתי לשחרר וכשאכן הכאב הצעקות והבכי השתחררו, יכולתי לקבל את עצמי, את האהבה שלי אל הגוף שלי. הגעתי לעונג ולאורגזמות מתמשכות, הזוגיות שלי התחזקה והתעצמה מאוד לאורך הקורס והמיניות ביננו הרקיעה שחקים. אפשרתי לעצמי לשחרר, לחוות עונג מתמשך.
אני שמחה ומודה על ההזדמנות לעבור את המסע הזה.
מודה לדודי על שיצר את הקורס
באהבה לכולם
 
קרן    
למדתי (שוב) שיש לי קושי לבטא כעס ושקל לי יותר לבטא עצב או כאב מאשר כעס. למדתי לאהוב את הגוף שלי יותר (אהבתי אותו גם קודם אבל עכשיו אפילו יותר). למדתי שאני אמיצה ופתוחה להתנסויות חדשות ומאתגרות.
היה לי משמעותי לראות שיש נשים מקסימות וסקסיות, שיש להן נושאים לא פתורים במיניות שלהן, כולל דברים מאוד דומים לשלי. זה עזר לי להרגיש יותר קבלה כלפי עצמי ופחות הרגשה של "לא בסדר". ומצד שני השיתופים של בנות על התקדמות ושיפורים נתנו לי הרבה השראה. הקורס גם עזר לי להרגיש פתוחה יותר לדבר על מיניות באופן כללי גם עם חברות וגם מול פרטנר.
היה לי טוב מאוד ומשמעותי החלקים של ביטוי הכעס והריקוד לאחר מכן.
היה לי משמעותי לתת עיסוי יוני, אמנם היה לי מאתגר אבל זה עזר לי להרגיש בסופו של דבר להכיר יותר איך יוני נראית/מרגישה מקרוב וכך להרגיש יותר קרובה גם ליוני שלי וגם להבין יותר איך הגבר מרגיש אל מול הדבר המסתורי הזה.
בגדול אני ממליצה על הקורס, כי אני חושבת שחשוב שנשים ירגישו יותר נוח עם גופן ועם המיניות שלהן ולא יתביישו או ירגישו דחיה/אשמה. עם זאת אני חושבת שזה לא בהכרח תהליך שמתאים למי שאין לה בכלל רקע קודם בעולם הזה של סדנאות/התכנסויות שקשורות למיניות.
הקורס עזר לי לחוש יותר אהבה כלפי הגוף שלי בכלל והיוני שלי במיוחד. עזר לי להיות בחברת נשים נוספות שעסוקות במיניות שלהן - זה גם גרם לי להרגיש נוח יותר עם המיניות שלי כי הבנתי שאני מתמודדת עם נושאים ואתגרים שעוד נשים מתמודדות איתם, וגם זה עזר לי ליצור תקשורת פתוחה יותר בנושא מיניות ופחות בושה סביב הנושא גם מחוץ לקורס - עם חברות וגם עם פרטנרים. לאורך הקורס היו לי גם תובנות שקשורות לנושאים רגשיים ואיך הם מתבטאים אצלי במיניות. למשל הקושי שלי לבטא כעס והקושי להתבטא באופן מלא ו"לשחרר" גם במיניות. אני שמחה שעשיתי את הקורס ומקווה להמשיך להשתמש בידע ובתרגולים כדי להמשיך ולהעמיק את התהליך הזה הלאה גם אחרי סוף הקורס.
 
חגית
למדתי שיש בי המון המון כעס והוא אחראי להמון כאבים בגוף שלי, שהכעסים בגופי מונעים ממני לאפשר מיניות בריאה.
היתה לי משמעותית ההשתייכות לקבוצה כזו קסומה מכילה. היה לי טוב ומשמעותי טקס הסרת השריון, שחרור הכעס על הכרית יחד עם הריקוד החופשי, שחרור צעקות בחופשיות בלי להתבייש, האפשור, המרחב, הלחיצות.
אני חושבת שזה תהליך שכל אישה צריכה לעבור בחיים שלה לפחות פעם 1, בשביל לשחרר אותה, לתת לה אפשרות לקבל את עצמה ולנקות את העבר.
הקורס היה מבחינתי מצוין, שפע של תכנים משמעותיים עבור כל אישה בעולם, נהנתי מכל רגע, הרגשתי שזאת החוויה שהגוף שלי חיכה לה, אני הרבה זמן בעולם המודעות והסדנאות וחידשתם לי המון, הגוף שלי התחדש ואני הרבה יותר מודעת, עוצמתית וחזקה. הכלים מלווים אותי ביום יום, דברים שלא ראיתי מתגלים מולי. תודה לכם איזה מסע מיוחד זה היה, כל יום
אני מברכת אתכם
 
ענת    
בעיקר למדתי שאני משקיעה הרבה אנרגיה בלהיות חיובית, ולהסתכל קדימה. כמה הכנסתי עמוק עמוק למגירה את הפחדים והחולשות. למדתי שבעצם הפאסון שתחזקתי שלהיות זורמת ומקבלת, הרבה פעמים היה בעצם ריצוי, על חשבון הרצונות שלי. למדתי כמה מנגנון ההדחקה שלי חזק, איך הוא לופת אותי, לא נותן לי לשחרר. למדתי מהי רמת הפתיחות שלי לחשיבה אחרת. למדתי שהחלק הזכרי אצלי הרבה יותר חזק מהנקבי, אפילו שחשבתי אחרת ושאולי זה בעיקר המקום שאני צריכה לשחרר, לתת לעצמי להיות חלשה ורכה ואולי כך להביא לעצמי עונג.
קשה לי להגיד טוב, מכיוון שאני מרגישה שגירדתי המון כאבים. עד עכשיו תוהה עם עצמי האם באמת זה היה טוב. בטוח שהתמודדות עם שדים מהעבר היה מאד משמעותי. אני מעריכה שעם הזמן, כשאעכל, אבין כמה משנה חיים היה הקורס.
ברור שממליצה, שבט נשים תומך ומחזק, במרחב מוחזק ועוצמתי שאתה הבאת, מתמודדות עם הכאבים והפגיעות, סולחות, בוכות, צוחקות. איזה שחרור. שואלת את עצמי האם זה מתאים לכל אחת..? האם כולן יכולות לצאת נשכרות? צריך לבוא עם איזושהי בשלות מסוימת לתהליך, מכיוון שזו קפיצה למים מאד עמוקים.
אני עדיין בעיכול החוויה.
דוד, אני מאד מעריכה את הידע שאתה מעביר. המפגש אתך מהפעם הראשונה בסדנת הזוגות היתה חוויה מטלטלת. הבטחון שלך בידע שאתה מעביר היא היא התמיכה הכי גדולה שאפשר לקבל. אני מאד מתחברת לכך שאינך מנסה לפאר את עצמך ומאוד מחובר למציאות, בלי סיפורי אנרגיה קוסמית.
 
♦עדי
למדתי שמגיע לי להיות מאושרת ואל לי להאשים את עצמי בתרחישים שהיו בחיי. היתה לי משמעותית הקבוצה המדהימה שנוצרה. בהחלט ממליצה על התהליך, לכל אישה מגיע לאהוב את עצמה, ללמוד את עצמה ולדאוג להנאתה.
הקורס הזה אפשר לי לפתוח ידיים ולקבל באהבה ובחמלה את הילדה הקטנה שבי. לאהוב אותה ולהוקיר תודה על מה שהיא ומה שעברה, להסיר ממני אשמות ובושה שייחסתי לעצמי מבלי משים ולמזער משמעותית את השיפוטית שלי כלפי עצמי.
בנוסף, נתתי דרור ללילית שבי, לתשוקה ולארוס הקיימים בי, מבלי להתנצל על נוכחותם. יתרה מכך, מעריכה ומודה על קיומם.
תודה על המרחב הקסום שהיה ואפשר!
מיום ליום אוהבת יותר ויותר את השאקטי המדהימה שאני.
מאד מעריכה את דודי והשקט הפראי שלו😉 אני מחזיקה מאד מהידע שלך.
 
♦אושר
היה לי משמעותי השיתופים במעגלים; להיות נוכחת במרחב בו נשים מאוננות ומתענגות ולהכיל את זה - זה קידם אותי כמה צעדים מרשימים בנושא הבושה והאשמה; הספר "כשהדברים מתפרקים" בשילוב העבודה עם לחיצות וכאב - שינה את ההתייחסות שלי לגבי המשוואה כאב-סבל-קורבנות-חוסר אונים ועזר לי מאוד בתהליך התבגרות והשתחררות מהתנהלות קורבנית, רגשות קורבניים, דפוסים קורבניים; המפגש האחרון - ראיתי את הילדה והפצע שלה אל מול דמויות גבריות והתחברו לי קצוות.
בהחלט ממליצה, מכיוון שהתהליך מביא אפשרות לשינוי עמוק ולהעצמה אישית והתחזקות משמעותית.
קורס משמעותי, חזק, חשוב. קידם אותי בזמן קצר מאוד יחסית - כמה שנות התפתחות והתבגרות. 
אם אני צריכה לשים את האצבע על דבר אחד שבלעדיו התהליך המשמעותי הזה לא יכול היה להתרחש אצלי - זו איכות המנחה. לדוד יש יכולת מופלאה, כמעט מאגית להשרות ביטחון בתהליך אותו הוא מוביל. 
אני אדם עם מיינד דומיננטי ויש לי צורך להרגיש את עצמי מאוד יציבה ומקורקעת לפני שאני מעזה לצעוד אל תוך מהלך רגשי/תודעתי. זה דפוס שתוקע אותי לא מעט ולא מאפשר לי להיפתח ולשחרר.
הנוכחות של דוד שידרה לי: "אני מחזיק לך את המרחב, אני הקרקע, אני היציבות, שחררי את עצמך מהתפקיד הזה. אני י ו ד ע !!! שאת תהיי בסדר, וכשתרגישי שאת לא בסדר, את יכולה לסמוך עלי שאדע מה לעשות כדי להשיב לך את תחושת הביטחון". האיכות הזו היתה קריטית עבורי ונסכה בי ביטחון עמוק, אפשרה לי להעז להתנסות בכלים שהוצעו לי ולהתמסר לתהליך. 
נרשמתי לקורס כדי לעבוד עם הקושי שלי להיות באינטימיות עם גבר. יצאתי מהקורס אישה בוגרת יותר והרבה פחות קורבנית, עם יכולת לראות את הגבר שלה כפי שהוא, ולא כמישהו שצריך להתגונן מפניו ולהילחם בו. וזה, צעד גדול והכרחי בדרך שלי ליכולת להיות באינטימיות עם גבר... ומשם למיניות מולטי אורגזמית...
אני ממליצה בחום על הקורס, בייחוד למי שכבר עשתה כברת דרך אך שמרגישה שהגיעה לאבן צור עיקשת ובלתי חדירה. הכלים בשילוב עם איכות וכישרון המנחה - בשבילי עשו את העבודה big time!
ההנחיה מקצועית, בוטחת, איכותית. מצד אחד חסר