צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

מיכל

הפגישות נערכו בביתו של דודי חלל ביתי אינטימי מרחב אישי שאצלי ישר תחושת נוחות .
יש תחושת פרטיות שהייתה לי חשובה בתהליך. האווירה – הטקס היטהרות בתחילת המפגש ההפרדה של העבודה מהשגרה חשובה ואפשרה לי להישאר ממוקדת בתהליך, להיות בפתיחות כלפי החשיפה ובכוונה של עבודה והתפתחות, עברתי דרך מול דודי והיה ביננו דיאלוג מאד פתוח כאשר נפגשתי בתרגיל שלא התאים לי או לא היה לי נח איתו ועלה כעס היה ניתן בדיאלוג משותף להתבונן ולבחור מחדש ולהבין מה עלה ומדוע נוצרה התנגדות. דודי כמנחה כפי שגם ניסחתי בפניו בתחילה היה נראה לי מרוחק משהו, ומצאתי שהאמפתיה אותה אני רגילה לקבל מהסביבה אינה הדרך של דודי, ההקשבה שאינה מתערבבת, תגובות שלפעמים התפרשו לי כחוסר הכלה, במהלך המפגשים יותר ויותר הבנתי שדווקא חוסר הערבוב ואם זאת היכולת כן לתת מקום למילים שלי לתחושות שלי לחוויות שלי בלי להדהד לי אותן להעצימן או לגרום לי להרגיש יותר טוב אלא רק לתת להן מקום מאפשר לי מפגש עם עצמי הקשבה פנימה שמוערכת מאד בעיני.  כהערה זכור לי כמאוד מקרב התרגיל של קבלת הגוף  כאשר כל אחד מספר מה לא אוהב בגופו הפתיחות והחשיפה שלך, אפשרו לי להרגיש הדדיות ומכך להיפתח יותר מבחינתי תחושת הדדיות נתנה לי בטחון לפתיחות, נקודה לתשומת לב גם ברמת ההכרות הראשונית להסכים להביא את עצמך .
התהליך- הגורם העיקר שבגללו בחרתי להיכנס לתהליך היה רצון וקושי במציאת זוגיות. הגעתי לפגישות מתוך רצון לעבור תהליך להסיר את שכבות ההגנה המיותרות ביקשתי פתח לאהבה וזוגיות, לפתיחות הלב, לפגוש את האישה שאני להיות נשית קשובה אינטואיטיבית עוצמתית וחיונית. לאחר שנים רבות של עבודה אנרגטית, מנטלית רציתי לפגוש את הגוף שלי ולאחד את הרבדים השונים של קיומי.
במהלך התהליך מעבר לעבודה גופנית קיבלתי מדודי גם משימות דרכן חוויתי את התחושות שעלו : דייקתי אותן עברתי דרכן גם בכתיבה ועבודה וגם בניסיונות קטנים ואמיתיים במפגש היומיומי עם אנשים, עם גברים, עם מגע תקשורת ואהבה. המפגש עם החוויה הראשונית של דחיה היה מאד עוצמתי עבורי ואיפשר לי להבין דפוסים עמוקים וחוזרים בחיי גם ברמה הפיזית וגם ברמה ההווייתית ההסכמה להיות שם בחוויה כאשר היא עולה ולא דווקא לפעול מתוכה ההסכמה להתרחב ההסכמה לאהוב את גופי ההסכמה להיות נאהבת ההסכמה להיות חשופה ההסכמה להתמסר .
המפגש האחרון היה חוויה עוצמתית וחזקה שמהדהדת בתוכי עוד ואיפשרה לי להכיר את החלקים הפועלים בי באופן עמוק, כאב נושן אשר היה נצור בגופי הסכים להשמיע את קולו והתחושה היא שהורדתי ממשקל העומס הרגשתי מחובקת ונאהבת עטופה  ובתוך זה הילדה הקטנה החבויה והמפוחדת הסכימה להשמיע את קולה ולהיזכר בחוויות ששנים לא הסכמתי לזכור.
מפגש שהותיר אותי מול עצמי, מול חולשה ועוצמה מול אגו וזחיחות.
בתוך תהליך העבודה מול דודי הרגשתי כי יש תנועה דינמיות  פנימית בי תנועה של שינוי, מאד עניין אותי לעקוב אחרי הרגשות שעלו , הכאב, התחושות, התענוגות הדפוסים גם בטווח הזמן כיום עבר כחודש מאז שסיימנו את התהליך ואני חשה כי יש שינוי אשר מתבטא בהתכנסות כרגע פחות פניה החוצה על מנת לקבל חיזוק אלא בטחון וחזרה לכוחות הפנימיים. המפגש עם חווית הדחיה שהיה גורם לי בעבר בצורך מאד חזק בחברה וחיזוק הוא כרגע מפגש שונה דווקא שם אני עוצרת ומתבוננת אוספת את חוזקתי, משקיטה את קולות העבר שאינם משרתים אותי נושמת אל תוך הפחד  וממיסה את התחושה שבעבר ייצרה כל כך הרבה מנגנוני הגנה וזהו שינוי מבורך.
דודי תודה על הזמן המשותף על התהליך על המגע על האהבה על השיקוף על המרחב המאפשר.
 

שימרית

הגעתי לטיפול אצל דודי כ-3 חודשים לאחר לידה .
חויתי כי אני נמצאת ומוכלת בתוך מרחב בטוח , נעים ואוהב
האינטימיות שבין מטפל ומטופל היתה בנויה על שקיפות ודיבוב של כל פעולה בתהליך , דבר שנסך בי רוגע ואיפשר לי להרפות ולהרפא
התהליך היה מובנה והדרגתי ולאורך כל הזמן, המרחב אפשר לי ביטוי עצמי מקסימלי , מתוך תחושת מוגנות וביטחון .
אני ממליצה על דודי לכל אדם שמעוניין לגעת בעצמו פנימה באמת  
 

יפית

אתמול בערב נגעתי בשמיים!
מרגישה שסופסוף מבינה ומרגישה לעומק את משמעות המילה עונג. או ליתר דיוק - עונג שמיימי.
פתחת לי את שערי השמיים לחוויית עונג אסטרלי שגרמה לי לנצוץ כמו כוכבית מוארת באור אינסופי.
הגעתי אליך לטיפול של קילוף השריון וריפוי טראומות שנבעו מהתעללות מינית קשה בילדות המוקדמת.
במהלך אינספור טיפולים שעברתי במרוצת השנים, הבנתי שבין היתר נוצר בי ערבוב לא בריא בין חווית העונג ותחושת האסור.  כילדה קטנה נתתי אמון מוחלט ואף הערצתי את הגבר המתעלל. אהבתי אותו בתמימות של ילדה בת 4 ונתתי לו לפלוש לגופי ולנפץ את נשמתי.     
חוויתי חוויה שהמעשה אסור אך בו בזמן גם חוויתי עונג.  האסור והענוג היו מעורבבים אצלי במשך שנים.  חייתי בחוויה שאסור לי להתענג. לא אוננתי עד גיל 17, עד שפגשתי את החבר הראשון שלי שאהב אותי מאוד ולימד אותי לאונן ולקיים יחסי מין מהנים.  אבל מעולם לא הרשתי לעצמי לגעת בקצוות של העונג.  נהנתי, חוויתי אורגזמות גבריות אבל לא עונג שמימי. זה היה אסור!
בהמשך חייתי במערכת נישואים ארוכת שנים עם גבר מופלא שאהב אותי ללא תנאי אך לא התאים לי מינית.  זה הסתדר יופי עם החוויה שלא מגיע לי להנות בטוטליות.  מגיע לי להנות קצת.  חווייתי איתו אורגזמות גבריות, סקס שגרתי ומשעמם והסתפקתי במועט. רק כשאוננתי עם עצמי חוויתי מולטי אורגזמות נשיות.  לאט לאט דעכתי ואיבדתי את היצר המיני והאש הפנימית.  רציתי להתגרש לא מעט פעמים אבל הוא סרב לשחרר אותי ואני נכנעתי מתוך תחושת אשמה.  במשך שנים ניסינו לשקם את מערכת הנישואים, אבל התחושה הייתה שאנחנו מנסים להחיות גופה מתה.
לפני מספר שנים התאהבתי בגבר מהמם בזמן היותי נשואה.  העובדה שלקיים איתו יחסי מין זה אסור גרמה לי לחוות מולטי אורגזמות נשיות מופלאות. חוויתי איתו סקס מהמם.  ההתאמה המינית הייתה מושלמת.  גיליתי את עצמי מחדש, פרחתי, שמחתי, התחברתי מחדש ליצריות המינית העזה שקיימת בי ולנשיות.  האש בתוכי נדלקה ובערה בעוצמה.
לאחר מספר חודשים נפרדתי ממנו וחזרתי לבעלי מתוך תחושת אשמה עזה שאני הורסת לילדי את החיים וש״הדבר הנכון״ לעשות, זה לשקם את מערכת הנישואים למען אחדות המשפחה.  חזרתי לשגרת הסקס העגמומי והמשעמם.  חזרתי לאזור הנוחות.
לאחר מספר שנים הצלחתי להתגרש, יצאתי סופסוף מאזור הנוחות ואזרתי עוז לעבור לאזור בו הקסם מתרחש. מאז אני רק מתפתחת, מתעצמת ומאושרת.
לאורך השנים עברתי עם עצמי הרבה תהליכים עמוקים ומשמעותיים שגרמו לי לאהוב את עצמי, לחבר בין הרגש למחשבה, להתחבר ליצריות המינית העזה שקיימת בי, לתשוקה לחיים, לשמחה, לאופטימיות, לנשיות ולעוצמה שברכות.  הפכתי למלכה נשית ויפה מבחוץ ובפנים.
מאז ומתמיד גברים התאהבו בי עד כלות הנשימה, סגדו לי,  אבל אני לא. אהבתי אותם אך מעולם לא הצלחתי להתמסר באמת לגבר משום שהיו בי עדיין שאריות של כעס כלפי המין הגברי.  עדיין הרגשתי שקיימות בי חסימות שקשורות לעבר.
ואז הגעתי אליך…
בהתחלה פניתי אליך משום שרציתי לחוות שפיכה נשית.  הגעתי לטקס אמריטה וחוויתי את הקסם לראשונה בחיי.  כשנבעו ממני המים הקדושים הרגשתי  שחרור וריפוי שאין לי מילים לתאר. חשתי שעברתי טקס חניכה לחיבור עוד יותר עמוק עם עומקי הנשיות, היצריות והמיניות שלי.  יחד עם המים הקדושים השתחררו ממני חסימות מעומק העומקים.
הצעת לי להמשיך לטיפול הסרת השריון ויצאנו למסע מרתק יחד.
בכל טיפול חוויתי שמתקלפת ממני עוד שכבה ושמשתחררת עוד אמונה מגבילה.  זה הסתנכרן נפלא עם חווית קצירת הפירות שחוויתי בעקבות כל התהליכים שעברתי עם עצמי במרוצת השנים.
כשנפגשנו אתמול שאלת אותי אם אני מוכנה לחווית עונג שמימי. השבתי לך בחיוך שנולדתי מוכנה :).
יצאנו לעוד מסע…
גרמת לי לחוות עונג חושי אינסופי.  חוויתי אינספור אורגזמות נשיות עמוקות שגרמו לגוף שלי לרטט בלתי נשלט ומענג. צחקתי, בכיתי, צעקתי, נאנחתי, חייכתי… חוויתי ביטוי מלא ואושר אדיר.   המים הקדושים זרמו מגופי וגרמו לי לחוש שאני מתרחבת לאינסוף.  איבדתי תחושה שיש לי גוף פיזי והפכתי ליישות אינסופית מוארת.  וכשכל העונג השמימי הזה הסתיים שכבתי על המזרון בעניים עצומות, בהתמסרות טוטלית לחווית הזרמים המענגים שהתחוללו בגופי ובנפשי.  חשתי שאני מרחפת באוויר והגוף הפיזי לא הפסיק לרטוט בחוויה קסומה של איבוד שליטה.
ואז התרחש עוד נס…  פתאום התחלתי לחוות שרשרת של אורגזמות מופלאות על אף שלא נגעת בי פיזית.  מודה ומתוודה שהיה רגע קט שנבהלתי אבל כהרף עין שחררתי והתמסרתי שוב.  אתה העברת את הידיים שלך מעט מעל הגוף שלי ללא מגע ואני הגבתי באיבוד שליטה טוטלי והתמסרות לעונג שמימי נוסף שמעולם לא חלמתי לחוות, משום שלא ידעתי שהאפשרות הזאת בכלל קיימת.  הרגשתי שאני אור שמתרחב לאינסוף.  חוויתי אושר שמימי וסיפוק מופלא וטוטלי.
כשסיימנו הייתי מפוצצת באנרגיה, מסופקת עד אין קץ, העיניים נצצו והחיוך היה הכי רחב שיש.
בלילה ישנתי כמו תינוקת מדושנת והתעוררתי מפוצצת באנרגיה, משוחררת, מחוברת, שלמה, פתוחה, עם חיוך ענק וחוויה של אושר שמיימי.
מרגישה שאין בשפה העברית מילים ראויות כדי להודות לך על החוויה הקסומה.  הגעתי אליך אתמול מלכה והפכתי לאלה.  מרגישה שעברתי טרנספורמציה בעומק העומקים.  הלב פתוח לרווחה וחשה חיבור מאוזן של הצד הנשי והגברי שבתוכי.  שחרור עמוק של שאריות אחרונות של חסימות.  נותרתי עם תחושה מופלאה שמגיע לי להנות, להתמסר לקסם, לגעת בקצוות של העונג, והכל מותר ואפשרי!
מרגישה שעכשיו סופסוף אני מוכנה באמת להתמסר טוטליות לגבר ולזמן לחיי מערכת יחסים שמדויקת ומתאימה לי.
דוד, אתה מלך!
מודה לך מלב אוהב ומעומק הנשמה על הנתינה האינסופית, על הקשב, הכבוד, המקצועיות והגבולות הברורים.  תודה על הרגש, המגע האוהב, העוצמה, הנוכחות וההתמסרות.
תודה לך שאתה מכבד ומעצים את הקדושה הנשית והחסד הגברי.
אין ספק שאתה עושה עבודת קודש!
אשריך.
לפרטים על מפגשים אישיים לחצו כאן
  ליצירת קשר לחצו כאן
 

אושר

דודי היקר,
תודה על הזכות להיות,
הגעתי אלייך מפוחדת מעורערת ומבוהלת..
בד"כ אני לא אדם שנפתח בקלות, צריכה להכיר ולסמוך על האדם שעומד מולי.
הבית שלך מזמין נעים ומקבל נותן תחושה נעימה ומקבלת מאוד עזר לי להתקלף מהפחד,
נתת לי הרגשה בטוחה ושומרת עזרת לי לא להתנתק (כמו שהייתי רגילה בעבר)
נתת לי לחוות בקצב שלי, גם בכאב והיה הרבה כאב הרגשתי בנח לכאוב לידך,
 העזתי לשתף בדברים שכמעט לא נגעתי בהם ועכשיו אחרי תקופה קצרה אני מסוגלת לדבר עליהם בחופשיות ובהתמודדות, פתחת לי עולם שפחדתי להתקרב אליו, בזכותך אני מרגישה, חווה, מחוברת מאפשרת ובאמת שנהנית מכל הטוב הזה!!
מרגישה אלה, נשית יפיפיה ומשוחררת כמעט כל הזמן.  מזל שבסוף באתי למרות הפחד! לא יכולה לדמיין איך החיים שלי היו נראים אם לא הייתי מגיעה אלייך! אתה נפלא ומיוחד!
 אוהבת כ"כ, תודה על המתנה הנפלאה שהענקת לי!
 

רינת

זה לא בא לי בקלות, לקבוע עם דודי תור לעיסוי יוני.
זה לא שאת היוני שלי עיסו עד כה רק בני זוגי,
הוא כן זכה לטיפול מסור גם מיזיזים וכד'
אבל הצעה חוצת גבולות, מידיד אפלטוני לחלוטין... היה קצת מביך.
היופי היה שהמבוכה לא שרדה הרבה זמן.
נהיה לי ברור שאנחנו פה במפגש אמנם מיני ואינטימי, אבל במישור אחר
ההתייחסות של דודי היתה מכבדת, טקסית, עניינית.
כל הקטע של מוזרות הסיטואציה התנדף די מהר
והתחלף במסע חושני, בכי וצחוק, פורקן אדיר,
שהתאפשר בזכות הנתינה הנקייה והמקצועית של דודי,
אשר ללא ספק יודע מה שהוא עושה...
תודה :)
 

אליה

יקרות, אני רוצה לשתף אתכן בחוויה מופלאה שעברתי אתמול, זה יהיה אולי קצת ארוך, אך שווה. חשבתי איך אני הולכת לשתף אתכן כך שזה ישמע כמו שאני רוצה, כמו שזה נחווה- נקי, מזכך, מפעים וככ מרגש, והחלטתי לפרט ככל יכולתי ולא להישאר רק בכותרות. (סנסציוניות ככל שיהיו). עברתי אתמול עיסוי יוני. (איך שבסנסקריט זה יותר נוח..), עיסוי הפות, הווגינה, המקדש שלי. עברתי כבר בעבר עיסויים טנטריים וארוטיים, אני אוהבת מגע, מתמסרת לו, יכולה לחוות רמות עונג רצופות וגבוהות. ועדין- מה שקרה אתמול היה ככ שונה שהפתיע אפילו אותי. בעיסוי טוב, טיפול טוב, ובוודאי כשמדובר במקדש האינטימי הזה שלנו, נדרשת רגישות, הקשבה, עדינות, ידע, אהבה גדולה, רצון לחולל ריפוי, רצון לעשות טוב. הרגשתי את זה אתמול בכל שניה מהטיפול הארוך הזה שחוויתי. זה החל במפגש עיניים, נשימה, תרגילים לפתיחת הגוף והאנרגיה הכל כדי להכין אותי, ואת הגוף, להכיל את ההמשך. המשכנו בטקס הסרה שעבורי היה מרגש בו אני אומרת מה אני מסירה (או על מה אני סוף סוף מוכנה לוותר שאינו פועל עוד לטובתי- בושה, צורך להוכיח, התנצלויות..) ולאט ובעדינות, ורק כשאני מוכנה אני מסירה את בגדיי - פריט אחד בכל פעם שאני מסירה רגש/ דפוס. רגע העירום. לי אישית, כבר נוח שם, אבל חשבתי על נשים שאולי זה עוד מבהיל או מרתיע, כמה עדינות וקבלה חוויתי. רק זה לבד מרפא. מאפשר. הרגשתי נוכחות בוטחת וזה איפשר לי לשחרר שליטה, (יותר ויותר, בכל זאת זה חתיכת אישיו.. ), זה שהוא לא ניגש מיד אל היוני אלא אל הגב,הראש, הרגליים, ורק אז אל הבטן ומטה, לאט לאט עם הנחיה מדויקת לנשימה, להזרמת האנרגיה שאני חווה כלפי מעלה, וואו, מקצוען! ככה דימיתי את זה, ככה קיוויתי שזה יהיה. שזו תהיה מדיטציה, שאני אחווה חוויה רוחנית שמחברת אותי אלי, הכי עמוק שאפשר. , שאשתחרר אולי ממה שאני אפילו לא יודעת שצריך להשתחרר. ואז, כשחשבתי שזה הקצה.. התבקשתי לעמוד על ברכיי, ואין לי מושג מה ואיך בדיוק היה שם, מרגש אותי כשאני כותבת עכשיו.., חוויתי, כנראה לראשונה, את השפיכה הנשית. שוב ושוב ושוב. כמו שחרר ממני פקק של חסימות והעונג פשוט נפרץ ממני חסר כל שליטה, בלי שארצה לשלוט. הייתי כל כולי בתוך החוויה, מדיטטיבית לגמרי, סומכת. ומודה. מודה לו על שהוא ככ מיומן ורגיש, מודה לי שאני יכולה ורוצה. מודה על החיים. ממש ככה. היה לי הרבה יותר פשוט לעבור את היום שעברתי (עניינים ארציים מבאסים..) עם הידיעה של איזו אישה אני. כמטפלת, כמטופלת, אני יודעת להעריך תהליך טוב, יודעת להעריך את חשיבות התהליך, את הזמן הנדרש להיפתח (גם כשאני חושבת שאני פתוחה ומנוסה ובלה בלה..), את הריפוי שקורה לאורך זמן, את הסבלנות שנדרשת לעצמי ממני לפגוש ולשחרר כאב וזה פשוט התאפשר. ועל כך תודה לאיש היקר הזה. הלוואי וכל אישה תמצא את הפתיחות והנכונות או האומץ לפגוש את עצמה בדרך הזו. אין לי ספק שכשאנחנו רכות ככה- אנחנו מיטיבות לסביבה- ולעצמנו ברור. מאחלת לכן טוב. זה ניתן.

 

נירה

אני רוצה לשתף אתכן בעיסוי יוני שחוויתי לראשונה השבוע. הנושא הזה ממש חם פה עכשיו וכך היה גם אצלי בשבועות האחרונים, עד שהתייעצתי קיבלתי המלצות חלק ממה שאתן כתבתן פה, בינהן גם חגילילית הראשית המליצה על המטפל באחד הפוסטים. כך החלטתי ליזום ופשוט ללכת על זה. הגעתי לזה מתוך כמה מקומות אצלי, הרצון לעונג בידיים אמינות ומיומנות, שהתגלו בדיוק כאלו ואף יותר ממה שיכולתי לצפות. הרצון למרחב טנטרי בחיי, שתמיד התעניינתי מאוד בעולם זה אבל עוד לא טבלתי בו. ככניסה ראשונית אני חושבת שזו אחת הדרכים הטובות ביותר להיכנס פנימה. ידיעה פנימית שזה הזמן, כי שמעתי על העיסוי כבר לפני כמה שנים שאז עוד לא הייתי בשלה. וכי גופה רצה מאוד. הבנתי בתהליך שעל אף שהרגשתי מחוברת לגוף שלי, הסתבר לי שרק עכשיו אני מתחילה ללמוד מה זה אומר להתחבר ולהתחבר ממקום עדין בריא ואוהב. חווית עיסוי היוני הראשונה שלי הייתה מלאה באהבה מלאה במגע מרפא ובטוח בדיבור רגוע ומסביר בהקשבה בהוויה מלאה בחסד מצד המטפל חזרתי בזמן חזרתי לגיל צעיר שלי, גיל שאני יודעת שעד אז ההתנסויות במין ובחיים בכלל היו חיוביות וקלות יותר עוד לפני הטראומות והמכאובים חזרתי לשם, למקום הבריא של החיוך, האהבה, הקלילות, הביטחון מקום שממנו תתחיל צמיחה מחודשת לא חוויתי לשמחתי את האורגזמה המהירה, הטכנית, זכרית אני לא יודעת לכנות בשם את מה שחוויתי....משהו של כניסה מחודשת ואחרת בהחלט אחרת להיכל. בסיום המפגש, יצא שפגשתי את זוגתו של המטפל שגם היא מקסימה. הם הסיעו אותי לתחנת רכבת. נפרדתי מהם בחיבוק וחיוך חם. יצאתי חדשה לדרכי, מתקשרת עם הסביבה באופן שונה, ובנות לילית שנקרות בדרכי, שלחתי אחת אחת למסע האוהב הזה בתחושה חזקה באותו הרגע שהעולם יכול להיראות אחרת. וכך זה גם קורה. המטפל הוא איש מדהים, הרגשתי נוח מאוד בנוכחותו, בטוחה, מוגנת, בהכלה, שקטי יפה. זו הייתה בין המתנות היפות ביותר שקיבלתי ושהענקתי לעצמי. גם לאחר הטיפול יש למי לפנות, להתקשר, לשתף במה שעולה. הנשימה נפתחת ומתרחבת.. וגם היוני :)) מוזמנות לשאול שאלות בכייף, פרטים על המטפל אפשר בפרטי * דרך אגב, הוא מופיע ברשימת המטפלים שהועלתה פה. תודה ליליות שקראתן.

 

קרן

דודי יקר, סוף סוף מצאתי מילים וכתבתי. שולחת אליך משהו מתוך זה על החוויה של עונג וכאב.
".... משהו איום השתחרר: כאב שהיה כלוא בעומק בוכה את עצמו החוצה ובתוך ההצפה של הקושי, ההכרה מסמנת שמשהו בעוצמת המגע השתנה. תשומת לב סקרנית מתרחקת מהבכי אל התחושה בגוף ושמה לב לשינוי: משהו שם התרכך והפך לתחושה מרומזת של ליטוף פנימי. אצבע בקצה הנרתיק מלטפת פנימה ושולחת זרמים קטנים של עונג. הלב מתקשה להאמין, האדוות האחרונות של המועקה עוד משתחררות וכבר משהו פנוי לעונג? הגוף מבולבל והעונג לאט מעמיק אל תוך הנרתיק: אותה אצבע, אותה תנועה עדינה חוזרת, ותשומת הלב נפתחת אליה עוד, חשה איך היא מעמיקה יותר, מורגשת יותר, שולחת זרמים מתחזקים של ריגוש. הגוף כולו מתמסר ואנחות נפלטות ממקום שלפני רגע היה בו צליל של בכי, הפנים מופתעים והמצח מתרכך. כל החושים קשובים לתנועה העדינה הזו, הפנימית, נאחזים רק בה, מקשיבים לה בריכוז. ואז, משם, אדוות ממריאות כלפי מעלה ושוטפות את אותן תעלות שהכאב סימן, שוטפות אותן במים נוצצים של אושר והקלה..."

לפרטים על מפגשים אישיים לחצו כאן
  ליצירת קשר לחצו כאן


 

מיכלי

דודי יקר, אני רוצה להודות לך על תהליך מופלא שחוויתי איתך. אין מילים לתאר את העבודה עם הגוף, אפשר להבין אותה כשחווים אותה.
במהלך התקופה הקסומה הזו חוויתי רגיעה גדולה, חיבור פנימי עמוק, וחיבור רוחני גבוה. כאילו כל השרירים הפנימיים והחיצוניים התרפו ושקטו מעט.
חוויתי את הדואליות שלי, ראיתי אותה עין בעין, ובעיקר למדתי להשלים איתה. למדתי לחיות ללא רגשות אשמה עוד!
לקבל את עצמי, על כל חלקיי, ולסלוח. לא עוד הלקאה עצמית! מחליפים אותה: קבלה, סיפוק, אפשור. התעצמתי ביכולת לומר "לא",
לשים את הגבולות שלי, ולא להתנצל על כך. חוויתי שחרור. חווה אותו עדיין. התרגילים שלימדת אותי מופלאים,
ובעיקר... אתה זה שמופלא.
כפרטנר לתהליך, מרגישה שזכיתי לטוב ביותר!
בגדול, אני רגועה יותר, אני מסופקת יותר, אני משוחררת יותר, אני מאפשרת יותר, אני מקבלת.
תודה על כל אלו ועוד. מקווה שנחווה תהליכים משותפים נוספים בהמשך הדרך. באהבה ובהערכה רבה,

 

אושר

דודי יקירי, הדרך הנפלאה שלך להעביר את האמונות שלך מופלאה, אתה רגיש וממלא בטחון תודה על המתנה העצומה שהענקת לי תודה על הסבלנות והיכולת לראות אותי תודה שאני יותר אישה בזכות הסדנאות והעיסוי:) איזה כיף שיש אותך! תודה ואהבה גדולה אלייך!
 

מרגנית

דודי הוא צמח נדיר שיודע לתת את פירותיו בנדיבות, ומתוך דרך החיים המיוחדת שלו אסף כל כך הרבה מתנות, כמו הטנטרה- שלמד העמיק וגדל בה, והיום מזין ועוזר לאחרים- להתפתח ולהתעצם בדרך שלהם. ממליצה בחום, איש שהוא השראה בדרך חייו.
בהצלחה דודי! מרגנית
 

חגית

דודי, סוף סוף היריעה נפרסת…זרטוסטרה אמר ש"חורים בהשכלה סותמים בנייר עיתון", נראה לי הפעם הם נסגרו בטקסט וירטואלי מרהיב.מילאת לי את כל החורים השחורים לגביך
 

מעוז

דודי מטפל בחסד ואיש מקצוע רגיש ואחראי המעורר בטחון ומשרה אווירה נעימה ופתוחה. ממליץ בחום
 

תהילה

זה ממש אתגר לתאר במילים את המפגש עם דודי , בשבילי הוא מורה לטנטרה, מורה שדוחף אותי להתפתחות שלי וקולט מה הצעד הבא שלי . זה מה שקורה לי במפגשים בסדנאות של דודי, עוד ועוד אני מעמיקה לתוך עצמי, ובמקביל פורצת את הגבולות החיצוניים בתמיכה מהלב . דודי, תודה:)
 

שירה

אמריטה רפואית. כן, הגיע תורי לדווח על אם כל ההשפרצות, מלווה בתחושה עזה של ריפוי. רווחה, שמחה להיות, הודיה על כך שאני חיה בעולם שבו עבודת ריפוי ועומק כמו זו שאני עוברת היא אפשרית. מעולם לא שפכתי כל כך הרבה מים, מעולם לא הרגשתי כזו נוכחות שלווה ומאפשרת. כן, עם אותו אחד, ששמו מתחיל בדלת, פרטים במזכירות לילית. והוא באמת שער גדול בשבילי בתהליכי הריפוי שאני עוברת. תודה.

לפרטים על מפגשים אישיים לחצו כאן
  ליצירת קשר לחצו כאן
 

קרן

אני מודה לך על הטיפול המסור שלך. על האפשרות לעשות סדר בבלגן הרגשי שאיתו הגעתי אלייך. על האפשרות להעיז לחקור ולרפא את כל נושא המיניות והאינטימיות, היה לי הרבה בלבול כמו ילדה קטנה שעדיין לא מעזה לפתוח את הדלת לחיי האישה שאני, ולך היה עבורי את המפתח וליוות אותי בצורה בטוחה בהקשבה לקצב שלי ובכבוד גדול לתהליך שלי, ועם זאת תמיד מזמין לקפוץ עוד מדרגה ולגלות עוד דברים על עצמי.
אני מודה לך על השינוי העצום שזה גרם לי בזמן כה קצר על ההדרכה הליווי והאמון
 

גלי

בתהליך שאני עוברת עם דוד התחלתי לפגוש את הנשיות שלי ממקום אחר,מקום נקי ומאפשר,אני לומדת מהו חופש מיני,לאט לאט מסירה את כל מה שמפחיד אותי וניפרדת מהאשמה הדיכוי והבושה שליוו אותי,בטיפול האחרון ממש הרגשתי איך הפחד הופך לעונג ואיך הכאב והעונג הופכים לריקוד אחד.
אחרי תקופה ארוכה שבה חוויתי את המיניות שלי ממקום לא נעים וחוויתי את הגבריות כדבר משפיל ומדכא,התייאשתי,חיפשתי פמיניזם רדיקלי והפרדה,הכעס שלי כלפיי גברים והרצון לחופש ממה שהם מייצגים עבורי גרם לי להרגיש לא נוח לידם,גרם לי לכעוס עליהם ולהתרחק מהם, הפחד מגברים ומהשתלטות גברית אפילו הביא אותי להתנזרות מגברים,מאוד רציתי להתפייס עם הגברים,כמה אפשר לכעוס..בעקבות המלצה של כמה מחבריי החלטתי לתת צ'אנס ולהתחיל להיפגש עם מטפל טנטרי שהם המליצו לי עליו,התהליך שאני עוברת איתו מאתגר,מבחינתי זה מסע,אני מגלה שם המון כאב ורגשות מודחקים שקשורים בילדות שלי,אני פתאום חווה את הנשיות ממקום אחר,חופשי יותר,מקום מכבד,מקום שנותן לאשה את המקום שלה-אני מרגישה חיבור מחודש למיניות הנשית שלי שבמשך כל תקופת הילדות שלי הדחקתי אותה ושנאתי אותה(בית דתי) רציתי להיות בן כי רק בנים קיבלו במה ויכלו לשיר וגם אני רציתי,אז הייתי מתלבשת כמו בן שיחקתי כדורגל והפכתי ל"ינטל" שהפכה לגיבורה שלי,ההסתרה של הנשיות גרמה לניתוק מהנשיות,כל פעם שקראו לי אשה שנאתי את זה,ועכשיו..לאט לאט החומות נישברות ואני מוצאת את ההנאה בלהיות אשה,אני חוזרת לגוף שלי ובהיזכרות בניקבי הטהור דרך הזיכרי,מתחילה ליהנות מהנשיות שלי ומהמתנות שלה,
הרחק מהדיכוי הגברי והבושה שאופפת את המין בתרבות ההסתרה והפחד,זוהי נקודת האור שאני בוחרת ללכת בה ולילמוד אותה,אמן
 

דלית

לדוד האיש שלא וויתר עלי, אנו מסיימים היום מסע בן 8 חודשים של צמיחה והתפתחות הכי משמעותיים בחיי, במהלכם למדת אותי-בגרות רגשית וכנות עם רגשותיי, מודעות עצמית וגם מודעות לכאב, חנכת אותי לפתיחת הלב ואכן למדתי להרגיש את הלב ולדבר את שפתו, שקפת לי את עומק הכאב המודחק בגופי, ויחד עם זאת אפשרת לי לקחת בעלות על גופי, במהלך המסע הגופי רגשי הזה היו לי גם המון רגעי עונג שמחה ואפילו שעשוע, בעיקר שלמדת אותי על מבנה היוני הקסומה שלי, עינוג עצמי אורגזמות אנרגטיות ואחרות, והשיא היה כשפגשתי גבר שצלל איתי בשמחה לטקס טנטרי וגמרתי 6-7 פעמים דרך נקודת הג'י המופלאה, עפתי ופתחנו את הלב, זה היה מדהים.
מכל הדברים הרבים שהענקת לי אני הכי רוצה להודות לך שנשארת נוכח בזמן שצללת איתי אל תוך רכבת השדים שלי, וגם על זה שאתה הגבר הראשון בחיי שלא וויתר לי או עליי
בזכות הדרך שעברנו אני מתחילה היום טיפול פיזי שיקל וירפא את גופי ויאפשר לי לחזור הביתה אליו.
תודה-אתה שנוגע בכלכך הרבה לבבות ומביא ריפוי לחייהם, מגשים את ייעודך וגם בזה מעורר השראה
אז דוד יקר, אני מאחלת לך שהמרב שאתה שואף אליו יהיה המעט שתשיג כי מגיע לך כל כך הרבה.
אני מברכת את דרכך בשפע קלילות אהבה וזורחות, ישר כוח, בהודיה.
 

סיגל

לדוד היקר
שנים על גבי שנים עמדתי ליד שערי המקדש, סקרנית וגם מפחדת. בהצצות שהעזתי להציץ פנימה, ראיתי את גן העדן עלי אדמות. מקום כל כך קסום, שאף מילה כתובה לא באמת תוכל תאר.. את המקום צריך לדעת. לדעת ולחוות בעצמי. שום סיפור שיספרו לי על המקום, לא יוכל להעביר לי את החוויה בעוצמתה האלוהית. ...ואז...
יום אחד אזרתי מספיק אומץ ודפקתי על שערי המקדש. דפיקה רכה ונעימה.
הדלתות נפתחו בקלילות על ידי כהן אהבה וצדק, אשר עם חיוך וחמלה הראה והאיר לי את הדרך.
הכהן הזמין אותי פנימה. אממה יש פה טריק - "את הצעד הראשון והבאים אחריו את צריכה לעשות וללכת בעצמך".
ואני, כמו תינוקת מקסימה, למדתי ללכת. צעד-צעד.. מדרגה ומעלה, התגלתה בפני הקדושה החבויה, כל יום וכל מפגש עם הכהן הביא לעוד קצת ועוד קצת ניקיון של המראה שהתכסתה באבק במשך כל חיי, ולאט לאט מבעד למראה התחלתי לראות ולדעת את עצמי באמת.
הבנתי שאני תלמידה וחוקר, נושא המחקר במקרו הוא - אני, ובמיקרו-האורגזמה האבודה הנשית, שלי.
אני במסע גילוי האוצר האבוד,זה שנשכח, נדחק ונחבא בתוך תוכי, במעמקי הוויתי.
וכמה אני לומדת..מסירה ומשתפת, שואלת ומשייטת, במרחבי כל ארבעת הגופים, כבר לא מפחדת, מחבקת.
השריון כבר סדוק כולו, ובכל רגע עוד פיסה נושרת, בהודיה גדולה לעצמי
על האומץ, להסכים וללכת אל הלא נודע, לא לפחד ולבחור באהבה
הצוק כבר מאחורי, גדול ומרשים, ואני מרחפת לי לנחיתה רכה, בעולם חדש ומופלא, עולם חקר האהבה.
 

מירית

אני בהודיה אינסופית מהלב שלי ללב שלך על היותך. אתה מטפל ומורה מעולה, מקצועי ורגיש. אני מרגישה בטוחה ומוגנת וזו באמת זכות גדולה להיות מלווה על ידך במסע שלי. היום אני כבר מבינה יותר ויותר עד כמה התהליך איתך היה לי כל כך משמעותי עבורי ועבור האישה המינית שאני.
תודה והמון המון אהבה!

 

אורנה

מסיבת פרידה, זה היה מפתיע. אני מתרגשת ושמחה כלכך שכמעט אני יכולה לעוף. התחושה הזו גורמת לי להבין שהטיפול הזה שעשיתי יחד איתך-החזיר לי את הכנפיים, אני פרפר ואני חופשיה. (אם אני של פעם הייתה יודעת שיום אחד אגיד על עצמי שאני פרפר, היא הייתה מתפלצת. ) דרך ארוכה עברתי איתך, באתי כי נמאס לי לפחד מגברים. הרגשתי שהפחד הזה מנהל אותי, מפריע לי להרגיש נינוחה וחופשיה. שברמה השכלית אני מרשה לעצמי להיות חופשיה ממוסכמות בהקשר האישי והזוגי. אבל ברמה הרגשית הייתי כלואה. לקח לי זמן להגיע אליך. חודשים חיפשתי את הטיפול הנכון. רק שהבנתי שהמטפל צריך להיות גבר, מצאתי אותך. כבר בשיחת הטלפון, ידעתי שאתה האיש הנכון עבורי. היית נעים, אדיב ונינוח. הטיפול הצריך ממני השקעה והתמסרות. היה לי קשה, מאד קשה, ממש קשה. אתה היית קשוב ואפשרת לי את הקצב שלי, גם ברגעים שהקצב שלי היה איטי והתעקשתי להשאר בשליטה, לא לצעוק ולא לבכות. תודה ענקית על מי שאתה- בשקט לא מתאמץ ובקבלה אינסופית, יצרת עבורי מרחב בטוח. גם שחציתי גבולות וביקשתי עזרה טלפונית מחוץ לחדר הטיפולים. היית שם עבורי. אפילו היום בחיבוק איתך, הבנתי הבנה פורצת דרך. כשאני מזהה מולי סמכות, אני חוזרת להיות הילדה שפוחדת מאבא שלי. אבל אני אבא שלי מת ואני מזמן לא ילדה. אני אשה חכמה, חזקה ועצמאית. מצאתי אותי בתהליך הזה ולא מתנהלת מתוך פחד שיכעסו עלי, יבקרו אותי או לא יאהבו אותי. תודה גדולה היה לי לעונג לעבור איתך את המסע הזה. אתה אחלה גבר :-)

Share & Like:

Comments: