צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

14-16/9/17 - יחסים ואינטימיות בעיר הגדולה

♦אריק
פעם ראשונה שלי. קודם כל היה לי נעים לפגוש אנשים אחרים, כולם היו פתוחים ונחמדים, המנחים ברובם המוחלט היו קשובים עם הרבה ידע ונהדרים. מרגיש שזה עזר לי לדייק את הרצונות שלי וללמוד איך להיות יותר קשוב לאחר, מעבר לכך היו לי חוויות שונות ומעניינות שלא חוויתי בעבר.
תודה רבה לכם על כנס מדהים!
בואו, אין מה להתלבט בכלל, זה ממש מותאם היטב לחדשים, וכל אחד חופשי לעשות רק את מה שהוא רוצה, ואפשר לקבל המון ידע וחוויות וללמוד על עצמנו ואחרים.
 
♦יניב
פעם ראשונה שלי. לאט לאט אני מרגיש שאני מתחבר יותר לעולם הרגשי והרוחני ומוצא שאני מרגיש הרבה יותר בנוח במקומות הללו free love :) אווירה מדהימה ואנשים מדהימים, מומלץ בחום!
 
♦פעם ראשונה שלי. מעלה נקודות לעבודה נוספת ולהפנמה. תבואו תחוו תפתחו לקשת נוספת של טעמים ותחליטו מה תרצו להשאיר אצלכם.
 
♦אייל
הייתה לי חוויה טובה שיצרה אצלי אנרגיות טובות. אחלה חוויה לאנשים שרוצים להיחשף לתכנים חדשים ולהכיר מנחים
 
♦רן
פעם ראשונה שלי. נפתחו לי העיניים לגבי כמה דברים...יישר כח על היוזמה!
 
♦אורן 
פעם ראשונה שלי. אני בתהליך של התפתחות תודעתית אישית, ותשומת לב למיניות קשובה ונוכחת, לימוד, רצון לדעת עוד ולהתפתח, גם לכיוונים שאני פחות מכיר, להרגיש איפה אני במקומות האלה, והכנס מאוד העשיר והוסיף לי. היה מצוין, אשמח להגיע בהחלט לאירועים והכנסים הבאים, ממש תודה לכולם. ממליץ להגיע בלי מחשבות שיהיה משהו מסוים או אחר, אלא עם סקרנות ופתיחות, לפתוח את הלב למה שייחשף אלינו, ומובטח שנחזור הביתה עשירים יותר ומלאי הודיה.
 
♦ליאת
פעם ראשונה שלי. נחשפתי לאנשי מקצוע חדשים חוויתי טקס קקאו כייפי ומשמעותי.
 
♦מירב 
פעם ראשונה שלי. הכנס עזר לי לטעום מהזרמים השונים שעוטפים את עולם המיניות.
 
♦פרידה
פעם ראשונה שלי. היה גיוון מאד גדול, מנחים שונים. לא היתה שונות גדולה באינפורמציה אבל ההיבטים הרבים הזוויות הדקויות ההומור והסגנון האישי תרם המון. אני לא מאמינה, בדרך כלל יש לי ביקורת אך הפעם למדתי מכל אחד. אהבתי את ניסים וסמדר, רועי שחם ומיכל את רועי בפאנל, עדי טרם היה מדי אינטנסיבי, הפאנל עם ראדיקה דריה ודוד ועוד היה טוב. לי יש את הספר קדשה בראש והן הביאו עמדות נוספות ביחסי מטפל ומטופל, היה חשוב מאד להקשיב לגישות השונות, ברור לי יותר שאין עמדה אחת בנושא. כמובן אפשר להתייחס עוד כבר הארכתי מספיק.
רוצו הביטו וראו מה גדול היום הזה...
 
♦רעות
פעם ראשונה שלי. טקס הסליחה בין המינים היה חוויה מרגשת ומכוננת. משהו שחיכיתי לו מאוד. הסדנאות היו מיוחדת ומעניינות. מרצים נהדרים תודה!!!! חוויה מרגשת ומשנת תודעה. לא לפספס
 
♦גלעד
פעם ראשונה שלי. ראשית מאוד נהניתי. היה עוצמתי! עדיין מוקדם לי להבין את השינויים אך הם שם בוודאות. התהליך שאני עובר הינו תהליך של הקשבה ודיוק בזוגיות בהיבט של אינטימיות ומיניות. התהליך משותף לזוגתי העוצמתית ולי כאשר היא המובילה ומתוות הדרך ואני מאחור משמיע את קולי ובעיקר מקשיב, מתבונן ומאוד נהנה.
בואו!!! הקשיבו לפחד לחשש לכל הרעשים אך בואו ללא מורא. המקום מקודש והמרחב מוגן ובטוח!!
 
♦מאיה
פעם ראשונה שלי. התכנים היו עדינים, חשבתי שאעבור תהליך שבו ילחצו לי נקודות שיזעזעו אותי והופתעתי לגלות שעברתי תהליך טוב עם עצמי בשנים האחרונות ושיש המון ידע שאני רוצה לגלות. אתם מעולים. נעימים וטובים. תמשיכו להביא עוד ועוד מהנעימות הזאת.
בואו, כנס מאוד נעים, אנשים טובים, תכנים מעניינים. כיף.
 
♦אולגה
החוויות הכי עוצמתיות מהכנס הזה בשבילי אלו סדנאות הנשימות של עדי טרם ושל ראדיקה. הן עזרו לי לעשות לעצמי איפוס, להתנקות ממשקעים מיותרים של הדברים שחוויתי לאחרונה ולהמשיך הלאה קלילה ונקיה יותר. שאר הסדנאות שבהן היו יותר דיבורים, בעיקר בצורה של הרצאה - לא היה להם אפקט מידי ועוצמתי, אבל אני מניחה שהדברים ימשיכו להתפתח שם איפשהו בפנים.
 
♦נעמי
פעם ראשונה שלי. קיבלתי עבור עצמי ועבור הזוגיות שלי מתנות נפלאות שאין מילים בפי לומר כמה הן היו ועדין משמעותיות. דבר ראשון המפגש האנושי עם המשתתפים ועם המנחים. פשוט אנשים נפלאים, עם לב פתוח ונכונות כל כך גדולה לשתף ולתת את המתנות שיש להם לתת. מפגש שכל כך מחמם, פותח ומרחיב את הלב. הסדנאות עצמן זימנו לי את האפשרות להעמיק את החקר שלי את עצמי מבחינת המיניות שלי ומבחינת הקשר האינטימי עם בן זוגי. התחדדה בי ההבנה מה נותן לי ביטחון במרחב הזה ושבתמורה הלב שלי יכול להתרחב ולהיפתח כלפי וכלפי בן זוגי. בסדנאות בהם השתתפנו כזוג ניתנה לי באופן אישי ולנו כזוג האפשרות באופנים שפתחו לנו דלתות להעמיק את החיבור שלנו, את התקשורת בינינו המילולית והפיזית ובכך להעמיק את החיבור בתוך לבבותינו. עבורי. חשוב לי לומר למארגנים תודה גדולה על הכנס שיצרתם (ושאני קוראת לו טנטרה לייט) שבזכותו פתחתם דלת עבור בן זוגי ועבורי לעשות צעדים מתקרבים לעולם הזה ובכלל לפגוש אותו ולראות כמה שהוא מאפשר צמיחה/גדילה לכל אחד לבד וגם בביחד. אמנם לא היינו בכל הכנס לא עזבנו כי משהו לא התאים לנו, להפך עזבנו כי כל כך התמלאנו שכשעזבנו זה היה גם כדי לצאת עם כוס מלאה ולא כזו שנשפכת מעבר לגדותיה. שמחתי שהשתתפו בכנס כמנחים א.נשים מקשת מגוונת של מקומות, רקעים ודעות. עבורי זה העשיר את החוויה והרחיב את הלב.
ושוב בהודיה גדולה – נמסטה.
 
♦טניה 
פעם ראשונה שלי. באתי ללא ציפיות אז גם כמעט ולא התאכזבתי. די זרמתי ונהניתי מכל הרצאה או סדנה. תודה. ממליצה לבוא כי היה מבחר די גדול.
 
♦הדר
פעם ראשונה שלי. וואו, הכנס היה כל מה שהיינו צריכים ומעבר! אחרי שהשקענו שנים בקריאת מחקרים אקדמאים, הרצאות טד ומטפלים דינמיים, סוף סוף הגענו למקום שמציע פרקטיקה. דרך הגוף, בגובה עיניים, בלב פתוח, ואוזניים כרויות. המון ידע, המון אור על נושאים מרומזים. התחלנו להרגיש שיש תשובות, שהדרך נכונה ושמצפה לנו הרבה כיף בתוך כל העבודה.
רוצו! לפני שיגמר המקום
 
♦דוד
פעם ראשונה שלי. נתקלתי בפרסום דרך הפייסבוק והסתקרנתי מאוד. את המסע הפרטי שלי התחלתי מזמן אך החלטתי שיהיה נכון לי להעשיר את עולמי הפנימי בהיפתחות לעולם. תודה, אתם נפלאים. קיבלתי מתנות נהדרות. הלוואי שעוד נתראה בהמשך.
בואו עם מצפן פנימי והקשבה ללב שלכם
 
♦חגית קרצו
טוב שיש קוסמיק אחת לחצי שנה, זו פעימה חשובה בעולם להיזכר במהות הדברים. בואו - המרחב נעים, המנחים מקצועיים, ההפקה מתוקתקת, התכנים חשובים.
 
♦יוספה
בשבילי הכנס היה לייט כי התנסיתי בכנסים נועזים יותר אבל נהניתי מאוד. תמיד טוב להיות ליד אנשים עם מודעות, שבאים מרצון לאהבה, רוגע... לעשות הפוגה מחיי היומיום ולתת לעצמי זמן לרוגע, אהבה, שיתוף...באתי בעיקר בשביל טקס הסליחה וטקס הקקאו. תודה רבה לכם. מאוד מאוד אהבתי את העמידה בלוחות הזמנים. כל סדנה התחילה והסתיימה בדיוק בזמן. אוהבת את המקצועיות שלכם. תודה. תבורכו. שנה טובה וחג שמח.
הכנס במתכונת של תל אביב בשונה מהכנס במדבר/בכנרת - מעולה למי שרוצה ללמוד, להכיר, להתנסות לראשונה. יש מגוון רחב של נושאים, אין עירום. אני ממליצה מאוד.
 
♦אליס 
עברתי תהליך פתיחה של הלב בסדנא של חן מיימון והיה לי מעולה. העליתי והתחברתי לרגשות וללב. בכיתי ושחררתי :) אתם גדולים. תודה!!
 
♦איילה
פעם ראשונה שלי. למדתי דברים חדשים. להיות מוכנים להיפתח ולהיחשף
 
♦רועי
פעם ראשונה שלי. הכרתי חברים חדשים לחיים, נשמתי, עצרתי חוויתי. לאנשים שרוצים לטעום בלי לקפוץ עמוק אמליץ בחום לבוא למקום מאפשר, אוהב, מקבל . מקום לחקירה אישית תוך הכרות עדינה ואינטימית עם העולם הקסום שאנחנו מביאים.
 
♦מאיה
פעם ראשונה שלי. יצאתי מהכנס עם תובנות משמעותיות, על עצמי ועל מיניות בכלל. ממליצה
 
♦יוסי
למדתי..נזכרתי..חוויתי.. עוד......בבקשה...בעיר הגדולה...! פשוט יפסידו אם לא יבואו...תנו להם לדבר איתי.
 
♦אביב
פעם ראשונה שלי. חשיפה עצמית, חיבור מחדש למה שקורה בתוך הגוף והלב שלי, קבלה שלהם וביטוי שלהם החוצה. חוויה ומפגש עם אנשים ודברים שאני לא פוגש ביום-יום. המטרה שלי כשנרשמתי לפסטיבל הייתה מאוד ספציפית: לחשוף את המחסומים והיחסים הקשים שלי עם המיניות שלי ולשחרר אותם.
 
♦זהר 
פעם ראשונה שלי. בהחלט עברתי חוויה נפלאה ומפתיעה. נחשפתי לשיטות ותהליכים שלא הכרתי. פשוט לבוא בראש פתוח ולהתנסות.
 
 
♦פעם ראשונה שלי. היה לי נעים, מרפא, נינוח ובמידה שביקשתי מאתגר. הרבה עבודה עשיתי בבית על יבש, והאפשרות להיפגש עם גבר לתרגול עדין לחוות אותי, לחוות אותו, לתקשר אחד עם השני, לשתף גם בפחדים, בצרכים, בבקשות, במעגלים משותפים, נפתח בי משהו נעים, שאפשר לחלק מהשריון להתקלף, לחוות זרימה של אנרגיית החיים, לחדד את הבקשה לחיים מלאים ולהמשיך בדרך גם אחרי הכנס. אהבתי  מאד היה מרפא ומאפשר עבורי. תודה ! <3 הכנס כולו היה חוויה מעשירה ומענגת. מכיל, מרפא, מאפשר למתחילים לחוות בקצב שלהם, לבחור ממקום ששומר עלי ועל הגבולות שלי, שיש בו הכל מעדינות נעימה עד חוויה אנרגטית, אקסטטית, מפגש מאפשר עם הצד השני, בשיח מגע וחוויה.
 
♦רוני כהן
הגעתי לכנס פעם שניה כדי ללמד גברים - יוגה ואורגזמה טנטרית. שוב, כמו בקוסמיק בכנרת הופעמתי מהעוצמה של הגברים שהם לא אלו שבד"כ אני עובד ביומיום (גייז-דו ומה שבניהם). יש צימאון למידע הזה, הגברים התחברו חזק לעבודת הגוף, רצו עוד ועוד מידע, תרגולים והבנה של היכולת המולטי-אורגזמית. אני הרגשתי עונג גדול, הרגשת שליחות ומימוש. שמח על המקום הזה ומודה לכם כהפקה שאתם נותנים לי מקום. אתם מדהימים, הכנס מאורגן למופת, אני חושב שזה היה אתגר לא פשוט להביא את התכנים האלו לעיר הגדולה. אמנם לא נכחתי בכל הכנס אך הרגיש לי שהיתה אוירה טובה. 
בואו להיחשף לעולם קסום של אינטימיות, אהבה ומגע. בואו להעמיק לתוך עולמות חדשים של חקירת המיניות שלנו שבעזרתה נגדל ונתפתח למקומות של קבלה ואהבה.
 
♦דניאל
פעם ראשונה שלי. אני אדם מאוד רציונלי. מודה שהיו מקומות ואנשים בכנס שהיו לי רוחניקים מידי ולא תמיד הצלחתי להתחבר לוייב. המון דברים לקחתי. הפאנל של איך לדבר עם נוער היה קצר מידי לטעמי. המשתתפים בו היו מדהימים ואני מרגישה שזה נושא שלא מיציתי. כתיבה ארוטית הפתיעה אותי בעוצמתו, תקשורת מקרבת היה ואו! חוויה חושית ותפיסתית שלא ציפיתי לה וגם הסיפור של נורקי היה ממש מעורר השראה. לקחתי המון וכתבתי לי המון. יש שפה לעולם הזה. אני עוד לא בה. אבל חשה שהתקדמתי לעברה.
תודה😊
לשמור על ראש פתוח😉
 
♦ליאת ליליאן
זה מרחב שנותן מקום לקהל להכיר ולשמוע דרך חדשה למיניות. וגם מרחב למנחים להציג במקום מרוכז את הדרך שלהם.
 
♦פנינה
וואו, היה מדהים. גם בריברסינג - חוויתי ניקוי, שחרור כאבים, חיבור, שקט, פשטות. תודה. בסדנת המגע הקשוב - חוויתי התחדשות - עדינות, חיבור, שמחה. מתנה!! תודה למנחים ולמשתתפים שבאו באמת ללמוד, לעבור תהליך הכנס איכותי, מקצועי ומעורר חיבור פנימי, קודם כל לעצמך ואז כמובן לסובבים אותך. הנוכחות בגובה העיניים, מכילה כל רגש, חוויה או כאב - ככ׳ חומלת ולא שיפוטית, שישר נהיית אחדות אנושית, פשוטה ומכבדת כזו בין כולם. לכל מי שבזוגיות וגם למי שלא, למי שמעונין לחוות התחדשות, חיבור, מיניות - בעיקר במובן של תשוקת החיים, אהבה וכנות - מומלץ בחום. כנס מרפא, משחרר, מחדש מבפנים.
 
♦כלנית
פעם ראשונה שלי. התרחב לי הלב. וקיבלתי חיזוק ואנרגיות שהתעוררו. ואפילו למדתי משהו אחד או שניים. זו טעימה קטנה המאפשרת להתחבר לעצמך במרחב בטוח מכיל ואוהב, לבדק בית פנימי והתעוררות.
 
♦אמיר 
היו כמה סדנאות שמאד נגעו בי, מעניינות וזה היה כיף מאד להכיר אנשים חדשים שתמיד טוב ולפגוש ותיקים. התנסות בשטח טובה מכל מחשבה בראש
 
♦גלי באר
זו פעם ראשונה שאני מרצה בכנס, התמודדות לא קלה למי שבורחת מקהל רוב חייה אז תודה על ההזדמנות להשמיע את קולי, גם אם הוא רעד לעיתים, אני מודה על ההזדמנות לגדול בבית חם ומוגן. לא נכנסתי להרצאות אחרות לצערי המאוד גדול בגלל אילוצי זמן ומשפחה .ממליצה לנסות לוותר על הפחד ולבוא לראות אנשים כמוני וכמוכם, שעוברים את אותו המסע בדיוק.
 
♦דור
פעם ראשונה שלי. הגעתי אחרי שנים בטנטרה למען אשתי שהיתה בפעם הראשונה כמעט. היה לי קשה במיתקן הישראלי (אני גר בחו״ל כמעט 20 שנה), לא ידעתי מה מקובל ומה לא מבחינת הדת ועוד שהכנס היה התחלתי. אם את/ה רוצה להיחשף לראשונה לטנטרה ברגוע, זה הכנס שלך.
 
♦שלומית
פעם ראשונה שלי. תחושה של חיבור חזק יותר לבן הזוג. רמה חדשה של פתיחות ושל הבעת רגשות. הגענו לכנס ״בטעות״ דרך פרסום באינטרנט. לא ידענו למה לצפות והיה מהמם. חיבר בינינו ופתח בינינו עוד ערוצי תקשורת ועוד אופציות להעמקת קשר. היה נוח מאוד שהכנס היה בתל אביב!!!! נראה שכל הסדנאות בכנס היו מעניינות (היו כמה סדנאות שרצינו אבל התקיימו במקביל). נשמח להגיע לכנס הבא :-)
בואו!!!
 
♦דניאלה
פעם ראשונה שלי. נהניתי מאד ופגשתי אנשים מעניינים.
 
♦נתן
פעם ראשונה שלי. נתרמתי בנושא של שיתוף ותקשורת מקרבת. תוכן וטעימה איכותיים
 
♦אריאל
פעם ראשונה שלי. הגעתי ביום שישי בבוקר. עברתי תהליך מאוד עמוק ומטלטל שהגיע לשיאו בטקס הסליחה ונתמך מסדנאות שהיו לפניו ולאחריו. לשמחתי הייתי מספיק רגיש לעצמי והבנתי שהתהליך האישי שלי בא לסיומו לפני סיום הכנס ובאופן שלא היה אופייני לי בעבר, וויתרתי על מופעי הסיום וטקס הפרידה, מתוך הקשבה לצרכים שלי. התהליך שעברתי מהדהד בחיים שלי מאז ואני מרגיש שעליתי מדרגה בהקשר של תכני הכנס בחיי. .
 
♦שי
פעם ראשונה שלי. הרגשתי שלמדתי קצת על הגוף שלי ועל הכוח של האנרגיה המינית
 
♦טל קרן כץ
נהניתי להנחות ונהניתי מאד מהזמן על הגג והחוויה של להיות עם המשפחה המורחבת המדהימה הזו.
זו מתנה שאתם נותנים לעצמכם, מתנה שעתידה לשנות את חייכם ולפתוח אתכם למחוזות שלא ידעתם על קיומם.