צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

עטיפה רוחנית, בובות על חוטים וטנטרה

מסעות הלב

עטיפה רוחנית, בובות על חוטים וטנטרה.
החלטתי לשתף בתובנה מאוד מעניינת מתוך העבודה בקליניקה.
רבים מאיתנו נמצאים בדרך הרוחנית ומגדירים עצמם כרוחניים[ואני בתוכם] ובמשך חיינו הבוגרים    [ולפעמים גם קודם] אוספים לנו כל מיני כלים וטכניקות כדי לשפר את איכות חיינו.
ולכאורה מה רע בכך, למה לסבול?
ישנו מושג שנקרא מעקף רוחני שלא אני המצאתי אותו אולם פה אני רוצה להתייחס לעניין המיני שאיתו אני עובד יותר.
אז איך שאני רואה את זה, זה כך : דמיינו לרגע את אנרגיית החיים שלכם שהיא גם האנרגיה המינית ככדור בוהק ונוצץ שמאיר בשמחה והתרגשות לכל עבר, והכדור הזה נולד אתכם ובתוככם.
ואז במהלך החיים אנו מתחילים לאסוף כל מיני טראומות שאיננו יכולים להתמודד איתם ואשר מצטברות בעזרת מערכת מופלאה שנקראת מערכת ההדחקה, אותה מערכת לוקחת את הטראומות והפגיעות ומכניסה אותם במין פיסות בד מיוחד ואטום לאור ומתחילה לשמור את הטראומות בגוף.
אולם בגוף גם נמצא כדור האנרגיה שלנו והפיסות הללו מתחילות אט אט לכסות אותו ואורו מתקשה לחדור את הבד עד לכיסוי מוחלט כמעט במקרים קיצוניים.
חוסר האור הזה מתבטא בשלל תופעות שכולנו מכירים : דיכאון, עצבנות, עייפות, מחלות שונות קלות וסופניות כאחד.
בשלב כזה או אחר בין אם מתאונה שמטלטלת אותנו או הבנה שכך לא ראוי לחיות אנו מתחילים לחפש דרכים לשפר את מצבינו.
נפלא לא? בעיה ופתרון.. אלא מה, שמי שמחפש את הפתרון זה המיינד והפתרון שיימצא בדר"כ זה פתרון שלא ייגע בכאב אלא יכסה אותו, פתרון שיעבוד מהראש, וכך מתחילה להיווצר העטיפה הרוחנית, ואנו מתחילים לאסוף כלים שונים מסדנאות שונות, חברים ספרים ואינטרנט כדי להרגיש טוב יותר עם המצב שלנו, וגם אם אנחנו חושבים שאנחנו נוגעים בבעיה לרוב אנחנו עוקפים אותה בדיבור עליה או בניתוח שלה.
ואותם כלים שצברנו מוטמעים במערכת שלנו וגם הם הופכים לפיסות בד שמכסות את שכבת הכאב שכבר קיימת על הכדור והן אפילו מפיצות אור אבל לא כמו האור של הכדור, משהו אחר...
לאט לאט אנחנו בעזרת המיינד מתחילים להאמין שהשכבה הנוספת זה אנחנו באמת, והופ נוצרה לה בובה על חוטים שמנוהלת  על ידי סדרה של אמונות וכלים שצברנו, בובה שמדברת בשפה רוחנית, מתנהלת כך והולכת לרוב רק לאירועים רוחניים.
ויחד עם הבובה הזו שמוצגת בגאווה לעולם ושעושה דברים רוחניים יש מתחת לפני השטח כל הזמן משהו שמאוד מטריד בין אם בגלוי או בקטנה מדי פעם.
תהיה תחושה שיש משהו עמוק שאנחנו לא מצליחים לגעת בו, זה יתבטא במיניות במערכות יחסים בעבודה ובכל דבר כמעט.
בעצם יצרנו בלי לשים לב שתי שכבות שעוטפות את אנרגית החיים והמין שלנו, שכבה של כאב ושכבת "מרציפן" רוחנית שנותנת לנו ולאגו את התחושה שאצלנו הכל בסדר.
ולמרות זאת נמשיך בדרך כי המיינד מצא פתרון והוא משוכנע בצדקתו ובנוסף כולם מסביב עושים דבר דומה, ואנחנו ממשיכים ועדיין תוהים מדי פעם מתי ניגע בעומק מתי נרגיש את החיבור עם עצמנו עם הבן/ת זוג והסביבה.
ואז יגיע הרגע שנתקל בסיטואציה מינית, שבה יעלו כל מיני רגשות ותחושות, התכווצות, פחד, חוסר יכולת להעמיק ולהיות באינטימיות, עונג רק עד שלב מסוים, ובמקרים מסוימים אף נחשוב "שאיבדנו  את החשק המיני".
ואז גם תעלה השאלה " אבל עשיתי כך וכך למדתי כך וכך, שחררתי אמונות ודפוסים, שחזרתי גלגולים, עשיתי ויפאסנה וכו' ... אז איך זה שאני מרגיש שמשהו תקוע/נעלם שם עמוק?
אולם בכל מה שקשור לאנרגית החיים והמיניות אף אחד לא באמת יכול לפגוע בה והיא לא נעלמה באמת.
זוכרים את כדור האנרגיה הבוהק שדמיינו בהתחלה ושהצטברו עליו שכבות של כאב ו"מרציפן" רוחני, אז הכדור הזה ממשיך לבהוק מתחת לשכבות ורק מחכה שיגלו אותו ויחשפו אותו והוא ישוב לזוהרו המיוחד במינו ויאיר את חיינו.
ואיך כל זה קשור לטנטרה?
הטנטרה עובדת עם אנרגיית החיים והאנרגיה המינית, ובעזרת כלים שונים עוזרת לאדם לחזור לעצמו ולחוות את הרגע, לחוות את המדיטציה ולהגיד כן לכל מה שקורה וקרה כולל להגיד כן לכאב והפגיעות, אותו כאב שעטף לנו את הכדור ואותו כאב ש"הזמין" את העטיפה הרוחנית.
הטנטרה היא הדרך העתיקה וכמעט היחידה שעובדת עם הרוח והחומר גם יחד באופן מלא ואינה מדחיקה או מתביישת בצדדים המיניים "והאפלים שלנו" .
בטנטרה יש להכל מקום.
עבודה טנטרית עמוקה משלבת בתוכה את המכלול השלם של הגופ-נפש האמיתי שכולל בתוכו גם את המיניות, עבודת ריפוי שלמה למיניות חייבת לכלול גם עבודה מינית פיזית ולא רק עבודה מהמיינד.
אי אפשר לרפא [לגמרי] מיניות בדיבור כמו שאי אפשר להנות ממיניות בדיבור.. {טוב אפשר קצת אבל זה אף פעם לא יהיה שלם בלי מגע :-) }
התהליך הטנטרי מניע את אנרגיית החיים והמיניות ובעזרתן לאט לאט פיסה אחר פיסה מקלף את השכבות שהצטברו ומשתמש בכוח החיים שניתן לנו לשטוף את כל הכאב  באנרגיה מחייה ומרפאה.
מוזמנים לקרוא עוד מאמרים באתר שלי וללמוד מהי טנטרה באמת ואיך נעזרים בדרך עתיקה ומרתקת זו בחיי היום יום.
מוזמנים באהבה גם למפגשים אישיים סדנאות וכנסים שאני מארגן.

Share & Like:

Comments: