צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

לשפוך או לא לשפוך

לגמור או לא לגמור? להיות או לא להיות?

או "אז אגמור בשיר מזמור" - משירי חנוכה.
התלבטתי באיזו כותרת לבחור ונראה לי שאשאיר את שתיהן.

זו בהחלט שאלה שרלוונטית לא רק לאוהבי שייקספיר אלא גם לכל הצועדים בדרך הטנטרה המיניות והתודעה.

אז במה מדובר..? משיחות עם א-נשים לפעמים התגובות לנושא הזה הם מגוונות וקיצוניות לפעמים.. לכן תהיו סבלניים איתי עד הסוף ומקווה שתבינו את דבריי.. וגם תזכרו אין פה הכללות ו/או התקפה על אחד מהמינים..

אז ככה: מבחינתי ומבחינת הטנטרה כשגבר לא גומר[לא שופך זרעו] הוא בבחינת להיות.. הוא נשאר נוכח.. וכשהוא גומר[שופך זרעו] הוא הופך ללא להיות.. לא נוכח.. ועכשיו חלק מהא-נשים יקפצו זה בכלל אפשרי לא לגמור? למה לקחת לנו את העונג הזה? מה הטעם בסקס? מה גם אישה לא צריכה לגמור??

וזה הזמן אולי לשיתוף אישי ואיך בכלל הגעתי לטנטרה ולכל הדברים ההזויים האלו שנראים קשים לעיכול.. לפני שנים מספר כשאני קצת מתוסכל מחיי המין שלי שהיו מלאים במובן התדירות אך איבדו מקסמם מכיוון שחוסר היכולת לשלוט בגמירה ובשפיכה [שהם שני דברים שונים ונגיע לזה בהמשך] הפך אותי לסוג של "עבד" לנשים מכיוון שזה הפך לשגרה שקודם הייתי מספק את הגברת[משפט שתשמעו מהרבה גברים] ואז הייתי מרשה לעצמי לגמור.. לפעמים יותר לאט לפעמים יותר מהר.. תלוי בכל מיני דברים ובחלקם גם ברצון האישה לסיים עם העניין.. וזה תופס בעיקר בקשרים ארוכים שלפעמים לאישה אין כוח ובמודע או שלא במודע יש לה טריקים לגרום לגבר לגמור להשתלהב ולגמור מהר.. בטנטרה קוראים לשפיכה הגברית המוות הקטן.. ואכן כך הדבר.. השפיכה גם מרוקנת אותנו אנרגטית וגם פיזית גורעת מהגוף משאבים וחיוניות.. חלק יגידו שזה קשור להתבגרות של הגוף ושזה טבעי אך אני מכיר גברים טנטרים ובתוכם אני שלמדו את הדרך הזו וגילם כמעט ואינו משפיע על יכולותיהם להפך הם אפילו נהיים חיוניים יותר  ו"צעירים יותר" [כמובן שזה לא רק אפקט האי שפיכה אלא כל הדרך כולה שעושה את השינוי].. התרגול והמדיטציות והזרמת האנרגיה למקומות שונים בגוף וגם התהליך הנפשי שפורח בדרך זו תורם לתמונה..

אז חזרה אלי.. וכך בשנות השלושים לחיי מצאתי את עצמי גם מתוסכל וגם מרוקן אנרגטית עד כדי כאבי ראש לפעמים ועצבנות לאחר השפיכה..

החלטתי לחפש פתרון וכך נזכרתי באיש מיוחד שפגשתי בסדנת טנטרה הראשונה שלי ששם הוא היה עם אשתו ושברבות הימים הפך למורי, רבי, ולחברי וקבעתי להיפגש איתו .. בפגישה שיתפתי בתסכוליי ובקשתי מענה כי זכרתי שהוא אמר לי משהו אז.. והוא הקשיב חייך ויצאנו למסע שזה כבר סיפור אחר למאמר אחר..אבל חלק מהמסע הזה היה ללמד אותי להפוך להיות אדון ליצריי הגואים.

התמורות שחלו בחיי מהלימוד הזה והמסע בכלל השפיעו ומשפיעות עד היום על גוונים רבים מחיי ועל כך אני מודה לו ולטנטרה שהעבירו לי את הידע הזה.

אז מה השתנה  מאז שלמדתי את זה ולמה בעיני זה כלכך חשוב להעביר הלאה את המידע?

בצורה הנפוצה אצל גברים וגם נשים האוננות והשפיכה הפכה לסוג של התמכרות כאילו לעונג אבל בעצם זה נהיה דרך לשחרר לחץ.. מי שאמיץ אף יודה שזו דרך לסיים את היום וללכת לישון רגועים.. אך כמו כל התמכרות יש לה מחיר מצטבר וכמו כל התמכרות צריך כל הזמן להגביר את סף הרגישות כל הזמן ועם הזמן נהיים קהים בתחושות.. בתוספת פורנו שהרבה גברים צופים זה בכלל גורם לתופעות אחרות שמייצרות קושי ביחסים וזה לפעם אחרת.

אז ברגע שהתחלתי לתרגל ולהפסיק לשפוך ביחסי מין , האנרגיה החלה להצטבר בתוכי ולהעיר אותי ואז הדבר הזה השפיע גם עלי וגם על האישה.. לי זה נתן אפשרות להגדיל את המיכל האנרגטי שלי שאוכל להכיל את העונג מבלי להתפוצץ וגם נתן לי את האפשרות לחפש פורקן אחר לכעסים וללחצים של היום.. זה נתן לי את האפשרות להפוך מאחד שעושה סקס לאחד שעושה אהבה.. כי באהבה אין מטרה יש רק להיות.. זה נתן לי אפשרות ללמוד לא רק למצוא פורקן לכעסים אלא גם להיות מודע לאיך אני צובר אותם ואיך לצאת ממעגל הקסמים הזה של צבירה ופורקן ופשוט להיות.. זה אפשר לי לפתח יכולות מדהימות של מאהב שלא עסוק רק בעצמו אלא גם באישה שאיתו ובאיך לענג אותה מבלי לדאוג שהזמן אוזל עד לעילפון שלי.. זה אפשר לי לאהוב אותה עד שהיא הגיעה לעילפון חושים שלה..מיותר לציין שאימון בדרך זו מטפל ומסיים את בעיית השפיכה המוקדמת..תופעה לא קטנה ומתסכלת גברים ונשים כאחד..אז למה לסבול? למה להתמכר לכדורים ותוספים כשאפשר בלי?

ומכאן נעבור למתנות שיש לאישה מיכולתו של הגבר לשלוט בשפיכתו.. האישה או האנרגיה הנקבית רוצה בכל מאודה להתמסר ולהיכבש באהבה, ובשביל זה היא צריכה להרגיש את הגבר במלוא נוכחותו וכשגבר גומר הוא לא נוכח הוא נעלם בתוך עצמו אל האין.. וכמובן שזה משתנה מגבר לגבר, וגם בימים שלאחר מכן הוא יהיה יותר עצבני ופחות נוכח.. כשגבר לא שולט בשפיכה יותר קל לאישה להלהיב את הגבר ולגרום לו לגמור.. נכון לחלקכ/ן זה נשמע הזוי נושא השליטה בגבר.. הזוי כמו אותן נשים שמזייפות.. ואין פה אשמה חס וחלילה, עולם המיניות ובני האנוש מורכב כמו פצצה ולפרק אותה אינו תהליך קל .. ויחד עם זה בשיחות פרטיות נשים יודו בדרכיהן מסיבותיהן השונות ואף באזני שמעתי דברים אלו.. כך שחיסכו כעס עלי  והקשיבו עוד קצת.. אולי ישתלם לכם.

האישה והנקבי שבה כמהים להתמסרות ובשביל להתמסר היא צריכה להרגיש בטוחה עם עצמה, עם השותף.. שהוא יהיה שם להכיל אותה ולתמוך בה כשהיא מאבדת שליטה לתוך סערת חושיה המענגת.. בכך שהיא מתחילה להבין שהגבר שאיתה שולט בשפיכה כרצונו ולאחר שתשחרר שליטה בכך מחוסר ברירה כי הגבר הפך להיות משהו אחר .. כי הוא כבר לא חדור מטרה של שפיכה, לא רק עסוק בעצמו.. היא מתחילה להרגיש את הנוכחות שלו מתעצמת וככל שנוכחותו תתעצם כך גם התמסרותה ובטחונה יגדלו.. ובכך מתאפשר מקום למשהו חדש.. מיכל חדש לשניהם, מיכל שבו הזמן עוצר ויש מקום לעונג.. לרגשות.. להתבוננות והקשבה.. מקום בשביל שניהם להתמסר לרגע ולצאת כל אחד למסע שלו.. הוא להרגיש ולהעצים את הנוכחות והיא בהתמסרותה לאהבתו הכובשת..

אז איפה העונג אתם שואלים? מה עם האורגזמה ? גמירה ושפיכה לגברים הם לא תופעה זהה אפילו שהם קורים בו זמנית, הם שתיים, וניתן להפריד ביניהן, וגברים מסוגלים לחוות עוד סוגים של אורגזמות חוץ מההשפרצה המסיבית לכל עבר :-) .

העונג האמיתי והחזק יותר מגיע שנותנים לו מקום, כשמשחררים אמונות ונפתחים לקבל משהו חדש, ויש עולם נפלא וקסום מעבר לתבניות הרגילות שלנו וטוב שכך.. יש אורגזמות וחוויות גופניות מדהימות שניתן לחוות אך זכרו הן רק התוצאה של עבודה פנימית עמוקה שהיא הפרס המענג ביותר.. עונג בא עונג חולף הנוכחות נשארת :-)

לגברים שבינכם.. לנשים שבינכם.. הגיע העת לפרוח ולהתענג ולהיות האלים שאנו.

איתי, עם המורה שלי, עם מורים אחרים..תנו לעצמכם לפרוח :-)

באהבה ..דודי

מוזמנים לאירועים שלי ושל זוגתי וגם למפגשים פרטניים

Share & Like:

Comments: