צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

יצירה מקומית

עכבר העיר

דוד כהן צדק, מנחה ותרפיסט בדרך הטנטרה, בן 41 ואבא לשתי בנות מקסימות מפרדס חנה. את עולם הטנטרה והאינטימיות המקודשת הכרתי לפני כעשר שנים, ולאחר מכן הכרתי את המורה שלי שליווה אותי בתהליך האישי ובתהליך הלמידה וההסמכה למנחה ותרפיסט. בתחום שאני עוסק התהליך האישי הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך ההסמכה מכיוון שאי אפשר לטפל בנושאים כה רגישים כמו מיניות אינטימיות שיקום טראומות והעצמה של תשוקה מבלי שתהיה היכולת להכיל את כל קשת הרגשות שמסתתרת מאחורי התחומים הרגישים הללו שמרכיבים את הא-נשים שאנחנו.

דרך התהליך ובעזרת המורה שלי גיליתי וחשפתי את המתנה שלי לעולם, מתנה מיוחדת במינה שבסיסה היא היכולת להיות במרחב מדיטטיבי עמוק שדרכו אני נוגע, מעצים ומרפא את הרבדים האינטימיים ביותר של נשים וזוגות, רבדים שבדר"כ נשמרים בחדרי חדרים ולא מטפלים בהם, לשמחתי יש היום התעוררות רבה לטיפול בכל נושאי האינטימיות והמיניות וא-נשים כבר אינם מוכנים לחיות בסבל והסתרה ומעיזים לתבוע לעצמם את הזכות לחיות חיים מלאי תשוקה אהבה ומיניות בריאה. לאחר שהרגשתי בשל ומוכן התחלתי ליצור את החזון והמימוש שלו בעולם דרך מפגשים אישיים, סדנאות וכנס מיוחד שנקרא cosmic lovers.

במפגשים האישיים אני מעביר תהליכי שיקום מטראומות מיניות שנעות על הסקאלה של הטרדות מילוליות ועד אונס, תהליכי להחזרת תשוקה מינית ותשוקה לחיים, ותהליכי עומק להעצמת העונגהעונג למי שבשלה לכך. התהליכים מועברים בעזרת כלים מעולם הטנטרה, הקאוצ'ינג והרגש, יחד עם נשימות מיוחדת עיסויים ושימוש בנקודות לחיצה אנרגטיות על מנת להסיר את השיריון שעם השנים נבנה סביב הלב והנשמה ומונע מאיתנו לחיות את החיים במלואם. *המלצה לטיפול אישי : דוד היקר, תודה על הזכות להיות, הגעתי אלייך מפוחדת מעורערת ומבוהלת..בד"כ אני לא אדם שנפתח בקלות, צריכה להכיר ולסמוך על האדם שעומד מולי. הבית שלך מזמין נעים ומקבל נותן תחושה נעימה ומקבלת מאוד עזר לי להתקלף מהפחד, נתת לי הרגשה בטוחה ושומרת עזרת לי לא להתנתק (כמו שהייתי רגילה בעבר), נתת לי לחוות בקצב שלי, גם בכאב והיה הרבה כאב הרגשתי בנח לכאוב לידך, העזתי לשתף בדברים שכמעט לא נגעתי בהם ועכשיו אחרי תקופה קצרה אני מסוגלת לדבר עליהם בחופשיות ובהתמודדות, פתחת לי עולם שפחדתי להתקרב אליו, בזכותך אני מרגישה, חווה, מחוברת מאפשרת ובאמת שנהנית מכל הטוב הזה!! מרגישה אלה, נשית יפיפיה ומשוחררת כמעט כל הזמן. מזל שבסוף באתי למרות הפחד! לא יכולה לדמיין איך החיים שלי היו נראים אם לא הייתי מגיעה אלייך! אתה נפלא ומיוחד! אוהבת כ"כ, תודה על המתנה הנפלאה שהענקת לי!

--בסדנאות אני מעביר ידע רב ומגוון שתורם רבות לחיים האינטימיים ובמקרים מסוימים אף מציל זוגיות שהתשוקה כבר נעלמה ממנה, יש סדנאות ללימוד סוד האמריטה-הנקטר האלוהי שזה בעברית השפיכה הנשית המדיטטיבית, יש גם סדנא ללימוד סודות לחדר המיטות-סדנה עוצמתית ללימוד אינטימיות אחרת ועילאית, בקרוב תצא סדנה חדשה : מקאלי לשאקטי-סדנה לחתולות פראיות, סדנה שנבנתה להחזיר את העוצמה המינית לידי האישה. *המלצה על סדנה : היי דודי. אני והאהובה שלי היינו בשתי הסדנאות שלך ורצינו להודות לך. תודה על המסע הקסום שהעברת אותנו בו ועל כל התגליות המהממות. לפני הסדנאות היתה לנו מין מטרה כזאת שהאוהבה שלי תגיע לאורגזמה ללא וויברטור (כי עד הפסטיבל היא היתה מסוגלת רק בעזרתי ובעזרת וויברטור) וכבר ביום של אחרי הסדנא היא הגיע לאורגזמה ללא עזרת וויברטור (כמובן שזו רק היתה מיני מטרה ואנחנו מודעים לזה שיש הרבה מעבר רק להגיע לאורגזמה) אז תודה רבה איש יקר.

התכנסות יחודית לסודות הטנטרה והאינטימיות-cosmic lovers : כנס שבו אני חובר למורים בכירים מהארץ ומחו"ל , שבו בסופש אחד מועברות סדנאות עומק רבות שמאפשרות למידה והתנסות בתורות עתיקות וחדשות כאחד. *המלצה על הכנס : הייתי בסופשבוע בכנס במדבר עם אנשים מדהימים. הכרתי אנשים יפים ומיוחדים וחוויתי חוויות מרגשות ומעשירות. זה שוב חידד ודייק לי את הידיעה שאנחנו כאן כדי לאהוב. אנחנו אהבה שמתגלמת כאן בעוד ועוד צורות. בחרתי בסופש לחיות את הרגע מתוך נוכחות. לבדוק בכל דקה ודקה מה יעשה לי נעים עכשיו, מה אני מרגישה עכשיו ולמה אני זקוקה.להיות כאן ועכשיו זה להתרגש מפרח קטן או אבן מיוחדת, להתפעם מהזריחה העוצרת נשימה בנוף המדברי הקסום, להרגיש את החום גוף והאהבה בחיבוק פשוט. להיות נאמנה ללב שלי ולילדה הפנימית שלי לפני כל צורך של מישהו אחר שנמצא איתי, ולא להתפשר על כך לשניה. חוויתי קסם אחרי קסם, הרגשתי מחוברת לאלוהים, לטבע, לגוף שלי וליופי הלא נתפס של היקום המדהים הזה. שולחת לכם חיבוק ענק לשבוע נפלא. תודה דוד כהן צדק-מסעות הלב על חוויה לא נשכחת
דוד כהן צדק - מסעות הלב

Share & Like:

Comments:

Contact: