צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

המאהבים הטנטרים – סודות מחדר המיטות

מה הם בעצם מאהבים טנטרים?

מהו מעשה האהבה? האם זה אוסף של טכניקות ותנוחות שכמותם אפשר למצוא בהרבה ספרים וסרטים? או אולי עוד אמירה רוחנית לא מובנת? מהו המרכיב החסר? מה הדבר הזה שהופך סקס רגיל למשהו קסום עילאי אקזוטי ומלא תשוקה?

לנשים יש את היכולת לזהות את המרכיב הזה, יש להם כמיהה עמוקה בפנים שרוצה למלא את המקום הזה שבלעדיו הן לא ירגישו שלמות ומלאות במעשה האהבה, כל אישה תגיד לך שטכניקה זה נחמד לפעם פעמיים אבל בסוף חסר להן משהו להשלים את התחושה, להפוך את החוויה למלאה ושלמה.

למרכיב החסר הזה בעיני קוראים טנטרה, או יותר נכון למשמעות שהמילה טנטרה מגלמת בתוכה, טנטרה היא מילה שמסמלת חוויה או מצב תודעתי מסוים, וכדי להגיע אל הטנטרה או המצב התודעתי הזה נוצרו כל מיני דרכים ואחת הדרכים הללו מתגלמת דרך מעשה האהבה בעזרת אומנות ההקשבה.

תרגול של אומנות מיוחדת זו שמורכבת מכמה אומנויות שונות יכין אותנו לשלב הבא שהוא תרגול מחול הזכרי נקבי במעשה האהבה שהוא בעצם ריקוד הנוכחות וההתמסרות, ההובלה והכניעה.

תרגול אומנות ההקשבה וריקוד הזכרי נקבי יוביל אותנו אל מרחב הטנטרה, מרחב ההתאחדות וההתרחבות המדיטטיבי הנשגב.

כאשר נמצאים במרחב התודעה הטנטרי כל תנוחה פשוטה ובנאלית הופכת לריקוד סוחף שבו כל תנועה, נשימה, תחושה וזרימה של אנרגיה מורגשת בכל תא ותא בגוף והאנרגיה המינית מותמרת לאנרגיה קסומה וממלאת של אהבה ומיניות מקודשת, סוג של אקסטזי טבעי.

וכאן כשהאנרגיה משתנה ומותמרת אנו מגיעים אל מעשה האהבה או בשמותיו הרבים : יחסי מין, סקס, יחסי אישות, זיון, מצוות פרו ורבו, וכו' ... מעשה האהבה הוא אקט ייחודי ומיוחד בעל כוחות עצומים שרובנו המכריע אינו מודע אליו.

אין בית ספר ללימוד מעשה האהבה, בבית לא דברו על זה, בטח לא עם ההורים, ורוב המידע הגיע מרב סרן שמועתי, חברים, פורנו, עיתונים ובשנים האחרונות מהמדיה האינטרנטית לסוגיה.

מעשה האהבה עצמו כמו כל דבר בחיים זה דבר שצריך ללמוד ולתרגל וככל שמתרגלים משתפרים יותר.

מעשה האהבה נבדל מדברים שאנו לומדים בחיים בכך שאם נלמד ונחווה אותו בצורה הנכונה מעבר להנאה העצומה שיש בו, נחווה גם ריפוי אדיר במימד האישי הנשמתי הזוגי והחברתי, העוצמות האנרגטיות שמשתחררות במהלך המעשה כל כך חזקות שהן מנקות אותנו ואת בן/ת זוגנו מחסימות, בושה ואשמה שצברנו ביננו לבין עצמנו לבן/ת זוגנו ולחברה שבה אנו חיים.

דרך מעשה האהבה ניתן להתחבר לאנרגיה הכי חזקה שזורמת וקיימת בתוכנו, אנרגיית החיים, תחושות החיבור האהבה והמלאות שנרגיש לאחר מעשה האהבה ימלאו ויאירו אותנו למשך ימים ואף יותר, ובתרגול מתמשך ישפיעו על חיינו בצורה ישירה ומבריאה לאורך זמן רב.

מעשה האהבה כמדיטציה, מה כל כך מיוחד בו? למתבונן מהצד זה יכול להראות כזוג שעוסק בפעילות ספורטיבית בצורה מוזרה שמורכב מכל מיני תנוחות שניתן ללמוד אותם בקלות, אולם בעצם מעשה האהבה כשהוא נעשה בצורה המקודשת שלו הוא סוג של מדיטציה מיוחדת שקטה ופראית כאחד אשר לוקחת את הנאהבים למחוזות אחרים של התודעה.

למה זה מדיטציה? ומה זה בכלל מדיטציה? ישנם סוגים שונים של מדיטציה כאשר המשותף לכולן שהן ברמה כזו או אחרת מאפשרות לשינוי תודעתי להתרחש ולרמות אחרות של התבוננות והקשבה להיכנס אל המודעות שלנו.

המדיטציה המאתגרת מכולן לדעתי היא מדיטציית הוויפאסנה המסורתית, והמעניינת מכולן היא מעשה האהבה.

לכל מדיטציה יש את הכלים והדרך שלה, שתיקה וחוסר תנועה בוויפאסנה, תנועה קול ועשיה קבוצתית אצל אושו, ובמעשה האהבה נשתמש באומנות ההקשבה כדי להגיע אל המצב התודעתי הנכסף.

לאחר רכישת כלים חדשים מצד אחד וניקוי "מחסני" הבושה והמבוכה מצד שני יתאפשר מקום למשהו חדש לצמוח.

מהי אומנות ההקשבה? למעשה היא מורכבת מכמה אומנויות שונות, ניתן כמובן להקשיב דרך השמיעה אולם בעצם אנו מקשיבים לעצמנו ולאחר דרך מגוון חושים רגילים ולא רגילים, דרך המגע, הראייה והצפייה, הריח, הצליל, התנועה, הנוכחות וההקשבה הכי עמוקה היא דרך הלב וההדהוד, אומני ההקשבה משתמשים בכולם ביחד ולחוד בו זמנית כדי להביא את עצמם למודעות מלאה עם עצמם ועם האחר.

אנו מזמינים אתכם לחוות ולטעום את אומנות ההקשבה ולהרגיש את עוצמת מעשה האהבה המקודש.

Share & Like:

Comments: