צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

מה זה כהן/ת אהבה טנטרי?

הדאקה והדאקיני – רקדני השמיים

אני רוצה לנסות להסביר מה המושג הזה, מאיפה הוא מגיע, וכמה זה חשוב ללמוד להבין ולפתח את האיכות הזו בזוגיות אינטימית.
בחרתי במילה כהן/ת כי לא מצאתי מילה טובה יותר בעברית למילה דאקה/דאקיני, אך מה שחשוב זו לא המילה עצמה אלא המשמעות שלה.

המסורת הטנטרית היא עתיקה מאוד, היא מתחילה אחורה בזמן כמה אלפי שנים טובות ומקדימה את רוב הדתות והדרכים הרוחניות של היום, ולמעשה היא אחד הבסיסים לכל ההיצע הרוחני/דתי שקיים היום.
במסורת הטנטרית כמו בכל מסורת נוצרו דרכים שונות. אחת מהדרכים היא הדרך של הדאקה והדאקיני אשר הם בתרגום חופשי רקדני השמיים.
ומדוע רקדני שמיים? מכיוון שבמהות שלהם הייתה להם יכולת עמוקה מאוד של מדיטציה שההסבר הכי קרוב למצב תודעה זה הוא האיכות של שמיים.
מהי איכות של שמיים? השמיים לעולם מתבוננים ולא משתנים. אין להם אחיזה בסערות שעוברות דרכם וגם לא בימים שטופי שמש וקשתות מרהיבות, הכל חולף דרכם והשמיים נשארים בשלהם ובשלוותם.
ההקבלה היא בעצם למיינד שלנו שנאחז ומונע מסערות ורגשות ולפעמים אף יוצר אותם בעצמו ואילו במדיטציה עמוקה אנו לומדים לשחרר אחיזה ולהתבונן בכל מה שמגיע ולתת לו לעבור.
הדאקה/דאקיני היו בעצם חונכים לטנטרה, ועל ידי מסע משותף היו מאפשרים לחניך/ה לחוות את הכל במרחב קסום ומוחזק מבלי שהביאו את הצרכים שלהם או שהיו מושפעים מצרכיו של החניך/ה,
מעטים מאתנו זוכים לחוות חניכה אינטימית כזו שנוגעת ברבדים העמוקים ביותר של הגוף והנשמה.
 
אז למה זה חשוב בזוגיות אינטימית להיות עם איכות של כהן אהבה?
בעיני כל מפגש אינטימי זוגי וגם לא זוגי הוא פוטנציאל לריפוי. זה נכון שבזוגיות אנחנו לא צריכים להיות המטפלים אחד של השני. אולם פה לא מדובר על טיפול, אלא על איכות של התבוננות והחזקת מרחב, שמאפשרת לבן/ת הזוג לעבור את התהליך שלהם כשהכהן/ת רק תומכים בתהליך.
לעבור תהליכי עומק טנטרים בתוך זוגיות מייצר חווית עומק מופלאה ונדירה, שמקפיצה את הזוגיות כמה שנים קדימה. זוגות שהולכים בדרך הטנטרית מגלים שבמקום שיעברו הרבה שנים עד שייווצר חיבור עמוק מאין זה {אם בכלל} זה לוקח כמה חודשים ומהווה מקור של עוגן בלתי נגמר שמקרין נפלאות על החיבור הזוגי.
מסע משותף של בני זוג באופן הזה מאפשר ריפוי לכל כך הרבה רבדים ויכול לסיים המון מאבקי כוח סמויים שקיימים בזוגיות ושאנחנו לא מודעים אליהן.
לנשים וגברים רבים לדוגמא יש קושי להתמסר או קושי להיות נוכחים. במסע של הדאקה/דאקיני כל אחד מבני הזוג לומד להיות במצב של התמסרות וגם נוכחות ומאפשר לצד השני את החוויה הנגדית במלואה.
 
לרוב בני זוג נתקעים בתבנית אחת.
במקרה הטוב צד אחד באמת יהיה נוכח והשני יתמסר אבל יהיה להם קשה להחליף תפקידים. במקרה הפחות טוב צד אחד יהיה חצי נוכח או פחות וכך גם הצד המתמסר שלא באמת יהיה מוכן להתמסר וגם להם יהיה קושי להתחלף.
מצבים אלו יצרו מאבקים סמויים ומרמור שלאט לאט יחסמו את הזוג מלהעמיק, דבר שיוביל לקיבעון ואף דעיכה של הזוגיות, חלק מהזוגות יחשבו שצריך להיפרד כי זה לא עובד להם וחלק ישלימו עם המצב ויישארו "קפואים"
 
בסדנת 'סודות האינטימיות הזוגית' אני מלמד את הנשים והגברים להיות כוהני/ות אהבה עבור בני ובנות הזוג.
אני מזמין אתכם למסע מופלא ממש שיעשה נפלאות לאינטימיות הזוגית שלכ/ן.
 
אני מזמין אותך להצטרף למשפחת מסעות הלב.
לבוא ולחוות את העוצמה של המסעות השונים שאני מעביר, בין אם זה בתהליך אישי, סדנאות, קורסים או בכנסים הייחודיים לטנטרה ואינטימיות.
 
באהבה ועונג רב :-)
דוד כהן צדק

Share & Like:

Comments: