צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

אור יהל קורן

מוביל מסעות עומק בארץ ובעולם, תהליכים של עבודה רגשית עמוקה והעצמה באינטגרציה עם הלב, הגוף, המיניות והתודעה. בעל רקע וניסיון רב ממסורות שונות, עתיקות וחדשות כאחד. מפתח ההקשבה הקוונטית, מנחה לקונסטלציה משפחתית ומורה בבית ספר הבינלאומי לשמאניזם מיני ועבודה עם מיניות מקודשת (ISTA-International School of Temple Arts)

מידע על המנחה

  • מגדר הלקוחות שהמנחה מקבל/ת

    כולם
  • שפה בה נערך המפגש

    עברית Eng
  • טווח שעות ומחירים

    סשן לרוב אורך כשעה. עלות 450 ש"ח
  • כישורים

    בין הכשרותיי: מורה ומאסטר מטעם בית הספר העולמי לתטא הילינג, מטפל בכיר בשיאצו ורפואה סינית עתיקה, יוגה, ביורגונומי, איזון השדה האלקטרומגנטי EMF, אומן צ'י קונג וקונג פו, מפתח ההקשבה הקוונטית, מנחה לקונסטלציה משפחתית ומורה בבית ספר הבינלאומי לשמאניזם מיני ועבודה עם מיניות מקודשת (ISTA-International School of Temple Arts)
  • איזור קבלה בארץ

    מרכז
  • שנת תחילת עבודה

    2000

הכשרות וסדנאות

  • רשימת הכשרות

    מורה ומאסטר מטעם בית הספר העולמי לתטא הילינג, מטפל בכיר בשיאצו ורפואה סינית עתיקה, יוגה, ביורגונומי, איזון השדה האלקטרומגנטי EMF, אומן צ'י קונג וקונג פו, מפתח ההקשבה הקוונטית, מנחה לקונסטלציה משפחתית ומורה בבית ספר הבינלאומי לשמאניזם מיני ועבודה עם מיניות מקודשת (ISTA-International School of Temple Arts)
  • רשימת סדנאות ופעילויות

    ריטריט להתעורר לכוח החיים
    ריטריט גוף האהבה הפראי
    קורס הקשבה קוונטית

אני מאמין שלי

עולם שבו חופש ואהבה הם ערך. שהלימוד של ההגשמה הוא עצם הסיפוק בחופש להעז ולצאת למסע החיים, כשאנו מהמרים על הכול למען מימוש קריאת נשמתנו. בידיעה כי אין הבטחה.  ייתכן וניפול או נחווה כישלון בדרך. אך כאן בהתמסרות טוטאלית זו, מצויה גם התרופה לכאב העמוק ביותר שלנו: החופש. החופש להיות. החופש להרגיש. החופש לבחור במסע המסתורי של חיינו.  כאן מתגלה תכליתנו האמיתית והיא לנוע כחופש ואהבה בעולם

פרטים נוספים

היי, אני אור
 ואני מזמין אתכם לקחת איתי חלק במסע שמצאתי אותו כמתגמל וכמעצים ביותר בחיים האלו. המסע אל עצמנו, אל הגוף הפיזי והמסתורין של הנשמה שבתוכו. תהליך גדילה שמזמין אותנו להיות טוטליים בהתמסרות למפגש עם מה שבפנים. מסע השלה ממה שהוא לא אני, התפשטות ממוסכמות ודפוסים שלבשנו על עצמנו בלא מודע ויצירת יותר מקום, נוכחות וחופש פנימי למה שהוא יותר ה'אני' הרוטט את האמת והחכמה החיה שבלב
חזרה לרשימת כל המטפלים