צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

המלצות לסדנת - מקאלי לשאקטי

מסעות הלב

מזל
אחרי משבר, שגרם לריחוק ביני לבן זוגי. התחלנו בחיפושים אחר "דבק" חדש שיחזיר אותנו אחד לשנייה. אני כבר תקופה מרגישה שהסקס שחוויתי עד היום משעמם ויודעת שיש אפשרות להעמיק בקשר בינינו אם גם שם תהיה יותר רגישות. אבל לא ממש ידעתי איך לגשת לזה. וקשה היה לבחור בין כל המדריכים ,טיפולים, סדנאות לרוב.
ואז נתקלתי בדוד כהן צדק. עם הצעה לסדנא. וטקס סליחה בין המינים.
הטקס היה נראה לי כדבר שממש נוגע בפגיעות משנים שלנו שעולה בכל מפגש וכמו מארגנת תפאורה. שבה כל מילה מושפעת מהפגיעויות הרבות שקיימות אצלנו כלפי המין השני.
הטקס הזה שעוד מהדהד בי .. היה עוצמתי . דוד ממש גרם בהדרגה להבנה שכל הגברים בחדר מייצגים את הגבריות ומצאתי את עצמי מול אבי מול אחי מול בני ואפילו מול השכן שהטריד אותי בילדותי. בכיתי במשך כל הערב מהתרגשות העבודה מול הגברים גם העלתה בי חשבון נפש כאשה אמא אחות ובת. כולי הודיה לדוד על הדרך המקצועית המכילה והרכה בה כל התהליך נעשה. הרגשתי בטוחה להביע את עצמי ויצאתי אדם אחר מהחדר בו התרחש הטקס המופלא הזה. כל איש וכל אישה יכולים לחדש את הגישה שלהם לחיים ולהשתחרר מהתניות. אני ממש מצאתי את תחילת דרכי החדשה אל המין הגברי. אליו היה בי כעס מופנם שהיה בנוי מרבדים רבים. תודה דוד
למחרת נרשמנו לסדנא של חתולות פראיות. קאלי ושאקטי.
אישית החתולה שבי הייתה בתרדמת ארוכה. ועל אף שקראתי את כל הנאמר על הסדנא... היה פרט מאוד משמעותי שחמק מעיני(ועיניו של בן זוגי) והופתענו לגלות שהסדנא היא בעירום מלא.
ההפתעה וחוסר המוכנות הנפשית שלי לקראת התהליך הכתה בי קשות. הרגשתי שלא דייקתי בבחירת הסדנא ויש דברים אחרים שעלינו לעבור לפני זה. וממש רציתי לברוח. מצד שני החלל כלכך היה מאפשר קשב פנימי. שיכולתי בנאמנות לעצמי להיות בקצב שנוח לי. בתחילה ניתנה רשות לנשים להביע את רצונן בפני בן הזוג.. ואני נוכחתי להבין שאני מונעת מעצמי עונג וזו הנקודה האמיתית, שאני לא מרשה לעצמי להוביל. ולהנות. אולי לא מרגישה ראויה ,בפועל השלכתי על בן הזוג האשמות. ובזיהוי של כל מה שהתרחש. עדיין בהלם מהעירום והפתיחות סביבי. מצאתי את עצמי עוצרת מלברוח. אל המוכר המשעמם והחולה. ונפתחת למשהו חדש. עצם העצמה של הזעזוע. גרמה לי לראות כמה אני רחוקה מהטבע שלי. מהאמת הפנימית שלי ומתחושת השחרור שבעירום. (בצעירותי הייתי מאוד פתוחה ומשוחררת אך במהלך חיי הייתי 10 שנים בחזרה תשובה. מה שגרם להרבה סגירות מינית אצליL
אך על אף צלילי העונג והעירום סביבי. הייתי כולי בהתכנסות פנימה אל עצמי ומול בן זוגי. צחקנו והיינו שותפים לתחושת המבוכה. והרגשנו בנוח להיות בקצב אישי וליישם רק מה שמרגישים איתו שלמים.
אני מרגישה אחרי סופ"ש מבורך זה, בסביבת אנשים יפים ,שהעירום שלהם גרם לי לראות אותם חשופים ואמיתיים. (בחולשתם) והתעוררה בי הרבה חמלה בכל התהליך. וגם תחושת שייכות. קצרה היריעה מלהכיל. תודתי אליך דוד. על מרחב הרפוי שאפשרת לנו. על המוזיקה הטובה שליוותה אותנו בריקודים המשחררים. ועל כל מה שאתה מביא בהווייתך הקסומה לעולם הזה. ומביא שלום ואהבה לעולם.  אני כבר מחכה למפגש הבא ולחידושים שאגלה בעצמי בעקבותיו.

 

Share & Like:

Comments: