צרו קשר

היי,
שמנו לב שמשהו לא עובד כשורה ואנחנו פה לעזור :)



אנא בדקו אם שדות החובה מולאו בצורה נכונה,
במידה שעדיין אין שליחה, אנא לחצו על המלבן הורוד ושלחו לנו מייל ישירות: Info.masaot.halev@gmail.com מחכים לשמוע מכם/ן.

חזרה לאתר

Hi
We've noticed that something wasn't working properly and we were here to help (:



Please check if the required fields are filled in correctly,
If there is still a sending problem, please click on the pink rectangle below and email us directly. Info.masaot.halev@gmail.com Waiting to hear from you!

Back to site
לא מצליח/ה לשלוח?
אנא שלחו לנו מייל ל - Info.masaot.halev@gmail.com
סגור
שירות לקוחות 08-9472378

המלצות לסדנת: סודות מחדר המיטות

מסעות הלב

דוד יקר,
קבלנו הרבה כלים לתרגול בהמשך, הרבה חומר למחשבה, דקויות וזוויות שמשנות לגמרי את התפיסה לגבי יחסי מין שלא ידענו, ההסברים שלך נתנו לי להבין, חלק מהדברים הכרתי אבל לא ממש ידעתי מה הולך שם ופתאום נשפך אור על כל התמונה, תודה תודה תודה.

דוד ודקלה אהובים,
התהליך הקבוצתי היה משחרר עבורי, אף פעם לא חוויתי את זה וזה היה מאוד עמוק ומשמעותי וגם מאתגר ואני שמחה שעברתי את זה, פתחת משהו, כאילו שנכנסתי לאולם חשוך ואתה הדלקת את האור ועכשיו אני יודעת לאן ללכת, תודה על ערב מלמד מכיל ומענג.

אהובים מופלאים,
לכאורה הדברים כל כך פשוטים, אבל אף אחד לא אמר לנו ולא חשבנו על זה ועכשיו זה נראה כל כך פשוט וטוב, והתחושה בגוף נהדרת ואני מרגישה שהבן זוג שלי מגיע לעומקים חדשים בתוכי פיזית אנרגטית ונשמתית, החוויה של להיות ביחד, להרגיש להעמיק ולהתחבר למקום של האינטימיות, נוצר מרחב חדש לאינטימיות הזוגית להתחדש בתוכו, מאוד נעים ומרגיע, תודה על מה שיצרת.

דוד ודקלה היקרים והמרגשים,
אנחנו בעד לפתוח קורס חודשי, ככה לומדים, שיש מורה ומרחב בטוח, למה ללמוד לבד לטעות ולפספס שנים של עונג והנאה, למדנו הרבה דברים חדשים שמחכים לתרגול בבית, תודה על הצוהר שפתחת לנו במקום הכל כך אינטימי, אנחנו שמחים שקפצנו למים ועברנו את הבושה והמבוכה כדי שנוכל להתענג ולהעמיק אחד עם השנייה, חיבוק גדול ואוהב.

לדוד ודיקלה,
תודה רבה על הערב המענג והמלמד. היה מרשים איך לקחתם קבוצה של אנשים שבאו מהכפור והחול והפקקים של יום חמישי בערב והכנסתם אותם חיש קל ובעדינות לאווירה אינטימית שהכל מרגיש בה טבעי ואפשרי. כל הסדנא הייתה מקצועית ומכבדת לעילא ולימדתם אותנו הרבה סודות שימושיים בצורה פשוטה וישימה להפליא. אהבנו גם את ההתאמה הרבה של הסדנא למצב של זוגיות יציבה.

דוד,
יצאנו עם תחושה חזקה של סיפוק ושל רצון לעוד. הסדנה הייתה נפלאה ובאווירה נעימה וזורמת, ההנחיה שלך מקצועית עניינית ברורה קולחת ומאפשרת, הבאת את עצמך למקום ההוא בוטח וללא פשרות, זה אפשר לי למנוע מעצמי ספק ולהיכנס לתהליך ערום אך בתחושה מוגנת, לא יצרת עיגול פינות מה שאפשר לי להבין בברור אותך ואת ההנחיה, בדרך נינוחה ובטוחה הובלת אותי בתוך התרגול עם בת זוגי, ההדגמה הפיזית שיצרת בסדנה הייתה מקסימה ורגישה, סיפור המסע האישי שלך הפך אותך נגיש אלי יותר. אין לי ספק שעוד ניפגש בסדנאות נוספות בהנחייתך
 
דוד ודקלה היקרים,
היה לי לעונג (תרתי משמע), להכיר אתכם ולהשתתף בחוויה אחרת, נעימה ורכה, מכילה וישירה, בנושא כל כך חשוב. ממליצה מאד למי שרוצה "לעשות סדר" במיטה שלו/ה ולהגיע למקומות חדשים. קיבלתי כלים חדשים, יידע חדש, התנסות שונה והארה. תודה לכם.

הי דוד,
אני ממש שמחה שבאנו, זה עשה טוב להעמקת הזוגיות ואני מרגישה שנוצרה אינטימיות חדשה ביננו, היה חשש בהתחלה מהמרחב החדש והחוויה המאתגרת ואני מרוצה שעברנו אותה.

היי,
אני נהניתי מאוד ולמדתי דברים חדשים ונמשיך לתרגל, היה ממש כיף.
 
נשמות יקרות,
למדתי הרבה דברים שלא ידעתי קודם, זו הייתה חוויה מטורפת בשבילנו, במיוחד הלימוד של כל נושא הנעת האגן, פשוט ללמוד איך להתמסר אחד לשנייה, ולהיות בקבוצה היה חשש בהתחלה בגלל הערום והאינטימיות, והופתענו שכל אחד היה עסוק בשלו והיה לנו מרחב מאוד בטוח שהרגשנו בו בטוחים לתרגל

רוצה לשתף ש...
למדתי כמה דברים חדשים, הנוכחות שלכם, ההנחיות, הטון, הכניסו לאווירה, הרגשתי שאני מקבל משהו במילים שלא נאמרו, ההתעקשות על להסתכל על זה כאומנות ואומן הצליח להביא אותי להסתכל מעבר לתנועת אגן טכניקה שהיא חשובה אך משמעותי הרבה יותר כאשר יש נוכחות וכוונה חזקה, תודה אהובים שכמותכם.

דוד היקר,
כל כך התרגשתי מהאינטימיות שהייתה מלהיות ברגע מלהרגיש את כל הצ'אקרות, ולהרגיש את בן הזוג דרך הגוף, מתחברים מאוד לנושא האומן במעשה האהבה וזה באמת ענין של תרגול, אבל לא טכני זה להביא את זה מהמקום של האומן, תודה על הסבלנות והלימוד, חיבוק גדול.

אהובים,
נהנינו מהמרחב אני ממש מעריך את מה שהתרחש פה הערב , למדתי הרבה דברים ויש עוד הרבה  ללמוד, נהניתי מלהרגיש את הקונדליני  זה היה ממש לעשות אהבה עם עצמי, כיף לקחת ערב לעצמנו ולזוגיות ולחקור עומקים חדשים באינטימיות.

דודי ודקלה יקרים,
הייתה סדנה מקסימה נעימה ומלטפת . הדברים זרמו בטבעיות ובנוחות עד שכמעט ולא שמנו לב, כל אחד מאיתנו, שפרצנו עוד איזשהו גבול שלנו. היה נעים נעים נעים ומלמד. המון תודה

הי דודי,
לקח לי קצת זמן והנה כותבת לך קצת רשמים והשפעות מהסדנה.  אני אהבתי מאד ונהניתי, כמובן, אני מכירה ואוהבת את ההנחיה שלך, וגם תמיד שמחה לעבודה של התחברות לגוף ולנשימה ולהנאה והעונג שלי מעצמי ועם בן זוג. היה לי מאד מעניין לראות ולשמוע מהצד את התהליך שלך וההתחברות שלך לאשה ולמעשה אהבה, ותוך כדי כך בעזרת הדרך שלך ללמוד לראות ולהמשיך להתפתח עם היכולות שלי. לבן זוגי היה קצת קשה להתחבר, זו הייתה התנסות ראשונה שלו בתחום ובעבודה עם הגוף ועם מיניות. לשמחתי הוא נפתח לגבי הקושי והלחץ שעלו אצלו וזה יצר שיח ואינטימיות חדשה בינינו. בסדנה בחרנו לא לתרגל ופשוט להיות אחד עם השני ולאפשר את המרחב ומה שעולה. מאז הסדנה יש שינוי מהותי בכל נושא המיניות בזוגיות שלנו.  עולות בי המילים מהשיר "אומרים לנו שיש סקס אחר", אני מרגישה איך בכל מפגש שלנו עכשיו אנחנו מעמיקים עוד ועוד לתוך העונג. אני רואה וחווה אותו נפתח למחוזות העונג שאני מכירה, ואנו מגלים ביחד את החיבור המיוחד שבינינו. תודה לך על העבודה שאתה עושה, אתה יודע שאני מאמינה בך ובדרך שלך ואוהבת אותך.
 

Share & Like:

Comments: